Wat een kritiekloze slecht analyse van de interviewer. Het is echt niet alleen het missen van kansen.
[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 15-06-2025 22:59 ]
[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 15-06-2025 22:59 ]
Twente komt eraan!
Nou... Eigenlijk welD-e-n schreef op zondag 15 juni 2025 @ 22:55:
Wat een kritiekloze slecht analyse van de interviewer. Het is echt niet alleen het missen van kansen.
En hij heeft een aantal keuzes gemaakt die zich nu wel tegen hem beginnen te keren. Valente gepasseerd (uiteindelijk er noodgedwongen toch bij gehaald), Emegha, Meerdink, Read. Ondertussen geeft hij een voorkeur aan spelers waar hij een verleden mee heeft maar die gewoon niet goed zijn zoals Regeer en Salah Edine. Een Milambo niet opstellen is ook vragen om kritiek. Goes staat bij AZ in de basis en dan zie je de verdediging zo schutteren.toolkist schreef op maandag 16 juni 2025 @ 08:07:
Reiziger laat nu al zien dat ie niks te zoeken heeft bij Ajax en dus terecht niet aangesteld is. Wie verzint het om een linksback als verdedigende middenvelder te gebruiken, zo'n beetje z'n 1e keer, terwijl je prima verdedigende middenvelders in de selectie hebt? En dat ie Meerdink niet meeneemt was ook al een heel duidelijke
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 16-06-2025 10:14 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Twente komt eraan!
Ze hadden Koeman ook al meerdere keren kunnen ontslaan.. zoals met zijn 'knappe' derde plek prestatie in de groep.JoteW schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 18:23:
Mag toch aannemen na wederom dit soort wijzigingen dat ze bij de KNVB in gaan zien dat Reiziger echt niet capabel is?
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 18-06-2025 19:23 ]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Robben jr. gewisseld?D-e-n schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 19:36:
Reiziger doet een Advocaatje
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Veruit de beste aanvaller eraf
[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 18-06-2025 19:39 ]
Er is geschoven met de spelers denk ikD-e-n schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 19:43:
Komt er geen middenvelder bij? Nog één wissel over?
Dat krijg je als het 'exclusief op Zigg-ho' is. Gaan ze nu ook al jeugdwedstrijden achter de decoder wegstoppenHollowGamer schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 18:23:
Het onder 21 leeft zo te zien enorm?
Je kan het wel gratis via de Ziggo app zien. Althans, de wedstrijden van Jong Oranje. Geen idee of de andere wedstrijden ook te zien zijn. In de CL kan je in ieder geval alleen de wedstrijden van de Nederlandse teams zijn, dus het zou me niet verbazen dat dat hier ook het geval is. Ik vind het in ieder geval geen ervaring waar ik zo enthousiast van word dat ik zou gaan betalen om meer te kunnen zien.apis29 schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 01:50:
[...]
Dat krijg je als het 'exclusief op Zigg-ho' is. Gaan ze nu ook al jeugdwedstrijden achter de decoder wegstoppen![]()
(er zijn ook EK's onder 19 bezig die voorheen gewoon allemaal gratis te zien waren op UEFA TV)
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Heb niet gekeken, maar Flamingo van PSV, die centrale verdediger, die stond op het middenveld?D-e-n schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 19:45:
[...]
Maar er staat nog maar één echte middenvelder in nu. Flamingo verdedigt vooral nu
Verdedigende middenvelder, op die positie heeft hij bij Utrecht ook wel gestaanElPaco schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 09:07:
[...]
Heb niet gekeken, maar Flamingo van PSV, die centrale verdediger, die stond op het middenveld?![]()
Proper speelt daar normaal maar die is geblesseerd afgehaakt en dus niet geselecteerd. In de oefenwedstrijd speelde die jongen uit België daar maar dat is niet bevallen begreep ik. Hij heeft daar Salah Eddine en Maatsen (beide spelen normaal gesproken linksback) geprobeerd maar ook dat was geen succes. Maar dan had hij nog steeds Zechiel kunnen meenemen die bij Sparta gewoon een basisplek had volgens mij.ElPaco schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 11:56:
Maar wat ik hier lees zijn er zat middenvelders die mee kunnen/mogen doen in jong Oranje. Mensen niet op hun eigenlijke plek zetten is vaak omdat je eerste, tweede en derde keus niet kunnen. Maar goed, wat ik zei, ik heb niet gekeken dus misschien kon het niet anders.
Weet niet of Zechiel ook een verdedigende middenvelder is.D-e-n schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 13:42:
[...]
Proper speelt daar normaal maar die is geblesseerd afgehaakt en dus niet geselecteerd. In de oefenwedstrijd speelde die jongen uit België daar maar dat is niet bevallen begreep ik. Hij heeft daar Salah Eddine en Maatsen (beide spelen normaal gesproken linksback) geprobeerd maar ook dat was geen succes. Maar dan had hij nog steeds Zechiel kunnen meenemen die bij Sparta gewoon een basisplek had volgens mij.
Daar was ik ook wel van op de hoogte idd maar de andere landen kun je niet kijken nee en het EK Onder 19 zenden ze tot nu toe op Ziggo Sport 2 uit wat dus al helemaal niet vrij toegangkelijk is.Shabbaman schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 08:00:
[...]
Je kan het wel gratis via de Ziggo app zien. Althans, de wedstrijden van Jong Oranje. Geen idee of de andere wedstrijden ook te zien zijn. In de CL kan je in ieder geval alleen de wedstrijden van de Nederlandse teams zijn, dus het zou me niet verbazen dat dat hier ook het geval is. Ik vind het in ieder geval geen ervaring waar ik zo enthousiast van word dat ik zou gaan betalen om meer te kunnen zien.
Daar zitten misschien ook meer potentiële A internationals tussen? Of ze worden in elk geval opgesteldnocalimero schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 21:53:
Ik heb een stukje van Oranje onder 19 gekeken. Dat was oprecht leuk voetbal!
Die stralen veel meer uit dan Jong Oranje / Onder 21, dat ziet er plichtmatig uit. En de Onder 19 heeft nu gewonnen van Duitsland (3-0), Noorwegen (2-0) en nu Engeland (4-2). Er is wel talent in Nederland ...
De grap is dat ze de laatste wedstrijd juist met wat andere spelers speelden t.o.v. de eerdere wedstrijden.D-e-n schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 23:21:
[...]
Daar zitten misschien ook meer potentiële A internationals tussen? Of ze worden in elk geval opgesteld
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 21-06-2025 18:13 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Charles Hill op 21-06-2025 18:25 ]
Echt onbegrijpelijk. Deze jongens zijn niet pas gister begonnen met voetballen.Focus89 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 18:25:
2 domme gele kaarten, waarbij van Bommel zijn (terug)verdedigende taak wil uitvoeren.
Ik snap het wel, want hij ging echt voor de bal, niet voor de speler. Maar raakt uiteindelijk de speler en dat is een penalty. Maar ook pas na de VAR.Focus89 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 18:30:
Ook hier een terechte penalty. Snap dan het geklaag daarna ook totaal niet.
Zolang er wordt gespeeld hebben ze theoretisch een kans, maar is wel heel klein geworden.Miki schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 18:39:
Oef toch twee bijna kansen voor Jong Oranje. Helemaal afgeschreven zijn ze nog niet
Iets met appel en boom.
Elect a clown, expect a circus.
In welke wedstrijd ontving Mark van Bommel 2 gele kaarten de eerste helft en kreeg zijn team daarna een penalty tegen in dezelfde helft?
Dat Ziggo Free werkt hier niet sinds het EK al. Tijdens de CL geen problemen. Het was klikken en klaar toen.Shabbaman schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 08:00:
[...]
Je kan het wel gratis via de Ziggo app zien. Althans, de wedstrijden van Jong Oranje. Geen idee of de andere wedstrijden ook te zien zijn. In de CL kan je in ieder geval alleen de wedstrijden van de Nederlandse teams zijn, dus het zou me niet verbazen dat dat hier ook het geval is. Ik vind het in ieder geval geen ervaring waar ik zo enthousiast van word dat ik zou gaan betalen om meer te kunnen zien.
[ Voor 67% gewijzigd door D-e-n op 21-06-2025 19:11 ]
Misschien dan toch de wedstrijd gaan kijken, dan snap je de reacties.Snowdog schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:14:
Wat een fijn topic om te lezen zonder de wedstrijd te kijken zie ik hier alleen maar negativiteit. Het zal best allemaal niet heel best zijn, maar lees voor de grap de posts hier eens. Waarom kijken jullie in godsnaam naar deze ellende. Zet die tv/monitor uit en ga wat beters doen... Het is niet eens leuk om dit topic te lezen met dit soort crappy posts...
[ Voor 59% gewijzigd door Harribo op 21-06-2025 19:24 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja, zijn een stuk slechter gaan spelen. 11 tegen 11 een aantal grote kansen of bijna kansen, 10 tegen 11 was ook een stormloop voor even. Daarna is het vooral bij omsingelen gebleven zonder echt grote kansen tegen gekregen te hebben. En komen zelfs af en toe tot aanvallen.nocalimero schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:20:
Vooral omdat er met deze lichting echt wel beter gevoetbald kan worden. Maar het komt er dit toernooi niet uit. Helaas...
Overigens vind ik Jong Portugal ook tegenvallen in deze wedstrijd. Die speelden hiervoor best aardig. Maar het lukt ze ook niet tegen dit matige Jong Oranje.
En ook de scheidsrechter past zich moeiteloos aan het lage nivo aan.gambieter schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:24:
Het niveau van beide ploegen valt inderdaad tegen. Jong Portugal kan niet goed het spel maken, en Jong Oranje wil dat niet met een man minder.
Zo slecht vind ik de scheidsrechter niet. Bij de cruciale momenten zat hij goed. Beide kaarten waren terecht en het was een pingel. Geeft kaarten bij de juiste overtredingen of doet het af met een waarschuwing mij 'zachtere' overtredingen.nocalimero schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:31:
[...]
En ook de scheidsrechter past zich moeiteloos aan het lage nivo aan.
Jammer, dit had een leuke wedstrijd kunnen zijn, met twee voetballende teams. Maar dat is het niet.
Het is letterlijk zomeravond voetbal....
YupCharles Hill schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:40:
Jongens jongens! Dit soort schoten moeten op z'n minst tussen de palen!!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hij fluit wel erg met een Portugese bril. En ziet in elke vallende Portugees een Nederlandse overtreding.Focus89 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:38:
[...]
Zo slecht vind ik de scheidsrechter niet. Bij de cruciale momenten zat hij goed. Beide kaarten waren terecht en het was een pingel. Geeft kaarten bij de juiste overtredingen of doet het af met een waarschuwing mij 'zachtere' overtredingen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Echt waar?gambieter schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:44:
BAM.
Hier in het VK is men vol lof over de taktische kwaliteiten van Reiziger
"Tactical masterclass"
Ik vind het nogal overdreven, een Portugese bril. Bij welke Nederlandse overtredingen is dan echt onterecht gefloten?nocalimero schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:43:
[...]
Hij fluit wel erg met een Portugese bril. En ziet in elke vallende Portugees een Nederlandse overtreding.
En of je voor ne beide domme overtredingen van Ruben van Bommel een gele kaart moet geven vraag ik me af.
Nu een mooie counter goal voor Jong Oranje. Eigen schuld van Jong Portugal. Die spelen ook zwak
Vooral de andere kant op. Dus geen vrije trap voor, vaak geniepige, overtredingen van de Portugezen..Focus89 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:46:
[...]
Ik vind het nogal overdreven, een Portugese bril. Bij welke Nederlandse overtredingen is dan echt onterecht gefloten?
Beide overtredingen van Van Bommel zijn kaart waardig. Alleen de ene keer worden ze niet gegeven, de andere keer wel. Deze scheidsrechter geeft ze en dat heb ik liever dan van die scheidsrechters die van het "pappen en nathouden" zijn. Constant maar een waarschuwing en dan in de 80e minuut pas een kaart geven.
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 21-06-2025 19:52 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 21-06-2025 19:53 ]
Ik vind dat onverdiend wel mee vallen. Portugal heeft weinig getoond.nocalimero schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:52:
Dit is wel een lekkere, onverdiende overwinning van Jong Oranje!
Kat in het bakkie, op naar de halve finaleCharles Hill schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 18:23:
Nou, klaar dit EK.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gezien de eerste helft onterecht, maar in de tweede helft had oranje toch nog de grootste kansen, ondanks een constante omsingeling. Er kwam eigenlijk geen enkele grote kans uit voor Portugal.nocalimero schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:52:
Dit is wel een lekkere, onverdiende overwinning van Jong Oranje!
Koeman mag gaan wiebelenHarribo schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:54:
Reiziger is een topcoach!
Ja 😄
Ik dacht het ook even, maar moest nog koken dus dat maar gaan doen met voetbal op de achtergrond. Als het kansloos 0-1 zou worden had ik wel gezapt denk ik.Harribo schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:59:
Ik zat al klaar met de afstandsbediening om te zappen tijdens die penalty.
Gaat het zo....
Ben ook wel verbaasd over. Had Taylor of Flamingo logischer gevonden.Harribo schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 20:00:
Ian Maatsen.. Man of the match?
Ok ik zal er wel geen verstand van hebben
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die zal nu ook wel een 10m vraagprijs hebben danFocus89 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:51:
Roefs is de hele wedstrijd ook sterk met hoge ballen. Klemvast en zorgt zo voor heel veel rust.
Argentijnen mogen daar ook bij.Maarten_E schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 20:12:
Iedere overwinning op Portugal is een feest voor het voetbal.
[ Voor 54% gewijzigd door Charles Hill op 21-06-2025 21:57 ]
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 23-06-2025 20:22 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq