Malen als invaller gaat wel, maar net als Weghorst in de basis en kan er opeens niets meer van.
Malen volgende keer maar in de basis...!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Volgens Grueter is dit in alles een historische avond, maar ik weet niet waarom eigenlijk.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij was er bijQuad schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:32:
Volgens Grueter is dit in alles een historische avond, maar ik weet niet waarom eigenlijk.
ICE ICE Baby
Nu gestaakt ivm een "medisch noodgeval" op de tribune.Charles Hill schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:29:
[...]
Was 2-0, dus hopelijk blijft het zo met 2-1
Gestaakt zie ik staan.Charles Hill schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:29:
[...]
@HollowGamer kom er maar in.KlaasjeNL schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:34:
[...]
Nu gestaakt ivm een "medisch noodgeval" op de tribune.
⏩ PVOutput☀️
Wedstrijd is stilgelegd, weet niet waarom.Charles Hill schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:29:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
We spelen in Groningen. Memphis schiet zijn 40e strafschop raak. Van Dijk keert terug . Koeman is terug. Frenkie de Jong is onzichtbaar. Mickey van der Ven mist vanaf 8 meter het doel.Quad schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:32:
Tja, er wordt met ruime cijfers gewonnen? Iets anders valt er niet van te maken. Dit is niveau onderkant eerste divisie maar niet zo goed op elkaar ingespeeld, daar mag ruim winnen ook wel tegen.Quad schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:32:
Frenkie onzichtbaar 🤣DeKever schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:35:
[...]
We spelen in Groningen. Memphis schiet zijn 40e strafschop raak. Van Dijk keert terug . Koeman is terug. Frenkie de Jong is onzichtbaar. Mickey van der Ven mist vanaf 8 meter het doel.
Jij kijkt vaker voetbal? Lijkt me niet. Beste van het veld
[ Voor 8% gewijzigd door Exocet op 10-06-2025 22:36 ]
Ik begrijp echt niet hoe je iets negatiefs kan vinden aan vanavond. Alles wat je redelijkerwijs mag verwachten heb je gekregen en nog een paar goals meer. En een ploeg die 90 minuten lang zijn stinkende best heeft gedaan om dat te bewerkstelligen.
Ik heb heel wat rukwedstrijden gezien van Nederland, ook tegen voetbaldwergen. This is not one of them.
Ik heb heel wat rukwedstrijden gezien van Nederland, ook tegen voetbaldwergen. This is not one of them.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Exocet schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:35:
[...]
Frenkie onzichtbaar 🤣
Excuses aan Van der Ven.
Lekker goal van VdV hoor
Ach ja, sommigen zitten alleen maar te hate-watchen volgens mij. Of toen ze klein waren in een vat azijn gevallenDr. Strangelove schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:37:
Ik begrijp echt niet hoe je iets negatiefs kan vinden aan vanavond. Alles wat je redelijkerwijs mag verwachten heb je gekregen en nog een paar goals meer. En een ploeg die 90 minuten lang zijn stinkende best heeft gedaan om dat te bewerkstelligen.
Frenkie is het onnoembare in het voetbal op dit moment.Exocet schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:35:
[...]
Frenkie onzichtbaar 🤣
ICE ICE Baby
Ik heb geen bier, dat vind ik toch wel een domper.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:37:
Maar eens, qua wedstrijd niet zeuren. Zo vaak hebben we zo'n ruime overwinning niet, veel vaker een labbekakkerige 2-0 of erger.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Rico Verhoeven pakt ook z'n doelpunt mee
Het laatste kwartier is Malta ook uitgeput natuurlijk. Malen in de basis valt altijd tegenFiber schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:31:
Malen volgende keer maar in de basis...!
Prima potje inderdaad. Gelukkig gewoon een uitslag wat je op voorhand had gehoopt.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:37:
Maar niets historisch.
⏩ PVOutput☀️
Frenkie kwam geweldig op bij de goal van Malen.Exocet schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:35:
[...]
Frenkie onzichtbaar 🤣
⏩ PVOutput☀️
Het was tegen Malta, en deze commentator doet alsof we net van Spanje hebben gewonnen.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:37:
Iedereen is blij, maar deze man kan gewoon echt zijn mond niet houden.
Hij zou bij Radio 538 kunnen gaan werken, die vorige commentator was zoveel fijner om aan te horen.
Ach ja historisch, sec genomen is alles wat gebeurd is historisch.Quad schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:40:
[...]
Prima potje inderdaad. Gelukkig gewoon een uitslag wat je op voorhand had gehoopt.
Maar niets historisch.
Dus historisch, ja, als je wil. Memorabel, denk het niet, want Malta. Amusant, zeker
Ik zei minimaal 5-0, anders valt het tegen, met die goedkope penalty minimaal 6-0 zoals terecht werd gezegd 😄 Ruim overheen gegaan. Leuk voor het aanwezige publiek, want van Malta komt het niet.
2 gewonnen wedstrijden, dat is uiteindelijk het belangrijkste.
2 gewonnen wedstrijden, dat is uiteindelijk het belangrijkste.
Ja dat is altijd een dingetje hier op GoT in het voetbaltopic he, dat afgeven op het commentaar. Curieus gedrag is dat toch.HollowGamer schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:42:
[...]
Het was tegen Malta, en deze commentator doet alsof we net van Spanje hebben gewonnen.
Iedereen is blij, maar deze man kan gewoon echt zijn mond niet houden.
Hij zou bij Radio 538 kunnen gaan werken, die vorige commentator was zoveel fijner om aan te horen.
Ik bedoel, praten over voetbal, dat is op zich al totaal zinloos. Maar praten over mensen die praten over voetbal?

Anyway, het was voor mij een leuk voetbalavond. Fijne zomer allemaal en tot september
[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 10-06-2025 22:47 ]
Grueter noemt wel terecht dat Oranje de spelers heeft waar Koeman alle kanten mee op kan. En als je naar de spelerslijst kijkt klopt dat ook wel. We hebben op dit moment een goede generatie, waarbij de halve finale volgend jaar best realistisch is.
Links en rechts zoveel snelheid en kwaliteit. Achterin aanvallend maar ook verdedigend kundig. Met Frenkie en Gravenberch is het middenveld in de as ook goed.
Links en rechts zoveel snelheid en kwaliteit. Achterin aanvallend maar ook verdedigend kundig. Met Frenkie en Gravenberch is het middenveld in de as ook goed.
⏩ PVOutput☀️
Daar ben ik het mee eens, maar op zo'n toernooi moet het ook gewoon meezitten. Je kan in een kwart finale ook een land als Frankrijk, Spanje, Brazilië of Argentinië tegenkomen....Quad schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:46:
Grueter noemt wel terecht dat Oranje de spelers heeft waar Koeman alle kanten mee op kan. En als je naar de spelerslijst kijkt klopt dat ook wel. We hebben op dit moment een goede generatie, waarbij de halve finale volgend jaar best realistisch is.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Misschien missen we alleen een bepalende speler die het verschil kan maken als het even niet loopt? We hebben geen Ronaldo, Messi of Mbappé. In het verleden hadden we een Van Basten, Kluivert, Bergkamp, Robben... Nu denkt Grueter dat we Depay hebben, maar die laat het juist op beslissende momenten juist afweten. Mogelijk kan Gakpo zo'n rol vervullen, zoals hij afgelopen EK deed? Ik moet hem dat alleen nog wel zien doen tegen de voetbalgrootmachten.Quad schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:46:
Bespiegelingen over halve finale of kwartfinale zijn altijd zinloos want dat is voor 90% afhankelijk van de loting. Zie het laatste EK.Quad schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:46:
Ik denk liever in toppers en subtoppers. Toppers zijn landen als Frankrijk of Spanje. Wij zijn subtop want we hebben geen beslismaker als Mbappe of Yamal, ook geen Robben of Sneyder.
Dat hoeft denk ik niet eens. Als het als team staat, waarbij invallers het verschil ook kunnen maken zoals Malen vanavond deed..KlaasjeNL schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:50:
[...]
Misschien missen we alleen een bepalende speler die het verschil kan maken als het even niet loopt? We hebben geen Ronaldo, Messi of Mbappé. In het verleden hadden we een Van Basten, Kluivert, Bergkamp, Robben... Nu denkt Grueter dat we Depay hebben, maar die laat het juist op beslissende momenten juist afweten. Mogelijk kan Gakpo zo'n rol vervullen, zoals hij afgelopen EK deed? Ik moet hem dat alleen nog wel zien doen tegen de voetbalgrootmachten.
De basis kan strak staan, en dan kan er vanuit de bank nog eens zoveel snelheid extra worden meegegeven in de wedstrijd. Dat is wel gaaf.
Moet er wel tijdig gewisseld worden.
⏩ PVOutput☀️
Finland - Polen is uiteindelijk uitgespeeld en 2-1 gebleven. Goed voor Oranje
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Echt niet alleen hier, en ik snap niet dat dat niet allang opgepakt is door wedstrijden zonder commentaar aan te bieden.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:46:
[...]
Ja dat is altijd een dingetje hier op GoT in het voetbaltopic he, dat afgeven op het commentaar. Curieus gedrag is dat toch.
Ik bedoel, praten over voetbal, dat is op zich al totaal zinloos. Maar praten over mensen die praten over voetbal?
Anyway, het was voor mij een leuk voetbalavond. Fijne zomer allemaal en tot september
Alsof wij niet alles gaan winnen en punten zouden verspelen tegen die koekenbakkersgambieter schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 23:26:
Finland - Polen is uiteindelijk uitgespeeld en 2-1 gebleven. Goed voor Oranje
Dat moet in het huidige tijdperk idd wel lukken. Gewoon het een aparte track met alleen het stadiongeluid.toolkist schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 00:53:
[...]
Echt niet alleen hier, en ik snap niet dat dat niet allang opgepakt is door wedstrijden zonder commentaar aan te bieden.
Nog beter zou zijn; meerdere tracks zodat je zelf je commentator kan kiezen.
Grappige is dat je comments die juist gaan over dat er ook fijne rustige en zinvolle commentators zijn dan weer niet leest. Er zit gewoon ècht een verschil in kwaliteit, vooral helaas bij de NPO, waarbij wij toch echt aan meebetalen.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:46:
[...]
Ja dat is altijd een dingetje hier op GoT in het voetbaltopic he, dat afgeven op het commentaar. Curieus gedrag is dat toch.
We gunnen allemaal dat een Depay het goed doet, maar weten ook dat hij het laat afweten in grote wedstrijden en toernooien. Dat is iets dat deze commentator steeds vergeet bijvoorbeeld.
Dus al dat optimisme deel ik niet zo. Hij riep gisteren dat andere landen het moeilijk hadden tegen de kleintjes, zoals Wales. Dan heb je gewoon geen voetbalbeself, want Wales is gewoon een goede ploeg met karakter en het is altijd beladen als ze tegen Engeland spelen bijvoorbeeld.
Verder zijn andere landen, zoals België en Italië, vaak die het zichzelf ontzettend moeilijk maken. Ze zitten er ook niet erg lekker in, dat heeft weinig te maken met dat 'de kleintjes ook zo goed zijn'.
Het gaat ook niet om kleintjes, maar dat we uit het verleden weten dat sommige spelers worden bestempeld als wereldtop, vooral door Koeman zelf, die bijvoorbeeld een Wijnaldum ook maar bleef opstellen. Zoals gezegd gun ik Depay zijn record, aan de andere kant zou ik eens andere spelers een kans willen zien krijgen.
[ Voor 18% gewijzigd door HollowGamer op 11-06-2025 08:35 ]
Toch staan we er beter op dan pakweg 3 jaar geleden. We hebben nu meer spelers die bij een (relatief) grote club gewoon in de basis staan.
Wel blijft het feit dat we een echte topper op het middenveld en aanval missen.
In het elftal van 2010 stonden ook wel een paar spelers die echt niet wereldtop waren. Maar dankzij buitencategorie als Robben en Sneijder kwamen we heel ver. In 2014 was dat zelfs nog extremer…
De kern van nu is echt niet slechter dan die in 2010 of 2014. Maar we hebben geen Robben meer…
In het elftal van 2010 stonden ook wel een paar spelers die echt niet wereldtop waren. Maar dankzij buitencategorie als Robben en Sneijder kwamen we heel ver. In 2014 was dat zelfs nog extremer…
De kern van nu is echt niet slechter dan die in 2010 of 2014. Maar we hebben geen Robben meer…
Hoezo missen we een topper op het middenveld? Gravenberch, De Jong, Reijnders zijn echt wereldtop en dan hebben we ook nog een heleboel spelers die daar vlak onder zitten (Koopmeiners, Simons, Schouten, Wieffer, Timber etc).FreakNL schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:07:
Toch staan we er beter op dan pakweg 3 jaar geleden. We hebben nu meer spelers die bij een (relatief) grote club gewoon in de basis staan.
We beginnen echt luxe problemen te krijgen. Dat bijvoorbeeld de topscoorder van de Eredivisie (Steijn) er niet eens bij zit zegt genoeg over hoe ruim de selectie is. Het enige wat ik denk dat we missen is een wereldklasse spits, verder heb je op elke positie wereldtop of daar vlak onder.
Niet alleen de loting, de vorm van de dag is ook belangrijk. Je kan er nu inderdaad nog weinig over zeggen.D-e-n schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:52:
[...]
Bespiegelingen over halve finale of kwartfinale zijn altijd zinloos want dat is voor 90% afhankelijk van de loting. Zie het laatste EK.
Ik denk liever in toppers en subtoppers. Toppers zijn landen als Frankrijk of Spanje. Wij zijn subtop want we hebben geen beslismaker als Mbappe of Yamal, ook geen Robben of Sneyder.
Ik denk overigens dat wij vlak onder de absolute wereldtop zitten. Spanje, Frankrijk, Argentinie zijn denk ik favoriet, maar daar vlak onder zitten wij.
[ Voor 23% gewijzigd door ph4ge op 11-06-2025 09:23 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik zal je ook even van argumenten voorzien waarom dat in mijn ogen wel deels hout snijdt bij tijd en wijlen.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:46:
[...]
De commentators in Nederland hebben er een handje van om in de wedstrijd een soort thema’s te hangen aan gebeurtenissen die helemaal niet zo zijn. Dumfries denkt dit, Xavi is altijd al zo, Van Dijk de eeuwige trouwe enz enz enz. Als ze nou eens objectief commentaar blijven geven zonder dat ze als een soort Maarten van Rossem verhalen gaan afsteken dan droogt dat zo op.
Maar ze houden gelijke tred met de media en gaan verhalen opkloppen die helemaal niet kloppen. Zoals van Dijk die zogenaamd genegeerd werd door de topclubs en allerlei lui die er nu schande van spreken. Die non informatie nemen ze vrolijk mee bij het geven van commentaar.
Dan heb je vervolgens nog van die lui (Mark van Rijswijk) die met overslaande stem elk zondagsschot gaat kwalificeren als ‘kenmerkend voor speler ‘X’’. Die daarna nooit meer een goal scoort. En dan heb je nog de lui die niet over hun clubvoorkeur kunnen stappen of bewust zich negatief uitlaten over grote clubs omdat ze op die manier zogenaamd geen ‘partijdigheid’ uitstralen en dus vaker de grote clubs krijgen.
Vergelijk dat eens met Engeland en Duitsland. Daar is het algemene commentaar veel neutraler en beschrijft het de actie zoals die is en zonder ‘wat de speler volgens de commentator denkt bij het uitvoeren van die actie’.
Er is een groot verschil echter wanneer Duitsland (de natie) voetbalt. Dan zijn ze in Duitsland gekleurder dan welke commentator ook en dan vind ik de NL-commentatoren weer veel sterker. Er zijn filmpjes op Youtube te vinden van ik geloof de ZDF waarbij de laatste 10-minuten vrijwel niks meer gezegd wordt wanneer Duitsland op de rand van uitschakeling staat.
We hebben toch echt wereldtoppers op het middenveld, er zijn weinig landen die zo'n middenveld kunnen opstellen.FreakNL schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:07:
Hopelijk kan Gakpo zich komend jaar nog wat meer ontwikkelen zodat hij "Robben" rol op termijn kan pakken. En het zou fijn zijn als Malen eens een topjaar zou draaien in de competitie zodat Koeman niet meer om hem heen kan.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Het probleem is dat we een coach hebben die deze geen kans geven.ph4ge schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:20:
[...]
Hoezo missen we een topper op het middenveld? Gravenberch, De Jong, Reijnders zijn echt wereldtop en dan hebben we ook nog een heleboel spelers die daar vlak onder zitten (Koopmeiners, Simons, Schouten, Wieffer, Timber etc).
We beginnen echt luxe problemen te krijgen. Dat bijvoorbeeld de topscoorder van de Eredivisie (Steijn) er niet eens bij zit zegt genoeg over hoe ruim de selectie is. Het enige wat ik denk dat we missen is een wereldklasse spits, verder heb je op elke positie wereldtop of daar vlak onder.
[...]
Niet alleen de loting, de vorm van de dag is ook belangrijk. Je kan er nu inderdaad nog weinig over zeggen.
Ik denk overigens dat wij vlak onder de absolute wereldtop zitten. Spanje, Frankrijk, Argentinie zijn denk ik favoriet, maar daar vlak onder zitten wij.
Ik vind Simons bijvoorbeeld echt veel minder t.o.v. Frimpong. Drie keer raden wie het meeste gaat spelen onder Koeman..
Malen zit bij de verkeerde club. De manager heeft weinig vertrouwen in hem, en hij lijkt meer een club aankoop. Bij Emery zit je dan verkeerd (helaas).M@cer schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:45:
[...]
We hebben toch echt wereldtoppers op het middenveld, er zijn weinig landen die zo'n middenveld kunnen opstellen.
Hopelijk kan Gakpo zich komend jaar nog wat meer ontwikkelen zodat hij "Robben" rol op termijn kan pakken. En het zou fijn zijn als Malen eens een topjaar zou draaien in de competitie zodat Koeman niet meer om hem heen kan.
Ja Koeman is veel te conservatief daarmee.HollowGamer schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:25:
[...]
Het probleem is dat we een coach hebben die deze geen kans geven.
Ik vind Simons bijvoorbeeld echt veel minder t.o.v. Frimpong. Drie keer raden wie het meeste gaat spelen onder Koeman..
Rust en kennis zijn veel belangrijker. Bij Viaplay vind ik ze, buiten Driessen, vaak erg goed. Ze weten veel van de clubs, en Copier heeft bijvoorbeeld ook wat humor.Typhone schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:23:
[...]
Ik zal je ook even van argumenten voorzien waarom dat in mijn ogen wel deels hout snijdt bij tijd en wijlen.
De commentators in Nederland hebben er een handje van om in de wedstrijd een soort thema’s te hangen aan gebeurtenissen die helemaal niet zo zijn. Dumfries denkt dit, Xavi is altijd al zo, Van Dijk de eeuwige trouwe enz enz enz. Als ze nou eens objectief commentaar blijven geven zonder dat ze als een soort Maarten van Rossem verhalen gaan afsteken dan droogt dat zo op.
Maar ze houden gelijke tred met de media en gaan verhalen opkloppen die helemaal niet kloppen. Zoals van Dijk die zogenaamd genegeerd werd door de topclubs en allerlei lui die er nu schande van spreken. Die non informatie nemen ze vrolijk mee bij het geven van commentaar.
Dan heb je vervolgens nog van die lui (Mark van Rijswijk) die met overslaande stem elk zondagsschot gaat kwalificeren als ‘kenmerkend voor speler ‘X’’. Die daarna nooit meer een goal scoort. En dan heb je nog de lui die niet over hun clubvoorkeur kunnen stappen of bewust zich negatief uitlaten over grote clubs omdat ze op die manier zogenaamd geen ‘partijdigheid’ uitstralen en dus vaker de grote clubs krijgen.
Vergelijk dat eens met Engeland en Duitsland. Daar is het algemene commentaar veel neutraler en beschrijft het de actie zoals die is en zonder ‘wat de speler volgens de commentator denkt bij het uitvoeren van die actie’.
Er is een groot verschil echter wanneer Duitsland (de natie) voetbalt. Dan zijn ze in Duitsland gekleurder dan welke commentator ook en dan vind ik de NL-commentatoren weer veel sterker. Er zijn filmpjes op Youtube te vinden van ik geloof de ZDF waarbij de laatste 10-minuten vrijwel niks meer gezegd wordt wanneer Duitsland op de rand van uitschakeling staat.
Voor iedereen is dit verschillend natuurlijk. Wat ik tegenwoordig doe is dan maar het geluid uitzetten en iets anders opzetten op de telefoon (podcast bijvoorbeeld). Bij de NOS is het gewoon heel slecht: heel veel reclame (kijk maar eens EK/WK), terwijl de Belg dit al 10x beter doet en ik daar maar naar keek (behalve dat schakelen tussen die twee zenders dan..). En veel minder BNers - van dat soort Koen en Sander types die grappig moeten zijn.
Ik vind dat we best mogen zeuren, want er veranderd niets. Sterker nog, het wordt alleen maar erger. De politiek heeft al geen feeling meer met wat er speelt, en de NOS straalt dit ook uit.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 11-06-2025 10:32 ]
Ik ben bang dat Frimpong en Dumfries geen match zijn. Frimpong kan dan individueel wel beter zijn dan Simons, maar het gaat toch om het team en niet om het individu.HollowGamer schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:25:
[...]
Het probleem is dat we een coach hebben die deze geen kans geven.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
de welbekende balans in het elftalph4ge schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:43:
[...]
Ik ben bang dat Frimpong en Dumfries geen match zijn. Frimpong kan dan individueel wel beter zijn dan Simons, maar het gaat toch om het team en niet om het individu.
Niet eens zo zeer dat, maar Simons trekt meer naar binnen terwijl Frimpong en Dumfries buiten van nature buitenom gaan.
Maar dat heeft ook te maken met de Balans, als Frimpong buitenom gaat kan Dumfries dat niet, dan komt Dumfries niet in zijn kracht, want dan lopen ze elkaar in de weg. (dus de balans is dan onjuist). Daarom ook als Dumfries speelt (en die zal veel spelen in deze vorm) dat Frimpong niet speelt.ph4ge schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:53:
[...]
Niet eens zo zeer dat, maar Simons trekt meer naar binnen terwijl Frimpong en Dumfries buiten van nature buitenom gaan.
Met Geertruida (die juist meer het middenveld/ het midden in trekt) zou je Frimpong wel kunnen laten spelen, maar ik vind Geertruida toch een stuk minder dan Dumfries.
Dit is helemaal waar, maar in de huidige vorm is er denk ik geen twijfel dat Dumfries in de basis staat en dat Frimpong zich daar maar op aan moet passen of anders vervangen wordt door een iets mindere speler die beter bij Dumfries past.jbdeiman schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:06:
[...]
Maar dat heeft ook te maken met de Balans, als Frimpong buitenom gaat kan Dumfries dat niet, dan komt Dumfries niet in zijn kracht, want dan lopen ze elkaar in de weg. (dus de balans is dan onjuist). Daarom ook als Dumfries speelt (en die zal veel spelen in deze vorm) dat Frimpong niet speelt.
Met Geertruida (die juist meer het middenveld/ het midden in trekt) zou je Frimpong wel kunnen laten spelen, maar ik vind Geertruida toch een stuk minder dan Dumfries.
Misschien dat je tegen een sterke tegenstander het anders in kan vullen.
Dat laatste zal wel te duur zijn. Maar als de geen commentator optie aanslaat is dat meteen een hele mooie besparing voor de NOS bijvoorbeeldFreakNL schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 07:14:
[...]
Dat moet in het huidige tijdperk idd wel lukken. Gewoon het een aparte track met alleen het stadiongeluid.
Nog beter zou zijn; meerdere tracks zodat je zelf je commentator kan kiezen.
Dan lekker eens proberen met een andere back dan Dumfries.ph4ge schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:53:
[...]
Timber bv, of als Read zich door blijft ontwikkelen hem volgend jaar eens een kans geven.
Niet dat Dumfries er per se uit moet, maar misschien is dit wel beter voor het team
De power/ drive is de grootste kracht van Dumfries, maar dit seizoen (eerlijk is eerlijk) is die ook voetballend sterker geworden. Met een Read (Timber staat meestal links toch bij Arsenal?) die ook veel drive en power heeft, heb je denk ik voetballend gezien wel een (potentieel) sterkere speler op die positite. Dus het kán zeker beter zijn voor het team, omdat de andere voetballers daardoor minder (moeten) worden gezocht.toolkist schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:53:
[...]
Dan lekker eens proberen met een andere back dan Dumfries.
Timber bv, of als Read zich door blijft ontwikkelen hem volgend jaar eens een kans geven.
Niet dat Dumfries er per se uit moet, maar misschien is dit wel beter voor het team
Dat is i.m.o. de grootste beperking nu nog in het Elftal, maar dat is iets dat kan groeien: De beperking qua opbouw van het spel, kan je De Jong/ Gravenbergh uit de wedstrijd spelen, blijft er best weinig over op dat vlak vind ik.
Koeman wou natuurlijk kostte wat kost dat Depay dat record zou gaan halen.HollowGamer schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:24:
[...]
Zoals gezegd gun ik Depay zijn record, aan de andere kant zou ik eens andere spelers een kans willen zien krijgen.
Elect a clown, expect a circus.
Scoort vooral tegen de kleintjes. Nog geen wedstrijd gezien die hij persoonlijk omboog tegen een grote natie.Agent47 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:03:
Knap van Memphis. Al mag hij nog nooit de schoenen van persie strikken
Elect a clown, expect a circus.
Je kan het ook overdrijven hoor.Slasher schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 12:59:
[...]
Scoort vooral tegen de kleintjes. Nog geen wedstrijd gezien die hij persoonlijk omboog tegen een grote natie.
Al bij zn debuut op het WK 2014 maakte hij 2 cruciale goals. Tegen Chili draaide echt de wedstrijd toen hij erin kwam. Maar ook recenter in bijv. 2022 maakte hij op het WK in de 1/8 finale de cruciale 1-0 tegen de VS, waar we eigenlijk gewoon de mindere waren.
Hij heeft daarnaast in officiele wedstrijden tegen toplanden als Frankrijk, Duitsland, Spanje en Belgie gescoord.
EDIT: Overigens grappig dat de nr2 op de lijst, Van Persie, ook eigenlijk altijd ter discussie stond met dit soort argumenten.
[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 11-06-2025 13:26 ]
Moeten ze veel vaker doen i.p.v. alleen in de ArenA, Kuip of Philips stadion.. Dan kunnen anderen in het land ook een keer naar het Nederlands elftal gaan kijken zonder meteen een halve dag aan reistijd kwijt te zijn..
Helaas hebben we geen grote stadions in de "provincie", dus zullen het hoofdzakelijk wedstrijden tegen de kleintjes zijn die ze daar spelen..
89 euro blijft veel geld om naar één voetbalwedstrijd te gaan kijken, maar wat is niet "duur" tegenwoordig..?!?
Dat is het mooie van de opties die we hebben.jbdeiman schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 12:42:
[...]
De power/ drive is de grootste kracht van Dumfries, maar dit seizoen (eerlijk is eerlijk) is die ook voetballend sterker geworden. Met een Read (Timber staat meestal links toch bij Arsenal?) die ook veel drive en power heeft, heb je denk ik voetballend gezien wel een (potentieel) sterkere speler op die positite. Dus het kán zeker beter zijn voor het team, omdat de andere voetballers daardoor minder (moeten) worden gezocht.
Dat is i.m.o. de grootste beperking nu nog in het Elftal, maar dat is iets dat kan groeien: De beperking qua opbouw van het spel, kan je De Jong/ Gravenbergh uit de wedstrijd spelen, blijft er best weinig over op dat vlak vind ik.
Wil je een rechtsback die steeds over z'n man heen dendert speel je met Dumfries, wil je een back die in balbezit als verkapte middenvelder (inverted back) speelt, zoals Timber bij Arsenal doet, dan kun je Timber opstellen. En dat geeft dan weer ruimte voor Frimpong om z'n ding te doen op rechtsbuiten. En dan kun je op links weer met een opkomende back spelen bijvoorbeeld. Net waar de tegenstander het meeste moeite mee zal hebben.
Wie niet?!? Misschien in het tijdperk van echte wereldtoppers zoals Van Nistelrooy, Bergkamp en Van Basten etc niet, maar verder zijn dit soort discussies er altijd geweest.. We hebben gewoon al een tijdje geen echte spits van wereldformaat in Nederland, dat is helaas een feit..ph4ge schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 13:20:
[...]
EDIT: Overigens grappig dat de nr2 op de lijst, Van Persie, ook eigenlijk altijd ter discussie stond met dit soort argumenten.
Naja, van Persie was er wel eentje i.m.o. hoor, is natuurlijk ook wel al een aantal jaar geleden intussen. Maar misschien verwachten we ook wel teveel. Van Persie, van Nistelrooy en consorten konden ook gewoon enorm goed voetballen, maar zijn denk ik ook wel geromantiseerd. Dwz dat de mooie momenten daarvan/ daarbij blijven hangen en dat de mindere momenten (waarop ze vervloekt werden) naar de achtergrond verdwijnen.Inflatable schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 13:31:
[...]
Wie niet?!? Misschien in het tijdperk van echte wereldtoppers zoals Van Nistelrooy, Bergkamp en Van Basten etc niet, maar verder zijn dit soort discussies er altijd geweest.. We hebben gewoon al een tijdje geen echte spits van wereldformaat in Nederland, dat is helaas een feit..
Dit is iets dat altijd zal blijven bestaan. Over een aantal jaren kijk je vooral nog naar de goede/ mooie momenten van een Depay en (gezien dat hij veel gecoord heeft) zullen we het met terugwerkende kracht toch wel een goede spits/ aanvaller vinden.
Toevallig had VI er een stuk over. https://www.vi.nl/pro/mem...-goals-tegen-grote-landenph4ge schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 13:20:
[...]
Je kan het ook overdrijven hoor.
Al bij zn debuut op het WK 2014 maakte hij 2 cruciale goals. Tegen Chili draaide echt de wedstrijd toen hij erin kwam. Maar ook recenter in bijv. 2022 maakte hij op het WK in de 1/8 finale de cruciale 1-0 tegen de VS, waar we eigenlijk gewoon de mindere waren.
Hij heeft daarnaast in officiele wedstrijden tegen toplanden als Frankrijk, Duitsland, Spanje en Belgie gescoord.
Memphis vaker trefzeker tegen de toplanden
Het is lastig om de kwaliteit van tegenstanders goed in kaart te brengen, maar de FIFA-ranking is een bruikbare maatstaf. Memphis en Van Persie maakten allebei zes doelpunten tegen landen die op dat moment in de top tien van die ranglijst stonden.
Als je de complete top 25 neemt, waartoe op dit moment teams als Kroatië (11e), Uruguay (13e) en Denemarken (21e) behoren, dan heeft Memphis het net wat beter gedaan. Hij scoorde zestien keer tegen grote voetballanden, tegen elf goals van Van Persie.
Memphis wordt nog wel eens koning San Marino genoemd, maar die titel kan je Van Persie beter geven.Allebei belangrijk qua scoreverloop
Het belang van al die treffers wordt duidelijk als je de tussenstand tijdens de wedstrijden in ogenschouw neemt. Daarin ontlopen beide topschutters elkaar niet veel. Memphis bracht Oranje met 26 van zijn vijftig goals op gelijke hoogte of op voorsprong. Van Persie deed dat 25 keer.
Wat wel opvalt is dat Van Persie net wat vaker een treffer voor de statistieken maakte. Acht keer tilde hij het verschil naar vier doelpunten of meer, Memphis deed dat driemaal.
Het is gewoon van beide spelers een knappe prestatie.

Depay is idd een goede voetballer, maar ik zou niet durven om hem in hetzelfde rijtje te plaatsen als Van Persie, Nistelrooy etc.jbdeiman schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 13:35:
[...]
Naja, van Persie was er wel eentje i.m.o. hoor, is natuurlijk ook wel al een aantal jaar geleden intussen. Maar misschien verwachten we ook wel teveel. Van Persie, van Nistelrooy en consorten konden ook gewoon enorm goed voetballen, maar zijn denk ik ook wel geromantiseerd. Dwz dat de mooie momenten daarvan/ daarbij blijven hangen en dat de mindere momenten (waarop ze vervloekt werden) naar de achtergrond verdwijnen.
Dit is iets dat altijd zal blijven bestaan. Over een aantal jaren kijk je vooral nog naar de goede/ mooie momenten van een Depay en (gezien dat hij veel gecoord heeft) zullen we het met terugwerkende kracht toch wel een goede spits/ aanvaller vinden.
Depay heeft misschien een leuk record te pakken, maar qua carriere/niveau zit hij toch wel een in andere categorie.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het klonk inderdaad alsof ze in Groningen enorm enthousiast waren, not. Zelden zo'n doods publiek meegemaakt.Inflatable schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 13:27:
[...]
Moeten ze veel vaker doen i.p.v. alleen in de ArenA, Kuip of Philips stadion.. Dan kunnen anderen in het land ook een keer naar het Nederlands elftal gaan kijken zonder meteen een halve dag aan reistijd kwijt te zijn..
Helaas hebben we geen grote stadions in de "provincie", dus zullen het hoofdzakelijk wedstrijden tegen de kleintjes zijn die ze daar spelen..
89 euro blijft veel geld om naar één voetbalwedstrijd te gaan kijken, maar wat is niet "duur" tegenwoordig..?!?
Uiteraard passen er in de Euroborg ook evenveel toeschouwers als in de Arena. Ik was gisteren in het stadion, er kwam echt wel geluid uit. Alleen maken 20.000 mensen niet evenveel geluid als 50.000.shoombak schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:53:
[...]
Het klonk inderdaad alsof ze in Groningen enorm enthousiast waren, not. Zelden zo'n doods publiek meegemaakt.
[ Voor 16% gewijzigd door rclahsen op 11-06-2025 17:55 ]
En dat laatste zal vrijwel niemand ook ontkennen. Maakt het niet minder verdienstelijk welke clubs Depay heeft aangedaan en niet overal is het even matig geweest. Lyon was verdienstelijk, Atletico en Barcelon waren nog wel oké. United was gewoonweg niet succesvol. Laat onverlet dat hij toch wel prima cijfers weet te overleggen voor het Nederlands elftal ( waar je overigens ook afdoende kritiek op kan hebben ).Bossie schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 15:58:
[...]
Depay heeft misschien een leuk record te pakken, maar qua carriere/niveau zit hij toch wel een in andere categorie.
Dat klopt allemaal zeker wel, en Depay is best een leuke speler. Maar Depay heeft voor zijn goals in NL ook vooral geprofiteerd van een gebrek aan concurrentie. Van Persie (eerst nog veel linksbuiten) van Nistelrooij, Kluivert, Bergkamp e.a. hadden een stuk meer concurrentie op hun positie.Napo schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 18:10:
[...]
En dat laatste zal vrijwel niemand ook ontkennen. Maakt het niet minder verdienstelijk welke clubs Depay heeft aangedaan en niet overal is het even matig geweest. Lyon was verdienstelijk, Atletico en Barcelon waren nog wel oké. United was gewoonweg niet succesvol. Laat onverlet dat hij toch wel prima cijfers weet te overleggen voor het Nederlands elftal ( waar je overigens ook afdoende kritiek op kan hebben ).
Hot take? Depay is de slechtste spits van Oranje in de laatste 40 jaar met een consistente basisplaats op Bryan Roy na.
Zonder gekheid, als we Depay niet hadden gehad, wie had ze dan gemaakt? We hebben echt niet beter gehad sinds het vertrek van Van Persie.
Zonder gekheid, als we Depay niet hadden gehad, wie had ze dan gemaakt? We hebben echt niet beter gehad sinds het vertrek van Van Persie.
Ja maar nu hebben we Sem Stejin, die ons naar de titel schiet.
[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 11-06-2025 19:56 ]
Als die uberhaubt bij de selectie zit, ga je echt niet mee doen om de bovenste plaatsen.Sjah schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 19:55:
Ja maar nu hebben we Sem Stejin, die ons naar de titel schiet.
Dat vind ik niet echt relevant.. Al die mensen zaten er wel gewoon en uiteraard creëert een kleiner stadion minder geluid.. Het zou wat anders zijn als het niet uitverkocht was..shoombak schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:53:
[...]
Het klonk inderdaad alsof ze in Groningen enorm enthousiast waren, not. Zelden zo'n doods publiek meegemaakt.
tJa hij knalt ze er hard in. Paolo Rossi was ook niet zo een diamant, de afloop is bekend. Maar wacht, als Sem naar Real was gegaan ipv Feyenoord, had je anders gepraat.Exocet schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 20:52:
[...]
Als die uberhaubt bij de selectie zit, ga je echt niet mee doen om de bovenste plaatsen.
Zeker, maar Real gaat hem nooit kopen.Sjah schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 21:02:
[...]
tJa hij knalt ze er hard in. Paolo Rossi was ook niet zo een diamant, de afloop is bekend. Maar wacht, als Sem naar Real was gegaan ipv Feyenoord, had je anders gepraat.
Lekker door het midden uit verdedigd van Maatsen en dus 1-0 Finland.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En 2-0, nu een fout van Regeer en het ligt rechtsachter helemaal open bij Nederland.
[ Voor 87% gewijzigd door Gynnad op 12-06-2025 21:32 ]
De organisatie is echt drama in de omschakeling.Gynnad schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 21:28:
En 2-0, nu een fout van Regeer en het ligt rechtsachter helemaal op bij Nederland.
De Finnen spelen goed georganiseerd en zeer compact. Jong oranje lijkt verlamd te zijn, speelt zonder duidelijk aanvalsplan en rondom de omschakeling is er volledige desorganisatie.
Wellicht dat er met wat wissels de boel omgezet kan worden en anders wordt het een heel kort toernooi voor deze zeer getalenteerde selectie.
Wellicht dat er met wat wissels de boel omgezet kan worden en anders wordt het een heel kort toernooi voor deze zeer getalenteerde selectie.
Dat valt toch wel mee? Op van Bommel na is het voorin matig, in elk geval degenen die geselecteerd zijn. En dan zitten Milambo en Valente nog op de bank maar het middenveld wat speelt loopt ook niet over van creativiteit.
Dat kwam omdat ze door de commentator werden overstemd. Die heeft geen moment z'n mond gehouden.shoombak schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 16:53:
[...]
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Een selectie waaronder een Taylor, Hato, Maatsen, Manhoef, van Bommel, Poku, Milambo, Rensch, Flamingo, etc. in zitten en dan valt wel mee zeggen?D-e-n schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:08:
[...]
Dat valt toch wel mee? Op van Bommel na is het voorin matig, in elk geval degenen die geselecteerd zijn. En dan zitten Milambo en Valente nog op de bank maar het middenveld wat speelt loopt ook niet over van creativiteit.
Ik heb Rensch niet zo hoog zitten.
Verder is het een aardige selectie
Alleen zonder echte spits. Ohio vind ik geen echte spits
Meerdink er niet bij? Dat is wel een spits
Van Bommel kreeg 3 kansen, 3 keer het stadion uit. Nog ff trainen op afwerken
Verder is het een aardige selectie
Alleen zonder echte spits. Ohio vind ik geen echte spits
Meerdink er niet bij? Dat is wel een spits
Van Bommel kreeg 3 kansen, 3 keer het stadion uit. Nog ff trainen op afwerken
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 12-06-2025 22:30 ]
Hato is de enige van wie je zeker weet dat hij tig interlands gaat spelen. Maar ook hij is, zoals we wel vaker zien in Nederland tegenwoordig, geen aanvaller. Taylor en Milambo zijn moderne middenvelders die, mits ze de juiste carrière keuzes maken, tot de selectie van Oranje zouden kunnen schoppen. Maar ze missen de creativiteit die je in een elftal ook nodig hebt. Dus dan komt alles op Van Bommel.Miki schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:24:
[...]
Een selectie waaronder een Taylor, Hato, Maatsen, Manhoef, van Bommel, Poku, Milambo, Rensch, Flamingo, etc. in zitten en dan valt wel mee zeggen?
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 12-06-2025 22:48 ]
Nog een last minute 2-2, komt Nederland goed weg
Genoeg grote kansen gehad maar er zijn er wat die geen killers zijn
Ik ga het nog niet eens met geluid aan kijken. Persoonlijk vind ik dat cameras in de kleedkamer niet horen. Dan neem ik zaken als privacy als je er mogelijk naakt staat, of het even moeilijk hebt, nog niet eens mee.JoteW schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 08:57:
Wat een slappe veter die Reiziger..
https://x.com/onsoranje/status/1933555616351469760?s=46
Reiziger kwam overigens wel goed over bij Rondo. Hij lijkt me juist heel modern en ook te praten met zijn spelers. Enige vind ik zijn selectie beleid, maar dat zal altijd een discussiepunt zijn.
Vind het een beetje mix, maar geef hem nog het voordeel van de twijfel.
Bioscooppubliek, die had ik nog niet eerder gehoord 😆
Hee joh, Fraulo! Doe dat even tegen een ander land 😑 En voor je club 😜
En ondertussen gaat Ohio door waar hij al een heel seizoen mee bezig is; niet scoren!
En ondertussen gaat Ohio door waar hij al een heel seizoen mee bezig is; niet scoren!
[ Voor 52% gewijzigd door Charles Hill op 15-06-2025 22:06 ]
Instelling en vorm zijn belangrijker dan alleen maar “grote” namen en arrogantie. Denemarken laat Nederland zien hoe je moet voetballen.
Ik kijk nog met een schuin oog, maar van wat ik zie is niet best.
⏩ PVOutput☀️
Die grote namen valt wel mee. Aanvallend is het alleen van Bommel en Reiziger vond juist dat hij wel zonder de grotere namen kon. Hij had Valente gewoon thuis willen laten zelfsMiki schreef op zondag 15 juni 2025 @ 22:06:
Instelling en vorm zijn belangrijker dan alleen maar “grote” namen en arrogantie. Denemarken laat Nederland zien hoe je moet voetballen.
Naja de kansen zijn er wel op zich... Ohio brengt ook nog niet veel dit EK. Uberhaupt te gek voor woorden dat Mo'tje Meerdink er niet bij zit.
[ Voor 31% gewijzigd door JoteW op 15-06-2025 22:22 ]
Twente komt eraan!
Het valt in het reguliere voetbal mee maar op zo’n O21 toernooi waar enkele voetballers al voetballen bij grote clubs ben je wel al de favoriet en zou je meer moeten brengen dan dit.D-e-n schreef op zondag 15 juni 2025 @ 22:17:
[...]
Die grote namen valt wel mee. Aanvallend is het alleen van Bommel en Reiziger vond juist dat hij wel zonder de grotere namen kon. Hij had Valente gewoon thuis willen laten zelfs
Maatsen, Hato en Taylor zijn weinig creatief en Rensch gaat ook het verschil niet maken. En Milambo zit op de bank. Dus wie gaat het voorin dan doen behalve van Bommel?Miki schreef op zondag 15 juni 2025 @ 22:23:
[...]
Het valt in het reguliere voetbal mee maar op zo’n O21 toernooi waar enkele voetballers al voetballen bij grote clubs ben je wel al de favoriet en zou je meer moeten brengen dan dit.
Op het middenveld schijnen ze verdedigend Proper te missen begreep ik.
Inderdaad genoeg kansen.JoteW schreef op zondag 15 juni 2025 @ 22:21:
Naja de kansen zijn er wel op zich... Ohio brengt ook nog niet veel dit EK. Uberhaupt te gek voor woorden dat Mo'tje Meerdink er niet bij zit.
Maar weer hetzelfde manco als de vorige wedstrijd : kansen niet kunnen afmaken.
Ik snap ook niet dat Meerdink er niet bij zit.
Valente is wel creatief maar die heeft Reiziger eruit gehaald zie ik
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 15-06-2025 22:31 ]
Ja joh. Je beste aanvaller wisselen terwijl je achter staat. En waar is het plan B? Van Bommel achter de spits en aanvaller erbij? Verdediger of verdedigende middenvelder eruit? Milambo naast Valente in plaats van op zijn plek?
De Ajacieden zullen wel blij zijn dat Reiziger geen trainer van Ajax 1 is geworden. Wat een gepruts.
De Ajacieden zullen wel blij zijn dat Reiziger geen trainer van Ajax 1 is geworden. Wat een gepruts.
Reiziger komt niet heel goed over nee.D-e-n schreef op zondag 15 juni 2025 @ 22:44:
Ja joh. Je beste aanvaller wisselen terwijl je achter staat. En waar is het plan B? Van Bommel achter de spits en aanvaller erbij? Verdediger of verdedigende middenvelder eruit? Milambo naast Valente in plaats van op zijn plek?
Maar het zijn ook vooral de spelers... Wat een prutsers in het afronden zeg... Niet normaal, ze kunnen zo wel uren voetballen zonder te scoren.
Er zit gewoon geen spits van niveau bij de groep dus aan de trainer om dan wat anders te proberenHarribo schreef op zondag 15 juni 2025 @ 22:52:
[...]
Reiziger komt niet heel goed over nee.
Maar het zijn ook vooral de spelers... Wat een prutsers in het afronden zeg... Niet normaal, ze kunnen zo wel uren voetballen zonder te scoren.
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!