Malacia is wel een paar klasse betermavaros schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:56:
Heb je een dik stadion, maar is een kwart gewoon leeg. Best triest om te zien.
@Verwijderd Noem eens iemand die beter is dan Blind. Ja, hij is te traag, en hij heeft een hartprobleem, maar passen kan hij wel als de beste. Hij kan nog altijd de ballen precies op maat versturen.
Ze proberen ons te breken!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat kost nochtans net zo veel als er daadwerkelijk heen gaan..mavaros schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:10:
[...]
Gewoon de kachel opstoken. Zet je thermostaat op 25 graden en je waant je in het Midden Oosten.
Of denk dat je ergens in een warm land zit. Ome Lou noemt dat imagineren.
Lekker opbouwen zo! #NOT
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Absoluut. En ik ben er van overtuigd dat dit al langer het plan was maar dat op tijd melden kost gewoon kaartverkoop dus komt het op het laatste moment.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:09:
Zouden de stadions voller zitten als ze wel bier schonken?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoppa 17 min blessuretijd erbij.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Waarom zou het stadion voller zitten als er bier was?Gonadan schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:12:
[...]
Absoluut. En ik ben er van overtuigd dat dit al langer het plan was maar dat op tijd melden kost gewoon kaartverkoop dus komt het op het laatste moment.
Die link moet ik nog even leggen.
Alle stadions hebben veel meer capaciteit dan dat er hotels zijn dus pas na de groepsfase komen er WELLICHT meer fans van hetzelfde land
[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 21-11-2022 17:13 ]

Over enkele minuten iedereen hier die kijkt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Danny Blind is ontevreden:"ze moeten verdomme alle ballen inlveren bij Daley!".
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Vrij logisch. Met bier op houd je hier naar kijken vol.Typhone schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:12:
[...]
Waarom zou het stadion voller zitten als er bier was?
Die link moet ik nog even leggen.
Bergwijn dacht: Ik loop van de bal af in plaats van er naar toe.
Gakpo kwam in beeld en ik hoorde trommels en zie groen, geel en rood. Eindhovens carnaval begint vroeg dit jaarcarpebios schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:13:
[...]
Vrij logisch. Met bier op houd je hier naar kijken vol.
Dat 5-3-2 werkt echt goed tot nu toe
Typhone schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:14:
[...]
Gakpo kwam in beeld en ik hoorde trommels en zie groen, geel en rood. Eindhovens carnaval begint vroeg dit jaar

Wat zeg je! Ik versta er niets van. Die trommels worden steeds overheersender. Maar inderdaad, het spel speelt zich bij noppert af.Typhone schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:16:
[...]
Het lijkt wel of we geen aanvallers hebben!
En waarom speelt hij dan niet bij United? Had een hele goede start hoor, maar mag al een tijd lang banken.
Jezus, is het voor jullie de eerste keer WK kijken ofzo? Gezeik over trommels...
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Kun je even je blind haat parkeren, voegt niks toe dit.ST10©DE schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:13:
Danny Blind is ontevreden:"ze moeten verdomme alle ballen inlveren bij Daley!".
Goed gedaan, zelfs kopbal van Blind.
⏩ PVOutput☀️
Oei Blind! Papa met een harde op de bank nu
Ja mijn zoon? Waarom plas jij over trommel? Of bent u mis met een andere site. Waar ze alleen fans hebben?Sup4rdurt schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:18:
Jezus, is het voor jullie de eerste keer WK kijken ofzo? Gezeik over trommels...
Wel leuke wedstrijd om te zien. Gebeurd genoeg
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Lol, Blind kan dus wel springen en koppen. Als hij dat verdedigend nou ook eens doet..
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik vind het voorlopig erg pover
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Senegal heeft een grappig team
Dat had een doelpunt moeten zijn.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Frenkie, pipo.
⏩ PVOutput☀️
Pff, die had mogen zitten
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Tering wat is dit!
Frenkie overschatte speler haha
Wordt je niet moe van jezelf?Agent47 schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:20:
Frenkie overschatte speler haha
Past bij het toernooi. Ik kijk alleen maar omdat ik verder weinig te doen heb. Verder boeit het me echt niets. Of ze nu winnen of eruit vliegen. Das wezenlijk anders dan normaal als ik in oranje outfit in de kroeg staph4ge schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:20:
Ik vind het voorlopig erg pover
Zoals ze nu deze enorme kans verprutsen ook

[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 21-11-2022 17:22 ]
Die pass op Berghuis was top ja.Exocet schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:21:
Goede actie Bergwijn
⏩ PVOutput☀️
En BerghuisExocet schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:21:
Goede actie Bergwijn
Als je 100 miljoen waard bent mag die bal uberhaubt op doel vind je zelf ook niet?
Daarentegen klaag ik bijna nooit over hem maar goed
Haha Frenkie, banger om de kans te missen, dus dan maar gewoon verprutsen. Schiet dat ding toch gewoon man. Snap dat nooit of speel ik gewoon op een te laag niveau dat ik niks anders kan bedenken dan gewoon te schieten in zo een situatie omdat ik weet dat ik niet beter kan?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Als ze naar voren blijvend spelen gaat Senegal echt wel achteruit.
⏩ PVOutput☀️
Wat was dit voor vrije trap joh.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Van Gaal heeft de Ajax-tactiek uit de kast getrokken.
De aanvallers lopen te verdedigen en de verdedigers hadden al 2x moeten scoren. Als het werkt loopt niemand te klagen, maar het is gevaarlijk spel. Er staat bij ons geen Onana in de goal.
De aanvallers lopen te verdedigen en de verdedigers hadden al 2x moeten scoren. Als het werkt loopt niemand te klagen, maar het is gevaarlijk spel. Er staat bij ons geen Onana in de goal.
Hier keeper. De bal!
Pasveer dan maar?mavaros schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:25:
Van Gaal heeft de Ajax-tactiek uit de kast getrokken.
Treurnis die trommels. Kunnen wij de volgende keer DJ Paul Elstak sturen?
Ik word wat nerveus van de Ligt
Overtredingen, laat zich makkelijk uitkappen etc
Ben blij van Dijk daar ook staat. Vind Aké ook niet veel
Ben blij van Dijk daar ook staat. Vind Aké ook niet veel
[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 21-11-2022 17:29 ]
Scheelde maar 10 meter.
9.72carpebios schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:29:
Scheelde maar 10 meter.
Ja eens, snap niet dat hij Veltman niet meegenomen heeft.Harribo schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:28:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zat meer in, in de corner.
Jammer dat Noppert niet mee gaat naar voren bij een hoekschop.
Jammer dat Noppert niet mee gaat naar voren bij een hoekschop.
⏩ PVOutput☀️
Het collectief is nerveus en onrustig. Giga veel balverlies en kleine overtredingen benodigd. Het is niet alleen De Ligt.Harribo schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:28:
Ik vind niemand goed spelen.
Ja ik heb genoeg gezien. Ik ga koken.
Rainbow in the Sky kont niet door de censuur denk ik...Typhone schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:28:
Treurnis die trommels. Kunnen wij de volgende keer DJ Paul Elstak sturen?
Toch wel echt bizar dat het gewoon niet uitverkocht is. Zelfs met betaalde fans lukt het ze niet..
Dat is waar helaas.Nimflix schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:30:
[...]
Het collectief is nerveus en onrustig. Giga veel balverlies en kleine overtredingen benodigd. Het is niet alleen De Ligt.
Ik vind niemand goed spelen.
Berghuis en van Dijk nog wel aardig
Trommels via de equalizer van de TV wat kunnen dempen
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ik zou zeggen Van Der Hoorn..Gonadan schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:29:
[...]
Ja eens, snap niet dat hij Veltman niet meegenomen heeft.
Maar tot nu toe valt het wat tegen. Vind de opstelling ook wel bijzonder
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Is dat wel goed voor je trommelvliezen?Falcon schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:31:
⏩ PVOutput☀️
zijn die trommels in het stadion. Of is het een bandje dat Qatar eronder heeft gezet.Falcon schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:31:
Wel volle stadions willen maar het liefst geen geluid produceren

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Er is toch niemand die zo lang zo eentonig vrijwillig gaat trommelen op een wk?
Always look on the bright side of life.
Taylor voor frenkie?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Dat moeten wel de betaalde fans zijn, stond in de kleine lettertjes.Clifdon schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:33:
Lekker belangrijk. Het is iig geen VuvuzelaClifdon schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:33:
Trommels? Dit klinkt als een slecht lopende en stationair draaiende lompe Russische diesel.
Zijn die trommels al in beeld geweest? Lijkt wel een bandjeSpelFaut schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:34:
Trommels? Dit klinkt als een slecht lopende en stationair draaiende lompe Russische diesel.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
vast voor al die airco's die in het stadion hangenSpelFaut schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:34:
Elect a clown, expect a circus.
Pff van Dijk durft niet eens terug te spelen op Noppert
De Ligt weer niet bij zijn man.
Nee ik vind de Ligt geen rust brengen
Nee ik vind de Ligt geen rust brengen
Na al het geouwehoer van Van Gaal over dat hij wereldkampioen wil worden is dit toch wel poverder dan ik had verwacht.
Het is ook even duur als Qatar.mavaros schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:10:
[...]
Gewoon de kachel opstoken. Zet je thermostaat op 25 graden en je waant je in het Midden Oosten.
Of denk dat je ergens in een warm land zit. Ome Lou noemt dat imagineren.
Kan iemand niet ff aantonen dat het een loop is?hoevenpe schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:35:
[...]
Zijn die trommels al in beeld geweest? Lijkt wel een bandje
Rascistische oerwoudgeluiden?SpelFaut schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:34:
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
In Senegal horen ze nu een draaiorgelhoevenpe schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:35:
[...]
Zijn die trommels al in beeld geweest? Lijkt wel een bandje
Nederland speelt tot nu toe best aardig, maar het is wel aan de slome kant. Er mag wel meer tempo in het spel komen.
Verder staan de spelers te ver uit elkaar. Tegen Senegal kan je daarmee wegkomen, maar de echt goeie landen gaan gewoon in de weg staan. Dan krijg je de bal niet meer van A naar B over een korte afstand.
Gelukkig hebben we Blind. Die kan en durft een bal over 50 meter te versturen en die ballen vallen bijna altij precies goed voor de voeten van een andere oranjespeler.
Verder staan de spelers te ver uit elkaar. Tegen Senegal kan je daarmee wegkomen, maar de echt goeie landen gaan gewoon in de weg staan. Dan krijg je de bal niet meer van A naar B over een korte afstand.
Gelukkig hebben we Blind. Die kan en durft een bal over 50 meter te versturen en die ballen vallen bijna altij precies goed voor de voeten van een andere oranjespeler.
Veel angstige gezichten bij NL. Ze lijken wel stijf te staan van de spanning.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Veel foutjes ... tegen een sterkere tegenstander betaal je dat cash.
Trommels trommels trommels
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ik ben inmiddels over naar Radio 1, daar zijn de trommels een stuk minder aanwezig..
Dit vooral denk ik inderdaad. Niemand wil in de eerste wedstrijd af gaan, zeker niet als je van die zure supporters hebt zoals in NederlandHerman schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:36:
Veel angstige gezichten bij NL. Ze lijken wel stijf te staan van de spanning.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hier ergeren mensen zich aan de trommels. Ik erger me aan het spel van Nederland.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
het deuntje komt mij bekend voor, wie is het?Quad schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:37:
[...]
Shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala shalalie shalala
Blind speelt een goede pot. Jammer van die afzwaaier
[ Voor 31% gewijzigd door ST10©DE op 21-11-2022 17:39 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
SienekeNimflix schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:38:
[...]
het deuntje komt mij bekend voor, wie is het?
[ Voor 30% gewijzigd door Slasher op 21-11-2022 17:39 ]
Elect a clown, expect a circus.
Vroeger zette ik tv aan met geluid van de radio, maar dat werkt tegenwoordig niet meer zo lekker.Christoxz schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:38:
Ik ben inmiddels over naar Radio 1, daar zijn de trommels een stuk minder aanwezig..
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daley?ST10©DE schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:38:
Blind speelt een goede pot.
Ergeren aan het spel is niks nieuwsOMX2000 schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:38:
Hier ergeren mensen zich aan de trommels. Ik erger me aan het spel van Nederland.
Blind moet eruit. En de Ligt gaat hands maken....
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Zijn die bouwers op de achtergrond nog steeds bezig? Wat een taffes geluid zeg. Doe mij die vuvuzela's maar weer.
[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 21-11-2022 17:40 ]
Die komt noa lang nietNimflix schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:39:
Tijd voor Lang
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!