Hopelijk zo wel de Vrije man
Wat is De Ligt ongelooflijk slecht bezig
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
2x een snelle combinatie en het spel ligt open. Moeten ze vaker doen ipv dat gebrei.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tijd om onze eigen oliesjeik uit Borne in te brengen als breekijzer
[ Voor 13% gewijzigd door 964C2 op 21-11-2022 17:42 ]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
De Ligt moet eruit.
Vanaf minuut 1 gewoon een lek in de verdediging
Vanaf minuut 1 gewoon een lek in de verdediging
[ Voor 56% gewijzigd door Harribo op 21-11-2022 17:43 ]
De Ligt speelt echt kut
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
*knip*
Hou het enigszins serieus op het voetbal aub.
[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 22-11-2022 14:33 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Uit welke bak heeft de kameel gegeten? Nederland of Senegal?
Haha daar kreeg De Ligt ff een keekje.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Snoop Dogg als coach van Senegal. Die rappers vervelen zich tegenwoordig!
Zou mij niets verbazen als Bergwijn eruit wordt gehaald
Hey, jij begon.
En zo kunnen we nog een uur doorgaan
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Poll: In de rust moet van Gaal
• De ligt eruit halen
• Lang erin brengen
• Trommels in beslag nemen

Ook een poll maken? Klik hier
• De ligt eruit halen
• Lang erin brengen
Het enige geluk wat er is dat we de tweede bal in het meeste geval hebben. Man man man wat een slordigheid. Ik moet alleen nog even kiezen waar ik meer aan erger de trommels of het Nederlands elftal...
Het is al een lastige tijd om te kijken en dan creëeren ze niks.
In aanvallend opzicht kan er wel wat creativiteit gebracht worden. Ik snap het zeuren op Blind wel, gezien het spel zo uit zijn koker lijkt te komen.
Maar van Gaal is toch die bepaald.
Blind Jr. heeft zijn bekende zwaktes, maar dat zou bij deze pot geen probleem moeten geven.
Of het is spanning in de benen.
In aanvallend opzicht kan er wel wat creativiteit gebracht worden. Ik snap het zeuren op Blind wel, gezien het spel zo uit zijn koker lijkt te komen.
Maar van Gaal is toch die bepaald.
Blind Jr. heeft zijn bekende zwaktes, maar dat zou bij deze pot geen probleem moeten geven.
Of het is spanning in de benen.
Ik mis een optie:Sempy schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:47:
Poll: In de rust moet van Gaal
• De ligt eruit halen
• Lang erin brengen
[Afbeelding]
VUVUZEEEEEELAAAAA'S
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hoe lang kan Memphis spelen?
Tot dusver is het wel erg saai Frank de Boer voetbal.
Tot dusver is het wel erg saai Frank de Boer voetbal.
1e 45 minuten overleefd!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Boem tie tie boem tie tie Boem tie tie boem tie tie Boem tie tie boem tie tie Boem tie tie boem tie tie Boem tie tie boem tie tie.
Oh nu al rust? Die lui op de tribune verbranden meer calorieën dan de spelers op t veld zeg.
Oh nu al rust? Die lui op de tribune verbranden meer calorieën dan de spelers op t veld zeg.
[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 21-11-2022 17:52 ]
Als één van de katten besluit zich op je schoot uitgebreid te gaan wassen dan weet je dat een wedstrijd inkakt...
Volgens mij hebben wij de beste kansen gehad. Alleen goed vuren tussen de palen ontbreekt.
Dat Senegal kan wel voetballen.
Blij dat Mane ontbreekt.
De Ligt komt nu als een soort rechtsback te staan, dat kan hij niet
Dat Senegal kan wel voetballen.
Blij dat Mane ontbreekt.
De Ligt komt nu als een soort rechtsback te staan, dat kan hij niet
Nou, dat leek nergens naar
Flickr PSN ID= cheironnl
Pfff wat een klus weer om naar te kijken.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Trommels? Ik hoor geen trommels.
Hebben jullie geen Roller Coaster Tycoon gespeeld? Dit zijn karretjes van de houten achtbaan die omhoog getakeld worden.
Ajb, nu hoor je geen trommels meer
Hebben jullie geen Roller Coaster Tycoon gespeeld? Dit zijn karretjes van de houten achtbaan die omhoog getakeld worden.
Ik hoop in ieder geval niet dat we verliezen.
Verder is dat Senegal best een goed en relaxed team.
Verder is dat Senegal best een goed en relaxed team.
En hij keek heel wild uit zijn ogen.Typhone schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:45:
Snoop Dogg als coach van Senegal. Die rappers vervelen zich tegenwoordig!
Deze wedstrijd kan wel een Xavi Simons gebruiken voor wat pit en creativiteit. En Janssen voegt niet veel toe, liever Luuk de Jong die dan in ieder geval nog een corner er in zou kunnen koppen. En Depay gaat neem ik aan wel spelen.
Nee, ik heb echt een hekel aan trommels in stadions.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nee er zijn grenzen. Dan liever trommels. Dilemma maandag, je moet kiezen!PatrickC schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:59:
[...]
Nee, ik heb echt een hekel aan trommels in stadions.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik vond de herrie van het WK van Zuid-Afrika erger, maar dit is ook tinnitus waardigLZ86 schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:51:
Boem tie tie boem tie tie Boem tie tie boem tie tie Boem tie tie boem tie tie Boem tie tie boem tie tie Boem tie tie boem tie tie.
Zouden Safri Duo zich genaturaliseerd hebben tot Senegalezen?
Het voetbal is niet al te best laten we maar zeggen.
XXXVI
Alsof ik Senegal - PSV kijk inderdaad.ephymerous schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:11:
Het voetbal is niet al te best laten we maar zeggen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zucht
Daar is tie.
Begint steeds meer op de "Thunderdome" te lijken
De Ligt er nu echt uit
We kunnen geen rood gebruiken
We kunnen geen rood gebruiken
Snel wisselen want gelet op het aantal duels met hem kan dat een tweede worden.Sempy schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:16:
De Ligt heeft hem eindelijk te pakken.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ze hebben kennelijk de kindertjes weer ingeblikt, want ik hoor ze nu niet.
En net als de inmiddels beruchte trommelaars, is er geen spoor van te bekennen op de tribunes.
En net als de inmiddels beruchte trommelaars, is er geen spoor van te bekennen op de tribunes.
Heeft van Gaal het Schreuder-syndroom? Wisselen na de 70e minuut?
Ah onze volksheld Memphis staat klaar
XXXVI
Ik dacht vooral aan een vastlopende motor, maar dat is ook een goede.LoeWn schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:53:
Trommels? Ik hoor geen trommels.
Veel slechter dan Janssen kan niet, dus wat dat betreft gaan we er niet op achteruit.Nimflix schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:22:
Memphisgod onze verlosser komt erin.
je bedoeld de meest overschatte speler van Oranje?ephymerous schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:20:
Heeft van Gaal het Schreuder-syndroom? Wisselen na de 70e minuut?
Elect a clown, expect a circus.
Het probleem is dat er geen echte topspelers zijn zoals jaren geleden.
Dan kun je een goede sfeer maken en een team smeden maar er moeten ook gewoon een paar mensen zijn met zeer grote individuele kwaliteiten.
En die hebben 'we' gewoon niet behalve één verdediger.
Dan kun je een goede sfeer maken en een team smeden maar er moeten ook gewoon een paar mensen zijn met zeer grote individuele kwaliteiten.
En die hebben 'we' gewoon niet behalve één verdediger.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Precies wat ik bedoel. Hij is een prima speler maar geen top. Geen Robben. Geen Kluivert. Geen van Basten of Gullit. Geen Bergkamp. Geen killer.Slasher schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:24:
[...]
je bedoeld de meest overschatte speler van Oranje?
Frenkie is wel erg ambitieus laatste minuten...
Niet te negatief want dat mag hier niet. Hij scoort namelijk altijd tegen de kleintjes. Hattrick tegen Qatar?Slasher schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:24:
[...]
je bedoeld de meest overschatte speler van Oranje?
XXXVI
Echt hè. Hij kan 'm ook gewoon inspelen ipv brengen.krissie100 schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:26:
Frenkie is wel erg ambitieus laatste minuten...
Wat een wedstrijd zeg… als ze zo doorgaan wordt het 3x roemloos 0-0. Volgens mij nog geen schot tussen de palen. Je hebt natuurlijk maar een enkele kans nodig, maar leuk is anders.
Volgens mij leeft het ook niet echt. Een willekeurige race van Max kun je de nieuwe reacties amper bijbenen.
Volgens mij leeft het ook niet echt. Een willekeurige race van Max kun je de nieuwe reacties amper bijbenen.
[ Voor 22% gewijzigd door Woodsy op 21-11-2022 18:29 ]
Moeten we ook tegen qatar joh?ephymerous schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:26:
[...]
Niet te negatief want dat mag hier niet. Hij scoort namelijk altijd tegen de kleintjes. Hattrick tegen Qatar?
Max inbrengen...?Woodsy schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:26:
Gemiddelde wedstrijd van Max kun je de nieuwe reacties amper bijbenen. Volgens mij leeft het ook niet echt.
Dit is allemaal een tactisch plan van onze Louis om tweede te worden in de poule zodat we Brazilië en Argentinië zo lang mogelijk ontlopen.
Hangt er vanaf wat die in de tweede wedstrijd doen. Een team kan ook zomaar 'verdwijnen' als het tegen valt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De laatste races ook niet meer hoor, het leeft nou eenmaal minder als er weinig aan is.Woodsy schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:26:
Wat een wedstrijd zeg… als ze zo doorgaan wordt het 3x roemloos 0-0. Volgens mij nog geen schot tussen de palen. Je hebt natuurlijk maar een enkele kans nodig, maar leuk is anders.
Handjevol voor frenkie
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Second base telt niet in voetbalTuinsteen schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:31:
Is er toch nog "gescoord"
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ik ben even eten maken en zie drama. Een dieptebal op Blind. Wellicht is ie in 2033 bij de bal maar voorlopig niet. De Ligt pakt geel en staat te stuntelen als Berk Beelenkamp. Tot slot is de handdoek echt gegooid want Memphis komt opeens in beeld. Ik denk die loopt warm maar hij was al gewisseld. Oi oi oi.
Potverdikkie Noppert.
⏩ PVOutput☀️
HelderziendNimflix schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:50:
Noppert man of the match momenteel

Fryslân Noppe!!
[ Voor 8% gewijzigd door Falcon op 21-11-2022 18:34 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Senegal gewoon beter de laatste 20 minuten
Die kerel kan wel wat...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Vd Sar had deze gewoon klem hé jongens.
Always look on the bright side of life.
Recht op 'm af, but care, prima redding.
⏩ PVOutput☀️
Nou.. als dit wereldkampioen moet worden.. al een kluif aan senegal..
Die vent stond ook niet zo'n beetje vrij ook. Gakpo hobbelt er achteraan en zet pas aan als het te laat is.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dat kick and rush voetbal door NL
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Recht op hem af, maar hij verwerkt hem wel goed naar de zijkant. Zo krijg je nooit een rebound.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja het is maar de beste ploeg van Afrika. Het is geen Qatar of Iran he?MagniArtistique schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:34:
In '88 ging de eerste wedstrijd verloren, dus er is hoop.MagniArtistique schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:34:
Net als 1988, nu van ze verliezen en in de finale van Senegal winnen. Louis Masterplan.MagniArtistique schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:34:
Maar goed dat Mane geblesseerd is bij Senegal. Anders hadden we met 2-0 sowieso achter gestaan.
Toen speelden helemaal niet slecht tegen een hele goede tegenstander.Nimflix schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:35:
[...]
In '88 ging de eerste wedstrijd verloren, dus er is hoop.
Ik heb nooit iets met Dumfries, hij mist iets.. oh wacht .. dé bal!
Je hebt wel een plaat voor je kop als je denkt dat daar bier geschonken zou worden.Gonadan schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:12:
[...]
Absoluut. En ik ben er van overtuigd dat dit al langer het plan was maar dat op tijd melden kost gewoon kaartverkoop dus komt het op het laatste moment.
Die halfhoge zaadballen breed de hele tijd, gruwelijk wat irritant zijn die.
Dumfries gaat niet echt lekker inderdaad. Aanvallend in ieder geval.
Het is hopen op een bal die goed valt maar met dat rare lange ballen pompen ga je er niet komen.
Het is hopen op een bal die goed valt maar met dat rare lange ballen pompen ga je er niet komen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is Luuk de jong niet mee?
Waarom zie ik dan Klaassen en koopmeiners
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Klaassen scoort alijd de 1eGunner schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:39:
Is Luuk de jong niet mee?
Goeie wissel
Dit is gewoon zo slecht dat het niet eens zin heeft om het er over te hebben
Hadden we het WK toch maar geboycot
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!