O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Misschien is dit wel de middelvinger van Van Gaal naar Qatar...ph4ge schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:32:
Wat een belachelijke keuze.
Verrassend inderdaad, die jongen moet denken dat hij droomt.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Verwijderd
Er zijn wat mij betreft grenzen die je als onderdeel van het team moeten laten ondergaan. Dit valt voor mij onder piepelen en daar zou ik me niet voor lenenytsmapieter schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:26:
[...]
Ik doel op je statement dat Bijlow maar het vliegveld naar huis moet pakken omdat ie niet in de basis staat. Ik mag hopen dat hij iets meer met het teambelang bezig is dan jij.
Wat een onzin. Het zou een mooie boel worden als iedere speler die vindt dat hij een basisplaats verdient meteen vertrekt bij de eerste de beste keer dat ie op de bank zit.D-e-n schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:45:
[...]
Er zijn wat mij betreft grenzen die je als onderdeel van het team moeten laten ondergaan. Dit valt voor mij onder piepelen en daar zou ik me niet voor lenen
We zullen het zien, van Gaal heeft vaker verassende dingen uitgehaald in het verleden die goed uitpakten. Denk aan de legendarische keeperswissel met Krul voor de penalty’s.ph4ge schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:32:
Wat een belachelijke keuze.
Bij van Gaal kun je niet spreken over toeval of experimenteren, die heeft daar echt wel over nagedacht en er een bedoeling bij.
Ook als je op de bank gezet wordt in ruil voor een gehypete prutser die niks kan?ytsmapieter schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:46:
[...]
Wat een onzin. Het zou een mooie boel worden als iedere speler die vindt dat hij een basisplaats verdient meteen vertrekt bij de eerste de beste keer dat ie op de bank zit.
Een keeper is nog wel wat anders dan een veldspeler. Als jij als keeper van een top vier club met internationale ervaring gepasseerd wordt ten gunste van zomaar een eredivisie keeper van 28 zonder die ervaring dan word je wat mij betreft genaaidytsmapieter schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:46:
[...]
Wat een onzin. Het zou een mooie boel worden als iedere speler die vindt dat hij een basisplaats verdient meteen vertrekt bij de eerste de beste keer dat ie op de bank zit.
Blijkbaar laat Noppert meer zien dan Bijlow deze week dan. Denk dat Louis capabel genoeg is voor dit soort beslissingen.D-e-n schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:49:
[...]
Een keeper is nog wel wat anders dan een veldspeler. Als jij als keeper van een top vier club met internationale ervaring gepasseerd wordt ten gunste van zomaar een eredivisie keeper van 28 zonder die ervaring dan word je wat mij betreft genaaid
[ Voor 6% gewijzigd door bennieeee op 20-11-2022 13:51 ]
Dat is het punt helemaal niet. Het is totaal irrelevant of Bijlow wel of niet genaaid wordt, want het eigenbelang van Bijlow is niet belangrijk. Het enige dat telt is het teambelang. Als speler mag je het natuurlijk oneens zijn met een beslissing, maar je mag het team nooit benadelen met je acties. Doe je dat wel, dan had je überhaupt niets in de WK-selectie te zoeken.D-e-n schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:49:
[...]
Een keeper is nog wel wat anders dan een veldspeler. Als jij als keeper van een top vier club met internationale ervaring gepasseerd wordt ten gunste van zomaar een eredivisie keeper van 28 zonder die ervaring dan word je wat mij betreft genaaid
Omdat die jongen überhaupt nog nooit op dit niveau heeft gekeept, maar daar ver onder speelt.
Hoe kan je nou in godsnaam zo'n keuze maken op basis van een weekje trainen? Spelers hebben normaal gesproken al hele carrières voordat ze in aanmerking komen. Enkel 40 Eredivisie potjes voor een bijna 30 jarige waarbij de middenmoot niet wordt ontstegen is gewoon niet genoeg. Dan zijn er nog 50 andere keepers die je ook kan laten meetrainen en misschien toevallig een bal pakken als Hoek even oplet.bennieeee schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:50:
[...]
Blijkbaar laat Noppert meer zien dan Bijlow deze week dan. Denk dat Louis capabel genoeg is voor dit soort beslissingen.
[ Voor 60% gewijzigd door ph4ge op 20-11-2022 13:55 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Een week goed trainen kan elke keeper. Dat zegt geen ene moer. Je kunt een keeper ook niet beoordelen op een paar maandjes Heerenveen. Dat zegt niks over presteren op topniveau.bennieeee schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:50:
[...]
Blijkbaar laat Noppert meer zien dan Bijlow deze week dan. Denk dat Louis capabel genoeg is voor dit soort beslissingen.
We vinden het ook maf als een bondscoach een jeugdspeler met vijf potjes eredivisie uitnodigt. Dit is in dezelfde categorie. Eigenlijk erger want we hebben het niet over een supertalent als De Ligt.
Als ik onderdeel van een team ben wil ik serieus genomen worden. Zoniet dan ben ik weg.ytsmapieter schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:51:
[...]
Dat is het punt helemaal niet. Het is totaal irrelevant of Bijlow wel of niet genaaid wordt, want het eigenbelang van Bijlow is niet belangrijk. Het enige dat telt is het teambelang. Als speler mag je het natuurlijk oneens zijn met een beslissing, maar je mag het team nooit benadelen met je acties. Doe je dat wel, dan had je überhaupt niets in de WK-selectie te zoeken.
M.a.w je bent geen teamspelerD-e-n schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:01:
[...]
Als ik onderdeel van een team ben wil ik serieus genomen worden. Zoniet dan ben ik weg.
Absoluut wel. Maar bij een team hoort ook respect.
Frans Hoek is hier daarbij degene die het teambelang schoffeert. Het eigen ego om steeds het wiel uit te vinden gaat hier ten koste vam her team. Hij had Flekken al "uitgevonden" maar dat was kennelijk nog niet genoeg aandacht.
Een teamspeler rent niet weg als hij z'n zin niet krijgt, maar steunt zijn collega's. Mocht Noppert eerste doelman worden, dan is het dus aan Bijlow om hem te steunen en te helpen zich optimaal voor te bereiden op de wedstrijd. En uiteraard om op de training z'n best te doen en te laten zien dat hij wellicht een betere keus is. De suggestie om weg te rennen is echt te sneu voor woorden. Maargoed, ik heb het idee dat ik tegen een muur aan het praten ben, dus ik laat het hier maar bij.D-e-n schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:13:
[...]
Frans Hoek is hier daarbij degene die het teambelang schoffeert. Het eigen ego om steeds het wiel uit te vinden gaat hier ten koste vam her team. Hij had Flekken al "uitgevonden" maar dat was kennelijk nog niet genoeg aandacht.
Toch denk ik dat Bijlow nu ook z'n klasse moet tonen door op zn tanden te bijten. Dat is niet voor het eerst en zal ook niet voor het laatst zijn. Juist zn mentale kracht is een van zn kwaliteiten, hij heeft al zoveel tegenslagen overwonnen dan kan dit er ook wel bij. Hij heeft er niks aan om op het vliegtuig te stappen.D-e-n schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:13:
[...]
Hopelijk gaat het morgen helemaal mis, zodat Van Gaal wakker geschud wordt en gewoon normaal gaat doen. Ik ben bang dat je deze poule toch wel overleeft en er pas in de knockout fase achter komt dat interessant doen geen prijzen oplevert.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat gaat hij ook niet doen. Maar de suggestie van @ytsmapieter dat hij maar zijn best moet doen om het ongelijk te bewijzen is natuurlijk naïef. Zijn vorm in het begin van het seizoen was deels zijn eigen schuld maar hier kan hij gewoon niks aan veranderen.ph4ge schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:21:
[...]
Toch denk ik dat Bijlow nu ook z'n klasse moet tonen door op zn tanden te bijten. Dat is niet voor het eerst en zal ook niet voor het laatst zijn. Juist zn mentale kracht is een van zn kwaliteiten, hij heeft al zoveel tegenslagen overwonnen dan kan dit er ook wel bij. Hij heeft er niks aan om op het vliegtuig te stappen.
Geen trainer gaat een keeper passeren omdat de tweede keep goed kiept op de training. Dat zou helemaal bezopen zijn want keepen draait ook om vertrouwen en het contact met je defensie (één van de redenen van de vormcrisis van Bijlow de eerste maanden).
Het enige wat Bijlow kan doen is wachten op een opzichtige blunder, als van Gaal en Hoek hun ongelijk dan al zouden toegeven. Maar dan heeft niet Noppert maar de bondscoach wat uit te leggen.
Vooruit, toch nog één reactie dan. Mijn suggestie is inderdaad naïef wanneer je aanneemt dat Bijlow alleen met z'n eigen positie bezig is. Niet wanneer hij denkt vanuit het teambelang.D-e-n schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:30:
[...]
Dat gaat hij ook niet doen. Maar de suggestie van @ytsmapieter dat hij maar zijn best moet doen om het ongelijk te bewijzen is natuurlijk naïef. Zijn vorm in het begin van het seizoen was deels zijn eigen schuld maar hier kan hij gewoon niks aan veranderen.
Geen trainer gaat een keeper passeren omdat de tweede keep goed kiept op de training. Dat zou helemaal bezopen zijn want keepen draait ook om vertrouwen en het contact met je defensie (één van de redenen van de vormcrisis van Bijlow de eerste maanden).
Het enige wat Bijlow kan doen is wachten op een opzichtige blunder, als van Gaal en Hoek hun ongelijk dan al zouden toegeven. Maar dan heeft niet Noppert maar de bondscoach wat uit te leggen.
Iets zegt me dat als we straks wereldkampioen worden met Noppert op de goal, Bijlow uit z'n dak gaat van vreugde terwijl jij in een hoekje zit te mokken dat hij de keeper had moeten zijn.
Klopt, zelfs Van Gaal en Hoek gaan geen keeper passeren tenzij er bizarre blunders plaatsvinden of er een blessure/schorsing is. Daarom hoop ik dat dat tegen Senegal al gebeurt, dan is het nog te repareren. Dat geldt overigens voor meer zaken, het heilig verklaren van het 1-5-3-2 systeem is ook een potentiële ramp, net als een aantal spelers die worden opgesteld terwijl ze al langere tijd dat niveau niet meer hebben.D-e-n schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:30:
[...]
Dat gaat hij ook niet doen. Maar de suggestie van @ytsmapieter dat hij maar zijn best moet doen om het ongelijk te bewijzen is natuurlijk naïef. Zijn vorm in het begin van het seizoen was deels zijn eigen schuld maar hier kan hij gewoon niks aan veranderen.
Straks gaat het net als met Stekelenburg vorig jaar, die had ook in de poule niks te doen en bij de eerste de beste serieuze tegenstander vlogen de ballen er veel te makkelijk in. Hopelijk gebeurt dat al tegen Senegal.
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 20-11-2022 14:47 ]
Voor zo'n gevoel kopen we natuurlijk helemaal niks. Er zijn minimaal zes landen met betere spelers dus Nederland als winnaar zou een enorme stunt zijn waarbij je ook mazzel nodig hebt.ytsmapieter schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:39:
[...]
Iets zegt me dat als we straks wereldkampioen worden met Noppert op de goal, Bijlow uit z'n dak gaat van vreugde terwijl jij in een hoekje zit te mokken dat hij de keeper had moeten zijn.
Zinloos ook om vooruit te lopen op achteraf gelul. De ratio nu zegt dat we een eredivisie keeper van 28 op doel hebben zonder iets van internationale ervaring en met veertig eredivisie potjes achter de rug.
Het is vrij triest en slaat helemaal nergens op.

Sluit ik het uit? Nee, dat nou ook weer niet want het blijft van Gaal maar tot de daadwerkelijke opstelling bekend is ga ik mij er niet druk over maken.
edit: quote van de Telegraaf
bron: https://www.telegraaf.nl/...paign=seeding-televoetbalDe doelman van SC Heerenveen maakte de afgelopen dagen tijdens de trainingen in Doha de meeste indruk op bondscoach Louis van Gaal en keeperstrainer Frans Hoek en wordt – afgaande op het laatste partijspel – in het eerste groepsduel op het WK in Qatar voor de leeuwen gegooid.
dus aan de hand van een kwartiertje de training mogen bekijken komen ze tot deze conclusie

[ Voor 39% gewijzigd door gws24 op 20-11-2022 15:54 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
als je een linksback en rechtsback heb die ook veel naar voren gaan is het wel fijn als je een spits heb die de bal kan vasthouden.kan het middenveld ook lekker aansluitenJustevo schreef op zondag 20 november 2022 @ 16:16:
Snap ook niet waarom je niet met Berghuis, Gakpo en Bergwijn kan spelen en waarom Janssen dan zo nodig is in een twee spitsen systeem. Hopelijk hoeven we Janssen maar 45 minuten aan te zien en speelt Memphis de tweede helft.
voetbal is niet moeilijk
Ik snap best dat je tegen deze tegenstander Bijlow eventueel heel wilt houden met het oog op het overleven van de poulefase, en tegenkomen van sterkere tegenstanders in de knock-outfase.D-e-n schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:49:
[...]
Geen al te gekke gedachte toch?
Ik zie ook liever de sterkste, meest ervaren en meest vormbehoud tonende keeper, maar ik bepaal dat niet.
Misschien is dit een manier om Bijlow (nog) scherper te krijgen… weten wij veel.
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 20-11-2022 17:02 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Door Cillessen en Flekken nu thuis te laten, is zijn selectiebeleid wat betreft keepers niet meer serieus te nemen. Juist met de keepers, die altijd aangeven vertrouwen nodig te hebben om goed te presteren en voor wie de afstemming met de verdediging heel belangrijk is.
Tuurlijk was Flekken een “Van Gaal-uitvinding”, maar een keeper die je iets meer dan een jaar geleden oproept, meermaals benoemd dat hij perfect past bij wat je van een keeper verwacht, die inmiddels wekelijks goed presteert in de Bundesliga, vervolgens thuis laten is natuurlijk gewoonlijk heel raar.
Met Cillessen komt LvG eerst heel de tijd met dat hij bij het NL elftal altijd heeft geleverd (een van zijn belangrijkste selectiecriteria) en dan opeens nu met het argument dat hij niet in vorm is (onzin, geen blunders de afgelopen weken en nooit spectaculair geweest, juist degelijk en betrouwbaar). Daar lijkt dus meer te spelen. Als dat inderdaad twijfel over zijn rol in de groep is, had LvG dat allang moeten weten na 2014 en hem nooit weer het gevoel moeten geven dat hij belangrijk was.
Nu kiezen voor Noppert terwijl je meermaals benoemd hebt dat ervaring voor een keeper belangrijk is, zou wederom onnavolgbaar zijn.
Mijn conclusie wordt zo stilletjes aan dat LvG inmiddels zo verslaafd is aan controverse, dat hij niet meer zonder kan. Okee, het kan de teamgeest vergroten omdat je een soort gemaanschappelijke “vijand” creëert, maar tegelijkertijd beschadig je mensen en laat je een heleboel spelers (of in ieder geval keepers) onzeker achter.
Verder is het natuurlijk te bezopen voor woorden dat we een dag vtv nog geheimzinnig doen over de goalplayer. Dat je je opstelling nog even geheim houdt om de tegenstander niet wijzer te maken oké, maar wie er in de goal staat maakt wat dat betreft natuurlijk geen zak uit.
Maar goed, wellicht werkt het en gaat in de toekomst iedereen de visionair Frans Hoek en LVG volgen
Vraag het Louis?ytsmapieter schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:13:
Waarom speelt de Vrij eigenlijk niet? Heb ik iets gemist?
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 21-11-2022 15:20 ]
Volgens mij zit hij bij Inter ook voornamelijk op de bankVos schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:20:
[...]
Vraag het Louis?Ik volg de trainingen niet
en ook Inter niet. Hij zal de rest hoger inschatten? Of meer in vorm?
Bij Van Gaal weet je het nooit, maar De Ligt heeft dit seizoen 17 minuten meer gespeeld dan De Vrij, dus dat lijkt mij geen goede reden.Exocet schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:29:
[...]
Volgens mij zit hij bij Inter ook voornamelijk op de bank
Ik vind Cillissen geen geweldige keeper, nooit gevonden ook.donleone83 schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:47:
Als je kijkt naar hoe het afgelopen jaar gelopen is qua selectie van keepers....
....
Heeft een paar goede periodes gehad maar dat was het dan ook wel.
Komt bij dat ik het ook altijd een vervelend mannetje heb gevonden van wat ik er dan van mee kreeg.
Dus ja, ik begrijp van Gaal heel goed.
Ik ben er ook niet rouwig om dat Van Gaal Cillessen thuis heeft gelaten hoor, maar als je kijkt naar zijn selectiebeleid van het afgelopen jaar is de keuze onlogisch om Flekken en Cillessen niet mee te nemen. Meermaals beiden opgehemeld en belangrijk gemaakt.Harribo schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:44:
[...]
Ik vind Cillissen geen geweldige keeper, nooit gevonden ook.
Heeft een paar goede periodes gehad maar dat was het dan ook wel.
Komt bij dat ik het ook altijd een vervelend mannetje heb gevonden van wat ik er dan van mee kreeg.
Dus ja, ik begrijp van Gaal heel goed.
/f/image/xOJijDgxkYILLIUJiUzrNVp8.png?f=fotoalbum_large)
Toch Noppert, lol.
[ Voor 13% gewijzigd door gws24 op 21-11-2022 16:01 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Tegen Senegal.....
Ben benieuwd wie de voorzetten op Vincent gaat geven dan.
[ Voor 43% gewijzigd door Agent47 op 21-11-2022 15:52 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
5-3-2 staat natuurlijk heel verdedigend, maar ik vind met Dumfries op rechts en Berghuis en Gakpo op het middenveld het alles behalve een verdedigende opstelling. Had alleen om aanvallend te spelen wellicht Blind vervangen voor een speler met wat meer snelheid, al zal Blind er zijn voor de lange bal naar de spits positie.
Maar wel met 5 aanvallend ingestelde spelers en 2 opkomende backs. Het is maar net hoe je het invult.Agent47 schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:51:
En daar is de 5-3-2
Tegen Senegal.....
Ben benieuwd wie de voorzetten op Vincent gaat geven dan.
Blind in een soort vrije rol lijkt me dan? Dat Ake de links back oppakt als Blind naar voren is gegaan?ytsmapieter schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:53:
[...]
Maar wel met 5 aanvallend ingestelde spelers en 2 opkomende backs. Het is maar net hoe je het invult.
Gakpo vind ik sowieso geen middenvelder maar een linksbuiten. Dat kan later tegen aanvallende landen alleen maar nadelig uitpakken, dan heb je Berghuis en Gakpo te ver naar voren staan.tommerd_ schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:53:
[...]
5-3-2 staat natuurlijk heel verdedigend, maar ik vind met Dumfries op rechts en Berghuis en Gakpo op het middenveld het alles behalve een verdedigende opstelling. Had alleen om aanvallend te spelen wellicht Blind vervangen voor een speler met wat meer snelheid, al zal Blind er zijn voor de lange bal naar de spits positie.
100% mee eens, maar dan kan die natuurlijk gaan schuiven met wat meer verdedigend ingestelde spelers ipv Gakpo en/of BerghuisAgent47 schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:56:
[...]
Gakpo vind ik sowieso geen middenvelder maar een linksbuiten. Dat kan later tegen aanvallende landen alleen maar nadelig uitpakken, dan heb je Berghuis en Gakpo te ver naar voren staan.
edit: zie hieronder
[ Voor 12% gewijzigd door gws24 op 21-11-2022 16:00 ]
Ik hoorde dat ome Louis alle keepers een keer wil laten starten in de groepsfase. En nu is er een andere tweetgws24 schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:51:
EDIT: de tweet is nu weg dus geen idee of onderstaande nog klopt.
Toch Noppert, lol.
[Twitter: https://twitter.com/OnsOranje/status/1594703489053204482]
En blijkbaar kunnen we Tweets niet meer embedden? Lang leven Musk?
[ Voor 8% gewijzigd door ElPaco op 21-11-2022 15:58 ]
kan wel met de embed tag:ElPaco schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:58:
[...]
Ik hoorde dat ome Louis alle keepers een keer wil laten starten in de groepsfase. En nu is er een andere tweet
[Twitter]
En blijkbaar kunnen we Tweets niet meer embedden? Lang leven Musk?
OUR #SENNED 𝐗𝐈! 🦁
— OnsOranje (@OnsOranje) 21 november 2022
Let's make it a special debut, Andries Noppert! 💯#NothingLikeOranje #WorldCup pic.twitter.com/h1hEOwfvHt
Geen idee waarom de originele tweet verwijderd is want de opstelling is hetzelfde
Het is net een ander plaatje geworden.gws24 schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:00:
[...]
kan wel met de embed tag:
[Twitter]
Geen idee waarom de originele tweet verwijderd is want de opstelling is hetzelfde
Ik had de embad tag gebruikt, geen idee waarom hij niet werkt, boeit ook niet heel veel

Het radiocommentaar is daarentegen wel vaak goed, maar mijn internet loopt iets van 30 seconde achter op de actie wat je op televisie zit. Dat mag in de toekomst wel beter geregeld worden.
Fijne wedstrijd allen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij nl elftal dit topic, overige wedstrijden het centraal WK topic.Agent47 schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:55:
Meeste Tweakers zijn hier of in het WK topic?
⏩ PVOutput☀️
@Verwijderd Noem eens iemand die beter is dan Blind. Ja, hij is te traag, en hij heeft een hartprobleem, maar passen kan hij wel als de beste. Hij kan nog altijd de ballen precies op maat versturen.
[ Voor 57% gewijzigd door mavaros op 21-11-2022 17:01 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
⏩ PVOutput☀️
Noppert heb ik geen mening over. Maar Blind…Verwijderd schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:55:
Lol, blind en Noppert in de basis... Wat een grap
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Achterin is Senegal erg sterk. Voorin hebben ze weinig in te brengenQuad schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:00:
Senegal heeft nog altijd prima namen in het elftal. Doen niet onder voor die van NL zo lijkt me.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Verwijderd
Teveel fouten en te langzaam.OMX2000 schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:00:
[...]
Noppert heb ik geen mening over. Maar Blind…

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
⏩ PVOutput☀️
Elk moment het idee dat er een spannend trailer in beeld komt ofzo maar helaas.Agent47 schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:04:
Echt kut kijken met dat getrommel
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Bergwijn past wel goed in dit team, als bankzitter bij Spurs vaak een van de besten in Oranje. Beetje een omgekeerde Seedorf dus.HollowGamer schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:04:
Jammer dat Malen er niet bij zit, die vind ik meer in vorm dan Bergwijn.
Vind ik op zich niet heel erg, het tijdstip is wel kak. Koken doen we maar na de wedstrijd.HollowGamer schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:06:
Het blijft raar, hier in de kou zitten tijdens het WK.
⏩ PVOutput☀️
Bergwijn jammer!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Werken, kinderen van school, koken, les. Echt een drama tijdstip voor mij.Quad schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:08:
[...]
Vind ik op zich niet heel erg, het tijdstip is wel kak. Koken doen we maar na de wedstrijd.
Heeft hij de OneLove armband om?Agent47 schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:08:
De Ligt pakt geel vandaag. Kan je al donder op zetten.
Ach, vanwege het zeurende geluid wat ze commentaar noemen staat hij toch al zacht.Agent47 schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:04:
Echt kut kijken met dat getrommel
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Gewoon de kachel opstoken. Zet je thermostaat op 25 graden en je waant je in het Midden Oosten.HollowGamer schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:06:
Het blijft raar, hier in de kou zitten tijdens het WK.
Of denk dat je ergens in een warm land zit. Ome Lou noemt dat imagineren.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!