[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 20 ... 252 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:23
Memphis start niet tegen Senegal aldus van Gaal.

van Gaal bevestigd zojuist dat Janssen zal starten tegen Senegal. Hij meent het nog ook.

[ Voor 48% gewijzigd door Justevo op 11-11-2022 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik denk dat de relatie Brobbey/Schreuder na vandaag tot het vriespunt is gedaalt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:52
Megupe schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:17:
[...]

Ik vind juist Klaasssen altijd heel matig in duelkracht.
Daarvoor staat hij ook niet op het veld. Hij staat er voor zijn slimme loopacties waardoor hij goals kan maken. Dat is de kwaliteit waarop hij geselecteerd is. Daarbuiten is het een vrij modale voetballer.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:07
Wat ik me afvraag: wie is die speler die iets niet mocht van zijn trainer wat van Gaal wel graag ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Han schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:20:
Ik denk dat de relatie Brobbey/Schreuder na vandaag tot het vriespunt is gedaalt.
Omdat hij niet geselecteerd is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Tristan schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:21:
[...]

Omdat hij niet geselecteerd is?
Omdat hij wellicht niet afdoende minuten krijgt om zich te bewijzen en daardoor dus niet geselecteerd is?
Vergezocht en dat heeft Brobbey dan toch echt voornamelijk aan zichzelf te danken door uit contract te lopen bij Ajax, beperkt aan spelen te komen in Duitsland en dan weer terug te komen met alle risico's van dien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
Han schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:20:
Hij heeft toch gewoon te weinig laten zien wanneer hij de kans kreeg? Dat kan hij Schreuder niet kwalijk nemen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Napo schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:24:
[...]

Omdat hij wellicht niet afdoende minuten krijgt om zich te bewijzen en daardoor dus niet geselecteerd is?
Vergezocht en dat heeft Brobbey dan toch echt voornamelijk aan zichzelf te danken door uit contract te lopen bij Ajax, beperkt aan spelen te komen in Duitsland en dan weer terug te komen met alle risico's van dien.
Daarom. Ik denk dat Brobbey het voornamelijk aan zichzelf te wijten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:54
Typhone schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:02:
[...]

Ik heb er meer onbevangen zien spelen maar bij het 'grote' Oranje tussen de echte namen opeens behoorlijk zien choken. Laten we hopen dat hij presteert in elk geval :)
Gelukkig hebben we nog 3 relatief makkelijke wedstrijden in de poule waarin hij zijn weg kan vinden :) Ik zou het zonde vinden als hij mee gaat en helemaal niet speelt.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
Malfunctions schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:20:
[...]

Daarvoor staat hij ook niet op het veld. Hij staat er voor zijn slimme loopacties waardoor hij goals kan maken. Dat is de kwaliteit waarop hij geselecteerd is. Daarbuiten is het een vrij modale voetballer.
Ik ben het eens met wat hij wel goed kan. Maar ik zie hem altijd inhouden als er een speler < 1 meter van hem komt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:43
ph4ge schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:27:
[...]

Hij heeft toch gewoon te weinig laten zien wanneer hij de kans kreeg? Dat kan hij Schreuder niet kwalijk nemen.
Dat is niet helemaal waar. Hij heeft er toch 8 in liggen in 13 wedstrijden en dat met veel inval beurten.
Tegen PSV was hij slecht inderdaad, maar tegen Vitesse heeft hij maar een paar minuten in de spits kunnen staan voordat Schreuder ook nog Lucca in bracht en lange ballen ging spelen, iets waar Brobbey niet voor geschikt is.

Edit: Ik had Brobbey sowieso wel meegenomen, die heeft iets wat de andere aanspeelpunten niet hebben, namelijk snelheid. Met Luuk de Jong, Weghost en Janssen heb je toch 3x dezelfde speler.

[ Voor 14% gewijzigd door Terranova op 11-11-2022 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
D-e-n schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 12:54:
@Pompi
Maar wie kunnen er nu in de spits als we tegen Frankrijk of Brazilië moeten? Bergwijn en Depay zijn eerste keuze. Daarachter kan ik alleen Gakpo bedenken. Juist voor het systeem wat hij wil spelen tegen de toplanden hebben we te weinig spelers.
Gewoon lelijk spelen en winnen, zoals je zou moeten kunnen doen als je het WK wil winnen. Laat Dumfries en Malacia maar lekker naar voren rennen en hoge ballen pompen op L de Jong. Gakpo heeft (onder andere) tegen Ajax ook laten zien ballen op De Jong te kunnen gooien.

Echt, het is een WK, het hoeft niet mooi, je moet hem willen winnen.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Het gaat nu over oranje onderbroeken... Ik vind het allemaal prachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Terranova schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:29:
[...]

Edit: Ik had Brobbey sowieso wel meegenomen, die heeft iets wat de andere aanspeelpunten niet hebben, namelijk snelheid. Met Luuk de Jong, Weghost en Janssen heb je toch 3x dezelfde speler.
Brobbey heeft zichzelf bovendien ook bewezen als invaller bij Ajax. Ook in Europa (vorig seizoen). Als er iemand een wedstrijd open kan breken, iets wat Van Gaal benoemt als zeer belangrijk, dan is het nog vreemder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
BREAK: Van Gaal heeft 3 oranje onderbroeken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:29:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Hij heeft er toch 8 in liggen in 13 wedstrijden en dat met veel inval beurten.
Tegen PSV was hij slecht inderdaad, maar tegen Vitesse heeft hij maar een paar minuten in de spits kunnen staan voordat Schreuder ook nog Lucca in bracht en lange ballen ging spelen, iets waar Brobbey niet voor geschikt is.
5 invalbeurten waarin hij 3x scoort 1x een assist geeft tegen Fortuna, Heerenveen, Volendam. Niet echt de beste tegenstanders. De overige 8 wedstrijden waren basis waarin hij in 5 wedstrijden niet weet te scoren. De cijfers zijn niet echt geweldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:27:
Nee, hij zat op de bank omdat de trainer vond dat ie geen 90 minuten kon spelen. Dus laat je je eerste spits doorgaans op de bank beginnen en een half uurtje meespelen in plaats van laten starten en na 60 minuten wisselen. Daarom.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Han schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:37:
[...]

Nee, hij zat op de bank omdat de trainer vond dat ie geen 90 minuten kon spelen. Dus laat je je eerste spits doorgaans op de bank beginnen en een half uurtje meespelen in plaats van laten starten en na 60 minuten wisselen. Daarom.
Toch knap dat hij dan vaker in de basis staat dan dat hij wissel is (8 om 5) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Napo schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:36:
[...]

5 invalbeurten waarin hij 3x scoort 1x een assist geeft tegen Fortuna, Heerenveen, Volendam. Niet echt de beste tegenstanders. De overige 8 wedstrijden waren basis waarin hij in 5 wedstrijden niet weet te scoren. De cijfers zijn niet echt geweldig.
Maar ook niet slecht, zeker niet als je bedenkt dat Brobbey helemaal geen scorende spits is, maar meer een aanspeelpunt en iemand die redelijk mee kan in het voetballende. Eigenlijk het perfecte type voor een klassieke Oranje/Ajax spits, dat niveau heeft ie natuurlijk (nog) niet. Maar hij zou goed gebruikt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Moet Dumfries eigenlijk wel in de basis staan als je een alternatief hebt die dit seizoen al 7x gescoord heeft voor een team wat 17e ofzo staat in de Bundesliga? Ik snap echt niet dat Frimpong nog geen enkele keer opgeroepen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@ElPaco
Ik wil geen mooi spel :)
Ik wil snelheid voor de counter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:38:
[...]

Eigenlijk het perfecte type voor een klassieke Oranje/Ajax spits, dat niveau heeft ie natuurlijk (nog) niet. Maar hij zou goed gebruikt kunnen worden.
Als hij het niveau (nog) niet heeft is het meer dan logisch dat hij niet meegaat ;)

Wellicht in de toekomst maar daar komt WK iets te snel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:39:
Moet Dumfries eigenlijk wel in de basis staan als je een alternatief hebt die dit seizoen al 7x gescoord heeft voor een team wat 17e ofzo staat in de Bundesliga? Ik snap echt niet dat Frimpong nog geen enkele keer opgeroepen is
Hij had vorig jaar een zware blessure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:01

Shabbaman

Got love?

toolkist schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:13:
Janssen/Weghorst/De Jong, 3 dezelfde types, 1 thuis laten voor Danjuma.
Ik snap dit ook niet. Heeft de Grote Roerganger hier nog iets over losgelaten? Ik had toch ergens tussen deze drie en Lang plus wellicht Klaassen toch Danjuma meegenomen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Napo schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:40:
[...]

Als hij het niveau (nog) niet heeft is het meer dan logisch dat hij niet meegaat ;)

Wellicht in de toekomst maar daar komt WK iets te snel voor.
Ik bedoelde meer het niveau van de perfecte Oranje spits, dus in de basis. Maar als invaller zou hij echt veel meer kunnen brengen tegen de sterkere tegenstanders dan een Weghorst. Daar heb je helemaal niets aan als je moet counteren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Allemaal logische keuzes van van Gaal vind ik.

Alleen Taylor begrijp ik niet. Waarschijnlijk zocht van Gaal een bepaald type middenvelder en kwam toen wegens de beperkte keuze daarin uit bij Taylor.
Nou ja voor de toekomst en mooi voor hem.
Shabbaman schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:41:
[...]

Ik snap dit ook niet. Heeft de Grote Roerganger hier nog iets over losgelaten? Ik had toch ergens tussen deze drie en Lang plus wellicht Klaassen toch Danjuma meegenomen.
Ik vind Luuk de Jong en Weghorst hetzelfde type speler waarbij ik de Jong slimmer en technischer vind.
Vincent Janssen is niet echt een grote kop spits zoals Luuk/Weghorst, het is meer een doorspeelpunt, die de ballen met de rug naar het doel aanneemt en daarmee andere over de verdedigende linie van de tegenstander helpt. Mijn idee.

[ Voor 58% gewijzigd door Harribo op 11-11-2022 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Iedereen kan zijn WK poule invullen met NL als Wereldkampioen. Want Van Gaal zegt zelf al: we maken een grote kans. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:03
We maken een heel grote kans 3 poulewedstrijden te spelen. Daarna moet ik het zien. ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:55
Maarten_E schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:47:
We maken een heel grote kans 4 poulewedstrijden te spelen. Daarna moet ik het zien. ;)
Dat is knap :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:03

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
SterqVerhael schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:46:
Iedereen kan zijn WK poule invullen met NL als Wereldkampioen. Want Van Gaal zegt zelf al: we maken een grote kans. ;)
Ach mooi toch zo'n insteek!
Voor de sfeer!

En waarom niet, van Gaal weet vaak het maximale uit een team te halen.
Tuurlijk de kansen zijn uiteraard alleen niet zo groot zoals Louitje misschien doet vermoeden...beetje bluf prima

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 11-11-2022 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Het zal al een hele kluif worden om door de poulefase heen te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
shoombak schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:50:
Daar heb ik wel vertrouwen in hoor, met Qatar en Ecuador als andere tegenstanders. Zelfs als je Senegal verliest is er niets aan de hand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
shoombak schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:50:
We hebben zo'n beetje de makkelijkste poule van allemaal, dat moet echt geen issue zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
SterqVerhael schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:52:
[...]

Daar heb ik wel vertrouwen in hoor, met Qatar en Ecuador als andere tegenstanders. Zelfs als je Senegal verliest is er niets aan de hand.
En dan nog, Mané doet waarschijnlijk niet mee bij Senegal, toch knap als je daar van verliest hoor.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:13:
Noppert mee slaat nergens op.
Timber in deze vorm heeft niks te zoeken op het WK->Botman wel
Taylor heeft niks te zoeken op het WK->Gravenberch wel.
Janssen/Weghorst/De Jong, 3 dezelfde types, 1 thuis laten voor Danjuma.
Hier ben ik het wel mee eens.
Timber --> had Botman moeten worden
Taylor --> had Gravenberch moeten worden
Weghorst --> had Danjuma moeten worden

Waarschijnlijk heeft hij voor Noppert gekozen omdat dit een penalty killer is? Anders begrijp ik het afvallen van Flekken ook niet. Eventueel had hij Pasveer kunnen thuislaten en Flekken kunnen meenemen. Maar denk dat ie een oude ervaren degelijke keeper wil meenemen waarvan ie weet wat ie kan (en niet kan). En Pasveer keepte wel goed in Oranje die laatste wedstrijden (alhoewel hij bij Ajax nu wel echt een zwakke plek is in het elftal).

Verder vind ik de selectie wel logisch. Bovenstaande 3 spelers (inclusief de mi 'betere' versies) zijn alle 3 wisselspelers en zullen niet of heel weinig spelen. Dus is het ook weer niet zo dat je nu een echt goede basisspeler mist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tussen de regels door is het duidelijk dat Cillessen er om een andere reden, die niet genoemd wordt, er niet bij zit. Zou me niks verbazen als hij daar zelf voor gezorgd heeft ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
silmaril8 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 14:11:
[...]

Hier ben ik het wel mee eens.
Timber --> had Botman moeten worden
Taylor --> had Gravenberch moeten worden
Weghorst --> had Danjuma moeten worden
Timber snap ik, niet in heel goede doen nu.
Botman is wel een andere type verdediger vind ik.

Gravenberch? Oh please... Dat vind ik zo'n overrated speler, maakt nergens een verschil. Geef mij een actieve Taylor dan toch maar.

Weghorst is inderdaad beetje overkill aangezien je Luuk ook hebt.
Danjuma durft van Gaal niet aan met net een blessure achter de rug. Zou niet zo een andere vleugelspits weten...

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 11-11-2022 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Weghorst is inderdaad de vraag wat die kan bijdragen, maar goed dat zal wel als bijvoorbeeld Depay geblesseerd blijft of om wat te sparen.

Gravenberch vind ik ook niet veel bijdragen, denk dat van Gaal hetzelfde zat te dubben. Al met al kan ik me wel vinden in de selectie.

Er zijn meerdere opties mogelijk aan de hand van in welke situatie je zit in de wedstrijd of in het toernooi en dat is precies wat je nodig hebt.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Napo schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:14:
[...]

Of je doet gewoon alles in het Engels. Taal hoeft geen probleem te zijn tenzij je er een probleem van maakt. Alsof er spelers in het Nederlands elftal moeite hebben met het spreken van Engels.
Dat zou ik echt tenhemelschreiend vinden. Een selectie van 23 man en voor 1 iemand een andere taal gaan spreken.

[ Voor 9% gewijzigd door Slasher op 11-11-2022 14:20 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik zie trouwens, nu je zo wel Weghorst als Luuk hebt, een mooie alternatief systeem ontstaan :
4-4-2 met een Lh en Rh die vaak de ballen hoog in brengen. Luuk én Weghorst voorin.
Met de koppers Luuk en Weghorst moet er dan wel 1 ingaan! :)
tweakduke schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 14:18:

Er zijn meerdere opties mogelijk aan de hand van in welke situatie je zit in de wedstrijd of in het toernooi en dat is precies wat je nodig hebt.
Inderdaad, heeft van Gaal goed bekeken

[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 11-11-2022 14:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Exocet schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 14:11:
Tussen de regels door is het duidelijk dat Cillessen er om een andere reden, die niet genoemd wordt, er niet bij zit. Zou me niks verbazen als hij daar zelf voor gezorgd heeft ook.
Cillessen is ook wel iemand die niet echt tegen kritiek kan en daar ook moelijk mee om kan gaan. En daardoor dan vervelend in de groep is. Volgens mij zei Van de Vaart ook al zoiets bij Studio Voetbal (ze speelden toen samen in 2014 in Oranje).
Denk dat dat ook een beetje de reden is dat Cillessen zich nooit echt heeft verbeterd. Best zonde. Zijn beste jaren waren bij Ajax. Maar hij heeft geen zelfreflectie en is meteen heel verdedigend als hij kritiek krijgt of gewezen wordt op een persoonlijke fout. En met zo'n instelling zal ie ook nooit beter worden.

Mijns inziens ook terecht dat hij vanwege deze reden (maar ook vanwege zijn mindere vorm) niet is geselecteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Harribo schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 14:15:

Gravenberch? Oh please... Dat vind ik zo'n overrated speler, maakt nergens een verschil. Geef mij een actieve Taylor dan toch maar.

Danjuma durft van Gaal niet aan met net een blessure achter de rug. Zou niet zo een andere vleugelspits weten...
Timber is een rechter centrale verdediger en heeft De Ligt, De Vrij en Van Dijk voor zich. Je mist nog een linker centrale verdediger als backup voor Ake/Blind en dan kan je beter Botman dus nemen.

Ik bedacht me net dat Luuk de Jong natuurlijk ook net terug is van een blessure en dat samen met een op dit moment geblesseerde Depay heeft er denk wel voor gezorgd dat Weghorst is geselecteerd en een Danjuma die óók net terug is van een blessure niet. Als zowel Depay als De Jong geen blessure perikelen hadden gehad, was Weghorst denk niet geselecteerd en Danjuma wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
Timber staat gewoon in de basis volgens mij, die heeft juist een streep voor op De Ligt en De Vrij. Die staat mi. gewoon naast Van Dijk en Aké tegen Senegal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Slasher schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 14:19:
[...]

Dat zou ik echt tenhemelschreiend vinden. Een selectie van 23 man en voor 1 iemand een andere taal gaan spreken.
Andersom vind ik dat ook het geval, als de gehele selectie Engels spreekt en je desondanks aan het Nederlands vasthoudt ondanks dat er één speler is die daardoor niet mee kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
Napo schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 14:50:
[...]

Andersom vind ik dat ook het geval, als de gehele selectie Engels spreekt en je desondanks aan het Nederlands vasthoudt ondanks dat er één speler is die daardoor niet mee kan.
Bij een club heb je gelijk, bij het Nederlands elftal niet. Daar is de voertaal gewoon Nederlands lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Frimpong spreekt de genoeg van de voetbaltaal Nederlands en kan de wedstrijdbesprekingen in het NL prima volgen heb ik begrepen. Daarnaast spreekt 99% van deze selectie ook Engels en Spaans. Dus het is sowieso multilinguistic in Oranje. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 14:15:
[...]

Je hebt duidelijk niet gekeken naar een analyse, met beelden en alles erbij, van een oud voetbalster een maand of 2 geleden bij de NOS, over waarom de opbouw van Ajax tegenwoordig het merendeel door de lucht gaat.
Antwoord: Gravenberch is weg. Die kon je in de dekking aanspelen, draaide weg en hop het veld lag open. Die "actieve" Taylor verrekte het afgelopen woensdag nog om door te lopen toen Manhoef weer eens doorbrak, deed ie dat wel had Vitesse geen 2e keer gescoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 14:19:
Ik zie trouwens, nu je zo wel Weghorst als Luuk hebt, een mooie alternatief systeem ontstaan :
4-4-2 met een Lh en Rh die vaak de ballen hoog in brengen. Luuk én Weghorst voorin.
Met de koppers Luuk en Weghorst moet er dan wel 1 ingaan! :)

[...]

Inderdaad, heeft van Gaal goed bekeken
Dan had ie Til ook mee moeten nemen, dan heb je 3 koppers voorin :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:30
toolkist schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:07:
[...]

Je hebt duidelijk niet gekeken naar een analyse, met beelden en alles erbij, van een oud voetbalster een maand of 2 geleden bij de NOS, over waarom de opbouw van Ajax tegenwoordig het merendeel door de lucht gaat.
Antwoord: Gravenberch is weg. Die kon je in de dekking aanspelen, draaide weg en hop het veld lag open. Die "actieve" Taylor verrekte het afgelopen woensdag nog om door te lopen toen Manhoef weer eens doorbrak, deed ie dat wel had Vitesse geen 2e keer gescoord.
Precies dit. Heb ik eerder ook in het voetbaltopic uitgebreid benoemd. Met het vertrek van Gravenberch mis je power op het middenveld en iemand die je, door zijn fysieke kracht en loopvermogen, in de dekking aan kan spelen. Bij het NL elftal kan Frenkie natuurlijk ook prima in de dekking aangespeeld worden, maar De Roon bijvoorbeeld niet (die speelt dan terug, gaat niet opendraaien). In dat opzicht had je Gravenberch heel goed mee kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:04
Leuk dat Xavi mee mag. Al zal je mij niet horen ontkennen dat hij gehypt is.

Tevens leuk dat Cillesen niet meegaat, die mag ik niet, evenmin als Bergwijn maarja die gaat wel mee..

Dit elftal met dit goede middenveld en verdediging, en matige aanval, tja je zou denken aan Wk 78.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 22:22
De berichten over blessure Danjuma begrijp ik niet helemaal hier..

Hij heeft toch al 9 wedstrijden gespeeld sinds zijn blessure.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Sjah schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:53:
Leuk dat Xavi mee mag. Al zal je mij niet horen ontkennen dat hij gehypt is.

Tevens leuk dat Cillesen niet meegaat, die mag ik niet, evenmin als Bergwijn maarja die gaat wel mee..

Dit elftal met dit goede middenveld en verdediging, en matige aanval, tja je zou denken aan Wk 78.
Ach, de beste speler van het elftal van 2010, misschien wel de beste van de laatste decennia, wist niet te scoren tegen Casillas in de finale.

Rensenbrink op de paal in 78.

Wie weet, we hebben nu wel een paar troeven die altijd het doel weten te vinden. Ook in de 94e minuut.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:04
Dumfries geblesseerd, het zal toch niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
Sjah schreef op zondag 13 november 2022 @ 15:12:
Dumfries geblesseerd, het zal toch niet?
Zou zonde zijn maar Frimpong lijkt me een zeer goede vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Sjah schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:53:
We mochten nu willen dat we Rensenbrink op linksbuiten hadden.

Ik vind ons middenveld buiten De Jong ook niet zo denderend verder. Berghuis, Klaassen, Koopmeiners is geen absolute top en we missen een fysiek sterke middenvelder, een loper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Justevo schreef op zondag 13 november 2022 @ 16:21:
[...]

Maar nul interlands en dan zijn we dus de backup kwijt. Met Rensch kunnen we beter naar huis gaan want dat is sowieso geen wingback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Justevo schreef op zondag 13 november 2022 @ 16:21:
[...]

Ik moet het nog zien. Geen internationale ervaring afgezien van een paar Europese wedstrijden met
Leverkusen die 12e(!) staat in de Bundesliga. Dan meteen “voor de leeuwen” gegooid op een WK.

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 13-11-2022 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Eigenlijk vind ik het jammer dat Flekken er niet bij is. Sterker nog, ik had stiekem verwacht dat de eerste keeper tussen Cilessen of Flekken ging.
Flekken heeft dit seizoen van alle keepers het meeste de 0 gehouden denk ik? Dan ben ik wel benieuwd op basis van welke criteria de andere 3 wel geselecteerd zijn.

En anders is Flekken er over 2 jaar wel bij, met z'n 29 is hij nu op z'n best.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
D-e-n schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:43:
[...]

We mochten nu willen dat we Rensenbrink op linksbuiten hadden.

Ik vind ons middenveld buiten De Jong ook niet zo denderend verder. Berghuis, Klaassen, Koopmeiners is geen absolute top en we missen een fysiek sterke middenvelder, een loper.
Goed beschouwd hebben we op van Dijk, de Ligt, de Vrij en F. de Jong na geen topspelers. Europese middelmaat op z’n best.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:13
Malfunctions schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 14:54:
[...]

Bij een club heb je gelijk, bij het Nederlands elftal niet. Daar is de voertaal gewoon Nederlands lijkt me.
Moet je maar eens het Belgische elftal bekijken. Officiele voertaal Nederlands, Frans of Duits, maar we doen alles in het Engels met een Spaanse coach. In het verleden was het wel eens dominant Frans. :p

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Had v. Gaal van Nistelrooij niet op kunnen stellen... Denk dat ie zelfs nu nog vaker het doel weet te vinden. Lekker ergens in de 70e minuut laten invallen ofzo om er ff 1 of 2 in te prikken!

Rotterdam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Het lijkt mij handig om een topic "WK overige teams" aan te maken?
Dan kan Nederlands elftal in dit topic en de overige teams voor het WK in dat topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Er is al een topic voor het WK. De mods hebben besloten dat 1 topic voor heel het WK waarschijnlijk voldoende is.
[Voetbal] Centraal WK 2022 topic

Zie ook deze post:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/73403694

[ Voor 19% gewijzigd door ElPaco op 16-11-2022 09:28 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
Oh Louis, wat een genot om naar te kijken: "Ik heb de spelers een rugnummer gegeven dat past bij hun leeftijd." _O-

Heerlijk. _/-\o_

Ik begin me inmiddels trouwens af te vragen of de interacties met Valentijn Driessen niet ingestudeerd zijn. Of Valentijn is echt een idioot, maar ik vind de interacties hilarisch. :Y

[ Voor 40% gewijzigd door Malfunctions op 16-11-2022 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Prachtig ja. :D

Valentijn Driessen was écht dom vandaag. De vorige keren konden nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het geluid van de persco was wel heel slecht. moeilijk volgbaar.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Malfunctions schreef op woensdag 16 november 2022 @ 10:15:
Oh Louis, wat een genot om naar te kijken: "Ik heb de spelers een rugnummer gegeven dat past bij hun leeftijd." _O-

Heerlijk. _/-\o_

Ik begin me inmiddels trouwens af te vragen of de interacties met Valentijn Driessen niet ingestudeerd zijn. Of Valentijn is echt een idioot, maar ik vind de interacties hilarisch. :Y
Ik vind hem fantastisch lekker LvG op de huid zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Waarom gaat die Driessen nou nog steeds oude koeien uit de sloot halen?
Telkens maar dat geneuzel over Cillessen, het is inmiddels wel duidelijk dat die niet is geselecteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Vlassie1980 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 12:18:
Waarom gaat die Driessen nou nog steeds oude koeien uit de sloot halen?
Telkens maar dat geneuzel over Cillessen, het is inmiddels wel duidelijk dat die niet is geselecteerd.
Voor mij is dat ook wel klaar, maar dat is graven om weer wat ophef te creëren. Soms goed van een journalist en soms gaat het nergens meer over.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Even een linkje naar de persco waarbij Valentijn en LvG elkaar bitchen: YouTube: Eerste persconferentie Louis van Gaal vanuit Qatar | WK '22 Qatar | ...

Nu ik het gezien heb snap ik de reactie van Louis wel, ga het hebben over de spelers die mee zijn, niet die over thuis zitten. Ben ik blij dat Valentijn mijn naam niet heeft genoemd. :F

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 16-11-2022 12:21 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:21

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik hoop dat nl ver komt zodat we zo lang mogelijk van Louis kunnen genieten. Heerlijk weer!

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Valentijn zit daar vnl om te zaniken, irritante man. Alleen maar bezig met zoeken en proberen van Gaal te irriteren.
Ik zou er ook moe van worden.

• Harribo
ElPaco schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:27:
Er is al een topic voor het WK. De mods hebben besloten dat 1 topic voor heel het WK waarschijnlijk voldoende is.
[Voetbal] Centraal WK 2022 topic
Ok. Het Nederlands elftal op het WK ook in dat topic neem ik aan? Niet hier dan.

• ph4ge
Op basis van de training zou Noppert de eerste keeper worden melden diverse media. 8)7

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• markii93
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 01-10-2024
Beter dan Pasveer. Bijlow of Noppert is lastige keuze. Hopelijk kan Louis deze 2 weken goed het team trainen. Want in deze poule moeten we makkelijk 7-9 punten halen. Toch nog soort van fijne voorbereiding.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-e-n
Noppert zou een grap zijn. Die heeft nul interlands en zat er nog nooit bij. Als Noppert keept pakt Bijlow wat mij betreft direct het vliegtuig terug. Je moet je niet laten piepelen door een keeperstrainertje met een Messias complex. Die had van der Sar nog op de bank gezet om aandacht te trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:51

Fiber

Beaches are for storming.

Tja, na Van Breukelen en Van der Sar hebben we gewoon nooit meer voor langere tijd een echt onomstreden doelman in het NL elftal gehad. Ik was altijd wel fan van Maarten Stekelenburg, maar die heeft na het WK in Zuid Afrika ook ergens een afslag gemist of zo en is nu ook eigenlijk al te oud en speelt al maanden niet meer.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:58
Fiber schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 01:34:
Tja, na Van Breukelen en Van der Sar hebben we gewoon nooit meer voor langere tijd een echt onomstreden doelman in het NL elftal gehad. Ik was altijd wel fan van Maarten Stekelenburg, maar die heeft na het WK in Zuid Afrika ook ergens een afslag gemist of zo en is nu ook eigenlijk al te oud en speelt al maanden niet meer.
Ja, dat was bij Ajax al wel duidelijk dat die over z'n top heen was. Ik vond Cillessen altijd wel een betrouwbare doelman bij Oranje. Had hem eigenlijk toch wel liever in het doel gezien en dan maar gewoon hopen dat we geen penalties tegenkrijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Fiber schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 01:34:
Dat is toch geen argument om zo met de keepers die je wel hebt om te gaan? Het is iedere keer weer een andere nobody die erbij gehaald wordt. Zo'n Flekken was het eerst helemaal en net nu hij lekker draait is hij weer passé.

Of de bondscoach nu voor Flekken, Bijlow of Cillessen kiest maakt niet uit maar had gewoon één van die keepers het vertrouwen gegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
markii93 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 23:41:
Beter dan Pasveer. Bijlow of Noppert is lastige keuze. Hopelijk kan Louis deze 2 weken goed het team trainen. Want in deze poule moeten we makkelijk 7-9 punten halen. Toch nog soort van fijne voorbereiding.
Hoezo is het een lastige keuze? Noppert heeft 0 internationale ervaring, speelt roemloos in de middenmoot van de Eredivisie en heeft bij elkaar amper 40 wedstrijden op het hoogste niveau terwijl hij richting de 30 jaar oud gaat. Afgezien van die pot tegen Feyenoord aan het begin van het seizoen valt hij helemaal niet op, maar er zijn wel meer spelers die een keer een uitschieter hebben.

Bijlow is mede-verantwoordelijk voor de kwalificatie en heeft het altijd uitstekend gedaan in Oranje en Europees, en verkeerd in absolute topvorm de laatste weken ook in topwedstrijden waar de druk en het niveau vele malen hoger liggen dan waar Noppert mee te maken heeft.

Ik snap dat je Cillessen op basis van zn verleden overweegt, en Flekken zie ik zelf nooit maar hoor ik ook goede zaken over, maar tussen deze 3 keepers snap ik niet dat er zo moeilijk gedaan wordt. Noppert is een paar CM langer maar verder zijn de feiten overduidelijk in het voordeel van Bijlow.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:23
D-e-n schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 08:39:
[...]

Dat is toch geen argument om zo met de keepers die je wel hebt om te gaan? Het is iedere keer weer een andere nobody die erbij gehaald wordt. Zo'n Flekken was het eerst helemaal en net nu hij lekker draait is hij weer passé.

Of de bondscoach nu voor Flekken, Bijlow of Cillessen kiest maakt niet uit maar had gewoon één van die keepers het vertrouwen gegeven.
Maar dat vind ik bij spelers ook wel een beetje, maar waar ik het allermeeste moeite mee heb is dat voorwaarden niet duidelijk zijn/ niet eenduidig worden gehanteerd en er lukraak (zo lijkt het) maar wisselingen worden gedaan:
1. Eerst moeten spelers spelen bij hun club, (maar Bergwijn die eerst nog bij Tottenham op de bank zat) mocht wel steeds komen opdraven, nu speelt hij wel, maar is (totaal) niet in vorm. Dat je hier voor bepaalde spelers uitzonderingen in hebt, prima maar dat moeten uitschieters zijn i.mo. geen spelers waar je ook een andere (bijna even goede) keuze voor hebt;
2. Dan moet je in vorm zijn, maar Pasveer (net als eigenlijk alle Ajacieden m.u.v. Berguis) is niet in vorm en gaat wel mee. Een keeper die juist wel vorm laat zien (Flekken) laat je dan weer thuis;
3. Je wisselt maar wat door met keepers, terwijl dat één van de posities is waar je juist zekerheid wil creëren ipv onzekerheid. Keepers gaan nu mee met het gevoel, als ik speel mag ik geen foutje maken, want dan wordt ik er zo weer uitgelaten. Dat keept toch heel anders dan wanneer je gewoon de nummer 1 bent;

Overigens vind ik het gechoogel met de rugnummers, daar geef je van de 3 die je mee hebt, de meest ervaren keeper (maar dan wel alleen bij een club, nooit internationaal op een eindtoernooi) die juist niet in goede doen is, rugnummer 1, waarom doe je zoiets, wat is daar de gedachte achter.

Het enige dat ik me kan bedenken (en van Gaal is daar vaker op te betrappen geweest) is dat hij juist dit soort gekkigheid doet om vooral spelers die meezijn uit de wind te houden omdat iedereen op zijn gekkigheden aan het focussen is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Eens, met name voor wat betreft het inconsequente gebazel met 'regels' en 'afspraken' die kennelijk nogal rekkelijk zijn wanneer je een bepaald 'streepje voor' hebt of bij een 'bepaalde club' speelt.

Pasveer is m.i. opzichtig in een slechtere vorm (4 houdbare ballen doorgelaten in de laatste 2 wedstrijden) dan Bijlow toen hij volgens Van Gaal 'niet in vorm' was.

Flekken steekt in zeer goede vorm, maar is na een tijdje het speeltje van Van Gaal te zijn geweest weer afgevallen, ten gunste van hetzij een Pasveer (niet in vorm), hetzij Noppert (rookie).

Danjuma is m.i. in een betere vorm en heeft beter gepresteerd dan Bergwijn.

Laten we wel wezen, consequent is Van Gaal nooit echt geweest.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Ramzzz schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:41:
Eens, met name voor wat betreft het inconsequente gebazel met 'regels' en 'afspraken' die kennelijk nogal rekkelijk zijn wanneer je een bepaald 'streepje voor' hebt of bij een 'bepaalde club' speelt.

Pasveer is m.i. opzichtig in een slechtere vorm (4 houdbare ballen doorgelaten in de laatste 2 wedstrijden) dan Bijlow toen hij volgens Van Gaal 'niet in vorm' was.

Flekken steekt in zeer goede vorm, maar is na een tijdje het speeltje van Van Gaal te zijn geweest weer afgevallen, ten gunste van hetzij een Pasveer (niet in vorm), hetzij Noppert (rookie).

Danjuma is m.i. in een betere vorm en heeft beter gepresteerd dan Bergwijn.

Laten we wel wezen, consequent is Van Gaal nooit echt geweest.
Consequent zeker niet, maar zou je ooit Bergwijn switchen voor Dajuma? Ik niet, daar zou iemand anders plaat voor moeten maken. Ik denk zeker dat hij wel een plekje verdient heeft, maar niet tov Bergwijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Snowdog schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:09:
[...]

Consequent zeker niet, maar zou je ooit Bergwijn switchen voor Dajuma? Ik niet, daar zou iemand anders plaat voor moeten maken. Ik denk zeker dat hij wel een plekje verdient heeft, maar niet tov Bergwijn.
Ik zeg niet dat Bergwijn niet mee moet hè? ;)

Maar als Bergwijn niet in vorm is en Danjuma wel, dan is de wijze van selecteren wel bijzonder inconsequent.

Als je vleugelspelers nodig hebt, dan heb je nu met Bergwijn, Berghuis, Memphis wel al een aardige keuze. Maar Memphis is vooral als zwervende spits actief (en houdt zich ook notoir niet aan een specifieke vleugelspitsenrol).

Maar gelukkig hebben we met Denzel Dumfries en aardige backup op rechts. Een mix van vleugelspelers en wingbacks kan best werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 18-11-2022 11:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
Ramzzz schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:19:
[...]

Ik zeg niet dat Bergwijn niet mee moet hè? ;)

Maar als Bergwijn niet in vorm is en Danjuma wel, dan is de wijze van selecteren wel bijzonder inconsequent.

Als je vleugelspelers nodig hebt, dan heb je nu met Bergwijn, Berghuis, Memphis wel al een aardige keuze. Maar Memphis is vooral als zwervende spits actief (en houdt zich ook notoir niet aan een specifieke vleugelspitsenrol).

Maar gelukkig hebben we met Denzel Dumfries en aardige backup op rechts. Een mix van vleugelspelers en wingbacks kan best werken.
Je vergeet Gakpo, maar alsnog, je maakt een directe vergelijking Dajuma vs Bergwijn, het lijkt me niet dat het de een of de ander moet zijn. En zelfs in de basis denk ik dat Bergwijn nog altijd de voorkeur moet krijgen.

Ben het met je eens dat hij er zeker bij zou moeten zitten, maar de argumentatie in je post in niet echt sterk imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ik vergeet Gakpo niet, die speelt op links, en is in vorm - het probleem zit rechtsbuiten - daar kan Bergwijn (op zich) ook spelen, en Berghuis eveneens, terwijl Danjuma in vorm is.

Daar speelt vast iets anders, iets met groep/team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
https://www.nu.nl/wk-voet...-alcohol-in-stadions.html

Weet iemand al wat Budweiser gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
De FIFA waardeerd de voortdurende steun van ABinbev om voor iedereen te zorgen.
Oftewel ik denk dat ze gewoon buitenspel zijn gezet en dikke pech

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
Megupe schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:08:
De FIFA waardeerd de voortdurende steun van ABinbev om voor iedereen te zorgen.
Oftewel ik denk dat ze gewoon buitenspel zijn gezet en dikke pech
Goedkoop WK dan voor ze.
Contracten gelden blijkbaar niet meer, lekker zo'n 2 dagen voor het WK als sponsor zijnde.

Tweet:
Well, this is awkward...
— Budweiser (@Budweiser) November 18, 2022

[ Voor 24% gewijzigd door carpebios op 18-11-2022 16:36 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
https://www.nu.nl/media/6...van-politie-in-qatar.html

Ik heb er ontzettend veel zin in! :)F

... maar niet heus... verkeerde land, verkeerde tijd, geen sfeer, ... wat doen we daar in godsnaam?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
Die conainers ook waar je 300 dollar betaald als toerist 😂

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 12:31
Die Louis _O-
Penningmeester van Heerenveen kan zich rijk gaan rekenen bij een goed WK. We gaan Noppert nooit kunnen behouden dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
Noppert blijkbaar eerste keeper? Wat een shitshow. Wat mij betreft stapt Bijlow nu op het eerste vliegtuig terug naar Nederland. Lekker trainen met Feyenoord voor de tweede seizoenhelft. Die Hoek zoekt het maar uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ytsmapieter
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 24-08 11:58
D-e-n schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:11:
Noppert blijkbaar eerste keeper? Wat een shitshow. Wat mij betreft stapt Bijlow nu op het eerste vliegtuig terug naar Nederland. Lekker trainen met Feyenoord voor de tweede seizoenhelft. Die Hoek zoekt het maar uit.
Het is juist deze mentaliteit waar we van af moeten bij Oranje. Die van de ego's die het eigenbelang boven het teambelang stellen. Volgens mij begrijpen die spelers die nu geselecteerd zijn dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ytsmapieter schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:19:
[...]

Het is juist deze mentaliteit waar we van af moeten bij Oranje. Die van de ego's die het eigenbelang boven het teambelang stellen. Volgens mij begrijpen die spelers die nu geselecteerd zijn dat wel.
Onzinargument hier. Volgens mij hebben Flekken en Bijlow altijd in het teambelang gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ytsmapieter
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 24-08 11:58
D-e-n schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:23:
[...]

Onzinargument hier. Volgens mij hebben Flekken en Bijlow altijd in het teambelang gedacht.
Ik doel op je statement dat Bijlow maar het vliegveld naar huis moet pakken omdat ie niet in de basis staat. Ik mag hopen dat hij iets meer met het teambelang bezig is dan jij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Wat een belachelijke keuze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wie weet pakt het wel belachelijk goed uit.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
markii93 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 23:41:
Lastige keuze tussen Noppert en Bijlow? Natuurlijk niet. Noppert heeft nog precies 0,0 laten zien, Heeft ie al meer dan een paar wedstrijden Eredivisie achter de rug?
Dit zou echt een bizar slechte en onbegrijpelijke keuze zijn
Pagina: 1 ... 20 ... 252 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!