[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 202 ... 262 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:32

Player1S

Probably out in the dark

Wij Nederlanders zouden ook eens moeten beginnen met duikel-les. Hadden daarnet ook zomaar penalty kunnen krijgen als ie ging liggen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:32

Quad

Doof

Dus, het gaat eventjes wat sneller qua lopen en passing en er is gelijk dreiging.

Waarom waarom duurt het dan zo lang.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• hallom
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01 18:37
slecht

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:34

Superkiwi

Hoi doei

Op deze manier houden we het niet lang vol.
Jammer dat Engelsen juist in deze wedstrijd hun zin om te voetballen weer hebben gevonden, daar hebben we niet echt een antwoord op.
Een partijtje spannend is het wel, dat maakt een hoop goed.
En hé, de halve finale, wie had dat op voorhand gedacht? :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-01 20:25
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:49:
Tijd voor een boterham met kaas en nog een biertje dan maar.
Beetje laat voor een ontbijt toch?

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 16:23
Deadsy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:48:
Tegen de Engelsen wil je eigenlijk een spits met wat meer kracht of die wel eens een goal wil maken.
Er is een spits minder nu

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:35
silmaril8 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:49:
Uhm dat was toch overtreding op Ake? Een duw met 2 handen en geen intentie om de bal te spelen. Dat Ake die bal goed raakt doet er dan toch niet toe (net als bij onze penalty tegen)?
Jup, elders in het veld is zoiets gewoon een overtreding...

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13:58
Deadsy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:48:
Tegen de Engelsen wil je eigenlijk een spits met wat meer kracht of die wel eens een goal wil maken.
Zoals Wout Weghorst? O-)

Hello. Is it me you're looking for?

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Ach ja, finale verliezen tegen Spanje is erger ;)

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:00

Shabbaman

Got love?

"Weet je hoe je in Oranje komt?"

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
De onderscheppingen zijn slecht. Heb al paar keer gezien dat je hem vlak voor de zestien afpakt en dan geen aanval opzet maar gelijk de bal verspeelt

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02-2025
Ik hoop zo dat Koeman eruit gaat na dit ek. Dankzij hem staan we niet in de halve finale in ieder geval. Het oogt allemaal zo instabiel.

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dit was ook een penal toch? Als we de zo aan het uitdelen zijn.

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Uhm dat was toch overtreding op Ake? Een duw met 2 handen en geen intentie om de bal te spelen. Dat Ake die bal goed raakt doet er dan toch niet toe (net als bij onze penalty tegen)?
Ja maar dan had hij de bal niet moeten spelen.

Verwijderd

BiaggioLuciano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:49:
[...]

Beetje laat voor een ontbijt toch?
Of vroeg juist ;)

Kijken zo hoe Youri Mulder Oranje fileert.

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-01 15:32
sambalbaj schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:49:
1-1 rust is nog positief

Prima goal, onterechte penalty en verder niks in te brengen
Mwa vond het wel een terechte penalty. Dumfries is te laat en komt met gestrekt been binnen.
Hij heeft uiteraard niet de intentie of Kane te raken maar als nog is het gewoon een terechte penalty.

Twitch

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Onterechte pingel
Jammer dat Depay eruit moest ;)
Geitenkaas

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:09
tegen de Engelsen vind ik hem, Zierikzee en Brobbey alle 3 een betere optie dan Malen. Die ik liever op de flank zie.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Shabbaman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:49:
"Weet je hoe je in Oranje komt?"
Veel pindakaas eten toch?

• BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:09
Leuke goal van Xavi maar die kerel kijkt elke continu als een 5 jarig kind dat Mufassa ziet liggen nadat er 400 gnoes overheen zijn gelopen

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17:05
blessure van Depay gaat onze redding zijn.
voorbeeld: periode van langdurig en zorgvuldig balbezit, Depay inspelen, kans voor Engeland
laatste 3 minuten hetzelfde, maar depay kan niet ingespeeld worden en de periode eindigt in een klein kansje voor NL én geen snelle uitbraak van Engeland

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:09
RegularJohn schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:50:
Dit was ook een penal toch? Als we de zo aan het uitdelen zijn.
Die sliding op malen 100%.. kwamen ook tegen hem aan toen de bal weg was.

• BiaggioLuciano
Holk schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:49:
Ach ja, finale verliezen tegen Spanje is erger ;)
Deze snap ik niet?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:33
Bij de twee paal had dumfries ook opeens een trippier rugzak, kane was al aan het rollen geweest idd.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:40
Martin0 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:50:
[...]

Mwa vond het wel een terechte penalty. Dumfries is te laat en komt met gestrekt been binnen.
Hij heeft uiteraard niet de intentie of Kane te raken maar als nog is het gewoon een terechte penalty.
Dat is geen gestrekt been hoor _O-

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:44:
[...]

Beetje het Max F1 publiek.
Beter en gezelliger dan het zogenaamde echte F1 publiek dat maar doet alsof ze echt snappen wat de sport/techniek inhoudt

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

siggy

Wait.... what?

Heb al jaren niet echt voetbal gevolgd als in wedstrijden gekeken, maar wat me vooral opvalt is dat er compleet nul komma nul gezeur is met de scheidsrechter. Vroeger, handjes omhoog en met het halve elftal om die scheids staan. Nu, niks. Heeft dat met de VAR te maken, want het ziet er nogal gedesinteresseerd uit ivm vroegah.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:54

Agent47

I always close my contracts.

siggy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:51:
Heb al jaren niet echt voetbal gevolgd als in wedstrijden gekeken, maar wat me vooral opvalt is dat er compleet nul komma nul gezeur is met de scheidsrechter. Vroeger, handjes omhoog en met het halve elftal om die scheids staan. Nu, niks. Heeft dat met de VAR te maken, want het ziet er nogal gedesinteresseerd uit ivm vroegah.
Nee klagen in nu standaard geel ( los van de aanvoerder )

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
Nieuwe regel, alleen de aanvoerder mag zich direct tot de scheidsrechter richten.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee, dat zijn de nieuwe regels. Alleen captain en de 'persoon in kwestie' mogen nu nog naar de scheids, de rest riskeert een kaart.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Martin0 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:50:
[...]

Hij komt inderdaad dom in, maar het is toch echt Kane die tegen de voet van Dumfries schiet.

Maar ja, gedane zaken...

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Alleen aanvoerders mogen bij de scheids klagen. Anders krijg je geel.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Nieuwe regel, alleen de aanvoerde mag met de scheids praten. Alle anderen krijgen direct geel.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008

Grvy

Bot

Mag niet meer, alleen de aanvoerder anders gele regen.

Dit is een account.

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-01 15:32
Nee, ze hebben een regel ingevoerd waarbij enkel de captain met de ref mag praten.
Ben je geen captain dan krijg je geel.

Twitch

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:41
Begrijp echt niet dat Kane wel een pingel krijgt en Malen niet. Kane had de bal notabene al gespeeld voordat hij geraakt werd. Malen werd door twee man in de mangel genomen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• BeefHazard
Is het misschien iets met een nieuwe regel ofzo? :+

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:49:
Tijd voor een boterham met kaas en nog een biertje dan maar.
Belgische zegswijze "waar de brouwer is geweest, moet de bakker niet meer komen" :9B

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• siggy
  • Laatst online: 31-12-2025

siggy

Wait.... what?

Thanks iedereen :) Vond het al zeer merkwaardig :+

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:06
Ze moeten de penalty regels weer eens opnieuw onder de loep nemen.

Doelkans ontnomen? Penalty.
Per ongeluk hands of een overtreding nadat de bal al geschoten is zonder hinder? Vrije trap.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02-2025
Weet iemand toevallig waarom er minder geklaagd wordt? :+

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

lol, volgens mij heeft @siggy nu wel antwoord :+

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
BeefHazard schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:52:
Kan haast niet, wellicht kan iemand het alsnog bevestigen of ontkrachten!

Verwijderd

Deruxian schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:51:
[...]

Beter en gezelliger dan het zogenaamde echte F1 publiek dat maar doet alsof ze echt snappen wat de sport/techniek inhoudt
Enige wat je bij voetbal moet snappen is buitenspel :+

• Tk55
  • Niet online
Oranje is veel beter gaan staan na de wissel van Memphis. Je ziet duidelijk dat de Engelsen er moeite mee hebben, krijgen ook geen goede kansen meer. De spaarzame kansen in de tweede helft moeten we dus gaan benutten.

• Waah
BeefHazard schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:52:
Zit er ook vertraging op de internetlijn!? Moet ik terug aan :o

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:19
Dingdong schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:50:
Ik hoop zo dat Koeman eruit gaat na dit ek. Dankzij hem staan we niet in de halve finale in ieder geval. Het oogt allemaal zo instabiel.
Andere kant is het ook pech dat hij heel zijn middenveld eigenlijk mist door blessures. Frenkie kan in dit soort wedstrijden echt een verschil maken.

• BakkerM
Dingdong schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:53:
Weet iemand toevallig waarom er minder geklaagd wordt? :+
De klagers zijn gestopt met voetballen en reageren vooral in dit topic :P

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different

• Waah
Waah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:53:
[...]

Zit er ook vertraging op de internetlijn!? Moet ik terug naar ADSL :o

• BeefHazard
Misschien tijd om aan te wijzen dat de vraag vet vaak beantwoord is met een :+ aan het einde? :+

• brothermaynard
  • Laatst online: 15-01 22:44
forzav schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:50:
[...]

Ja maar dan had hij de bal niet moeten spelen.
Als dat het argument is… volgens mij had Kane die bal al naar de maan gechipten toen Dumfries hem ramde

[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 10-07-2024 23:32 . Reden: Naamverbasteringen niet nodig ]

• brothermaynard
  • Laatst online: 15-01 22:44
brothermaynard schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:54:
[...]

Als dat het argument is… volgens mij had Kane die bal al naar de maan gechipt toen Dumfries hem ramde

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 10-07-2024 23:33 ]

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
De Zweedse analisten zijn er wel over uit dat het volgens de regels een pingel kán zijn, maar in dit geval had niemand daar hem gegeven omdat ze beide gelijkwaardig inkwamen en Dumfries eigenlijk vrij 'natuurlijk' voor de bal kwam. De slow-motion maakt het allemaal veel dramatischer dan het werkelijke feit...

Aldus de Zweden.

• Holk
  • Nu online
Oh, was vandaag een discussie punt. Ik vind persoonlijk finales enorm kloten. Leuk als je wint maar verliezen blijft lang bij je en is kloten. Als je nu al voetballes krijgt gedurende 35 minuten dan ga je in de finale tegen dit Spanje niet te zoeken hebben.

• Tk55
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:53:
Ze moeten de penalty regels weer eens opnieuw onder de loep nemen.

Doelkans ontnomen? Penalty.
Per ongeluk hands of een overtreding nadat de bal al geschoten is zonder hinder? Vrije trap.
Penalties zijn (bijna) altijd een te zware straf voor het vergrijp. En het is ook nog eens heel saai om te kijken…

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
PEBKAC schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:53:
[...]

Andere kant is het ook pech dat hij heel zijn middenveld eigenlijk mist door blessures. Frenkie kan in dit soort wedstrijden echt een verschil maken.
Hou toch op, die geeft ook geen een tikkie breed

• m0nk
  • Laatst online: 17:05

m0nk

16-09-2003 15.15

Wedstrijden zoals deze mis je een in vorm Frenkie op 6.. Veerman erbij snap ik wel, dat is een slimme speler die ruimtes ziet en kan dichtlopen waardoor Foden en Bellingham minder ruimte krijgen daar. Benieuwd naar de 2e helft..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

VOLGENS MIJ OMDAT ALLeEN nOG De
AANVOERDER MAG KLAGEN!!!!111

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:44
Ik vind dat de commentator het erger maakt dan het is. Ik heb nog niet het gevoel dat we kansloos zijn, eerder dat we gewoon rustig moeten blijven voetballen en op de counters de Engelsen moeten afstraffen.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:14

Rubman

Retarded or just overjoyed!

We kunnen in ieder geval zeiken op de scheids voor een niet gegeven penalty voor NL.
Of moeten we dan bij de VAR wezen want die triggerde de eerste pingel.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• CynicRelief
  • Laatst online: 21-02-2025
eens met Hooijdonk

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• DutchOwnage
  • Nu online
Miki schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:55:
Ik vind dat de commentator het erger maakt dan het is. Ik heb nog niet het gevoel dat we kansloos zijn, eerder dat we gewoon rustig moeten blijven voetballen en op de counters de Engelsen moeten afstraffen.
Zeker. Volgens de commentator zijn we volkomen kansloos. Waardeloos figuur dat.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:14

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Gebeurt ook niet vaak :+

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• BakkerM
Je kan te ver gaan hè, zelfs in dit topic

• Tk55
  • Niet online
VAR heeft bij de penalty de verkeerde hoek laten zien aan de scheidsrechter. De ene ziet er heel erg uit, bij de ander is het een block en is het de schuld van Kane zelf.

• Waah
Ik ook en daarom ga ik nu twijfelen of het niet gewoon een penalty was :X

• silmaril8
  • Niet online
Penalty voor de Engelsen was ook complete onzin. Cadeautje van de VAR en de scheids.

Je moet wel een dikke anti-Dumfries plaat voor je kop hebben, als je dit een terechte penalty vindt en Dumfries hier de schuldige.

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 17:24
Dumfel Demfries wordt onze man voor de tweede helft.

• Arator
Op VRT zeggen ze ook geen clear error

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
Wat was dit? 6 minuten reclame, 2 minuten gelul, nu weer 6 minuten reclame.

Zinloos.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Verwijderd

Holk schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:55:
[...]

Oh, was vandaag een discussie punt. Ik vind persoonlijk finales enorm kloten. Leuk als je wint maar verliezen blijft lang bij je en is kloten. Als je nu al voetballes krijgt gedurende 35 minuten dan ga je in de finale tegen dit Spanje niet te zoeken hebben.
Beetje relativeren toch. Is maar voetbal. Het leven gaat door.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:33
silmaril8 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:57:
Penalty voor de Engelsen was ook complete onzin. Cadeautje van de VAR en de scheids.

Je moet wel een dikke anti-Dumfries plaat voor je kop hebben, als je dit een terechte penalty vindt en Dumfries hier de schuldige.
De belgen zijn het met je eens

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

AreVeeDee schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:57:
Dumfel Demfries wordt onze man voor de tweede helft.
Hopelijk pakt ie geen 2e geel..

• Nimflix
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-12-2024
Wellicht krijgen we in de tweede helft ook een kado

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:31
eric.1 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:54:
De Zweedse analisten zijn er wel over uit dat het volgens de regels een pingel kán zijn, maar in dit geval had niemand daar hem gegeven omdat ze beide gelijkwaardig inkwamen en Dumfries eigenlijk vrij 'natuurlijk' voor de bal kwam. De slow-motion maakt het allemaal veel dramatischer dan het werkelijke feit...

Aldus de Zweden.
Hier ben ik het wel mee eens. Voor de VAR zou dit nóóit een strafschop zijn.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:24
Tk55 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:56:
VAR heeft bij de penalty de verkeerde hoek laten zien aan de scheidsrechter. De ene ziet er heel erg uit, bij de ander is het een block en is het de schuld van Kane zelf.
Engeland moet hier winnen. Ja complottheorie blabla enz. Maar voor de UEFA is de commercie het belangrijkste en een finale Engeland-Spanje levert veel meer op.

Oke alu-hoedje afzetten. Ik geloof niet dat we op bijval hoeven te rekenen met deze scheidsrechter.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Panzer_V schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:58:

Zinloos.
Dit is de eerste wedstrijd die je kijkt dit EK? :+

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:48
Het is echt een schande dat de rust alleen maar uit reclame bestaat die analisten kunnen ze beter niet inhuren, ze krijgen toch geen tijd om te praten.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:54

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Kijkt de scheids in de rust dit soort dingen ook nog even terug?

Sys Specs

• CynicRelief
  • Laatst online: 21-02-2025

Zinloos.
de gelegenheid bij uitstek om te kijken of er nog zo’n goudgele rakker in de koelkast staat

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025

Zinloos.
Ze kunnen net goed het weerbericht van morgen even snel doornemen want echt analyseren is dit niet. Stoor ik mij al heel lang aan eigenlijk

• BiaggioLuciano

Zinloos.
NPO had nog geprobeerd om het advertentievrije pakket te nemen, maar wilden niet gelijk betalen voor 4 kanalen en 4K voor hun stream, aangezien ze alleen HD broadcasten. Dus hebben ze maar het goedkoopste abonnement genomen.

• BakkerM
Stel hè, maar dan echt volledig.hypothetisch, wat zou erger zijn. Elke dag Depay zien voetballen zoals vandaag of dagelijks die Jumbo reclame langs zien komen?

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Nimflix schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:58:
Wellicht krijgen we in de tweede helft ook een kado
Zo ging dat vroeger nog wel eens toch? Dat de scheids in de rust doorkreeg dat ie onterecht was en dan voor het minste de tegenpartij een pingel geven?
Met de VAR kan dat niet meer.

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
Superkiwi schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:59:
[...]

Dit is de eerste wedstrijd die je kijkt dit EK? :+
Niet de eerste…..wel de eerste waar ik na de eerste helft niet naar bed ben gegaan.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

• Holk
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:58:
[...]

Beetje relativeren toch. Is maar voetbal. Het leven gaat door.
Zeg dat tegen al die Boomers die tot 2010 het alleen maar over “Het Trauma” hadden. Verlies kwart of halve vergeet je sneller dan verloren finale

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De VAR mocht toch alleen ingrijpen bij een duidelijke fout, nou, dat was dit zeker niet. Dit was eerder zoeken naar een beeld waar het het ergst leek.

• Arator
JP_Frost schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:59:
[...]

Ze kunnen net goed het weerbericht van morgen even snel doornemen want echt analyseren is dit niet. Stoor ik mij al heel lang aan eigenlijk
Dat krijgen we op de VRT dan wel weer, en een oproep voor defensie >:)

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:09
vanwaar hebben sommige mensen hier het idee dat je geen pingel hoeft te geven wanneer je een speler raakt nadat de bal al weg is?

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:12

Zinloos.
Valt me ook op. Bij de Belg, de Duitsers etc altijd meer tijd voor analyses. En dat voor een publieke omroep. Wellicht minder subsidies...

• Agent47
  • Registratie: December 2012

Agent47

I always close my contracts.

Elk land doet het slimmer als Nederland.
Blijf vooral eens liggen in de 16 meter. De VAR kijkt sowieso.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• wauskoek
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-01 22:44

Zinloos.
Ach.. we kunnen zonder in te loggen etc.. de wedstrijd makkelijk live volgen. Ik heb geprobeerd livestreams te zoeken van andere landen maar zonder succes. Allemaal betalen, inloggen etc.. :)

• BiaggioLuciano
ytr81 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:00:
[...]

Valt me ook op. Bij de Belg, de Duitsers etc altijd meer tijd voor analyses. En dat voor een publieke omroep. Wellicht minder subsidies...
En hier in Nederland weten we het toch altijd al beter, dus waarom tijd eraan besteden?

• Tk55
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:00:
vanwaar hebben sommige mensen hier het idee dat je geen pingel hoeft te geven wanneer je een speler raakt nadat de bal al weg is?
Raken is niet per se een overtreding. Daar gaat het hier ook helemaal niet over.

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

ytr81 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:00:
[...]

Het Volk heeft tegen de NPO gestemd he, dan krijg je dit ;)

• silmaril8
  • Niet online
Exocet schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:00:
De VAR mocht toch alleen ingrijpen bij een duidelijke fout, nou, dat was dit zeker niet. Dit was eerder zoeken naar een beeld waar het het ergst leek.
Inderdaad. Hopelijk krijgen we niet meer van dit soort momentjes (want, Engeland moet in de finale..), maar vrees het wel.

• Waah
Deadsy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:00:
Nadat malen door 3 man onderuit gehaald wordt terwijl die de bal al geschoten heeft? :+

Verwijderd

Holk schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:00:
[...]

Zeg dat tegen al die Boomers die tot 2010 het alleen maar over “Het Trauma” hadden. Verlies kwart of halve vergeet je sneller dan verloren finale
Gaat dat over 1974? Voor mijn tijd ;)

• BeefHazard

Zinloos.
Wees blij met die 2 minuten, de NPO gaat er niet op vooruit de komende jaren :X

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:06

Herman

FP ProMod
Danfoss schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:59:
Kijkt de scheids in de rust dit soort dingen ook nog even terug?
De beelden heeft hij al teruggezien ;)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Pagina: 1 ... 202 ... 262 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!