Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Waarom waarom duurt het dan zo lang.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Jammer dat Engelsen juist in deze wedstrijd hun zin om te voetballen weer hebben gevonden, daar hebben we niet echt een antwoord op.
Een partijtje spannend is het wel, dat maakt een hoop goed.
En hé, de halve finale, wie had dat op voorhand gedacht?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Beetje laat voor een ontbijt toch?Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:49:
Tijd voor een boterham met kaas en nog een biertje dan maar.
Er is een spits minder nuDeadsy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:48:
Tegen de Engelsen wil je eigenlijk een spits met wat meer kracht of die wel eens een goal wil maken.
Jup, elders in het veld is zoiets gewoon een overtreding...silmaril8 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:49:
Uhm dat was toch overtreding op Ake? Een duw met 2 handen en geen intentie om de bal te spelen. Dat Ake die bal goed raakt doet er dan toch niet toe (net als bij onze penalty tegen)?
Zoals Wout Weghorst?Deadsy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:48:
Tegen de Engelsen wil je eigenlijk een spits met wat meer kracht of die wel eens een goal wil maken.
Hello. Is it me you're looking for?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ja maar dan had hij de bal niet moeten spelen.silmaril8 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:49:
Uhm dat was toch overtreding op Ake? Een duw met 2 handen en geen intentie om de bal te spelen. Dat Ake die bal goed raakt doet er dan toch niet toe (net als bij onze penalty tegen)?
Mwa vond het wel een terechte penalty. Dumfries is te laat en komt met gestrekt been binnen.sambalbaj schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:49:
1-1 rust is nog positief
Prima goal, onterechte penalty en verder niks in te brengen
Hij heeft uiteraard niet de intentie of Kane te raken maar als nog is het gewoon een terechte penalty.
Jammer dat Depay eruit moest
Geitenkaas
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
tegen de Engelsen vind ik hem, Zierikzee en Brobbey alle 3 een betere optie dan Malen. Die ik liever op de flank zie.
Veel pindakaas eten toch?Shabbaman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:49:
"Weet je hoe je in Oranje komt?"
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
voorbeeld: periode van langdurig en zorgvuldig balbezit, Depay inspelen, kans voor Engeland
laatste 3 minuten hetzelfde, maar depay kan niet ingespeeld worden en de periode eindigt in een klein kansje voor NL én geen snelle uitbraak van Engeland
Die sliding op malen 100%.. kwamen ook tegen hem aan toen de bal weg was.RegularJohn schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:50:
Dit was ook een penal toch? Als we de zo aan het uitdelen zijn.
Bij de twee paal had dumfries ook opeens een trippier rugzak, kane was al aan het rollen geweest idd.silmaril8 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:49:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat is geen gestrekt been hoorMartin0 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:50:
[...]
Mwa vond het wel een terechte penalty. Dumfries is te laat en komt met gestrekt been binnen.
Hij heeft uiteraard niet de intentie of Kane te raken maar als nog is het gewoon een terechte penalty.
Beter en gezelliger dan het zogenaamde echte F1 publiek dat maar doet alsof ze echt snappen wat de sport/techniek inhoudt
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Nee klagen in nu standaard geel ( los van de aanvoerder )siggy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:51:
Heb al jaren niet echt voetbal gevolgd als in wedstrijden gekeken, maar wat me vooral opvalt is dat er compleet nul komma nul gezeur is met de scheidsrechter. Vroeger, handjes omhoog en met het halve elftal om die scheids staan. Nu, niks. Heeft dat met de VAR te maken, want het ziet er nogal gedesinteresseerd uit ivm vroegah.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nieuwe regel, alleen de aanvoerder mag zich direct tot de scheidsrechter richten.siggy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:51:
Heb al jaren niet echt voetbal gevolgd als in wedstrijden gekeken, maar wat me vooral opvalt is dat er compleet nul komma nul gezeur is met de scheidsrechter. Vroeger, handjes omhoog en met het halve elftal om die scheids staan. Nu, niks. Heeft dat met de VAR te maken, want het ziet er nogal gedesinteresseerd uit ivm vroegah.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Nee, dat zijn de nieuwe regels. Alleen captain en de 'persoon in kwestie' mogen nu nog naar de scheids, de rest riskeert een kaart.siggy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:51:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij komt inderdaad dom in, maar het is toch echt Kane die tegen de voet van Dumfries schiet.Martin0 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:50:
[...]
Mwa vond het wel een terechte penalty. Dumfries is te laat en komt met gestrekt been binnen.
Maar ja, gedane zaken...
Alleen aanvoerders mogen bij de scheids klagen. Anders krijg je geel.siggy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:51:
Nieuwe regel, alleen de aanvoerde mag met de scheids praten. Alle anderen krijgen direct geel.siggy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:51:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Mag niet meer, alleen de aanvoerder anders gele regen.siggy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:51:
Dit is een account.
Nee, ze hebben een regel ingevoerd waarbij enkel de captain met de ref mag praten.siggy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:51:
Ben je geen captain dan krijg je geel.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Belgische zegswijze "waar de brouwer is geweest, moet de bakker niet meer komen"Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:49:
Tijd voor een boterham met kaas en nog een biertje dan maar.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Doelkans ontnomen? Penalty.
Per ongeluk hands of een overtreding nadat de bal al geschoten is zonder hinder? Vrije trap.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Kan haast niet, wellicht kan iemand het alsnog bevestigen of ontkrachten!BeefHazard schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:52:
Is het misschien iets met een nieuwe regel ofzo?
Verwijderd
Enige wat je bij voetbal moet snappen is buitenspelDeruxian schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:51:
[...]
Beter en gezelliger dan het zogenaamde echte F1 publiek dat maar doet alsof ze echt snappen wat de sport/techniek inhoudt
Zit er ook vertraging op de internetlijn!? Moet ik terug aanBeefHazard schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:52:
Is het misschien iets met een nieuwe regel ofzo?
Andere kant is het ook pech dat hij heel zijn middenveld eigenlijk mist door blessures. Frenkie kan in dit soort wedstrijden echt een verschil maken.Dingdong schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:50:
Ik hoop zo dat Koeman eruit gaat na dit ek. Dankzij hem staan we niet in de halve finale in ieder geval. Het oogt allemaal zo instabiel.
De klagers zijn gestopt met voetballen en reageren vooral in dit topicDingdong schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:53:
Weet iemand toevallig waarom er minder geklaagd wordt?
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Waah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:53:
[...]
Zit er ook vertraging op de internetlijn!? Moet ik terug naar ADSL
Als dat het argument is… volgens mij had Kane die bal al naar de maan gechipten toen Dumfries hem ramdeforzav schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:50:
[...]
Ja maar dan had hij de bal niet moeten spelen.
[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 10-07-2024 23:32 . Reden: Naamverbasteringen niet nodig ]
brothermaynard schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:54:
[...]
Als dat het argument is… volgens mij had Kane die bal al naar de maan gechipt toen Dumfries hem ramde
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 10-07-2024 23:33 ]
Aldus de Zweden.
Oh, was vandaag een discussie punt. Ik vind persoonlijk finales enorm kloten. Leuk als je wint maar verliezen blijft lang bij je en is kloten. Als je nu al voetballes krijgt gedurende 35 minuten dan ga je in de finale tegen dit Spanje niet te zoeken hebben.
Penalties zijn (bijna) altijd een te zware straf voor het vergrijp. En het is ook nog eens heel saai om te kijken…Phusebox schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:53:
Ze moeten de penalty regels weer eens opnieuw onder de loep nemen.
Doelkans ontnomen? Penalty.
Per ongeluk hands of een overtreding nadat de bal al geschoten is zonder hinder? Vrije trap.
Hou toch op, die geeft ook geen een tikkie breedPEBKAC schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:53:
[...]
Andere kant is het ook pech dat hij heel zijn middenveld eigenlijk mist door blessures. Frenkie kan in dit soort wedstrijden echt een verschil maken.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
VOLGENS MIJ OMDAT ALLeEN nOG Desiggy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:51:
AANVOERDER MAG KLAGEN!!!!111
Of moeten we dan bij de VAR wezen want die triggerde de eerste pingel.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Zeker. Volgens de commentator zijn we volkomen kansloos. Waardeloos figuur dat.Miki schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:55:
Ik vind dat de commentator het erger maakt dan het is. Ik heb nog niet het gevoel dat we kansloos zijn, eerder dat we gewoon rustig moeten blijven voetballen en op de counters de Engelsen moeten afstraffen.
Gebeurt ook niet vaakCynicRelief schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:56:
eens met Hooijdonk
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Je kan te ver gaan hè, zelfs in dit topicCynicRelief schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:56:
eens met Hooijdonk
Ik ook en daarom ga ik nu twijfelen of het niet gewoon een penalty wasCynicRelief schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:56:
eens met Hooijdonk
Je moet wel een dikke anti-Dumfries plaat voor je kop hebben, als je dit een terechte penalty vindt en Dumfries hier de schuldige.
Zinloos.
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Verwijderd
Beetje relativeren toch. Is maar voetbal. Het leven gaat door.Holk schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:55:
[...]
Oh, was vandaag een discussie punt. Ik vind persoonlijk finales enorm kloten. Leuk als je wint maar verliezen blijft lang bij je en is kloten. Als je nu al voetballes krijgt gedurende 35 minuten dan ga je in de finale tegen dit Spanje niet te zoeken hebben.
De belgen zijn het met je eenssilmaril8 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:57:
Penalty voor de Engelsen was ook complete onzin. Cadeautje van de VAR en de scheids.
Je moet wel een dikke anti-Dumfries plaat voor je kop hebben, als je dit een terechte penalty vindt en Dumfries hier de schuldige.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hopelijk pakt ie geen 2e geel..AreVeeDee schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:57:
Dumfel Demfries wordt onze man voor de tweede helft.
Hier ben ik het wel mee eens. Voor de VAR zou dit nóóit een strafschop zijn.eric.1 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:54:
De Zweedse analisten zijn er wel over uit dat het volgens de regels een pingel kán zijn, maar in dit geval had niemand daar hem gegeven omdat ze beide gelijkwaardig inkwamen en Dumfries eigenlijk vrij 'natuurlijk' voor de bal kwam. De slow-motion maakt het allemaal veel dramatischer dan het werkelijke feit...
Aldus de Zweden.
Engeland moet hier winnen. Ja complottheorie blabla enz. Maar voor de UEFA is de commercie het belangrijkste en een finale Engeland-Spanje levert veel meer op.Tk55 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:56:
VAR heeft bij de penalty de verkeerde hoek laten zien aan de scheidsrechter. De ene ziet er heel erg uit, bij de ander is het een block en is het de schuld van Kane zelf.
Oke alu-hoedje afzetten. Ik geloof niet dat we op bijval hoeven te rekenen met deze scheidsrechter.
Dit is de eerste wedstrijd die je kijkt dit EK?Panzer_V schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:58:
Wat was dit? 6 minuten reclame, 2 minuten gelul, nu weer 6 minuten reclame.
Zinloos.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
de gelegenheid bij uitstek om te kijken of er nog zo’n goudgele rakker in de koelkast staatPanzer_V schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:58:
Zinloos.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ze kunnen net goed het weerbericht van morgen even snel doornemen want echt analyseren is dit niet. Stoor ik mij al heel lang aan eigenlijkPanzer_V schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:58:
Zinloos.
NPO had nog geprobeerd om het advertentievrije pakket te nemen, maar wilden niet gelijk betalen voor 4 kanalen en 4K voor hun stream, aangezien ze alleen HD broadcasten. Dus hebben ze maar het goedkoopste abonnement genomen.Panzer_V schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:58:
Zinloos.
Zo ging dat vroeger nog wel eens toch? Dat de scheids in de rust doorkreeg dat ie onterecht was en dan voor het minste de tegenpartij een pingel geven?Nimflix schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:58:
Wellicht krijgen we in de tweede helft ook een kado
Met de VAR kan dat niet meer.
Niet de eerste…..wel de eerste waar ik na de eerste helft niet naar bed ben gegaan.Superkiwi schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:59:
[...]
Dit is de eerste wedstrijd die je kijkt dit EK?
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Zeg dat tegen al die Boomers die tot 2010 het alleen maar over “Het Trauma” hadden. Verlies kwart of halve vergeet je sneller dan verloren finaleVerwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:58:
[...]
Beetje relativeren toch. Is maar voetbal. Het leven gaat door.
Dat krijgen we op de VRT dan wel weer, en een oproep voor defensieJP_Frost schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:59:
[...]
Ze kunnen net goed het weerbericht van morgen even snel doornemen want echt analyseren is dit niet. Stoor ik mij al heel lang aan eigenlijk
Valt me ook op. Bij de Belg, de Duitsers etc altijd meer tijd voor analyses. En dat voor een publieke omroep. Wellicht minder subsidies...Panzer_V schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:58:
Zinloos.
Blijf vooral eens liggen in de 16 meter. De VAR kijkt sowieso.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ach.. we kunnen zonder in te loggen etc.. de wedstrijd makkelijk live volgen. Ik heb geprobeerd livestreams te zoeken van andere landen maar zonder succes. Allemaal betalen, inloggen etc..Panzer_V schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:58:
Zinloos.
En hier in Nederland weten we het toch altijd al beter, dus waarom tijd eraan besteden?ytr81 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:00:
[...]
Valt me ook op. Bij de Belg, de Duitsers etc altijd meer tijd voor analyses. En dat voor een publieke omroep. Wellicht minder subsidies...
Raken is niet per se een overtreding. Daar gaat het hier ook helemaal niet over.Deadsy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:00:
vanwaar hebben sommige mensen hier het idee dat je geen pingel hoeft te geven wanneer je een speler raakt nadat de bal al weg is?
Het Volk heeft tegen de NPO gestemd he, dan krijg je ditytr81 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:00:
[...]
Valt me ook op. Bij de Belg, de Duitsers etc altijd meer tijd voor analyses. En dat voor een publieke omroep. Wellicht minder subsidies...
Inderdaad. Hopelijk krijgen we niet meer van dit soort momentjes (want, Engeland moet in de finale..), maar vrees het wel.Exocet schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:00:
De VAR mocht toch alleen ingrijpen bij een duidelijke fout, nou, dat was dit zeker niet. Dit was eerder zoeken naar een beeld waar het het ergst leek.
Nadat malen door 3 man onderuit gehaald wordt terwijl die de bal al geschoten heeft?Deadsy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:00:
vanwaar hebben sommige mensen hier het idee dat je geen pingel hoeft te geven wanneer je een speler raakt nadat de bal al weg is?
Verwijderd
Gaat dat over 1974? Voor mijn tijdHolk schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:00:
[...]
Zeg dat tegen al die Boomers die tot 2010 het alleen maar over “Het Trauma” hadden. Verlies kwart of halve vergeet je sneller dan verloren finale
Wees blij met die 2 minuten, de NPO gaat er niet op vooruit de komende jarenPanzer_V schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:58:
Zinloos.
De beelden heeft hij al teruggezienDanfoss schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:59:
Kijkt de scheids in de rust dit soort dingen ook nog even terug?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!