Er is toch een 4K kanaal voor het EK?BiaggioLuciano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:59:
NPO had nog geprobeerd om het advertentievrije pakket te nemen, maar wilden niet gelijk betalen voor 4 kanalen en 4K voor hun stream, aangezien ze alleen HD broadcasten. Dus hebben ze maar het goedkoopste abonnement genomen.
Helemaal mee eens.Phusebox schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:53:
Ze moeten de penalty regels weer eens opnieuw onder de loep nemen.
Doelkans ontnomen? Penalty.
Per ongeluk hands of een overtreding nadat de bal al geschoten is zonder hinder? Vrije trap.
Anders mail de FIFA even.
Specsavers dan.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tja, in Qatar moest en zou Messi ook winnen. Of het nu met FI of UE begint, het is allemaal best discutabel.Trishul schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:59:
[...]
Engeland moet hier winnen. Ja complottheorie blabla enz. Maar voor de UEFA is de commercie het belangrijkste en een finale Engeland-Spanje levert veel meer op.
Oke alu-hoedje afzetten. Ik geloof niet dat we op bijval hoeven te rekenen met deze scheidsrechter.
Maar goed, NL speelde na de goal van Xavi ook wel als een natte krant.
De NPO wordt ook al jaren uitgekleedBeefHazard schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:02:
[...]
Wees blij met die 2 minuten, de NPO gaat er niet op vooruit de komende jaren
Zelfs Gary Neville en Roy Keane vinden de penalty “een disgrace”.Arator schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:58:
Op VRT zeggen ze ook geen clear error
Ah oké, begrijpelijk.Panzer_V schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:00:
[...]
Niet de eerste…..wel de eerste waar ik na de eerste helft niet naar bed ben gegaan.
Tip voor de volgende keer: als je in de rust 15 minuten analyse wil zien, schakel dan over naar de Belg
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat shot met dat aantekeningenboek.
Dumfries ==> functie elders!!!
Dumfries ==> functie elders!!!
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Kan best, ik kijk vanuit Engeland via NPOLive, maar het was meer een Netflixgrap dan een reactie met enig toegevoegde waarde.
sNielz123 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:33:
[...]
Denken jullie ook niet dat bij malen met die drie slidende verdedigers er op het middenveld geen vrije trap gegeven zou zijn?
Op het moment zelf zei ik hetzelfde tegen mijn vriendin. Dat het frappant is. Verschil met de situatie Malen is denk ik dat bij de Malen-situatie door de Engelsen de bal wordt weggespeeld, daar waar Dumfries de bal in zijn geheel niet raakt.Dr. Strangelove schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:52:
Begrijp echt niet dat Kane wel een pingel krijgt en Malen niet. Kane had de bal notabene al gespeeld voordat hij geraakt werd. Malen werd door twee man in de mangel genomen.
Misgien moetuh we wat goeier speule
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Die penalty was in normale situatie geen penalty. Kane heeft hier gespeeld met de VAR. Bewust lang gaan liggen waardoor er onderzoek komt. Dit is een groot nadeel van de VAR imho.
Weghorst erin, nu gaat het gebeuren. Jammer dat Malen eruit moet.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
En toch gaat t goedkomen, 2-1 door een goal van Van Dijk. Veel plezier de 2e helft en houd t netjes hier he
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Niets waarschijnlijk, maar die bepalen de regels.Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:03:
[...]
Ben benieuwd wat de FIFA gaat doen tijdens een UEFA toernooi
Of letterlijk elke andere uitzender muv de nederlanderSuperkiwi schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:03:
[...]
Ah oké, begrijpelijk.
Tip voor de volgende keer: als je in de rust 15 minuten analyse wil zien, schakel dan over naar de Belg
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De beslissende helft!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
In Wout we trust.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zei al tegen een collega voor het toernooi dat als het Nederlands elftal ver komt dat het ondanks Koeman is en niet dankzij. Hele zwakke coach is het
Gaan ze nu goedmaken dat ze net niet genoeg op de linkerhelft gespeeld hebben? 🤪
Nee, da’s de IFAB volgens mijdawg schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:04:
[...]
Niets waarschijnlijk, maar die bepalen de regels.
"Hemstring" klachten, are you assuming my gender?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Yes, al meer balbezit dan in de 1ste helft!
Zit koeman in deze topic mee te lezen? Weghorst eindelijk!
Hoeft niet?carpebios schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:05:
De beslissende helft!
U zei?carpebios schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:05:
Yes, al meer balbezit dan in de 1ste helft!
Mijn reviews al gezien?
Ah daar is Wout "ice" Weghorst.
Eens zien of dit verandering brengt qua pit.
Eens zien of dit verandering brengt qua pit.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Maar waar komt het dan door? Door de geweldige spelers?JP_Frost schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:05:
Zei al tegen een collega voor het toernooi dat als het Nederlands elftal ver komt dat het ondanks Koeman is en niet dankzij. Hele zwakke coach is het
zal wel lukken nu Depay eruit is …BakkerM schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:04:
En toch gaat t goedkomen, 2-1 door een goal van Van Dijk. Veel plezier de 2e helft en houd t netjes hier he
![]()
![]()
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Al 20 seconden toch?
Haha aah ja...heb ook iets te veel alcohol op..BiaggioLuciano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:03:
Kan best, ik kijk vanuit Engeland via NPOLive, maar het was meer een Netflixgrap dan een reactie met enig toegevoegde waarde.
Nee hoor, dat doet IFAB (waarvan 50% van de board FIFA is)dawg schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:04:
[...]
Niets waarschijnlijk, maar die bepalen de regels.
Wikipedia: International Football Association Board
Alles voor je looks en sponsors hè.Exocet schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:06:
Memphis heeft zelfs op de bank nog zijn zweetband om
Deze wedstrijd gaat eindigen met een (onterechte) rode kaart, let maar op.
Valt me nog mee dat-ie z'n Rolls Royce niet naast de bank geparkeerd heeftExocet schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:06:
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
In de eerste helft was juist versterking op middenveld nodig. Schouten kwam er namelijk niet uit.RegularJohn schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:05:
Wat weer een ongelofelijk domme wissel. Had dat dan net gewoon gedaan.
Moeten ze eerst aan de 2 minuten komen
Maar nog weinig verrassends helaas
Mijn reviews al gezien?
Vastgeniet of vastgelijmd aan zn bakkesExocet schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:06:
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
al is het terecht, je gaat altijd mensen hebben die het onterecht vinden.BiaggioLuciano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:06:
Of het moet een De Jong actie zijn
Als je het onterecht vindt, moet je je oranje bril afzetten!!!BiaggioLuciano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:06:
eamelink schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:08:
[...]
Als je het onterecht vindt, moet je je oranje bril afzetten!!!
En matige tegenstanders.Waah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:06:
[...]
Maar waar komt het dan door? Door de geweldige spelers?
Weghorst al meer ballen vastgehouden en goed gespeeld dan Memphis
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Tis toch best een sportieve wedstrijd nu
dat is nou een slimme overtreding die ze bij Oranke wel eens mogen maken in plaats van telkens kijken hoe de Engelsen opbouwen
Jaa de Jong erin om even iemand zijn borstbeen doormidden te trappen.
Dat hebben we nodig
Dat hebben we nodig
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
In ieder geval passie en er vol voor gaanRubman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:09:
Dat hebben we nodig
Ik word blij van hoe Weghorst druk zet. Maar misschien is dat ook omdat ik op de tribune van hem genoten heb bij AZ
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
just overjoyed mag ik hopen … ?Rubman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:09:
Dat hebben we nodig
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
't is wel irritant dat Gakpo over 50 meter vrij staat op een eilandje maar dat er geen cross pass die kant op komt. Gewoon om het spel open te breken elke keer.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Passes komen niet echt aan helaas
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nogal een misvatting dat dom geweld je verder helpt, dat was meer te danken aan de toppers voorin. Breng liever een goede voetballer in dan dom acties cq DumbfriesRubman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:09:
Dat hebben we nodig
Bij die Engelse toch wel!hoevenpe schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:11:
Passes komen niet echt aan helaas
Dat was een bizarre overtreding waarvan iedereen nog steeds niet begrijpt dat daar niets mee gebeurde.
Maar was zeker een garpje
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ja idd van alle verdedigers doet ie het het beste en ik heb hem denk ik zelfs nog op geen enkele fout kunnen betrappen dit EK (itt bijvoorbeeld Van Dijk of Dumfries).Exocet schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:09:
De Vrij speelt echt een top EK
Doet Gakpo mee dan ?Quad schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:10:
't is wel irritant dat Gakpo over 50 meter vrij staat op een eilandje maar dat er geen cross pass die kant op komt. Gewoon om het spel open te breken elke keer.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
vd Ven linksbuiten?
Kansloos die Dumfries
Kom aan zeg. En die Engelse geen geel voor vasthouden?
[ Voor 63% gewijzigd door carpebios op 10-07-2024 22:13 ]
Tsja dan moet je elkaar net aanvoelen
Man man. Krijg je een mooie actie, loopt het wederom mis op de pass.
[ Voor 81% gewijzigd door Arator op 10-07-2024 22:14 ]
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Ik neem nog maar een whisky. Een SCHOTSE whisky wel te verstaan.
Deze scheids is echt pro Engeland.
Die maken sowieso gehakt van de tegenstander, ze zijn toch een stuk beter.groggy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:06:
Die Spanjaarden zijn echt aan het genieten...
Orderscarpebios schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:14:
Valt wel mee, Nederland is gewoon niet scherp.carpebios schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:14:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Onzin.carpebios schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:14:
Dat zijn twee aparte dingenhoevenpe schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:14:
[...]
Valt wel mee, Nederland is gewoon niet scherp.
De commentator wordt ook wakker ==> “Iedereen staat stil…”
Dit. Je hebt voorlopig alles aan jezelf te danken…hoevenpe schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:14:
[...]
Valt wel mee, Nederland is gewoon niet scherp.
per aspera ad astra
Veel verwijten en miscommunicaties over en weer...
Geen creativiteit bij Oranje om de het Engelse blok open te breken
Geen creativiteit bij Oranje om de het Engelse blok open te breken
als je zoveel fouten maakt dan kun je moeilijk de scheids de schuld geven. of is hij soms bondscoach van Nederland
Een Ierse had ook prima gekund. Die zie zijn nou ook niet echt pro-Engeland te noemen ;-)Panzer_V schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:14:
Ik neem nog maar een whisky. Een SCHOTSE whisky wel te verstaan.
"Better ask questions before you shoot"
Jammer dat we Michiel de Ruyter niet kunnen raadplegen, die wist wel raad met die Engelsen.
Waarom gaan ze iedere keer achter een wit mannetje staan zodat ze de bal kwijt zijn.
NL speelt alsof ze voor staan.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Nou zitten we zoveel Nederlanders in het stadion, maar ik hoor alleen Engelsen..
Nederland speelt stilstaand voetbal, geen druk op de bal, veel balverlies. Het is heel treurig.
XXXVI
Koeman voor de wedstrijd: we moeten de diepte zoeken. De spelers tijdens de wedstrijd: alleen maar risicoloze pasjes over max 5 meter
[ Voor 15% gewijzigd door forzav op 10-07-2024 22:16 ]
Verstoppen op een open grasveld is ook een kwaliteit. Niet bij dit spelletje maar desalniettemin knap!groggy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:15:
Dit elftal is wel kampioen verstoppertje
Wanneer wordt van dijk gewisseld? Misschien ake dan centraal en van der ven op links
Ik houd er niet van dat alle smaak eruit gedestilleerd is. Doe mij maar een heerlijke Islay whisky. De Intensive Care komt je tegemoet zodra je de fles opendoet. Heerlijk die medicinale smaak. Yum!Chocovla schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:15:
[...]
Een Ierse had ook prima gekund. Die zie zijn nou ook niet echt pro-Engeland te noemen ;-)
Ook die risicoloze passjes komen niet aan ;pforzav schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:16:
Koeman voor de wedstrijd, we moeten de diepte zoeken. De spelers, risicoloze pasjes over max 5 meter
Tis er zonder depay niet beter op geworden helaas.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!