Je laat gewoon zien dat je kleinzielig bent. Ik ben iig klaar met dit topic. Was best gezellig tot nu toe maar wat een vage fans hier
Extra middenvelder is prima, Memphis speelde daar ook al en in de as worden we overlopen.. Wel kut voor Memphis..
[ Voor 11% gewijzigd door m0nk op 10-07-2024 21:37 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Stap twee is een betere bondscoach.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Fijn, nu heeft Schouten een maatje in Veerman om niet in te stappen
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat stukje zuiverheid heeft Spanje wel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hopelijk pakt het middenveld nu meer op, want daar liepen ze net als de verdediging zo doorheen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Jammer dat die bal van Gakpo niet goed is. Die zit er ook nog niet lekker in. Angst zal het niet zijn toch?
Laat je niet gekmaken, dat is de rest alBeakzz schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:37:
[...]
Je laat gewoon zien dat je kleinzielig bent. Ik ben iig klaar met dit topic. Was best gezellig tot nu toe maar wat een vage fans hier
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Wachten tot Slot een keer bondscoach is. Dan ga je heel ander voetbal zien.
Of toch een keer een buitenlander neerzetten en niet vasthouden aan die Hollandse school
Het blijft jammer dat de scheidsrechters geen geel geven bij aanstellerij. Als je zo zeker weet dat er niets gebeurde....
Waarom staat iedereen stil? Worden ze niet per lopende meter betaald?
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Wat een trieste bedoeling weer. Waarom xavi rechtsbuiten?
Xavi verdedigt niet mee. Dat mannetje mis je steeds
Bal naar voren en bal kwijt.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik was één van de juichers. Vooral omdat ik hem alleen maar elke bal heb zien verkloten en ik Oranje graag beter zie dan dat. Zo cynisch ben ik bij spelers met zo'n ego en zo weinig prestaties ook op de tribune bij m'n eigen cluppie hoorBeakzz schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:37:
[...]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Omdat we ondertussen weten dat ie daar niet rendeert?Nimflix schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:39:
Wat een trieste bedoeling weer. Waarom xavi rechtsbuiten?
Ok, deze helft overleven. Donderpreek van Koeman in de rust en oprollen die handel.
Nee joh alleen op output. Zolang we de finale halen vinnik t best hoorPanzer_V schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:38:
Waarom staat iedereen stil? Worden ze niet per lopende meter betaald?
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Ik ben benieuwd naar de tweede helft, mogelijk dat Engeland meer vermoeid is na twee keer extra tijd…
Waarom speelt Engeland met 13 man?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Waar blijf die pressie, het is zo afwachtend. De Engelsen kunnen doen wat ze willen met de bal.
Blijf alsjeblieft!Beakzz schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:37:
[...]
Absoluut. Die Foden het hele toernooi niet gezien?Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:40:
Dit Engeland speelt ook beter dan alle anderen wedstrijden die ze hebben gespeeld.
Ik ben 38 maar of ik dat nog ga meemaken.Rubman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:38:
[...]
Wachten tot Slot een keer bondscoach is. Dan ga je heel ander voetbal zien.
Of toch een keer een buitenlander neerzetten en niet vasthouden aan die Hollandse school
Zelfs na zijn dood zal Advocaat nog opgetrommeld worden vrees ik
Bal wegschieten!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hopen dat Oranje niet tegen een tegendoelpunt voor rust aanloopt. In rust is er het nodige te repareren.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hey, leeftijdsgenoot!Typhone schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:41:
[...]
Ik ben 38 maar of ik dat nog ga meemaken.
Zelfs na zijn dood zal Advocaat nog opgetrommeld worden vrees ik
Je zou niet zeggen dat Nederlands publiek met meer zitten
Totaal geen focus
Daar is straks de blauwe kaart voor. 10 minuten naar de kant voor spelbederf. https://www.nu.nl/voetbal...rt-op-lagere-niveaus.htmlWaah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:38:
Het blijft jammer dat de scheidsrechters geen geel geven bij aanstellerij. Als je zo zeker weet dat er niets gebeurde....
Omdat ze nu tegen een tegenstander spelen die achteruit loopt ipv meteen druk op de bal zit.Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:40:
Dit Engeland speelt ook beter dan alle anderen wedstrijden die ze hebben gespeeld.
Je speelt gewoon tegen een premier league ploeg, deze spelers moeten ook verbaast zijn dat ze zoveel tijd aan de bal krijgen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De Nederlanders zijn publiek. De Engelsen fansdglavimans schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:41:
Goede vraag.Rubman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:42:
Maar hoe speelt Engeland echt 10x beter in deze wedstrijd dan alle wedstrijden hiervoor bij elkaar opgeteld.
Stier rode lap maar dan met Oranje?
Het is veel te slordig in balbezit. Daardoor kan je nergens aan bouwen. Bij Engeland zie je het omgekeerde. De kwaliteit van de spelers (zoals Foden) is vandaag een keer wel te zien.
die 10 engelsen maken meer herrie dan de 40000 nederlanders in het stadion, er is natuurijk ook niet veel om te juichen
Zo slecht speelt Oranje. Nul druk en direct de bal kwijt.Rubman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:42:
Maar hoe speelt Engeland echt 10x beter in deze wedstrijd dan alle wedstrijden hiervoor bij elkaar opgeteld.
XXXVI
Onderschat het mentale aspect niet als je zo in het zadel wordt geholpen.Bossie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:42:
[...]
Omdat ze nu tegen een tegenstander spelen die achteruit loopt ipv meteen druk op de bal zit.
Je speelt gewoon tegen een premier league ploeg, deze spelers moeten ook verbaast zijn dat ze zoveel tijd aan de bal krijgen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Komt zodadelijk wel, mark my wordsExocet schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:42:
Ook niet de wedstrijd van Gakpo
Beide geven meer ruimteRubman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:42:
@Typhoner hier ook 38 maar hoop het nog mee te maken
Mja, het is ook niet dat hij erg veel ballen krijgt aan die kant. Helpt niet mee.Exocet schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:42:
Ook niet de wedstrijd van Gakpo
Omdat ze deze wedstrijd niet weg kunnen komen met aankloten, wat Xavi in de eerste tien minuten demonstreerde.Rubman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:42:
@Typhoner hier ook 38 maar hoop het nog mee te maken
Ook veelste veel diepe ballen, probeer eens rustig op te bouwenephymerous schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:42:
[...]
Zo slecht speelt Oranje. Nul druk en direct de bal kwijt.
Daar staan ze om bekend. Straks is het van links naar rechts of van het stadion snel de auto in en naar huis. Maar supporters heeft Oranje niet.dglavimans schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:41:
Vanuit Dortmund naar huis terug is sneller dan vanuit Berlijn moeten die spelers van het Nederlandse Elftal bedacht hebben.
Kunnen vanavond nog met de bus de grens over.
Nederland zelf speelt ook wel erg slecht. Zoals tegen Oostenrijk: passes komen niet aan, gros van de duels verliezen en spelers die domme fouten maken.Rubman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:42:
Daarnaast denk ik ook wel dat dit de taktiek van Koeman is: Engeland aan de bal laten en gokken op de counter met malen en Gakpo in de spits. Simons goal was daarnet ook een counter goal.
ze moeten nog het duel voor de derde plek spelen toch?Panzer_V schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:43:
Vanuit Dortmund naar huis terug is sneller dan vanuit Berlijn moeten die spelers van het Nederlandse Elftal bedacht hebben.
Na meerdere zaad wedstrijden draait Engeland goed. Zal je altijd zien. Daar komt dan ook nog de individuele kwaliteit bij van spelers als Foden.
Ik zie Nederland dit niet zo snel winnen. Natuurlijk is de hoop er, maar Engeland is sinds de 1-0 simpelweg veel en veel beter. Zowel als teams als de individuen.
Ik zie Nederland dit niet zo snel winnen. Natuurlijk is de hoop er, maar Engeland is sinds de 1-0 simpelweg veel en veel beter. Zowel als teams als de individuen.
Verwijderd
Beetje het Max F1 publiek.Typhone schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:43:
[...]
Daar staan ze om bekend. Straks is het van links naar rechts of van het stadion snel de auto in en naar huis. Maar supporters heeft Oranje niet.
Van 100% tot de 7e minuut naar een lamgeslagen iets.
Overleven tot de pauze en dan klapjes van de zweep in de kleedkamer
Overleven tot de pauze en dan klapjes van de zweep in de kleedkamer
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik ben voorCyBeRSPiN schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:42:
[...]
Daar is straks de blauwe kaart voor. 10 minuten naar de kant voor spelbederf. https://www.nu.nl/voetbal...rt-op-lagere-niveaus.html
Misschien wordt er dan weer meer gevoetbald dan toneel gespeeld.
Ik ben wel onder de indruk van hoe die Engelsen de bal kunnen bespelen met hun voeten - alle kanten kunnen ze aanspelen. Die techniek zie ik bij NED niet helaas.ephymerous schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:42:
[...]
Zo slecht speelt Oranje. Nul druk en direct de bal kwijt.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Spelers gaan weer terug naar basecamp hoor. Als ze de finale niet halen krijgen ze vakantie.Panzer_V schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:43:
Op EK’s heb je geen troostfinale.Wognummer schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:44:
[...]
ze moeten nog het duel voor de derde plek spelen toch?
1-1 bij rust is prima toch
Pfffff, ze willen echt dat we verliezen. 3 minuten!
iedereen van NL verdedigd/zet druk op 2 meter ipv er bovenop te zitten; de engelsen hebben daardoor alle tijd en ruimte om te voetballen. Volgens mij doen de meeste spelers dat bij hun clubs wel goed dus waarom ze dat hier zo slecht doen is mij een raadsel.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Bij Max zie je nog een talent van een generatie
Hadden ze maar de winnaarmentaliteot van Max
[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 10-07-2024 21:46 ]
Het EK is al de troostfinale ten opzichte van het WK
Opzich wel….maar de manier waarop niet.BakkerM schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:45:
1 kans gehad. En die Engelse een gratis kans.BakkerM schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:45:
Aannemen, kijken, balletje breed.
And repeat
And repeat
Flickr PSN ID= cheironnl
Nee is gewoon traditioneel dubbel glas. Maar zit in een hofje met allemaal gebouwen eromheen. Ik krijg net genoeg signaal om 50% van de tijd beeld te hebben.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Hopen dat Koeman snel een wisseltje erin gooit om wat frisse energie te brengen. Dit is gewoon hopeloos langzaam.
Tikkie terug Jaap!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Sowieso verdedigen is meer meelopen dan op de bal/man zittengws24 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:45:
iedereen van NL verdedigd/zet druk op 2 meter ipv er bovenop te zitten; de engelsen hebben daardoor alle tijd en ruimte om te voetballen. Volgens mij doen de meeste spelers dat bij hun clubs wel goed dus waarom ze dat hier zo slecht doen is mij een raadsel.
Altijd a het de man of er meters vandaan.
Zit echt totaal geen beweging in Nederland zeg, waardoor je weer de hele tijd dat balletje breed, balletje terug voetbal krijgt.
Heel makkelijk te verdedigen voor Engeland ook. Zou fijn zijn als spelers iets meer gingen bewegen bij balbezit.
Heel makkelijk te verdedigen voor Engeland ook. Zou fijn zijn als spelers iets meer gingen bewegen bij balbezit.
Alleen maar stilstaand voetbal als Nederland aan de bal is.
Tijd voor van der Ven! Er is snelheid nodig. En een beetje agressiviteit.
Dat en omgekeerd wandelen de Nederlandse spelers een beetje rustig heen en weer voor het Engelse doel. Nul pogingen om een beetje vrij te lopengws24 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:45:
nou wel lekker lang balbezit ;-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Heerlijk de wedstrijd doodmaken tot aan de rust
Valt me ook op. En ook wanneer hij op snelheid is en de bal krijgt; direct langzamer lopen...dude...Waah schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:47:
Xavi staat te springen dat die de bal wil maar tikkie terug!
Het spel van Oranje is of gericht op geen balverlies leiden óf zo onzorgvuldig dat je de bal zelden lang in bezit hebt.
En zo tikken we weer wat balbezit aan…
De commentator gaat weer een verhaaltje uit de doeken doen over zaken die zo zijn in zijn hoofd zonder dat hij feitelijk wat beschrijft.
Vol omhoog koppen gaat het niet worden natuurlijjk.
Ze spelen alsof ze 2-1 voor staat vlak voor einde wedstrijd ...BiaggioLuciano schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:48:
En zo tikken we weer wat balbezit aan…
Tweede helft moet echt beter, anders heb je niets in de finale te zoeken.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Tegen de Engelsen wil je eigenlijk een spits met wat meer kracht of die wel eens een goal wil maken.
"we staan iig niet achter!"
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
In het EK-topic gisteren had iedereen het over Spanje als onze volgende tegenstander... Can you imagine?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ga ik nu naar bed……of blijf ik kijken? Het boek dat ik aan het lezen ben is spannender….
Geldt net zo goed voor Engeland.hoevenpe schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:48:
Tweede helft moet echt beter, anders heb je niets in de finale te zoeken.
kom dr maar in van der Vaart - fileren maar!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Uhm dat was toch overtreding op Ake? Een duw met 2 handen en geen intentie om de bal te spelen. Dat Ake die bal goed raakt doet er dan toch niet toe (net als bij onze penalty tegen)?
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!