Wat betreft "bepaalde groepen" die heb je in elke cultuur en in elk land. In Nederland zitten er ook genoeg tussen. Zeker als er grote groepen bij elkaar komen dan is de kans dat het misgaat gewoonweg aanwezig. Dat ontkennen heeft weinig nut.BlazeMuis schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:21:
Er zijn genoeg Turken die gewoon normaal doen en zonder gedoe de wedstrijd bekijken. Helaas zitten er ook weer bepaalde groepen tussen die het voor de andere Turken die zich wél gedragen verpesten.
Al verwacht ik wel het een en ander qua ongeregeldheden als Turkije verliest, dankzij dus die bepaalde “groepen”.
Wilde het net plaatsen. Tijd om het weer over voetbal te hebben. Laten we hopen op een mooi voetbalfeest.
Zelfde opstelling als dinsdag. Lijkt mij prima. Bergwijn startte goed. Malen kan goed invallen, zeker als er meer ruimte komt. Dus dat is wat mij betreft prima.
Zelfde opstelling als dinsdag. Lijkt mij prima. Bergwijn startte goed. Malen kan goed invallen, zeker als er meer ruimte komt. Dus dat is wat mij betreft prima.
Eens! Fijne opstelling. Bergwijn voetbalt gewoon sterk als hij niet de druk voelt die hij bij Ajax blijkbaar wel voelt. En met Malen en Weghorst heb je op de bank nog een prima plan B en plan C op de bank zitten. Ik ben heel benieuwd!bazzemans schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:52:
Wilde het net plaatsen. Tijd om het weer over voetbal te hebben. Laten we hopen op een mooi voetbalfeest.
Jammer dat Depay weer start. Scheelt een hoop ergernis als hij op de bank plaatsneemt. Misschien dat het dan lukt gevaar te stichten uit een vrije trap of corner.bazzemans schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:52:
XXXVI
Als we er vanavond uitgaan mag Koeman ook direct weg. Dat hij niet ziet hoeveel Depay opstellen het elftal verzwakt is stuitend.ephymerous schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:58:
[...]
Jammer dat Depay weer start. Scheelt een hoop ergernis als hij op de bank plaatsneemt. Misschien dat het dan lukt gevaar te stichten uit een vrije trap of corner.
Haha dit zijn echt schattige foto's, kiek die mennekes
Ik hoop dat Depay er binnen 10 minuten 2 in prikt, dan kan de topictitel weer van Het Grote Depay topic naar Het Grote NL Elftal topic
Liever tien in de eerste twee minuten...Denman schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:12:
Ik hoop dat Depay er binnen 10 minuten 2 in prikt, dan kan de topictitel weer van Het Grote Depay topic naar Het Grote NL Elftal topic
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Oops verkeerde topic
[ Voor 101% gewijzigd door HollovVpo1nt op 06-07-2024 20:16 ]
Voor degenen die Van der Vaart straks een halfuur lang willen horen zeggen ‘gewoon lekker voetballen’, dat is op NPO3 #EURO2024 #engzwi
— DeSpeldSport (@SpeldSport) 6 juli 2024
Allemaal klaar voor de foto..HollovVpo1nt schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:11:
[...]
Haha dit zijn echt schattige foto's, kiek die mennekes
“JONGENS WE ETEN VANAVOND Pannenkoeken !”
*klik*
[ Voor 3% gewijzigd door sNielz123 op 06-07-2024 20:46 ]
Ah ja eigenlijk kijk ik daar niet meer naar. Je weet zeker dat Koeman hem opstelt dus ik leg mij daar maar bij neer. Op de AD podcast hadden ze wel een aardige verklaring. Bij Depay is er een kans dat hij een keer een 9 scoort. Als je Weghorst in de basis zet, weet je dat het niet meer wordt dan een 7,5. Weet niet of ik die mening helemaal deel maar volg de redenering wel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Il heb speciaal voor deze wegstrijd een oranje ventilator gekocht!
Seedorf heeft een opblaaspop meegenomen!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Hoor je ook geen getoeter ;pSuperman schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:53:
Nos live heeft hier geen volume meer
(is hier trouwens ook)
fijne wedstrijd allemaal!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Allemaal veel plezier! Let go Oranje!!
Allemaal een leuke wedstrijd gewenst.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Tweakers.trAlexMurphy schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:55:
Waar is thread voor Turks elftal?
in de Turkse tweakersAlexMurphy schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:55:
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Dat de beste mogen winnen! Veel plezier!
op twëäkërs.tr/tütërAlexMurphy schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:55:
En daarnaast zit er nog eentje die opgeblazen isST10©DE schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:54:
Seedorf heeft een opblaaspop meegenomen!
alright dan, Belgische tv kan het commentaar niet fixen dus dan maar NPO commentaar.
edit: blijkbaar het kanaal op staan met beschrijvende audio commentaar, speciaal.
edit: blijkbaar het kanaal op staan met beschrijvende audio commentaar, speciaal.
[ Voor 33% gewijzigd door cy-gor25 op 06-07-2024 20:58 ]
kunnen we links rechts het nationale voetbal anthem maken?!
De NPO app crasht steeds wanneer ik de stream start. Iemand anders ook? AppleTV4k
De wedstrijd en sw werkte wel.
De wedstrijd en sw werkte wel.
*Tringelingeling*
* SuBBaSS Heeft speciaal een fietsbel aangeschaft als symbolisch wapen tegen toetermedelanders.
Komop Oranje, tegen de tuuters en fluiters.
Flickr PSN ID= cheironnl
Zet m eens wat zachter, hele land waait kapotsNielz123 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:52:
Il heb speciaal voor deze wegstrijd een oranje ventilator gekocht!
Veel gele kaarten. Ze mogen van mij wel grof spelen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
gelukkig in het oranje, da’s al wat
Het was een grapje omdat we het niet over “fans” mochten hebbenHollovVpo1nt schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:59:
[...]
Zet m eens wat zachter, hele land waait kapot
Succes maar, we zullen het nodig hebben.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
We intend to!sNielz123 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:57:
Dat de beste mogen winnen! Veel plezier!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Memphis schiet de bal terug naar Leipzig.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lol, memphis in recordtijd al een kans verprutst
Als Depay weer waardeloos speelt wat is de kans dat hij de volgende wedstrijd weer in de basis staat?
100% of 99%?
100% of 99%?
En dat is de eerste gemiste kans van Memphis
PSN: xMaurice93
Probeert ie een vliegtuig te raken?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Beste actie van Depay op dit toernooi, hij groeit, dat belooft
Ze stopte wel met fluiten toen de actie werd ingezet
[ Voor 3% gewijzigd door eric.1 op 06-07-2024 21:02 ]
Is het al toegestaan om me te ergeren aan Memphis?
Mag op doel Memphis.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Memphis probeert op de camera's te mikken.
[ Voor 5% gewijzigd door dragonwith op 06-07-2024 21:03 ]
Wat wordt Simons toch simpel van de bal gezet of hij levert hem zelf wel in
[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 06-07-2024 21:03 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
waarom loopt Gakpo niet door op links
Tja, ik heb veel erger gezien van Depay.
Het feit dat hij zo voorbij meerdere Turkse spelers liep, is wel hoopvol.
Het feit dat hij zo voorbij meerdere Turkse spelers liep, is wel hoopvol.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nederland doet aan kip zonder kop voetbal, rustaaaagh
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Steam/Epic: Deurstopper
die shirts van NL zijn nét niet oranje. net of je naar een oude TV zit te kijken
999 aanzetten. Knallen ze je scherm uitSilentSimon schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:04:
die shirts van NL zijn nét niet oranje. net of je naar een oude TV zit te kijken
TIL dat ik een oude tv heb.SilentSimon schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:04:
ieg niet blauw, maar wel degelijk oranjeSilentSimon schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:04:
Weer veel onnodig balverlies qua passing..
Nederland is weer slordig...dat moet er echt uit...
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Memphis en Ronaldo moeten ze samen in een bejaardenhuis zetten. Dan kunnen ze de hele dag vertellen dat ze vroeger hele goede voetballers waren.
En dan komt er een begripvolle verpleegster langs, en die zegt "ja natuurlijk. En aan dat tafeltje zitten Joe en Donald. Die zeggen ze vroeger president van Amerika waren. En bij de deur zit meneer de Vries. Die is vroeger Napoleon geweest".
En dan komt er een begripvolle verpleegster langs, en die zegt "ja natuurlijk. En aan dat tafeltje zitten Joe en Donald. Die zeggen ze vroeger president van Amerika waren. En bij de deur zit meneer de Vries. Die is vroeger Napoleon geweest".
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Even aangepast.Zewatanejo schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:06:
Nederland is weer slordig...memphis moet er echt uit...
hahaha, gastOekiejoekie schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:06:
Memphis en Ronaldo moeten ze samen in een bejaardenhuis zetten. Dan kunnen ze de hele dag vertellen dat ze vroeger hele goede voetballers waren.
Of het nou mag of niet, hij mist te veel kansen om me er niet aan te ergeren.
Memphis deed net alles wel goed. Soms beetje geluk nodig.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hij doet jou naam eer aan zeg maar...Malfunctions schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:07:
Of het nou mag of niet, hij mist te veel kansen om me er niet aan te ergeren.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Tja, we hebben in zeven minuten al een paar flinke kansen gezien.
Maar ik zie wel wat anders gebeuren. Depay lijkt toch een beetje zijn draai te vinden en speelt met Gakpo. Ze lijken ook makkelijk door linies te komen. Nu nog afmaken.
Maar ik zie wel wat anders gebeuren. Depay lijkt toch een beetje zijn draai te vinden en speelt met Gakpo. Ze lijken ook makkelijk door linies te komen. Nu nog afmaken.
Tot nu toe een prima aanspeelpunt.Quad schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:08:
Memphis deed net alles wel goed. Soms beetje geluk nodig.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wat had jij in de kaasblokjes zitten dan?Oekiejoekie schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:06:
Was wat angstig voor de fanatieke eerste 15 minuten van Turkije. Maar die zijn nog niet helemaal wakker..
waarom altijd aanvallen dwars door het midden
Daar hadden we geluk met Turpin, had zo een vrije trap voor de Turken kunnen zijn.
Simons en Bergwijn wel slordig hoor
Flickr PSN ID= cheironnl
Slordig balverlies steeds wel..
[ Voor 100% gewijzigd door Grvy op 06-07-2024 21:11 ]
Dit is een account.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:42
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nu is het Simons die het moeilijk heeft met het balbezit. Kijken hoe het verder gaat, is ook pas 10 minuten oud de wedstrijd.
Bij Simons voelt het altijd alsof hij het mooier wilt doen dan hij op dit moment aan kan...cheiron schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:10:
De Vrij gaat geen gemakkelijke wedstrijd krijgen, ben ik bang voor
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Simons staat een partij te prutsen hoor. Veel te moeilijk allemaal.cheiron schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:10:
Simons lijkt gewoon geen controle te hebben vandaag
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Nu al leuker dan de vorige drie wedstrijden bij elkaar...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Simons nog niet best…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Acht jongens train eens op het doel schieten
Hebben ze nieuwe ballen dit ek? Er gaat geen één schot op doel
In zn hoofd hing deze al in de kruisingHarribo schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:12:
Simons wil het ook te mooi doen
Moet altijd lachen op de gezichtsuitdrukkingen van Dumfries. Alsof iemand zojuist zijn complete familie heeft beledigd.
Hij doet mij heel erg denken aan Kazim-Richards in zijn Feyenoord tijd. Sterk aanspeelpunt, houdt bal vast. Maar Memphis verpest de actie na het vasthouden te vaak…
Simons veel makkelijk balverlies. Handelingssnelheid niet hoog genoeg. Staat gelukkig veel genoeg voorin dat het niet direct consequenties heeft.
Gakpo komt wat nonchalant over, alsof hij in zijn eigen hype is gaan geloven.
Van Dijk geeft als vanouds geen rugdekking aan de Vrij. Begint met de wedstrijd opvallender en storender te worden.
Gakpo komt wat nonchalant over, alsof hij in zijn eigen hype is gaan geloven.
Van Dijk geeft als vanouds geen rugdekking aan de Vrij. Begint met de wedstrijd opvallender en storender te worden.
Nl de betere ploeg zover. De turken zullen dus zo wel scoren
Ach. Nederland probeert, prima bezig. Hebben we heeeel vaak wel anders gezien hoor..
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/EtNAUrnDSSiMsoIu1I88GJ6f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cval5BRW0whdbbIdxJrXeMKK.jpg?f=fotoalbum_large)