Toen ik nog jong was en gretig kreeg ik van de trainer vaak te horen: 'Het maakt me niet uit wat je doet, maak maar acties! Er komt vanzelf wel wat uit!'. Was weliswaar hockey, maar evengoed. Ik stoor me (vooralsnog) niet aan Xavi Simons.
Je moet geduldig spelen, Turkije wacht op de fout voor een counter
iedereen staat altijd stil, dat is het verschil met toen het nog goed ging, kom op mannen, werken voor die miljoenen, het is geen Tour de France ofzo, het is maar 90 minuten
[ Voor 40% gewijzigd door CynicRelief op 06-07-2024 21:18 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Zeer irritante toeschouwers in mijn surround speaker rechtsachter…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De Turken kunnen het fysiek al niet meer aan.
Een van zijn andere honderd neven staat toevallig hier rechts achterPatrickC schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:15:
Zeer irritante toeschouwers in mijn surround speaker rechtsachter…
Wat doet die Dumfries zo hoog, hij heft Bergwijn op die moet verdedigen
Memphis weer niet goed
Haal die treksok toch van je hoofd man!!!
Haal die treksok toch van je hoofd man!!!
Turkije stuurt nu al op pingels
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Depay tot nu toe goed hoor. Jaagt veel af. Tegenvaller vind ik Simons, doet z'n best, maar afstandschoten zijn echt wel nul effectief.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Leek N de Jong wel...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Prima Nederlands elftal, beter dan we tot nu toe gezien hebben.
licht overwicht iddCornermanNL schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:18:
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ja heel goedCornermanNL schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:18:
Enige wat ik niet hoop is een onterechte lullig goaltje van Turkije
Meer lopen minder overspelen en ze krijgen 0 kansen. Niet de helderste lichtjes in Oranje atm.
Die driehoekjes tegen de zijlijn werken wel aardig, vooral in de combinatie Gakpo/Simons.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Gakpo moet gewoon spelen, zoekt heel irritant de vrije trappen op
Hij gaat steeds op de grond liggen, zo schiet het natuurlijk niet op om de verdediging te doorbreken
De Turken komen niet heel ver de middellijn over tot nu toe.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gakpo is wel te slap nu... vechten moet ie... niet liggen
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Zolang hij scoort mag hetHollovVpo1nt schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:20:
Gakpo moet nu toch wel doorhebben dat Turpin niet in dat vallen trapt.
Memphis werkt trouwens echt als een paard tot nu toe, haalt er veel uit hoor.
Memphis werkt trouwens echt als een paard tot nu toe, haalt er veel uit hoor.
Gakpo moet oppassen dat hij niet tegen geel voor Schwalbe aanloopt. Of dat er geen vrije trap volgt na een echte overtreding
Gakpo en Memphis hebben vanavond identiteit gewisseld.
Ik kijk via NPOstart maar de video valt telkens stil, en soms schakelt het ineens volledig over naar Engeland Zwitserland.
Anderen met issues?
Anderen met issues?
ja, kan veel beter de ruimte zoekenHollovVpo1nt schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:20:
Al speelt Gakpo op dit moment tegen zichzelf en de grasmat. Nu al 5e keer balverlies met zijn eigen geklungel.Shabbaman schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:19:
Die driehoekjes tegen de zijlijn werken wel aardig, vooral in de combinatie Gakpo/Simons.
Die ziekenhuis balletjes, slap inspelen.. Ik vindt het niet best.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Gvd Simons… speelt echt dramatisch
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Gakpo moet nu wel doorhebben dat deze scheids niet te foppen is en veel laat doorgaan.
Edit: nvm.
[ Voor 103% gewijzigd door iChaos op 06-07-2024 21:23 ]
Dat was wel heel slecht gedaan van Siimonsje
Simons speelt de bal zoals je hem bij de E’tjes al niet mag spelen
Nee, Turkije maakt er geen gebruik van, maar het is niet fel genoegBad Brains schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:20:
Die ziekenhuis balletjes, slap inspelen.. Ik vindt het niet best.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
staat reijnders nou steeds te slapen ? lijkt steeds een stapje te laat te zijn
Het staat niet goed achterin bij NL. Ake staat steeds tegen 2 Turken. Wordt niet goed gecommuniceerd.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nou als Veerman eruit mocht na een half uur, mag Simons zo ook wel gewisseld worden…
per aspera ad astra
En straks zeggen we: NL was veel sterker, maar we waren teveel bezig met duikelen en kansen niet afmaken.
LOSSSS!meenkdrie schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:21:
Keepertjeeee
Zou Simons zich nog herpakken? Eerste 20 minuten speelt ie gewoon slecht
Van Dijk moet er gewoon een keer uit...die dacht net ook spits te zijn ;pMalfunctions schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:22:
Het staat niet goed achterin bij NL. Ake staat steeds tegen 2 Turken. Wordt niet goed gecommuniceerd.
Passing is wel verschrikkelijk slap telkens. Gewoon stevig in de voeten passen.. Komop..
nggyu nglyd
Goede scheids, geen gemiep.... Gewoon spelen.
I am the great Cornholio!
Die lange bal waarbij zoon Turk 1 op 1 met een NL verdediger staat is echt tricky
Veerman voor SimonsQuad schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:22:
Passing is wel verschrikkelijk slap telkens. Gewoon stevig in de voeten passen.. Komop..
ik snap ook werkelijk niet het algeheel slechte aanspelen, voorzetten, corners (in dit toernooi algemeen); zal iets met hoge tempo te maken hebben wellichtQuad schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:22:
[ Voor 3% gewijzigd door CynicRelief op 06-07-2024 21:25 ]
Turken mogen die lange ballen wel ff wat meer oefenen. Wellicht dat ze het volgende EK wel goed aankomen.sNielz123 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:24:
Die lange bal waarbij zoon Turk 1 op 1 met een NL verdediger staat is echt tricky
Ik zie Koeman ervoor in staat
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Er ligt heel veel ruimte op de flanken maar vreemd genoeg staat er niemand op de flanken als het er toe doet. Dat moet Koeman toch ook zien cq adresseren?
Waarom knalde Simons niet door hier, lekker wachten tot elke Turk weer achter de bal staat
[ Voor 44% gewijzigd door GAIAjohan op 06-07-2024 21:27 ]
Durft ie nietGAIAjohan schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:26:
Waarom knalde Simons niet door hier
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Waarom maken ze het veld zo smal. Ga zo breed mogelijk staan als je de counter kunt maken.
nggyu nglyd
Simons durft gewoon niet of zo
Op een gegeven moment gaat zo een hoekschop toch echt tot een treffer leiden... De strategie van verdedigen werkt zo wel voor Turkije, ze staan er constant met 4 tot 5 man terwijl Nederland redelijk leeg is bij de Turkse aanval
1 tegen 3, kan hij nietGAIAjohan schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:26:
Waarom knalde Simons niet door hier, lekker wachten tot elke Turk weer achter de bal staat
Ik vind de Turkse aanval positief brutaal, dat kan echt een probleem worden voor NL
Mmm. Gewoon voor iemand gaan staan die aan het rennen is...
Ze moeten eens gaan beseffen dat je niet door iemand heen kunt rennen maar wel kunt afspelen naar een medespeler
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
'Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.'
Zo voelt het contant dezelfde pasjes geven terwijl er 22 personen gewoon compleet stil staan.
Zo voelt het contant dezelfde pasjes geven terwijl er 22 personen gewoon compleet stil staan.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Gaat tot nu toe redelijk. Blijft een tijdbom.D-e-n schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:28:
Die Turpin stelt me niet gerust
Was bij Simons in het begin ook al zoll roel j schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:28:
Mmm. Gewoon voor iemand gaan staan die aan het rennen is...
Simons en Depay, ik blijf niet begrijpen wat ze in het veld doen. Depay laat niets zien, en gezien zijn status in buiten het EK kan je hem dat niet eens kwalijk nemen...
Simons kan verder ook weinig potten breken. vaak de bal kwijt, vorige wedstrijd voor de goal kon die niet een bal meteen schieten maar moeten er eerst 4 kapbewegingen aan te pas komen.
Tot nu toe is het niet heel geweldig voetbal om naar te kijken
Simons kan verder ook weinig potten breken. vaak de bal kwijt, vorige wedstrijd voor de goal kon die niet een bal meteen schieten maar moeten er eerst 4 kapbewegingen aan te pas komen.
Tot nu toe is het niet heel geweldig voetbal om naar te kijken
Die lange ballen naar voren zijn link. Kan er maar beter niet eentje staan te pitten bij Oranje.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Sukkels, als je Ake mee ziet rennen moet je de val bij je houden
Flickr PSN ID= cheironnl
Haal Simons er maar vanaf Koeman…
Wtf is die Van Dijk aan het doen, hij loopt erbij alsof de tank helemaal leeg is
Simons dombo.
Voel nou gewoon aan dat je daar niet moet gaan proberen te passeren. Dat kun je sowieso al niet zo goed en moet je zeker niet daar gaan doen.
Voel nou gewoon aan dat je daar niet moet gaan proberen te passeren. Dat kun je sowieso al niet zo goed en moet je zeker niet daar gaan doen.
[ Voor 111% gewijzigd door FreakNL op 06-07-2024 21:31 ]
Rood
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Simons eraf, raakt geen pepernoot en heeft nu ook geel.
Het commentaar op NPO1 staat ook zo zacht dat het onverstaanbaar is. Al dat gefluit hoor ik wel, maar de commentator ho maar.
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!