These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik mis BertPatrickC schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:28:
[...]
Bert Maalderink zal zijn grote voorbeeld wel zijn…
Roemenië kan er helemaal niets van en dat heeft Nederland gewoon uitstekend afgestraft. Dat het geen 6-0 is geworden is een wonder.
Nederland is en blijft gewoon 1 van de outsiders.
[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 02-07-2024 20:36 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Eens hoor. Depay speelde gewoon een prima wedstrijd. Als ik iemand minder vond was het Simons. Vanaf 10 vind ik hem gewoon niet zo. En dan die kans missen...toolkist schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:58:
[...]
Nope, gewoon objectief en zonder haat naar hem kijken (wat een groot aantal users hier niet lukt)
Verwijderd
Bergwijn, Ake, Schouten en Gakpo werden gewisseld vanwege klachten.ephymerous schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:21:
Stel die Koeman eens wat vragen over zijn wisselbeleid?
Of was dat niet het antwoord wat willen horen?
Wist niet dat hij bij Spanje meedeed.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit is een grap toch?JeroenNietDoen schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:34:
[...]
Eens hoor. Depay speelde gewoon een prima wedstrijd. Als ik iemand minder vond was het Simons. Vanaf 10 vind ik hem gewoon niet zo. En dan die kans missen...
Ik persoonlijk vind Simons beter spelen alstie meer vanaf de zijkant komt. Let op het vetgedrukte.
Het één sluit het ander niet uit. Je verhaal vind ik ook kloppend. Waar ik vooral bang voor ben is een misplaatst optimisme dat je in de volgende ronde parten speelt. Je mag blij zijn met het vertoonde spel maar plaats dat dan ook in het perspectief van een matige tegenstander. Je weet vrij zeker dat de tegenstander in de volgende ronde van een ander kaliber zal zijn. In de euforie die er nu is, schuilt m.i. dus een gevaar. Dat staat los van de prestatie vanavond, die is uitstekend.St@m schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:33:
Altijd lachen hier, nu was Roemenië weer slechter dan de poulefase![]()
Roemenië kan er helemaal niets van en dat heeft Nederland gewoon uitstekend afgestraft. Dat het geen 6-0 is geworden is een wonder.
Nederland is en blijft gewoon 1 van de outsiders.
Edit: je hebt je post nog aangepast. Ik verwachtte vandaag geen moeilijke wedstrijd omdat Roemenië zo sterk was maar omdat Nederland heel kwetsbaar is gebleken in de wedstrijd tegen Oostenrijk. Als je dat dan niet op orde krijgt, kan ook een matige tegenstander je pijn doen. Dat hebben we dit toernooi al meer gezien. Na 20-25 minuten in de eerste helft zag je echter al dat Roemenië een zwakke trgensrander is. Het duurde echter nog héél lang voordat het kwaliteitsverschil in score zichtbaar werd. Dat kan het in een knockout-fase ook tegen een matige tegenstander maar zo misgaan.
@Exocet deze is ook op jou van toepassing.
[ Voor 27% gewijzigd door bazzemans op 02-07-2024 20:44 ]
Ging mij om de opmerking dat je Depay een goede wedstrijd vond spelen...JeroenNietDoen schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:37:
[...]
Ik persoonlijk vind Simons beter spelen alstie meer vanaf de zijkant komt. Let op het vetgedrukte.
Goed als in ok, prima. Vond em nou niet slecht. Tis niet mijn eerste keus spits nee.Exocet schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:39:
[...]
Ging mij om de opmerking dat je Depay een goede wedstrijd vond spelen...
Na de wedstrijd: Roemenië kan er niks van, daarom win je....
Was toch ook met Frankrijk.Exocet schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:40:
Voor de wedstrijd: Roemenië kan het Nederland heel moeilijk maken
Die middenweg is altijd lastig voor sommigen. Safe uitgangspunt is denk ik dat wij misschien net iets minder ruk zijn dan we dachten na Oostenrijk, maar nog steeds niet top, en dat Roemenië een stukje minder goed is dan Oostenrijk maar ook geen walk-over.
Maw gewoon gedaan wat je moest doen vandaag, weinig fouten, hopen dat je een stijgende lijn hebt ingezet maar ook geen reden voor een hosanna stemming.
[ Voor 43% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-07-2024 20:47 ]
De gemiddelde amateurspeler neemt betere hoekschoppen en vrije trappen.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:40:
[...]
Goed als in ok, prima. Vond em nou niet slecht. Tis niet mijn eerste keus spits nee.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vast wel. Net als dat we 15M 18M bondscoaches in Nederland hebben die het allemaal beter weten.PatrickC schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:45:
[...]
De gemiddelde amateurspeler neemt betere hoekschoppen en vrije trappen.
Nee, jij misschien niet (ik hou dat allemaal niet bij, maar het gaat om het sentiment), maar ik zei voor de wedstrijd al 3 of 4-0 (mits de eerste goal voor de 30e minuut zou vallen). Nederland (en Memphis) zijn echt niet zo slecht als vele users hier me willen doen geloven.bazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:38:
[...]
Het één sluit het ander niet uit. Je verhaal vind ik ook kloppend. Waar ik vooral bang voor ben is een misplaatst optimisme dat je in de volgende ronde parten speelt. Je mag blij zijn met het vertoonde spel maar plaats dat dan ook in het perspectief van een matige tegenstander. Je weet vrij zeker dat de tegenstander in de volgende ronde van een ander kaliber zal zijn. In de euforie die er nu is, schuilt m.i. dus een gevaar. Dat staat los van de prestatie vanavond, die is uitstekend.
Edit: je hebt je post nog aangepast. Ik verwachtte vandaag geen moeilijke wedstrijd omdat Roemenië zo sterk was maar omdat Nederland heel kwetsbaar is gebleken in de wedstrijd tegen Oostenrijk. Als je dat dan niet op orde krijgt, kan ook een matige tegenstander je pijn doen. Dat hebben we dit toernooi al meer gezien. Na 20-25 minuten in de eerste helft zag je echter al dat Roemenië een zwakke trgensrander is. Het duurde echter nog héél lang voordat het kwaliteitsverschil in score zichtbaar werd. Dat is in een knockout-fase ook tegen een matige tegenstander heel risicovol.
@Exocet deze is ook op jou van toepassing.
En bij deze, Turkije of Oostenrijk winnen we allebei van. Gaat niet gebeuren dat je 2x van Oostenrijk verliest op een EK waar je normaliter nooit moeite mee hebt. En datzelfde geldt voor Turkije, die zijn leuk, maar niet al te best.
Maar we gaan weer 3 dagen zeiken over Memphis z'n kapsel ofzo.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En dan hebben we Joep Schreuder nog niet te vergeten… dat is een soort Mart Smeets, maar dan nog een graadje erger.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Depay laten staan terwijl je Veerman voor de bus gooit?Verwijderd schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:35:
[...]
Bergwijn, Ake, Schouten en Gakpo werden gewisseld vanwege klachten.
Of was dat niet het antwoord wat willen horen?
XXXVI
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Vandaag was het gewoon goed. Depay ook. Alleen op momenten dat het er toe doet gaat hij wmb te veel voor eigen succes en slaagt daar niet (meer zo goed) in. Dan zou ik hem vanaf nu passeren.
Je laatste alinea vind ik een gewaagde voorspelling als harde voorspelling. Hoewel ik het in de basis met je eens ben. Speel je 100 keer tegen Oostenrijk win je er 80 en speel je er 10 gelijk ofzo. Kans zou m.i. dus ook groter zijn dan dat je verliest. Daar zit alleen een hele dikke maar aan; het is toernooivoetbal. Alles of niets. Dan kan de bal raar rollen. Dus ik begrijp de euforie nu niet. Je wint van een matige tegenstander, de volgende wedstrijd moet je weer volle bak eraan om een kans te maken. Je mag wel tevreden zijn met het resultaat en de wijze waarop.
Ik zou daar toch eens Zirkzee willen zien
Nou, dan zijn we het toch gewoon eens? Ik ben niet euforisch, maar ik heb ook een 300 post teruggelezen om te kijken wie het wel isbazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:54:
@St@m klopt, dat heb ik gelezen dat je dat voorspelde! En ik ben het met je eens dat Nederland (en Depay ook niet) niet so slecht is als menigeen hier beweert. Vooraf het toernooi waren we een outsider, met de blessures bleef dat zo maar zijn m.i. wel de kansen gedaald. Tegen Polen had de uitslag ook makkelijk een groter verschil kunnen zijn en tegeb Frankrijk (gewoon een top tegenstander) was het helemaal niet zo slecht (maar was Depay wel dramatisch). Oostenrijk was echt een collectief falen, met een Veerman die door de ondergrens ging (helaas voor die sympathieke gozer) en eigenlijk onttrok alleen Verbruggen zich aan de Malaise. Depay was die wedstrijd zeker niet de slechtste.
Vandaag was het gewoon goed. Depay ook. Alleen op momenten dat het er toe doet gaat hij wmb te veel voor eigen succes en slaagt daar niet (meer zo goed) in. Dan zou ik hem vanaf nu passeren.
Je laatste alinea vind ik een gewaagde voorspelling als harde voorspelling. Hoewel ik het in de basis met je eens ben. Speel je 100 keer tegen Oostenrijk win je er 80 en speel je er 10 gelijk ofzo. Kans zou m.i. dus ook groter zijn dan dat je verliest. Daar zit alleen een hele dikke maar aan; het is toernooivoetbal. Alles of niets. Dan kan de bal raar rollen. Dus ik begrijp de euforie nu niet. Je wint van een matige tegenstander, de volgende wedstrijd moet je weer volle bak eraan om een kans te maken. Je mag wel tevreden zijn met het resultaat en de wijze waarop.
Al denk ik wel dat de kwartfinale goed te doen is. Halve zien we dan wel weer.
Edit: behalve dan Memphis passeren, dat zie ik echt niet zitten. De rest is, ondanks dat Memphis niet perfect is, echt niet beter.
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 02-07-2024 20:58 ]
Je vergeet die ene die meteen achter ging. Daar word ik bij JO-8 al pissig van.Quad schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:50:
Ik vond de hoekschoppen van Depay best behoorlijk. Van de 13? Waren er 2 die niet op de middenstip belandden, de rest kwam voor het doel terecht en kon gevaarlijk worden.
Was een doelpoging want keeper stond ver uit zijn doel. Slecht uitgevoerd maar het proberen waard.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:57:
[...]
Je vergeet die ene die meteen achter ging. Daar wordt ik bij JO-8 al pissig van.
Mag je dat zeggen? Ja dat mag je zeggenPatrickC schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:47:
[...]
En dan hebben we Joep Schreuder nog niet te vergeten… dat is een soort Mart Smeets, maar dan nog een graadje erger.
Dat was een schot op doel idd, de keeper stond nl. iets te ver voor zijn doel.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:57:
[...]
Je vergeet die ene die meteen achter ging. Daar wordt ik bij JO-8 al pissig van.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Het is toch verrekte lang 1-0 en daardoor onnodig lang spannend gebleven. Het is niet dat Roemenië geen kansen had.Exocet schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:40:
Voor de wedstrijd: Roemenië kan het Nederland heel moeilijk maken
Daarnaast zijn we natuurlijk ontzettend gematst toen de scheids in het "auw mijn hoofd!" theaterspel van Dumfries trapte, anders had die Roemeen zo op de keeper afgestormd.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
-terug naar de realiteit -
Flickr PSN ID= cheironnl
1 Schot op doel toch maar.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb ze niet geteld dus ik geloof je
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 4% gewijzigd door KlaasjeNL op 02-07-2024 21:06 ]
Bij deze zal ik dan ook maar zo groot zijn om te zeggen dat ik er naast zat
Twente komt eraan!
Wil de moderatie eens niet doen aan naamsverbasering!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik zei ook niet dat we het oneens waren maar dat het één (Roemenië is een matige tegenstander) m.i. het ander (het had -vooraf- vanavond een moeilijke avond kunnen zijn) niet uitsluitSt@m schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:56:
[...]
Nou, dan zijn we het toch gewoon eens? Ik ben niet euforisch, maar ik heb ook een 300 post teruggelezen om te kijken wie het wel is
Al denk ik wel dat de kwartfinale goed te doen is. Halve zien we dan wel weer.
Edit: behalve dan Memphis passeren, dat zie ik echt niet zitten. De rest is, ondanks dat Memphis niet perfect is, echt niet beter.
Wij zijn het wat betreft Depay oneens én de kwartfinale. Ik waak ervoor daar te makkelijk over te denken. Of ben ik dan te veel de cursus omgaan met teleurstellingen?
[ Voor 83% gewijzigd door Millie-ano op 02-07-2024 21:31 ]
Ja, ik denk dat niemand er té makkelijk over denkt, maar in principe ben je gewoon beter dan Oostenrijk én Turkije. Dat is gewoon feitelijk zo. Je kan altijd een slechte dag hebben, maar in principe moet je van beide winnen.bazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 21:24:
[...]
Wij zijn het wat betreft Depay oneens én de kwartfinale. Ik waak ervoor daar te makkelijk over te denken. Of ben ik dan te veel de cursus omgaan met teleurstellingen?
Welgeteld één schot tussen de palen (recht in de handen van Verbruggen). Roemenïe had een xG van 0,28.Superkiwi schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:59:
[...]
Het is toch verrekte lang 1-0 en daardoor onnodig lang spannend gebleven. Het is niet dat Roemenië geen kansen had.
Daarnaast zijn we natuurlijk ontzettend gematst toen de scheids in het "auw mijn hoofd!" theaterspel van Dumfries trapte, anders had die Roemeen zo op de keeper afgestormd.
tldr; Roemenië was kansloos.
En als reactie daarop:Do the Netherlands have no idea about international football? The naivety of their constant attacks after going one up early in the game.
What in the wide world of sports were they thinking? True, they dominated, ended up winning comfortably and Romania didn’t have a sniff of a goal but consider the risks they took in not shutting up shop and sitting back for 70 minutes. Ridiculous tactics!
I bet you were screaming at the TV when the Dutch didn't want to settle for 2-0, and went for a third. Audacious football.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
in de studio waren ze anders prima te spreken over NL, alleen het gebrek aan scotend vermogen viel ze tegen.Herman schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:02:
Ik vind het wel vermakelijk hoe de Engelsen veel sarcasme het offensieve spel van Nederland vergelijken met de (behoudende) spelopvatting van Southgate. Een reactie op het nieuwsitem van de BBC:
[...]
En als reactie daarop:
[...]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Vooraf hadden ze de kaarten gezet op Roemenië overigenstoolkist schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:09:
[...]
in de studio waren ze anders prima te spreken over NL, alleen het gebrek aan scotend vermogen viel ze tegen.
Maar hun analyses in de rust zijn wel prima.
yep vantevoren dachten ze alle drie dat Roemenie door zou gaan maar ja, is dat zo gek obv de voorgaande wedstrijden?D-e-n schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:13:
[...]
Vooraf hadden ze de kaarten gezet op Roemenië overigens
Maar hun analyses in de rust zijn wel prima.
Engeland had 100% liever gezien dat Roemenië gewonnen had, dat geloof ik best.
Deja vu...964C2 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:11:
Nederland is de enige nummer 3 uit de poulefase die door is naar de kwartfinale
[ Voor 40% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-07-2024 23:32 ]
[ Voor 3% gewijzigd door bazzemans op 03-07-2024 00:42 ]
Memphis was weer verschrikkelijk. Deed echt alles fout. Met als dieptepunt die corner die hij het veld uitschoot. Ik zie liever een echte spits die diep gaat.Tk55 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:57:
@Mosin Bergwijn speelde vandaag ook prima. Kan hij niet Memphis vervangen?
[ Voor 7% gewijzigd door MaZo op 03-07-2024 05:24 ]
Verwijderd
Dat wordt minimaal 2-0 voor Nederland als het niet meer wordt. Ben minder blij dat de Engelsen nog in het toernooi zitten. Daar kunnen we wel lacherig over doen maar hun potentieel is gewoon veel groter dan de kleinere landen die we nu tegenkomen.
Verwijderd
Dus als we echt al ver vooruit willen kijken: Gooi de boel maar dicht achterin tegen een Spanje of Duitsland en ga maar lekker counteren.
Gakpo schiet zijn eigen marktwaarde op moment met 10mln per goal omhoog vermoed ik.bazzemans schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 00:13:
Zojuist op MotD. Alleen Mbappé kan betere cijfers qua goalratio op de laatste twee eindtoernooien overleggen dan Gakpo. We moeten Gakpo koesteren. Hopelijk gaat de samenwerking met Simons alleen nog maar beter lopen gedurende het seizoen toernooi.
Verwijderd
Het is ook gewoon een hele goede speler. Hij heeft er bij Liverpool ook nog 15 gemaakt bij Liverpool dit seizoen. Die verdient eigenlijk wel wat meer hype. Zeker als je zo'n Depay dan wedstrijd na wedstrijd ziet aankloten. Gakpo is momenteel onze beste speler.Dr. Strangelove schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 06:57:
[...]
Gakpo schiet zijn eigen marktwaarde op moment met 10mln per goal omhoog vermoed ik.
Hoop dat ze het voortzetten deze instelling.
Minpuntje, de emotie tijdens interviews is weg. Helemaal kapot gemaakt door mediatraining. Zag het bij Gakpo, die al bescheiden is van zijn eigen.
Later op de avond bij Gokcu, heel erg ingetogen blij. Zo jammer.
Waar zijn de jankende Ronald de Boers van tegenwoordig
Ter verdediging van de spelers, de vragen die ze krijgen van de stekelenburgs en schreuders
[ Voor 9% gewijzigd door Sepp14 op 03-07-2024 08:05 ]
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Echt genoten van Schouten. Man, wat heerste die op het middenveld. Hopelijk kan ie deze vorm vasthouden.
Zelfs Bergwijn viel mij op in positieve zin. Vanaf rechts heeft hij bij Ajax nooit iets goeds gedaan maar gister deed hij het best behoorlijk.
Gakpo
Ik ga me er maar bij neerleggen dat Koeman voor Memphis blijft kiezen dit EK. Hopelijk is het na het EK wel klaar. Voegt echt niks meer toe.
Gebaseerd op de wedstrijd van gister ben ik niet heel erg onder de indruk van Turkije. Kwamen nog héél goed weg in de laatste seconde dankzij die wereldredding en erg lucky in de eerste minuut.
Hopen dat onze steden een beetje heel blijven zaterdag.
Ik snap niet dat mensen de interviews blijven kijken. Het is toch tenenkrommend en je krijgt een ingestudeerd praatje. Na het fluitsignaal ga ik lekker wat anders doen.Sepp14 schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 07:42:
Ter verdediging van de spelers, de vragen die ze krijgen van de stekelenburgs en schreuders
Ik denk ook dat een wissel hem goed zou doen, dat hij ook even kan overdenken, 'wat doe ik goed en wat niet?'MaZo schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 05:20:
[...]
Memphis was weer verschrikkelijk. Deed echt alles fout. Met als dieptepunt die corner die hij het veld uitschoot. Ik zie liever een echte spits die diep gaat.
En hij doet absoluut ook goede dingen en heeft dreiging. Helemaal nu Cody vermoedelijk wel extra bewaking gaat krijgen en hij dus ruimte. Maar inderdaad starten met Wout of Brobbey die de verdediging al even flink testen, moe maken en wellicht al kaarten laten pakken. En ja Zirkzee zal vast ook iets kunnen gezien zijn (zeer waarschijnlijke)transfer! Maar die lijkt echt puur meegenomen te zijn voor de breedte...
Maar Koeman be Koeman-ing dus aint gonna happen, Memphis staat er als eerste op. En toegegeven we zien de trainingen ook niet misschien is hij daar ook echt goed of iig goed genoeg om Koeman's keuze te rechtvaardigen maar ik zie het als 'elftal stabilitieit en chemistry' creëren....
En misschien moeten we al toegeven, vooraf was ik zeker al niet vol vertrouwen over de ronde doorkomen en ging ik zeker mee met mensen die zeiden dat nu al klaar geweest zou zijn, dus misschien is het ondanks 'onze' (18 miljoen bondscoache) kritiek toch hoe het moet zijn...:?
10 second ninja DONE
Met Depay als centrale spits denk ik niet dat het 2-0 maar eerder 0-0 tot aan strafschoppen.Verwijderd schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 06:20:
Tjongejonge wat een geluk hebben we weer met die Turken. Eigenlijk een best wel vergelijkbare ploeg met Roemenië, een stuntploeg die met veel geluk tot hier is gekomen.
Dat wordt minimaal 2-0 voor Nederland als het niet meer wordt. Ben minder blij dat de Engelsen nog in het toernooi zitten. Daar kunnen we wel lacherig over doen maar hun potentieel is gewoon veel groter dan de kleinere landen die we nu tegenkomen.
[ Voor 99% gewijzigd door JEightyFive op 03-07-2024 08:36 ]
Tegen Frankrijk, Spanje of (hoewel die voor mijn in mindere mate) Portugal zou ik met je mee gaan, maar (indien Turken spelen zoals gister) lijkt het me onwaarschijnlijk.Superman schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 08:34:
[...]
Met Depay als centrale spits denk ik niet dat het 2-0 maar eerder 0-0 tot aan strafschoppen.
Wil er wel kratje Bier of equivalent geprijst flesje wijn oid opzetten
10 second ninja DONE
Verwijderd
Oranje overklast Turkije (6-1) en ligt onder Van Gaal weer op WK-koersSuperman schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 08:34:
Met Depay als centrale spits denk ik niet dat het 2-0 maar eerder 0-0 tot aan strafschoppen.
Toen was Depay ook beter en zat hij bij Barça. Nu heeft hij niet eens een club.Verwijderd schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 08:52:
[...]
Oranje overklast Turkije (6-1) en ligt onder Van Gaal weer op WK-koers
Behaalde resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst. In maart won Oostenrijk nog met 6-1 van Turkije.Verwijderd schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 08:52:
[...]
Oranje overklast Turkije (6-1) en ligt onder Van Gaal weer op WK-koers
Jaja, en als hij nu in onderhandeling zou zijn met z'n nieuwe club, dan issie weer niet gefocust op het EK.Superman schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:00:
[...]
Toen was Depay ook beter en zat hij bij Barça. Nu heeft hij niet eens een club.
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 03-07-2024 09:05 ]
Simons twijfelachtig? Ik snap je punt over de gemiste kansen. Alleen speelde hij gewoon echt te goed om dat als reden te noemen dat het twijfelachtig was. Twee assists en bij het meerendeel van de kansrijke aanvallen op een positieve manier betrokken. Natuurlijk moet hij een goal maken. Als hij dat óók nog gaat doen dan is hij echt voor elke tegenstander een plaat. Bij MotD waren ze ook heel positief over zijn spel.shoombak schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:00:
Slim gespeeld door Oranje, de ruimtes kwamen en werden snel gevonden door het snelle spel. Bergwijn viel me reuze mee. Ook doordat hij meer ruimte liet aan Dumfries aan de zijkant. Simons en Depay toch wel twijfelachtig, zeker gezien de hoeveelheid gemiste kansen. Schouten en Reijnders waren zeer solide. Gakpo natuurlijk MotM.
Absoluut waar. Het spel van Nederland gister biedt wel hoop, maar tegen de Turken moet je de kansen nu (eindelijk) wel af gaan maken, anders krijg je een hele zware wedstrijd denk ik. Ondanks de (ook i.v.m. weer) zware wedstrijd gaan die er zaterdag gewoon weer met passie tegenaan.bazzemans schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:01:
[...]
Behaalde resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst. In maart won Oostenrijk nog met 6-1 van Turkije.
Potentieel is het enige juiste woord voor de kwaliteit van de Engelsen. Dat komt meestal niet op het veld tot uiting. Dat zij met het engels voetbal nog kunnen meedraaien in CL, etc komt hoofdzakelijk door alle buitenlanders die ze in de selectie hebben. Zag laatst een wedstrijd van MC waarbij er geen enkele engels man of Brit in de basis stond. Mocht Nederland van de Turken winneen, wat ik overigens wel verwacht, en Engeland de tegenstander wordt denk ik dat Nederland dan "gewoon" gaat winnen...Verwijderd schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 06:20:
Ben minder blij dat de Engelsen nog in het toernooi zitten. Daar kunnen we wel lacherig over doen maar hun potentieel is gewoon veel groter dan de kleinere landen die we nu tegenkomen.
[ Voor 8% gewijzigd door Tristan op 03-07-2024 09:11 ]
De finalist aan onze kant van het schema is totaal onvoorspelbaar.
Wat me de laatste wedstrijd van de Engelsen opviel is dat Southgate soms geen blik waardig gegund werd door de Engelse spelers. Er lijkt weinig respect voor hem en dat werkt natuurlijk door in het spel.RCBL schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:07:
[...]
Potentieel is het enige juiste woord voor de kwaliteit van de Engelsen. Dat komt meestal niet op het veld tot uiting. Dat zij met het engels voetbal nog kunnen meedraaien in CL, etc komt hoofdzakelijk door alle buitenlanders die ze in de selectie hebben. Zag laatst een wedstrijd van MC waarbij er geen enkele engels man of Brit in de basis stond. Mocht Nederland van de Turken winneen, wat ik overigens wel verwacht, en Engeland de tegenstander wordt denk ik dat Nederland dan "gewoon" gaat winnen...
Bovendien was de reactie van Bellingham na zijn goal nogal misplaatst. Ze gingen er bijna vanaf door een prima Slowakije, en dan doet de man van 180(?) miljoen even een kruisgebaar naar de fans van Slowakije. Het zijn nogal ego'tjes daar.
Nederland heeft er ook wel een paar lopen, maar Engeland 26. Dat helpt niet echt mee voor het groepsproces.
Op individuele kwaliteiten overklassen ze ons natuurlijk. Maar ik denk niet dat we kansloos zijn. Zeker niet gezien het vertoonde spel van de Engelsen tot nu toe.
Tja, wat verwacht je dan? Het volgende is een open deur intrappen. Je zit nu in de kwartfinale. De laatste 8 van dit toernooi. De kans dat je daarin een makkelijke tegenstander treft is nihil, laat staan een ronde verder.Verwijderd schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 06:20:
Ben minder blij dat de Engelsen nog in het toernooi zitten. Daar kunnen we wel lacherig over doen maar hun potentieel is gewoon veel groter dan de kleinere landen die we nu tegenkomen.
Haha, man, wat zijn die Fransen zuur. Zelf alleen maar zaadpartijen gespeeld, daar zullen ze wel chagrijnig over zijn.
Schouten een 4
Dat ze er zelf maar snel uit liggen met dat antivoetbal van ze.
Het is een dooddoener; op een toernooi zijn de wedstrijden in de knockout-fase echt wedstrijden op zich. Hoe wij in het verleden tegen de Turken hebben gespeeld zegt niet zoveel. Dat je destijds dik won, strooit hoogstens zand in je eigen ogen in de vorm van onderschatting. Je kan beter de afgelopen wedstrijden op dit EK goed analyseren en je moet uitgaan van de huidige vorm.Denman schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:07:
[...]
Absoluut waar. Het spel van Nederland gister biedt wel hoop, maar tegen de Turken moet je de kansen nu (eindelijk) wel af gaan maken, anders krijg je een hele zware wedstrijd denk ik. Ondanks de (ook i.v.m. weer) zware wedstrijd gaan die er zaterdag gewoon weer met passie tegenaan.
Wat dat betreft ben ik het hele toernooi nog niet onder de indruk van de Turken qua voetbal. Qua intensiteit daarentegen (op en naast het veld maar ook op de tribunes) dat is goed verzorgd en dat maakt ze toch echt tot een (potentieel) moeilijk te verslaan tegenstander. Dáár schuilt voor Nederland het grootste gevaar; je laten overbluffen. Het kan je net zo vergaan als Oostenrijk en daardoor tegen twee tegendoelpunten aanlopen die je niet meer te boven komt. Oranje moet uitgaan van zijn eigen kracht wat mij betreft maar hier wel bedachtzaam op zijn.
Dat is nu ook weer onzin. In principe hebben de grote landen beter materiaal dan wij.
Dan moeten we eerst langs Turkije. Met Depay.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Frankrijk is volgens mij het enige team dat geen velddoelpunt gemaakt heeft. Twee keer een eigen doelpunt en een penalty. Als ze deze lijn voortzetten en er Europees kampioen mee worden, is het een kampioenschap van armoede.JEightyFive schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:20:
https://www.voetbalzone.n...iefst-onvoldoendes/436849
Haha, man, wat zijn die Fransen zuur. Zelf alleen maar zaadpartijen gespeeld, daar zullen ze wel chagrijnig over zijn.
Schouten een 4
Verwijderd
Volgens mij is de logica achter deze statistiek dat op dit moment Nederland de grootste kans heeft, simpelweg omdat de andere toplanden elkaar allemaal gaan afslachten op weg naar de finale.D-e-n schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:23:
[...]
Dat is nu ook weer onzin. In principe hebben de grote landen beter materiaal dan wij.
Dus een Spanje heeft op dit moment niet zo'n hele grote kans omdat het nog 2 topduels moet winnen op weg naar de finale en de finale zelf. Nederland hoeft maar 2 matige wedstrijden en 1 topduel te winnen. Dat maakt de kans voor Nederland op dit moment dus groter maar mochten we de finale halen zal de grotere winkans ongetwijfeld omslaan naar het andere land.
Statistisch geneuzel dusVerwijderd schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:26:
[...]
Volgens mij is de logica achter deze statistiek dat op dit moment Nederland de grootste kans heeft, simpelweg omdat de andere toplanden elkaar allemaal gaan afslachten op weg naar de finale.
Dus een Spanje heeft op dit moment niet zo'n hele grote kans omdat het nog 2 topduels moet winnen op weg naar de finale en de finale zelf. Nederland hoeft maar 2 matige wedstrijden en 1 topduel te winnen. Dat maakt de kans voor Nederland op dit moment dus groter maar mochten we de finale halen zal de grotere winkans ongetwijfeld omslaan naar het andere land.
Verwijderd
Een beetje wel maar het geeft wel aan dat Nederland een hele grote kans heeft de finale te halen en dat is natuurlijk al best wel speciaal.
We moeten het maar per wedstrijd bekijken. Met dit materiaal kun je gewoon tegen iedereen verliezen, ook tegen Turkije en als je de halve finale haalt doe je het gewoon primaVerwijderd schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:28:
[...]
Een beetje wel maar het geeft wel aan dat Nederland een hele grote kans heeft de finale te halen en dat is natuurlijk al best wel speciaal.
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 03-07-2024 09:33 ]
Verwijderd schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:26:
[...]
Volgens mij is de logica achter deze statistiek dat op dit moment Nederland de grootste kans heeft, simpelweg omdat de andere toplanden elkaar allemaal gaan afslachten op weg naar de finale.
„Er zijn drie soorten leugens: leugens, grove leugens en statistieken.”
- Benjamin Disraeli
Turken moet je frustreren en demotiveren, dan blijft er weinig van dat team over. Overklassen met slim spel want dat is gewoon niet waar ze het van moeten hebben.
Als de tegenstander dat weet te voorkomen wordt het weer een lastig verhaal.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Zeker, maar in combinatie met snelheid (alhoewel ik Frimpong een kans zou geven in de 2e helft) over de flanken kun je iets doorbreken. Ook de Turken zullen moeten scoren. Er komen kansen, en vooral zorgvuldig blijven voetballen wordt de uitdaging. Middenveld moet voudloos bliijvenDirtyBird schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:00:
Tegen Roemenië waren ze elke keer achterin heen en weer aan het passen om de aanvallers naar voren te lokken zodat er ruimte kwam tussen de linies.
Als de tegenstander dat weet te voorkomen wordt het weer een lastig verhaal.
don't mistake lack of talent for genius.
Verwijderd
Dacht dat Nederland-Brazilië in 1974 en Nederland-Italië in 1978 toch aardige vechtwedstrijden waren? Wel vreselijk lang geleden.Justevo schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:55:
Zolang je het niet op fysiek en passie aan laat komen maak je gewoon een goede kans tegen Turkije. Als je je mee laat slepen in hun beleving ga je er aan ten onder. En vechtwedstrijden wint Nederland uberhaupt nooit.
Turken moet je frustreren en demotiveren, dan blijft er weinig van dat team over. Overklassen met slim spel want dat is gewoon niet waar ze het van moeten hebben.
Met types als Neeskens op je middenveld kun je wel vechten jaVerwijderd schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:05:
[...]
Dacht dat Nederland-Brazilië in 1974 en Nederland-Italië in 1978 toch aardige vechtwedstrijden waren? Wel vreselijk lang geleden.
Verwijderd
Het is ook een beetje gelul dat we nooit vechtwedstrijden hebben gewonnen. Snap dat mensen Portugal en Spanje in 2006 en 2010 voor zich hebben maar we hebben door de jaren heen ook heel wat duels op vechtlust er doorheen gesleept. En ook genoeg fysieke spelers zoals Wouters, Van Bommel, De Jong en Kuijt gehad die dat echt wel in zich hadden.D-e-n schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:15:
[...]
Met types als Neeskens op je middenveld kun je wel vechten ja
Maar hebben de spelers van nu dat ook nog in zich?Verwijderd schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:20:
[...]
Het is ook een beetje gelul dat we nooit vechtwedstrijden hebben gewonnen. Snap dat mensen Portugal en Spanje in 2006 en 2010 voor zich hebben maar we hebben door de jaren heen ook heel wat duels op vechtlust er doorheen gesleept. En ook genoeg fysieke spelers zoals Wouters, Van Bommel, De Jong en Kuijt gehad die dat echt wel in zich hadden.
Ah dankjewel. Ik had dit helemaal gemistdesalniettemin schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:17:
Geen Oostenrijk dus, maar Turkije a.s. zaterdag om 21:00 uur.
Verwijderd
Niet echt maar scheidsrechters staan dat sowieso niet echt meer toe.Tristan schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:24:
[...]
Maar hebben de spelers van nu dat ook nog in zich?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
De 4 voor schouten snap ik niet, want die was (vond ik) na Gakpo wel een beetje de motor (samen met Simons). Maar het ligt er natuurlijk aan wat voor cijfers ze hun eigen spelers gegeven hadden tegen Nederland, gaat uiteindelijk allemaal om verhoudingen.JEightyFive schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:20:
https://www.voetbalzone.n...iefst-onvoldoendes/436849
Schouten een 4
Nederland was tegen Frankrijk niet zo goed als tegen Roemenië (ligt ook natuurlijk wel aan de tegenstander), maar als ze daar iedereen een 1 hebben gegeven, dan snap ik de cijfers wel
Maar zonder gekheid, chauvinisme is niet voor niets een Frans woord
Speciaal voor jou:desmond schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 08:21:
@Tk55 , @Rhapsody, ik heb nog nooit een met de buitenkant getrapte corner het doel in zien gaan. Typerend voor Depay om voor die vrijwel onmogelijke optie te kiezen. Ik vermoed dat Koeman weinig opties heeft met onfitte Zirkzee en Brobbey.
Die keeper stond echt ver voor zijn goal, ik vond het een prima poging.
Die bodycheck die Dumfries gister uitdeeldeTristan schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:24:
[...]
Maar hebben de spelers van nu dat ook nog in zich?
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/I6o0aDaOoY9aEHls4eogSVBn.jpg?f=fotoalbum_large)