PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Ja dat was nog en hele soap ook (bij Volendam)
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Was een sneaker, dus vast van zo'n veldloper van net.nascar28 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:53:
Wiens schoen lag daarzo?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Slordig stucwerk opgeleverd. Srry, spreek uit eigen ervaring hahaDivak schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:52:
Wat hebben de Roemenen Malen misdaan?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dit is een account.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ik vond het meer een gelukje van Simons. Was beetje een klutsbal (net als veel ballen van Simons deze wedstrijd).mnarijnm schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:54:
Opnieuw goed werk van Simons (Dacht ik?) goede pass om gelijk snelheid en gevaar te creëren.
Die van mij. Mag ik ze terug?nascar28 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:53:
Wiens schoen lag daarzo?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Eindelijk een beetje peper in de kont!
met zijn dikke jetsers
En je had ook ineens een nieuwe grasmaaier nodig?Trishul schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:54:
[...]
Slordig stucwerk opgeleverd. Srry, spreek uit eigen ervaring haha
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik heb veel wedstrijden gezien dit EK en er zijn maar weinig ploegen die zo veel kansen creëren. Slowakije was ook geen wonderploeg en kijk wat Engeland presteerde.Grvy schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:54:
Niet gelijk doen alsof we kampioen worden Presentator.. het is niet alsof de tegenstander zo goed was....
Eerst verliezen daarna van dezelfde ploeg winnen, 1988 vibes.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 5% gewijzigd door eric.1 op 02-07-2024 19:57 ]
Misschien heeft het ook iets met de tegenstander te maken?PatrickC schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:55:
Goed gespeeld, maar wat was dat Roemenië zwak… in de poulefase speelden ze veel beter…
Hij stuurt Malen gewoon prima diep door het uiterste er nog uit te persen met die sliding, niks met geluk te makensilmaril8 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:55:
[...]
Ik vond het meer een gelukje van Simons. Was beetje een klutsbal (net als veel ballen van Simons deze wedstrijd).
Twente komt eraan!
Gwn prima pot heb slechtere gezien afgelopen dagenGAIAjohan schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:56:
Ik vind de presentator overdreven positief
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Flickr PSN ID= cheironnl
lolsilmaril8 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:55:
[...]
Ik vond het meer een gelukje van Simons. Was beetje een klutsbal (net als veel ballen van Simons deze wedstrijd).
Turkije of Oostenrijk? Beide irritante ploegen.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Nope, gewoon objectief en zonder haat naar hem kijken (wat een groot aantal users hier niet lukt)
Jammer alleen dat ik op een festival (Karma Outdoor) sta zaterdag tijdens de volgende wedstrijd 😂
Haha, dacht even dat het zijn kinderen warencheiron schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:57:
De opa Koeman genen zijn wel sterk
Of döner kebab, beide lekker.hoevenpe schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:56:
Zaterdag opnieuw schnitzel...![]()
Eerst verliezen daarna van dezelfde ploeg winnen, 1988 vibes.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik denk dat ze Nederland - niet geheel onterecht - hebben onderschat.PatrickC schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:55:
Goed gespeeld, maar wat was dat Roemenië zwak… in de poulefase speelden ze veel beter…
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
90%Quad schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:48:
Poll: Depay volgende wedstrijd op de bank?
• Ja
• Nee
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Edit: duidelijk.
@koeman veel succes.
Zodra het tempo sneller gaat en ze zetten druk op hem, redt hij het niet.PWM schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:58:
Oh, ben blij dat Veerman wat minuten kon maken. Hopelijk iets vertrouwen terug. Koeman doet een hoop fout (Depay) maar dit doet ie dan wel goed.
Dit tempo wel
Mwoah of ie vertrouwen terugwint na die misser? Die kans van hem had er toch echt in gemoeten.PWM schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:58:
Oh, ben blij dat Veerman wat minuten kon maken. Hopelijk iets vertrouwen terug. Koeman doet een hoop fout (Depay) maar dit doet ie dan wel goed.
Daley Blind laten invallen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zo, ik mag mezelf wel even quoten.Highland schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 09:37:
Ik heb er alle vertrouwen in! Niemand heeft ons inzicht, doorzettingsvermogen en talent. We lopen in onze ontwikkeling 10 jaar op de rest. Vanwege ons harde werken hebben wij ook de gunfactor. Van links tot rechts, samen zijn we één! En dan te bedenken dat er al een nieuwe talentvolle generatie klaar staat!
Verdedigers worden?gambieter schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:01:
Wat moeten Frimpong, Zirkzee, Brobby etc doen om minuten te krijgen?
[ Voor 99% gewijzigd door Maarten_E op 02-07-2024 20:03 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als Turkije vanavond verliest ook hoorJeroenNietDoen schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:02:
Hopen maar dat Oostenrijk vanavond wint. Anders wordt het Nederland - Turkije en dat kan dan weer lekker uitlopen op rellen.
Ik ben het met je eenstoolkist schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:58:
[...]
Nope, gewoon objectief en zonder haat naar hem kijken (wat een groot aantal users hier niet lukt)
De focus op Depay wordt een beetje te. Hij heeft geen lengte en de meeste hoekschoppen zijn verder gewoon prima van hem. We hebben verder weinig koppers, dus we hebben immers effectief minder kans om te scoren bij een hoekschop.
Daarnaast vrije trap, die scoor je sowieso niet allemaal. En dan moet je of Blind of een Veerman hem laten nemen, maar die staan er ook niet altijd. Er is wat dat betreft duidelijkheid in de organisatie van het elftal en dat is ook belangrijk.
Tweede helft zie je wel dat wat andere variaties, ook meer kansen kunnen geven. Eigenlijk ben ik er nog niet helemaal over uit wat nu de beste aanval is. De eerste helft zou ik haast denken. Weghorst scoort nu ook niet alles en zou misschien als diepe spits kunnen functioneren in de tweede helft als het echt nodig is.
Lol, je kan onmogelijk zeggen dat Frimpong nog geen kansen gehad heeft..gambieter schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:01:
Wat moeten Frimpong, Zirkzee, Brobby etc doen om minuten te krijgen?
Dat werkt ie natuurlijk zelf in de hand door zich zowel op het veld als daarnaast als ultieme vedette te presenteren.
In de kaats kun je Depay goed hebben, is vaak aanspeelbaar om em vervolgens meteen weer mee te geven. Gaat niet altijd goed, maar ging vandaag al een stuk beter. Speelde niet onverdienstelijk vandaag denk ik.tweakduke schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:05:
[...]
Ik ben het met je eens
De focus op Depay wordt een beetje te. Hij heeft geen lengte en de meeste hoekschoppen zijn verder gewoon prima van hem. We hebben verder weinig koppers, dus we hebben immers effectief minder kans om te scoren bij een hoekschop.
Daarnaast vrije trap, die scoor je sowieso niet allemaal. En dan moet je of Blind of een Veerman hem laten nemen, maar die staan er ook niet altijd. Er is wat dat betreft duidelijkheid in de organisatie van het elftal en dat is ook belangrijk.
Tweede helft zie je wel dat wat andere variaties, ook meer kansen kunnen geven. Eigenlijk ben ik er nog niet helemaal over uit wat nu de beste aanval is. De eerste helft zou ik haast denken. Weghorst scoort nu ook niet alles en zou misschien als diepe spits kunnen functioneren in de tweede helft als het echt nodig is.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Hier kan ik ook nog wel inkomen. Maar ondanks dat, zou ik hem toch op de bank zetten. Geen haat, want ik heb continu hier neutraal ernaar gekeken. Zo slecht als sommigen beweerden dat hij was, klopte gewoon niet. Tegen Frankrijk wel, toen was hij dramatisch. Vandaag deed hij zeker dingen goed, maar voor de goal wil jij op dit moment te graag zelf het verschil maken, ook als anderen er véél beter voor staan. Dat kan gewoon niet.toolkist schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:50:
[...]
Wat mij betreft niet, hij speelde de 1e helft echt wel goed. Hij + Bergwijn + Dumfries zorgden voor het gevaar.
Pas 2e helft werd het minder, dus hij moet gewoon (eerder) gewisseld worden.
Rob
Geen reclame en snel naar de tour geschakeld in de nabeschouwing van NL.Superkiwi schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:56:
Voor degenen die op de Belg kijken: even naar de VRT schakelen voor de analyse.
Pure klasse bij de Belg.
Klopt en zeker als Simons wat meer vertrouwen krijgt, waardoor hij ook effectiever wordt dan kan dat best leuk worden met elkaar.Rhapsody schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:07:
[...]
In de kaats kun je Depay goed hebben, is vaak aanspeelbaar om em vervolgens meteen weer mee te geven. Gaat niet altijd goed, maar ging vandaag al een stuk beter. Speelde niet onverdienstelijk vandaag denk ik.
Is toch iets wat moet groeien en als er meerdere opties achter hand zijn met Malen, Weghorst etc. is alleen maar mooi.
Nu met Gakpo, Xavi, Malen etc
Alleen deze instelling moeten ze vasthouden en niet denken dat ze nu weer wel even klaar zijn.
Die heeft nog veel meer haarbandenLebans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:10:
Is het niet dat Depay souplesse mist en snelheid, doordat ie teveel aan de gewichten heeft getrokken? Het is een Michelin-mannetje geworden.
Eensch. En die 4-1-4 opstelling van de Roemenen verhuld ons zwakke middenveld. Wel bijzonder hoe vaak er meters en meters opgestoomd kon worden over een leeg middenveld.bazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:11:
Wat een belachelijke positiviteit ineens weer. Deze tegenstander was gewoon heel matig. Verreweg de minste van de vier tot noch toe. Natuurlijk speel je dat goed uit, daar niks op aan te merken. Alleen is de hossanastemming echt een risico wat mij betreft. De volgende wedstrijd wordt echt weer een zware pot.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
De druiven zijn zuur daarMegupe schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:11:
[...]
Geen reclame en snel naar de tour geschakeld in de nabeschouwing van NL.
Pure klasse bij de Belg.
Die moet de komende twee jaar eens de rust zien te vinden, dan kan hij het volgende toernooi best van belang worden. Deze keer zit het er nog niet in, vrees ik.Harribo schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:12:
Simons is gewoon nog jong. Als hij nog beter leert met de momenten om te gaan is hij echt heel goed
Als Turkije vanavond wint kan het wel ns los gaan in de grote steden.
Van de Marokkanen weet ik nog goed dat ze op het Wk22 afdropen als ze verloren hadden, en thuis gingen kniezen.
Ok. Hier mijn focus.tweakduke schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:05:
[...]
Ik ben het met je eens
- los van dat ik het een lulhannes vind. Is het geen stabiele speler meer, noch een speler waar je op kan bouwen.
- bij bijna alle momenten van uitbraken, was meneer te traag (gaat ook niet meer sneller worden)
- het constante bemoeien met een vrije bal of corner. Als je ziet dat het niet werkt, ga je over op wat anders.
- het inhouden bij een aanname en wachten op de verdediger is ook een teken dat het niet lekker gaat. Hij wil fysiek worden en erin hangen ter compensatie omdat hij op snelheid er amper meer voorbij komt.
- waaiert teveel uit. Nu pakte dat goed uit, met Bergwijn, kaatsen schouten en Dumfries wegsturen. Maar effectief heeft hij daar de bal niet aangeraakt. Alleen ruimte gelopen. Maar heel vaak zie je een gat waar normaal een spits staat waar dus nu niemand een bal kan ontvangen want meer loopt ergens anders. (Ligt ook aan de andere die er dus niet in lopen) Maar wordt dus niet begrepen wat hij doet.
Nu snap ik dat we gewonnen hebben. Roemenië speelde met een man minder.boesOne schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:12:
[...]
Eensch. En die 4-1-4 opstelling van de Roemenen verhuld ons zwakke middenveld. Wel bijzonder hoe vaak er meters en meters opgestoomd kon worden over een leeg middenveld.
Dat was natuurlijk geen 1-4-1-4-1 maar gewoon 1-5-4-1. Ultra verdedigend en een versterkt middenveld. Maar dat had je wel gezien toch?
Dat zeker, maar ik vond het achterin, vooral van Dijk nogal zwak.dglavimans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:57:
[...]
Gwn prima pot heb slechtere gezien afgelopen dagen
En voorin missen we imo een echte spits,
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
ik moet het ook nog zien de volgende pot, die roemenen waren op de eerste 10minuten na behoorlijk zwak.bazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:11:
Wat een belachelijke positiviteit ineens weer. Deze tegenstander was gewoon heel matig. Verreweg de minste van de vier tot noch toe. Natuurlijk speel je dat goed uit, daar niks op aan te merken. Alleen is de hossanastemming echt een risico wat mij betreft. De volgende wedstrijd wordt echt weer een zware pot.
Maar in ieder geval blij dat aannemes van ballen goed ging, ballen weer aankomen en de pasing (op de eindpass na) redelijk goed was. Dat was de 1e drie wedstrijden lang niet het geval en daar kan ik me zo ontzettend aan irriteren.
Weer die galbak van een interviewer, ook weer gaan vragen over de vorige wedstrijd. Echt een naar mannetje.Exocet schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:15:
Waarom zit Veerman daar? Laat die jongen toch
Gewoon Gakpo of Ake daar neerzetten, die waren bepalend vandaag.Krukar schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:16:
[...]
Weer die galbak van een interviewer, ook weer gaan vragen over de vorige wedstrijd. Echt een naar mannetje.
Gaat nu bijna alleen maar over vorige wedstrijd, wat een farce
[ Voor 10% gewijzigd door Exocet op 02-07-2024 20:18 ]
Mooi en mee eens. Dat zijn echter allemaal voorbeelden van voetbalhandelingen die een hele klap makkelijker zijn bij een matige tegenstander en nauwelijks druk op de bal. Dus ik zou niet te hard juichen. Dit is vergelijkbaar met de oefenwedstrijden.Grindtegel schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:16:
[...]
ik moet het ook nog zien de volgende pot, die roemenen waren op de eerste 10minuten na behoorlijk zwak.
Maar in ieder geval blij dat aannemes van ballen goed ging, ballen weer aankomen en de pasing (op de eindpass na) redelijk goed was. Dat was de 1e drie wedstrijden lang niet het geval en daar kan ik me zo ontzettend aan irriteren.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Zo zwak is Roemenië ook niet, bijv. in de kwalificatie gewonnen en gelijk tegen Zwitserlandbazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:17:
[...]
Mooi en mee eens. Dat zijn echter allemaal voorbeelden van voetbalhandelingen die een hele klap makkelijker zijn bij een matige tegenstander en nauwelijks druk op de bal. Dus ik zou niet te hard juichen. Dit is vergelijkbaar met de oefenwedstrijden.
Idd gewoon slechte wedstrijd klaar. Ik mopperde hier ook al. Van de vaart ook. Gelijk had die.PatrickC schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:18:
Wat een eikel is die Stekelenburg toch altijd… Joey heeft het lef te verschijnen en dan maar weer doorzeuren over die vorige wedstrijd… we hebben 0-3 gewonnen vandaag!
Van Dijk was vandaag goed genoeg, gelet op de tegenstand(er). Toch vond ik hem vandaag ook niet het niveau halen die je verwacht van een speler van de statuur die hij heeft. Eigenlijk al het hele toernooi zo.GAIAjohan schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:15:
[...]
Dat zeker, maar ik vond het achterin, vooral van Dijk nogal zwak.
En voorin missen we imo een echte spits,
Van wat ik vandaag heb gezien waren ze toch echt héél zwak.rik86 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:19:
[...]
Zo zwak is Roemenië ook niet, bijv. in de kwalificatie gewonnen en gelijk tegen Zwitserland
XXXVI
Wat een doorgezaag over Veerman steeds
Zo belangrijk is dat toch ook niet
Waardeloze media hebben we soms, we weten het wel na honderd keer
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 02-07-2024 20:21 ]
Denk dat De Vrij en Aké beter samen zouden werken dan Van Dijk en Aké.bazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:20:
[...]
Van Dijk was vandaag goed genoeg, gelet op de tegenstand(er). Toch vond ik hem vandaag ook niet het niveau halen die je verwacht van een speler van de statuur die hij heeft. Eigenlijk al het hele toernooi zo.
Zou maar zo kunnen. Alleen dat gaat sowieso niet gebeuren en dat begrijp ik op zich ook nog wel.Maarten_E schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:21:
[...]
Denk dat De Vrij en Aké beter samen zouden werken dan Van Dijk en Aké.
In dit geval, standbeeld worden.
Het staat 3-0...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Stekelenburg is zo’n zure interviewer. Hij stelt zelden een open vraag en als ie het doet vult hij hem zelf nog even in. En hij probeert alle vervelende dingen nog even in te wrijven. Erg vervelend.
Schoen, strandbal?Maarten_E schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:19:
Die 3-0 van Malen trouwens, hij zou tijdens het schieten maar net zo'n gegooide schoen raken joh.
Bert Maalderink zal zijn grote voorbeeld wel zijn…Tk55 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 20:24:
[...]
Stekelenburg is zo’n zure interviewer. Hij stelt zelden een open vraag en als ie het doet vult hij hem zelf nog even in. En hij probeert alle vervelende dingen nog even in te wrijven. Erg vervelend.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/H7G0WEnCIxM6mvHb7Sv0MuDS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v4IPTG87OhAecDknWWjdAyOJ.jpg?f=fotoalbum_large)