XXXVI
Ja en de aarde is platMaarten_E schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:46:
Het enige dat zou kunnen pleiten voor Depay ia dat hij verdedigers naar zich toetrekt en zo anderen de ruimte geeft..
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Elke ploeg dit EK (en hiervoor...) is pittig met Depay voorinVerwijderd schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:45:
Turkije of Oostenrijk gaat wel pittig worden met Depay voorrin.
Wel ineens heel ander type spel maar heb het idee dat Memphis op de flanken beter is. Beetje wisselen met Gakpo af en toe en je hebt veel dynamiek
[ Voor 58% gewijzigd door FreakNL op 02-07-2024 19:48 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Was dat tegen hiddink?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat vind Depay niks. Hij vind zichzelf de spitsFreakNL schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:47:
Kan depay niet gewoon hangend vanaf rechts en dan woutje basis?
Wel ineens heel ander type spel maar heb het idee dat Memphis op de flanken beter is
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Flickr PSN ID= cheironnl
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja, met Arshavin.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
ik deed een depay' tje denk ik
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Ik heb depay liever hangend vanaf het middenconsole van z'n Bentley.FreakNL schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:47:
Kan depay niet gewoon hangend vanaf rechts en dan woutje basis?
Wel ineens heel ander type spel maar heb het idee dat Memphis op de flanken beter is. Beetje wisselen met Gakpo af en toe en je hebt veel dynamiek
Maar liever niet op het veld.
T is klik klik, copy paste.ephymerous schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:47:
[...]
Goed idee maar ga ik niet doen vanaf m’n mobiel
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Andere "grote" landen hebben het ook moeilijk gehad met zwakke tegenstanders deze rondeKlaasjeNL schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:48:
We moeten eerlijk zijn: Roemenië is ook echt wel onthutsend zwak. Daardoor lijkt NL beter dan het is. Tegen iedere andere ploeg waren die gemiste kansen al lang afgestraft.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat mij betreft niet, hij speelde de 1e helft echt wel goed. Hij + Bergwijn + Dumfries zorgden voor het gevaar.Quad schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:48:
Poll: Depay volgende wedstrijd op de bank?
• Ja
• Nee
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Pas 2e helft werd het minder, dus hij moet gewoon (eerder) gewisseld worden.
Ik moest lachen! Hey bejaard oranje doet ook meecy-gor25 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:50:
Wat deed snijder op het veld of wie was die kleine?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Beter dan Depay toch?cy-gor25 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:50:
Blind???
Hehehehe i see what u did therecy-gor25 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:50:
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
PSN: xMaurice93
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"Kom maar jochie, je mag wel een minuutje"
Nouwja Depay is een keer weg
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
“We zeggen elkaar waar het op staat”
(I know, Blind is nog altijd geweldig bezig in Spanje)
nggyu nglyd
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-07-2024 20:09 ]
alsof depay op de flank blijft. Die gaat dan gewoon in de weg lopeneric.1 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:50:
Als ze Depay dezelfde rol geven, dan maar op de bank. Maar vanaf rechts met Weghorst in de spits, oid, dan lijkt het me prima om hem erin te houden.
Niks tegen hem persoonlijk, maar het is gewoon dramatisch met zijn spel...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoe moet ik deze lezen?Quad schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:48:
Poll: Depay volgende wedstrijd op de bank?
• Ja
• Nee
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Edit: duidelijk.
@koeman veel succes.
Moét Depay de komende wedstrijd op de bank of zít Depay de komende wedstrijd op de bank?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Inderdaad nog steeds een prima speler.dglavimans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:51:
Blind in 2024
Iedereen haat op zn snelheid, maar ik geniet altijd wel van zn passjes en geschaak.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Hangt je TV op z'n kop ofzo?toolkist schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:50:
[...]
Wat mij betreft niet, hij speelde de 1e helft echt wel goed.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
JaSuperkiwi schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:51:
[...]
Hoe moet ik deze lezen?
Moét Depay de komende wedstrijd op de bank of zít Depay de komende wedstrijd op de bank?
Haha, heb je hem ook weer. Blij dat onze beste speler er niet bij isDeruxian schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:51:
Jaaa nou wil ik Gini ook! En zet postbode Frenkie er ook even in
nggyu nglyd
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Volendam was het toch? Daarna Duitsland.Maarten_E schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:51:
Die Van de Ven, heeft hij ooit in Nederland gespeeld? Typisch zo'n speler die "opeens" in Oranje staat via Tottenhak waar hij prima speelt overigens, maar kan hem mij niet uit de ED herinneren.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die keeper was bezig de boel op te ruimen
Flickr PSN ID= cheironnl
Elect a clown, expect a circus.
Nota bene de eerste succesvolle uitbraak net nadat Depay gewisseld werd...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
nggyu nglyd
Koeman de wonder coach hoezee
Triest eigenlijk.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:53:
Drie doelpunten en elke keer, was Depay er niet bij betrokken...
Nota bene de eerste succesvolle uitbraak net nadat Depay gewisseld werd...
Met z'n haarband.
nggyu nglyd
Memphisnascar28 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:53:
Wiens schoen lag daarzo?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Een paar schoenen.Quad schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:53:
Er is iemand een schoen kwijt.
Die keeper werd gehinderd door die ene schoen die buitenspel lag
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!