EINDELIJK WAKKER.
Bam!!! Dankzij Gakpo.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nou. VAR afwachten
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Weer Gakpo zo belangrijk
Flickr PSN ID= cheironnl
Hij heeft vaker gedoken dan Verbruggen hooreamelink schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:40:
Nou, die keeper van Roemenië zal morgen in ieder geval geen spierpijn hebben.
Malen heeft eindelijk het goede doel gevonden!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Zet hem weer in de ijskast!Bossie schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:41:
Out comes Wout!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik zag Wout en het is een doelpunt!
Project Kaizo
Eindelijk
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gakpo speelt wel echt als een baas vandaag.. Let je op Depay?
Hoe anders waren de eerste 10 minuten...
Dan verzin je de rest niet
Dan verzin je de rest niet
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 02-07-2024 19:42 ]
Hoe word je gematst als er niks aan de hand is.v8power67 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:41:
Zo daar word nederland even flink gematst was echt niks aan de hand.
Ping.carpebios schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:41:
Was er iets aan de hand mensen?
⏩ PVOutput☀️
Irritante is dat je bewezen goeie vrije trappennemers en corner nemers hebt in Oranje. Is gewoon 100 procent kansen weggooien elke keer weerephymerous schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:41:
[...]
Net als van Dijk een van Koemans heilige soldaten. Ook al schieten ze in eigen doel, ze mogen blijven staan.
Heel frustrerend
Alle credits voor Gakpo 
Godver en direct wisselt hij Gakpo?

Godver en direct wisselt hij Gakpo?
[ Voor 41% gewijzigd door ephymerous op 02-07-2024 19:43 ]
XXXVI
Gakpo eruit voor Weghorst. WTF
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Keurige actie van Gakpo. Onze beste aanvaller
Gaaaaaaaaaakpoooooo!!!!!!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wat een lul haalt ie Gakpo eruit ipv Depay
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
En dan Gakpo wisselen en Memphis laten staan
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Gakpo op MOTM. Niet voor het eerst
PSN: xMaurice93
Is het erg dat ik liever nu juist zierikzee of brobby zie ipv weghorst.
Ik snap dat je wellicht nog wat kaarten achter handen wilt houden maar wil ook wel eens zien wat de andere kunnen.
Ik snap dat je wellicht nog wat kaarten achter handen wilt houden maar wil ook wel eens zien wat de andere kunnen.
Niet geheel fit meer. Al kon je dat aan de actie niet afzienwontcachme schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:43:
Mooi voor Malen na die wedstrijd tegen Oostenrijk.
Gakpo the MotM!
Gakpo the MotM!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Sparen voor de volgende rondewontcachme schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:43:
Gakpo sparen voor de kwartfinale.wontcachme schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:43:
Gakpo draagt het hele team op zijn schouders. En hij moet eruit ipv Depay…
Bizar
Flickr PSN ID= cheironnl
Bizar dat Gakpo bij Liverpool niet gewoon altijd op linksbuiten staat als hij speelt. Hoop dat Slot snapt dat dat zijn beste positie is.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:04
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Gakpo heeft al wat pijntjes, maar hij hield de bal netjes in en wat de goal opleverdewontcachme schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:43:
Man of the match wat mij betreft, laat Weghorst maar wat minuten maken.
Jongens is de azijntank weer lek? Tuurlijk valt er weer een hoop te verbeteren, maar NL speelt oneindig veel beter dan tegen Oostenrijk, speelt (naar mijn mening) aantrekkelijk en aanvallend voetbal en het lijkt wel alsof alleen de fouten hier 100x dezelfde comment genereren.
Nb. Dit begon ik te typen voor de 2-0 viel.
Nb. Dit begon ik te typen voor de 2-0 viel.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Beste speler moet je sparen. Maar mn Belgische commentator zegt Depay eruit.wontcachme schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:43:
Ah nee, die staat er duidelijk nog in.
[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 02-07-2024 19:44 ]
Heb je niet opgelet laatste 10 minuten?wontcachme schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:43:
Kerel was helemaal kapot. Niet voor niks dat depay opeens al links stond en Gakpo in de spits.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hahahahahhaaha gakpo ipv memphis wisselen Jezus wat slecht
Vrije trap voor nederland terwijl er hellemaal niks aan de hand was. Of ik mis iets maar Dumfries werd niet geraakt.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Fkn Memphis!
⏩ PVOutput☀️
Wat een zak hooi is die Memphis ook
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Depay blijft staanwontcachme schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:43:
Depay is wel heeeel geliefd bij Koeman... Wat moeten we daar wel niet van denken...
Oh oh oh Memphis
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Dit moet wel de slechtste bondscoach ooit zijn.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mooi dat ze door zijn. Nadeeltje:
1) ze denken dat ze nu de beste ooit zijn
2) Nederlanders denken dat ze kampioen worden
1) ze denken dat ze nu de beste ooit zijn
2) Nederlanders denken dat ze kampioen worden
Depay doet echt alles verkeerd lijkt wel.
Pleur nou toch eens op met die Memphis. Ik word er echt knetter- knettergek van

PSN: xMaurice93
3 meter langs de goal geschoten vanaf zo kortbij… erg knap Memphis
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Veerman op de penaltystip volledig vrij, nee hoor, meneer wil voor zichzelf.
⏩ PVOutput☀️
Echt Malen... Weghorst vrij op de penaltystip, geen verdediger in de buurt, en dan geef je em op Depay?
Groot compliment voor de team effort. Je ziet wat mogelijk is als de juiste mentaliteit er is.
Ze gaan als een speer, echt fijn om te zien.
Ze gaan als een speer, echt fijn om te zien.
Ja en dit was dus al voor de 2e goal bedacht 🤦♂️wontcachme schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:43:
Kijk je de wedstrijd wel? Gakpo zat er doorheen en had pijntjes, of dacht je dat hij voor jan lul in de spits ging staan ipv op de flank?Nimflix schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:43:
Hahahahahhaaha gakpo ipv memphis wisselen Jezus wat slecht
Twente komt eraan!
Gakpo eruit snap ik wel, die is op. Fantastisch gespeeld!
🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering
Nu tegen Oostenrijk
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Snap ik Wel. Koeman wil veel liever Depay geblesseerd zien dan GakpoDivak schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:43:
Gakpo draagt het hele team op zijn schouders. En hij moet eruit ipv Depay…
Waarom zou je de beste spelers laten staan als de wedstrijd al gewonnen is? Sparen voor de volgende!
Project Kaizo
Tedesco entering the chatcarpebios schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:44:
Dit moet wel de slechtste bondscoach ooit zijn.
En Depay mag blijven staan en mist… zijn er nog Tweakers die wel vinden dat Depay toegevoegde waarde heeft? @D-e-n heb jij inmiddels ook genoeg gezien?
XXXVI
Weghorst stond buitenspeltoolkist schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:44:
Echt Malen... Weghorst vrij op de penaltystip, geen verdediger in de buurt, en dan geef je em op Depay?
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja idd. En alhoewel Depay hem wel mooi aannam, was het schot op doel gewoon weer ruk. Depay had hem beter ook kunnen afleggen.toolkist schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:44:
Gefriendzoned noemen we dat.
Depay schiet er zo ik de 93e minuut of zo 1tje in waardoor die weer genoeg krediet heeft…
Dat het hoogtijd is voor een nieuwe bondscoach.Harribo schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:44:
[...]
Depay blijft staan
Depay is wel heeeel geliefd bij Koeman... Wat moeten we daar wel niet van denken...
Eerst vanavond maar eens afwachten. Zou niet de 1e keer zijn dat een team wat zo in vorm lijkt ineens niet thuis geeft als ze de favoriet in de wedstrijd zijn.
Wat een nachtmerrie zou dat zijnrik86 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:45:
Depay schiet er zo ik de 93e minuut of zo 1tje in waardoor die weer genoeg krediet heeft…
Het enige dat zou kunnen pleiten voor Depay ia dat hij verdedigers naar zich toetrekt en zo anderen de ruimte geeft..
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gooi een polletje erin nu iedereen hier zit?ephymerous schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:44:
En Depay mag blijven staan en mist… zijn er nog Tweakers die wel vinden dat Depay toegevoegde waarde heeft? @D-e-n heb jij inmiddels ook genoeg gezien?
⏩ PVOutput☀️
Een rematch met Oostenrijk zou wel geniaal zijn.
Nederland-Rusland 2008, anyone?toolkist schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:46:
[...]
Eerst vanavond maar eens afwachten. Zou niet de 1e keer zijn dat een team wat zo in vorm lijkt ineens niet thuis geeft als ze de favoriet in de wedstrijd zijn.
Hij laat alle andere spelers er ook veel beter uit zien!Maarten_E schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:46:
Het enige dat zou kunnen pleiten voor Depay ia dat hij verdedigers naar zich toetrekt en zo anderen de ruimte geeft..
Ik wil ook met Depay spelen
Tijd dat ze bij de KNVB wisselen op basis van poll-stand gaan invoeren.. man man man..
Steam/Epic: Deurstopper
Doe Brobbey maarhoevenpe schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:46:
Geef Maatsen nog een paar minuten voor Depay
En vergeet Koeman en zijn staf niet, die houden dit in stand. Als je zo veel en hard faalt hoor je niet in de basis, hij had op z’n minst al gewisseld moeten worden. Door anderen geen kans te geven leer je hen ook niets. Koeman verneukt hier het heden en de toekomst omdat hij onder een Memphis dekbed slaap.ephymerous schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:44:
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!