Viking Kvinne schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:30:
en de serre en uitzicht over het fjord.
Wat een uitzicht zeg!

[ Voor 79% gewijzigd door mr_petit op 24-06-2026 20:16 ]

"man is not truly one, but truly two,"


  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Very nice, if you can affjord it. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • -pollem-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:08

-pollem-

Are you threatening me?

Viking Kvinne schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 16:30:
Links de luisterluie stoel, 🎧 🎼 🎹 🥁 🎸🎤 en rechts de jukebox en de 3000 singletjes, en de serre en uitzicht over het fjord.
Zo zeg, dat is een prima plek om naar je platen te luisteren. Geweldig uitzich!

  • Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:23

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Topicstarter
Het is nu een huurhuis. €1350 per maand. Een oude domineeswoning die niet meer als zodanig gebruikt wordt. Het is eigendom van de staat Noorwegen, en een zeer betrouwbare huurbaas.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/fLtMQQTR/Vinterutsikt-2026.jpg

Omdat het zo heet is bij jullie, even een stukje verkoeling uit afgelopen winter. Dit is het Krøderfjord. En onze achtertuin.

Met dit uitzicht is plaatjes draaien geen straf. Drankje erbij en genieten maar.

[ Voor 4% gewijzigd door Viking Kvinne op 25-06-2026 09:36 ]


  • -pollem-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:08

-pollem-

Are you threatening me?

rcor schreef op maandag 22 juni 2026 @ 22:22:
Nieuwe aanwinst:

[Afbeelding: Joe Bonamassa]

Aanrader voor wie van bluesrock houdt! Tijdens dit live concert speelt hij veel liedjes van Rory Galagher en dat is goed stevig!
Na jouw post geluisterd op Apple Music en gelijk maar besteld. Wat een heerlijke plaat zeg. Maakt het thuiswerken deze hitte een stuk draaglijker.
-pollem- schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 16:03:
[...]

Na jouw post geluisterd op Apple Music en gelijk maar besteld. Wat een heerlijke plaat zeg. Maakt het thuiswerken deze hitte een stuk draaglijker.
Enkele andere aanraders van Joe, soms samen met Beth Hart:

Joe Bonamassa & Beth Hart - Black Coffee

Joe Bonamassa & Bethart - Seesaw

Joe Bonamassa - Breakthrough

Joe Bonamassa - Blues Deluxe

De eerste twee albums met Beth Hart laten duidelijk zien dat die twee gezamenlijk GEWELDIG zijn...

Het album Breakthrough uit 2025 is zijn moderne Bluesrock stijl, geweldig album welke ik hem deels heb horen spelen op Bospop in Weert in 2025, jammer genoeg was hij niet de hoofdact destijds en waren dat de Black Keys die echt heel slecht waren die avond...

Anyways, Blues Deluxe is het album waarmee hij zijn grote bekendheid wierf... Dit album is wat klassieker in bluesrock stijl, maar wel een ontzettend goed album...

Dus ga lekker op onderzoek uit en check zeker ook Beth Hart even, want die heeft ook mooie albums gemaakt... ;)

www.discogs.com/collection?user=rcor

Pagina: 1 ... 88 89 Laatste

Let op:
Wil je weten wat iets nog waard is? Taxatie en waardebepaling zijn binnen heel Tweakers niet toegestaan. Wil je toch zelf een idee krijgen van de waarde? Kijk dan in de Pricewatch, bij Tweakers Vraag & Aanbod, of op Hifishark, ebay, Marktplaats, etc.

Voor aankoopadvies en oriëntatie is dit topic een goudmijn qua informatie, maar aankoopadviesvragen horen toch echt in Beeld en geluid koopadvies Zo krijgt elk onderwerp de juiste aandacht.