Vanavond maar mijn Doe Maar Lp’s te voorschijn halen. Rip Henny Vrienten
https://www.ad.nl/show/za...en-73-overleden~ade88d69/
https://www.ad.nl/show/za...en-73-overleden~ade88d69/
Ja, prijzen stijgen inderdaad.. vooral op 2e hands markt.. maar is dat niet altijd zo met 2ehands spullen. Het is waard wat de gek ervoor geeft. Kwestie van vraag en aanbod... Kijk naar de huizenmarkt om maar eens een voorbeeldje te noemenVintage1967 schreef op maandag 25 april 2022 @ 10:52:
[...]
Op dit moment lijkt een passie voor LP's en platenspelers meer en meer voor 'the happy few' te worden. Met alle respect, maar als er voor een 2e-hands LP van Andre Hazes Sr. al €4,00 tot €5,00 wordt gevraagd (en waarschijnlijk ook betaald). Ja, ik ben een ouwe ***, maar zouden we vroeger 65 Gulden voor een nieuwe LP betaald hebben?
Thanks! Dat ga ik proberencoinman63 schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:33:
Houtwerk wordt weer fraai met Danish oil:
https://www.bol.com/nl/nl...P1Bmtu6LeENhoCoU8QAvD_BwE
of Lemon oil
https://www.thomann.de/nl...E6Jo1Ml8kvbhoCJMYQAvD_BwE
Plateau poetsen gaat mooi met een metal polish
https://www.polijstweb.nl...4VxchS6C6lYhoC-7sQAvD_BwE
en een boel elbow Grease ;-)
Rubbermat kan prima in een sopje inderdaad.
Een doffe kap kan je wetsanden (netschuren) en polijsten met carpolish.
Ik zou de beschadigde koppeling van je headshell bijwerken met wat zwarte verf.
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Er zijn heel veel mooie element (die AT-540MLa is er een van) en dit zijn toch wel erg mooie elementen in hun prijs klasse:RFdeGroot schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:41:
Vandaag mijn Thorens weer opgehaald. Is o.a voorzien van een nieuw element, te weten de Audio Technica ATVM540-ML.
Heb er nog maar 1 plaat mee gedraaid, maar 1e indruk is WAUW! Wat een fantastisch geluid geeft dat element zeg!
Hij moet nog even 'inspelen', dus het kan alleen maar beter worden volgens mij maar wel alvast even een thanks naar o.a. @mr_petit voor het aanraden van de Audio Technica elementen. Mooi spul
[ Voor 10% gewijzigd door mr_petit op 26-04-2022 19:27 ]
"man is not truly one, but truly two,"
Hoezo, 'Digtaal is beter'?
TopicstarterIk heb het inderdaad verkeerd gelezen. Ik dacht dat hij de prijsklasse van de vm540ml bedoelde.Vintage1967 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:37:
Ik heb de post van @rcor 2x moeten lezen, maar daar staat 'in hun prijsklasse'.
[ Voor 88% gewijzigd door mr_petit op 26-04-2022 20:10 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Bestla op 26-04-2022 20:56 ]
Jup, dat is exact wat ik bedoelde... Maar excuus als het iets te onduidelijk verwoord is door mij...Vintage1967 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:37:
Ik heb de post van @rcor 2x moeten lezen, maar daar staat 'in hun prijsklasse'. Met andere woorden, in de prijsklasse van ongeveer €50,00 is de AT-95E een prima element. Dat is net iets anders dan 'in deze prijsklasse'. Correct me if I'm wrong......
Da's wel een koopje.cmndr_adama schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 23:59:
Voor 30,- een nieuw projectje:
Leuke vondsten, die LP's en ook de Tulup Vision Line PC is een mooie vondst...The_BoKmeester schreef op donderdag 28 april 2022 @ 00:20:
Leuk, die vlooienmarkten
€6,50
[Afbeelding]
De hoezen zijn 'mint'! De vinyls zelf ook, alleen zit er op 1 kant een kras die door meerdere nummers gaatrcor schreef op donderdag 28 april 2022 @ 00:36:
[...]
Leuke vondsten, die LP's en ook de Tulup Vision Line PC is een mooie vondst...
Ik heb er ook een gehad, maar daar stond PTT Telecom op de behuizing... Op maat gemaakt dus voor de PTT en ook die computer had zo'n slotje om de aan / uit knop te blokkeren... Helaas is deze PC met z'n Pentium 75MHz CPU overleden inmiddels en dat vindt ik nog steeds jammer...
Nu de ham vraag om weer back on topic te gaan: Zijn de LP's nog in goede staat en klinken ze ook goed?
[ Voor 8% gewijzigd door The_BoKmeester op 28-04-2022 00:55 ]
Zoiets denk ik als ik snel kijk. Ik heb al eerder een 704 gehad en die heb ik destijds verkocht - en daar had ik nog steeds spijt van. Dus om dan weer als projectje aan een 704 te beginnen maakt dat weer een beetje goedmr_petit schreef op donderdag 28 april 2022 @ 00:11:
[...]
Da's wel een koopje.
Wat levert een 704 tegenwoordig op in goede staat?
€150 - €200 ofzo?
150 compleet met goed spelend element en nette kap.mr_petit schreef op donderdag 28 april 2022 @ 00:11:
[...]
Da's wel een koopje.
Wat levert een 704 tegenwoordig op in goede staat?
€150 - €200 ofzo?
Je weet waarschijnlijk wel dat dualfred een ledlampversie van het neonlampje heeft
[ Voor 18% gewijzigd door mr_petit op 28-04-2022 01:59 ]
Wat sowieso een koopje is voor een mooie, direct-drive speler met door hoogte verstelling ook goed bruikbare arm. En bovendien is het geen ULM arm dus sowieso veel meer opties qua elementen dan bijvoorbeeld mijn 505-2.Cap schreef op donderdag 28 april 2022 @ 01:52:
[...]
150 compleet met goed spelend element en nette kap.
Zeker, ze zijn niet zo gewild als sommige andere Dual modellen maar technisch is er weinig op aan te merken, de belangrijkste zaken zijn goed uitgewerkt.cmndr_adama schreef op donderdag 28 april 2022 @ 02:09:
[...]
Wat sowieso een koopje is voor een mooie, direct-drive speler met door hoogte verstelling ook goed bruikbare arm.
Oh absoluut waar! Ik zal ook niet beweren dat die AT-VM540ML die ik heb aangeschaft de enige juiste keuze was.rcor schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:05:
[...]
Er zijn heel veel mooie element (die AT-540MLa is er een van) en dit zijn toch wel erg mooie elementen in hun prijs klasse:
- Nagaoka MP-110
- Nagaoka MP-200
- Goldring 2100MM
- Goldring 2300MM
- Audio Technica AT-VM95E
- Audio Technica AT-VM95ML
- Audio Technica AT-95e (als je 'm nog kunt aankomen)
- Audio Technica AT-440MLa (toen hij nog leverbaar was, die AT-VM540ML is een van de verdere opvolgers)
Welke bij je past ligt maar net aan je voorkeuren over hoe iets moet klinken... Zelf ben ik erg gecharmeerd van de Goldring en Nagaoka elementen de laatste tijd, maar dat is persoonlijk...
[ Voor 10% gewijzigd door RFdeGroot op 28-04-2022 22:29 ]
Uhuh, na het weekend even regelenmr_petit schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 19:55:
Terugsturen.
Z-machine OriginID: JaccoW
Hoezo, 'Digtaal is beter'?
TopicstarterJe bedoelt zoiets?JaccoW schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 14:16:
Ik ben (met wisselend succes) de oude Lenco L60 van mijn ouders aan het opknappen en modden, maar ik kan nergens die mooie gouden schroeven vinden om de platenspeler te aarden. Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Yes!coinman63 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:56:
[...]
Je bedoelt zoiets?
https://www.ebay.com/itm/165281670259
[ Voor 21% gewijzigd door JaccoW op 30-04-2022 17:01 ]
Z-machine OriginID: JaccoW
[ Voor 10% gewijzigd door Dharion op 30-04-2022 22:02 ]
Nondeju €2700 voor een schoonmaakmachine... Maar dan kun je wel lekker de firmware updaten zodat ie nog wat beter gaat wassenFaxe schreef op zondag 1 mei 2022 @ 21:30:
Review van de Degritter.
[YouTube: Get rid of POPS and CLICKS on VINYL RECORDS (w/ The DEGRITTER)]
Ben nog steeds blij met het schoonmaakresultaat van de Degritter. Heb alleen wel een probleem met de watertank. De bodem is niet helemaal vlak waardoor de tank niet goed aansluit op het apparaat en niet goed wat kan aanzuigen vanuit de tank Een nieuwe tank is inmiddels onderweg.
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Ik merk dat steeds meer nieuw vinyl niet de kwaliteit heeft die ik verwacht. Off-centre persingen, vinyl schaafsel aan de randen, slecht uitgeboorde gaten (met scheurtjes in het label tot gevolg). Of gewoon veel gekraak. Slechte kwaliteit persing.Dartlink schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 19:50:
Nou dit is jammer, eindelijk mijn Bon Iver 10th anniversary edition binnen. Lijkt erop of het een tweedehands is ofzo en iemand een aansteker ofzo op de plaat heeft gehouden... En ja, die zwarte haren zaten ook al erop...
[Afbeelding]
Ik ben een vrij nieuwe verzamelaar, o.a. door tips in dit topic eind vorig jaar mijn eerste speler gekocht! Maar ik geloof je direct. Heb een aantal goede tweedehands platen hier liggen en sommigen klinken beduidend beter dan nieuw aangeschafte platen.Nyarlathotep schreef op maandag 2 mei 2022 @ 17:02:
[...]
Ik merk dat steeds meer nieuw vinyl niet de kwaliteit heeft die ik verwacht. Off-centre persingen, vinyl schaafsel aan de randen, slecht uitgeboorde gaten (met scheurtjes in het label tot gevolg). Of gewoon veel gekraak. Slechte kwaliteit persing.
Nu weet ik dat al die perserijen overbelast zijn, maar dan nog. Een dubbel LP kost nu zelden minder dan 30 euro.
Ik merk zelf in ieder geval dat ik minder platen ben gaan kopen.
Huh? Vanwege de enorme vinyl-golf van de huidige jaren '20 zit er juist op vrijwel elke versterker weer een phono-ingangDharion schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 21:59:
Na een aantal platen van een kennis te hebben gekregen, wilde ik deze natuurlijk gaan beluisteren.
Platenspeler aangesloten en erachter komen dat moderne versterkers geen phono ingang meer hebben en je dus een aparte voorversterker nodig hebt.
Arcam SA20 || MA Silver300 7G || Pro-Ject Debut Carbon EVO met Ortofon 2M Blue || NAD C545bee || NAD T567 || discogs.com/user/Vinyl_Laurens/collection
Daar zat ik ook al aan te denken... Echt hedendaagse versterkers hebben gewoon een phono ingang... Ook de wat goedkopere...Cap schreef op maandag 2 mei 2022 @ 21:41:
Ik vermoed 'modern' als in een versterker uit pakweg de periode 2000-2015.
[ Voor 48% gewijzigd door momania op 07-05-2022 12:25 ]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
[ Voor 79% gewijzigd door PD2JK op 07-05-2022 17:02 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4
Als er meerdere van dezelfde artiest staan die er normaal niet staat, dan is dat inderdaad vrijwel zeker een verzameling van 1 persoon die daar per ongeluk terecht gekomen is.kozue schreef op zondag 8 mei 2022 @ 08:30:
Ik denk dat die net binnen waren gebracht en je inderdaad veel geluk hebt gehad
[ Voor 14% gewijzigd door mr_petit op 08-05-2022 10:19 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Yamy_Daffy op 10-05-2022 14:28 ]
Ik moet het album van Fountaines D.C. nog halen, maar wat is die muziek echt goed! In het begin vond ik het echt niks maar sommige muziek moet je leren luisteren.D_V schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:13:
Afgelopen week 4 keer een LP binnen gekregen vanuit Engeland en niet één keer bij hoeven te betalen. Zouden ze dan eindelijk het systeem een beetje op orde hebben met z'n allen.
[Afbeelding]
Mooie vangst weer! Waarbij EBTG dan voor mij wel op eenzame afstand staat, vooral door de stem van Tracey Thorne…Toshirou schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 16:16:
[Afbeelding]
In de ochtend naar de kringloopwinkel geweest en vooral goede aankopen weten te doen. Het stond al een tijd op mijn lijst om wat albums van Santana te halen en die van Everything But The Girl net zo. Dus dat was wel mazzel hebben.Allen optisch in perfecte staat
... Nu nog echt beoordelen als alles door de Knosti is gehaald.
Te zien:
• Santana - Abraxas
• Santana - Moon Flower
• Santana - Welcome
• Everything But The Girl - Eden
• Astrud Gilberto - The Very Best of
• Walter Wanderley - Moondreams
• Diana Krall - The Look of Love
• Popronde 2012
https://www.discogs.com/user/jbtroost
Gefeliciteerd & dat je nog maar lang mag meedraaien!cmndr_adama schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:00:
Niks leukers dan wat knutselen op je verjaardag, ik ben eens met m'n 704 bezig geweest.
https://www.discogs.com/user/jbtroost
[ Voor 3% gewijzigd door macdushi op 13-05-2022 20:24 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Toshirou op 13-05-2022 16:35 ]
Inderdaad een schitterend album. Heb hem inmiddels ook als SACD en geremastered vinyl op 45 toeren:macdushi schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 15:10:
[Afbeelding]
Soms zijn er van die platen die je grijpen en waar je nooit meer van los komt, ik heb dat met het in 1984 uitgebrachte Body and Soul van Joe Jackson. Door de mix van pop, jazz en latin boeit de plaat van het begin tot het eind, de LP met opener The Verdict met de fantastische blazers grijpt je bij de strot om je pas 45 minuten later weer los te laten. De LP is opgenomen in een kerk en is ook bijzonder geschikt om te laten horen hoe mooi vinyl kan klinken, door de Ambient Miking opnametechniek met microfoons hoog in de lucht en dicht bij de instrumenten spat het wijdse geluid van de plaat met veel dynamiek en diepte, ik durf wel te zeggen dat dit de best klinkende LP is in mijn collectie. Deze LP hoort wat mij betreft tot de beste albums ooit, de iconische hoes is een hommage aan Sonny Rollins.
Zit er nog een hoorbaar verschil tussen de geremasterde 45 toeren LP en de originele uit 1984? die laatste is nl al kwalitatief waanzinnig goed!Suggs schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 23:50:
[...]
Inderdaad een schitterend album. Heb hem inmiddels ook als SACD en geremastered vinyl op 45 toeren:
Nou, ik heb net een vergelijkend warenonderzoek voor je gehoudenmacdushi schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 00:01:
[...]
Zit er nog een hoorbaar verschil tussen de geremasterde 45 toeren LP en de originele uit 1984? die laatste is nl al kwalitatief waanzinnig goed!
You don't need eyes to see, you need vision
Nee nee, de plaat, de hoes is gewoon doorzichtig.Yalopa schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:31:
Onder het motto; gekocht voor de hoes 😁
Gelukkig maar, dit aanzicht wil je toch zien 😋 Alleen de vraag is dan, welke kant kijk... uhmm luister je liever? 😉
Je zou ook blake hoezen kunnen overwegen. Die zijn nòg helderder maar erg dun en wat lastiger in gebruik imo.Faxe schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 08:47:
Misschien toch maar overstappen op exemplaren deze exemplaren van Polyethyleen https://www.wydr.nl/plastic-lp-hoezen-dikke-kwaliteit
Moral Panic en Skinty Fia beiden in mijn bezit, beide goede muziek albums!D_V schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:13:
Afgelopen week 4 keer een LP binnen gekregen vanuit Engeland en niet één keer bij hoeven te betalen. Zouden ze dan eindelijk het systeem een beetje op orde hebben met z'n allen.
[Afbeelding]
Leuk filmpje, maar zo veel 'overdaad' weer...Faxe schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 08:47:
Kwam een filmpje tegen op youtube dat het bewaren van LP's in PVC hoezen niet zo verstandig is op de lange termijn.
[YouTube: How PVC Covers Are DESTROYING Your Vinyl Collection. Check Yours Before It’s Too Late!]
Ik gebruik nu deze PVC hoezen https://www.wydr.nl/pvc-lp-hoezen-glashelder
Misschien toch maar overstappen op exemplaren deze exemplaren van Polyethyleen https://www.wydr.nl/plastic-lp-hoezen-dikke-kwaliteit
Dan heb ik daar een andere mening over. 😋 Hier een heilig aanbidder van PVC hoezen. Vooral wanneer je wat oudere platen hebt waar het hoezen al aan de randen schilfers hebben, dan is een hoes eromheen in mijn ogen wel de uitkomst om de gedane schade te beperken.Nyarlathotep schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:12:
[...]
Leuk filmpje, maar zo veel 'overdaad' weer...
De beste manier om je LP's te bewaren: Zonder die (lelijke) PVC hoezen! In al die jaren nog nooit begrepen waarom je dat zou doen. Verspilling van plastic. Gewoon rechtop bewaren in een goede kast, en een beetje voorzichtig doen met het pakken en terugzetten.
Het ziet er imho ook niet uit; al die platen in glanzende hoezen. En het neemt meer ruimte in.
Al mijn hoezen zien er nog dikke prima uit
Liege, liege, liegebeest!
Hier ook. Ze laten de hoezen ook veel mooier uitkomen. De leesbaarheid van de spine vind ik wel meevallen, vooral bij dikkere platen, de gatefold pvc hoezen hebben sowieso geen naad, dus daar is de leesbaarheid gewoon goed. Ik heb ook maar een kleine 400 lp's en ze staan op alfabet dus terugvinden is geen probleem.Toshirou schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 07:52:
[...]
Dan heb ik daar een andere mening over. 😋 Hier een heilig aanbidder van PVC hoezen.
Ik vraag me ook af of het een probleem is wat zich nog steeds zal voordoen als je je platen af en toe afspeelt.D_V schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 16:42:
[...]
Wat het uitgassen betreft spelen er volgens mij nog een aantal andere factoren mee die veel meer invloed hebben zoals luchtvochtigheid en temperatuur.
Volgens mij gaat het sowieso altijd om platen die heel lang niet uit de hoes zijn geweest. Dit gebeurt vast niet van vandaag op morgen. Ik denk niet dat ik een lp heb die ik in de afgelopen pak 'm beet 3 jaar niet gedraaid heb. Mijn zelf gekochte lp's uit begin jaren '80 zitten allemaal hun hele "leven" al in dit soort hoezen (wel vaker vernieuwd) en zien er nog prima uit.mr_petit schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 16:59:
[...]
Dus ik vraag me dan ook af of die platen in de video wel regelmatig afgespeeld zijn, of dat ze gewoon 40 jaar lang statisch in een kast hebben gestaan.
Als je de opening van de PVC hoes dezelfde kant uit doet (naar achteren open, niet naar boven) als de kartonnen hoes dan schuif je de binnenhoes er toch ook zo uit?kozue schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:45:
Ik gebruik die dingen niet. Ze nemen extra plek in in de platenkast, maken het vinden van een plaat via de spine bijna onmogelijk (dus alleen geschikt voor flip-bakken) en kost extra moeite om een plaat op te zetten.
[ Voor 27% gewijzigd door D_V op 19-05-2022 17:24 ]
Uiteindelijk weet ik dat wel zeker. Kijk maar naar dat Pink Floyd the Wall voorbeeld met dat gelamineerde gedeelte voorop wat exact een afdruk maakt op de plaat.D_V schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 17:20:
[...]
Volgens mij gaat het sowieso altijd om platen die heel lang niet uit de hoes zijn geweest.
MuziekLiefhebbert
Ik heb dat bij een vriend wel eens gehad. Ik berg ze zelf nooit zo op, en verwacht dus niet dat er zomaar ineens een plaat uit kan komen rollen. Dus ik heb daar wel eens hoezen vastgepakt om vervolgens de LP op de grond te zien kletterenToshirou schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 08:39:
Ik vind het toch altijd weer frappant hoe ik mensen hun LP erin zie doen met de binnenhoes opening aan dezelfde kant als de opening van de hoes. Zelf heb ik al een keer meegemaakt dat de LP in de platenzaak er al uit rolde(oeps...) . Het gemak om de plaat er even makkelijk uit te halen dat begrijp ik, maar ik heb mijn twijfels bij deze manier van opbergen.
Nee, dat zou ik ook nooit doen. Ik doe wel de PVC hoes opening naar dezelfde kant als de buitenhoes. Naar achteren toe dus. Zodat je de binnenhoes er zo uit kunt schuiven.Toshirou schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 08:39:
Ik vind het toch altijd weer frappant hoe ik mensen hun LP erin zie doen met de binnenhoes opening aan dezelfde kant als de opening van de hoes.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
[ Voor 13% gewijzigd door Pavv op 23-05-2022 17:09 ]
Daar ga je van genieten, ik heb deze ook en hij is werkelijk fenomenaal.Pavv schreef op maandag 23 mei 2022 @ 17:06:
Dat gezegd hebbende heb ik recent nog wel de US versie van de 2x45rpm versie besteld van Rumours (geperst bij Pallas, DE), terwijl ik ook al de 33rpm van Pallas heb staan (en een paar OG versies...).
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
[ Voor 24% gewijzigd door Ed.juh op 24-05-2022 16:06 ]
Mooi ding man, die garrard 401HeatWave schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 15:12:
Iemand enig idee of dit de moeite waard is voor een liefhebber?
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door mr_petit op 24-05-2022 16:35 ]
Een week later, nog een dagje Amsterdam. Weer naar de Albert Cuyp (lekkere broodjes bij Greg Monsieur!) en dan toch nog even bij Record Mania naar binnen.Liegebeest schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 12:33:
Van de week waren we in Amsterdam, voor de Albert Cuyp markt en gezelligheid. We liepen naar CS terug vanaf de markt en passeerden op de Ferdinand Bol "Record Mania".
Buiten, op straat. Holy shit gast!HeatWave schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 15:12:
n00b hier.
Ik vond deze draaitafel buiten en het leek me wel een leuk vintage ding, al was het maar als voor de sier. Maar het blijkt een redelijk gewild model te zijn, de Gerrard 401. Er zit geen stylus bij, maar hij doet het voor zover ik kan testen wel.
Dan ben ik dus op zoek naar iemand zoals jijmr_petit schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 16:34:
[...]
Mooi ding man, die garrard 401![]()
Ik zou 'm nooit weg doen, ik zou 'm graag willen hebben
Dat is altijd al een geliefd model geweest.
Ah kijk, zo veel verstand heb ik er dus van qua "stylus"Liegebeest schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 17:05:
[...]
Buiten, op straat. Holy shit gast!
Je zegt "geen stylus", maar de hele speel-kop mist. Maar dan nog, wat een vondst!
Ja, dat denk ik ook wel. De arm is van Ortofon zie ik nu.Toshirou schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 17:38:
Voor het geld dat je denk ik kwijt bent om de platenspeler op te knappen, koop je geen andere voor. Zeker waard om deze een tweede leven te geven.😁
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq