• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:00
mr_petit schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 18:18:
Die blauwe headshell straalt echt slaapkamerdj's af.... :X
Echt wel...
Ik heb een paar nummers beluisterd aan het eind van een LP die niet lekker klonken (s-klanken raar, of vrouwenstemmen beetje rafelig), maar die klinken nu stukken beter. Als ik de andere headshell heb wil ik nog wel eens wat gaan vergelijken met de andere naald.

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:26
Je hebt volgens mij een ruime keuze aan elementen bij zo'n Technics, alles ook af te stellen. Dat is wel practisch, zoek zelf ook een nieuw element op de Dual 505-5 maar daar is er door de lichte arm weinig keuze.

Goed dat je voor een orginele headshell gaat al is die blauwe kleur ook wel mooi. :*) Dan nog even de draaitafel wrappen in het blauw.

[ Voor 24% gewijzigd door Roderiktweaker op 16-01-2026 19:31 ]

Roderiktweaker schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 19:27:
Je hebt volgens mij een ruime keuze aan elementen bij zo'n Technics, alles ook af te stellen. Dat is wel practisch, zoek zelf ook een nieuw element op de Dual 505-5 maar daar is er door de lichte arm weinig keuze.

Goed dat je voor een orginele headshell gaat al is die blauwe kleur ook wel mooi. :*) Dan nog even de draaitafel wrappen in het blauw.
Dat doet afbreuk aan die mooie Technics... Echt zonde om te doen... Maakt 'm ook zeker niet mooier, eerder kitscherig en dat is nu net een look die ik persoonlijk absoluut niet zou willen... ;)

www.discogs.com/collection?user=rcor

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:00
Roderiktweaker schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 19:27:
Haha, er wordt hier niks gewrapt >:)
Deze staat prominent in de woonkamer te shinen. :*)
Pagina: 1 ... 76 77 Laatste