Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:31
Ja teveel kan verwarring brengen …. Ik zit te wachten op mijn nieuwe speakers .. ga van Kef r3 Meta met 2 subs naar Klipsch Forte IV …

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duclaasie
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19:41
Wat voor versterker gebruik je dan? Van een Kef R3 naar een Klipsch met 99dB rendement is namelijk nogal een sprong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:31
Ik heb een primaluna evo400i buizen versterker.
Die heeft echt nul problemen met de Kef r3 … zoveel power . Zelfs een tijdje gedraaaid met magnepans ook daar geen enkel probleem.
De klipsch zal dan ook geen probleem zijn vermoed ik 😎

[ Voor 73% gewijzigd door oldsmelly op 15-09-2025 22:07 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duclaasie
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19:41
Dat verwacht ik ook niet, maar ik dacht eerder de andere kant op. Het zou zonde zijn als je een heel dikke versterker hebt staan voor luidsprekers met zo’n hoog rendement. Buizen en hoog rendement daarentegen kan héél mooi klinken!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:33

Toshirou

Vinyl Surfer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I2abi1hjeJRonvPJwXaefR3kXaY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y9Z7QLK573ZpKMH8lGsc0aQ8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JURuSUUeOvuPQbGRlOtKYAJRvqo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WyEbE64Edfu3YQJtDsOOT4N7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qLhD_1uELpmlEZhJn_OaSTi_fGw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LgXRKuH4mU5pHymU6qFtWfe5.jpg?f=fotoalbum_large

Vanavond eens platen draaien op de Thorens TD-160. Wat een heerlijke sound heeft deze speler zeg! 😁

Op de speler: John Coltrane - Soultrane 🎶.[

[ Voor 43% gewijzigd door Toshirou op 16-09-2025 07:05 ]

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toshirou schreef op maandag 15 september 2025 @ 22:38:
[Afbeelding]

Vanavond eens platen draaien op de Thorens TD-160. Wat een heerlijke sound heeft deze speler zeg! 😁

Op de speler: John Coltrane - Soultrane 🎶.
Mooie speler! Goed element ook, die Nagaoka MP-200... Bijzondere plint ook... Zelf gemaakt? Want dat oogt niet als een originele Thorens plint... ;)

www.discogs.com/collection?user=rcor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toshirou

Toshirou

Vinyl Surfer

Hahaha de plint is even iets compleet anders. Niet zelf gemaakt, jaren geleden zo van iemand overgenomen. Maar intern mankeerde er van alles, dus eigenlijk nooit gebruikt. Afgelopen week volledig laten reviseren en afstellen. Nu is die zo goed als fabrieksnieuw. 😄

In de toekomst wil ik de tonearm vervangen voor een andere, maar dat is iets voor volgend jaar. Maar binnenkort wel even de zijkant van het plateau laten polijsten, dat mag wel gebeuren want die is wel erg vuil (dof en vlekkerig), al wel iets geprobeerd maar optisch wordt het er niet mooier op.

Maar al met al ben ik er dan ook echt blij mee. De platenspeler speelt fantastisch maar ook is het een pracht ding om te zien.

[ Voor 28% gewijzigd door Toshirou op 16-09-2025 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:42
Die custom armboards geven me hernieuwde inspiratie om een TD150 te kopen en zelf een nieuwe plinth en armboard te maken. :*)

Lijkt me zo mooi om een stuk ' quilted maple' zoals een gitaar te lakken en te gebruiken als armboard.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

@Toshirou wat heb jij er voor pulley op zitten? De orginele nog of een andere?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toshirou

Toshirou

Vinyl Surfer

Nog de originele. Mocht ik volgend jaar ineens het upgrade virus goed te pakken krijgen, dan laat ik deze vervangen door één van Audio Silente.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Vervangen is echt een peulenschil, zou ik lekker zelf doen. Enige dat je nodig hebt is een klein inbussleuteltje.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1 ... 70 71 Laatste