MuziekLiefhebbert
Die heeft echt nul problemen met de Kef r3 … zoveel power . Zelfs een tijdje gedraaaid met magnepans ook daar geen enkel probleem.
De klipsch zal dan ook geen probleem zijn vermoed ik 😎
[ Voor 73% gewijzigd door oldsmelly op 15-09-2025 22:07 ]
MuziekLiefhebbert
:strip_exif()/f/image/Y9Z7QLK573ZpKMH8lGsc0aQ8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WyEbE64Edfu3YQJtDsOOT4N7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LgXRKuH4mU5pHymU6qFtWfe5.jpg?f=fotoalbum_large)
Vanavond eens platen draaien op de Thorens TD-160. Wat een heerlijke sound heeft deze speler zeg! 😁
Op de speler: John Coltrane - Soultrane 🎶.[
[ Voor 43% gewijzigd door Toshirou op 16-09-2025 07:05 ]
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Mooie speler! Goed element ook, die Nagaoka MP-200... Bijzondere plint ook... Zelf gemaakt? Want dat oogt niet als een originele Thorens plint...Toshirou schreef op maandag 15 september 2025 @ 22:38:
[Afbeelding]
Vanavond eens platen draaien op de Thorens TD-160. Wat een heerlijke sound heeft deze speler zeg! 😁
Op de speler: John Coltrane - Soultrane 🎶.
In de toekomst wil ik de tonearm vervangen voor een andere, maar dat is iets voor volgend jaar. Maar binnenkort wel even de zijkant van het plateau laten polijsten, dat mag wel gebeuren want die is wel erg vuil (dof en vlekkerig), al wel iets geprobeerd maar optisch wordt het er niet mooier op.
Maar al met al ben ik er dan ook echt blij mee. De platenspeler speelt fantastisch maar ook is het een pracht ding om te zien.
[ Voor 28% gewijzigd door Toshirou op 16-09-2025 14:34 ]
Die custom armboards geven me hernieuwde inspiratie om een TD150 te kopen en zelf een nieuwe plinth en armboard te maken.
Lijkt me zo mooi om een stuk ' quilted maple' zoals een gitaar te lakken en te gebruiken als armboard.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)