Goede keus, die Zac Brown Band... Zeer de moeite waard... Geniet er maar van...
Dan de vraag: wie is er op 12-11-2022 naar de platenbeurs geweest in de Brabant hallen (voorheen in de jaarbeurs van Utrecht)? Ik ben namelijk wel gegaan en ik heb de volgende aankopen gedaan:
Wat zien we:
- Queen - Made In Heaven (het laatste studio album van Queen waarin Freddie Mercury in te horen is) op CD
- Queen - Flash Gordon (LP)
- The Pogues - Red Roses For Me (CD)
- The Pogues - If I Should Fall From Grace With God (cassettebandje)
- The Pogues – Hell's Ditch (CD)
- Creendence Clear Water Revival Portrait / Live in Europe (LP)
- Pink Floyd - Darkside Of The Moon (LP)
- Tom Petty And The Heart Breakers - Greatest Hits (CD)
- Supertramp - Brother Where You Bound (cassettebandje)
- The Beatles - Das Sind Die Beatles...Munchen 1966 (cassettebandje)
Niet op de foto, maar ook gekocht 2 opbergboxen voor mijn 45 toeren singeltjes (want die opberg box van de Hema knapte bijna uit zijn vel (en er lagen inmiddels al singletjes los op mijn bureau wat niet de bedoeling kan zijn):

Deze opberg boxen zijn van het merk
Really Usefull Box en kunnen zo'n 100 tot 125 singeltjes aan... O.a. hier te koop in NL:
https://www.45toeren.nl/R...ers-en-Rekken-995505.html
Overigens, voor ik het vergeet, bij die Pink Floyd LP zaten ook nog een viertal traktaties:
Wat opviel was hoe vaak Darkside Of The Moon van Pink Floyd voorbij kwam, maar ook hoe duur hij kon kosten tweedehands... Ik zag hem her en der voor 84 euro te koop staan, maar ook voor 35 euro en dan praten we over tweede hands vinyl, sommigen in top conditie andere keren in VG+ conditie... Wie gaat er nu zoveel uitgeven aan het album Darkside Of The Moon van Pink Floyd? Hij kostte in een 2016 persing slechts 30 euro en dan was hij nog nieuw ook! Ik had daardoor tussendoor echt even een

momentje...
At last: wie gaat vandaag (13-11-2022) en wat waren jullie aankopen?
[
Voor 10% gewijzigd door
rcor op 13-11-2022 00:25
]