[UniFi Protect] Ervaringen en Discussies

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

• duc848
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:01
_Arthur schreef op maandag 24 november 2025 @ 08:41:
[...]

Ik weet niet wat je precies zou willen zien en/of wilt vastleggen.
Nou ja, het is mijn winkel, en de bovenwoning is ook van mij. De doorbel lite zal de winkeldeur al in een rechte straal naar voren opnemen, en dan deze camera als beetje overview. Mijn auto staat in het weekend als de winkel dicht is ook wel een op te laden voor de deur bijvoorbeeld. Het geeft mij een fijn gevoel mocht er ooit iets gebeuren. het op camera staat.

Ik denk dat ik maar gewoon ga testen met de G5 Bullet, mocht het tegenvallen, kan ik altijd nog upgraden.

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:48

pinda powerrr

Slow down...

@duc848 Gezien het jouw winkel is, zou ik ook ter hoogte van het alarmlicht van de buren eentje plaatsen. Dan heb je links en rechts beeld, met toevoeging van je deurbel en heb je het mooiste overzicht van alle kanten.

Waiting on the world to change

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:07
Ik wil binnenkort m'n eerste UniFi-camera kopen, waarschijnlijk een G6 Bullet of een G6 Turret. Ik zit er veel over te lezen en misschien doe ik er ook wel te moeilijk over, maar ik kan maar lastig een keuze maken tussen die twee.

De situatie is als volgt. Foto is genomen op de oprit, kijkend naar de garage, zit nog een paar meter carport boven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Dsz61I3RIdd2DLR2cB8kwp0MHo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/02idoW1SwXF2nQPazau09jh6.png?f=user_large

De camera zou rechts van de garagedeur moeten komen aan de muur, redelijk hoog. Hoe hoog je 'm echter daar ook doet, de camera zal nooit zo hoog komen dat je er niet bij kan. Is dan 'n Turret verstandiger omdat het minder makkelijk weg te duwen is?

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-12 09:32
@BobB Afhankelijk wat je wilt (volledige dekking observatie en / of identificatie) en wat je kunt wegwerken kun je een g6 turret of bullet in het midden boven de garage deur naar voren laten kijken voor identificatie.

3 meter verder ( boven de auto) een g5 360 of g6 360 pro voor volledige dekking en observatie.

Ik zou beide cameras op die manier plaatsen als je auto regelmatig onder de carport staat.

@duc848
In jouw geval zou ik de g6 180 ophangen voor observatie. Ergens boven midden je winkel naast die ramen onder je zonnescherm.

Je deurbel zou ik de betere variant nemen qua sensor voor identificatie dichtbij de deur.

Als je identificatie ook voor je winkel deel wilt zou ik een camera met zoom nemen die ingezoomd langs dat deel kijkt. Waar je eigenlijk nu die witte stip hebt staan onder die groene stip.

[ Voor 34% gewijzigd door Falcon Heavy op 24-11-2025 14:04 ]

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:54
BobB schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:39:
Ik wil binnenkort m'n eerste UniFi-camera kopen, waarschijnlijk een G6 Bullet of een G6 Turret. Ik zit er veel over te lezen en misschien doe ik er ook wel te moeilijk over, maar ik kan maar lastig een keuze maken tussen die twee.

De situatie is als volgt. Foto is genomen op de oprit, kijkend naar de garage, zit nog een paar meter carport boven.

[Afbeelding]

De camera zou rechts van de garagedeur moeten komen aan de muur, redelijk hoog. Hoe hoog je 'm echter daar ook doet, de camera zal nooit zo hoog komen dat je er niet bij kan. Is dan 'n Turret verstandiger omdat het minder makkelijk weg te duwen is?
Wij hebben de camera iets hoger hangen, kan je bij als je *op* de laadpaal gaat staan die er ook hangt.

Maar ach, ik denk maar zo; als ze de moeite al nemen om de camera weg te gaan draaien, dan gaan ze toch wel hun gang. Ze kunnen ook een spuitbus verf van 3 euro meenemen om de dome/turret onbruikbaar te maken met verf..

Belangrijkste is dat je beeld hebt als ze de oprit opkomen, voor de verzekering. De verzekering noch de politie zal verder weinig doen met de beelden anders dan dat ze bij de aangifte komen.

Hier heb ik een G5 Pro hangen.

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:44
Saven schreef op zondag 23 november 2025 @ 20:24:
[...]

Thanks, kun je misschien aangeven wat je bedoelt met pigtail? Die begreep ik ff niet helemaal :)
Het ding waar je je netwerkkabel in prikt.

https://www.reddit.com/r/...a_connector_2012mm/?tl=nl
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/g5-turret-ultra-connector-20-12mm-v0-3ksbek9u8uqc1.jpeg?auto=webp&s=a9418fa736c6b50cbc47393fbf6b39282c59ed24

[ Voor 9% gewijzigd door Frantic op 24-11-2025 14:06 ]

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:49

Saven

Administrator

Thanks, die kende ik nog niet. Alleen voor de turret? Of ook voor de dome? Ik had het in mijn oorspronkelijke post namelijk over de bullet en de dome (niet de turret) :)

Als ik de turret erbij ga betrekken kan ik al helemaal geen keuze meer maken.. Heeft die de voorkeur boven een dome?

• Frantic
Saven schreef op maandag 24 november 2025 @ 19:06:
[...]

Thanks, die kende ik nog niet. Alleen voor de turret? Of ook voor de dome? Ik had het in mijn oorspronkelijke post namelijk over de bullet en de dome (niet de turret) :)

Als ik de turret erbij ga betrekken kan ik al helemaal geen keuze meer maken.. Heeft die de voorkeur boven een dome?
Ho mea culpa. Ik had t over turret en bullet 🫣

• duc848
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:01
Saven schreef op maandag 24 november 2025 @ 19:06:
[...]

De Dome ULTRA en de Turret ULTRA hebben zo'n pigtail eraan zitten. De rest niet.

• Frantic
duc848 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 13:35:
[...]

De Dome ULTRA en de Turret ULTRA hebben zo'n pigtail eraan zitten. De rest niet.
Turret g6 en AI ook..

• BobB
Wat voor SSD's hebben jullie in de de gateways zitten voor Protect? Ik ben van plan om twee 4K camera's op te gaan hangen en nog een aanstaande deurbel van Unifi. Wat is dan wijsheid qua capaciteit? Is 1TB dan voldoende of is het verstandig om op te schalen naar 2TB?

• Mirabis
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
BobB schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:50:
Wat voor SSD's hebben jullie in de de gateways zitten voor Protect? Ik ben van plan om twee 4K camera's op te gaan hangen en nog een aanstaande deurbel van Unifi. Wat is dan wijsheid qua capaciteit? Is 1TB dan voldoende of is het verstandig om op te schalen naar 2TB?
Cameras: 3
Storage Capacity: 61d 6h 13m
Storage Capacity (GB): 451 GB / 3.96 TB
Earliest Recording: 28 days ago
UniFi OS 5.0.5 / Protect 6.1.79
Camera Capacity: HD 2K x1 (Doorbell Lite) 4K x2 (G6 Bullet + G6 Pro Bullet)

Ik heb een Samsung SSD 990 PRO 4TB in de Cloud Gateway Fiber zitten. In principe kan ik "auto-archive" gebruiken naar mijn NAS welk veel meer storage heeft maar nog niet nodig gehad. Als je goed gebruikmaakt van de Adaptive modes heb je best redelijke storage.

Volgens HomeAssistant schrijven ze als volgt weg:
  • Doorbell Disk write rate 0.08 MB/s
  • G6 Bullet 0.08 MB/s
  • G6 Pro Bullet 0.58 MB/s
maar goed, erg afhankelijk van je instellingen.

1x Venus-E v153 +LilyGo HA, CT003 V117 | 5040Wp ZO + 4200Wp NW | Tibber, 3x25A, Easee Charge Lite | EV 98kWh

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:54

_Arthur

blub

Cameras: 5
Storage Capacity 1.17 TB / 3.96 TB
Earliest Recording 3 months ago
UniFi OS 4.3.9
Protect 6.1.79
Camera Capacity: HDx1 G3 Instant, 2Kx1 G5 Flex, 4Kx3 G4 Pro, 2x G6 Pro

Met deze setup haal ik denk ik 12 maanden opslag met 4TB. Dit op basis van motion based events op alle camera's. Ik heb een Samsung SSD 990 EVO Plus 4TB in de Cloud Gateway Fiber zitten.

• Falcon Heavy
Je kunt een calculatie doen:
https://www.ui.com/cloud-gateways/resource-calculator

Hier een udm pro met continue opname hoogste resolutie 15fps.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3S-j74DQyeMZM-o65vajg8DyaA4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b3aPgp7LU7IMxepyz1q8DyV4.jpg?f=fotoalbum_large

• Saven

Saven

Administrator

Al veel wijzer geworden van dit topic :) Ik twijfel een beetje over mijn opzet van de camera-indeling. Kan iemand mij nog tips/feedback geven?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mpBdFe1CKc2UtuYUMOuinxPsSM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/BC26UpuL877dgErU4jIrLT6w.png?f=user_large

Bullets F en A komen aan de muur te hangen, ongeveer op 2,50m hoogte. Zo kan ik vanaf de kruipruimte komen .
De (donkerblauwe) domes komen (helaas) onder een dakoverstek te hangen van ongeveer 2,20m hoog.
De deurbelcamera word met zo'n hoek-adapter gemonteerd. Maar ik overweeg nog om 'm zodanig te monteren dat deze volledig naar voren kijkt. Officieel is dat volgens mij niet de bedoeling, maar ik heb graag ook zicht op de voorkant.

Ik overweeg om C en E te laten vervallen. Bij C komt mogelijk een poort/schutting, en op zich heeft dome B ook al wel goed zicht op wie/wat daar binnen komt. Dus C lijkt overbodig. E heeft simpelweg geen goed zicht naar voren. Die had ik initieel gepland vóór F, totdat ik me bedacht dat F een betere optie zou zijn.

Alleen als iemand via de haag van de buurman tussen D en F naar binnen komt zie ik 'm niet :+

Kom ik niet in de knoei met de muren van het huis? De bullets (oranje) richten namelijk best wel dicht langs de muur.

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:54

_Arthur

blub

Teken de hoeken in graden in, in je tekening. Dit samen met hoever de camera "kan kijken". Dit voor zowel snachts als overdag. Overdag zie je namelijk altijd wel genoeg, maar 's nachts is een tweede.

Dan weet je waar je overlap zit en/of je dodehoeken.

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:31
Je kan de unify design tool gebruiken op https://design.ui.com/, krijg je meteen beeld inderdaad hoe ver en welke hoek de camera's 'zien'. Ik heb nu 2x AI Turrets besteld voor aan de voorkant van mijn huis, ben erg benieuwd hoe goed die gaan werken. Ik vind ook de automatische flood light optie wel een mooie toevoeging.

Mijn idee is om uiteindelijk in home assistant een script te maken dat zodra mijn alarm is ingeschakeld en er 's avonds tussen 23:00 en 06:00 's ochtends 'personen' worden gezien door de camera, ik dan een melding krijg of dat mijn lampen in de woonkamer automatisch aan gaan.

>> Signature?

• Source90
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J13eHB-ua4GZR-V6TPV6wALgEzU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rd78MTaRcLiM3jqHZKhjko1g.jpg?f=fotoalbum_large

Doorbell Lite is hier binnen. Binnenkort maar eens downgraden en de G4 Pro vervangen voor deze.

Solide grote belknop, niet meer te missen i.t.t. de ronde knop :)

[ Voor 6% gewijzigd door Source90 op 27-11-2025 14:50 ]

• Saven

Saven

Administrator

ChiLLeR schreef op donderdag 27 november 2025 @ 13:23:
Je kan de unify design tool gebruiken op https://design.ui.com/, krijg je meteen beeld inderdaad hoe ver en welke hoek de camera's 'zien'. Ik heb nu 2x AI Turrets besteld voor aan de voorkant van mijn huis, ben erg benieuwd hoe goed die gaan werken. Ik vind ook de automatische flood light optie wel een mooie toevoeging.

Mijn idee is om uiteindelijk in home assistant een script te maken dat zodra mijn alarm is ingeschakeld en er 's avonds tussen 23:00 en 06:00 's ochtends 'personen' worden gezien door de camera, ik dan een melding krijg of dat mijn lampen in de woonkamer automatisch aan gaan.
Thanks, goeie. Waarom geen bullet of dome?

• Saven

Saven

Administrator

Source90 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 14:45:
[Afbeelding]

Doorbell Lite is hier binnen. Binnenkort maar eens downgraden en de G4 Pro vervangen voor deze.

Bizar dat deze simpele bel ook PoE is eigenlijk. Was het moeilijk om de kabel aan te leggen en mooi/netjes weg te werken? Ik overweeg ernstig om een G4 Pro deurbel aan te schaffen vanwege wifi. Ook al ben ik aan het verbouwen, een kabel mooi aansluiten en wegwerken daar lijkt nog steeds een grote uitdaging.

[ Voor 12% gewijzigd door Saven op 27-11-2025 16:28 ]

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:31
Saven schreef op donderdag 27 november 2025 @ 16:26:
[...]

Thanks, goeie. Waarom geen bullet of dome?
Vanwege de floodlight function, de bullet vind ik een hoog 'kantoor' gehalte hebben zo aan mijn huis vast, dus vandaar voor de turret gegaan. Dome geeft soms ook nog wel viezigheid aan de binnenkant door spinnen e.d., hopelijk met een turret daar iets minder last van.

>> Signature?

• Source90
Saven schreef op donderdag 27 november 2025 @ 16:27:
[...]

Bizar dat deze simpele bel ook PoE is eigenlijk. Was het moeilijk om de kabel aan te leggen en mooi/netjes weg te werken? Ik overweeg ernstig om een G4 Pro deurbel aan te schaffen vanwege wifi. Ook al ben ik aan het verbouwen, een kabel mooi aansluiten en wegwerken daar lijkt nog steeds een grote uitdaging.
De bel hangt bij ons in een mooie lijn met de meterkast. Ik heb het gat vanuit de bouw (nieuwbouw) iets groter geboord met een 12mm boor (kneiterlang, 600mm) en kon daar mooi een Ubiquiti UTP kabel doorheen doen. Die hebben een vrij smalle connector.

Had eerst de G4 Pro, hier had ik vaak last van wegvallende verbinding of enorm traag (pas een halve minuut na indrukken bel geladen in de app). Daarna de G4 Pro PoE gekocht en verbinding is stukken beter.

Nu weer downgraden naar de Doorbell Lite, pakketcamera gebruiken wij nooit en het beeld is -als het goed is- nagenoeg hetzelfde als de G4 Pro.
Daarnaast hebben wij ook nog een G5 Pro Bullet aan de gevel hangen, waardoor de deurbel camera überhaupt niet zo relevant is.
De Doorbell Lite ziet er wel een stuk robuuster en meer als deurbel uit (met giga-knop).

• Source90
Source90 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 14:45:
[Afbeelding]

Hangt inmiddels. Camerabeeld is wel een tikkeltje minder vanwege de behoorlijke groothoek, desalniettemin wel blij met de "look".
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fiqM78feMn8GUjRHrUtAKSHWwtE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/STYNugX2flzuwOvJDOYUfFhJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iI1DXyhl_bRlY78cecf-7N4vNVA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hxZthkFDRkcfIPDfZMV8d6ql.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HwR96_o5348bKo1ASPlgpBJaWew=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jgYvGiG8h239bmHdZ2h1BsJ3.jpg?f=fotoalbum_tile
Doorbell Lite is een stuk smaller, waardoor hij maar net over het gat en de afdruk van de G4Pro valt. In het voorjaar maar eens een nieuw likje verf. Backplate van de G4Pro is vol aluminium en van de Doorbell Lite voel je wel dat het meer budget is. Backplate gaf bij monteren al wat mee (torderen, handvast, schroefje maar wat losser).
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Side-by-side van de G4Pro en de Doorbell Lite.

De Lite zit op de 30° bracket. De G4 Pro zat zonder tegen de muur, hierdoor zag je toch een stukje steen. Bij de Doorbell Lite is de resolutie hoger maar warped het beeld aan de randen, zie bijvoorbeeld de muur van de garagedeur. Qua inzoomen is de G4, ondanks de 2MP camera, wel een stukje scherper. Mede door de flink grotere sensor.

G4 Pro: 2MP 1600 x 1200 (4:3) -- Sensor: 5MP CMOS
Doorbell Lite: 5MP 1920 x 2560 (3:4) -- Sensor: 1/2.7" 5MP

Bij de G4 hebben ze gekozen voor 4:3 met een brede kijkhoek, geen idee waarom er voor de Doorbell Lite is gekozen om dat om te draaien naar 3:4 met een behoorlijk hoge kijkhoek. Er zit bij mij niets noemenswaardig boven de 3 meter :P

[ Voor 10% gewijzigd door Source90 op 28-11-2025 20:42 ]

• Falcon Heavy
Bij de g4 pro heb je een lens distortion correction onder image tuning advanced .

Misschien heb je dat bij de lite ook en kijkt hij iets breder?

• Source90
Falcon Heavy schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 16:27:
Bij de g4 pro heb je een lens distortion correction onder image tuning advanced .

Misschien heb je dat bij de lite ook en kijkt hij iets breder?
Nee, die optie zit er helaas niet op (maar ook niet op mijn G5 Pro).

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:44
Nog steeds aan het wachten op de G6 180 en de G6 (Pro) Entry :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vkgm0pXtEdWSD7fByaYBEV4i1BY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tS1ERcFfskC9WVAp1nVsuf3c.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/odE_CvwWtlkAAAAM/time-is-it-looking.gif

[ Voor 8% gewijzigd door SanderH_ op 30-11-2025 21:26 ]

• BobB
SanderH_ schreef op zondag 30 november 2025 @ 21:25:
Nog steeds aan het wachten op de G6 180 en de G6 (Pro) Entry :+

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kijk nog maar eens, de status is veranderd! :o

• SanderH_
"Coming soon" :X

Waarschijnlijk iets die automatisch die label aanpast zodra de maand voor bij is :|

• BobB
SanderH_ schreef op maandag 1 december 2025 @ 13:03:
"Coming soon" :X

Waarschijnlijk iets die automatisch die label aanpast zodra de maand voor bij is :|
Ja, irritant. Ik ben mogelijk ook geïnteresseerd in deze camera en ook 'n deurbel. Tevens vervelend is dat ze de prijs er niet bij zetten, dat maakt de overweging vooraf óók nog moeilijker.

• SanderH_
BobB schreef op maandag 1 december 2025 @ 13:20:
[...]

Ja, irritant. Ik ben mogelijk ook geïnteresseerd in deze camera en ook 'n deurbel. Tevens vervelend is dat ze de prijs er niet bij zetten, dat maakt de overweging vooraf óók nog moeilijker.
ChatGPT een educated guess laten maken adhv voorgaande/gelijkaardige modellen en kan me er wel in vinden. Zal waarschijnlijk wel in de buurt zitten, al is de interpreatie van "entry" wel grappig:
ModelEstimated retail price (≈)Comments / caveats
Ubiquiti UniFi G6 Entry Camera€180 – €230Entry models are typically priced just below or around the baseline G6-level (~€198–219). So a sub-200 to low-200 € range seems realistic — maybe a bit above if new features or better sensor are included.
Ubiquiti UniFi G6 Pro Entry Camera€350 – €430“Pro Entry” should sit below or around the existing G6 Pro cameras (~€427 ex-VAT / ~€528 incl VAT), but likely a bit cheaper since “Entry” suggests a lower spec / simpler feature set.
Ubiquiti UniFi G6 180° Camera€400 – €500Based on pricing of panorama-style / wide-angle / “top-tier” cameras (e.g. Pro or 360°), a 180° variant could land somewhere between entry-level and full-pro cam — 400–500 € seems a reasonable ballpark.

• DJF3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-12 16:55
DJF3 schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:12:
Goedemorgen!
Ik ben van plan cameras te vervangen door bijv. de G6 Turret.
Wat ik graag zou willen: de camera bepaalt of iets een event is (auto / persoon) in een deel van het beeld en stuurt alleen deze video naar het "centrale punt". (SSD in CGF? NAS?) Dus geen 24/7 streaming van 5 4k cameras.

Nu begreep ik dat Unify Protect altijd een stream van ALLE cameras ontvangt met wat meta-data die aangeeft "dit is een auto of persoon event".

Klopt dat?
Weet iemand hoe dit werkt bij Unify Protect?

• Source90
Je kan in Protect kiezen wat je opslaat.
Alle feeds/video wordt wel doorgegeven (live), echter niet alles hoeft opgeslagen te worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wCv2dv5_b-BrroeIM7Q0fVNxiQ8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/z0mkjvSuUX38Mypdgpyn7JN5.png?f=user_large

Eerste keuze is om altijd - binnen bepaalde tijdsvakken - nooit op te slaan
Tweede keuze is continue opslaan - alleen events - adaptive (zie onder)
--> Voor keuze events kan je kiezen wat (beeld en geluid) als events geregistreerd moet worden.

Je kan ook voor Adaptive kiezen; dan slaat hij alles op in lage kwaliteit, tot er een event wordt waargenomen, dan gaat hij over op HD/2K/4K.

[ Voor 21% gewijzigd door Source90 op 02-12-2025 14:24 ]

• ASS-Ware
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:47
Ik sla gewoon alles op en kan middels detections naar beelden springen waarop beweging te zien is.
De oudste data wordt automatisch verwijderd zodra er nieuwe beelden worden opgeslagen.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-12 15:44
Duurt het altijd zo lang voordat een aangekondigd product te koop is? Voor m'n gevoel zit ik al een halfjaar op de G6 deurbel te wachten. En dan worden vandaag de 5G modems aangeboden, die zijn wel vanaf januari leverbaar. Duurt lang!!!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Ligt er een pakketje voor de deur, herkent de dedicated pakket cam het niet |:(
Kijk ik terug in de geschiedenis, is het enige wat als pakket herkent wordt een boodschappentas van de Jumbo...van iemand die langsloopt :?

• Source90
pinda powerrr schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:03:
Ligt er een pakketje voor de deur, herkent de dedicated pakket cam het niet |:(
Kijk ik terug in de geschiedenis, is het enige wat als pakket herkent wordt een boodschappentas van de Jumbo...van iemand die langsloopt :?
Dat is exact de reden dat de G4Pro bij ons eruit is en vervangen voor een simpeler model. Hier worden pakketten sowieso niet voor de deur (het looppad) gelegd.
Typisch zo'n feature die gericht is op de Amerikaanse markt.

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Source90 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:11:
[...]

Dat is exact de reden dat de G4Pro bij ons eruit is en vervangen voor een simpeler model. Hier worden pakketten sowieso niet voor de deur (het looppad) gelegd.
Typisch zo'n feature die gericht is op de Amerikaanse markt.
Een pakket is een pakket toch? Het lag exact midden in het beeld van de camera.

Blijf het raar vinden. Elke spin wordt bij wijze van gespot door de AI en dit niet.

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

pinda powerrr schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:30:

Een pakket is een pakket toch? Het lag exact midden in het beeld van de camera.
Ik denk dat hij hiermee meer het looppad bedoelde?

Be Stronger Than Your Excuses

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste