[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.341 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:18

HollovVpo1nt

I like gadgets

De daling/koers volgt wel echt perfect de lineaire daling sinds november '21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10-10 13:50

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Gelukszoekr schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:51:
[...]

DeFi staat voor "decentralized finance". Als het bij CDC (een gecentraliseerde partij) is ondergebracht. Dan is het dus per definitie geen DeFi meer...
Doelde meer op de earn sectie van de DeFi wallet, waar je staked via de validators inplaats swappen, dapps, etc. route op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:30
Nasdaq futures -2%, wordt weer een moeizame dag voor BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BTC100K2021 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:01:
Nasdaq futures -2%, wordt het is weer een moeizame dag voor BTC.
Fixed

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:24
Weer een ouderwets weekje met een rode woensdag en donderdag..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03:04
mannowlahn schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:54:
[...]

Wormhole has promissed to cover the loss. Sorry hoe dan? Hebben die even zoveel kapitaal op de plank liggen? Wie gaat 200 miljoen betalen, ben wel benieuwd wat de achterliggende motieven zijn?
Geruchten zijn dat FTX en Jump Capital de rekening oppakken. Toevallig heeft FTX onder leiding van Sam Bankman-Fried (SBF) vorige week ruim 400 miljoen op de kapitaal markt bij elkaar weten te harken. SBF is een van de grote investeerders en publiek boegbeeld van Solana. Belangen zijn dus enorm, zeker omdat de afgelopen weken Solana toch wat minder positief in het nieuws is gekomen.

In totaal is de schade geloof ik 120k ETH. Hoe en wanneer ze daar aan gaan komen en op welke manier het precies gefinancieerd gaat worden zal waarschijnlijk niet bekend gemaakt worden. *Zet alu hoedje op* Zou ze nu wel heel goed uitkomen dat ETH crashed, want 1 ETH = 1 ETH *zet alu hoedje af*.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:40
Richh schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:41:
[...]

De 1d candle is was gewoon nog groen? ;)
Fixed..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:59
Xqlus1ve schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:00:
[...]

Doelde meer op de earn sectie van de DeFi wallet, waar je staked via de validators inplaats swappen, dapps, etc. route op gaat.
Ja, dat is wel een goede vraag. Je blijft afhankelijk van een groep mensen die een protocol heeft geschreven, en hier kunnen fouten in zitten. Tenminste dat is hoe mijn simpele brein hier naar kijkt :P

Het verschil is natuurlijk dat wanneer hier iets mis gaat, zou CDC bereid zijn om nog ergens garant voor te staan, ze hebben immers hun naam aan het product verbonden

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:21
Trieste bedoeling weer dat kut crypto :')

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 14:33
Ik heb een theoretische usecase, waar ik online niets over kan vinden dus ik ben even benieuwd of ik iets over het hoofd zie.

Stel:
je staked ETH via een ledger wallet via Lido. Dan is je ETH locked tot ETH2.0 live gaat en je krijgt er stETH tokens voor terug (en 4,3% rente).
Die stETH tokens kun je b.v. via https://curve.fi/steth weer terug omzetten naar ETH.

Wat ik niet helemaal snap is:
  1. Kun je dan niet (oneindig) opnieuw die ETH weer via Lido staken (en weer stETH krijgen, die converten voor ETH etc. en zo een loop creereen)?
  2. Of als je stETH via Curve omzet naar ETH, vervalt dan je 4,3% rente op je origineel gestakede ETH?
  3. Kun je b.v. ook die stETH omzetten naar ETH en die ETH dan staken bij Celsius/Blockfi/Youhodler en zo nog een extra 4,5% rente pakken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
Xqlus1ve schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:00:
[...]

Inderdaad wat @Gelukszoekr ook aangeeft.

Geloof dat de DeFi wallet van CDC er alleen een mooi GUI sausje overheen heeft gegooid. Als je kapitaal dan alsnog in een smart contract staat, loop je in feite nog steeds vergelijkbare risico's. Alleen is de naam van CDC er wel aan verbonden en die willen reputatieschade natuurlijk zien te voorkomen.

Overigens zien de risico's van dergelijke CeFi platformen wel lastig in te schatten. Afgelopen December is Celsius bijvoorbeeld ook wat BTC kwijtgeraakt van gebruikers, omdat Badger protocol een exploit had. Schade is wel vergoed, maar roept natuurlijk wel wat vragen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Gelukszoekr schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:13:
[...]

Ja, dat is wel een goede vraag. Je blijft afhankelijk van een groep mensen die een protocol heeft geschreven, en hier kunnen fouten in zitten. Tenminste dat is hoe mijn simpele brein hier naar kijkt :P

Het verschil is natuurlijk dat wanneer hier iets mis gaat, zou CDC bereid zijn om nog ergens garant voor te staan, ze hebben immers hun naam aan het product verbonden
Ik heb niet de kleine lettertjes gelezen (als die er zijn) maar denk dat ik het antwoord daarop wel weet :P

Your Keys, Your Coins, Your Problems :X

maar van wie is de 'defi wallet' validator welke de 'featured' stamp mee draagt voor ATOM staking?, dat heb ik nog niet kunnen achterhalen, ook niet op de CDC website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Pusherman_ schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:15:
Ik heb een theoretische usecase, waar ik online niets over kan vinden dus ik ben even benieuwd of ik iets over het hoofd zie.

Stel:
je staked ETH via een ledger wallet via Lido. Dan is je ETH locked tot ETH2.0 live gaat en je krijgt er stETH tokens voor terug (en 4,3% rente).
Die stETH tokens kun je b.v. via https://curve.fi/steth weer terug omzetten naar ETH.

Wat ik niet helemaal snap is:
  1. Kun je dan niet (oneindig) opnieuw die ETH weer via Lido staken (en weer stETH krijgen, die converten voor ETH etc. en zo een loop creereen)?
  2. Of als je stETH via Curve omzet naar ETH, vervalt dan je 4,3% rente op je origineel gestakede ETH?
  3. Kun je b.v. ook die stETH omzetten naar ETH en die ETH dan staken bij Celsius/Blockfi/Youhodler en zo nog een extra 4,5% rente pakken?
1. Nee, als je ETH via Lido staked in een ETH 2.0 contract krijg je daar stETH voor terug en dagelijks zie je je stETH belans aangroeien. Als je het omzet in de Curve pool dan Swap je stETH voor ETH, er gaat dus 1 stETH in en 1 ETH uit de Curve pool.
2. Zodra je swapped van stETH naar ETH krijg je geen rente meer.
3. Zie antwoord 2. De rente op je stETH komt te vervallen zodra je geen stETH meer in je wallet hebt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:10

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cNQlVMYLSylN-xmDi8tjOeLvKPo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Um7QwfoM0FAwoWsfi7Vs3Gek.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xqlus1ve schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:24:
[...]

Ik heb niet de kleine lettertjes gelezen (als die er zijn) maar denk dat ik het antwoord daarop wel weet :P

maar van wie is de 'defi wallet' validator welke de 'featured' stamp mee draagt voor ATOM staking?, dat heb ik nog niet kunnen achterhalen, ook niet op de CDC website.
Precies waarom ik vooralsnog , en wellicht geheel onterecht, bij exchanges blijf hangen. Mijn kennis van DeFi etc is nog niet voldoende op orde om daarin keuzes te maken.

Daardoor neem ik vooralsnog genoegen met lagere percentages op staking etc tot ik een keertje de tijd heb genomen om mijzelf wel goed in te lezen en dus een betrere risico inschatting te kunnen maken.

Vooralsnog staking voor mij voornamelijk via Kraken en een stukkie op Binance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 18:55
MicroWhale schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:56:

Dit ook! :D

Ik heb niet ff 200 mil liggen... Dat komt waarschijnlijk uit datzelfde wormhole als waar die extra $ en € vandaan komen, wat dus meteen alles zegt over het soort project dat Wormhole is.
Ponzi gevoel krijg ik er dan bij. ff een madofje doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Xqlus1ve schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:24:
[...]

Nouja, jij gaat er dus vanuit dat CDC zijn handen vanaf zou trekken. Ik denk het tegenovergestelde.

Als er een fout in het protocol zit, waar CDC zijn naam aan heeft verbonden, met een exploit als gevolg.
Of het dan iets is waar ze wel of niet wat aan konden doen. Ik denk dat , wat @jvel92 ook aangaf ze toch echt wel te hulp gaan schieten om reputatieschade te voorkomen.

Dus in die zin zou een DeFi product van CDC "veiliger" zijn dan bijvoorbeeld een BIFI, CAKE, AAVE etc. Puur omdat er een centrale partij achter zit die veel te verliezen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:18

HollovVpo1nt

I like gadgets

Oei, op de weekly zie je een rode candle ontwikkelen, waarvan het patroon akelig veel op die van de week van 10 januari op 17 januari lijkt: kleine groene brug, diepe daling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
jvel92 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:26:
[...]

1. Nee, als je ETH via Lido staked in een ETH 2.0 contract krijg je daar stETH voor terug en dagelijks zie je je stETH belans aangroeien. Als je het omzet in de Curve pool dan Swap je stETH voor ETH, er gaat dus 1 stETH in en 1 ETH uit de Curve pool.
2. Zodra je swapped van stETH naar ETH krijg je geen rente meer.
3. Zie antwoord 2. De rente op je stETH komt te vervallen zodra je geen stETH meer in je wallet hebt.
tnx voor je snelle reply!

Heb je verder nog tips/ideeën om die rente vanuit Lido staking wat meer te maximaliseren? Of ga je bij alle mogelijkheden je stETH unlocken en vervalt je 'originele' rente?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:13:
[...]

Idealiter wel natuurlijk.
Al leest niemand de kleine lettertjes dus ik kijk niet gek op als ze bij aanmaken van een CDC account simpelweg zeggen: eigen risico, wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld. Let op: u kunt uw geld verliezen, wij staan niet garant voor uw saldo.

Dus dat er een grote naam aan verbonden is zegt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:43
sjorremans schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:13:
Trieste bedoeling weer dat kut crypto :')
sorry, 3 keer in een maand kan mijn ocd niet aan: bedoening (=toestand)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:20
HollovVpo1nt schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:33:
Oei, op de weekly zie je een rode candle ontwikkelen, waarvan het patroon akelig veel op die van de week van 10 januari op 17 januari lijkt: kleine groene brug, diepe daling.
This time is different.
(*gaat vast Binance app verwijderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Valt niks van te zeggen. Meer fud en we zakken dieper, goed nieuws doet al jaren niks met de prijs dus het is wachten op de bots dat ze weer gaan kopen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Pusherman_ schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:37:
[...]

tnx voor je snelle reply!

Heb je verder nog tips/ideeën om die rente vanuit Lido staking wat meer te maximaliseren? Of ga je bij alle mogelijkheden je stETH unlocken en vervalt je 'originele' rente?
De opgebouwde rente behoud je altijd.

Voorbeeld: je deposit 1 ETH in Lido, je krijgt daarvoor 1 stETH terug. De stETH balans groeit dagelijks aan in je wallet door de rente. Stel dat na een maand de balans door de rente 1,1 stETH is, dan kun je deze afhankelijk van de peg in de curve pool 1 op 1 swappen, dus 1,1 stETH wordt dan 1,1 ETH.

De rente kun je optimaliseren door de Curve pool van liquiditeit te voorzien en die LP token dan op Convex te staken tegen ~9% APY. Niet interessant, tenzij je een behoorlijke stack ETH hebt.

Andere optie is het bridgen naar Anchor. Daar je stETH als onderpand gebruiken en UST lenen, en de UST tegen 20% APY wegzetten. Maar je stapelt dan smart contract op smart contract en crosschain, waardoor je redelijk wat risico loopt op exploits.

Zo zijn er nog wel wat meer opties volgens mij. Een redelijke rente ontvangen ETH, zonder al te veel risico te nemen is best wel een uitdaging. De APY gaat overigens wel omhoog zodra de merge is voltooit, naar verwachting tussen 7-20%.

Er zijn ook nog wel wat strategieën te bedenken met opties en structured products, via bijvoorbeeld Ribbon Finance, Jones DAO, Squeeth van Opyn en Dopex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
HollovVpo1nt schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:33:
Wat dan weer mooi samen valt met de MA99 die daar ligt..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een shitshow deze smerige geitenponzi.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6F7jUFhLuKWTdp-m94e4OmTDrxA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nFH5oKwjbjz0lewRZrNGsJbT.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:39
Verwijderd schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:42:
ik zie het, mijn eerste order is gevuld 👍🤗

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pusherman_
jvel92 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:56:
[...]

Andere optie is het bridgen naar Anchor. Daar je stETH als onderpand gebruiken en UST lenen, en de UST tegen 20% APY wegzetten. Maar je stapelt dan smart contract op smart contract en crosschain, waardoor je redelijk wat risico loopt op exploits.
Ja die optie had ik ook gezien, maar met de huidige Wormhole exploit/hack blijf ik daar even vandaan :+
Vervalt door het bridgen je originele staking van je ETH via Lido dan niet?
jvel92 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:56:
[...]

Zo zijn er nog wel wat meer opties volgens mij. Een redelijke rente ontvangen ETH, zonder al te veel risico te nemen is best wel een uitdaging. De APY gaat overigens wel omhoog zodra de merge is voltooit, naar verwachting tussen 7-20%.

Er zijn ook nog wel wat strategieën te bedenken met opties en structured products, via bijvoorbeeld Ribbon Finance, Jones DAO, Squeeth van Opyn en Dopex.
Die verhoging zou wel echt heel chill zijn. Dat zal ook wel een positief effect hebben op de koers, omdat meer mensen dan willen steken.
Met 7% zou ik al heel tevreden zijn, zeker als ik dat vanuit m'n ledger kan blijven doen, maar stel het zou 10+% zijn dan is dat echt wel top.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3BH9BAJB_VUf5d82n4glqHUPWjo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4HbVFUze9iMufUCeiTyZoATS.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:29
Zo, net een prima soepje gehad als lunch
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R5wUl2sPfP9cdnsCNKx_YD9gXYI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bfte9fAGf5wEUEa4UZ3l66vD.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/buisVnuCJd0v0IbLwqFidejf7nw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ixnESyYZLdquuA8rizlzxA7o.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 18:56
En we slippen en we sliden zo weer richting de 32-34 regionen. Lekker hoor

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ah joh! Gewoon HODL, je bent toch geen….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e2dJGXzS2tA47RnJ9h-jxR17ZDg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HGHM0fiomuDEjEn3APzIh9FU.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Valandin schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:44:
[...]

In EUR, ik wou al zeggen, hoop 't nie ;)
Ik gooi er ook weer een beetje in, verwachting voor 01-02 ~ 10-02

[Afbeelding]
We zijn d'r bijna :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTFD
En toch blijf ik het verwonderlijk vinden hoe accuraat deze foto blijft..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rO2ipIkIVqUHeORivHhZ9w89z2I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/u6m78cEhLpwTlQ5Jz3c2jZN3.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 12:43
Nou ja en we zakken weer. Doet pijn.. al ben ik niet boos op jullie. Enkel teleurgesteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Steefmeister schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:03:
Nou ja en we zakken weer. Doet pijn.. al ben ik niet boos op jullie. Enkel teleurgesteld.
Ik doe dat niet, en ik wil het wel oplossen, maar ik heb alleen geen fiat meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
BTFD schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:01:
En toch blijf ik het verwonderlijk vinden hoe accuraat deze foto blijft..

[Afbeelding]
Tsja als ie weer op 3100 staat koop ik wel hoor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-10 13:01
Paar kratjes pils verdiend met IMX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JtXn3kGkxFsBKFDxwj1nxi95K5g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BWVfCFUdAt63XD3He5F2OeOg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Zelfs in mn teletekst app wordt er over bericht:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0BH6R7QKnUrnwitKrWHvZfajgh4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gFIj9sG2kaE9kdhFaZWxvSCn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Teletekst? Ik Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PP-dK3GGEkiuz6zzydv8NDZZqCY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uUAy5sXyt11XQUWgA2D49xG3.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Dat is het boomernieuws. Voor boomers die hun schermafdruk niet helemaal goed bij kunnen snijden en de helft wegvalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Darrell schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:18:
[...]

Dat is het boomernieuws. Voor boomers die hun schermafdruk niet helemaal goed bij kunnen snijden en de helft wegvalt.
Je bedoelt boomers die een foto maken van hun scherm? :+

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Dat is die read-only blockjeschain die op de achtergrond van je tv-signaal al jaren doorgegeven wordt. Die huidige crypto blockchains is niks nieuws, gewoon herhaling van hetzelfde van wat de boomers toen hip vonden.

NFT op blockchain? Teletekst Art! https://teletextart.tumblr.com/
Groene en Rode kaarsen? https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=540
Shitcoins casino? https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=550-1 (nu dood)
meme Babes? Boete betalen... https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20101014_078

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rangatang
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EV19I5-Hl5L0G-d3WfIvIagzqXE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ugx7nhndNLOxE8xIgMKj7K6N.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:38:
[...]

Ah joh! Gewoon HODL, je bent toch geen….

[Afbeelding]
Heerlijke comment, thanks Skruns. Ik moet nu weer aan het werk, maar je hebt mijn nummer mocht je me willen bellen om even bij te praten?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e0JZQP9u9Z7DBhKoEQo-JsXs5pM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bh4b5SGavkF9sbG0PnbeS21t.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Vanwaar al die Facebook promotie ineens. Is dat vanwege die crash? Buy the dip?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:27:
[...]

Heerlijke comment, thanks Skruns. Ik moet nu weer aan het werk, maar je hebt mijn nummer mocht je me willen bellen om even bij te praten?

[Afbeelding]
No problem!!

Anders spreken we toch weer effe ergens af?

Zullen we dan weer naar het Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ul_rouGCjU7bjWP2XrLJEgPV48=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p2vTLR3D0sxUoQtbLtwE7Ccd.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gelukszoekr schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:28:
Puur schijtlollige posts om ff het dipgevoel van ons af te spoelen.

Zo'n vervelend tussengebied dit. Of knal naar beneden of ga lekker naar boven, dit begint saai te worden :).

Ik weet in ieder geval dat ik wat leuks klaar heb staan om extra in te stappen, maar voordat we uit mijn eigen lompe TA-tje zijn gebroken, naar boven OF naar beneden, probeer ik dat op de "reservebank" te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Ngangatar
Afbeeldingslocatie: https://www.memesmonkey.com/images/memesmonkey/f5/f58ec8439b9613cc8b4ce5ca09b0f05c.jpeg
Ngangatar schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:32:
[...]
Zo'n vervelend tussengebied dit. Ga lekker naar boven, dit begint saai te worden :).

Ik weet in ieder geval dat ik wat leuks klaar heb staan om extra in te stappen, maar voordat we uit mijn eigen lompe TA-tje zijn gebroken, naar boven probeer ik dat op de "reservebank" te houden.
* sh4d0wman izz ready
Afbeeldingslocatie: https://static.displate.com/280x392/displate/2021-05-12/9d2d7718d367721dc0485ef2dcd5cd6a_1ac9ce815db5728d6ab1e4ee04f92e38.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Th1x4nG schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:32:
[...]

https://old.reddit.com/r/...solana_explained/hvdrmtf/

Wellicht deze comment er nog even bij lezen voor een meer genuanceerd beeld. :)
_O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cPWRkmypq5-eRzd_m_BKUbY07yw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l9oLqzpT4yUwZd7GMkY1U9eh.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ngangatar schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:32:
[...]

Puur schijtlollige posts om ff het dipgevoel van ons af te spoelen.

Zo'n vervelend tussengebied dit. Of knal naar beneden of ga lekker naar boven, dit begint saai te worden :).

Ik weet in ieder geval dat ik wat leuks klaar heb staan om extra in te stappen, maar voordat we uit mijn eigen lompe TA-tje zijn gebroken, naar boven OF naar beneden, probeer ik dat op de "reservebank" te houden.
Ik weet het, ik probeerde er ook maar een grappige draai aan te geven door in te gaan op de crash van het aandeel :P

Maarja, men wordt hier over het algemeen niet zo blij van hè, dat ritje naar beneden. Hoe minder posts, hoe slechter het gaat met de koers.

Ik hoop dat mensen in de min staan met het geld dat ze over hadden, en niet bijvoorbeeld geld geleend hebben om in crypto te stoppen.

Alles komt goed mensen :) Het is maar geld crypto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tibs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-10 10:21
Na lang twijfelen gisteren toch maar eens een aankoop gedaan. Gaat maar om kleine bedragen (Bitcoin, Ethereum en als gok Forth).

Mijn gok heeft zoch al bewezen en hier heb ik al wat winst gepakt.
Ook een beetje om te zien hoe Bitvavo werkt en hoe het terugstorten naar mijn normale bankrekening gaat.
Voorlopig alles zonder probleem. Al zullen ze voor €50 wel niet moeilijk doen natuurlijk. :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Gelukszoekr schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:52:
[...]

Ik weet het, ik probeerde er ook maar een grappige draai aan te geven door in te gaan op de crash van het aandeel :P

Maarja, men wordt hier over het algemeen niet zo blij van hè, dat ritje naar beneden. Hoe minder posts, hoe slechter het gaat met de koers.

Ik hoop dat mensen in de min staan met het geld dat ze over hadden, en niet bijvoorbeeld geld geleend hebben om in crypto te stoppen.

Alles komt goed mensen :) Het is maar geld crypto
uhm als het ECHT hard naar beneden gaat is het hier ook opeens weer heel druk :P dus ergens zit een correlatie tussen X = aantal posts en Y = koersverandering (up or down)

Als het aantal nieuwe posts laag is zitten we nog steeds in bandbreedte van een bepaald percentage tov aantal dagen ervoor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
BTC100K2021 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:23:
Die hacks zijn inherent aan het feit dat miljoenen / miljarden worden toevertrouwd aan houtje-touwtje oplossingen van een stel script kiddies.

DeFi-protocollen en bridges worden met stoom en kokend water de grond uit gestampt om mee te doen in de hype, fatsoenlijk testen is er niet bij. De eindgebruiker ziet ook alleen dollartekens en pompt er zonder pardon bedragen in waar menig persoon jaren of decennia voor moet werken.

Dat trekt vervolgens weer foute figuren aan die als een velociraptor de zwakke plekken gaan opzoeken en er met de buit van door gaan.
Wat een negativiteit weer _O-

"ah yes, een exploit bij een DeFi applicatie, tijd om heel DeFi met de grond gelijk te maken"

Maak je dit soort generalisaties ook in andere aspecten van je dagdagelijkse leven?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:42
Verwijderd schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:42:
[Video: https://brandstofcel.nl/geit.mp4]

:( Krijg de video niet in beeld, dus maar ff klikken dan!

[ Voor 13% gewijzigd door ybos op 03-02-2022 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:23
ybos schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:03:
[...]

[Video]

:( Krijg de video niet in beeld, dus maar ff klikken dan!
Ben toch meer groen aan het lachen... Als was het maar om al die rode kaarsen op m'n scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
Jedi_Pimp schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:57:
[...]

Wat een negativiteit weer _O-

"ah yes, een exploit bij een DeFi applicatie, tijd om heel DeFi met de grond gelijk te maken"

Maak je dit soort generalisaties ook in andere aspecten van je dagdagelijkse leven?
Generalisaties zie je overal ;) Zo denkt men ook dat de overheid in zijn geheel slechte ICT-projecten draait en krakkemikkige ICT systemen heeft. Dat valt in werkelijkheid behoorlijk mee.

Hetzelfde principe geld voor DeFi, er zullen heus zat projecten zijn die de security goed op orde hebben, maar wordt overschaduwd door het aantal projecten die dat niet hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:28:
ook al is facebook hard gedaald vind ik het nog te duur. steeds meer mensen verlaten facebook, maar ook Google. De mainstream blijft nog wel plakken komende tijd maar ook dat zal veranderen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5IFWwWQaTgn0wjPWU8nHy6YTsKg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t5ZVnULUMstb6zzUo4h50hbG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KQVjqU0YhQfzf9RpIB-g895qlUw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GoEXYtuuALBTHF2X6zketiGk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 03-02-2022 15:15 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Hier ondertussen aardige bagholder van Moonbeam geworden. Heb ze gekocht op 11 dollar.. :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-10 12:42
sjorremans schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:17:
Hier ondertussen aardige bagholder van Moonbeam geworden. Heb ze gekocht op 11 dollar.. :+
Raar zeg. Nog geen maandje terug:
zwembroek schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:01:
Moonbeam is ook uit gebodemd op 8$. Nu mooie dikke pump. :) 20$ soon.
Er stond geen 'NFA' bij, dus ik ben maar gewoon all-in gegaan.
Wanneer begint die pump dan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

malarkan schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:56:
[...]

uhm als het ECHT hard naar beneden gaat is het hier ook opeens weer heel druk :P dus ergens zit een correlatie tussen X = aantal posts en Y = koersverandering (up or down)

Als het aantal nieuwe posts laag is zitten we nog steeds in bandbreedte van een bepaald percentage tov aantal dagen ervoor..
Wie maakt er een chart? https://gathering.tweakers.net/rss/list_messages/2110384

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Ray_ schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:20:
[...]

Raar zeg. Nog geen maandje terug:

[...]

Er stond geen 'NFA' bij, dus ik ben maar gewoon all-in gegaan.
Wanneer begint die pump dan eigenlijk?
We zitten er in voor de tech toch....? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
sjorremans schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:23:
[...]

We zitten er in voor de tech toch....? :+
Nee, ik wil gewoon zo snel mogelijk smerig rijk worden. Iemand volgen met de nick @zwembroek op een forum leek mij dan ook de beste manier om dit doel te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
sjorremans schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:17:
rond 20 feb kan het nog harder dalen, zie Polkadot & Kusama crowdloans draadje die ik daar gepost heb...

Polkadot & Kusama crowdloans

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 03-02-2022 15:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ray_ schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:27:
[...]
Nee, ik wil gewoon zo snel mogelijk smerig rijk worden.
What about schaars geklede dames verhuren, wit poeder im-&export, plofkraken, BTW fraude, overvallen, je kontje verkopen. hedge fund manager en andere opties? :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
sh4d0wman schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:30:
[...]

What about schaars geklede dames verhuren, wit poeder im-&export, plofkraken, BTW fraude, overvallen, je kontje verkopen. hedge fund manager en andere opties? :P
Je vergeet een OnlyFans account als een van de opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
jvel92 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:34:
[...]

Je vergeet een OnlyFans account als een van de opties
Levert dat nog wat op? Wat kan je hier vragen met een dadbod?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ray_
sh4d0wman schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:30:
[...]

Schaars geklede dames verhuren heb ik geprobeerd, maar iedereen die ik mijn vrouw liet zien vroeg alleen maar geld toe.
Tweede optie op mijn lijstje was crypto. Ik geef het nog eventjes, daarna ga ik de rest van jouw rijtje af. Ook al zitten er dubieuze keuzes tussen. Ik bedoel.. hedge fund manager is misschien wel een brug te ver hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Gelukszoekr schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:36:
-9 EUR per abonnee, ter compensatie van het leed aan de ogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Gelukszoekr schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:36:
[...]

Geen idee, maar mensen zijn thirsty... Crypto influencer by day, OnlyFans creator by night :P

Was twee weken terug iemand die de IreneDAO heeft opgericht, paar erotische foto's als NFT's verkopen en maar geld binnenharken haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Toch blijft het frappant dat de absolute top van Bitcoin op Binance gewoon exact 69.000 was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
PHPResource schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:45:
Toch blijft het frappant dat de absolute top van Bitcoin op Binance gewoon exact 69.000 was 8)7
69020

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
PHPResource schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:45:
Mooi hè, en wij waren er bij! Kunnen we later tegen onze kleinkinderen vertellen dat toen we jong waren we al ons geld verbranden in een digitaal muntje, wat op het hoogste punt zelf 69K was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-10 10:40

MicroWhale

The problem is choice

Hoe trek je aandacht voor een nieuwe crypto coin?

Nou zo:
Afbeeldingslocatie: https://imageresizer.static9.net.au/6UJS1GdI80S9wlhI3WFo3hRMvLc=/800x0/https%3A%2F%2Fprod.static9.net.au%2Ffs%2F5f144847-3740-4f5c-ae15-d04e9ef9168c

https://www.9news.com.au/...fb-48fb-92b9-c38dc421fe80

[ Voor 31% gewijzigd door MicroWhale op 03-02-2022 15:50 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:56:
[...]

We moeten een keertje een postcounter maken en een correlatie tov de koers van BTC.

Edit: nvm voortaan eerst alles lezen....

[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 03-02-2022 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
jeej een kleine moon

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:55
Spollie schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:11:
Paar kratjes pils verdiend met IMX :)
Ja die gaat even lekker hier.
Samenwerking met Gamestop, zullen vast wel wat memestock boys bij opgesprongen zijn😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:45

knakworst

Get more sats!

In busd. In usdt 69.000,00 vanwege de sellwall van @Tominatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

jorwas schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:32:
jeej een kleine moon dead cat bounce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
knakworst schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:54:
[...]

In busd. In usdt 69.000,00 vanwege de sellwall van @Tominatie
Hehe ok ja op binance kijk ik eigenlijk alleen naar busd maar idd usdt strak op de 69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

keepitfrosty schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:55:
[...]

Hehe ok ja op binance kijk ik eigenlijk alleen naar busd maar idd usdt strak op de 69
En dat blijft nog wel een paar weekjes het record.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZQAx4M6xP2hZ6EUeMtQ6ppURt9w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qhpEWmUZ66A7qaFZFVjsGjdB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:59:
[...]

En dat blijft nog wel een paar weekjes het record.
haha, hij zei een paar weekjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
https://www.nu.nl/economi...of-rente-omhoog-moet.html

Gaat een dubbele klapper worden voor crypto dus. Amerika gaat in maart al omhoog, samen met nieuwsgeving over Europa. FUD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 18:55
Voor de Tezos holders , Manchester United gaat een deal aan https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399812

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:09
Lol, nieuwe moon coin dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Mooi deze man! _/-\o_

@sjorremans uit interesse, wat was je plan met GLMR? Geloof je in de tech en is het een long term hold, of had je gehoopt op een run up naar 20$ om dan te verkopen? Als het dat laatste is, zou je ook moeten gaan overwegen om stop losses te gaan zetten op de weg naar beneden. Niet bedoeld als captain hindsight, maar om te helpen. Ik ben zelf heel kieskeurig op welke alts ik LT aanhoud, immers is dat gewoon erg risicovol.

De enige alts die ik als hodl cq moonshot aanhoud, hebben daadwerkelijke use case en/of zijn dichtbij hun finale product.

Iets heel anders, wie zit hier in $COIN (de stonk, geen crypto :P ). Zit te denken om in te stappen voor de LT. Prijs zou opzich nog wat lager kunnen gaan, maar de upside is evident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:30:
[...]

Iets heel anders, wie zit hier in $COIN (de stonk, geen crypto :P ). Zit te denken om in te stappen voor de LT. Prijs zou opzich nog wat lager kunnen gaan, maar de upside is evident.
Waar zal $COIN hun inkomsten halen tijdens een crypto bearmarket? Oprechte vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Jedi_Pimp schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:30:
[...]
Heb ze bij de lancering gekocht, maar na enkele weken de deur uitgedaan. Ik denk dat je hetzelfde geld beter in een goede crypto kunt stoppen. Al staan ze nu wel mooi laag idd.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
wootler schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:39:
[...]

Waar zal $COIN hun inkomsten halen tijdens een crypto bearmarket? Oprechte vraag.
Ze verdienen ook geld als men crypto verkoopt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Bots handelen gewoon door tijdens een bearmarket. Net als DCA'ers, panic sellers, etc. Ja, de inkomsten uit fee's zullen dan lager zijn, maar nog steeds een mooi dagelijks resultaat.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
[...]

Goede vraag en eigenlijk een heel simpel antwoord: ook in bear markets zal een exchange verdienen omdat trading altijd gebeurt. Transacties zijn transacties. Als je kijkt hoe exorbitant veel Binance heeft verdiend de afgelopen jaren, verwacht ik nog veel meer van Coinbase de komende tijd. Free cash flow wordt steeds belangrijker de komende tijd, en laat dat nou iets zijn dat exchanges altijd wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Geen verrassende antwoorden. Als hun business model voornamelijk op dergelijke fees leunt, dan zou ik verwachten dat de koers nog een pak naar beneden kan bij de komende berenmarkt. Ben je tegenwoordig niet bearish Jedi_Pimp? Aan de andere kant, time in the market beats timing the market?

edit: die fees zijn misschien niet hun grootste inkomstenbron - heb er helemaal geen onderzoek naar gedaan.

[ Voor 16% gewijzigd door wootler op 03-02-2022 18:49 ]

Pagina: 1 ... 72 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!