Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Yes, short term bearish, long term bullish. Totdat we een duidelijke reversal naar boven laten zien blijf ik voorzichtig. Ik kan wel een update posten dit weekendwootler schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:47:
Geen verrassende antwoorden. Als hun business model voornamelijk op dergelijke fees leunt, dan zou ik verwachten dat de koers nog een pak naar beneden kan bij de komende berenmarkt. Ben je tegenwoordig niet bearish Jedi_Pimp? Aan de andere kant, time in the market beats timing the market?
edit: die fees zijn misschien niet hun grootste inkomstenbron - heb er helemaal geen onderzoek naar gedaan.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Ohnee, dat moet nog komen... Kak

Gelukkig is het long term zo ongelooflijk en extreem bullish dat één blik in de toekomstige koersen van deze dikke tech je instant zou verblinden met de felheid van de bizar vlammende potentie.
Die long term van jou.. is dat toevallig misschien morgen al?Verwijderd schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 19:38:
Typisch gevalletje: vrouwen bloot, handel dood.
Ohnee, dat moet nog komen... KakWe gaan short term compleet naar de absolute vinkentering luitjes, kan er niets anders van maken.
Gelukkig is het long term zo ongelooflijk en extreem bullish dat één blik in de toekomstige koersen van deze dikke tech je instant zou verblinden met de felheid van de bizar vlammende potentie.
Zero.
Stel je telefoon is kapot of gestolen, hoe gebruik je Bitvavo 2FA herstelcode dan?
Kan dat namelijk nergens vinden op internet.
Verwijderd
Da's wel heel long term... Dacht zelf aan een uurtje of 8 vanavond...Pelox schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 19:46:
[...]
Die long term van jou.. is dat toevallig misschien morgen al?
Google AuthenticatorArea schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 19:47:
Misschien dat ik hier een antwoord op krijg?
Stel je telefoon is kapot of gestolen, hoe gebruik je Bitvavo 2FA herstelcode dan?
Authy
Weet niet of er een goed antwoord bij staat maar de vraag die jij stelt wordt (veel) vaker gesteld. Al weet ik niet of jij één van bovenstaande opties gebruikt..
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Helaas geen antwoord. Ja, ik gebruik Google Authenticator app.YES schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 19:50:
[...]
Google Authenticator
Authy
Weet niet of er een goed antwoord bij staat maar de vraag die jij stelt wordt (veel) vaker gesteld. Al weet ik niet of jij één van bovenstaande opties gebruikt..
[ Voor 3% gewijzigd door Area op 03-02-2022 20:02 ]
Eerste hit op Google:Area schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 19:47:
Misschien dat ik hier een antwoord op krijg?
https://shieldplanet.com/...ogle-authenticator-on-it/What if I lose my phone with Google Authenticator on it?
Save your Backup Codes.
Print Your QR Codes.
Print or Save the Key.
Reset Authenticator App using Change Phone option.
Change your Google Account Password.
Revoke your App Passwords.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik vind je vraag ook niet heel erg duidelijk. Wij gaan ervan uit dat jij een 2fa had ingesteld op je toestel, maar daar kan je nu niet meer bij. Dan gebruik je de herstelcode die je netjes hebt opgeschreven toen je 2fa hebt aangezet om deze op een ander apparaat te activeren.Area schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:00:
[...]
Helaas geen antwoord. Ja, ik gebruik Google Authenticator app.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Interessant ja, ook wel eens aan gedacht, wat als je niet die herstel codes hebt of de qr hebt geprint, ben je dan rekt?Gelukszoekr schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:04:
[...]
Ik vind je vraag ook niet heel erg duidelijk. Wij gaan ervan uit dat jij een 2fa had ingesteld op je toestel, maar daar kan je nu niet meer bij. Dan gebruik je de herstelcode die je netjes hebt opgeschreven toen je 2fa hebt aangezet om deze op een ander apparaat te activeren.
Want volgens mij als je je telefoon als backup in de cloud hebt, en later die backup terug zet op je nieuwe telefoon moet je Authenticator wel opnieuw installeren (met een backup dus)
Dan snap ik je vraag niet denk ik. Het gaat er toch om wat je kan/moet doen als je telefoon kapot is en je niet meer bij de Google Authenticator app kan? Dan moet je een nieuwe telefoon kopen en je backup codes gebruiken. Als je die niet hebt dan is het:Area schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:00:
[...]
Helaas geen antwoord. Ja, ik gebruik Google Authenticator app.

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 03-02-2022 20:08 ]
Dan neem je contact op met (in dit geval) Bitvavo om de boel weer vrij te geven...Don Guacamole schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:07:
[...]
Interessant ja, ook wel eens aan gedacht, wat als je niet die herstel codes hebt of de qr hebt geprint, ben je dan rekt?
Je aannames klopt, maar moet ik die herstelcode dan in het vakje "Two-Factor (2FA) code:" invoeren?Gelukszoekr schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:04:
Ik vind je vraag ook niet heel erg duidelijk. Wij gaan ervan uit dat jij een 2fa had ingesteld op je toestel, maar daar kan je nu niet meer bij. Dan gebruik je de herstelcode die je netjes hebt opgeschreven toen je 2fa hebt aangezet om deze op een ander apparaat te activeren.
Zo ja, dan erg bedankt voor je antwoord. 😀
Ja dat kan idd ook, alleen vraag me af hoe dat met andere Exchanges gaat, denk dat je weken onderweg bent om dat via grote internationale Exchanges te regelen..Gelukszoekr schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:08:
[...]
Dan neem je contact op met (in dit geval) Bitvavo om de boel weer vrij te geven...
[ Voor 24% gewijzigd door Skalders op 03-02-2022 20:14 ]
En hoe gebruik ik die backups code (= herstelcode?) dan? Want dat is juist mijn vraag.YES schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:07:
Dan snap ik je vraag niet denk ik. Het gaat er toch om wat je kan/moet doen als je telefoon kapot is en je niet meer bij de Google Authenticator app kan? Dan moet je een nieuwe telefoon kopen en je backup codes gebruiken. Als je die niet hebt dan is het:(en dat is dus een antwoord)
Herstelcode heb ik nu ergens opgeschreven, zoals het hoort.
Maar das logisch.JCruijf14 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:11:
Berg in fiat, we gaan nog wel zakken
Volgens mij op het plusje klikken en invoeren, veel meer opties heb je ook niet toch?Area schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:10:
[...]
Je aannames klopt, maar moet ik die herstelcode dan in het vakje "Two-Factor (2FA) code:" invoeren?
Zo ja, dan erg bedankt voor je antwoord. 😀
Moonbeam is een long term hodl. Ik doe ze niet weg voor $20 in ieder geval.Jedi_Pimp schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:30:
[...]
Mooi deze man!
@sjorremans uit interesse, wat was je plan met GLMR? Geloof je in de tech en is het een long term hold, of had je gehoopt op een run up naar 20$ om dan te verkopen? Als het dat laatste is, zou je ook moeten gaan overwegen om stop losses te gaan zetten op de weg naar beneden. Niet bedoeld als captain hindsight, maar om te helpen. Ik ben zelf heel kieskeurig op welke alts ik LT aanhoud, immers is dat gewoon erg risicovol.
De enige alts die ik als hodl cq moonshot aanhoud, hebben daadwerkelijke use case en/of zijn dichtbij hun finale product.
Iets heel anders, wie zit hier in $COIN (de stonk, geen crypto). Zit te denken om in te stappen voor de LT. Prijs zou opzich nog wat lager kunnen gaan, maar de upside is evident.
Naar mijn bescheiden mening is Moonbeam het beste wat Polkadot is overkomen.
Qua max supply hetzelfde als Polkadot alleen met het voordeel dat de Tokenomics van Moonbeam er de komende jaren gunstiger uitzien. In een stierenmarkt zie ik wel een prijs van $50 en misschien hoger als ze aan de verwachtingen kunnen voldoen.
Hieronder kan je lezen waarom Moonbeam belangrijk is voor Polkadot en dit een alt coin is om in de gaten te houden. Tip voor de geïnteresseerden zet wat geld klaar voor 20 februari. Dan verwacht ik een mooie dip door het vrijkomen van 100.000.000 ICO tokens. Naar verwachting zullen er winsten worden genomen aangezien de ICO prijs 0,25 was. Maar er zal ook veel in staking worden gezet aangezien de APY nog boven de 100% is.
Leesvoer: https://cointelegraph.com...r-to-the-polkadot-network
https://cointelegraph.com...ond-fiddle-in-the-l1-race
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Plusje en code invoeren kiezen dacht ik. Ik probeer het net ff op een oude telefoon alleen werkt het bij mij nog nietArea schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:18:
[...]
En hoe gebruik ik die backups code (= herstelcode?) dan? Want dat is juist mijn vraag.
Herstelcode heb ik nu ergens opgeschreven, zoals het hoort.
Ik ga die telefoon zo even helemaal wipen en flashen en dan opnieuw proberen, ben benieuwd of ik het voor elkaar krijg. Wel een goede test om eens uit te proberen
Dus herstelcode moet je gebruiken in de Google Authenticator app.YES schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:24:
[...]
Plusje en code invoeren kiezen dacht ik. Ik probeer het net ff op een oude telefoon alleen werkt het bij mij nog niet![]()
Ik ga die telefoon zo even helemaal wipen en flashen en dan opnieuw proberen, ben benieuwd of ik het voor elkaar krijg. Wel een goede test om eens uit te proberen
Maar ik zie nu 2 opties als ik het plusje aanklik.
- QR code scannen
- Instelsleutel invoeren
Dan kies je dus die tweede.Area schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:30:
[...]
Dus herstelcode moet je gebruiken in de Google Authenticator app.
- QR code scannen
- Instelsleutel invoeren
Maar goed, ik heb er geen ervaring mee, ga het straks zelf even uitproberen zoals gezegd.
Ik zie geen BiFi?knakworst schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:40:
Kijk eens wat fd standaard in koersenlijst op frontpage heeft staan? Bullish.
[Afbeelding]
En dat is dus precies voor mij de hele mindfuck hè.zwembroek schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:21:
[...]
Moonbeam is een long term hodl. Ik doe ze niet weg voor $20 in ieder geval.
Naar mijn bescheiden mening is Moonbeam het beste wat Polkadot is overkomen.
Qua max supply hetzelfde als Polkadot alleen met het voordeel dat de Tokenomics van Moonbeam er de komende jaren gunstiger uitzien. In een stierenmarkt zie ik wel een prijs van $50 en misschien hoger als ze aan de verwachtingen kunnen voldoen.
Hieronder kan je lezen waarom Moonbeam belangrijk is voor Polkadot en dit een alt coin is om in de gaten te houden. Tip voor de geïnteresseerden zet wat geld klaar voor 20 februari. Dan verwacht ik een mooie dip door het vrijkomen van 100.000.000 ICO tokens. Naar verwachting zullen er winsten worden genomen aangezien de ICO prijs 0,25 was. Maar er zal ook veel in staking worden gezet aangezien de APY nog boven de 100% is.
Leesvoer: https://cointelegraph.com...r-to-the-polkadot-network
https://cointelegraph.com...ond-fiddle-in-the-l1-race
Ik wil zeker een zakje fiat tegen moonbeam aangooien en daar is 20 februari een uitgelezen kans voor. Althans dat wat mijn theorie.
Van de andere kant denk ik ( hoop het niet ) dat de bearmarket om de hoek staat te wachten ( als we daar al niet in zitten ). En kan ik misschien beter wachten omdat het dan nog wel veel goedkoper gaat worden.
Ik merk aan mezelf dat ik daar steeds meer aan twijfel. In een bullmarket is dit natuurlijk een mooie kans. In een aankomende bearmarket kan ik dus beter wachten.
Dilemma’s dilemma’s. Want tja wanneer zou ik dan gaan beginnen met DCA, meende uit ervaringen van mensen hier te begrijpen dat je beter met DCA kan beginnen als je x tijd vanaf de piek (69k) zit..
UberLurker Departement #GG.
Ray_ schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:27:
[...]
Nee, ik wil gewoon zo snel mogelijk smerig rijk worden. Iemand volgen met de nick @zwembroek op een forum leek mij dan ook de beste manier om dit doel te behalen.

Ik zie die Moonbeam deze maand nog naar 1 dollar wegzakken. Zit er dan echt iemand op nog een EVM chain te wachten?Skrunsies schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:51:
[...]
En dat is dus precies voor mij de hele mindfuck hè.
Ik wil zeker een zakje fiat tegen moonbeam aangooien en daar is 20 februari een uitgelezen kans voor. Althans dat wat mijn theorie.
Van de andere kant denk ik ( hoop het niet ) dat de bearmarket om de hoek staat te wachten ( als we daar al niet in zitten ). En kan ik misschien beter wachten omdat het dan nog wel veel goedkoper gaat worden.
Ik merk aan mezelf dat ik daar steeds meer aan twijfel. In een bullmarket is dit natuurlijk een mooie kans. In een aankomende bearmarket kan ik dus beter wachten.
Dilemma’s dilemma’s. Want tja wanneer zou ik dan gaan beginnen met DCA, meende uit ervaringen van mensen hier te begrijpen dat je beter met DCA kan beginnen als je x tijd vanaf de piek (69k) zit..
Ik snap dat je voorzichtig bent. Niemand weet hoe diep we deze keer gaan. Ik zou alleen munten kopen op een voor jou comfortabel prijsniveau. Mijn target voor bijvoorbeeld DOT is in ieder geval nog 50% lager dan waar ze nu staan. Maar wie weet komen we niet zover en dan sla ik DOT over en kijk ik verder. Geduld is een schone zaak en anders genoeg andere kansen.Skrunsies schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:51:
[...]
En dat is dus precies voor mij de hele mindfuck hè.
Ik zie Moonbeam ook zomaar naar $1 zakken deze maand. Maar het is veel te kort door de bocht om te zeggen dat Moonbeam zomaar de zoveelste EVM is. Als je niet geloofd in Polkadot dan snap ik je opmerking.knakworst schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:56:
[...]
Ik zie die Moonbeam deze maand nog naar 1 dollar wegzakken. Zit er dan echt iemand op nog een EVM chain te wachten?
Je kunt bijv ook Authy, Enpass, Microsoft Authenticator of elke andere Authenticator app gebruiken. De herstelcode kun je daarin opvoeren om de tijdgebonden codes weer te genereren. Je zult zien dat als je die invoert, je ook dezelfde tijdcodes (totp) genereert als in je oude app. De herstelcode is hetzelfde als wat die QRcode is.Area schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:30:
[...]
Dus herstelcode moet je gebruiken in de Google Authenticator app.
- QR code scannen
- Instelsleutel invoeren
[ Voor 4% gewijzigd door Get!em op 03-02-2022 21:07 ]
Ja niet dus.Verwijderd schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 19:47:
[...]
Da's wel heel long term... Dacht zelf aan een uurtje of 8 vanavond...
All in gegaan en nu rekt...
:strip_exif()/f/image/M684WAsefvJDF9H1rc9Qomky.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarom heb ik ook nog een backuptoestel, waar ik de Authenticator accounts naar toe heb gekopieerd...Get!em schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 21:07:
[...]
Je kunt bijv ook Authy, Enpass, Microsoft Authenticator of elke andere Authenticator app gebruiken. De herstelcode kun je daarin opvoeren om de tijdgebonden codes weer te genereren. Je zult zien dat als je die invoert, je ook dezelfde tijdcodes (totp) genereert als in je oude app. De herstelcode is hetzelfde als wat die QRcode is.

ING-baas: ’Worstelen met vraag of we bitcoins moeten aanbieden’
Nee joh, ik doelde niet op je optimisme maar het feit dat dat scherm er nogal apart uit ziet. Qua kleurenschema doet het me een beetje denken aan A87 zijn charts
Dus wat ik eigenlijk wil zeggen is: waar kijk ik naar?
Ziet er idd uit als of het scherm een flinke poeier gekregen heeftYES schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 22:20:
[...]
Nee joh, ik doelde niet op je optimisme maar het feit dat dat scherm er nogal apart uit ziet. Qua kleurenschema doet het me een beetje denken aan A87 zijn charts![]()
Lijkt een beetje op een heatmap idd.YES schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 22:20:
[...]
Nee joh, ik doelde niet op je optimisme maar het feit dat dat scherm er nogal apart uit ziet. Qua kleurenschema doet het me een beetje denken aan A87 zijn charts![]()
Meest rechter kolom. Opgedroogde sell orders. En buy blijft op niveau.
After hours nasdaq is positief trouwens. Amazon dik in de plus.
:strip_exif()/f/image/ifE6YanZG0gbE8LhN45EK2AQ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Darrell op 03-02-2022 22:30 ]
Klanten van banken zijn niet gek en zoeken naar alternatieven. Crypto is een alternatief om een percentage van je vermogen in te investeren. Banken moeten mee om deze klanten ook een keuze te geven.
Hij weet het al lang, maar hij moet de schijn ophouden om nog wat weerstand te bieden. Het is allemaal zo doorzichtig
[ Voor 49% gewijzigd door Mooody op 03-02-2022 22:52 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Waar kun je deze grafiek vinden? Interessant met de orders
Precies wat @jvel92 er over zei. Daarbij is dit specifieke exploit bij Wormhole een bridge, en daar had CDC je sowieso niet tegen beschermd; als iemand ineens WETH kan munten op de cronos chain of een andere evm is die wrapped ETH ineens niet meer gebacked, tja...Xqlus1ve schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:00:
[...]
Doelde meer op de earn sectie van de DeFi wallet, waar je staked via de validators inplaats swappen, dapps, etc. route op gaat.
Lijkt wel een shitcoin die een heftig gevecht voert met het afvoerputjerooster. (Die er eigenlijk doorheen moet, maar keihard weigert)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Imtech is een goed voorbeeld waar het grote geld er eerst uit gegaan is door inside info en Henk de rekening mocht betalen.D_Jeff schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 23:48:
Imtech.. Is dat nog steeds bestaand?
Lijkt wel een shitcoin die een heftig gevecht voert met het afvoerputjerooster. (Die er eigenlijk doorheen moet, maar keihard weigert)

Ben even een paar dagen druk met werk, gebeurt er dit. Bitcoin valt echt alles mee nog vergeleken met dit geweld.
Edit: aha, Facebook onderuit.
[ Voor 11% gewijzigd door Jedi_Pimp op 04-02-2022 00:38 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Achteraf gezien nog geen verkeerde beslissing geweest.GioStyle schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 22:36:
[...]
Winst = winst toch?
Ik heb nog een zakje SOL van pure winst staan. Eens kijken wanneer die eruit gaat..
Alleen een beetje jammer de 92 USD re-buy (had ~ 87 a 88 USD gezien als dip) -> klein beetje nog bijschaven aan de timing
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
2014: '#Bitcoin falls to $400'
— Documenting ₿itcoin 📄 (@DocumentingBTC) 3 februari 2022
2018: '#Bitcoin falls to $4,000'
2022: '#Bitcoin falls to $40,000'
Seems like a bit of a pattern. pic.twitter.com/huMpwmr8Zf
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
:fill(white):strip_exif()/f/image/tMOey3c9zDyQ5ld3PoryEhnY.png?f=user_large)
[ Voor 24% gewijzigd door Jedi_Pimp op 04-02-2022 00:55 ]

[ Voor 100% gewijzigd door Urbanus op 04-02-2022 01:43 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Richh op 04-02-2022 01:49 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik haalde mijn bericht al weg. andere golflengte besefte ik mij. Excuses.Richh schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 01:45:
[...]
Haha, wat wil je nou eigenlijk zeggen?
[...]
Je doet alsof ik dit beweer, ik deel alleen een tweetje he. Iedereen rijk kan natuurlijk niet. Hodl maakt niet iedereen rijk, crypto is zero sum op de korte termijn. Bitcoin was een statement, geen money printer.
Wel zijn schaarse assets een hedge tegen inflatie, al decennia lang. Beats inflation is iets anders dan rijk worden...
Want ja, het is geen rounding bottom achtige structuur waarin we nu zitten, maar meer een channel.
Dus als we omhoog gaan, dan gaan we fatsoenlijk omhoog.
Misschien niet vanaf huidig niveau, maar vanaf wat lager; want of die channel al aan z'n eind is weet natuurlijk niemand.
Persoonlijk ben ik weer lekker aan het inschalen, maar heb ook nog wat dieptebommetjes aan kooporders staan, vanaf de actuele koers naar onder, tot aan de 2017-high.
Want ja, als er weer es de pleuris uitbreekt om een of andere (Russische) reden, wil je de dip meepakken natuurlijk.
En je zult zien; tot waar dipt 'ie dan (= zo'n 'verduld, ik had het net zoals al die andere keren kunnen weten, maar waarom heb ik er wéér geen gebruik van gemaakt-momentje'): precies op de kop van de vorige bult (bedoel ik de 2017 high mee uiteraard).
Ach ja, eerst maar es zien. Ik houd er rekening mee i.i.g.
Maar ja, feit is dat BTC al een mooi eind gezakt is, en dat een bounce van een %-je of 50 -ongeacht hoe lang dat nog duurt- nagenoeg zekerheid is (in mijn optiek natuurlijk), daarvoor hoeven we vanaf heden peil slechts de ~55k weer es aan te tikken. Dus nu eentje kopen en pas op 55k verkopen is $18k in da pocket.
Want wees eerlijk, wie denkt nu echt dat BTC niet nog es een ATH gaat zetten?
Ikke nie.
:strip_exif()/f/image/5WTddeHtbdTMIyU5OGeScVy0.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik denk en hoop dat je gelijk hebt. Zelf verwacht ik zeker ooit de 100k te zien met btc. Dat zegt nu niks over de eventuele low natuurlijk.toilet_paper schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 02:03:
Poeh ik zag dat het al zowat een jaar geleden is dat ik hier een plaatje postte. Wordt wel weer es tijd om er wat hopium in te blazen.
Want ja, het is geen rounding bottom achtige structuur waarin we nu zitten, maar meer een channel.
Dus als we omhoog gaan, dan gaan we fatsoenlijk omhoog.
Misschien niet vanaf huidig niveau, maar vanaf wat lager; want of die channel al aan z'n eind is weet natuurlijk niemand.
Persoonlijk ben ik weer lekker aan het inschalen, maar heb ook nog wat dieptebommetjes aan kooporders staan, vanaf de actuele koers naar onder, tot aan de 2017-high.
Want ja, als er weer es de pleuris uitbreekt om een of andere (Russische) reden, wil je de dip meepakken natuurlijk.
En je zult zien; tot waar dipt 'ie dan (= zo'n 'verduld, ik had het net zoals al die andere keren kunnen weten, maar waarom heb ik er wéér geen gebruik van gemaakt-momentje'): precies op de kop van de vorige bult (bedoel ik de 2017 high mee uiteraard).
Ach ja, eerst maar es zien. Ik houd er rekening mee i.i.g.
Maar ja, feit is dat BTC al een mooi eind gezakt is, en dat een bounce van een %-je of 50 -ongeacht hoe lang dat nog duurt- nagenoeg zekerheid is (in mijn optiek natuurlijk), daarvoor hoeven we vanaf heden peil slechts de ~55k weer es aan te tikken. Dus nu eentje kopen en pas op 55k verkopen is $18k in da pocket.
Want wees eerlijk, wie denkt nu echt dat BTC niet nog es een ATH gaat zetten?
Ikke nie.
[Afbeelding]
En verder:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lJSkadInHT2TDhAp6NAH6mb4.gif?f=user_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 04-02-2022 06:51 ]
Zero.
mijn BIT doet nu helemaal niks; geen launhpad en ook geen launchpool...
nothing stops this train
Verwijderd
Tnx voor de heads-up! Meteen weer ff meegepakt, weer 7.1 GRT erbij na converterenSteefmeister schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 07:47:
En weer een nieuwe coinbase earn
https://nl.pepper.com/share-deal/227853
Nu moet GRT alleen nog even terug richtig de 2 dollar
Verwijderd
Binance is ook kut momenteel, die ANC pool zit helemaal vol en de percentages zijn echt bizar laag...Kol Nedra schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 07:56:
komen er binnenkort nog launchpad tokens bij Binance en ByBit?
mijn BIT doet nu helemaal niks; geen launhpad en ook geen launchpool...
Die heb ik een week of 2 geleden omgezet in een stable, hij bleef maar door het putje stromenVerwijderd schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:12:
[...]
Tnx voor de heads-up! Meteen weer ff meegepakt, weer 7.1 GRT erbij na converteren![]()
Nu moet GRT alleen nog even terug richtig de 2 dollar

Weet ik niet, ik had hem uit een telegramgroep gepikt.Coldcat schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 23:44:
[...]
Waar kun je deze grafiek vinden? Interessant met de orders
ja omdat ie vol zit is het bizar laag nu idd 🥲Verwijderd schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:13:
[...]
Binance is ook kut momenteel, die ANC pool zit helemaal vol en de percentages zijn echt bizar laag...
wellicht BNB-vault nu betere keuze omdat je dan ook BNB krijgt en niet alleen ANC
tenzei je denkt dat ANC dikke tech is!
nothing stops this train
Verwijderd
Verstandige keus, ik heb ook de helft omgezet naar USDC, toen GRT boven de dollar stond. Maar zolang ie laag staat druk ik lekker die earns er in.Xqlus1ve schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:14:
[...]
Die heb ik een week of 2 geleden omgezet in een stable, hij bleef maar door het putje stromen
Misschien wordt het ooit nog wat met de prijs, misschien niet.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100021616_c5060674
Mocht het waar zijn en ook doorgaan. Zal Sandbox 1000x gaan denken jullie?
Area schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:35:
Er zijn geruchten dat Meta/Facebook, The Sandbox wil overnemen.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/aEKoGzLqYVn8FxvVkm9JgV3p.gif?f=user_large)
Ik denk x848Area schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:35:
Er zijn geruchten dat Meta/Facebook, The Sandbox wil overnemen.
En ik hoop weer -10X, Alles wat van Meta is mag van mij afsterven zoals het in de huidige vorm is
heb ook een paar gratis SAND staan haha
kan KASTA de nieuwe ADA worden? veel lovende tech maar in praktijk kun je er nog weinig mee 👀
nothing stops this train
Als de marketing goed is en het een mooi logo heeft zeker.Kol Nedra schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:47:
Hoe denken jullie over het volgende:
kan KASTA de nieuwe ADA worden? veel lovende tech maar in praktijk kun je er nog weinig mee 👀
Tech is de minst bepalende factor in crypto
ik overweeg om dca toe te passen, kleine fluff per maand in KASTA.Slux schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:49:
[...]
Als de marketing goed is en het een mooi logo heeft zeker.
Tech is de minst bepalende factor in crypto
na 20 feb ga ik ook kleine fluff dca doen in GLMR!
nothing stops this train
Wat een pesthekel heb ik aan deze gasten. Ik stel me voor dat deze mensen net 2 maanden hier mee bezig zijn en het ontzettend interessant vinden om even ontzettend stoer over te komen wanneer ze het gevoel hebben iets verder te zijn dan degene die de vraag stelt.
De term "DYOR" (doe je eigen onderzoek) is bedacht omdat het belangrijk is zelf uit te kunnen leggen waarom je iets koopt. Het forceert je zelf na te denken. Als je op basis van wat je hebt geleerd iets koopt dan sta je hier namelijk zelf achter. Dit maakt je weerbaar tegen koersschommelingen en geeft rust. Het zelf onderzoek doen is niet iets wat je even doet, en dat het daarna ophoud. Het is een continu proces.
DYOR betekend niet dat je letterlijk alles zelf moet vinden op internet. Deel informatie met elkaar. Zo help je elkaar en kan iedereen vervolgens voor zichzelf bepalen of je achter het project staat. Reacties als "Dat moet je lekker zelf uitzoeken!" slaat dan ook helemaal nergens op.
En nu koffie...
En lol
Your Altcoins are in a 10% range while an app that Gen Z is using to send dick pics is up 50%.
— Mayne (@Tradermayne) 3 februari 2022
It's over.
SterkteKol Nedra schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:52:
[...]
ik overweeg om dca toe te passen, kleine fluff per maand in KASTA.
Ik heb me er niet in verdiept maar ik zou nooit middelen in coins waar er miljarden van op de markt zijn of waar de meerderheid in bezit van de dev's zijn.
XRP is daar een mooi voorbeeld van, maar ook bijvoorbeeld een GET waar de meerderheid in bezit is van een paar adressen
+100. En zeker Kasta.......dat is van die puistenkop The moon carl. Hele grote boog omheen lopenSlux schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:55:
[...]
Sterkte![]()
Ik heb me er niet in verdiept maar ik zou nooit middelen in coins waar er miljarden van op de markt zijn of waar de meerderheid in bezit van de dev's zijn.
XRP is daar een mooi voorbeeld van, maar ook bijvoorbeeld een GET waar de meerderheid in bezit is van een paar adressen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Have received a lot of tags to look at @kasta_app which is @TheMoonCarl project
— ZachXBT (@zachxbt) 3 december 2021
23% of the total supply is split w/ seed+private round & advisors (pretty high)
They then state 32% of the proceeds is for marketing?!?!
Only 2% for the public round & initial mkt cap of $100k… pic.twitter.com/iTKaC4y3b7
Misschien idd wel goed, volgende run kan ie zo maar weer de dollar aantikken ja.Verwijderd schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:26:
[...]
Verstandige keus, ik heb ook de helft omgezet naar USDC, toen GRT boven de dollar stond. Maar zolang ie laag staat druk ik lekker die earns er in.
Misschien wordt het ooit nog wat met de prijs, misschien niet.
Ik heb van deze en de laatste 2 earns sol gekocht, verwacht ik ook wel wat van, en t mooie is, omdat t graties is kijk je er ook niet meer naar op de korte termijn 😊
Hoe werkt die BNB-vault precies? Heb het wel eens voorbij zien komen maar eigenlijk altijd alleen launchpad gedaan. Levert die vault een beetje leuk rendament op?Kol Nedra schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:21:
[...]
ja omdat ie vol zit is het bizar laag nu idd 🥲
wellicht BNB-vault nu betere keuze omdat je dan ook BNB krijgt en niet alleen ANC
tenzei je denkt dat ANC dikke tech is!
---Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:53:
Waar ik me de laatste tijd aan erger. Niet hier, maar op andere fora of cryptogroepen (FB, Discord, Telegram etc. Ik zie steeds vaker de reactie komen van mensen "Lekker zelf je onderzoek doen, bedankt me later". of "Dat ga ik je niet vertellen, DYOR!".
Wat een pesthekel heb ik aan deze gasten. Ik stel me voor dat deze mensen net 2 maanden hier mee bezig zijn en het ontzettend interessant vinden om even ontzettend stoer over te komen wanneer ze het gevoel hebben iets verder te zijn dan degene die de vraag stelt.
De term "DYOR" (doe je eigen onderzoek) is bedacht omdat het belangrijk is zelf uit te kunnen leggen waarom je iets koopt. Het forceert je zelf na te denken. Als je op basis van wat je hebt geleerd iets koopt dan sta je hier namelijk zelf achter. Dit maakt je weerbaar tegen koersschommelingen en geeft rust. Het zelf onderzoek doen is niet iets wat je even doet, en dat het daarna ophoud. Het is een continu proces.
DYOR betekend niet dat je letterlijk alles zelf moet vinden op internet. Deel informatie met elkaar. Zo help je elkaar en kan iedereen vervolgens voor zichzelf bepalen of je achter het project staat. Reacties als "Dat moet je lekker zelf uitzoeken!" slaat dan ook helemaal nergens op.
En nu koffie...
DYORLBV_038 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:23:
[...]
Hoe werkt die BNB-vault precies? Heb het wel eens voorbij zien komen maar eigenlijk altijd alleen launchpad gedaan. Levert die vault een beetje leuk rendament op?
Same here, eentje zonder internet connectivity etc. Bij elke wijziging of toevoeging kopieer ik het en gaat die weer de kluis in.BoulaMouzer schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 21:54:
[...]
Daarom heb ik ook nog een backuptoestel, waar ik de Authenticator accounts naar toe heb gekopieerd...
[ Voor 11% gewijzigd door Ngangatar op 04-02-2022 09:27 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zie steeds 20/2 voorbij komen. Wat is er die dag dat wellicht de markt kan laten crashen?Kol Nedra schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:52:
[...]
ik overweeg om dca toe te passen, kleine fluff per maand in KASTA.
Geen idee of hij een normale code gepost heeft voor Block.fi, maar doe er je voordeel mee
DYOR komt bij mij altijd over al het argument die je vaak ook hoort bij mensen die sceptisch zijn over hedendaagse bewezen onderwerpen. Pandemie, platte aarde, zodra er een vraag komt die ze niet kunnen beantwoorden, krijg je meteen te horen, ja dan moet je zelf onderzoek doen.Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 08:53:
Waar ik me de laatste tijd aan erger. Niet hier, maar op andere fora of cryptogroepen (FB, Discord, Telegram etc. Ik zie steeds vaker de reactie komen van mensen "Lekker zelf je onderzoek doen, bedankt me later". of "Dat ga ik je niet vertellen, DYOR!".
En nu koffie...
Ja hoezo, wou je zeggen dat de aarde rond is soms?mannowlahn schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:28:
[...]
DYOR komt bij mij altijd over al het argument die je vaak ook hoort bij mensen die sceptisch zijn over hedendaagse bewezen onderwerpen. Pandemie, platte aarde, zodra er een vraag komt die ze niet kunnen beantwoorden, krijg je meteen te horen, ja dan moet je zelf onderzoek doen.
De aarde is rond. Net als een pannenkoek.Xqlus1ve schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:29:
[...]
Ja hoezo, wou je zeggen dat de aarde rond is soms?
nee ovaal.Xqlus1ve schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:29:
[...]
Ja hoezo, wou je zeggen dat de aarde rond is soms?
Het is vrijwel altijd ook afkomstig van mensen die zelf helemaal niet de hersens hebben om onderzoek te doen naar wat dan ook.mannowlahn schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:28:
[...]
DYOR komt bij mij altijd over al het argument die je vaak ook hoort bij mensen die sceptisch zijn over hedendaagse bewezen onderwerpen. Pandemie, platte aarde, zodra er een vraag komt die ze niet kunnen beantwoorden, krijg je meteen te horen, ja dan moet je zelf onderzoek doen.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!