Ah ik heb niks gemist dus vandaag, same same zoals elke dag.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Iemand ondertiteling?Verwijderd schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 18:38:
[...]
Ik zit te denken aan een Friese crypto signals YouTube.
'Hagoeie joen, ik bin Jaap, en jim sjochen nei 't grutte crypto donder del dip journaal. Nou hak een keepje foar jim, BIFI. Sost wol tinke, dat warstje, mar nee, dit is heerl wat oars.'
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dat laatste natuurlijk.Taro schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 18:50:
[...]
Was men al crypto miljonair en is men daarna onzin gaan verspreiden, of is men crypto miljonair geworden door het verspreiden van onzin?
[Afbeelding]
XRP = trash
Uw vraagt wij draaien, vrij vertaald want mijn Fries is niet perfect.
Goed de TS lezen. Daar staat de waarde van de Bitcoin. Gaan we vast weer naar terug. Dus als je nu investeert, krijg je later minder terug. Buy high, sell lowD_Jeff schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 20:02:
In het kader van DYOR... Wat zijn een beetje betrouwbare Engelstalige site? (asking for a friend).
@Taro 's TS heeft een aardig verhaal, maar ik mis nog een beetje de basis van crypto traden/investeren
1
| Zou je dus nu bijv. 1 Bitcoin overmaken (prijs: 4069 USD op het moment van schrijven) |
Stack Sats
De basis is eigenlijk best wel simpel, er zijn alleen twee varianten:D_Jeff schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 20:02:
In het kader van DYOR... Wat zijn een beetje betrouwbare Engelstalige site? (asking for a friend).
@Taro 's TS heeft een aardig verhaal, maar ik mis nog een beetje de basis van crypto traden/investeren
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
De app zelf zit inderdaad goed in elkaar en redelijk eenvoudig.Wiley99 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:04:
@jvel92 ik heb gisteren uit interesse eens die Argent app gedownload en een accountje gemaakt.
Het ziet er inderdaad wel redelijk makkelijk uit allemaal. Ook leuk dat je je persoonlijke <usernaam>.argent.xyz pagina krijgt.
Maar echt activeren voor-de-lol ging me nog wat ver, het kost nogal wat om op te starten:
- buy crypto: 6 euro koersverschil met Binance
- credit card fee (Ramp): minimaal 2,50 euro, 2,99% (3 dus); manual (zal Sepa zijn?) 0,99%
- startup fee voor zkSync: tussen 2,50 en 20, zeggen ze.
Ik had geen zin om m'n hodl pot aan te spreken om even direct wat crypto over te maken, zoals het natuurlijk eigenlijk hoort.
Duurt dus wel even voordat je je instap terugverdient als je niet meteen met grote bedragen los gaat. En ik verstuur als primair hodler nog niet zoveel ETH over en weer dat ik enorm bespaar op L1 fees.
(Dat was ook je punt niet, dus alleen tkn of misschien zie ik iets over het hoofd)
Tominatie schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 21:37:
Morgen dikke pampa naar 40K. Bifi dikke mewn naar nieuw ATH. Heb ook nog wat extra Mana ingeslagen, ik zie toch wel iets in de chart. C&H achtig patroon mogelijk uitbraak. Letsgo.
Dikke moon MORGEN! WAKKER WORDENNNNN.
Slaaplekker.
Tominatie schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 21:37:
Morgen dikke pampa naar 40K. Bifi dikke mewn naar nieuw ATH. Heb ook nog wat extra Mana ingeslagen, ik zie toch wel iets in de chart. C&H achtig patroon mogelijk uitbraak. Letsgo.
Slaaplekker.
holy fucking shit @wormholecrypto is not having a good time right now pic.twitter.com/Q6tcqAngCL
— samczsun (@samczsun) 2 februari 2022
3. Buy Bitcoin -> Sell Bitcoin for alts -> Buy back Bitcoin -> HODL -> Sell Bitcoin for alts -> HODL -> LAMBOiVibes schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 20:32:
[...]
De basis is eigenlijk best wel simpel, er zijn alleen twee varianten:
1. Buy Bitcoin ----> HODL ----> LAMBO
of
2. Buy Bitcoin ----> HODL ----> REKT
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 02-02-2022 22:26 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Hoe vaak moest je op de knietjes?Mooody schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:25:
Gezeik met de Rabo is overigens afgerond. Ze zijn overtuigd dat ik geen geld heb witgewassen, dus ik mag in de gratie des gods klant blijven bij de Rabo. F*ucking bedankt Rabo. Zonder Rabo geen leven![]()
jvel92 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:17:
Ewh... exploit van Wormhole bridge van 80k wETH ter waarde van 200 miljoen. Als je ETH op Solana had staan, wordt je hier niet zo heel blij van. Je wETH op Solana is hierdoor waarschijnlijk zijn onderpand in ETH kwijt, waardoor het in feite niets meer waard is.
[Twitter]
https://etherscan.io/tx/0...7385566fd1cb528f9e93e5f14
[ Voor 24% gewijzigd door Moiety op 02-02-2022 22:31 ]
Was niet nodig.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 02-02-2022 22:29 ]
Verwijderd
Dat heb ik bij elke vrouw.
Kreeg een tijdje geleden ook een mail van crypto.com dat margin beleggen met hefboom niet meer mogelijk is in mijn regio. En dat doe ik niet eens bij hun.
Ik heb je post op de eigen huis bouwen gevolgd. ik kan alleen zeggen dat je een absolute winnaar bent. Gonrats !Mooody schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:25:
Gezeik met de Rabo is overigens afgerond. Ze zijn overtuigd dat ik geen geld heb witgewassen, dus ik mag in de gratie des gods klant blijven bij de Rabo. F*ucking bedankt Rabo. Zonder Rabo geen leven![]()
[ Voor 5% gewijzigd door mannowlahn op 02-02-2022 22:31 ]
Iets teveel eer. Als je er vroeg bij bent, kun je net iets meer fouten maken. Dat was mijn voordeelmannowlahn schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:30:
[...]
Ik heb je post op de eigen huis bouwen gevolgd. ik kan alleen zeggen dat je een absolute winnaar bent. Gonrats !!!
[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 02-02-2022 22:36 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Valandin op 02-02-2022 22:42 ]
SOL dipt gewoon met BTC mee....Valandin schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:33:
Mooie rode candle op SOL nu ook gelijk natuurlijk, haha
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Hopen dat het een white hat is en het teruggeeft. Hij mag dan overigens 10 miljoen houden.
Ik zou ze herinneren aan de libor affaire.Mooody schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:25:
Wordt anders een behoorlijk witch hunt ja. 10 mil als bug bounty is overigens wel echt huge.jvel92 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:36:
[...]
Hopen dat het een white hat is en het teruggeeft. Hij mag dan overigens 10 miljoen houden.
Wat is daar gebeurd dan?Darrell schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:53:
Nasdaq earnings vallen een beetje tegen.
Facebook rekt.
[Afbeelding]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
https://www.marketwatch.c...11643837086?mod=home-pageLankHoar schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:58:
[...]
Wat is daar gebeurd dan?Facebook stocks mogen van mij naar -300$ want ik haat dat bedrijf (niets persoonlijks, sorry voor je P&L).
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Yep, net op 36.5K. Rond de 40k ga ik weer kopen.Richh schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:16:
Maarehh, hebben jullie al verkocht?
[ Voor 4% gewijzigd door rangatang op 02-02-2022 23:21 ]
Een groot wijsman vertelde mij afgelopen: Afblijfen met je tengels en HODL.Richh schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:16:
Nee, ik heb wel vandaag al 2 dips gekocht. Maar hij stuitert niet zo lekker vandaag.Richh schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:16:
Nee, want ik had niet gekocht. Nou ok, wel een deel van de pf in een bepaalde munt zitten met een lage supply, die ik gelukkig op een hoger niveau van de hand heb gedaan en nu weer ga DCA'en.Richh schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:16:
Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Nu al? Niet nog wat lager?Taro schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:21:
[...]
Nee, want ik had niet gekocht. Nou ok, wel een deel van de pf in een bepaalde munt zitten met een lage supply, die ik gelukkig op een hoger niveau van de hand heb gedaan en nu weer ga DCA'en.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Bitcoin wel ja, maar de munt waarvan ik de naam niet zal noemen volgt een iets ander patroon.Ronald.42 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:25:
[...]
Nu al? Niet nog wat lager?
Ik verwacht eigenlijk dat we nog wat dieper gaan....
Majah ik doe ook maar wat
Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Binnenkort zitten we op 42 Ronald.Ronald.42 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:25:
[...]
Nu al? Niet nog wat lager?
Ik verwacht eigenlijk dat we nog wat dieper gaan....
Majah ik doe ook maar wat
Zero.
Uiteraard komen we daar weer langs..
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Rijmt het op pesos?Taro schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:29:
[...]
Bitcoin wel ja, maar de munt waarvan ik de naam niet zal noemen volgt een iets ander patroon.
Oeh, erg close. Een raybus voor de eer:
Gedverdemme, dat worstje weer. Die heeft mij al 100%!winst opgeleverd. Dat patroon zal een keer doorbroken moeten worden.Taro schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:39:
[...]
s->i
o->f
pe->b
Kan jij enigszins arbitrage traden tussen verschillende chains? Want daar liggen vaak ook wel mooie kansen op papier met dat token.Taro schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:39:
[...]
s->i
o->f
pe->b
Helaas wel, na elke Ama van bijv. Charles zie je dit terugkomen. Er word volgens mij ook niets.. of weinig aan gedaan.EnderQ schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 00:34:
Wow enorme berg live crypto scams aan de gang op youtube misschien gebeurt dit vaker zo massaal?
Um constant!EnderQ schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 00:34:
Wow enorme berg live crypto scams aan de gang op youtube misschien gebeurt dit vaker zo massaal?
Prachtig...en wat gaat BTC de aankomende....Xqlus1ve schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 07:41:
Als jullie je afvragen waarom B*** waarvan de naam niet genoemd mag worden gestageneerd is komt omdat ik het gekocht heb
[ Voor 5% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 03-02-2022 07:51 ]
Omhoog, omlaag, omhoog, omlaag, niks.. niks.. omlaag, omhoog. Niks.. niks.. moon! Rekt!.. toch moon!! Nee helaas weer terug bij af en we beginnen opnieuw.. nee moon!! En een dump.. rekt. Pump!! Terug op het niveau van 48 uur eerder. Is dat en pump!??WiLLoW_TieN schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 07:47:
[...]
Prachtig...en wat gaat BTC de aankomende....
......48h doen ? 🤔
Zero.
Kijk daar kunnen we wat mee 😆Pelox schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 07:56:
[...]
Omhoog, omlaag, omhoog, omlaag, niks.. niks.. omlaag, omhoog. Niks.. niks.. moon! Rekt!.. toch moon!! Nee helaas weer terug bij af en we beginnen opnieuw.. nee moon!! En een dump.. rekt. Pump!! Terug op het niveau van 48 uur eerder. Is dat en pump!??
[ Voor 14% gewijzigd door Spollie op 03-02-2022 08:12 ]
Mooie samenvatting van de inhoud op een gemiddelde dag in de slowchat.Pelox schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 07:56:
[...]
Omhoog, omlaag, omhoog, omlaag, niks.. niks.. omlaag, omhoog. Niks.. niks.. moon! Rekt!.. toch moon!! Nee helaas weer terug bij af en we beginnen opnieuw.. nee moon!! En een dump.. rekt. Pump!! Terug op het niveau van 48 uur eerder. Is dat en pump!??
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Deze is ookVerwijderd schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 08:27:
Hoe kom ik ooit aan werken toe wanneer mensen 80k ETH uit een exploit trekken en Twitter gevuld wordt met meme goud?![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
GoeiemorgenTominatie schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 21:37:
Slaaplekker.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
De dag is nog niet voorbij heNgangatar schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:02:
[...]
Goeiemorgen![]()
![]()
Zo lekker he, zoals we er soms compleet naast kunnen zitten.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb mij er zelf niet in verdiept, maar volgens Reddit is het echt een ontzettend domme fout...jvel92 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:17:
Ewh... exploit van Wormhole bridge van 80k wETH ter waarde van 200 miljoen. Als je ETH op Solana had staan, wordt je hier niet zo heel blij van. Je wETH op Solana is hierdoor waarschijnlijk zijn onderpand in ETH kwijt, waardoor het in feite niets meer waard is.
[Twitter]
https://etherscan.io/tx/0...7385566fd1cb528f9e93e5f14
1
2
3
4
5
| // Wat de code was... if( is_valid_signature() == is_valid_guardian() ) // Wat de code had moeten zijn... if( is_valid_signature() && is_valid_guardian() ) |
[ Voor 17% gewijzigd door OkkE op 03-02-2022 09:45 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
https://old.reddit.com/r/...solana_explained/hvdrmtf/OkkE schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:25:
[...]
Ik heb mij er zelf niet in verdiept, maar volgens Reddit is het echt een ontzettend domme fout...
Nederlandse ELI5 versie (volgens Reddit)
Er werd niet gecheckt of de signature en guardian beide geldig waren. Nee, er werd vergeleken of het resultaat van de is_valid_signature en is_valid_guardian checks overeen komen.
Oftewel, als je vanuit een geldige guardian een ongeldige signature gebruikt, werkt het niet. Maar gebruik je vanuit een ongeldige guardian een ongeldige signature, dan werkt het wel.
In code
JavaScript:
1 2 3 4 5 // Wat de code was... if( is_valid_signature() == is_valid_guardian() ) // Wat de code had moeten zijn... if( is_valid_signature() && is_valid_guardian() )
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
An attacker left a 120k ETH (~$320m) hole in Wormhole today.
— Mudit Gupta (@Mudit__Gupta) 3 februari 2022
The Wormhole team has promised to cover the loss to save users from bearing the cost.
Let's explore how Wormhole works and how it was exploited (Bonus Wonderland / Sifu connection and memes inside)🧵👇 pic.twitter.com/kmljN1yjLp
Pff.. rookie mistake dit.OkkE schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:25:
[...]
Ik heb mij er zelf niet in verdiept, maar volgens Reddit is het echt een ontzettend domme fout...
Nederlandse ELI5 versie (volgens Reddit)
Er werd niet gecheckt of de signature en guardian beide geldig waren. Nee, er werd vergeleken of het resultaat van de is_valid_signature en is_valid_guardian checks overeen komen.
Oftewel, als je vanuit een geldige guardian een ongeldige signature gebruikt, werkt het niet. Maar gebruik je vanuit een ongeldige guardian een ongeldige signature, dan werkt het wel.
In code
JavaScript:
1 2 3 4 5 // Wat de code was... if( is_valid_signature() == is_valid_guardian() ) // Wat de code had moeten zijn... if( is_valid_signature() && is_valid_guardian() )
Hihi en daarom heb je goede developers + static code analysis nodig. Zulke bugs zijn wanneer de code draait moeilijker te vinden (niet onmogelijk).OkkE schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:25:
[...]
In code
JavaScript:
[ Voor 14% gewijzigd door sh4d0wman op 03-02-2022 09:59 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nee, de APY% is afhankelijk van 2 dingen, namelijk hoeveel TVL er op een chain is (immers wordt 3,5% van de revenuen uitgekeerd aan BIFI-houders) en de koers van de native token. Dus als FTM daalt en BIFI stijgt daalt de APY%. Als FTM morgen ineens $3 is, is het APY ook ineens weer 35%.Gelukszoekr schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:15:
de APY van BIFI op Fantom neemt aadig af. Betekend dit dat de apy op andere chains omhoog gaan? Ik heb hier laatst wel een plaatje voorbij zien komen met een mooi overzicht van de APY per chain..
[ Voor 21% gewijzigd door OkkE op 03-02-2022 09:48 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Bijzonder wel dat de waarde van de native token van invloed is op de apy. Dat impliceert ook dat wanneer bifi doet wat we er van verwachten, en ergens dit jaar de top100 zal binnenkomen, de apy steeds verder zal afnemen omdat de prijs van bifi in verhouding tot de native coins dan harder stijgtGlenn Hoddle schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:45:
[...]
Nee, de APY% is afhankelijk van 2 dingen, namelijk hoeveel TVL er op een chain is (immers wordt 3,5% van de revenuen uitgekeerd aan BIFI-houders) en de koers van de native token. Dus als FTM daalt en BIFI stijgt daalt de APY%. Als FTM morgen ineens $3 is, is het APY ook ineens weer 35%.
En dat is (momenteel) allemaal niet gerelateerd aan wat er op andere chains gebeurt.
Met mogelijk nog interessanter dat ze al een bugfix klaar hadden maar niet uit hebben gerold..OkkE schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:46:
Ik heb n.a.v. Th1x4nG zijn comment mijne aangepast. Het zit ingewikkelder in elkaar, maar feit blijft; het was een fout in de code.
Wormhole has promissed to cover the loss. Sorry hoe dan? Hebben die even zoveel kapitaal op de plank liggen? Wie gaat 200 miljoen betalen, ben wel benieuwd wat de achterliggende motieven zijn?jvel92 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:36:
Yep @OkkE , zag ook al wat explainers voorbijkomen, ongelooflijk knullig allemaal. Wel een risico waar je aan blootgesteld bent op moment dat je je kapitaal parkeert in een smart contract. Altijd goed om je daar van bewust te zijn.
Overigens heeft iemand al zijn portemonnee getrokken en de rekening van 200 miljoen gedekt. Altijd wel bijzonder hoe snel en makkelijk zoiets gaat in crypto lol.
Aanvullend een draadje, die ook een ander uitlegt. Met, en je verwacht het niet, een wonderland plot twist.
[Twitter]
Dit ook!mannowlahn schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:54:
[...]
Wormhole has promissed to cover the loss. Sorry hoe dan? Hebben die even zoveel kapitaal op de plank liggen? Wie gaat 200 miljoen betalen, ben wel benieuwd wat de achterliggende motieven zijn?
[ Voor 63% gewijzigd door MicroWhale op 03-02-2022 09:57 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Haha ja, bizar.mannowlahn schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:54:
[...]
Wormhole has promissed to cover the loss. Sorry hoe dan? Hebben die even zoveel kapitaal op de plank liggen? Wie gaat 200 miljoen betalen, ben wel benieuwd wat de achterliggende motieven zijn?
Komt omdat ze de native token gebruiken om de buyback voor de BIFI maxi vaults te doen, die komt namelijk gewoon van de markt.Gelukszoekr schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:48:
[...]
Bijzonder wel dat de waarde van de native token van invloed is op de apy. Dat impliceert ook dat wanneer bifi doet wat we er van verwachten, en ergens dit jaar de top100 zal binnenkomen, de apy steeds verder zal afnemen omdat de prijs van bifi in verhouding tot de native coins dan harder stijgt
Hard werken bij de mac?mannowlahn schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:54:
[...]
We hebben ook al projecten gezien die hun private key op github hadden laten slingeren. Dat waren dus echt geen rugs, maar noobs van 15.MicroWhale schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:56:
Crypto blijft mensenwerk hè.![]()
Dat in het 'nieuwe bankwezen' het openstaan van een kluis bepaald wordt door een == ipv &&.
Briljant.
Vermoed dat dat dan whales zijn die er al voor enkele honderden miljoenen inzitten. Die hebben de keuze, of hun investering door het putje zien gaan, of wat knaken bij elkaar leggen om de rest van je investering te redden.Verwijderd schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:56:
[...]
Haha ja, bizar.
'He wat vervelend, 250 millies down the drain. Naja, ik schiet wel ff voor, no biggie.'
Verwijderd
Geen idee, zou echt niet weten hoe dat allemaal in elkaar steekt...Richh schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:03:
[...]
Vermoed dat dat dan whales zijn die er al voor enkele honderden miljoenen inzitten. Die hebben de keuze, of hun investering door het putje zien gaan, of wat knaken bij elkaar leggen om de rest van je investering te redden.
Rugpull of niet, je zet gewoon je kluis wagenwijd open.Glenn Hoddle schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:58:
[...]
We hebben ook al projecten gezien die hun private key op github hadden laten slingeren. Dat waren dus echt geen rugs, maar noobs van 15.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
How did the @wormholecrypto exploit work? I joined forces with @gf_256 and @ret2jazzy to reverse engineer the exploit, and now that it's been patched we can finally share it with you👇 pic.twitter.com/lXwD0GLZ3N
— samczsun (@samczsun) 3 februari 2022
Verwijderd
Naar beneden klinkt wel wat overdreven, het lijkt er in mijn optiek meer op dat we gewoon even de verkeerde kant op stijgen.Spollie schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:20:
We gaan lekker naar beneden, nog even en m'n limit orders worden gehit
Yep. Dat is ook wat mij weerhoud een groter deel van mijn portfolio op DeFi te zetten. Is allemaal super veelbelovend, dikke hype, dikke tech. Maar feit blijft dat het grotendeels gelijk staat aan kleine tech start-ups met een heel klein clubje dat zorgt voor security.BTC100K2021 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:23:
Die hacks zijn inherent aan het feit dat miljoenen / miljarden worden toevertrouwd aan houtje-touwtje oplossingen van een stel script kiddies.
DeFi-protocollen en bridges worden met stoom en kokend water de grond uit gestampt om mee te doen in de hype, fatsoenlijk testen is er niet bij. De eindgebruiker ziet ook alleen dollartekens en pompt er zonder pardon bedragen in waar menig persoon jaren of decennia voor moet werken.
Dat trekt vervolgens weer foute figuren aan die als een velociraptor de zwakke plekken gaan opzoeken en er met de buit van door gaan.
[ Voor 14% gewijzigd door Valandin op 03-02-2022 10:34 ]
Die had dat állang gedaan als 'ie nog zou leven.Kol Nedra schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:15:
gaat idd best vaak verkeerd in crypto met hacks etc. Het is niet voor niets het wilde westen!
S. Nakamoto gaat ook nog een rugpull doen? 👀
Zit je dan bij de DeFi van CDC niet een stuk veiliger (excl. swappen en dapps), @Glenn Hoddle heb jij hier meer kennis van?Valandin schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:26:
[...]
Yep. Dat is ook wat mij weerhoud een groter deel van mijn portfolio op DeFi te zetten. Is allemaal super veelbelovend, dikke hype, dikke tech. Maar feit blijft dat het grotendeels gelijk staat aan kleine tech start-ups met een heel klein clubje dat zorgt voor security.
Het vervelende is dat nieuwsberichten als dit continue ook alleen maar meer hackers aantrekken. Kans om anoniem, gedecentraliseerd 200mil te stelen? Geef ze ongelijk, die zijn set-for-life na één hack.
Ben wel lichtelijk verbaasd dat ze gewoon een 200mil injectie van investeerders hebben gekregen. Die zag ik niet aankomen.
Oftewel gewoon een DD (Dalende Donderdag) zoals Mevr. P. het ooit omschreef..Spollie schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:20:
We gaan lekker naar beneden
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
De 1d candle is gewoon nog groen?Spollie schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:20:
We gaan lekker naar beneden
DeFi staat voor "decentralized finance". Als het bij CDC (een gecentraliseerde partij) is ondergebracht. Dan is het dus per definitie geen DeFi meer...Xqlus1ve schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:36:
[...]
Zit je dan bij de DeFi van CDC niet een stuk veiliger (excl. swappen en dapps), @Glenn Hoddle heb jij hier meer kennis van?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq