[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.209 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:43
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 21:34:
[...]

Dit soort posts, en de gehele discussie met o.a. @Richh en @Glenn Hoddle zouden eigenlijk ergens als naslagwerk opgeslagen moeten worden. Gewoon een goudmijn voor nieuwkomers in crypto en DeFi in het bijzonder :)
Ik snap er geen fuck van 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YMYQoA0e-Hv8F9-hjUP2KiLJlCw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3N9rRmEG5MqTiHd1qK1t5YkP.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Ik heb mij aangesloten bij dit forum zodat ik aan kon sluiten bij het rechter tafeltje. Blijkt dat ik gewoon in de rij sta bij de linker. En dan ‘how to buy en how to sell’
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5-v2edwKdqabU86v34jSYPpHGe8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/i7HK6dMxQbN0AosCgS8GtVIW.jpg?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door Moiety op 14-01-2022 23:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:26
Richh schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 22:05:
Dat klopt, met als verschil dat een bedrijf een toegevoegde waarde verkoopt. Hier hebben mensen al dan niet geld voor over.
Wat is de toegevoegde waarde van Sushiswap? Het is niet dat het swappen zo voordelig of aantrekkelijk is, je geeft zelf verderop ook aan dat je niet actief trade op een DEX (wat in de basis zonde is). Eigenlijk is het vooral die rente die het aantrekkelijk maakt. Alleen de hoogte van die rente is weer afhankelijk van hoeveel het systeem gebruikt wordt.

Ergo: zolang er massa's mensen instappen, stijgen de rentes en wordt iedereen slapend rijk.
Maar als die mensenmassa nou zou stoppen met aankopen doen? Iets wat gegarandeerd een keer gaat gebeuren wanneer jouw product enkel stalt op geld verdienen, zonder dat er écht geld verdiend wordt?

Dan is het te hopen dat alle onderliggende geldstromen precies zo zitten als dat men doet voorspiegelen, en er bijvoorbeeld geen geleende assets gebruikt zijn om de APY's op de krikken. Want of dat wel of niet gebeurd, weten we niet zeker.
De toegevoegde waarde is dat je op een Sushiswap token A kunt omwisselen (swappen) voor token B. Dat is het enige wat je van ze nodig hebt als gebruiker.

De gegenereerde omzet van Sushi is alleen relevant voor de Sushi investeerders en niet voor de gebruiker. Net als jij op moment dat je een biertje drinkt, je je niet druk maakt om de omzet van de brouwerij.
Da's ook interessant. Ik snap dat je de swap fees int en dat dat geld oplevert.
Maar dan; DPX is gebaat bij diepe liquiditeit, met andere woorden: ze hebben geld nodig. Maar waarom is dit de weg waarop ze die liquiditeit zoeken? En hoe 'liquide' is het eigenlijk, kan jij je geld er zomaar uithalen? Zo ja, waar komt die APY dan vandaan? Uit het DPX team neem ik aan?
Maar het DPX team had toch juist geld nodig, terwijl ze jou betalen?
DPX is net als elk ander protocol gebaat bij een diepe liquiditeit in de liquidity pools. Een diepe liquiditeit zorgt ervoor dat men tokens kan kopen/verkopen zonder enorme prijsverschillen te veroorzaken. Bij een lage liquiditeit benadeelt zowel een potentiële investeerder als een investeerder die wilt uitstappen.

De liquiditeit in een dergelijke pool is overigens geen eigendom van het betreffende protocol. Door deel te nemen aan een liquidity pool, geef je dus geen geld aan het protocol. Dergelijke pools zijn noodzakelijk om de aan- en verkoop van tokens te faciliteren, want hoe ga je anders aan de tokens komen als investeerder? Om liquiditeit aan te trekken in liquiditeit pools, moet je als protocol extra rewards in de strijd gooien. In het geval van Dopex stelt het team DPX tokens ter beschikking.

Het geld kun je eruit halen, wel heb je rekening te houden met impermanent loss. Dit is ook meteen de reden waarom je op liquidity pools hoge APY percentages ziet.

Nogmaals: een protocol heeft geen beschikking tot de liquiditeit die jij een liquidity pool verzorgt.
Laat ik hem afsluitend nog eens heel simpel stellen: wáárom willen die protocollen een pool hebben op sushiswap, waarom is dat zoveel geld waard en waar komt dat geld vandaan?
Een protocol heeft een liquidity pool nodig, omdat anders de token simpelweg niet verhandelbaar is. Dit hoeft niet perse via Sushiswap te gebeuren overigens. Alternatieven zijn: Curve, Uniswap, TraderJoe etc. Wil je aantrekkelijk zijn voor investeerders dan moet er ook voldoende liquiditeit zijn. Om voldoende liquiditeit in de pools aan te trekken moet je incentives gaan uitdelen.

Voor protocols is dit overigens erg duur. Liquiditeit is ook niet loyaal; je deelt je tokens mogelijk uit aan gebruikers of trading firms, die je rewards meteen dumpen. Alameda Research is berucht om dergelijke praktijken: farm and dump.

Alternatieven zijn om als protocol volledig zelf eigenaar te zijn van de liquidity pool, zoals bijvoorbeeld Olympus Dao doet. Zie dashboard van Olympus Dao wat hun dat aan fees oplevert https://dune.xyz/shadow/Olympus-(OHM). Een ander alternatief is om te gaan liquidity poolen via Curve en mee te gaan doen aan de strijd om CRV.

Edit: waar komt dat geld vandaan. VC’s en figuren als Tetranode vallen over elkaar heen om ergens in te kunnen investeren in ruil voor token allocatie en invloed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Moiety schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:19:
Ik heb mij aangesloten bij dit forum zodat ik aan kon sluiten bij het rechter tafeltje. Blijkt dat ik gewoon in de rij sta bij de linker. En dan ‘how to buy en how to sell’
[Afbeelding]
Deze blijft ook altijd prachtig:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rO2ipIkIVqUHeORivHhZ9w89z2I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/u6m78cEhLpwTlQ5Jz3c2jZN3.jpg?f=user_large

Overigens wel weer tijd voor een recente versie :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 13:51
Taro schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:25:
[...]

Deze blijft ook altijd prachtig:
[Afbeelding]

Overigens wel weer tijd voor een recente versie :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/61bgaj.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/61bgxd.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Valandin op 14-01-2022 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Ik ga vannacht weer op onder de liggen.

Kan ie in ieder geval niet te ver zakken :+

[ Voor 48% gewijzigd door elektriekert op 14-01-2022 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
BAM, lekker die short op DOG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
elektriekert schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:41:
Ik ga vannacht weer op onder de liggen.

Kan ie in ieder geval niet te ver zakken :+
Ik lig er vannacht weer zo bij. Nog steeds 30% in de min sinds vorig jaar. Try not to cry
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/09ZJ5vzzzW_pssPuJH-VzxYW4L8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BIxbof0OGjvUEW4bQypbAy0K.png?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door Moiety op 14-01-2022 23:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
Moiety schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:50:
[...]

Ik lig er vannacht weer zo bij. Nog steeds 30% in de min sinds vorig jaar. Try not to cry
[Afbeelding]
Vanaf je ATH waarschijnlijk, maar waarschijnlijk niet t.o.v. je inleg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-09 13:49

resusaapje

h less

Taro schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 22:01:
Zojuist toch maar een gokje gewaagd en in het Fantom ecosysteem gedoken. Nu FUSDT via Scream aan het staken, BOO aan het staken voor o.a. WOO, Scream (Huidige supply: 2M) voor de speculatie aangeschaft en nu kijken wat er nog meer mee mogelijk is :)

Bevalt vooralsnog prima, FTM is snel en de fees zijn laag.

Denk dat ik vanaf volgende maand weer begin met maandelijks een bedrag in te leggen, dat heb ik de afgelopen periode bewust niet meer gedaan. Maar ipv ook een deel naar de spaarrekening te sturen ga ik nu ook een deel verspreiden in stablecoins met een mooie APY. Overal iets wegzetten durf ik wel aan.

Ik wens echter mijn nabestaanden wel heel veel succes met alles bij elkaar te harken en zoeken als ik tegen een boom aan ben gereden :D
Dat laatste! Daar zit ik dus ook mee. Man, ik heb al moeite zelf alles bij te houden :/

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Moiety schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:50:
[...]

[Afbeelding]
Ow dat valt mee!
Na de -85% van begin 2018 ben ik zo emotioneel afgestompt dat de huidige koers me niets meer doet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Valandin schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:54:
[...]

Vanaf je ATH waarschijnlijk, maar waarschijnlijk niet t.o.v. je inleg :D
Mja, ik ben zo’n newbe die is ingestapt in oktober vorig jaar. Op de trein gesprongen op het meest bullish moment ever. Dus ja. Tov mijn inleg. Best een dure cursus tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Waarom moonen we nog niet na het nieuws?
https://www.rtlnieuws.nl/...itcoin-bux-trade-republic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
elektriekert schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:58:
[...]

Ow dat valt mee!
Na de -85% van begin 2018 ben ik zo emotioneel afgestompt dat de huidige koers me niets meer doet :')
Van je inleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Moiety schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 00:00:
[...]

Mja, ik ben zo’n newbe die is ingestapt in oktober vorig jaar. Op de trein gesprongen op het meest bullish moment ever. Dus ja. Tov mijn inleg. Best een dure cursus tot nu toe
Ah ja rough. Ach, gewoon lekker door DCA'en. (Als je dat doet)
Gaat je average €/BTC omlaag en sta je sneller in het groen.
..tenzij we naar de 0 gaan natuurlijk :D
Waarschijnlijk, 2018-2019 was echt een kut periode, ik ben toen uitgestapt. 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Valandin op 15-01-2022 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Valandin schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 00:02:
[...]

Ah ja rough. Ach, gewoon lekker door DCA'en. (Als je dat doet)
Gaat je average €/BTC omlaag en sta je sneller in het groen.
..tenzij we naar de 0 gaan natuurlijk :D
Dat doe ik. Ben alleen begonnen met een erg hoog bedrag. Af en toe een experiment na een tweet van Elon Musk pompt mijn PF wel weer een beetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Het mooiste experiment zou zijn om nu al mijn spaargeld op ADA in te zetten, mijn crypto apps te verwijderen, nooit meer op dit forum te kijken en pas over 5 jaar weer eens kijken of ik een lambo kan kopen. (Maar dan moet ik niet vergeten om mijn wachtwoorden in mijn testament op te nemen. Je weet nooit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8p3W60anVV8-ygVFwuzA_eMEA28=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7r0L1No0bCANRbNJYc9fl54a.png?f=user_large
Deze mannen (en vrouw) betalen indirect mijn lambo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Moiety schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 00:15:
Het mooiste experiment zou zijn om nu al mijn spaargeld op ADA in te zetten, mijn crypto apps te verwijderen, nooit meer op dit forum te kijken en pas over 5 jaar weer eens kijken of ik een lambo kan kopen. (Maar dan moet ik niet vergeten om mijn wachtwoorden in mijn testament op te nemen. Je weet nooit)
Tja, ADA, ik heb zo'n 10% van m'n portfolio erin. Heb goede hoop maar ben nog niet heilig overtuigd.

Ben wel benieuwd wat men hier zou doen.
Stel je krijgt €100.000 en je moet het in 3 crypto's stoppen waarin het minimaal 5 jaar vast staat.
Welke 3 zou je dan kiezen..

[ Voor 7% gewijzigd door Valandin op 15-01-2022 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Valandin schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 00:21:
[...]

Tja, ADA, ik heb zo'n 10% van m'n portfolio erin. Heb goede hoop maar ben nog niet heilig overtuigd.
Stel je krijgt €100.000 en je moet het in 3 crypto's stoppen waarin het minimaal 5 jaar vast staat.
En BTC en ETH zijn uitgesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
33.33% Dot
33.33% Ada
33.33% Celr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:18
[...]

Das nog best moeilijk, ik denk dan 2 veilige opties: BTC en ETH maar de 3rde? moeilijk....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Moiety schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 00:23:
[...]

En BTC en ETH zijn uitgesloten
of 3 per verschillende caps:

3 large caps:
1. DOT
2. LUNA
3. BNB

Mid caps:
1. CRO
2. FTM
3. TRON

low caps:
1. BOO
2. LIT
3. KAVA

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Kol Nedra schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 00:29:
[...]

of 3 per verschillende caps:

3 large caps:
1. DOT
2. LUNA
3. BNB

Mid caps:
1. CRO
2. FTM
3. TRON

low caps:
1. BOO
2. LIT
3. KAVA
Geen Celr of Ada?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
sorry niet gevolgd, weet er niks van namelijk O-)

ohja ADA!

oke skip LUNA, ik ga voor ADA :z

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 15-01-2022 00:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:42
En niemand neemt je meer serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Celr, bunch of nerds doing difficult stuff. Net als Ada.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
[...]

DOT
ATOM
ETH

CRO
Flux
Matic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
3 is wel weinig, voor een goede spreiding heb je ongeveer 7 nodig toch?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Correct,
Had geen plan en dollartekens in mijn ogen toen mijn hele PF x10 had gedaan.
De jaren erna ben ik gaan DCA-en en heb vorig jaar ook al winst genomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Ada
Kda
Ftm

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Kol Nedra schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 00:38:
3 is wel weinig, voor een goede spreiding heb je ongeveer 7 nodig toch?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ghHxU3d4ATJaDOGx2t9hgY7kL4M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w9WWnap3oBouO5zP6xrRfusR.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
elektriekert schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 00:38:
[...]

Correct,
Had geen plan en dollartekens in mijn ogen toen mijn hele PF x10 had gedaan.
De jaren erna ben ik gaan DCA-en en heb vorig jaar ook al winst genomen. :)
Dat ‘winst nemen’, daar wacht ik op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Moiety schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 00:15:
Zolang het niet onder de $0,085 zakt sta ik nog in de plus :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
elektriekert schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 00:41:
[...]

Zolang het niet onder de $0,085 zakt sta ik nog in de plus :+
lijkt me heerlijk gevoel, heb ik wel met SOL gak van ~$30 :)
ADA is ~$0.90
DOT ~$15

voor de rest niet meer bijgehouden

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Taro schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 22:59:
[...]

Heb inmiddels ook TOMB in de pf, kan ik ook TOMB-FTM op Spookyswap wegzetten en geldt die airdrop gewoon voor het holden van TOMB? Of moet dit op een bepaald platform? Bij voorkeur hou ik alles een beetje op dezelfde locatie :)
Geldt ook gewoon voor het holden van TOMB. Komende 115 dagen oid worden er snapshots genomen. (Dagelijks, random momenten)

https://twitter.com/tombf...?cxt=HHwWlICzwc22pY0pAAAA

En hier ziet dus een volwassen miljardair achter die 'frens' zegt tegen volgers op twitter. Ik vind daar heel veel van, maar niet genoeg om niet mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

5 jaar is wel een zware klus, maar ETH, BIFI en CVX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Dat snap ik, maar dat is ook een kwestie van je best doen. Ik had een jaar geleden nog niet eens een wallet. Sterker, ik heb me ergens december 2020 aangemeld op Binance.

Het is taaie materie en automatisch ook een soort snelcursus traditionele finance erbij en ja, kijk, ik snap ook nog een kwart totaal niet. Maar ik denk me hiermee goed voor te sorteren op de toekomst van crypto ook - op tijd de juiste pareltjes kunnen herkennen. Een beetje wat @Mooody kan, maar dan elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Hoezo rendement, de Nl 10 jaar rente:
NL10yr
0,0460 +0,0330 +253,85%
;)
Bron: IEX.

[ Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 15-01-2022 01:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Poeh he, er staan tegenwoordig meer leestekens in sommige posts, dan voorheen in een heel slowchat topic.

Mooie ontwikkeling. Ik hoop dat BTC dit ook weet te waarderen op waarde. Zulke posts verdienen gewoon weer een getal in de 60K.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
[...]

QNT
ATOM
EGLD

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Laatst online: 23-09 00:01
Niet simpel, bij mij ligt de nadruk daar dan op de 'minimaal 5 jaar'. Dus niet degene waar het meeste winst op te halen valt, maar degene die überhaupt nog bestaan tegen dan en in de + staan. Ik zou dan eerder denken aan bv link, misschien bnb en luna. Mogelijks xmr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 08:52
5 jaar is veel in cryptoland. Blijf me verbazen hoe het landschap er bv 2 jaar uit zag:
https://coinmarketcap.com/historical/20200112/

Kijken alleen al de top 20. Eth 145 dollar, Ada, nog geen 4 cent. Maar ook coins die nu geen bestaansrecht meer hebben.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:50
1. BTC
2. BTC
3. BTC

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lucatoni schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 01:37:
5 jaar is veel in cryptoland. Blijf me verbazen hoe het landschap er bv 2 jaar uit zag:

Kijken alleen al de top 20. Eth 145 dollar, Ada, nog geen 4 cent. Maar ook coins die nu geen bestaansrecht meer hebben.
this time it's different :7

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 01:20
Taro schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 22:01:

Ik wens echter mijn nabestaanden wel heel veel succes met alles bij elkaar te harken en zoeken als ik tegen een boom aan ben gereden :D
Het lijken wel pensioenen :)

misschien komt er ooit wel mijncryto-overzicht.nl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06 13:26
Heeft hier iemand ervaringen met de launch van Katsa van afgelopen week.
Ik had me namelijk aangemeld + Bit aageschaft maar uiteindelijk is er niets van de beloofde airdrop geleverd?

Iemand ervaringen? Heb ik iets verkeerd gedaan of eigenlijk wat heb ik verkeerd gedaan?

Bvd, Ballie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:05

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit

Hadden ze toen wel bestaansrecht dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:18

Prachtig dit ja, met de kennis van nu had je toen vast andere beslissingen gemaakt. Even naar de kennis van nu.. als je nu je pf hodlt, hoe ziet het er dan over 2 jaar uit? Maak maar een screenshot en bekijk die maar over 2 jaar, ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
Normaal altijd bullish maar nu toch maar een deel van mijn pf, op groen, winst genomen (lees: weggezet om later weer in te zetten).

Spanningen rond Oekraïne lopen dermate op wat wellicht neerwaartse druk kan veroorzaken aankomende week. Lees nu dat ze in de US al overleg hebben op het leveren van extra gas mocht de kraan vanuit Rusland dichtgedraaid worden. Hopelijk wordt het diplomatiek opgelost en blijft het rustig. Eerst maar even rustig afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Laatst online: 25-09 08:52
twain4me schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 06:33:
[...]

Hadden ze toen wel bestaansrecht dan? :+
Ada stond bv al in de top20. Daarmee zou je kunnen zeggen dat het al een bekende coin was en dus bestaansrecht. Toch x30 in 2 jaar tijd. Ongelovelijk eigenlijk....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Don Guacamole schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 07:24:
[...]

Prachtig dit ja, met de kennis van nu had je toen vast andere beslissingen gemaakt. Even naar de kennis van nu.. als je nu je pf hodlt, hoe ziet het er dan over 2 jaar uit? Maak maar een screenshot en bekijk die maar over 2 jaar, ben benieuwd..
Mijn telefoon staat al helemaal vol met dit soort screenshots. Heb mijzelf al 15 keer voorgenomen om pas over 2 jaar weer eens te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xqOkw4cQ29yfhzPnv19Cu8IHaeg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jMbL66klGCvvvr6UmdTdoZVC.png?f=user_large
Maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:11
Begin er weer een wat meer bullish gevoel bij te krijgen. Lijkt dat de Alts nu pompen om straks leeg te lopen voor de Bitcoin pump. Bodem lijkt nu wel gevonden, wacht het nog even af tot maandagochtend misschien of zondagavond zodat ik niet te laat ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-09 14:11
[...]

Niet veel anders dan nu:
FTM
MATIC
DOT

FTM is gewoon consistent goed bezig. MATIC zie ik zelfs ETH flippen op basis van de adoptie van de dikke tech. DOT is gewoon DOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 20:26
Goedemorgen, waar zien jullie een mooi uitstap moment voor CELR?

Hij schiet zo mooi parabolisch omhoog dat er wel een pullback moet komen om toch? :X

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ballie2210 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 04:37:
Heeft hier iemand ervaringen met de launch van Katsa van afgelopen week.
Ik had me namelijk aangemeld + Bit aageschaft maar uiteindelijk is er niets van de beloofde airdrop geleverd?

Iemand ervaringen? Heb ik iets verkeerd gedaan of eigenlijk wat heb ik verkeerd gedaan?

Bvd, Ballie
Kasta bedoel je neem ik aan? Het is ook geen airdrop geweest he, je moest BIT inzetten om KASTA te ontvangen. Heb je wel op de Commit Now knop gedrukt? Bij GGM zie je die nu ook staan, maar nog een paar dagen wachten voordat die enabled wordt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CqUBqlkInDhMshaRBf1NyQ2iaqQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8xXX4ZxW2L9XOxJge9jzKReq.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.bybit.com/en-...etail/?id=202201101600022

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Khaelos schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 08:58:

Hij schiet zo mooi parabolisch omhoog dat er wel een pullback moet komen om toch? :X
Als BTC blijft stijgen, doet Celr dat ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:44
Taro schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 22:28:
[...]

Ik heb verschillende USB-sticks met pinlocks/encryptie erop verspreid over verschillende locaties met per stuk .kdbx's met afwijkende Master logins die ieder gedeeltes bevatten van het geheel. Mijn vrouw komt er gegarandeerd niet uit, maar ze kan contact opnemen met verschillende mensen die er wel verstand van hebben en haar er mee kunnen helpen.
Gewoon verwijzen naar hier, dan komt ze er vast wel uit, naast dat ze meteen een gruwelijke bak onzin en mooie babes mee pakt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 20:26
Moiety schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:08:
[...]

Als BTC blijft stijgen, doet Celr dat ook
Tja.. als het regent word je nat.. 8)7

Maar zijn er bepaalde Resistance levels of juist support levels die significant zijn? :9

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:44
:N

Gulden
Ripple
DOGE

:Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Khaelos schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:17:
[...]

Tja.. als het regent word je nat.. 8)7

Maar zijn er bepaalde Resistance levels of juist support levels die significant zijn? :9
Tenzij je een paraplu hebt. Een paraplu genaamd:
HODL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 23:20

Vis

Dit is helemaal niet parabolisch wat Celr doet. Dat deed ie in September vorig jaar richting de 19 dollar cent.
Pas wanneer ie daar aankomt en bij z'n ATH gaat komen zou ik pas denken aan eventueel uitstappen (tijdelijk) of blijven hodlen en staken gewoon. Ze zijn lekker bezig en met Celer IM (Inter chain Message framework) gaan ze echt iets moois bouwen wat uniek is.

uitgelegd hier:

https://blog-celer-networ...multi-blockchain-dapps%2F

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:16

Voorlopig niet. Ik denk zelf dat de 10 cent deze maand niet overschreden wordt. Als je celr hebt voor korte trades dan kan je dit trucje een paar keer uithalen de komende maanden.

Zelf zit ik er in voor lange termijn en zelf bij vorige ath verkoop ik nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-09 13:02
Wat denken jullie van SOL?
Zit ik mee te staken op Binance, redelijk netjes ingekocht.

Als Bitcoin nog verder zakt ben ik bang dat ik er niet meer vanaf kom 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momark
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-07 08:37
Ik volg dit draadje nu al een tijdje en soms is het echt slowchat, soms leuke discussies en af en toe wat TA. Ik beleg al jaren, op 150 uit btc gestapt, daarna cryptos links laten liggen. Nu lijkt het wereldwijd toch meer omarmt te worden en een nieuwe realiteit te worden, dus langzaamaan toch maar weer op de cryptotrein gestapt. TA is leuk, maar alle coins zullen over het algemeen eenzelfde koersverloop laten zien als Btc. Ik mis hier een beetje de fundamentele analyse van de coins, of is dat in een ander draadje, ik heb het nog niet kunnen vinden.

Mijn top 4 voor de komende 5 jaar:
Ada
Xtz
Chz
Mana

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Momark schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:27:
Ik mis hier een beetje de fundamentele analyse van de coins, of is dat in een ander draadje, ik heb het nog niet kunnen vinden.

Ada
Xtz
Chz
Mana
Een forum komt tot stand door bijdragen van users. Als je iets mist kan je natuurlijk zelf het goede voorbeeld geven. Maar daarna knal je zelf zonder enige verdere fundamentele toelichting 4 coins in je bericht :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Ik volg dit draadje nu al een tijdje en soms is het echt slowchat, soms leuke discussies en af en toe wat TA. Ik beleg al jaren, op 150 uit btc gestapt, daarna cryptos links laten liggen. Nu lijkt het wereldwijd toch meer omarmt te worden en een nieuwe realiteit te worden, dus langzaamaan toch maar weer op de cryptotrein gestapt. TA is leuk, maar alle coins zullen over het algemeen eenzelfde koersverloop laten zien als Btc. Ik mis hier een beetje de fundamentele analyse van de coins, of is dat in een ander draadje, ik heb het nog niet kunnen vinden.

Ada
Xtz
Chz
Mana
Je zou hier kunnen lurken voor de wat meer fundamentele analyses. Supersaai.
[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:12
Ik liep wat achter, dus probeer me nu nog door de SlowChat heen te worstelen. Het blijft lastig bij te houden.

Nu kom ik wat oudere berichten tegen over de DOT Crowdloans. De genoemde zijn inmiddels allemaal klaar (Moonbeam, Scala, Astra). Zijn er nog nieuwe te noemen die het onderzoeken waard zijn?

Ga me ook nog even inlezen over Fantom.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:39
Rubert schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:38:
Ik liep wat achter, dus probeer me nu nog door de SlowChat heen te worstelen. Het blijft lastig bij te houden.

.
dit is niets man. Wacht maar tot de bull modus, dan heb je 1 pagina per 5min waarvan 40% domme vragen, 50% meme en moon kreten, en dan nog 10% kwaliteit input

[ Voor 23% gewijzigd door anti elppa op 15-01-2022 10:09 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-09 08:12
Rubert schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:38:

Nu kom ik wat oudere berichten tegen over de DOT Crowdloans. De genoemde zijn inmiddels allemaal klaar (Moonbeam, Scala, Astra). Zijn er nog nieuwe te noemen die het onderzoeken waard zijn?

Ga me ook nog even inlezen over Fantom.
Daar is zelfs een apart topic voor!

Polkadot & Kusama crowdloans

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-09 14:11
Voor de mensen die in VVS zitten. Iemand de roadmap al gezien?

https://medium.com/vvs-fi...dmap-preview-4b34e730adc0

Lijkt erop dat ze terug zijn gekomen op de tokenomics.

TLDR; REKT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Don Guacamole schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 07:24:
[...]

ik heb screenshots gemaakt op 1 januari van mijn pf en op een usb stick gezet, ben bemieuwd over 2 jaar om te vergelijken 😊

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Ada
Xtz
Chz
Mana
Je kan geen FA doen op coins die op CMC staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
mentalozzie schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:27:
Wat denken jullie van SOL?
Zit ik mee te staken op Binance, redelijk netjes ingekocht.

Als Bitcoin nog verder zakt ben ik bang dat ik er niet meer vanaf kom 🤣
Sol, mwah, nooit echt fan van geweest.
Ik vind Corona lekkerder.
Oh wacht dit is niet het bierforum, sorry :+

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l6y-R2WqsrId2Qyd0kGH882OJ48=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZaDa2kIExVTY6KdnHexmgW2K.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:42

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:40:
[...]

en dan nog 10% kwaliteit input
We zijn optimistisch vandaag? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

YES schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:29:
[...]
Ha, dat zijn de Jaapio babes natuurlijk. Die hebben nu even welverdiende rust.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
sh4d0wman schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:34:
[...]

Ha, dat zijn de Jaapio babes natuurlijk. Die hebben nu even welverdiende rust.
Welverdiende rust ?

Het wordt hoogtijd dat die babes weer aan het werk gaan O-)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:39
YES schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:29:
[...]

ja man. Ik stond op vanmorgen en voel aan mijn kleine teen dat we aankomende week boven de 46 gaan komen.

[ Voor 40% gewijzigd door anti elppa op 15-01-2022 11:00 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:48
[...]

Even denken, ik denk dat ik voor de volgende drie zou gaan.

1. BTC
2. BTC
3. BTC

Mijn risico tolerantie is wat lager dan de meesten hier vermoed ik. Met gemiddeld elk jaar 50% heb je maar een jaartje of 8 nodig om er een miljoen van te maken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momark
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-07 08:37
[quote]Taro schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:33:
[...]

Een forum komt tot stand door bijdragen van users. Als je iets mist kan je natuurlijk zelf het goede voorbeeld geven. Maar daarna knal je zelf zonder enige verdere fundamentele toelichting 4 coins in je bericht

Goed punt, er werd alleen om een lijstje gevraagd. ;-)
Xtz groot verwant met nft's, oa ubisoft heeft nft op tezos gelauncht. Nft's zijn hot, ik geloof hier wel in.

Chz hiermee kan je fan tokens kopen, verschillende grote sportclubs zijn aangesloten bij chz, met het toevoegen van andere clubs of takken van sport, zou dit nog best wel eens wat kunnen worden

Mana is een currency om in decentraland, virtuele wereld, dingen te kopen. Een aantal grote bedrijven zijn hier al ingestapt, australian open is er te volgen, zoveel mogelijkheden nog te ontwikkelen.

Bovenstaande hoeft niet perse impact op de koers te hebben, maar is wel een reden voor mij geweest om in te stappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8SA34p8f6IC50eJJCnxKFfVg90g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RvZbQ2TtKOM67nEc9VcvOSgL.jpg?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:16
Pwoah, die week dat we naar 69k gingen... Toen de slowchat sneller ging dan Snelle aan de dunne, terwijl iedereen in hoofdletters schreeuwde om Lambo's en meer babes. Dat Aggr trade dan over de luidsprekers schalde, terwijl je alvast je pimp stick uitzocht op Ali Express. Want rijk gingen we worden, zo afzichtelijk rijk dat je scheef zou gaan lopen van het gewicht van je portemonnee.

Andere tijden.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Gezamelijk zouden we dus (naast BTC en ETH) een spread hebben over:
  • DOT
  • ADA
  • CELR
  • BNB
  • CRO
  • FTM
  • TRON
  • BOO
  • LIT
  • KAVA
  • ATOM
  • FLUX
  • MATIC
  • BIFI
  • CVX
  • QNT
  • EGLD
  • XTZ
  • CHZ
  • MANA
Ik zou zelf twijfelen tussen;
  • MANA / SAND
  • FTM / XTZ
  • ADA / LINK
Maar als ik gewoon een normaal portfolio zou kunnen maken;
  • 30% BTC
  • 20% ETH
  • 15% ADA
  • 15% LINK
  • 10% MANA
  • 10% FTM
(Dat lijkt ook wel redelijk op m'n portfolio nu, alleen heb ik nu nog een beetje SOL, IMX, BIT en DOT.
Van SOL wil ik in ieder geval af op korte termijn)

[ Voor 34% gewijzigd door Valandin op 15-01-2022 11:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Valandin schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:41:
Gezamelijk zouden we dus (naast BTC en ETH een spread hebben over:
  • DOT
  • ADA
  • CELR
  • BNB
  • CRO
  • FTM
  • TRON
  • BOO
  • LIT
  • KAVA
  • ATOM
  • FLUX
  • MATIC
  • BIFI
  • CVX
  • QNT
  • EGLD
  • XTZ
  • CHZ
  • MANA

MANA / SAND
FTM / XTZ
ADA / LINK
Lol, zie ik daar nu serieus Tron in het rijtje staan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jvel92 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:45:
[...]

niks mis mee, het is misschien een saaie coin maar wel "stabiel"

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05:27
  • DOT
  • ADA
  • CELR
  • BNB
  • CRO
  • FTM
  • TRON
  • BOO
  • LIT
  • KAVA
  • ATOM
  • FLUX
  • MATIC
  • BIFI
  • CVX
  • QNT
  • EGLD
  • XTZ
  • CHZ
  • MANA
MANA / SAND
FTM / XTZ
ADA / LINK

30% BTC
20% ETH
15% ADA
15% LINK
10% MANA
10% FTM
CRV kan wel naast CVX.
Heb na de Coinbureau video ook een beetje IMX opgepikt, had jij deze ook niet?

Heb persoonlijk zelf niets met ada en tron.

Near, kava, ftt en dydx hou ik ook altijd een beetje in de gaten maar nog niet echt de behoefte gehad om in te stappen.
Dot, matic , ftm zit je ook gewoon goed als je toch voor altcoins wil gaan heb ik het idee.
Luna wil ik het liever niet over hebben die had ik al vrij vroeg zeg maar…
Als BTC raar gaat doen gaat sowieso alles naar de vinkentering 😊

Hier vooral ETH trouwens + 70 procent van de PF
En CRO met de kaart natuurlijk 👍

[ Voor 22% gewijzigd door Alpina op 15-01-2022 12:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
TRON is een top munt. Staat vandaag zelfs bij de top gainers!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/omO-xVFOEcVXoluElHNrrHFjTso=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KH6TTPUDWWjF0HnJeSRNQPlj.png?f=fotoalbum_large

Jullie maken alleen een typfout. Het is namelijk TORN ipv TRON :+

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Kol Nedra schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:48:
[...]

niks mis mee, het is misschien een saaie coin maar wel "stabiel"
We hanteren beide denk ik een andere definitie voor stabiel :P . USDT is stabiel, TRON is 63% down in de USD pair ten op zichtte van de ATH in 2021.

Wel benieuwd naar de gedachte erachter om hier geld in te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:50
jvel92 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:45:
[...]

Had een flufje op Binance staan tussen 02-01-18 en 05-01-18, dat waren nog tijden... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jvel92 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:54:
[...]

We hanteren beide denk ik een andere definitie voor stabiel :P . USDT is stabiel, TRON is 63% down in de USD pair ten op zichtte van de ATH in 2021.

Wel benieuwd naar de gedachte erachter om hier geld in te investeren.
USDT is niet stabiel, die gaat alleen maar naar beneden...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:16
Momark schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:07:
[quote]Taro schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:33:
[...]

Een forum komt tot stand door bijdragen van users. Als je iets mist kan je natuurlijk zelf het goede voorbeeld geven. Maar daarna knal je zelf zonder enige verdere fundamentele toelichting 4 coins in je bericht

Goed punt, er werd alleen om een lijstje gevraagd. ;-)
Xtz groot verwant met nft's, oa ubisoft heeft nft op tezos gelauncht. Nft's zijn hot, ik geloof hier wel in.

Chz hiermee kan je fan tokens kopen, verschillende grote sportclubs zijn aangesloten bij chz, met het toevoegen van andere clubs of takken van sport, zou dit nog best wel eens wat kunnen worden

Mana is een currency om in decentraland, virtuele wereld, dingen te kopen. Een aantal grote bedrijven zijn hier al ingestapt, australian open is er te volgen, zoveel mogelijkheden nog te ontwikkelen.

Bovenstaande hoeft niet perse impact op de koers te hebben, maar is wel een reden voor mij geweest om in te stappen.
Ik denk dat chilliz juist niet veel groter zal worden. Indien zij meer op socios platform zouden focussen dan wel. Maar wat we nu zien is dat het meerendeel zijn token via Binance aanschaft. Ook is de utility van chz vrij laag. Derhalve zie ik zelfs de ath van vorig jaar niet meer gehaald worden. Wellicht de 60 cents maar dat is dan pure hype. Ook heb ik nog nooit iemand gehoord die iets met een fan token gedaan heeft. Het was leuk geld voor de clubs maar in feite is het een enorm gemiste kans. Ik vraag mij überhaupt af of het gros van de supporters zich hier voor interesseren. Meerendeel heeft al moeite keer dan drie liedjes te onthouden, laat staan dat men met crypto aan de gang gaat. Maar in theorie ben ik met je eens, het heeft potentie, maar dat ligt echt aan de clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Laatst online: 21:53
  • DOT
  • ADA
  • CELR
  • BNB
  • CRO
  • FTM
  • TRON
  • BOO
  • LIT
  • KAVA
  • ATOM
  • FLUX
  • MATIC
  • BIFI
  • CVX
  • QNT
  • EGLD
  • XTZ
  • CHZ
  • MANA
  • MANA / SAND
  • FTM / XTZ
  • ADA / LINK
  • 30% BTC
  • 20% ETH
  • 15% ADA
  • 15% LINK
  • 10% MANA
  • 10% FTM
(Dat lijkt ook wel redelijk op m'n portfolio nu, alleen heb ik nu nog een beetje SOL, IMX, BIT en DOT.
Van SOL wil ik in ieder geval af op korte termijn)
Waar is Link?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
Die voeg ik als laatste toe :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Kol Nedra schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:03:
[...]

USDT is niet stabiel, die gaat alleen maar naar beneden...
Gelukkig heeft TRON zijn waarde dan wel weten te behouden ten opzichte van die dalende USDT.

Ten opzichte van BTC is TRON down 48% van ATH 2021 en in ETH ruim 70%.

Nogmaals ben ik dan wel benieuwd naar de gedachte waarom Tron nu plotseling veel meer waard zou worden? Zelfs Justin Sun heeft het schip verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:50
Och ja, ik geniet elke dag van de crypto bubble... :+

https://cryptobubbles.net/

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, het is ongelooflijk, maar ik heb nu ook een DeFi:

BIFI en FTM naar trustwallet gedumpt, BIFI naar Fantom gebridged via Spookyswap (pakt automatisch Anyswap die het gratis doet), BIFI op Fantom naar de Beefy Maxi Vault geklapt en gestort.

Nu 23% APY op mijn BIFI worstjes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iyFkzbHZbHK0dquLYtto43EHcgI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tYnOCnXvhsNxwphuQuvNhZGO.gif?f=user_large

Nu eerst mijn handen wassen, die shitcoins geven behoorlijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar ik goedkoop wat FTM voor BNB (bep20) kan swappen? Heb ik fees aan beide kanten.
Pagina: 1 ... 8 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!