nothing stops this train
Dit klinkt serieus als een ontmaagdingKol Nedra schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:41:
@Verwijderd wauw echt jij aan de DeFi?![]()
viel mee toch? echt moeilijk is het niet
En maar roepen BTC dit, BTC dat, ja ja. Lekker alts blijven kopen (wat ik zelf ook doe)
Verwijderd
Nee makje.Kol Nedra schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:41:
@Verwijderd wauw echt jij aan de DeFi?![]()
viel mee toch? echt moeilijk is het niet
Zat op Beefy.tk, klopt het dat het automatisch wordt weggezet naar een BSC adres in Oekraïne?
Rustig aan joh, @Glenn Hoddle zei al waarschijnlijk maandag. Beetje geduld en respect voor het werk dat hij doet is wel op zijn plek
Volgens mij vat je m'n toon verkeerd opXqlus1ve schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:45:
[...]
Rustig aan joh, @Glenn Hoddle zei al waarschijnlijk maandag. Beetje geduld en respect voor het werk dat hij doet is wel op zijn plek
Beetje bijzonder dat je me indirect respectloos noemt.
[ Voor 8% gewijzigd door Valandin op 15-01-2022 12:49 ]
Verwijderd
Je moet toch wat in deze skere tijden.Xqlus1ve schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:43:
Wel lollig, iedereen koopt enkel alts en geen BTC voor 100K.
En maar roepen BTC dit, BTC dat, ja ja. Lekker alts blijven kopen (wat ik zelf ook doe)
Krijg 3% CAO verhoging, net iétsje minder dan de inflatie. Dus mijn geleverde arbeid is aan het devalueren. Dat compenseer ik dan weer door me 30% in te zetten.
Beetje Euro's, beetje BTC, beetje CEX traden, beetje DeFi.
Er zal vast wel iets blijven bestaan van die rommel.
Welkom bij de metalelektro. Dikke 3% vanaf 1 febVerwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:47:
[...]
Je moet toch wat in deze skere tijden.
Krijg 3% CAO verhoging, net iétsje minder dan de inflatie. Dus mijn geleverde arbeid is aan het devalueren. Dat compenseer ik dan weer door me 30% in te zetten.
Beetje Euro's, beetje BTC, beetje CEX traden, beetje DeFi.
Er zal vast wel iets blijven bestaan van die rommel.
UberLurker Departement #GG.
Stabiel omlaag is ook stabielKol Nedra schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:03:
[...]
USDT is niet stabiel, die gaat alleen maar naar beneden...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
nou idd, zijn we eindelijk van al die topic vervuiling af hier
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ging het zo bij jou?

Verwijderd
DYOR.roflexx schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:03:
Waarom gaan de grote bedrijven en whales niet gewoon in eth en andere grote alts investeren? Hebben we btc niet meer nodig.

Waar zal ik die 150 netto eens in jassen? +/- 0.05 ETH?
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Verwijderd
Klopt het dat ik die eerst moet swappen en dan bridgen?
Verwijderd
Ik zou er lekker voor uit eten gaan ofzo.UniMatrix schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:09:
Hier 2.1% inflatiecorrectie en, ja daar komt hij éénmalig 250 euro. Bruto.
![]()
![]()
Waar zal ik die 150 netto eens in jassen? +/- 0.05 ETH?
Ik doe mee met een challenge, om binnen een jaar van $1 zoveel mogelijk te maken.
Nu vroeg ik me af, of er een pagina is met de grootste crypto stijgers en dalers.
En dan uit de top 200 munten, dus geen munten die 20000% op een dag doen…
Bedankt en een goed weekend

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Verwijderd
Zekers, ik heb een DeFi nu.YES schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:16:
Wintersport was fantastisch, weer flink wat fiat er doorheen gejaagd dus die rommel zit me in ieder geval niet meer in de weg! Nog wat gebeurd in cryptoland?
When lambo?
Doet me denken aan deze miem die ik een maand of 10 geleden heb gemaakt. Wat kan het hard gaan hé. <insert melancholische smiley>
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sxwaC6PtWabjNrXymzDB64hX.jpg?f=user_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Jaapio in DeFi:Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:18:
[...]
Zekers, ik heb een DeFi nu.
When lambo?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xONkFBZro89a8uQqpO5JoTER.jpg?f=user_large)
Meer bullish signalen zijn er niet denk ik
Verwijderd
Vieze n00bVerwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:10:
Ik heb nu een plukje FTM op Fantom die ik graag zou halveren naar BNB (naar smartchain BEP20)
:strip_exif()/f/image/ntJc8roKBLk5SEBLNKnyvt75.jpg?f=fotoalbum_large)
when economische crisis
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Ah ja. Dit is wel een goede use-case voor NFT's
[ Voor 3% gewijzigd door Valandin op 15-01-2022 13:25 ]
Verwijderd
Wanneer ze de rente verhogen en QT toepassen als laatste redmiddel om inflatie in te perken.Julian-AMD schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:24:
The FED print nog steeds teveel fiat
when economische crisis
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JESrDue3v7LUbtHyxj9YYJYu.jpg?f=user_large)
Ik heb een hele tijd geleden gezegd dat ik me er nog eens in zou verdiepen, echter heb ik daar de tijd nog niet voor gevonden/ vrij gemaakt vanwege een verbouwing.Glenn Hoddle schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 01:05:
[...]
Dat snap ik, maar dat is ook een kwestie van je best doen. Ik had een jaar geleden nog niet eens een wallet. Sterker, ik heb me ergens december 2020 aangemeld op Binance.
Het is taaie materie en automatisch ook een soort snelcursus traditionele finance erbij en ja, kijk, ik snap ook nog een kwart totaal niet. Maar ik denk me hiermee goed voor te sorteren op de toekomst van crypto ook - op tijd de juiste pareltjes kunnen herkennen. Een beetje wat @Mooody kan, maar dan elders.
Maar als ik dat soort discussies lees word mijn interesse wel gewekt
Deze was prachtig ja, had geen idee waar je het toen over had en nu doe ik nagenoeg t zelfde haha.. hoop dat er snel weer feestjes komen zodat ik aan de kant kan staan en dat kan denken..Jedi_Pimp schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:18:
[...]
Doet me denken aan deze miem die ik een maand of 10 geleden heb gemaakt. Wat kan het hard gaan hé. <insert melancholische smiley>
[Afbeelding]
We hebben echt al jaren een Nederlandse startup die tickets in een blockchain zet en wat ook al daadwerkelijk gebruikt wordt...Valandin schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:25:
https://www.reddit.com/r/...nft_tickets_are_about_to/
Ah ja. Dit is wel een goede use-case voor NFT's
AhRichh schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:57:
[...]
We hebben echt al jaren een Nederlandse startup die tickets in een blockchain zet en wat ook al daadwerkelijk gebruikt wordt...
https://guts.tickets/nl/
https://www.get-protocol.io/
Ja. BNB heeft wel een erg lage liquiditeit op Fantom trouwens. Waarschijnlijk handiger om gewoon een klein beetje BNB van Binance te trekken.Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:10:
Ik heb nu een plukje FTM op Fantom die ik graag zou halveren naar BNB (naar smartchain BEP20)
(En anders even kijken wat bridgen kost, bij kleine bedragen is https://cbridge.celer.network/ soms goedkoper dan multichain/anyswap. Kan zijn dat eerst swappen naar usdc goedkoper is.
Ik weet trouwens niet wat een plukje is, maar onder de plus minus 30 euro zijn dit acties die je echt niet moet doen eigenlijk.
Waar is Quant?Valandin schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:41:
Gezamelijk zouden we dus (naast BTC en ETH) een spread hebben over:Ik zou zelf twijfelen tussen;
- DOT
- ADA
- CELR
- BNB
- CRO
- FTM
- TRON
- BOO
- LIT
- KAVA
- ATOM
- FLUX
- MATIC
- BIFI
- CVX
- QNT
- EGLD
- XTZ
- CHZ
- MANA
Maar als ik gewoon een normaal portfolio zou kunnen maken;
- MANA / SAND
- FTM / XTZ
- ADA / LINK
(Dat lijkt ook wel redelijk op m'n portfolio nu, alleen heb ik nu nog een beetje SOL, IMX, BIT en DOT.
- 30% BTC
- 20% ETH
- 15% ADA
- 15% LINK
- 10% MANA
- 10% FTM
Van SOL wil ik in ieder geval af op korte termijn)
BTC is ook gewoon een shitcoin dus dat komt wel goedVerwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:25:
Jongens, het is ongelooflijk, maar ik heb nu ook een DeFi:
BIFI en FTM naar trustwallet gedumpt, BIFI naar Fantom gebridged via Spookyswap (pakt automatisch Anyswap die het gratis doet), BIFI op Fantom naar de Beefy Maxi Vault geklapt en gestort.
Nu 23% APY op mijn BIFI worstjes.
[Afbeelding]
Nu eerst mijn handen wassen, die shitcoins geven behoorlijk af.
M'n BTC staat daar ook gewoon 15% te trekken momenteel.elektriekert schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:13:
[...]
BTC is ook gewoon een shitcoin dus dat komt wel goed
Had ik toch bij mijn oude baan moeten blijven danSkrunsies schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:50:
[...]
Welkom bij de metalelektro. Dikke 3% vanaf 1 feb
extra worstjes
Bij mijn werkgever gaan de vakbonden zich hard maken voor een inflatiecorrectie +1%
Zolang we nog staatssteun krijgen ben ik er bang voor dat het weer zeer matig wordt.
Anderzijds zijn er andere werkgevers in dezelfde sector die gewoon zeggen:
“Kom naar ons, we betalen je huidige salaris inclusie toeslagen en geven daarbij €600 bruto daar boven op”
Technici zijn amper te vinden

Het is dat ik niet zo hard hoef te werken op de locatie waar ik zit, maar anders was ik al overgestapt.
Dus ja, omdat ik van werken niet rijk word moet het uit Crypto komen.
Verwijderd
Ik zal het e.e.a. even nakijken. Heb inderdaad maar een klein beetje erop staan, laat het maar gewoon zo denk ik. Die multichain swaps zijn in verhouding inderdaad vrij duur, natuurlijk niet als je met een paar K speelt. Withdraw met de tijd wel een plukje BNB.Glenn Hoddle schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:10:
[...]
Ja. BNB heeft wel een erg lage liquiditeit op Fantom trouwens. Waarschijnlijk handiger om gewoon een klein beetje BNB van Binance te trekken.
(En anders even kijken wat bridgen kost, bij kleine bedragen is https://cbridge.celer.network/ soms goedkoper dan multichain/anyswap. Kan zijn dat eerst swappen naar usdc goedkoper is.
Ik weet trouwens niet wat een plukje is, maar onder de plus minus 30 euro zijn dit acties die je echt niet moet doen eigenlijk.
Sowieso bedankt voor al je antwoorden omtrent DeFi.
Nog 1 vraagje:
Sinds ik BIFI stake in de maxi vault op Fantom zijn mijn ballen 1.5 cm in diameter toegenomen en vragen random jonge vrouwen in de supermarkt om mijn telefoonnummer...
Is dat een normaal bijkomend effect?
nothing stops this train
Verwijderd
elektriekert schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:13:
[...]
BTC is ook gewoon een shitcoin dus dat komt wel goed
:strip_exif()/f/image/aPhyxiR0OGytR4rieT8pLOB6.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Soh17LgsBdHny5pVSPvqAQpO.png?f=user_large)
Over shit gesproken. Dit weekend bezig om m'n thuiskantoor een beetje aan te pakken. Kabels netjes wegwerken, spul wall-mounten, wat andere dingetjes om 't op te leuken.. klaar met de speakers monteren.
Zie ik dat ik de rechterspeaker ondersteboven heb gehangen.

[ Voor 22% gewijzigd door Valandin op 15-01-2022 14:33 ]
Graag gedaan.Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:24:
[...]
Sowieso bedankt voor al je antwoorden omtrent DeFi.![]()
Nog 1 vraagje:
Sinds ik BIFI stake in de maxi vault op Fantom zijn mijn ballen 1.5 cm in diameter toegenomen en vragen random jonge vrouwen in de supermarkt om mijn telefoonnummer...
Is dat een normaal bijkomend effect?
En ja, dat is normaal, maar het wordt meestal geassocieerd met het dragen van bijpassende kleding. ( https://gear.beefy.finance/). Blijkbaar ben jij zo'n natuurtalent dat je dat helemaal niet nodig hebt, hulde.
Cool, jij hebt ook meegedaan? Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.Taro schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 09:06:
[...]
Kasta bedoel je neem ik aan? Het is ook geen airdrop geweest he, je moest BIT inzetten om KASTA te ontvangen. Heb je wel op de Commit Now knop gedrukt? Bij GGM zie je die nu ook staan, maar nog een paar dagen wachten voordat die enabled wordt:
[Afbeelding]
https://www.bybit.com/en-...etail/?id=202201101600022
:fill(white):strip_exif()/f/image/c2wPfvzf7IFBNeYnzcfkgoOr.png?f=user_large)
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Gaat vast wel goed aflopen. Vandaag was 'ie op Enjinstarter met 2x zoveel supply als bybit.Ngangatar schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:36:
[...]
Cool, jij hebt ook meegedaan? Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.![]()
[Afbeelding]
https://launchpad.enjinstarter.com/
Morgen 4 mil op https://trustpad.io/pool/monstergalaxypublic
En daarna voor ons op ByBit
[ Voor 8% gewijzigd door Valandin op 15-01-2022 14:39 ]
op Binance ook 9 out of 10 (volgens mij)
BIT is imo nog ondergewaardeerd (tegenover BNB)
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 15-01-2022 14:48 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Maandag, dan is er een DeFi topic (als het goed is).anti elppa schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:54:
jongens laat ff weten wanneer (via DM) deze eindeloze stroom natte stront (defi) gestopt is uit jullie broekspijpen te lopen en er over te posten hier. Dan hoef ik er niet eindeloos doorheen te scrollen. Dank u
We moeten weer ff de focus op Bitcoin zien te leggen.
Een 10k pumpje op de 5m is daarom welkom, dan de doet de rest er even niet toe.
Tijdelijk stoppen of defi-nitief?anti elppa schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:54:
jongens laat ff weten wanneer (via DM) deze eindeloze stroom natte stront (defi) gestopt is uit jullie broekspijpen te lopen en er over te posten hier. Dan hoef ik er niet eindeloos doorheen te scrollen. Dank u
Ik zou maar een muis met scrollwieltje kopen want defi is here to stay
True, maar vind Monster Galaxy wel een erg shady project.Kol Nedra schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:47:
tot nu toe altijd nog dikke gains geweest op alle ByBit launchpads
Is een aftakking van Gaia Online, maar op de officiele kanalen/site niks over te vinden. Fake followers op de kanalen van Monster Galaxy. De gameplay die ze hebben laten zien ziet er afgrijselijk uit.
Schreeuwt pump & dump of rugpull voor mij, dus ik verkoop 'm dezelfde dag/volgende dag weer door
ik heb ook defi. ben geen boomer. Maar hoef die meuk niet hier te lezen. Defi is gewoon nog steeds een grote verzameling shitcoins. Dus graag in shitcoin topic of een aparte beer put, defi topicDaWayne schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:59:
[...]
Tijdelijk stoppen of defi-nitief?
Ik zou maar een muis met scrollwieltje kopen want defi is here to stay
Ik juich afgelopen pagina's alleen maar toe. Zoveel geconcentreerde toelichting per pagina heb ik in de slowchat amper meegemaakt. Is ook de reden dat er zelfs een defi topic gaat komen.
tja smaken verschillen. Wellicht omdat ik 2013 en 2017 meegemaakt heb, heb ik geen hoge pet op van defi en nft's en zie ik het gewoon als shitcoins^3 waarvan 95% het niet eens gaat overleven. Ik hecht dus ook 0 waarde aan 'inhoudelijke' posts over shitcoins.Skalders schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:05:
Eindelijk eens wat inhoudelijke praat over nieuwe dingen dacht ik. Dan maar weer terug naar moon en rekt roepen en memes herhalen?
Ik juich afgelopen pagina's alleen maar toe. Zoveel geconcentreerde toelichting per pagina heb ik in de slowchat amper meegemaakt. Is ook de reden dat er zelfs een defi topic gaat komen.
Maargoed, ieder zijn ding natuurlijk. Ik scrol vrolijk verder
Ach hou op schei uit…elektriekert schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:20:
[...]
Had ik toch bij mijn oude baan moeten blijven dan.
Bij mijn werkgever gaan de vakbonden zich hard maken voor een inflatiecorrectie +1%
Zolang we nog staatssteun krijgen ben ik er bang voor dat het weer zeer matig wordt.
Anderzijds zijn er andere werkgevers in dezelfde sector die gewoon zeggen:
“Kom naar ons, we betalen je huidige salaris inclusie toeslagen en geven daarbij €600 bruto daar boven op”
Technici zijn amper te vinden.
Het is dat ik niet zo hard hoef te werken op de locatie waar ik zit, maar anders was ik al overgestapt.
Dus ja, omdat ik van werken niet rijk word moet het uit Crypto komen.
Vorige week een development discussion gehad met mijn General Manager. ( hij zit in Finland … want Fins bedrijf)
Dit goed, dat goed. Alle targets gehaald. 1 en al hosanna. Eindbeoordeling uitmuntend
Helemaal mooi. Nu zit ik al in het einde van mijn schaal. Maar goed. Zou toch een kleine 2% zijn.
Vervolgens komt mijn eindbeoordeling onder ogen van Nederlands HR. Doordat we al een CAO verhoging krijgen is de factor op 0 gezet. Dus 2.1% x 0 is 0 erbij!
Heb al duidelijk gemaakt dat het bullshit is en CAO los staat van individuele prestaties. Maar ach, blijkbaar is niet alleen de crypto dikke geitenbende!
Dus wen moon
Ik zo'n situatie had ik het wel gewetenSkrunsies schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:30:
[...]
Ach hou op schei uit…
Vorige week een development discussion gehad met mijn General Manager. ( hij zit in Finland … want Fins bedrijf)
Dit goed, dat goed. Alle targets gehaald. 1 en al hosanna. Eindbeoordeling uitmuntend![]()
Helemaal mooi. Nu zit ik al in het einde van mijn schaal. Maar goed. Zou toch een kleine 2% zijn.
Vervolgens komt mijn eindbeoordeling onder ogen van Nederlands HR. Doordat we al een CAO verhoging krijgen is de factor op 0 gezet. Dus 2.1% x 0 is 0 erbij!
Heb al duidelijk gemaakt dat het bullshit is en CAO los staat van individuele prestaties. Maar ach, blijkbaar is niet alleen de crypto dikke geitenbende!
Dus wen moon

Hoop dat je ze alsnog kan overtuigen, klinkt als makkelijk proberen af te schepen
[ Voor 25% gewijzigd door Valandin op 15-01-2022 15:37 ]
Ze zijn inderdaad nog niet van me af. Lekker afreageren en discussiëren komt goedValandin schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:33:
[...]
Ik zo'n situatie had ik het wel geweten
Hoop dat je ze alsnog kan overtuigen, klinkt als makkelijk proberen af te schepen
( maar zal dit onderwerp snel weer sluiten want niet crypto gerelateerd

[ Voor 5% gewijzigd door Valandin op 15-01-2022 15:38 ]
Valandin schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:37:
Ik heb dit jaar gelukkig wel mazzel, +3.9% CAO, thuiswerkvergoeding, meer vakantiedagen, 4% prestatiebonus en nog een andere mooie bonus. Lekker weer in de muntjes proppen om het vervolgens de rest van het jaar in de bear market te zien verdampenPonzi geitenbende allemaal
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FaGPntT3RSLZ4CJsCL4sPG32.gif?f=user_large)
Hoeft helemaal geen slecht iets te zijn (: Maar we'll see!
[ Voor 6% gewijzigd door Valandin op 15-01-2022 15:42 ]
Verwijderd
Naast dat DeFi inderdaad een enorme beerput is gevuld met de meest schunnige shitcoins, doet het ook goede dingen. Bijvoorbeeld voor risicogeile moederneukers die Bitcoin wrappen om decentraal te staken in liquidity pools op de meest gure kettingen.anti elppa schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:01:
[...]
ik heb ook defi. ben geen boomer. Maar hoef die meuk niet hier te lezen. Defi is gewoon nog steeds een grote verzameling shitcoins. Dus graag in shitcoin topic of een aparte beer put, defi topic
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rk2ah5SDsoagVJo9mEm1yUKg.jpg?f=user_large)
Wordt straks lachen wanneer pools opdrogen en je niet terug kunt swappen.
Bedankt voor de schaarste.
Denk sowieso dat toekomstige layer 2/3/4 oplossingen op Bitcoin al die centrale kinderfiets kettingen overbodig zullen maken. Vooral wanneer regulaties gevorderd zullen worden en mensen doorkrijgen hoe makkelijk het is om een ketting zoals BSC down te halen.
Harken die sats, is hier dus nog steeds het devies.
weet niet in welke sector je zit, maar ik zou iig al lang de benen genomen hebben. Zker met die idiote inflatie die we de afgelopen 6 maanden gehad hebben (en nog gaan krijgen)Skrunsies schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:30:
[...]
Ach hou op schei uit…
Dit goed, dat goed. Alle targets gehaald. 1 en al hosanna. Eindbeoordeling uitmuntend![]()
Dus wen moon
Ik heb ook eens de benen genomen, toen kwam ik bij een ultra shit(overheids)bedrijf en had ik na 8 maanden niks meer. Overstappen kan een goed idee zijn, maar het kan ook fout aflopen.anti elppa schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:53:
[...]
weet niet in welke sector je zit, maar ik zou iig al lang de benen genomen hebben. Zker met die idiote inflatie die we de afgelopen 6 maanden gehad hebben (en nog gaan krijgen)
Wat dat betreft niet heel anders dan crypto die whitepapers en wordpress websites met kekke afbeeldingen en bewegende sliders zien er verleidelijk uit maar 8 maanden later sta je met lege handen.
Zero.
Vanzelfsprekend is dat helemaal waar.alienfruit schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 16:03:
Ik dacht dat Cryptoland de schnizzle is?
Er zullen weinigen zijn in DeFi die zullen ontkennen, dat dat een realistisch scenario is voor dergelijke chains met beperkte tot geen decentralisatie.Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:52:
Denk sowieso dat toekomstige layer 2/3/4 oplossingen op Bitcoin al die centrale kinderfiets kettingen overbodig zullen maken. Vooral wanneer regulaties gevorderd zullen worden en mensen doorkrijgen hoe makkelijk het is om een ketting zoals BSC down te halen.
Inmiddels is die troep gelist op een paar vage exchanges en is mijn inleg van 0.5 eth nog 12 dollar waard.
Toppertje hoor!
Zero.
Metalelektro.anti elppa schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:53:
[...]
weet niet in welke sector je zit, maar ik zou iig al lang de benen genomen hebben. Zker met die idiote inflatie die we de afgelopen 6 maanden gehad hebben (en nog gaan krijgen)
Tsja ach wat @Pelox zegt. Hier heb je wat daar laat je wat. Ik heb het niet slecht veel vrijheden ed. het is meer een dingetje tussen Nederlandse en Finse HR. Ik heb ook wel een punt. En mijn baas heeft ook aangegeven het wel op te lossen.
Maar mede gezien mijn privesituatie. Is dit voor mij nu het ‘beste’ bedrijf om bij te blijven
anti elppa schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:54:

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Die was er wel hoor.. gemaakt door een tweaker.. had alleen een andere naam en uiteindelijk alle inleg gejat.Qunix schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 16:36:
Het valt mij wel tegen dat er geen Tweaker is die de GeitenPonziCoin heeft gemaakt.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 15-01-2022 16:43 ]
Zero.
Ja dat was Chibi Neko.Qunix schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 16:36:
Het valt mij wel tegen dat er geen Tweaker is die de GeitenPonziCoin heeft gemaakt.
Ik las ook dat er eentje een echte ponzi gemaakt had in het meme topic en weggerend is.
MGOAT Max bedoel je? Die rugpull heb ik en mijn halve vriendengroep meegemaaktQunix schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 16:36:
Edit laat maar. Ik zou niet eens als grap mezelf durven vergelijken met de genoemde herenDon Guacamole schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:08:
Lees net over dat superjacht galactica.. heeft een interieur gebaseerd op de fibonacci reeks.. dus, welke crypto baas heeft deze besteld? Moet iemand zijn met verstand van TA.. Taro? Jaapio ? Jedi?? Moody??
[ Voor 17% gewijzigd door twit op 15-01-2022 17:49 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Mwah, dat zie ik niet zo snel gebeuren. Kijk, Bitcoin is Bitcoin, digitaal goud en verder kun je er niks mee. Wij gebruiken ook niet dagelijks goud nu. Hoeft ook niet. Bitcoin is prima zoals het is, sharding/lightning kan het beter maken als betaalmiddel, maar een andere rol dan de reserve currency voor van crypto (en waarschijnlijk steeds meer landen) zie ik voor Bitcoin niet echt.Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:52:
[...]
Harken die sats, is hier dus nog steeds het devies.
Binance launchpads van de laatste tijd:Kol Nedra schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:47:
tot nu toe altijd nog dikke gains geweest op alle ByBit launchpads
:strip_exif()/f/image/CnCMdDI5OzWuvmITy2KOeHVa.jpg?f=fotoalbum_large)
SAND, MATIC, en AXS waren loterijen. MATIC 58% winkans per flufje BNB toen ook nog 15 dollar. Als je je MATIC en BNB gehouden had had je nu te veel geld... Als als als.
Damn ik wist niet dat matic en atx ook van launchpad waren. Ik ga voortaan de coins van de launchpads holden!knakworst schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 18:51:
[...]
Binance launchpads van de laatste tijd:
[Afbeelding]
SAND, MATIC, en AXS waren loterijen. MATIC 58% winkans per flufje BNB toen ook nog 15 dollar. Als je je MATIC en BNB gehouden had had je nu te veel geld... Als als als.
ATX?roflexx schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 19:05:
[...]
Damn ik wist niet dat matic en atx ook van launchpad waren. Ik ga voortaan de coins van de launchpads holden!
Hetzelfde als een parachain maar dan andersJulian-AMD schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 19:07:
Grappig dat launchpad, hoe werkt dat eigenlik? nieuwe coins kunnen kopen voordat ze echt live gaan?

Binance legt het hier uit: https://www.binance.com/e...g-soon-287512671268392960
[ Voor 19% gewijzigd door knakworst op 15-01-2022 19:12 ]
Check, is inderdaad een interessant element. Toffe mogelijkheid.knakworst schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 19:11:
[...]
Hetzelfde als een parachain maar dan anders
Binance legt het hier uit: https://www.binance.com/e...g-soon-287512671268392960
maar zowel bij BAR en LINA ook beide gains gehad als je verkocht had op launchdag.knakworst schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 18:51:
[...]
[Afbeelding]
het HODL'en van launchpad tokens is een ander verhaal.
Je ziet wel een soort patroon bij de meeste: na launch bijna altijd eerst dippen, mocht het een token zijn die hype of iets goeds heeft zoals MATIC dan HODL je die.
of wellicht bij launch verkopen en iets later weer inkopen, zoals ook dit het geval was bij AXS
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 15-01-2022 19:23 ]
nothing stops this train
Ja, maar jij hebt zo te zien ongeveer 10.000.000.000.000.000.000.000.000 BIT?Ngangatar schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:36:
[...]
Cool, jij hebt ook meegedaan? Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.![]()
[Afbeelding]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Heb je het locked staking gedaan?virofi schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 19:16:
Ja die Launchpads, ik zag dat je mogelijke deelname wordt gebaseerd op BNB holdings. Heb je die ten tijde van de subscription ook daadwerkelijk nodig om te kopen? Of is het een loterij en krijg je op basis van de BNB tickets voor die loterij? Mijn BNB is gestaked. Moet ik dat uit staking halen om mee te doen?
Je kan mee doen met het gemiddelde aantal BNB je hebt over 1 maand, alle BNB's tellen mee die op de volgende plekken staan:
-Spot Wallet
-BNB vault
-BNB in launchpool
BNB die NIET meetellen zijn:
-BNB locked staking
-BNB DeFi staking
nothing stops this train
Nee, in Flexible Staking. Dus zal het eruit halen om te kunnen subcriben.Kol Nedra schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 19:25:
[...]
Heb je het locked staking gedaan?
Je kan mee doen met het gemiddelde aantal BNB je hebt over 1 maand, alle BNB's tellen mee die op de volgende plekken staan:
-Spot Wallet
-BNB vault
-BNB in launchpool
BNB die NIET meetellen zijn:
-BNB locked staking
-BNB DeFi staking
ik zie geen flexible staking op Binance voor BNB hoorvirofi schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 19:34:
[...]
Nee, in Flexible Staking. Dus zal het eruit halen om te kunnen subcriben.
beste plek imo voor je BNB te stallen is het in de BNB VAULT te laten staan, wanneer er een nieuwe launchpool listing komt dan gooi je al je BNB in de launchpool.
als je mee gaat doen voor de launchpad gooi dan 100% van al je BNB erin, niet alle 100% zal converted worden naar de launchpad token, echter maar een zeer klein deel nog niet eens meer dan 1-3 % schat ik in, want er doen er altijd zovele mensen mee
nothing stops this train
Zet het in de mc launchpool. Beste apy percentage op dit moment en telt ook mee.virofi schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 19:34:
[...]
Nee, in Flexible Staking. Dus zal het eruit halen om te kunnen subcriben.
Sorry, ik doelde op de Vault inderdaad. Maar om het in de launchpad te gooien moet het in je Spot wallet staan.Kol Nedra schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 19:42:
[...]
ik zie geen flexible staking op Binance voor BNB hoor
beste plek imo voor je BNB te stallen is het in de BNB VAULT te laten staan, wanneer er een nieuwe launchpool listing komt dan gooi je al je BNB in de launchpool.
als je mee gaat doen voor de launchpad gooi dan 100% van al je BNB erin, niet alle 100% zal converted worden naar de launchpad token, echter maar een zeer klein deel nog niet eens meer dan 1-3 % schat ik in, want er doen er altijd zovele mensen mee
Je kan voordat de launchpad begint unstaken uit launchpool of bnbvault en dan in launchpad zetten als de launchpad start.virofi schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 19:45:
[...]
Sorry, ik doelde op de Vault inderdaad. Maar om het in de launchpad te gooien moet het in je Spot wallet staan.
Verwijderd
Klopt. Wanneer de subscription periode begint kun je ze uit de vault redeemen en je BNB comitten in de launchpad. Hoe meer BNB je hebt om in te zetten, hoe meer muntjes je mag kopen.virofi schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 19:45:
[...]
Sorry, ik doelde op de Vault inderdaad. Maar om het in de launchpad te gooien moet het in je Spot wallet staan.
De aantal beschikbare launchpad coins worden verdeeld naar ratio van het aantal BNB van het aantal deelnemers. (Er is wel een hardcap voor de echte BNB whales)
Als voorbeeld: Je legt 1 BNB in, naar ratio van alle deelnemers mag je uiteindelijk 4 launchpad muntjes kopen. De kosten daarvoor zijn 0.02 BNB (dit alles als voorbeeld, noem maar wat) de overige 0.98 BNB krijg je teruggestort wanneer de distribution period eindigt, samen met je aangeschafte launchpad muntjes.
Meestal is het dus pas echt leuk geld wanneer je een aanzienlijke hoeveelheid BNB hebt om in te zetten.
Daarnaast heeft de BNB koers bijna altijd een correctie vlak na een launchpad.
Interessant, jouw sheet? Zou ook wel goed zijn om te weten hoeveel % je pakt als je direct verkoopt, en hoeveel dagen gemiddeld tot een ATHknakworst schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 18:51:
[...]
[Afbeelding]
zeker als je denkt dat als de hype erover positief blijft dan zullen de listings op Binance, coinbase etc....ook komen.
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 15-01-2022 20:21 ]
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!