Sterke support op 0.16 centVerwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:08:
Heeft er iemand een TA met support/resistance Moving Averages voor LOKA?
Dan is nu kopen geen blinde gok meer.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Sterke support op 0.16 centVerwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:08:
klopt idd, maar als je BNB'tjes aan het accumuleren bent is het prima toch? 1 BNB= 1 BNBoNo schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:09:
*: dom uitgerekend, geen rekening houdend met de BNB koers.
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 20-01-2022 13:21 ]
nothing stops this train
Dubbelle supportt op $2.40. Bij de tweede test van dit support is de koers opmhoog --> Moon!Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:08:
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
ACALA, GLMR, ASTR.miikebtc schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:26:
Even nieuwsgierig: Zitten jullie nog in parachain auctions momenteel voor Polkadot? Zo ja, welke en waarom?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
nothing stops this train
Denk dat je launchpool en launchpad door elkaar haalt 😉Kol Nedra schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:43:
volgens mij kun je NOOIT verlies hebben bij een launchpool volgens mij als je direct op launchdag verkoopt....
Ik was ook vergeten mee te doen vandaag.Kol Nedra schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:43:
volgens mij kun je NOOIT verlies hebben bij een launchpad volgens mij als je direct op launchdag verkoopt....
https://opensea.io/seaart
al aangepastthierry1982 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:44:
[...]
Denk dat je launchpool en launchpad door elkaar haalt 😉
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 20-01-2022 13:47 ]
nothing stops this train
ik ook, 20 minuten te laat wakker ^^enomiss schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:45:
[...]
Ik was ook vergeten mee te doen vandaag.![]()
![]()
nothing stops this train
Denken in oplossingen!YES schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:26:
[...]
Dan begin je je eigen energiemaatschappij, sounds like a plan
5 uur lekker warm eten naar binnen gooien en dan direct lekker gaan voorslapenKol Nedra schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:46:
[...]
ik ook, 20 minuten te laat wakker ^^
nog steeds gaar van het werken, mag vanavond nog een keer
Acala en Parallelmiikebtc schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:26:
Even nieuwsgierig: Zitten jullie nog in parachain auctions momenteel voor Polkadot? Zo ja, welke en waarom?
nothing stops this train
ASTR en waarom? Voor de moneyzmiikebtc schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:26:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
DOTmiikebtc schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:26:
Zero.
[ Voor 46% gewijzigd door rangatang op 20-01-2022 14:38 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Op de 4h lijken we uit de neerwaartse trend te breken.Richh schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:50:
Eindelijk eens wat groene candles
Nu zien dat we voorbij die piek van gisteren komen.
[ Voor 43% gewijzigd door Darrell op 20-01-2022 14:53 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mjeh, +0.81% op de daily, gerommel in de marge. 48k+ dan ga ik licht positief zijn, maar we zitten al een hele tijd in deze 40-43k range.Darrell schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:51:
[...]
Op de 4h lijken we uit de neerwaartse trend te breken.
Edit: nu met plaatje:
[Afbeelding]
PSN/Steam: Xamsix
5 uur in de namiddag warm eten, da's wel echt een Boomeretenstijd, niet?Xqlus1ve schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:49:
[...]
5 uur lekker warm eten naar binnen gooien en dan direct lekker gaan voorslapen
je gooit in ieder geval zo je ritme niet door de war.
En weer ontopic, wen moon?
[ Voor 26% gewijzigd door Wiley99 op 20-01-2022 15:25 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik ben al (voorzichtig) positief bij het breken van 45,6 (wat tot de laatste dip een paar keer support was)Xamsix schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:14:
[...]
Mjeh, +0.81% op de daily, gerommel in de marge. 48k+ dan ga ik licht positief zijn, maar we zitten al een hele tijd in deze 40-43k range.
Tip!Kol Nedra schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:46:
[...]
ik ook, 20 minuten te laat wakker ^^
nog steeds gaar van het werken, mag vanavond nog een keer
Iedereen gaat er anders mee om, maar hoe later je eet hoe minder je kan voorslapen, boomer of niet. Met nachtdiensten leef je nou eenmaal anders als het gross die van 9 tot 5 werkt.Wiley99 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:20:
[...]
5 uur in de namiddag warm eten, da's wel echt een Boomeretenstijd, niet?
Als iedereen dat volgt werkt het natuurlijk niet meer.Raaafie schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:25:
Deze was nog niet gepost volgensmij:
https://www.reddit.com/r/..._when_to_sell_bitcoin_an/
Fuck, tijd om te verkopen.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:31:
Ik geloof dat we moon gaan!
De een heeft een pisvlek, de ander een shirt van dickiesSkrunsies schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:40:
[...]
Die vent heb ik es ergens eerder gezien... Oh wacht es, kijk hier is ie![]()
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dat antwoord is toch makkelijk. Kopen kan altijd, verkopen pas in 2030.Raaafie schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:25:
Deze was nog niet gepost volgensmij:
https://www.reddit.com/r/..._when_to_sell_bitcoin_an/
Och. Dat had ik nog niet eens gezien. Sorryresusaapje schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:45:
[...]
De een heeft een pisvlek, de ander een shirt van dickies![]()
reported for disgusting contribution
UberLurker Departement #GG.
Heb je de link ook aangeklikt of alleen de URL gelezen?crypto-mdk schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:51:
[...]
Dat antwoord is toch makkelijk. Kopen kan altijd, verkopen pas in 2030.
DOTPelox schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:26:
[...]
DOT
- Acala
- Clover
- Moonbeam
- Astar
- Centrifuge
- Composable
- Hydradx
KSM
- Basilisk
- Kilt
- Altair
- Genshiro
- Picasso
- Kintsugi
Waarom? Waarom niet.
Ik heb mijn BIT de deur uitgedaan en in een beefy vault gestopt, daar levert het meer op als die launchpads bij elkaar afgelopen maanden.Valandin schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:37:
Ik denk dat die launchpads alleen interessant zijn als je toch al BNB/Bit aan het HODL'en bent en verwacht dat het later gaan stijgen. Leuk extraatje is het dan, maar als je alleen BNB koopt voor een launchpad om daarna weer te verkopen maak je verlies. Als je onder de $2000-$5000 aan tokens hebt krijg je er gewoon erg weinig voor terug.
Mensen denken voor 41k in te kopen, staat ie inmiddels op 43kVerwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:03:
Die Binance app is echt rete irritant met die actuele prijzen die constant bevriezen.
Als je denkt dat het echt niet meer goed komt beukt hij er gewoon doorheen hoorknakworst schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:54:
43k zal wel afgewezen worden.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Precies, dus laat hem nog maar gewoon geloven dat de boel in elkaar dondert.Richh schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:07:
[...]
Als je denkt dat het echt niet meer goed komt beukt hij er gewoon doorheen hoor
Pas als het sentiment weer bijkrabbelt pleurt alles weer naar beneden
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Fixed.knakworst schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:54:
44k zal wel afgewezen worden.
Verwijderd
Ik bewaar ze in de kelderkast, ze zijn inmiddels wat bleek en schuchter geworden.Joosie200 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:09:
Dat voelt als een eeuw geleden: de babes van Jaapio. So they do exist
Je moet wat. Bifi worstjes staken, babes in mint condition houden. Je weet maar nooit wat die als NFT opleveren.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:12:
[...]
Ik bewaar ze in de kelderkast, ze zijn inmiddels wat bleek en schuchter geworden.
Maar een contract is een contract.
Als Jaapio eindelijk weer een babe post:
enter the quote: "You can't choose the wrong parachain, if you invest in all of them"Pelox schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:26:
[...]
DOT
- Acala
- Clover
- Moonbeam
- Astar
- Centrifuge
- Composable
- Hydradx
KSM
- Basilisk
- Kilt
- Altair
- Genshiro
- Picasso
- Kintsugi
Waarom? Waarom niet.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Overzicht van UBB-codes #tag_videoGlenn Hoddle schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:24:
Kijk een wat we daar hebben: het grote DeFi-topic!
Glenn Hoddle in "Het grote DeFi-topic"
Met Glenn Hoddle die het ineens niet lukt om een video te embedden. Zo zie je maar weer dat je niet eens enorm technisch onderlegd hoeft te zijn voor DeFi. (Serieus, hoe moet dit?)
Work in progress allemaal nog, maar inmiddels heeft BIFI de 1800 aangetikt, en jullie willen natuurlijk zsm DeFi-gains, dus ja.
Tot daar!
En nog dank aan iedereen die heeft bijgedragen en feedback heeft gegeven.
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:24:
Met Glenn Hoddle die het ineens niet lukt om een video te embedden. Zo zie je maar weer dat je niet eens enorm technisch onderlegd hoeft te zijn voor DeFi. (Serieus, hoe moet dit?)
Work in progress allemaal nog, maar inmiddels heeft BIFI de 1800 aangetikt, en jullie willen natuurlijk zsm DeFi-gains, dus ja.
Tot daar!
1
| [embed]<link>[/embed] |
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
[video]YouTubelink[/video]Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:24:
Tot daar!
Hallo @Snitserklaaseldeegee schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:57:
@Verwijderd seun kom maar door met die Sneker vrouwtsies.
Geen flauw idee wat Lucky Block is maar welkom Johan!JCruijf14 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:05:
Na ongeveer een jaar volgen van dit topic toch maar een account aangemaakt. Ben benieuwd hoevaak ik hier te vinden zal zijnGister me portfolio voor een groot deel veranderd en een groot deel geïnvesteerd in de Lucky Block token. Zoals ik van de week al las vinden sommige dit een 'roulette' coin, ik heb er vertrouwen in dat dit wat sathosi waarde gaat opleveren
Verwijderd
Welkom in de geitenponzi.JCruijf14 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:05:
Na ongeveer een jaar volgen van dit topic toch maar een account aangemaakt. Ben benieuwd hoevaak ik hier te vinden zal zijnGister me portfolio voor een groot deel veranderd en een groot deel geïnvesteerd in de Lucky Block token. Zoals ik van de week al las vinden sommige dit een 'roulette' coin, ik heb er vertrouwen in dat dit wat sathosi waarde gaat opleveren
Good Morning from #Germany where inflation pressures intensify. German PPI jumps 24.2% YoY in Dec and smashes all estimates. This was the highest increase ever since start of the stats in 1949. Compared w/preceding month Nov2021 the overall index rose by 5.0% in Dec2021. pic.twitter.com/OJLNSqU8n3
— Holger Zschaepitz (@Schuldensuehner) 20 januari 2022
Dit kan hier niet.JCruijf14 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:05:
Gister me mn portfolio voor een groot deel veranderd en een groot deel geïnvesteerd in de Lucky Block token.
Bitcoin.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:29:
[...]
Waar kan ik Europa shorten als hedge tegen mijn leven?
niet ALL-IN op BIFI? 👀
nothing stops this train
Verwijderd
Haha. Yeah right.
Dat is nog niks, dunkt me: (Yearn is een bekendere maar veel duurdere yield optimiser met first mover advantage. En een slechter token.)Alpina schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:53:
Wie kan ik bedanken voor de BIFi tip?
@Glenn Hoddle ? Bij deze.
De verdubbelaar is bijna ingezet.
[ Voor 8% gewijzigd door Glenn Hoddle op 20-01-2022 17:57 ]
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:44:
[...]
Haha. Yeah right.
[Afbeelding]
Bitcoin is mijn hedge tegen inflatie, BIFI is mijn hedge tegen Bitcoin.
Fucking hedged the whole clown ponzi.
Als DeFi marktaandeel blijft snoepen zal BIFI meegroeien, tevens geen Bitcoin pairs op de CEX dus minder gevoelig voor de grillen van Bitcoin (tenzij de marktbubbel natuurlijk in zijn geheel popt.)
Zero.
Kucoin token, nice hoor een echte shitcoin maxi jij 😉Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:44:
[...]
Haha. Yeah right.
[Afbeelding]
Als DeFi marktaandeel blijft snoepen zal BIFI meegroeien, tevens geen Bitcoin pairs op de CEX dus minder gevoelig voor de grillen van Bitcoin (tenzij de marktbubbel natuurlijk in zijn geheel popt.)
nothing stops this train
Is dit je main portfolio of een sub portfolio?Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:44:
[...]
Haha. Yeah right.
[Afbeelding]
Bah, weer een tabje erbij om dagelijks open te houdenGlenn Hoddle schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:24:
Kijk eens wat we daar hebben: het grote DeFi-topic!
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Verwijderd
Dit is mijn clown portfolio.Valandin schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 18:20:
[...]
Is dit je main portfolio of een sub portfolio?
Rekt. Dat zullen ze leuk vinden bij de Bundesbank, als Duitsers ergens als de dood voor zijn, is het inflatie. Leuke start ook voor de nieuwe president Nagel, die pas net is begonnen
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Rute moet gwoon du koopkragt herstelle!!!1!1!!Jedi_Pimp schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 18:35:
[...]
Rekt. Dat zullen ze leuk vinden bij de Bundesbank, als Duitsers ergens als de dood voor zijn, is het inflatie. Leuke start ook voor de nieuwe president Nagel, die pas net is begonnen
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
He! Die heb ik ookVerwijderd schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 18:35:
[...]
Hiernaast heb ik alleen een circus spaarrekening.
Wen moon ser?Jedi_Pimp schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 18:39:
Nog even een friendly reminder dat deze pump niets voorstelt tenzij we een significante gain van ~42600 maken. Dat houdt in een 4h open en close boven dat level.
Wtf, ik begin steeds meer op Taro te lijken
Ik heb de historische versie gekozen om later te laten zien hoe we eerst betaalden… als de betaalcheques!
Vind dit soort posts wel leuk. Erg interessant om te zien waar andermans portfolio uit bestaat. Al snap ik dat velen dit liever geheim houden.Pelox schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 19:46:
Weinig verschil met de afgelopen weken, maanden.. ook nog steeds een deel in euro op nexo
[Afbeelding]
Definitief afscheid genomen van Neo?Pelox schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 19:46:
Weinig verschil met de afgelopen weken, maanden.. ook nog steeds een winstdeel in euro op nexo
[Afbeelding]
UberLurker Departement #GG.
Dat is die greed/euforie Factor...Skrunsies schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 20:09: maar ja op $50 vervolgens geen winst genomen op DOT want die zou wel naar $100 doorlopen…
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
Ha, ouwe permabear, alles goed?Jedi_Pimp schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 18:39:
Nog even een friendly reminder dat deze pump niets voorstelt tenzij we een significante gain van ~42600 maken. Dat houdt in een 4h open en close boven dat level.
Wtf, ik begin steeds meer op Taro te lijken
[ Voor 9% gewijzigd door r6aw op 20-01-2022 20:47 ]
Hou er rekening mee dat deze vast zitten tot ETH 2.0. Ik stake ETH om deze reden zelf niet.r6aw schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 20:38:
Ik zit beetje te denken heb momenteel 5 eth op een exchange staan. Wil ze voor een jaar of 5 vast houden.. ik zat te denken om ze naar kraken te sturen en dan te staken voor 4/7% alleen is dit veilig genoeg?
Of betere optie’s ?😁💪
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq