UberLurker Departement #GG.
Fragiel? Moon! Morgen 100k.YES schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 20:28:
[...]
Ha, ouwe permabear, alles goed?
Je hebt sowieso gelijk dat het nog niet veel voorstelt hoor, we staan vandaag nog geen 1.5k in het groen wat betreft BTC. BTC.D is ook nauwelijks veranderd vandaag en mijn alts staan nog veel dikker in het groen dan BTC. Al met al lijkt het er dus (weer) op dat iedereen en zijn moeder alweer meer richting alts gooit dan BTC. Dat maakt de bescheiden pump van vandaag nog wat fragieler in mijn ogen.
Lambo sleutels besteld, stap je in en ga je mee? Heb je de dip gekocht?
Niks bear market, we zitten nog midden in de bull!

Ik heb er 1 vast staan op Binance. Via kraken is ook vast?Skalders schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 20:42:
[...]
Hou er rekening mee dat deze vast zitten tot ETH 2.0. Ik stake ETH om deze reden zelf niet.
Veiliger is om enige spreiding aan te brengen, dus niet alles op één exchange. Als een exchange omvalt en je hebt alles daar staan, ben je alles kwijt.r6aw schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 20:38:
Ik zit beetje te denken heb momenteel X eth op een exchange staan. Wil ze voor een jaar of 5 vast houden.. ik zat te denken om ze naar kraken te sturen en dan te staken voor 4/7% alleen is dit veilig genoeg?
Of betere optie’s ?😁💪
Ander ding wat veilig is, is hier geen exacte aantallen of bedragen te noemen, beetje een ongeschreven regel hier. Er wordt veel meegelezen en je wilt mensen die op de één of andere manier achter je identiteit kunnen komen niet op verkeerde ideeën brengen.
Bij kraken is er een eth2/eth pair, waar je kan wisselen. Niet altijd even gunstig natuurlijk.r6aw schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 20:44:
[...]
Ik heb er 1 vast staan op Binance. Via kraken is ook vast?
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
Ik heb de dip niet gekocht, maar ik heb ook zeker niets verkocht. Ik ben helemaal klaar voor de lancering richting de maan, maar ook klaar voor een crash de bearput in.Valandin schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 20:44:
[...]
Fragiel? Moon! Morgen 100k.
[Afbeelding]
Maar jij zegt het dus het zal zo zijn, YouTubers hebben altijd gelijk
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xsBCsexoMXOr7I3xLuniQ5Nl.gif?f=user_large)
Mag ik ook?Valandin schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 20:44:
[...]
Fragiel? Moon! Morgen 100k.
[Afbeelding]

Lambodealer maar weer afgezegd?Valandin schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:06:
Ik open net m'n portfolio app, helemaal hyped. Was hij van euro naar dollar gesprongen. Doh.
Toch maar weer een speelgoedauto. Jammer weer.
Gewoon op Dollar laten staanValandin schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:06:
Ik open net m'n portfolio app, helemaal hyped. Was hij van euro naar dollar gesprongen. Doh.
Of wordt BTC maximalist. En zet hem op BTC
Haha ik communiceer in dollar ja. Op m'n PC staat hij op BTC en op m'n telefoon op euro. Goed verhaal hé?Waah schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:10:
[...]
Gewoon op Dollar laten staancommuniceert voor iedereen makkelijker.
Of wordt BTC maximalist. En zet hem op BTC
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HJpCNJn3puwg6jyN7NDHTtZK.jpg?f=user_large)

Geld maakt geld zeg maar. dankzij alle info over crypto hier. En (helaas) vooral veel geleerd over shitcoins
Maar zit er daardoor wel warmpjes bij weer, en koel in de zomer

[ Voor 33% gewijzigd door Waah op 20-01-2022 21:55 ]
Edit: @Waah Ik stuur je achteraf wel even mijn FTM adres ivm declaratie gemaakte uren.
[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 20-01-2022 22:04 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ik heb er trouwens ook een vorig jaar gekocht van wat crypto-winst. Helaas heb ik hem in het afgelopen jaar maar 2 keer aangeslingerd om de boel te verkoelen. Hij staat nu wel bijna dagelijks aan om mijn werkkamer te verwarmen. Is een goeie investering geweest.
Ik zag deze toevallig https://coinmarketcap.com/currencies/air/ is dat wat?
https://crypto.com/produc...ecurity-report-next-steps
WAPP is designed to protect user funds in cases where a third party gains unauthorized access to their account and withdraws funds without the user’s permission. WAPP restores funds up to USD$250,000 for qualified users; terms & conditions apply.
Ik zou die samen met https://coinmarketcap.com/currencies/corite/ inslaan als ik jou was.Valandin schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:06:
Wat zijn goede Aircoins? Aanraders?
Altair heb ik vanuit een KSM crowdloan gekregen, die schijnt ook AIR te heten. Is nog helemaal niet verhandelbaar en Joost mag weten wanneer wel en wat het ooit waard mag worden. Maar dit lijkt me wel een goede aircoin.Valandin schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:06:
Wat zijn goede Aircoins? Aanraders?
Voor de trades? Want die heb ik nooit gevolgdTaro schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:01:
* Taro wacht op de eerste offtopic adviezen rondom airco's.
Edit: @Waah Ik stuur je achteraf wel even mijn FTM adres ivm declaratie gemaakte uren.
Tips over shitcoins? volgens mij heb ik veel grote shitcoins zelf hier voor het eerst geshilled (en later vooral in het shitcointopic).
Voor de moderatie?....... oooh.... voor off-topic gaan?.....
ja... dan ehhh... heb ik nog wel een rekeningetje open staan....
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik wilde er zelf niet over beginnen maar dit lijkt me een prima scenario
Een short bedoel je.keinless schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:14:
Altijd hetzelfde met bitcoin he, ik maakte deze screenshot toevallig 3 uur geleden, kunt er bijna geld op zetten [Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Yep, was ook een beetje retorisch haha
Niet dat ik me daaraan ga branden tho, volgens mij is het bijna een regel dat hij dan juist omhoog gaat
Gun het ons en open die short dan!keinless schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:38:
[...]
Yep, was ook een beetje retorisch haha
Niet dat ik me daaraan ga branden tho, volgens mij is het bijna een regel dat hij dan juist omhoog gaat
Take one for the team ^^
Maar nu weer snel terug naar de orde van de dag.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Auwkeinless schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:14:
Altijd hetzelfde met bitcoin he, ik maakte deze screenshot toevallig 3 uur geleden, kunt er bijna geld op zetten [Afbeelding]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
De hoop op een groene genotsknots neemt langzaam wel af zo
36k, 38k.. waar heb je het over? We zitten nog op 41.5kViezeVis schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:48:
Dit is natuurlijk wel voer voor traden... op 36k kopen en weer op 38k verkopen. Microwinstjes![]()
De hoop op een groene genotsknots neemt langzaam wel af zo
Sorry, koers stond op euro. Aangepast in postYES schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:49:
[...]
36k, 38k.. waar heb je het over? We zitten nog op 41.5k
Die rekent in die EU shitcoin vermoed ik?YES schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:49:
[...]
36k, 38k.. waar heb je het over? We zitten nog op 41.5k
Dit zou zo'n nacht kunnen worden, samen met key levels die op de beurs zijn verloren zijn de omstandigheden perfect.
[ Voor 17% gewijzigd door Malarky op 20-01-2022 22:52 ]
En wat doet dat met jou? Met mij eerlijk gezegd niets meer...Malarky schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:51:
Ik krijg bij dit soort setups altijd enorme flashbacks na alle vorige dumps in deze downtrend. Weet iemand nog de 59K naar 40K dump nacht? En die 69K naar 59K daarvoor. Allemaal van mooie highs, dan kan de koers namelijk nergens houvast vinden en level na level verliezen in een downtrend.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Reported for shilling!Taro schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:52:
Ik hoop voor iedereen die in BIFI zit dat ik niet tot een market sell over hoef te gaan, sorry alvast...
(Als je het doet, laat het me ff van te voren weten, verkoop ik eerst en koop ik daarna terug in. Kusjes)

Deze toch? Net al mijn spaargeld in gestopt!
[ Voor 12% gewijzigd door Valandin op 20-01-2022 22:55 ]
aandelen in wapenhandel ingeslagen 👍-Sander- schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:55:
Morgen een belangrijke dag tussen Rusland en America, Biden gaat er vanuit dat Rusland gaat binnenvallen. Mocht dat gaan gebeuren dan zal er nog wel een grotere drop zijn..
nothing stops this train
Wel een leuke tweet van Oekraïne:-Sander- schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:55:
Morgen een belangrijke dag tussen Rusland en America, Biden gaat er vanuit dat Rusland gaat binnenvallen. Mocht dat gaan gebeuren dan zal er nog wel een grotere drop zijn..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Airdrops? Waar?-Sander- schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:55:
‘Ze’ pakken alles van ons af.Richh schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 23:04:
Haha, precies de longs triggeren en daarna iedereen rekt laten gaan met hun overleveraged posities. Nu gaan ze allemaal shorts openen en straks gaat 't weer omhoog
<insert stop loss hunt marktmanipulatie tegel>Richh schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 23:04:
Haha, precies de longs triggeren en daarna iedereen rekt laten gaan met hun overleveraged posities. Nu gaan ze allemaal shorts openen en straks gaat 't weer omhoog
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik heb exact hetzelfde trouwens.Malarky schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:51:
Ik krijg bij dit soort setups altijd enorme flashbacks na alle vorige dumps in deze downtrend. Weet iemand nog de 59K naar 40K dump nacht? En die 69K naar 59K daarvoor. Allemaal van mooie highs, dan kan de koers namelijk nergens houvast vinden en level na level verliezen in een downtrend.
Dit zou zo'n nacht kunnen worden, samen met key levels die op de beurs zijn verloren zijn de omstandigheden perfect.
Wat meestal een indicator is dat ik er opnieuw naast zit en we dus morgen op 69k staan

Stop less?Jedi_Pimp schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 23:07:
[...]
<insert stop loss hunt marktmanipulatie tegel>
Inkooporders op de bounce en binnen 10 min verkopen.
THIS.
IS.
CRYPTO!
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Crypto niet uit emotie kopen maar met een plan? Zet ruim op tijd je orders erin op levels die sense voor jou maken, dan heb je dit niet. Anders heb je straks ook weer het risico dat je het in een giga rode candle in paniek weer verkoopt.
Meh, doen mensen gewoon zelf door domme greedy overleveraged beslissingen te nemen. Mensen zijn hardleers.
Daar maken de grote spelers gewoon gebruik van.

*Edit*
Aha. Tijdelijk hoger door congestion. Fee valt uiteindelijk wel mee gelukkig.
Swappen gaat ook voor geen meter, zaad launch zoals verwacht

[ Voor 59% gewijzigd door Valandin op 20-01-2022 23:31 ]
Dat wordt vanzelf weer een stuk goedkoper als ADA daalt.Valandin schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 23:14:
Seuw. Flinke fee voor een swap op sundaeswap
[Afbeelding]
Hey, nee.Taro schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 23:15:
[...]
Dat wordt vanzelf weer een stuk goedkoper als ADA daalt.
[ Voor 3% gewijzigd door Valandin op 20-01-2022 23:16 ]
Goed gesprek, lekker kort.
Nee joh was een grapje. "Schuld van de rabobank."Malarky schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 23:09:
[...]
Crypto niet uit emotie kopen maar met een plan? Zet ruim op tijd je orders erin op levels die sense voor jou maken, dan heb je dit niet. Anders heb je straks ook weer het risico dat je het in een giga rode candle in paniek weer verkoopt.
Ik hodl maar wat. Emotie is er in 10 maanden crypto al uitgesloopt. Traden doe ik niet aan.
Hier hetzelfde.. crypto blijft 1 grote grap.roflexx schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 23:26:
Even paar uur niet kijken en we zitten weer onder de 42k haha.
Morgen weer een dag voor nieuwe pumps en dumps.
[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 20-01-2022 23:34 ]
Zero.
Niets gebeurd vandaag. Zelfde prijzen als gisteren. Ow, ja... enkel wat vertier met LOKAPelox schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 23:27:
[...]
Hier hetzelfde.. crypto blijft 1 grote grap.
Morgen weer een dag voor nieuwe pumps en dumps.
Yoroi doet het nog wel maar nog geen koppeling met sundaeswap
WIEEEEEE

[ Voor 18% gewijzigd door Valandin op 20-01-2022 23:39 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 20-01-2022 23:43 ]
Cardano network? Cardano Notwerk!Valandin schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 23:38:
Gaat lekker op cardano netwerk. ccvault & nami zijn beide onderuit gegaan nu.
Yoroi doet het nog wel maar nog geen koppeling met sundaeswap
WIEEEEEE
[Afbeelding]
Tis toch hopen dat de 40k houdt vannacht anders staat ons een volgend bloedbad te wachten.
Las ook dat Rusland alles rondom crypto gaat verbieden. Daarnaast wil de EU PoW crypto’s bannen las ik. Leuk allemaal.HollovVpo1nt schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 23:51:
Deze drop zou nav Oekraïne crisis zijn?
🇷🇺 The Central Bank proposes to ban cryptocurrency and mining, RIA Novosti reports.
📍prohibit any operations with cryptocurrencies on the infrastructure of the Russian financial market
📍prohibit the issuance, organization of circulation and exchange of crypto-currencies in Russia
📍ban banks from investing their money in cryptocurrencies
📍prohibit cryptocurrency mining in Russia
📍block transactions for the sale and purchase of cryptocurrency for real money
📍introduce liability for Russians and Russian legal entities for purchases in cryptocurrency.
Welke app voor price alerts gebruiken jullie trouwens? Blockfolio en binance doen 't just bij mij of te laat
Kan je toch niet op handelen. Die bots reageren direct. Gewoon mazzel hebben dat je een keer net verkoopt voor zo'n bericht.HollovVpo1nt schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 23:56:
Kom op zeg. Eerst China, nu Rusland?
Welke app voor price alerts gebruiken jullie trouwens? Blockfolio en binance doen 't just bij mij of te laat
Zero.
Joh.. niet zo gek als Central Bank zijnde om dit te willen 😄Tominatie schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 23:54:
[...]
🇷🇺 The Central Bank proposes to ban cryptocurrency and mining, RIA Novosti reports.
[...]
Bullish!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gaat mij niet zo zeer om handelen, maar 't meemaken. Ik wil een alert zetten voor als het midden in de nacht gebeurt. Blockfolio en Binance app lopen achter of doen 't niet.Pelox schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 23:59:
[...]
Kan je toch niet op handelen. Die bots reageren direct. Gewoon mazzel hebben dat je een keer net verkoopt voor zo'n bericht.
Gewoon orders instellen en slapen. Je weet toch niet hoe diep de dip wordt. De dip dipt altijd verder dan je denkt. Emotie uitzetten en in alle rust vooraf bepalen wanneer je wilt kopen.HollovVpo1nt schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 00:01:
[...]
Gaat mij niet zo zeer om handelen, maar 't meemaken. Ik wil een alert zetten voor als het midden in de nacht gebeurt. Blockfolio en Binance app lopen achter of doen 't niet.
Mooi man, decentralisatie!
Gr, gr,

Of zoals onze favoriete Rus zou doen:

Tip voor de volgende keer, even rechtermuisknop -> 'afbeelding opslaan als...' klikken! Dan is downtime van zo'n service geen probleem, want dan kan je je NFT gewoon vanaf je lokale opslag bewonderenQunix schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 00:13:
OpenSea’s API for loading NFTs is down.
[Afbeelding]
Mooi man, decentralisatie!
Gr, gr,
[YouTube: Explaining the Crypto/NFT Language in South Park: Post COVID: The Return of COVID]Richh schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 00:18:
[...]
Tip voor de volgende keer, even rechtermuisknop -> 'afbeelding opslaan als...' klikken! Dan is downtime van zo'n service geen probleem, want dan kan je je NFT gewoon vanaf je lokale opslag bewonderen
"He right-clicked it"
I know no fear.
Bear market... Nu met extra gratis FUD.Tominatie schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 00:24:
Hoe hard we ook mogen dalen, het is een geruststellend idee dat je altijd met mede-slowchatters onder een brug kan slapen.
I know no fear.
Je geniet van rekt gaan?HollovVpo1nt schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 00:01:
[...]
Gaat mij niet zo zeer om handelen, maar 't meemaken.
Dan doe je in ieder geval op het juiste moment mee
Is er nog plek over danTominatie schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 00:24:
Hoe hard we ook mogen dalen, het is een geruststellend idee dat je altijd met mede-slowchatters onder een brug kan slapen.
I know no fear.
zoals wel vaker de laatste tijd wel de eerste om weer omhoog te gaan.Tominatie schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 23:50:
Bifi stijging ook weer terug bij af. Frusterend
Ja idd, houdt zich opzich ook prima staande. Denk dat BIFI oprecht wel YFI achtige prijzen kan halen. Ik heb er iig een aantal, je weet het nooit.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 00:30:
[...]
zoals wel vaker de laatste tijd wel de eerste om weer omhoog te gaan.
China ban? Evergrande bankrupt? Korea fud? Renteverhoging?
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!