[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.032.815 views

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 31-12-2025

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

(jarig!)
PureLOOD schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:35:
[...]

De verleiding wordt ook wel groot om het ontbrekende bedrag in 1x in te leggen. Dan wordt je stake ook groter, is meer cro per week. Misschien nog even een paar dagen afwachten of Rusland genoegen neemt met het deel wat ze nu pakken :X
Ach mijn CROtjes komen pas over 12 dagen vrij bij Defi, kan momenteel toch even niks doen :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FEqDyGBlpb3N4SubJzS3RC8tWu8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3WdhG9C51HQWgLWo87cvRdDO.jpg?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door Xqlus1ve op 22-02-2022 07:54 ]

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
StevenzeN schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:54:
Spannings in Rusland, spannings in Slowchat.
De wereld, Europa, de Nederlandse maatschappij, je plaatselijke buurtsuper, je schoonmoeder en je labrador: iedereen en alles polariseert. Zo ook de SC :/
Xqlus1ve schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:52:
[...]

Ach mijn CROtjes komen pas over 12 dagen vrij bij Defi, kan momenteel toch even niks doen :')

[Afbeelding]
_O-

Even wat hopium (of juist niet, hoe je het ziet). Elke keer dat de 50w een lokaal maximum vond en omkantelde naar beneden, was de downside na een paar maanden wel in zicht. We zitten nu al een week of 4 à 5 na het omkantelen van de 50w, dus volgens deze theorie zou het ergste binnen een maand of 2 geschied moeten zijn. Vrij gejat van Benjamin Cowen.

In minder goed nieuws, elke keer dat we onder de 50w doken in het verleden, is de 200w MA (~21k) opgezocht. Slechts drie datapunten, maarja.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8e4mAG5zBVm6X9CEyOStuIDJu8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KatICLnNZNHAEmCvKeEdz9Jp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 76% gewijzigd door Jedi_Pimp op 22-02-2022 08:32 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:40

Darrell

Fiat moonboy

Qunix schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:43:
[...]

Is dit ook op youtube te vinden?
Jazeker. Even op Huub Stevens zoeken.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003

resusaapje

h less

Er is ook positief nieuws! De APY bij Nance voor 10dagen staken van 8 GLMR is geklommen naar:

...

...

...

510%

*O*

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:26

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:18:
[...]

Jazeker. Even op Huub Stevens zoeken.
@Qunix bij deze, met geluid is ie eigenlijk nog veel mooier:

Huub Stevens - Vuile klootzak!

[ Voor 7% gewijzigd door YES op 22-02-2022 08:32 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:39
CRO, ach hodl hier 🤣
Dikke pijn, zo zie je dat dca echt toch beste keuze is....

nothing stops this train

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:30
Kol Nedra schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:38:
CRO, ach hodl hier 🤣
Hoezo? Mij is verteld dat buy high, sell low het meeste rendement oplevert :(

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:32:
[...]

@Qunix bij deze, met geluid is ie eigenlijk nog veel mooier:

Huub Stevens - Vuile klootzak!
En toch klik ik he :+ }:O

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Jedi_Pimp schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:10:
[...]

Even wat hopium (of juist niet, hoe je het ziet). Elke keer dat de 50w een lokaal maximum vond en omkantelde naar beneden, was de downside na een paar maanden wel in zicht. We zitten nu al een week of 4 à 5 na het omkantelen van de 50w, dus volgens deze theorie zou het ergste binnen een maand of 2 geschied moeten zijn. Vrij gejat van Benjamin Cowen.

In minder goed nieuws, elke keer dat we onder de 50w doken in het verleden, is de 200w MA (~21k) opgezocht. Slechts drie datapunten, maarja.

[Afbeelding]
Maw. Time is on our side.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:06
Kol Nedra schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:38:
CRO, ach hodl hier 🤣
1e beste keuze is CRO, 2e beste keuze is dca'en.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:25
Verwachten jullie echt zoveel van cro? Ik heb er ook een flufje van, maar weet niet goed wat een realistisch doel is.

Zero.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
resusaapje schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:31:
Er is ook positief nieuws! De APY bij Nance voor 10dagen staken van 8 GLMR is geklommen naar:

...

...

...

510%

*O*
Verrek zie het nu ook! Hoe dan?!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:30

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ondertussen....

YouTube: Gravitas: Pak govt eyes citizen's gold to escape financial woes

Ja hoor, fysiek goud is lekker veilig. Totdat je eigen overheid er trek in krijgt..... :>

Het voordeel van Bitcoin is dat je het zo aan de andere kant van de wereld weer uit kunt geven als je vlucht. Maar ja dat zien de gold boomers nog niet.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02:30
Pelox schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:58:
Verwachten jullie echt zoveel van cro? Ik heb er ook een flufje van, maar weet niet goed wat een realistisch doel is.
Ik denk dat het voor velen de combinatie is met de Crypto.com Credit Card. Hopium zodat je de volgende tier kan halen en meer cashback en andere benefits krijgt.

Gewoon praktisch, ik gebruik de kaart bijna dagelijks. Qua prijsdoelen is 1$ toch minimaal wel haalbaar, daarna, wie zal het zeggen...

Verder heeft het platform ook allerlei handige zaken, zoals Sepa betalingen, earn, een defi wallet etc. Best een goede exchange om mee te beginnen denk ik. Met meer CRO, ook meer voordelen. Een soort poor man's BNB :+

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-12-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YbUY69V0-7CCrYuUIict5a4_tIk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/P9RYI6e2GOx6HpvT1nsiwjio.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• TheBrut3
  • Nu online
Oef... BTC krijgt wat tikjes, maar mijn alts krijgen klappen. FTM en MANA beide -15%.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:17
sh4d0wman schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:09:
Ondertussen....

YouTube: Gravitas: Pak govt eyes citizen's gold to escape financial woes

Het voordeel van Bitcoin is dat je het zo aan de andere kant van de wereld weer uit kunt geven als je vlucht. Maar ja dat zien de gold boomers nog niet.
ja ja Bitcoin kan je overal uitgeven haha

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
CRO doet ook pijn hier, maar vertrouwen in dat het weer naar ATH gaat en nog een stukje hoger. In de tussentijd staking rewards en cashback verzamelen, komt goed.

Flufje btc bijgekocht en nog wat fiat klaarstaan als het verder zakt.

Motor-forum.nl

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
Hoofd koel houden mensen, hopelijk hebben jullie ook allemaal "de tijd".

PS5

• YES

YES

Moderator General Chat
Zijn er meer mensen waarbij tradingview tegenwoordig standaard in dark mode opent? Ik wil die modus niet gebruiken maar elke keer als ik de website open wordt die modus wel ingeschakeld.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
YES schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:01:
Zijn er meer mensen waarbij tradingview tegenwoordig standaard in dark mode opent? Ik wil die modus niet gebruiken maar elke keer als ik de website open wordt die modus wel ingeschakeld.
Dark times…..dark mode

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

bie100 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:53:
[...]

ja ja Bitcoin kan je overal uitgeven haha
Opnemen dan. Ga een mier zoeken om mee te copuleren jij :P :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:47
YES schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:01:
Zijn er meer mensen waarbij tradingview tegenwoordig standaard in dark mode opent? Ik wil die modus niet gebruiken
Wie wil er nou geen dark mode :/

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

(jarig!)
Richh schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:08:
[...]

@Jedi_Pimp , die houd liever van die ouderwetse CRT met nicotine en teer beslagen tint :P

• Dacuuu
  • Laatst online: 07:06
Bananeman schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:53:
CRO doet ook pijn hier, maar vertrouwen in dat het weer naar ATH gaat en nog een stukje hoger. In de tussentijd staking rewards en cashback verzamelen, komt goed.

Flufje btc bijgekocht en nog wat fiat klaarstaan als het verder zakt.
Hier ook geen CRO stress. Ondertussen komt de rente gewoon binnen, net zoals de cashback op zowat elke aankoop. Voor je het weet is het eind 2022, en kan je zowat overal betalen met je CDC visa pas. _/-\o_

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Gebruiken hier meer mensen P2P trading op Binance? Krijg nu altijd de melding: Based on Binance's operation standards for your ID verification country, please select your local currencies for P2P trading.

Als ik dat gedaan heb krijg ik nog steeds die melding :(

• YES

YES

Moderator General Chat
Richh schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:08:
[...]

Normaal gesproken idd met alle belangrijke zaken (9gag bijvoorbeeld) maar voor Tradingview vind ik de lichte modus toch fijner. 8)7

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:58
BTC op $37K ligt ING eruit....App en Website.... :X

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000

hilgo

Clear your mind of can't.

Sinds december begonnen met maandelijks een bedrag in Crypto te steken (en hier te lurken). Ondertussen veel aan het bij lezen na een start waarbij ik een klein bedrag in Doge had gestoken want Musk (overigens vooralsnog de enige munt waar ik winst op heb gemaakt nadat ik hier doorkreeg dat het niet de meest handige aankoop was). Plan voor de korte termijn is om genoeg CRO te gaan staken zodat ik een credit card kan aanvragen voor Spotify en cashbacks. Verder de positie in BTC en ETH langzaam opbouwen naast wat USDC (enkel staken) en wat ADA en SOL als gokje dat die ergens nog een sprong naar boven gaan maken. Lees dagelijks dit topic, naast leerzaam ook vermakelijk. Ondanks dat ik nu in de min sta veel vertrouwen dat ik er op termijn (5 tot 10 jaar) winst mee ga maken. Morgen salaris en weer even wat geld storten. Gebruik nu Bitvavo (want Ideal) en sluis het dan door naar Crypto.com. Misschien ook maar eens kijken of het met SEPA direct naar Crypto.com kan, scheelt weer transactiekosten.

Discogs

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02:30
hilgo schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:39:
Sinds december begonnen met maandelijks een bedrag in Crypto te steken (en hier te lurken). Ondertussen veel aan het bij lezen na een start waarbij ik een klein bedrag in Doge had gestoken want Musk (overigens vooralsnog de enige munt waar ik winst op heb gemaakt nadat ik hier doorkreeg dat het niet de meest handige aankoop was). Plan voor de korte termijn is om genoeg CRO te gaan staken zodat ik een credit card kan aanvragen voor Spotify en cashbacks. Verder de positie in BTC en ETH langzaam opbouwen naast wat USDC (enkel staken) en wat ADA en SOL als gokje dat die ergens nog een sprong naar boven gaan maken. Lees dagelijks dit topic, naast leerzaam ook vermakelijk. Ondanks dat ik nu in de min sta veel vertrouwen dat ik er op termijn (5 tot 10 jaar) winst mee ga maken. Morgen salaris en weer even wat geld storten. Gebruik nu Bitvavo (want Ideal) en sluis het dan door naar Crypto.com. Misschien ook maar eens kijken of het met SEPA direct naar Crypto.com kan, scheelt weer transactiekosten.
Check ook het Crypto.com topic. Voor de beste manier om Fiat op te laden: Crypto.com Visa Kaart en App - Ervaringen & Discussie

• Kol Nedra
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:36:
staatsgreep, al je funds zijn gelocked d:)b

Ik lees dat Rusland binnen is getreden, BTC 28k soon?
dan koopt Rusland BTC en gaat weer naar huis (hopium)

@hilgo SEPA werkt goed op crypto.com, dezelfde werkdag en meestal ~binnen 4 uur
let wel op hoe je crypto koopt. ik koop op Kraken mijn Bitcoin en dit stuur ik naar crypto.com, reden je hoeft geen filmpje te maken (wat met cryptoc.om app <----> Bitvavo lastig is)
Ik koop eigenlijk niks (meer) op crypto.com, ook al is het gratis via de app, de spread ligt veel hoger dan bijvoorbeeld spot kopen elders.
Voor de rest is het lekker om cashback te krijgen en rebate op Spotify d:)b

[ Voor 61% gewijzigd door Kol Nedra op 22-02-2022 11:24 ]

nothing stops this train

• TheSupraLife
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-11-2025
hilgo schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:39:
Kijk eens aan, ik zit in hetzelfde bootje als u.
Het enigste verschil ik dat ik voornamelijk Binance gebruik i.p.v. crypto.com.
Welke munt gebruikt u voor de transactie van Bitvavo naar crypto.com?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

TheSupraLife schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:15:
[...]

Tron (TRX) is hiervoor zeer geschikt. Ik heb hiermee de afgelopen 4 weken zonder fee's "geld" verplaatst naar Binance vanaf Bitvavo.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

(jarig!)
Dacuuu schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:27:
[...]

Hier ook geen CRO stress. Ondertussen komt de rente gewoon binnen, net zoals de cashback op zowat elke aankoop. Voor je het weet is het eind 2022, en kan je zowat overal betalen met je CDC visa pas. _/-\o_
Was dat niet juni of juli 2023 pas?

[ Voor 19% gewijzigd door Xqlus1ve op 22-02-2022 11:21 ]

• hilgo

hilgo

TheSupraLife schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:15:
[...]

Ik ben misschien 50 maar je mag gewoon je zeggen hoor, doe ik ook ;-)
Wat betreft je vraag: ik gebruik nu USDT (een stable die aan beide kanten gebruikt wordt leek mij een logische keuze) maar zoals gezegd aan het kijken of SEPA niet beter is (@PureLOOD bedankt voor de link naar het Crypto.com forum) want ik vind het a) ingewikkeld (al went het snel merk ik) en b) de transactiekosten. Fiat omzetten naar USDT -> transfer naar Crypto.com -> omzetten naar CRO kost toch weer iets. Buiten dat vooral veel aan het leren en daar hoort vallen en opstaan bij.

@Kol Nedra Ik gebruik de route Bitvavo -> Crypto.com exchange -> Crypto.com app wallet. Zit een stap tussen die ik hierboven al weer vergeten was. Zal eens kijken naar de Kraken route, dank je wel.

[ Voor 10% gewijzigd door hilgo op 22-02-2022 11:27 ]

Discogs

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
hilgo schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:24:
[...]

Ik ben misschien 50 maar je mag gewoon je zeggen hoor, doe ik ook ;-)
Wat betreft je vraag: ik gebruik nu USDT (een stable die aan beide kanten gebruikt wordt leek mij een logische keuze) maar zoals gezegd aan het kijken of SEPA niet beter is (@PureLOOD bedankt voor de link naar het Crypto.com forum) want ik vind het a) ingewikkeld (al went het snel merk ik) en b) de transactiekosten. Fiat omzetten naar USDT -> transfer naar Crypto.com -> omzetten naar CRO kost toch weer iets. Buiten dat vooral veel aan het leren en daar hoort vallen en opstaan bij.

@Kol Nedra Ik gebruik de route Bitvavo -> Crypto.com exchange -> Crypto.com app wallet. Zit een stap tussen die ik hierboven al weer vergeten was. Zal eens kijken naar de Kraken route, dank je wel.
Als je toch naar crypto.com (CDC) gaat is dit denk ik de goedkoopste route.
Neem CDC card (desnoods de gratis card)
Maak geld over van je reguliere bank naar CDC
"koop" in de app je UDSC
Transfer naar de exchange van cdc (aparte app)
Koop wat je wil en hou wat CRO ivm korting op je fee.

Als je snel een hogere tier van je CDC card voorziet vraag dan je fysieke card nog niet aan. (nieuwe kost nl 50)

• Vis

Vis

Kol Nedra schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:11:
[...]

staatsgreep, al je funds zijn gelocked d:)b

Ik lees dat Rusland binnen is getreden, BTC 28k soon?
dan koopt Rusland BTC en gaat weer naar huis (hopium)
The bounce would be EPIC.

HODL hoe dan ook...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Kol Nedra
Nog 15 minuten until subscription ends TAP (Bybit)
niet vergeten ;-)

nothing stops this train

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2025
resusaapje schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 00:26:
[...]

Oeps. Als er geen collator is waar je daarmee terecht kan, wellicht alles naar Binance meppen en daar staken?
De collator is alweer in de lucht. TheMilkywaygang.com is een grote community collator. Het probleem is dat de community collators steeds uit de active set worden gedrukt door whales die met miljoenen smijten. GLMR staken op een exchange is tegen mijn principes omdat dit niet bijdraagt aan het in stand houden van het netwerk. Daarnaast draagt het staken bij een community collator mee aan het decentraal houden van het netwerk. Ik zit in een besloten telegram met alle community collators en veel ICO deelnemers. Samen proberen we een vuist te maken tegen die whale collators. Als een community collator uit de active set raakt of dreigt te raken dan worden er honderdduizenden GLMR gemobiliseerd om die collator in de active set te houden / krijgen. Al wordt dit door de sterk toegenomen whale activiteit steeds moeilijker om te bewerkstelligen. De Moonbeam foundation probeert de community collators ook te ondersteunen waar ze kunnen. Maar het staat iedereen vrij met een zak geld om een collator te worden. Omdat wij een grote bijdrage leveren om de community collators in de active set te houden krijgen wij extra rewards. :) Want die community collators verdienen ook alleen als ze in de active set zitten. Win win situatie.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kol Nedra
Rep7 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:36:
[...]

Als je snel een hogere tier van je CDC card voorziet vraag dan je fysieke card nog niet aan. (nieuwe kost nl 50)
Dit is overigens niet nodig, ik bezit de midnight blue card maar krijg toch cashback van hogere tier.
Beetje jammer is het wel, maar ik gan geen €50 betalen voor een metalen kaartje :')

nothing stops this train

• Kol Nedra
zwembroek schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:45:
[...]

De collator is alweer in de lucht. TheMilkywaygang.com is een grote community collator. Het probleem is dat de community collators steeds uit de active set worden gedrukt door whales die met miljoenen smijten. GLMR staken op een exchange is tegen mijn principes omdat dit niet bijdraagt aan het in stand houden van het netwerk. Daarnaast draagt het staken bij een community collator mee aan het decentraal houden van het netwerk. Ik zit in een besloten telegram met alle community collators en veel ICO deelnemers. Samen proberen we een vuist te maken tegen die whale collators. Als een community collator uit de active set raakt of dreigt te raken dan worden er honderdduizenden GLMR gemobiliseerd om die collator in de active set te houden / krijgen. Al wordt dit door de sterk toegenomen whale activiteit steeds moeilijker om te bewerkstelligen. De Moonbeam foundation probeert de community collators ook te ondersteunen waar ze kunnen. Maar het staat iedereen vrij met een zak geld om een collator te worden. Omdat wij een grote bijdrage leveren om de community collators in de active set te houden krijgen wij extra rewards. :) Want die community collators verdienen ook alleen als ze in de active set zitten. Win win situatie.
Misschien interessant, en ja het is een YTber, maar deze persoon is 1 van mijn fav... met veel goede info!

nothing stops this train

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:19

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4SHTK8DCcYw4ViMUPVAaEpazFo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V5ePyEjfKF02EbVVSJOegBLX.png?f=user_large

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:45
BTFD schreef op maandag 21 februari 2022 @ 08:07:
Wellicht een dead cat meepakken
En gelukt! :)

3 leuke orders ingeschoten op BTC, ETH en BIFI, inleg weer eruit gehaald en de gratis sats in de pocket! Klaar voor vandaag..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

ProfaNe schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:30:
Gebruiken hier meer mensen P2P trading op Binance? Krijg nu altijd de melding: Based on Binance's operation standards for your ID verification country, please select your local currencies for P2P trading.

Als ik dat gedaan heb krijg ik nog steeds die melding :(
Bij mij is alle fiat withdraw en deposit op Binance onmogelijk "not supported in your region". Dus incl P2P. Geen idee of het op ip-adres of verificatie gegevens gebaseerd is. IP is buiten NL, verificatie gegevens zijn allemaal NL.

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 00:41
Kol Nedra schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:44:
Nog 15 minuten until subscription ends TAP (Bybit)
niet vergeten ;-)
TAP is onderweg... :*)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dNDXH6Wjp6_k68POosdOHKapCSo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lUMgebcWIQrm05Ej10TyrhHy.png?f=fotoalbum_large

• zwembroek
Kol Nedra schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:50:
[...]

Misschien interessant, en ja het is een YTber, maar deze persoon is 1 van mijn fav... met veel goede info!
[YouTube: MOONBEAM GLMR TOKEN DUMP (BULLISH BLOCKCHAIN)]
Beste GLMR video die ik heb gezien! Thanks! d:)b
Beamswap is er ook eentje om in de gaten te houden.
En je zag in de video ook dat EWT met het Polkadot netwerk gaat werken.
EWT is ook echt een parel voor de volgende halving! Ik heb deze al lang op mijn buying lijst maar de token wil maar niet zakken. Rond de $2 zou ik graag inslaan maar tot nu toe komt EWT niet onder de 4 a 5 dollar.

[ Voor 29% gewijzigd door zwembroek op 22-02-2022 12:11 ]

• Alpina
  • Registratie: November 2019
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5b9IPW9_kpxkJCaNeFPONc3Cwjs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0WhC7zTxEuGX2LcLP5ziFUF9.jpg?f=fotoalbum_large

🙏

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04:03

LankHoar

Langharig tuig

Zo, het had wat omwegen nodig, maar mijn FIAT staat op mijn Coinbase account. Ipv overhevelen naar Binance denk ik dat ik daar maar BTC/ETH aankoop en direct op mijn Trezor zet, scheelt weer transactiekosten.

Wie kan even zijn glazen bol erbij pakken en vertellen of de bodem al in zicht is? Ik wil graag de bodem kopen, en daarna m00n :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:30
LankHoar schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:14:
Zo, het had wat omwegen nodig, maar mijn FIAT staat op mijn Coinbase account. Ipv overhevelen naar Binance denk ik dat ik daar maar BTC/ETH aankoop en direct op mijn Trezor zet, scheelt weer transactiekosten.

Wie kan even zijn glazen bol erbij pakken en vertellen of de bodem al in zicht is? Ik wil graag de bodem kopen, en daarna m00n :+
De bodem is al geweest, dat was een maand geleden. Ik verwacht niet dat we nog onder de 36k gaan.

Al die Oekraïne bullshit zit al lang in de prijs verwerkt, tenzij WW3 uitbreekt. De AEX is ook weer groen vandaag.

Edit: ik geef geen garantie op deze voorspelling, zou kunnen dat mijn glazen bol niet goed werkt vandaag

[ Voor 7% gewijzigd door Spollie op 22-02-2022 12:21 ]

• keepitfrosty
Ik kom gewoon voor de profits hoor. De revolution zal mij worst zijn tbh..........maar in it for the tech.......zolang de tech mij maar profits geeft.

[ Voor 7% gewijzigd door keepitfrosty op 22-02-2022 12:23 ]

• Alpina
  • Registratie: November 2019
keepitfrosty schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:21:
[...]

Ik kom gewoon voor de profits hoor. De revolution zal mij worst zijn tbh..........maar in it for the tech.......zolang de tech mij maar profits geeft.
Ik denk Pomp zelf ook wel hoor, maar ik vind de tekst wel herkenbaar.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Spollie schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:18:
[...]

De bodem is al geweest, dat was een maand geleden. Ik verwacht niet dat we nog onder de 36k gaan.

Al die Oekraïne bullshit zit al lang in de prijs verwerkt, tenzij WW3 uitbreekt. De AEX is ook weer groen vandaag.

Edit: ik geef geen garantie op deze voorspelling, zou kunnen dat mijn glazen bol niet goed werkt vandaag
Ik ben nog niet overtuigd, medio december zeiden we ook dat de 42k van 4 december de bodem was geweest om er in januari weer doorheen te zakken.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:36:
app doet het inmiddels weer

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:45
LankHoar schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:14:

Wie kan even zijn glazen bol erbij pakken en vertellen of de bodem al in zicht is?
Pak even de week chart erbij en daar heb je je glazen bol! ;) of kijk even in het andere topic..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• WiLLoW_TieN
Darrell schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:36:
[...]

app doet het inmiddels weer
Yep...gezien en BTC staat weer op $37,5K
Maar gaat nog wel lager.... :+

Verwijderd

Klerenzooi en ik dacht dat het niet lager kon als gisteren, HODL

• Kol Nedra
TAP-trading over 3 minuten live

nothing stops this train

• zwembroek
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:48:
Klerenzooi en ik dacht dat het niet lager kon als gisteren, HODL
Kan van alle alts nog wel 50% af.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

keepitfrosty schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:21:
[...]

Ja, maar toch. Zou je als je crypto uitcashen en het geld aan een bank geven als die bank 10% meer redement (vs. crypto) belooft?

Verwijderd

zwembroek schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:01:
[...]

;( ;( ;(

• keepitfrosty
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:04:
[...]

Ja, maar toch. Zou je als je crypto uitcashen en het geld aan een bank geven als die bank 10% meer redement (vs. crypto) belooft?
Hmm ach ja als ik de rest van mijn leven lekker financieel vrij kan leven, maakt het mij niet uit of dat in vieze fiat of crypto is.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

zwembroek schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:01:
[...]

Gek verhaal. BTC is nog altijd de slechtst presterende coin in m'n PF. Sinds 2019.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

keepitfrosty schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:05:
[...]

Hmm ach ja als ik de rest van mijn leven lekker financieel vrij kan leven, maakt het mij niet uit of dat in vieze fiat of crypto is.
Ja, dat was ook onderdeel van de vraag. Durf je 2 miljoen bij een bank te parkeren?

• keepitfrosty
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:07:
[...]

Ja, dat was ook onderdeel van de vraag. Durf je 2 miljoen bij een bank te parkeren?
Sure, maar 100% uitcashen zou ik niet snel doen.

[ Voor 9% gewijzigd door keepitfrosty op 22-02-2022 13:11 ]

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
KMD weer eem op de brommert

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:42
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:06:
[...]

Gek verhaal. BTC is nog altijd de slechtst presterende coin in m'n PF. Sinds 2019.
Wat heeft een mogelijke verdere daling van alts te maken met jouw pf prestaties behaald in het verleden?

Niets geks aan zijn zin.

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 22-02-2022 13:12 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oyY47bm1O-8tV_2h8O6zEPeYRtU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wHh1Efzgaf8fQknUbOvyBK0k.jpg?f=user_large

• hilgo

hilgo

Rep7 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:36:
[...]

Als je toch naar crypto.com (CDC) gaat is dit denk ik de goedkoopste route.
Neem CDC card (desnoods de gratis card)
Maak geld over van je reguliere bank naar CDC
"koop" in de app je UDSC
Transfer naar de exchange van cdc (aparte app)
Koop wat je wil en hou wat CRO ivm korting op je fee.

Dat overmaken gaat dan via SEPA las ik in het Crypo.com forum. Heb inmiddels wel de gratis kaart aangevraagd om z.s.m. van de cashback gebruik te kunnen maken en dan op termijn te upgraden als ik genoeg CRO aan het staken ben.
Kol Nedra schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:46:
[...]

Dit is overigens niet nodig, ik bezit de midnight blue card maar krijg toch cashback van hogere tier.
Beetje jammer is het wel, maar ik gan geen €50 betalen voor een metalen kaartje :')
Dat is precies mijn plan, nu kaart en dat die dan blauw is en van plastic boeit niet. Als ik de cashback en, op termijn, de gratis Spotify en Netflix maar krijg. Onderdruk de neiging om nu alles in CRO om te zetten omdat ik niet op 1 paard wil wedden dus zal maandelijks een beetje CRO kopen totdat de tiers gehaald worden. Er vanuit gaande dat het op termijn gaat stijgen nu wel een mooi moment om morgen, als het salaris er is, weer wat te kopen.

Discogs

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Nopheros schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:12:
[...]

Wat heeft een mogelijke verdere daling van alts te maken met jouw pf prestaties behaald in het verleden?

Niets geks aan zijn zin.
Dat al m'n alts het beter doen dan BTC, wat raar is gezien dit soort vaak voorkomende uitspraken. Er wordt hier nogal vaak geroepen dat BTC de koning is en dat alts constant helemaal kapot gaan, maar een enkele uitzondering daargelaten valt dat in mijn ervaring enorm mee.
Of ik ben heel goed in de juiste muntjes kiezen, dat kan ook - maar dat is dan naast wat wijsheid best veel geluk.

(Wat het trouwens wel echt klote doet is FUSE de laatste tijd, ook tov BTC, die had ik even over het hoofd gezien omdat debank die chain niet ziet. Maar goed, daar hou ik an sich wel vertrouwen in.)

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04:03

LankHoar

Langharig tuig

@Taro denk je nog steeds dat we de MA99 van 33.2K gaan testen en doorheen zakken? Het heeft er wel wat weg van.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:06:
[...]

Gek verhaal. BTC is nog altijd de zon die jouw niets betekenende coins deed groeien. Sinds 2009.

Zonder Bitcoin run geen bullmarkt. Zonder bullmarkt geen compostbak vol ontkiemende shitcoins.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:42
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:21:
[...]

Dat al m'n alts het beter doen dan BTC, wat raar is gezien dit soort vaak voorkomende uitspraken. Er wordt hier nogal vaak geroepen dat BTC de koning is en dat alts constant helemaal kapot gaan, maar een enkele uitzondering daargelaten valt dat in mijn ervaring enorm mee.
Of ik ben heel goed in de juiste muntjes kiezen, dat kan ook - maar dat is dan naast wat wijsheid best veel geluk.

(Wat het trouwens wel echt klote doet is FUSE de laatste tijd, ook tov BTC, die had ik even over het hoofd gezien omdat debank die chain niet ziet. Maar goed, daar hou ik an sich wel vertrouwen in.)
Op zich heb je inderdaad wel een punt maar het ligt er dan ook wel aan vanuit welk oogpunt je het bekijkt. ALTS zijn over het algemeen wel harder gezakt kijkend naar de toppen dan BTC. LINK staat bijv. 70 a 75% lager dan de top. Als BTC richting 20k gaat dan lijkt het me zeker niet vreemd dat er dan nu nogmaals 50% afgaat.

Als je het vanuit het oogpunt van 2019 bekijkt zal het idd vast zo zijn dat veel alts harder gestegen zijn dan BTC maar dan moeten we niet vergeten dat BTC natuurlijk al een hele run had gemaakt voor 2019.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:21:
[...]

Zonder Bitcoin run geen bullmarkt. Zonder bullmarkt geen compostbak vol ontkiemende shitcoins.
_O-

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 22-02-2022 13:30 ]

• zwembroek
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:21:
[...]

Zonder bullmarkt geen compostbak vol ontkiemende shitcoins.
*O* _O-

• StevenzeN
Ik kan jullie bitcoin maximalisten alleen maar bedanken, zonder jullie kon ik geen pf stampensvol gure shitcoins hebben.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Iemand die een fruitschaal zo ver van iemand af houdt om vervolgens een stuk fruit te geven dat ze zelf niet lust, die vertrouw ik niet ;).

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Nopheros schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:26:
[...]

Op zich heb je inderdaad wel een punt maar het ligt er dan ook wel aan vanuit welk oogpunt je het bekijkt. ALTS zijn over het algemeen wel harder gezakt kijkend naar de toppen dan BTC. LINK staat bijv. 70 a 75% lager dan de top. Als BTC richting 20k gaat dan lijkt het me zeker niet vreemd dat er dan nu nogmaals 50% afgaat.

Als je het vanuit het oogpunt van 2019 bekijkt zal het idd vast zo zijn dat veel alts harder gestegen zijn dan BTC maar dan moeten we niet vergeten dat BTC natuurlijk al een hele run had gemaakt voor 2019.
Ja, helemaal eerlijk is de vergelijking ook niet, al is het maar omdat ik sommige alts pas na 2019 heb gekocht omdat ze toen pas bestonden.
Maar ik kan me ook niet herinneren dat ik een alt had die structureel deed wat jij beschrijft met Link, wat wel een goed voorbeeld is natuurlijk.
Als er nog 50% van BTC afgaat zou ik trouwens erg verbaasd zijn, maar dan zal dat vast wat alts meetrekken.

Ik denk dat ik alt gewoon een onbruikbaar begrip vind. LINK is bijvoorbeeld iets heel anders dan een Hondencoin of dan ETH of BIFI. Een stempel voor al die dingen kan ik gewoon weinig mee eigenlijk.

nou, bijna 14 uur, eens kijken wat Amerika ons brengt vandaag. De Europese markeen lijken dat akkefietje in de Donbas goed te verstouwen.

• Vis

Vis

Die Amerikanen gaan sowieso weer dumpen. No worries.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• info33
  • Registratie: November 2004
Dont be sad kerel
1 ADA is nog steeds 1 ADA
en het is trouwens veels te koud voor een zwembroek >:)

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

hilgo schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:19:
[...]

Dat overmaken gaat dan via SEPA las ik in het Crypo.com forum. Heb inmiddels wel de gratis kaart aangevraagd om z.s.m. van de cashback gebruik te kunnen maken en dan op termijn te upgraden als ik genoeg CRO aan het staken ben.

[...]

Dat is precies mijn plan, nu kaart en dat die dan blauw is en van plastic boeit niet. Als ik de cashback en, op termijn, de gratis Spotify en Netflix maar krijg. Onderdruk de neiging om nu alles in CRO om te zetten omdat ik niet op 1 paard wil wedden dus zal maandelijks een beetje CRO kopen totdat de tiers gehaald worden. Er vanuit gaande dat het op termijn gaat stijgen nu wel een mooi moment om morgen, als het salaris er is, weer wat te kopen.
In je eerste 30 dagen kun je je FIAT Creditcard als bron gebruiken zonder extra transactie fee. Vervolgens kun je gewoon direct de ruby kaart activeren (virtueel) door die 350€ te storten (via kaart aanvraag wizard) en te staken. Die virtuele kaart kun je nog binnen 10 minuten direct opladen met FIAT en via CURVE gebruiken in de (fysieke) winkels middels apple/google pay. De 2% cashback (ruby) is dan ook meteen actief.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Vis schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:37:
Die Amerikanen gaan sowieso weer dumpen. No worries.
Of het zit daar vol met venturekapitalisten die plannen hebben nav ETHDenver en dat nu op hun eerste werkdag eens gaan uitvoeren.
Maar hun retail zal wel weer dumpen, zo zijn ze daar een beetje.

• Pelox
De Amerikanen van 2022 zijn de Chinezen van 2021.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rYjk9XH6ghDB1_2mNSAxv0x0WZE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UoL2gI2NflUnvv3Lp68JFKzp.jpg?f=user_large

[ Voor 69% gewijzigd door Pelox op 22-02-2022 13:51 ]

Zero.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
Gulden MOON!
Dan weet je dat t goed zit met de markt👊🏻

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Het anti altcoin sentiment van sommige mensen hier is wat vermoeiend...... :r

• StevenzeN
atomix9 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:53:
Kalm aan, zijn gewoon grappen en grollen. Iedereen hier zit in de shitcoins.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Don Guacamole schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:51:
Gulden MOON!
Dan weet je dat t goed zit met de markt👊🏻
Volume
24h
$88,664

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

(jarig!)
Vind je? vind het wel meevallen, iedere bitcoinmaxi hier heeft ook inmiddels toegegeven niet 100% in BTC te zitten, en 99,5% is nog steeds geen 100% BTC :+

Maar ben mij wel bewust dat zonder BTC er ook geen bestaansrecht is voor alts / shitcoins, alles gaat werkelijk dan door het putje.

• Pelox
neem het met een korreltje zout ;)

Zelfs de grootste btc maxi hier bezit enorme zakken shitcoins
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pYya3OT5g0JZWMDYOzecZvxCkPA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X0tKIWcu2ak7WbeqqXiDfNUg.jpg?f=user_large

Zero.

Verwijderd

Ach, deze markt is gewoon ontworpen om zo snel mogelijk veel geld te kunnen flippen. Het snelste kan dat met shitcoins en wat timing of geluk.

Maar niets is mooier dan lekker wat sats hodlen en als een 'god among insects' toe te kijken wat er allemaal gebeurd in de shitcoin/fiat mierenhoop. Al die zenuwachtige kleine inferieure schepsels die druk in de weer zijn om via vele kanalen promotie te pushen en adoptie van kralen en spiegeltjes te bemachtigen. En de mensen happen gretig toe. Stuk voor stuk, om aan het eind van de dag wat meer digitale nummertjes te bemachtigen, in de vorm van een stervend begrip dat fiat valuta heet. Wat een drukte om werkelijk helemaal niets.

De droom/illusie dat een altcoin ooit iets meer gaat betekenen dan wat meer fiatwaarde projecteren is gewoon lachwekkend. Alsof je als kind nog gelooft dat je later een kraai kunt worden.

'Deze coin heeft veel meer fiat rendement gegeven dan Bitcoin!'

Ja prima joh, wees er blij mee. Succes met het constant veiligstellen van je extra koopkracht. Nog meer werk.

Als Bitcoin hodler is het gewoon relaxt leven, wetende dat de native coin van een superieure netwerk alle gecentraliseerde aan elkaar klevende paupercoin netwerkjes waar de stekker instant uit kan, mijlenver achter zich laat. En je zit niet meer met koopkrachtverlies, banken gedoe of inflatie. Want dit is Bitcoin.

Machtig.

Maargoed lekker belangrijk allemaal. Ondertussen werk ik ook gewoon voor mijn fiat en heb ik meer fiat op de spaarrekening dan fiatwaarde in Bitcoin, ook nog wat shitcoins en stables dus gewoon een ordinaire hypocriete klootzak zoals iedereen hier.

Ooit word ik nog wel een maxi, maar niet omdat ik het zo nodig wil. Gewoon omdat een toekomst met Bitcoin als waarborg laag van de toekomstige economie onvermijdelijk is, tenzij we natuurlijk collectief rekt gaan als mensheid wat ik eigenlijk nog veel realistischer inschat.

Lekker belangrijk ook allemaal. Je kunt het beste maar gewoon wat doen.

• Richh
Moet je voorstellen dat je het over ~3 jaar begrijpt en er daarna net zo hard aan mee gaat doen d:)b
StevenzeN schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:54:
[...]

Kalm aan, zijn gewoon grappen en grollen. Iedereen hier zit in de shitcoins.
Afbeeldingslocatie: https://media.makeameme.org/created/haha-no-u3s26u.jpg

• atomix9
Pelox schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:56:
[...]

neem het met een korreltje zout ;)

Zelfs de grootste btc maxi hier bezit enorme zakken shitcoins
[Afbeelding]
Soms lastig, de constante negatieve uitlatingen, is gewoon niet top op dit soort dagen. Maar goed, daar is het topic blijkbaar voor. :)

• frietzak90
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-12-2025
atomix9 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:58:
[...]

Soms lastig, de constante negatieve uitlatingen, is gewoon niet top op dit soort dagen. Maar goed, daar is het topic blijkbaar voor. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L80HOagjfYl0ANs7hPxVYs7NZCY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qQF6E3UeVQBFnwycz5BrPSkn.jpg?f=user_large

iRacing Profiel

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Xqlus1ve schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:55:
[...]

Maar ben mij wel bewust dat zonder BTC er ook geen bestaansrecht is voor alts / shitcoins, alles gaat werkelijk dan door het putje.
Ja, als BTC morgen op magische wijze zou verdwijnen dan denk jij dat heel crypto er mee ophoudt?

• Slux
  • Niet online
atomix9 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:58:
[...]

Het is ook beter om gewoon de hele dag met oogkleppen rond te lopen en je van alles af te zonderen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6aJCdBP8VhifMwSlfagFTANzT2s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KOxRjLjmTlFf2p9WmZ3WYbxh.jpg?f=user_large

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:57:
[...]

Ach, deze markt is gewoon ontworpen om zo snel mogelijk veel geld te kunnen flippen. Het snelste kan dat met shitcoins en wat timing of geluk.

Maar niets is mooier dan lekker wat sats hodlen en als een 'god among insects' toe te kijken wat er allemaal gebeurd in de shitcoin/fiat mierenhoop. Al die zenuwachtige kleine inferieure schepsels die druk in de weer zijn om via vele kanalen promotie te pushen en adoptie van kralen en spiegeltjes te bemachtigen. En de mensen happen gretig toe. Stuk voor stuk, om aan het eind van de dag wat meer digitale nummertjes te bemachtigen, in de vorm van een stervend begrip dat fiat valuta heet. Wat een drukte om werkelijk helemaal niets.

De droom/illusie dat een altcoin ooit iets meer gaat betekenen dan wat meer fiatwaarde projecteren is gewoon lachwekkend. Alsof je als kind nog gelooft dat je later een kraai kunt worden.

'Deze coin heeft veel meer fiat rendement gegeven dan Bitcoin!'

Ja prima joh, wees er blij mee. Succes met het constant veiligstellen van je extra koopkracht. Nog meer werk.

Als Bitcoin hodler is het gewoon relaxt leven, wetende dat de native coin van een superieure netwerk alle gecentraliseerde aan elkaar klevende paupercoin netwerkjes waar de stekker instant uit kan, mijlenver achter zich laat. En je zit niet meer met koopkrachtverlies, banken gedoe of inflatie. Want dit is Bitcoin.

Machtig.

Maargoed lekker belangrijk allemaal. Ondertussen werk ik ook gewoon voor mijn fiat en heb ik meer fiat op de spaarrekening dan fiatwaarde in Bitcoin, ook nog wat shitcoins en stables dus gewoon een ordinaire hypocriete klootzak zoals iedereen hier.

Ooit wordt ik nog wel een maxi, maar niet omdat ik het zo nodig wil. Gewoon omdat een toekomst met Bitcoin als waarborg laag van de toekomstige economie onvermijdelijk is, tenzij we natuurlijk collectief rekt gaan als mensheid wat ik eigenlijk nog veel realistischer inschat.

Lekker belangrijk ook allemaal. Je kunt het beste maar gewoon wat doen.
Prachtig. Soms baal ik van mijn pf welke ik dag na dag rekter zie gaan. Dan lees ik dit en ben ik weer blij haha. Idd, gewoon wat doen, dan maar bagholder van die parel die t toch niet bleek te zijn. Zolang je er geen last van hebt en een % in btc hebt welke wel het verschil kan maken als bitcoin ooit 1 miljoen wordt komt het goed.

• Slux
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:00:
[...]

Ja, als BTC morgen op magische wijze zou verdwijen dan denk jij dat heel crypto er mee ophoudt?
Zeker. :X

• Richh
Xqlus1ve schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:55:
iedere bitcoinmaxi hier heeft ook inmiddels toegegeven niet 100% in BTC te zitten, en 99,5% is nog steeds geen 100% BTC :+
Afbeeldingslocatie: https://i1.sndcdn.com/avatars-000298552032-y3qiik-t500x500.jpg

Ik zal het je nog erger vertellen, als je EUR en USD meetelt dan haal ik nog niet eens de 50% :') laat staan als je ook nog stonks en goud mee gaat tellen :')

Ik maak mezelf nu geloof ik vol-le-dig belachelijk in dit topic na mijn sellorder van gisteren en nu deze openbaring.

• atomix9
Slux schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:01:
[...]

Het is ook beter om gewoon de hele dag met oogkleppen rond te lopen en je van alles af te zonderen.

[Afbeelding]
Dat sluit in ieder geval goed aan bij de zienswijze van een aantal mensen in dit topic ja. Oogkleppen op en constant hetzelfde herhalen. (begin ik zelf ook al te doen inmiddels, haha 8)7 )
Pagina: 1 ... 118 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!