When life throws you a curve, lean into it and have faith!
dus bij deze: MOON
Ah, je zit nog in de fase dat je emotioneel betrokken bent bij cryptoatomix9 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:58:
[...]
Soms lastig, de constante negatieve uitlatingen, is gewoon niet top op dit soort dagen. Maar goed, daar is het topic blijkbaar voor.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Taro schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:09:
[...]
Ah, je zit nog in de fase dat je emotioneel betrokken bent bij crypto
Zero.
Verwijderd
Jazeker, sterker nog: Ik vermoed dat het complete universum dan zal imploderen. Het is namelijk niet zo dat er al tientallen miljarden jaren iets buiten Bitcoin bestaansrecht heeft.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:00:
[...]
Ja, als BTC morgen op magische wijze zou verdwijen dan denk jij dat heel crypto er mee ophoudt?
Tenminste niet in mijn wereld. En dat is toch te triest voor woorden als je er zo over nadenkt.
Het is mooi om te zien hoe bizar relatief tijd is, en onze perceptie op tijd eigenlijk niets betekend is, mits je het als concept projecteert op een mensenleven.
Heerlijk
Dusja heel belangrijk allemaal die coins.
Er is denk ik geen enkele 'magische wijze' die Bitcoin zou doen verdwijnen (en de mens wel blijft bestaan). Er zal altijd wel een nerd zijn die deep down een node laat draaien.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:00:
[...]
Ja, als BTC morgen op magische wijze zou verdwijen dan denk jij dat heel crypto er mee ophoudt?
Natuurlijk kan de waarde flink omlaag (of omhoog), maar Bitcoin zal over enkele decennia *bestaan*.
Andere extreem onwaarschijnlijke crypto black swan events (ik noem maar wat: tether blijkt een scam, Binance failliet, wereldwijde regulatie)... daarvan verwacht ik dat alle andere crypto's er minstens zo hard tot harder op reageren dan Bitcoin.
Enkel een double spend op BTC of movement van Satoshi's wallet kunnen een ander effect hebben, imho.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee, ik heb je door, je probeert alleen maar BTC zo te shillen zodat je uiteindelijk genoeg exit-liquidity hebt!Richh schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:03:
[...]
Ik maak mezelf nu geloof ik vol-le-dig belachelijk in dit topic na mijn sellorder van gisteren en nu deze openbaring.
Ja, daarom stond er dus ook op magische wijze. Het lijkt mij ook onmogelijk.Richh schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:12:
[...]
Er is denk ik geen enkele 'magische wijze' die Bitcoin zou doen verdwijnen (en de mens wel blijft bestaan). Er zal altijd wel een nerd zijn die deep down een node laat draaien.
Natuurlijk kan de waarde flink omlaag (of omhoog), maar Bitcoin zal over enkele decennia *bestaan*.
Maar stel dat het gebeurt, zouden ze dan op ETH en alle andere chains de stekker er uit trekken en zeggen 'oh, Bitcoin is weg, nou, laat dan maar, hup, laten we allemaal lekker code gaan kloppen voor microsoft'?
Dat lijkt me toch ook weer onvoorstelbaar.
Daar heeft de rest van ons inderdaad geen last meer vanTaro schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:09:
[...]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Haha, ja want een stijging doet me niets en een daling ook niet....Taro schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:09:
[...]
Bleep, bleep, mr Robot.
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:12:
[...]
Nee, ik heb je door, je probeert alleen maar BTC zo te shillen zodat je uiteindelijk genoeg exit-liquidity hebt!
Dit is geen DeFi waar we nonstop op zoek zijn naar vermogen van anderen om eruit te kunnen stappen. BTC kent letterlijk een trading volume per seconde wat hoger is dan de waarde van mijn Ledger
Laten we niet de illusie hebben dat zelfs alle users in dit slowchat topic überhaupt enige impact hebben op BTC, daardoor is 'shillen voor eigen gewin' een manier van zwart maken wat nergens op slaat
hey laat me in mijn droomRichh schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:20:
[...]
Laten we niet de illusie hebben dat zelfs alle users in dit slowchat topic überhaupt enige impact hebben op BTC, daardoor is 'shillen voor eigen gewin' een manier van zwart maken wat nergens op slaat
Mja eens, maar ik vind het een beetje een nutteloos discussie-concept omdat het volledig onrealistisch is zo'n scenario zich voordoet.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:15:
[...]
Ja, daarom stond er dus ook op magische wijze. Het lijkt mij ook onmogelijk.
Maar stel dat het gebeurt, zouden ze dan op ETH en alle andere chains de stekker er uit trekken en zeggen 'oh, Bitcoin is weg, nou, laat dan maar, hup, laten we allemaal lekker code gaan kloppen voor microsoft'?
Dat lijkt me toch ook weer onvoorstelbaar.
Oog en naald een paar dagen terug...Richh schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:12:
[...]
Andere extreem onwaarschijnlijke crypto black swan events (ik noem maar wat: tether blijkt een scam, Binance failliet, wereldwijde regulatie)... daarvan verwacht ik dat alle andere crypto's er minstens zo hard tot harder op reageren dan Bitcoin.
Enkel een double spend op BTC of movement van Satoshi's wallet kunnen een ander effect hebben, imho.
https://www.coindesk.com/...-repeat-white-hat-hacker/
Als een blackhat hier mee ging kloten had je een serieus f*cked up orderboek gehad. Voordat men er dan achter is waar het vandaan komt.....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nee, het is nog mogelijk om via Advcash direct crypto te komen wat dan op je Binance account komt.Danielson schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:17:
Ik probeer met mijn CreditCard wat crypto te kopen op Binance, maar dit wordt steeds afgebroken, is het voor Nederlanders uberhaubt nog mogelijk om crypto te kopen via een CreditCard op Binance?
Dit was dan ook een geintje.Richh schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:20:
[...]
![]()
Dit is geen DeFi waar we nonstop op zoek zijn naar vermogen van anderen om eruit te kunnen stappen. BTC kent letterlijk een trading volume per seconde wat hoger is dan de waarde van mijn Ledger![]()
Laten we niet de illusie hebben dat zelfs alle users in dit slowchat topic überhaupt enige impact hebben op BTC, daardoor is 'shillen voor eigen gewin' een manier van zwart maken wat nergens op slaat(als het om BTC, ETH oid gaat)
Verwijderd
Emotie is leven.atomix9 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:20:
[...]
Haha, ja want een stijging doet me niets en een daling ook niet....![]()
Bleep, bleep, mr Robot.
Je kunt zelfverrijking door crypto als iets puur zakelijks zien, maar je zou kunnen stellen dat je dan eigenlijk altijd aan het werk bent.
Is de weg van continu zelfverrijken, te definiëren als leven?
Dat is eigenlijk de vraag.
Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt. Sommige mensen hier zijn zo doorgeslagen in hun maximalisme, dat ze af en toe een karikatuur van zichzelf zijn zonder dat zelf door te hebben. Leuk tochatomix9 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:58:
[...]
Soms lastig, de constante negatieve uitlatingen, is gewoon niet top op dit soort dagen. Maar goed, daar is het topic blijkbaar voor.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Mwah... zeker had dat forse impact gehad op de koers, begrijp me goed. Maar de alarmbellen zullen dan toch redelijk vlot afgaan bij Coinbase, sowieso kan het best zijn dat er dieper in het systeem nog beveiligingsregels zitten.sh4d0wman schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:22:
[...]
Oog en naald een paar dagen terug...
https://www.coindesk.com/...-repeat-white-hat-hacker/
Als een blackhat hier mee ging kloten had je een serieus f*cked up orderboek gehad. Voordat men er dan achter is waar het vandaan komt.....
Uiteindelijk dichten ze het lek en krabbelt de koers weer op.
We hebben gelukkig tegenwoordig meerdere exchanges
Heb je een linkje?markisoke schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:25:
[...]
Nee, het is nog mogelijk om via Advcash direct crypto te komen wat dan op je Binance account komt.
[Afbeelding]
Is het ook, het gaat me hier ook vooral om het concept dat crypto zou staan of vallen met BTC. Dat vind ik een hele vreemde conservatieve dan wel achterhaalde premisse, het is zoiets als zeggen dat de economie valt of staat met goud.Richh schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:21:
[...]
Mja eens, maar ik vind het een beetje een nutteloos discussie-concept omdat het volledig onrealistisch is zo'n scenario zich voordoet.
Als Bitcoin het digitale goud is zou BTC eerder de rest van de cryptomarkt volgen dan andersom, dus dat is nog helemaal niet zo, en waar we nu wel zitten weet ik ook niet precies, maar de rest van de cryptomarkt is inmiddels op een bepaalde manier volwassen genoeg om niet meer zo vastgeklonken te zitten aan BTC, zoals zeg maar 3-4 jaar geleden wel het geval was. Dat maakt het echter gek genoeg ook meer wildwest dan toen.
(Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat functieloze alts (hondencoins) enig bestaansrecht anders dan speculatie hebben.)
Ach, het schijnt dat heel rijk zijn niet gelukkig maakt, maar ik wil dat toch eigenlijk wel eerst even zelf proberen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:26:
[...]
Emotie is leven.
Je kunt zelfverrijking door crypto als iets puur zakelijks zien, maar je zou kunnen stellen dat je dan eigenlijk altijd aan het werk bent.
De screenshot komt van Binance zelf.
Verder: https://advcash.com/en
Account aanmaken, inloggen en je Binance account koppelen.
Vervolgens kan je crypto kopen met je CC of d.m.v. een SEPA betaling.
Fees voor CC zijn wel wat hoger dan Binance (3,5%).
SEPA kost €1 per transactie.
Crypto is hobby, geen werk. Hou op hoor.... Anders zit ik te werken tijdens mijn werk....Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:26:
[...]
Emotie is leven.
[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 22-02-2022 14:39 ]
Toch wel jammer dat je op zo'n manier naar BTC maxi's blijft kijken en blijft afgeven.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:26:
Als jij in een bull-run een mooi rendement hebt gemaakt met een altcoin-heavy PF en zij vuistdiep in hun ideologische reflex zijn vast blijven haken om 80/20 in BTC respectievelijk ETH te zitten, good for you, toch?
Welke "ideologische reflex" heb je het eigenlijk over? Concreter: welke BTC maxi heeft er een probleem mee als je smerig veel rendement op een shitcoin behaalt?
Je zal hooguit een maxi tegenkomen die het jammer vind dat crypto een 'get rich quick' scheme ten koste van anderen is geworden, in plaats van de economische revolutie die Satoshi destijds voor ogen had. Dat mag je een karikatuur noemen, dat deed ik zelf 4 jaar geleden ook over BTC investors terwijl mijn Ripples x5 gingen in een paar weken ofzo
Ik denk dat die vraag zeer goed te beantwoorden is met 'welk scenario moet zich voordoen waarbij alts moonen en BTC verdwijnt'. Ik zie dat scenario daadwerkelijk niet voor me (daarom reageerde ik er ook op), dus geen idee wat daar vreemd, conservatief of achterhaald aan is.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:34:
[...]
Is het ook, het gaat me hier ook vooral om het concept dat crypto zou staan of vallen met BTC.
Wat wel degelijk waar zou zijn als onze euro's en dollars gebacked zouden zijn met goud.het is zoiets als zeggen dat de economie valt of staat met goud.
Juist voor iemand die zo in DeFi zit waarbij men non-stop opzoek is naar liquidity waar toch regelmatig BTC en andere 'grotere' crypto's in zitten lijkt me dat geen gekke opmerking.
Want? Volgt goud nu ook de markt? Ik denk zelfs het tegenovergestelde te zien de laatste 3-6 maanden.Als Bitcoin het digitale goud is zou BTC eerder de rest van de cryptomarkt volgen dan andersom
Neuh denk wel weer omhoog sancties Rusland zijn imo vrij mild.WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:43:
Ik ben toch echt benieuwd wat BTC de aankomende 48h gaat doen....ik denk....zakken.....
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Wat als je continue zelverrijkt, leef je dan nog wel?Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:26:
[...]
Een beetje zoals, leven om te werken, of werken om te leven.
Leven om te zelfverrijken, of zelfverrijken om te leven?
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:43:
Ik ben toch echt benieuwd wat BTC de aankomende 48h gaat doen....ik denk....zakken.....
:strip_exif()/f/image/uLucxV8KyaqyFRUNAE5Byioy.jpg?f=fotoalbum_large)
Tijd voor een magische moon spike om 22:22 😋?
$22.222 confirmedAlterBridge schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:49:
[...]
[Afbeelding]
Haha je hapt wel weer lekkerRichh schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:39:
[...]
Toch wel jammer dat je op zo'n manier naar BTC maxi's blijft kijken en blijft afgeven.
Welke "ideologische reflex" heb je het eigenlijk over? Concreter: welke BTC maxi heeft er een probleem mee als je smerig veel rendement op een shitcoin behaalt?
Je zal hooguit een maxi tegenkomen die het jammer vind dat crypto een 'get rich quick' scheme ten koste van anderen is geworden, in plaats van de economische revolutie die Satoshi destijds voor ogen had. Dat mag je een karikatuur noemen, dat deed ik zelf 4 jaar geleden ook over BTC investors terwijl mijn Ripples x5 gingen in een paar weken ofzo
Net live in de Cryptocast (BNR) werd dit artikel ook besproken. Erg zinvol commentaar van o.a. Lucas Wensing en Bert Slagter, die op een rustige en genuanceerde manier uitleggen waarom dit zo gevaarlijk en onwenselijk is. Heeft niets met complotten te maken, alles met een vooruitziende blik en voortschrijdend inzicht uit recente gebeurtenissen in Nederland (o.a. toeslagenaffaire). Aanrader om even terug te luisteren.Qunix schreef op maandag 21 februari 2022 @ 20:35:
[...]
https://world.hey.com/dhh...g-we-need-crypto-587ccb03
Een artikel van David Hansson, maker van programmeertaal Ruby en oprichter van projectsite Basecamp. Alleen de titel zegt voldoende, maar het somt goed op wat er gebeurd is in Canada en waarom crypto de oplossing is.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Nee, dan wordt het zoals het plaatje zegt:
$22.022.022,-
Wel een paar redelijke candles nodig dan maar niet geheel onrealistisch, toch?
Verwijderd
Haha, ik zou mijn dagen ook wel om krijgen hoor.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:36:
[...]
Ach, het schijnt dat heel rijk zijn niet gelukkig maakt, maar ik wil dat toch eigenlijk wel eerst even zelf proberen.
Maar eigenlijk denk ik niet door mijn dagen te vullen met bezigheden die ik nu nog niet kan doen, vanwege te weinig geld. Het is denk ik wel lastig wanneer je op zoek bent naar je definitie van geluk maar daar meer geld voor nodig zou hebben dan je momenteel hebt... Eigenlijk is smerig rijk worden dan nog geen garantie voor meer levensgeluk, je kunt dat momenteel alleen vermoeden.
Ja ok, een mooi vrijstaand huis met gigantische tuin en prachtige kas, dat zou me niet storen. Maar verre reizen of duurdere spullen, dat zou me niet extra gelukkig maken (denk ik).
Godverdomme. Wat een filosofische dag is het vandaag.
69k all time high was ook al een meme, dus wie weetYES schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:53:
[...]
Nee, dan wordt het zoals het plaatje zegt:
$22.022.022,-
Wel een paar redelijke candles nodig dan maar niet geheel onrealistisch, toch?
2^15 = 32.768, ik heb dat bedrag niet voor niets gekozen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Reken er op dat alle huwelijks beambten en alle diensten die komen kijken bij een trouwerij blij zijn wanneer deze dag er weer op zit.AlterBridge schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:49:
[...]
[Afbeelding]
Op naar de 38K ondertussen.
Heb zelf op dit moment geen BTC in mijn PF, maar zonder BTC zijn al die alt's geen cent meer waard (je zou willen dat je er nog een cent voor kon krijgen
Met het kapitaal dat je in alt's steekt kan je inderdaad een beter ROI halen in vergelijking tot bijvoorbeeld BTC of ETH. Maar op moment dat je geen winst neemt en je behaalde rendementen veilig stelt, zie je dat betere rendement heel snel verdampen tot een verlies t.o.v. BTC of ETH.
Je kunt dan inderdaad roepen HODL, maar kijk eens naar de zogeheten Blue Chips van voorjaar 2021. Velen zijn nooit hersteld van de correctie in mei, ondanks de fundamentals. Door nu actief alt's te accumuleren met vers fiat neem je mijn inziens een enorm risico. Zeker als het om alt's gaat die geen cashflow generen, waardoor het pure speculatie is op een eventuele waardestijging.
Wat dat eerste betreft hoeft BTC absoluut niet te verdwijnen, een chronisch slinkende dominance is ook een optie - en juist dat vaak geopperde idee, dat een hoge dominance iets goeds is voor de cryptomarkt, dat bitcoin de drijvende kracht is ipv een ankerpunt, etc, dat soort ideeën lijken mij achterhaald.Richh schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:45:
[...]
Ik denk dat die vraag zeer goed te beantwoorden is met 'welk scenario moet zich voordoen waarbij alts moonen en BTC verdwijnt'. Ik zie dat scenario daadwerkelijk niet voor me (daarom reageerde ik er ook op), dus geen idee wat daar vreemd, conservatief of achterhaald aan is.
[...]
Wat wel degelijk waar zou zijn als onze euro's en dollars gebacked zouden zijn met goud.
Juist voor iemand die zo in DeFi zit waarbij men non-stop opzoek is naar liquidity waar toch regelmatig BTC en andere 'grotere' crypto's in zitten lijkt me dat geen gekke opmerking.
[...]
Want? Volgt goud nu ook de markt? Ik denk zelfs het tegenovergestelde te zien de laatste 3-6 maanden.
Qua punt 2, als als, maar goed, mocht in 1965 alle goud magischerwijze verdwenen zijn op een dag, hadden we dan ineens ook geen economie meer gehad? Tuurlijk wel, alleen was de maatstaf van alles weg. Maar de maatstaf is een middel, geen oorzaak of methode op zich.
en "waarbij men non-stop opzoek is naar liquidity waar toch regelmatig BTC en andere 'grotere' crypto's in zitten " begrijp ik niet - dat wil zeggen, ik begrijp letterlijk niet wat je hier bedoelt.
En goud volgt de markt niet 1 op 1, het reageert op de markt - en niet andersom, de markt reageert niet op de goudprijs. BTC zou als het echt digitaal goud was niet leidend zijn voor de cryptomarkt, en dat is tot op zekerhoogte wel zo, dus momenteel is het nog meer dan puur digitaal goud. Dat zou m.i. alleen langzaam voorbij moeten gaan.
Dus je hebt ook een hap uit je fictieve winst zien verdampen. Ik weet nog dat je redelijk wat winst had gepakt op een bepaalde token.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:26:
[...]
zelfs ik heb nu de meerderheid van mijn shitcoins van de hand gedaan. Leren en je gedrag vervolgens aanpassen is niets mis mee.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:38:
Lekker cryptisch omschreven...Denk eerder....dan 2^15 = $ 32768
Het gerechtssysteem ookVerwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:46:
[Afbeelding]
Bitcoin fixes this.
(Vraag mij verder niet hoe, ik zit hier alleen Bitcoin te shillen uit eigenbelang voor exit liquiditeit.)
Verwijderd
Kan bijna niet zonder dat Bitcoin hierbij betrokken is geweest.Waah schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:50:
[...]
Het gerechtssysteem ookwant hij heeft het alweer terug.
Waarschijnlijk is de rechter omgekocht met Bitcoin dan.
En zo zie je maar weer: zelfs bitcoinmaximalisten denken meteen aan illegale manieren om Bitcoin te gebruikenVerwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:52:
[...]
Kan bijna niet zonder dat Bitcoin hierbij betrokken is geweest.
Waarschijnlijk is de rechter omgekocht met Bitcoin dan.
Verwijderd
Absoluut. Ik had nooit mijn crystal meth handeltje op kunnen zetten zonder Bitcoin, of het was in ieder geval een stuk moeizamer verlopen.Waah schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:54:
[...]
En zo zie je maar weer: zelfs bitcoinmaximalisten denken meteen aan illegale manieren om Bitcoin te gebruiken
Daarom is Bitcoin ook pure emotie voor mij. We maken samen deze wereld slechter, zij aan zij.
Alsof er in een kroeg de pleuris uitbreekt en je rug tegen rug gaat staan met je beste maat zodat je vluchtende omstanders in het gezicht kunt steken met kapot geslagen flesjes, puur voor de gein.
Onbetaalbaar.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:57:
[...]
Absoluut. Ik had nooit mijn crystal meth handeltje op kunnen zetten zonder Bitcoin, of het was in ieder geval een stuk moeizamer verlopen.
Daarom is Bitcoin ook pure emotie voor mij. We maken samen deze wereld slechter, zij aan zij.
Alsof er in een kroeg de pleuris uitbreekt en je rug tegen rug gaat staan met je beste maat zodat je vluchtende omstanders in het gezicht kunt steken met kapot geslagen flesjes, puur voor de gein.
Onbetaalbaar.
Yn in kroeg op 'e Jouwer.Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:57:
[...]
Absoluut. Ik had nooit mijn crystal meth handeltje op kunnen zetten zonder Bitcoin, of het was in ieder geval een stuk moeizamer verlopen.
Onbetaalbaar.
Gast
Kan weer zo op een tegeltje die laatste zin!
Ik denk dat we een winnaar hebben.YES schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:54:
@zwembroek over mooie patronen gesproken
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik verveel me gewoon en moet een nieuwe hobby hebben, maar het lot besloot dat ik vandaag hier wat ging lopen trollen.zwembroek schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:14:
[...]
Gast![]()
Hoe krijg je het steeds weer voor elkaar.
![]()
Kan weer zo op een tegeltje die laatste zin!
Behoorlijk zielig eigenlijk.
Maarja het is alweer gebeurd.
Ik snap hem wel met zo'n verrotte banaan als alternatief.
Klopt. Waarom postte je dan dit: Glenn Hoddle in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21" in plaats van dat scenario? Dan hadden we een nuttige discussieGlenn Hoddle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:19:
Wat dat eerste betreft hoeft BTC absoluut niet te verdwijnen, een chronisch slinkende dominance is ook een optie
Ik denk dat we dan eerst moeten definiëren wat 'goed' is voor de cryptomarkt. Is dat 'iedereen rijk die op tijd Dogecoin heeft gekocht', is dat de revolutie die Satoshi voor ogen had als hele oorzaak van Bitcoin an sich, is dat überhaupt wenselijk, of is dat heel wat anders?en juist dat vaak geopperde idee, dat een hoge dominance iets goeds is voor de cryptomarkt, dat bitcoin de drijvende kracht is ipv een ankerpunt, etc, dat soort ideeën lijken mij achterhaald.
Afhankelijk van dat antwoord is de dominance denk ik wel degelijk bepalend. Wellicht vinden wij verschillende dingen 'goed' voor de cryptomarkt.
Ik denk dat de economische ontwikkeling van de afgelopen 50 jaar ook weer duidelijk maakt dat zo'n maatstaf erg handig kan zijnQua punt 2, als als, maar goed, mocht in 1965 alle goud magischerwijze verdwenen zijn op een dag, hadden we dan ineens ook geen economie meer gehad? Tuurlijk wel, alleen was de maatstaf van alles weg. Maar de maatstaf is een middel, geen oorzaak of methode op zich.
Ik hoef jou toch niet uit te leggen hoe de geldstromen achter DeFi eruit zien?en "waarbij men non-stop opzoek is naar liquidity waar toch regelmatig BTC en andere 'grotere' crypto's in zitten " begrijp ik niet - dat wil zeggen, ik begrijp letterlijk niet wat je hier bedoelt.
Ik denk dat BTC digitaal goud zou moeten zijn, wat een aparte assetclass an sich is. Niet dat BTC het 'goud' achter enkel de crypto's is. Daar verschilt onze zienswijze.En goud volgt de markt niet 1 op 1, het reageert op de markt - en niet andersom, de markt reageert niet op de goudprijs. BTC zou als het echt digitaal goud was niet leidend zijn voor de cryptomarkt
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
RNDR (via een P2P netwerk gebruik kunnen maken van GPU rekenpower van anderen, of het juist aanbieden). Ik zie hier wel een mogelijke toekomst in gezien de toenemende vraag in GPU rekenkracht en de kosten welke de aanschaf daarvan doorgaans met zich meebrengen.
Junk.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
nothing stops this train
Wordt al vrolijk over geroeptoeterd in de media dus ja, van de week zullen de prijzen gewoon verder gaan stijgen.Kol Nedra schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:30:
benzineprijzen gaan omhoog, gas zal vast ook nog keihard stijgen. Dit vieze dealtje wat ze uitvoeren is walgelijk! straks loont het niet om te werken en verdien je meer dan hard werken en naar je werk moeten rijden
Het is straks nog goedkoper om vanaf de randstand naar Belgie of Duitsland te rijden, daar te tanken en dan weer terug te rijden
Treurige tijden dit, je wordt letterlijk aan alle kanten genaaid en leeggeplukt.. maar verder hebben we het hier goed toch?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Duizenden computers tegelijk zijn bezig met het valideren van één transactie. Dat kost energie die bij ander betaalverkeer niet wordt gebruikt.
Alleen bitcoin slurpt jaarlijks al meer elektriciteit op dan alle burgers en bedrijven in heel Nederland bij elkaar. En naarmate er meer mensen in crypto stappen, zal die energiebehoefte alleen maar groter worden
https://www.trouw.nl/buit...een-nieuw-leven~b3c37784/
[ Voor 4% gewijzigd door sampoo op 22-02-2022 16:55 ]
We hebben het inderdaad meer dan prima. We hebben bergen met keuzes.sjorremans schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:33:
[...]
Wordt al vrolijk over geroeptoeterd in de media dus ja, van de week zullen de prijzen gewoon verder gaan stijgen.
Het is straks nog goedkoper om vanaf de randstand naar Belgie of Duitsland te rijden, daar te tanken en dan weer terug te rijden![]()
Treurige tijden dit, je wordt letterlijk aan alle kanten genaaid en leeggeplukt.. maar verder hebben we het hier goed toch?
Klinkt als een concurent van Golum (GLM) wat sinds 2017 bestaat maar volgens mij nog niet echt van de grond is gekomen.Ngangatar schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:25:
RNDR (via een P2P netwerk gebruik kunnen maken van GPU rekenpower van anderen, of het juist aanbieden). Ik zie hier wel een mogelijke toekomst in gezien de toenemende vraag in GPU rekenkracht en de kosten welke de aanschaf daarvan doorgaans met zich meebrengen.
Ik heb in 2017 geinvesteerd in GLM en dat vrij snel daarna verkocht, daarna nooit meer naar omgekeken.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Maar natuurlijkJedi_Pimp schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:52:
[...]
Haha je hapt wel weer lekker. Ik chargeer/provoceer bewust.
Dat wordt natuurlijk gedaan om te voorkomen dat men blind stijgend vertrouwen aangaat, aangesterkt door confirmation bias omdat het stijgt en stijgt, en zo een ongebalanceerd PF te lang aanhoud tot het in elkaar stort. En dan trouw blijven vasthouden tot de 'betere tijden' aangebroken zijn - die láng niet altijd ontstaan, immers een pump&dump is lastiger te organiseren als er veel actieve bagholders van hun bag afwillenWe hebben de BTC/ETH vs altcoin PF discussie recentelijk uitgebreid gevoerd en ik stel voor om dat niet weer te doen. Ik leer in ieder geval nu zelf in levenden lijve waarom het verstandig is om een gebalanceerd PF te hebben waarin alts je BTC/ETH positie niet verdrukken, maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds vind dat er hier wel érg conservatief wordt gesproken over altcoins in betere tijden
Er zijn maar weinig maxi's die het bestaan van een gehele market cycle en het bijbehorende altseason ontkennen, denk ik.
Er blijft maar het idee hangen dat maxi's zeggen wat ze zeggen omdat ze altcoins het putje in willen praten, ondanks dat dat herhaaldelijk ontkracht wordt. Uteindelijk wordt dat frame altijd wel weer opgegooid.
Even heel simpel gesteld: wat heb ik eraan als het hele Tweakers slowchat topic nu al zijn ADA zou verkopen, als BTC hodler? Zelfs al zouden ze er massaal BTC van kopen dan heeft dat gewoon 0 effect op de prijs.
Zou er dan toch misschien een andere reden zijn?
Nog los van dat er nog altijd mensen zijn die crypto simpelweg anders zien dan het 'get rich quick' systeem, en daarom ook heel anders met hun investering om gaan. Het is jammer dat diegenen ook vandaag weer, geintjes of niet, toch weer de sticker 'shiller' op hun naam gedrukt krijgen. Ik vind dat dat oprecht meer zegt over degene die zo'n sticker uitdeelt dan over de intenties van degene die de sticker ontvangt.
Ik probeer nou net een heel punt te maken dat het niet allemaal om economisch gewin gaatIn mijn post van gisteren heb ik overigens nog gepredikt dat alts accumuleren momenteel erg riskant is.
[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 22-02-2022 16:47 ]
Klopt gedeeltelijk. Waar GLM vooral computer power voor verschillende soorten van taken beschikbaar stelt, doet RNDR dat voor waar het zijn naam aan onttrekt; rendering en dan voor het grootste gedeelte 3D. Juist GPU's zijn onbetaalbaar en daarom heeft RNDR in mijn ogen kans van slagen.OkkE schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:40:
[...]
Klinkt als een concurent van Golum (GLM) wat sinds 2017 bestaat maar volgens mij nog niet echt van de grond is gekomen.
Ik heb in 2017 geinvesteerd in GLM en dat vrij snel daarna verkocht, daarna nooit meer naar omgekeken.
Een naam die je in dit project veel hoort is Beeple, een NFT artiest die werkelijk de mooiste NFT's maakt door gebruik te maken van RNDR.
https://beeple-collect.co...n/spring-2021-collection/
[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 22-02-2022 16:51 ]
Beeple ken ik wel ja, wist niet dat hij RNDR gebruikt.Ngangatar schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:50:
[...]
Klopt gedeeltelijk. Waar GLM vooral computer power voor verschillende soorten van taken beschikbaar stelt, doet RNDR dat voor war het zijn naam aan onttrekt; rendering en dan voor het grootste gedeelte 3D.
Een naam die je in dit project veel hoort is Beeple, een NFT artiest die werkelijk de mooiste NFT's maakt door gebruik te maken van RNDR.
https://beeple-collect.co...n/spring-2021-collection/
[Afbeelding]
Misschien dat ik dan toch eens meer onderzoek ga doen naar RNDR; wie weet kan dit wel een succes worden waar GLM in mijn ogen gefaald is.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Heb er nu nog een artikel op nageslagen, maar word me niet per se duidelijk. Allow take zorgt volgens mij voor maximaal 2x 0,5% fee, en Post only voor 1x 0,5% fee?LankHoar schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:06:
Ik snap even dat maker vs taker fee verhaal op Coinbase niet zo. Heb daar op Binance nog nooit mee te maken gehad (of me in verdiept, wellicht is het hier meer obvious). De uitleg van Coinbase zelf maakt het er nog niet echt duidelijker op imo. Wanneer ik een limit order inzet op zeg 30K voor BTC, wat kan ik dan het beste kiezen (Post only vs Allow Taker)?
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Je bent niet alleen hoor, ik ben een ADA HODLer, was zo dom om niet te verkopen.Richh schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:44:
[...]
Maar natuurlijk![]()
[...]
Dat wordt natuurlijk gedaan om te voorkomen dat wat heb ik eraan als het hele Tweakers slowchat topic nu al zijn ADA zou verkopen, als BTC hodler?
[...]
Ik probeer nou net een heel punt te maken dat het niet allemaal om economisch gewin gaat
ADA is toch +/- 10% van mijn totale pf.
HODL naar Rektcity of Maan, andere keuze is er niet.
nothing stops this train
Je begrijpt dat ik 0,0 ADA heb en dat ik het dus een shitcoin vind?Kol Nedra schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:58:
[...]
Je bent niet alleen hoor, ik ben een ADA HODLer, was zo dom om niet te verkopen.
ADA is toch +/- 10% van mijn totale pf.
HODL naar Rektcity of Maan, andere keuze is er niet.
Loop een beetje achter met SC lezen (fiataccummulerend werk kwam ertussen) dus misschien is het al beantwoord: ik denk IP adres. Zie ook mijn recente post over Binance app in buitenland. VPN server in Nederland kiezen en het zal weer werken met NL verificatie.sh4d0wman schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:59:
[...]
Bij mij is alle fiat withdraw en deposit op Binance onmogelijk "not supported in your region". Dus incl P2P. Geen idee of het op ip-adres of verificatie gegevens gebaseerd is. IP is buiten NL, verificatie gegevens zijn allemaal NL.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Verwijderd
Hoe kun je ADA nu een shitcoin vinden?Richh schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:59:
[...]
Je begrijpt dat ik 0,0 ADA heb en dat ik het dus een shitcoin vind?
Great team, they even have a working website.
Al is er maar 1 iemand die er hopelijk een paar teintjes op verdiend, naast mijzelf, dan is het al geslaagd voor me. En no worries, ik heb er geen X aantal van met 3 nullen, dus shillen heeft geen zin voor meOkkE schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:54:
[...]
Beeple ken ik wel ja, wist niet dat hij RNDR gebruikt.
Misschien dat ik dan toch eens meer onderzoek ga doen naar RNDR; wie weet kan dit wel een succes worden waar GLM in mijn ogen gefaald is.
Volgend jaar staat ADA gewoon $6 dus ik houd ze lekker vast.Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:01:
[...]
Hoe kun je ADA nu een shitcoin vinden?![]()
Great team, they even have a working website.
Yes, op TRAC toen deze gelist werd op Coinbase. Wat een legendarische avond was dat. Lag ik daar om 01:00u 's nachts in bed, helemaal hyped, laptop op schoot om 3/4 van mijn TRACs van de hand te doen tegen een bizarre prijs. Toen heb ik jou inderdaad geDM'ed met het advies om hetzelfde te doenzwembroek schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:44:
[...]
Dus je hebt ook een hap uit je fictieve winst zien verdampen. Ik weet nog dat je redelijk wat winst had gepakt op een bepaalde token.
Ook nog winst genomen op wat andere posities waardoor ik grotendeels in stables zat. Nu toch nog wat moeten inleveren op de altposities die ik heb aangehouden, en alhoewel ik met het huidige scenario rekening heb gehouden toen ik mijn strategie in november uitstippelde, doet het toch nog best pijn
Vandaar ook mijn opmerking over zelflerend vermogen en inzicht. Daarnaast heb ik overigens ook nog meegedaan aan een aantal ICO's die met vesting voor een langere periode vastzitten waarvan nu ook 2 compleet lijken te floppen. Tja, hoort er ook bij.
Het opvatten van die perceptie wordt anders af en toe wel vrij gemakkelijk gemaaktRichh schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:44:
Dat wordt natuurlijk gedaan om te voorkomen dat men blind stijgend vertrouwen aangaat, aangesterkt door confirmation bias omdat het stijgt en stijgt, en zo een ongebalanceerd PF te lang aanhoud tot het in elkaar stort. En dan trouw blijven vasthouden tot de 'betere tijden' aangebroken zijn - die láng niet altijd ontstaan, immers een pump&dump is lastiger te organiseren als er veel actieve bagholders van hun bag afwillen![]()
Er zijn maar weinig maxi's die het bestaan van een gehele market cycle en het bijbehorende altseason ontkennen, denk ik.
Er blijft maar het idee hangen dat maxi's zeggen wat ze zeggen omdat ze altcoins het putje in willen praten, ondanks dat dat herhaaldelijk ontkracht wordt. Uteindelijk wordt dat frame altijd wel weer opgegooid.
Even heel simpel gesteld: wat heb ik eraan als het hele Tweakers slowchat topic nu al zijn ADA zou verkopen, als BTC hodler? Zelfs al zouden ze er massaal BTC van kopen dan heeft dat gewoon 0 effect op de prijs.
Zou er dan toch misschien een andere reden zijn?
En wat je er aan hebt aan maxi: als minder mensen hypeprojecten als Solana zouden kopen voor bizar hoge prijzen maar deze inleg in "de koning" of fundamenteel sterke(re) projecten hadden gestopt, waren de cap en dominance van BTC hoger geweest en was er misschien sprake van minder volatiliteit.
Verwijderd
Die kans is reëel aanwezig.Oepsje schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:03:
[...]
Volgend jaar staat ADA gewoon $6 dus ik houd ze lekker vast.
ADA is wel zo'n muntje die iedere run weer een enorme hype weet te creëren.
Deze run zelfs een koers van ruim 3 dollar met 1 swap per week op een dex.
Een prestatie op zich.
Een ethisch hacker die onder de naam Tree of Alpha anoniem door het leven gaat, heeft Coinbase geld bespaard, heel veel geld. De anonieme computerkoning heeft namelijk een fout gevonden in het systeem van de cryptobroker. Een fout die naar zijn zeggen miljarden aan schade had kunnen toebrengen.
https://www.iex.nl/Crypto...ijke-miljardenschade.aspx
Maker = Je plaatst een limit order in het orderboek die niet direct wordt gevuld. Taker = Je koopt een bestaande order op, dat kan dmv bijv. een market order of een limit order voor een bedrag waar al een tegenovergestelde order staat.LankHoar schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:58:
[...]
Heb er nu nog een artikel op nageslagen, maar word me niet per se duidelijk. Allow take zorgt volgens mij voor maximaal 2x 0,5% fee, en Post only voor 1x 0,5% fee?
Allow taker betekent dat als jij bijv. een limit buy order plaatst en iemand anders plaatst net voor jou op hetzelfde bedrag een sell order, dat jij daarmee accepteert dat je de hogere taker fee betaalt, terwijl je had verwacht een maker fee te gaan betalen. Als je dat vinkje uitzet, dan kan het dus voorkomen dat je order niet wordt geplaatst omdat er al een bestaande order staat.
Een taker fee is doorgaans hoger dan een maker fee, omdat exchanges graag liquiditeit in de orderboeken hebben staan.
Allow take betekent niet 2x fee, maar 1x de hogere taker fee. Waarbij je anders de doorgaans lagere maker fee zou betalen.
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 22-02-2022 17:25 ]
Maar oprecht: is er ook maar 1 maxi in dit topic die dit tegenspreekt?Jedi_Pimp schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:05:
Het opvatten van die perceptie wordt anders af en toe wel vrij gemakkelijk gemaakt. Nogmaals, zaken als risico-aversie hangen sterk samen met je persoonlijke voorkeur. Wel vind ik het belangrijk om nieuwkomers het eerlijke verhaal te vertellen en daar hoort bij dat je tijdens bullruns meer rendement kan maken met een gespreid PF i.p.v. BTC/ETH only.
Dat laatste schrijf ik hier regelmatig.
Ik vind een fundamenteel besef van waar sommige mensen lukraak even 1000 euro in pleuren wel erg belangrijk. Ik denk dat extreem veel zelfbenoemde investeerders nog altijd niet begrijpen dat het toch écht allemaal een zero sum game is. Ik zou graag dat besef willen laten landen voordat het kaartenhuis mogelijk opnieuw in elkaar dondert.En ja, ik denk dat iedere crypto nieuwkomer op zoek is naar rendement, wellicht te snel rendement naar jouw mening, en dat het besef over het grotere plaatje (techniek & fundamenteel belang) later komt. Ik ben daar denk ik zelf een voorbeeld van. Is dat slecht, anders gezegd, wat is er mis met mensen die 'om de verkeerde redenen' in aanraking komen met crypto?
Anderen proberen dat onder te laten sneeuwen met buzzwords, whitepapers, marketing en finfluencers (
Nouja, dat moeten mensen vooral zelf wetenAls ze maar blijven plakken.
Maar als niemand ze vertelt wat ze niet willen horen, als er niemand iets tegenspreekt, dan zullen ze ook nooit begrijpen waarom het loopt zoals het loopt. Dan worden ze alleen maar boos op 'crypto' omdat ze er een nieuwe auto op hebben vergokt.
Nouja, ik heb dus echt niet de illusie dat ik zo'n prachtig idee met mijn tegels in een topic als dit, kan realiserenEn wat je er aan hebt aan maxi: als minder mensen hypeprojecten als Solana zouden kopen voor bizar hoge prijzen maar deze inleg in "de koning" of fundamenteel sterke(re) projecten hadden gestopt, waren de cap en dominance van BTC hoger geweest en was er misschien sprake van minder volatiliteit.
Laat 100 ADA-investeerders dit daadwerkelijk lezen (dat lijkt me al veel) en laat ze gemiddeld 500 euro pp erin hebben gestopt. Dan heb je het over 50k. Er gaat een veelvoud van dat per seconde door BTC en ETH heen. Echt een druppel op een gloeiende plaat die totaal geen verschil gaat maken in prijsniveau's
Als je dat wil, dan verkoop je toch als je btc voor een smallcap en shill je die?
De maxi's die posten hebben dus echt een andere intentie met hun posts.
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 22-02-2022 17:40 ]
Edit: Iets met bedragen enzo.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:05:
[...]
Yes, op TRAC toen deze gelist werd op Coinbase. Wat een legendarische avond was dat. Lag ik daar om 01:00u 's nachts in bed, helemaal hyped, laptop op schoot om 3/4 van mijn TRACs van de hand te doen tegen een bizarre prijs. Toen heb ik jou inderdaad geDM'ed met het advies om hetzelfde te doen![]()
Ook nog winst genomen op wat andere posities waardoor ik grotendeels in stables zat. Nu toch nog wat moeten inleveren op de altposities die ik heb aangehouden, en alhoewel ik met het huidige scenario rekening heb gehouden toen ik mijn strategie in november uitstippelde, doet het toch nog best pijn![]()
Vandaar ook mijn opmerking over zelflerend vermogen en inzicht. Daarnaast heb ik overigens ook nog meegedaan aan een aantal ICO's die met vesting voor een langere periode vastzitten waarvan nu ook 2 compleet lijken te floppen. Tja, hoort er ook bij.
[...]
Het opvatten van die perceptie wordt anders af en toe wel vrij gemakkelijk gemaakt. Nogmaals, zaken als risico-aversie hangen sterk samen met je persoonlijke voorkeur. Wel vind ik het belangrijk om nieuwkomers het eerlijke verhaal te vertellen en daar hoort bij dat je tijdens bullruns meer rendement kan maken met een gespreid PF i.p.v. BTC/ETH only. En ja, ik denk dat iedere crypto nieuwkomer op zoek is naar rendement, wellicht te snel rendement naar jouw mening, en dat het besef over het grotere plaatje (techniek & fundamenteel belang) later komt. Ik ben daar denk ik zelf een voorbeeld van. Is dat slecht, anders gezegd, wat is er mis met mensen die 'om de verkeerde redenen' in aanraking komen met crypto? Als ze maar blijven plakken.
En wat je er aan hebt aan maxi: als minder mensen hypeprojecten als Solana zouden kopen voor bizar hoge prijzen maar deze inleg in "de koning" of fundamenteel sterke(re) projecten hadden gestopt, waren de cap en dominance van BTC hoger geweest en was er misschien sprake van minder volatiliteit.
[ Voor 18% gewijzigd door zwembroek op 22-02-2022 17:53 ]
50% mining profits verkocht net iets boven de €2k.
Waarom nu? Ik ben bearish ;P
Paper hands.
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
TRAC? Je bedoelt dan OriginTrail? Leuk dat je dat zegt, want TRAC doet straks ook mee aan de Polkadot parachain veilingen. April waarschijnlijk en ik verwacht 200% gainsJedi_Pimp schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:05:
[...]
Yes, op TRAC toen deze gelist werd op Coinbase. Wat een legendarische avond was dat. Lag ik daar om 01:00u 's nachts in bed, helemaal hyped, laptop op schoot om 3/4 van mijn TRACs van de hand te doen tegen een bizarre prijs. Toen heb ik jou inderdaad geDM'ed met het advies om hetzelfde te doen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Russisch parlement geeft Poetin groen licht om troepen naar Oekraïne te sturen
Of gewoon HODL?
Nu al dat institutionele geld er in stroomt?
Geloof er geen zak van, dat zou betekenen nog 2 jaar wen moon memes...
Toen je een jaar geleden er aan begon vond je het blijkbaar de moeite waard om te gaan minen. Inmiddels staat de koers zo'n 700 Euro hoger dan toen je begon, dus alleen maar meer winst, toch?_eLMo_ schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:32:
Na een jaar minen (rtx3080 van €699 retail), gamen, de zolder verwarmen en €30/maand elektra.
50% mining profits verkocht net iets boven de €2k.
Waarom nu? Ik ben bearish ;P
Paper hands.
(er van uit gaande dat je ETH bent gaan minen)
Verwijderd
Het zou nog veel langer kunnen duren. De bearish lengthening cycle, met weinig tot geen opleving bij een volgende Bitcoin halving. 6 jaren berenmarkt vol fakeouts, slowbleeds en sideways periodes.Don Guacamole schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:36:
Tsja, zou t echt nog 2 jaar duren voordat we in de volgende bullrun komen?
Alles kan.
Maar joh, dat zien we dan wel weer.
Zou het persoonlijk wel lekker vinden om onder de 20k jarenlang compleet hersendood te accumuleren met maandelijkse aankopen.
haha hoeveel mensen zouden op zon link klikken als er een mail binnenkomt van binance? De beste manier om toch mensen binnen te krijgen. Een waarschuwing voor phishing links sturen die een phishing link is
Je kunt ook nog een besparing pakken op de ketchup/mayo.. all-in!!Ronald.42 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:43:
De jeugd al op broodje knakworst rantsoen kan er straks meer fiat in de dip..
[Afbeelding]
![]()
Juist doordat jij en vele anderen dit aan elkaar relateren heeft het effect. Dus je helpt er zelf aan mee om het gebeuren in Oekraïne aan een daling van crypto te koppelen. Aangezien je niet de enige bent zou ik dus gewoon je gevoel volgen.Animal schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:35:
Twijfel om alles te verkopen door de Rusland situatie.
Russisch parlement geeft Poetin groen licht om troepen naar Oekraïne te sturen
Of gewoon HODL?
De koers is ook al 31-32k gedaald sinds "al dat institutioneel geld in Bitcoin vloeit", dus waarom zou die trend daardoor nu ineens wél stoppen?Don Guacamole schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:36:
Tsja, zou t echt nog 2 jaar duren voordat we in de volgende bullrun komen?
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/fpbt2Qu7FhYLu1PbBE1UEQ69.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/EB0oViYu99PEeSHX4J6WCmej.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yo5hnC8PD2QCwMNfJ3tddcJ6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m6AAVvfhYYsctsmMKLagSwfA.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/12P2CneMjbFEA8lgdPlVFAOM.png?f=fotoalbum_large)