[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.032.829 views

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Kol Nedra schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:30:
benzineprijzen gaan omhoog, gas zal vast ook nog keihard stijgen. Dit vieze dealtje wat ze uitvoeren is walgelijk! straks loont het niet om te werken en verdien je meer dan hard werken en naar je werk moeten rijden
Het loont al tijden niet meer om te werken. De waardestijging van m'n appartement is bijvoorbeeld al sinds ik het heb meer dan m'n netto loon.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:01:
[...]

Hoe kun je ADA nu een shitcoin vinden? :o

Great team, they even have a working website.
Ze hebben tegenwoordig zelfs een dex waarbij je meestal binnen 2 weken een swap kan doen!

Echt, als ik 3 Polen inhuur om handmatig een spreadsheet bij te houden is dat sneller en betrouwbaarder dan ADA.

Hmm, zal ik dit gewoon concept gaan marketen als ambachtelijke offline blockchain?

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Richh schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:23:
[...]
Ik denk dat we dan eerst moeten definiëren wat 'goed' is voor de cryptomarkt. Is dat 'iedereen rijk die op tijd Dogecoin heeft gekocht', is dat de revolutie die Satoshi voor ogen had als hele oorzaak van Bitcoin an sich, is dat überhaupt wenselijk, of is dat heel wat anders?

Afhankelijk van dat antwoord is de dominance denk ik wel degelijk bepalend. Wellicht vinden wij verschillende dingen 'goed' voor de cryptomarkt.

[...]

Ik hoef jou toch niet uit te leggen hoe de geldstromen achter DeFi eruit zien?

[...]

Ik denk dat BTC digitaal goud zou moeten zijn, wat een aparte assetclass an sich is. Niet dat BTC het 'goud' achter enkel de crypto's is. Daar verschilt onze zienswijze.
3 - oh, ik zie het wel degelijk ook als vervanging van echt goud (op in telefoons en zo na natuurlijk)

2 - nee, maar ik begrijp gewoon de zin die je opschreef niet. En nog steeds niet. Bedoel je dat DeFi op zoek is naar liquiditeit door dat mensen BTC, ETH etc omzetten in DeFi-coins? Of dat deBTC en ETH letterlijk zelf in DeFi worden gebruikt? Of nog iets anders.

1 - dat is een goede, daar moet ik eens over nadenken. Gevoelsmatig zeg ik dat Satoshi z'n revolutie onhandig is begonnen, eigenlijk wilde hij met Bitcoin een resultaat bereiken waarvoor je of een daadwerkelijke revolutie nodig hebt (die niet is gekomen), of wat organisch kan groeien vanuit een ecosysteem van p2p-privaat uitgegeven geld (wat eigenlijk alle crypto is). Ik had misschien ook niet cryptomarkt moeten zegen, maar gewoon crypto. Afijn, ik ga eens denken wat ik hier nu eigenlijk van vind.

Het lijkt mj zeker niet de bedoeling dat alle mensen die op tijd shiba inu hebben gekocht superrijk worden, hoewel ik het ondanks alles wel een grappig bijeffect vind van de hele situatie.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2025
De beurs in Rusland sluit hoger. :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ray_ schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:37:
[...]

Toen je een jaar geleden er aan begon vond je het blijkbaar de moeite waard om te gaan minen. Inmiddels staat de koers zo'n 700 Euro hoger dan toen je begon, dus alleen maar meer winst, toch?

(er van uit gaande dat je ETH bent gaan minen)
Zeker, bijna alle profits stonden nog op groen, 30%-100% hoger dan toen het uitgekeerd werd.

ETH en Monero gemined, alsmede gediversificeerd naar ADA en BTC. Beter alles in ETH kunnen houden, maarja, spreiding ;)

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 30-12-2025
Taro schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:59:
[...]

[...]

De koers is ook al 31-32k gedaald sinds "al dat institutioneel geld in Bitcoin vloeit", dus waarom zou die trend daardoor nu ineens wél stoppen?
Misschien is t ijdele hoop. Aan de andere kant, tussen top in april en dip juli zaten 3 maanden, daarna top in november, in principe kan t nog, komende top eind deze begin volgende maand.
TA van likmevestje maar God wat zou t lekker zijn

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-01 01:26

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:15:
[...]

Ik denk dat we een winnaar hebben. :) Je hebt je TA troon terug geclaimd.
Nee, nee. Ik kreeg deze in de Weekly Digest mail vanuit TradingView, niet zelf bedacht dus. Jij blijft koning, ik kom wel terug als ik een Russische onderzeeër, tank of straaljager in de koers (of Koersk) zie :+

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:01:
[...]

Ze hebben tegenwoordig zelfs een dex waarbij je meestal binnen 2 weken een swap kan doen!

Echt, als ik 3 Polen inhuur om handmatig een spreadsheet bij te houden is dat sneller en betrouwbaarder dan ADA.

Hmm, zal ik dit gewoon concept gaan marketen als ambachtelijke offline blockchain?
En toch zie ik ADA wel 6 dollar doen ooit, wanneer de complete markt weer een hysterische fomo cycle in gaat.

Zo'n muntje is het gewoon op 1 of andere manier.

Het verraderlijke van crypto is altijd dat de dikste tech lang niet alles zegt, DOGE en SHIB zijn daar ook een mooi voorbeeld van.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:08
Don Guacamole schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:33:
[...]

Misschien is t ijdele hoop. Aan de andere kant, tussen top in april en dip juli zaten 3 maanden, daarna top in november, in principe kan t nog, komende top eind deze begin volgende maand.
TA van likmevestje maar God wat zou t lekker zijn
Situatie van vorig jaar april en juli was wel wat anders. We zakten toen in mei al naar 30k. Daarna beetje consolideren rond de 35k met een dip naar 28,8 in juni en 29k in juli alvorens we weer naar boven gingen. Nu hebben we een uitbraak gehad naar bijn 46k, om vervolgens voor de 2e keer in 1 maand support van 40/39,5k relatief eenvoudig te verliezen (wat toch gezien werd als een sterk supportlevel). Kwa TA ziet het er slecht uit. En de macro-economische vooruitzichten zijn ook niet goed.
Gevoelsmatig gaan we dus nog lager. Maar dit is crypto, we kunnen volgende week ook weer op 44k staan 🤷🏻‍♂️

Verwijderd

Deman23 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:41:
[...]

Situatie van vorig jaar april en juli was wel wat anders. We zakten toen in mei al naar 30k. Daarna beetje consolideren rond de 35k met een dip naar 28,8 in juni en 29k in juli alvorens we weer naar boven gingen. Nu hebben we een uitbraak gehad naar bijn 46k, om vervolgens voor de 2e keer in 1 maand support van 40/39,5k relatief eenvoudig te verliezen (wat toch gezien werd als een sterk supportlevel). Kwa TA ziet het er slecht uit. En de macro-economische vooruitzichten zijn ook niet goed.
Gevoelsmatig gaan we dus nog lager. Maar dit is crypto, we kunnen volgende week ook weer op 44k staan 🤷🏻‍♂️
Het is gewoon een heule grote gokkast met heel veel soorten munten die je erin kunt flikkeren.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-12-2025
Ronald.42 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:43:
De jeugd al op broodje knakworst rantsoen kan er straks meer fiat in de dip..

[Afbeelding]

*O* *O*
Ik leef met jullie mee.

Is dat een Nintendo switch? Ik geef er € 50 voor incl games dan kunnen jullie weer een paar blikken knakworstjes kopen >:)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
MrFX schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:43:
[...]

Ik leef met jullie mee.

Is dat een Nintendo switch? Ik geef er € 50 voor incl games dan kunnen jullie weer een paar blikken knakworstjes kopen >:)
Idd een switch, vorig jaar december uit pure ellende gekocht toen we drie weken in quarantaine mochten zitten :r

Ik zit nu wat te kijken om ergens een paar procenten uit een kleine bounche vissen maar ik durf niet... _O-

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:43:
[...]

Het is gewoon een heule grote gokkast met heel veel soorten munten die je erin kunt flikkeren.
Deze gokkast heeft maar 2 kleurtjes alleen, rood en groen. Maar bij deze gokkast hoef je wel minder te doen haha

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
zwembroek schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:50:
De bearish lengthening cycle. Nu jij weer Benjamin Cowen.
Hij is ook best bearish hoor. Nog wat andere aanbevelingen uit 't premium kanaal, gratiesj en voor niks: stack cash, pas op met alts accumuleren, we worden pas bullish vanaf bereiken van BMSB (en deze houden), capitulatie candle in de gaten houden (dit is een teken van mogelijke reversal), lengthening cycles zouden invalided kunnen worden als we geen ATH neerzetten voor volgende halving.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-01 14:30
Ronald.42 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:45:
[...]

Idd een switch, vorig jaar december uit pure ellende gekocht toen we drie weken in quarantaine mochten zitten :r

Ik zit nu wat te kijken om ergens een paar procenten uit een kleine bounche vissen maar ik durf niet... _O-
Ik ken iemand die een switch kocht voor 0.1 btc.

Zero.

• Ronald.42
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:51:
[...]

Ik ken iemand die een switch kocht voor 0.1 btc.
Daar mag deze ook voor weg.
Ding kost dacht ik iets van 0.01 btc iets minder nog maar dat komt wel goed met de huidige trend :+

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:38

LankHoar

Langharig tuig

Taro schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:24:
[...]

Maker = Je plaatst een limit order in het orderboek die niet direct wordt gevuld. Taker = Je koopt een bestaande order op, dat kan dmv bijv. een market order of een limit order voor een bedrag waar al een tegenovergestelde order staat.

Allow taker betekent dat als jij bijv. een limit buy order plaatst en iemand anders plaatst net voor jou op hetzelfde bedrag een sell order, dat jij daarmee accepteert dat je de hogere taker fee betaalt, terwijl je had verwacht een maker fee te gaan betalen. Als je dat vinkje uitzet, dan kan het dus voorkomen dat je order niet wordt geplaatst omdat er al een bestaande order staat.

Een taker fee is doorgaans hoger dan een maker fee, omdat exchanges graag liquiditeit in de orderboeken hebben staan.

Allow take betekent niet 2x fee, maar 1x de hogere taker fee. Waarbij je anders de doorgaans lagere maker fee zou betalen.
Dank voor de uitleg, duidelijk! Vind dit een stuk helderder dan het verhaal dat bij Coinbase in de knowledge base staat. Maar gezien het volume waar ik mee speel per oder lijkt dit niet uit te maken op zowel Binance als Coinbase :)

Zojuist twee orders ingezet, ETH op 2100 EUR en BTC op 31000 EUR, benieuwd of die vannacht gehit worden, en of we er misschien nog verder onder gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door LankHoar op 22-02-2022 19:20 ]

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Don Guacamole schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:36:
Tsja, zou t echt nog 2 jaar duren voordat we in de volgende bullrun komen?
Nu al dat institutionele geld er in stroomt?
Geloof er geen zak van, dat zou betekenen nog 2 jaar wen moon memes...
Denk dat de moon nog wel even op zich laten wachten, alswel de volgende ATH. Dit is wat de geschiedenis ons verteld:

Afbeeldingslocatie: https://static.news.bitcoin.com/wp-content/uploads/2022/02/chart.jpg

Dus statistisch gezien nog een jaar of langer :)

• Pelox
LankHoar schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 19:19:
[...]

Dank voor de uitleg, duidelijk! Vind dit een stuk helderder dan het verhaal dat bij Coinbase in de knowledge base staat. Maar gezien het volume waar ik mee speel per oder lijkt dit niet uit te maken op zowel Binance als Coinbase :)

Zojuist twee orders ingezet, ETH op 2100 EUR en BTC op 31000 EUR, benieuwd of die vannacht gehit worden, en of we er misschien nog verder onder gaan.
Nee en nee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jDtjznCuUXxjiVhDkmQsSEPb0KA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/55hCJa7miovnfn7vyNvFthHG.jpg?f=user_large

of kan deze niet meer?

Zero.

• zwembroek
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:49:
[...]

Pas op met alts accumuleren.

Lengthening cycles zouden invalided kunnen worden als we geen ATH neerzetten voor volgende halving.
Ik koop ook zeker geen alts meer op dit moment. Al kijk ik wel naar bepaalde niveaus om in te slaan. Ik ben eigenlijk wel voor die invalidatie. Het is ook een stuk makkelijker om op cycles te kunnen vertrouwen.

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P18P0KNvkQdFiD03hVAlSS6jUto=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PEly5SRGGNm2V6vvX8KaNxFh.jpg?f=user_large

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
[...]

Euro?! Zit je nou te traden op bitvavo?!

• Pelox
Een tip voor als je het even zwaar hebt met al het gedoe in de wereld en crypto. Ga lekker gemeenteraadsverkiezingenfilmpjes kijken op insta. Genieten geblazen.. _O-

Maar eigenlijk maakt het me ook heel droevig.. ;(

Zero.

• JordydG1998
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01-2025

Altijd zelf blijven nadenken

• Ronald.42
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 19:45:
Een tip voor als je het even zwaar hebt met al het gedoe in de wereld en crypto. Ga lekker gemeenteraadsverkiezingenfilmpjes kijken op insta. Genieten geblazen.. _O-

Maar eigenlijk maakt het me ook heel droevig.. ;(
Monopoly met guldens ook leuk :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mauoNh-8uE53Fugj0oozKujXdq4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4IjvnQnlzW3kvC0tRab2KVvs.jpg?f=fotoalbum_large

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

roflexx schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 19:42:
[...]

Euro?! Zit je nou te traden op bitvavo?!
Coinbase ;)

• Momark
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 30-12-2025
Je bent niet alleen hoor, ik ben een ADA HODLer, was zo dom om niet te verkopen.
ADA is toch +/- 10% van mijn totale pf.
HODL naar Rektcity of Maan, andere keuze is er niet.
[/quote]

Ik heb ook een groot deel van mn pf in Ada zitten. Met alle verbeteringen op komst, toename activiteit, wallets zie ik het zonnig in. *O*

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Animal schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:35:
Twijfel om alles te verkopen door de Rusland situatie.
Russisch parlement geeft Poetin groen licht om troepen naar Oekraïne te sturen

Of gewoon HODL?
Sorry, maar ik zag jouw avatar, vervolgens jouw naam en tja...... Dan moet ik ff photoshoppen.....

Lang leve de Tweakers avatar generator.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HVtsxj1b6y7uZVBnbrFvfY8qBi0=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/bKs5Udg2BQaeLgDFd9lYIo7p.gif?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Momark schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 20:45:
Je bent niet alleen hoor, ik ben een ADA HODLer, was zo dom om niet te verkopen.
ADA is toch +/- 10% van mijn totale pf.
HODL naar Rektcity of Maan, andere keuze is er niet.
[/quote]

Ik heb ook een groot deel van mn pf in Ada zitten. Met alle verbeteringen op komst, toename activiteit, wallets zie ik het zonnig in. *O*
Ik niet, daarom heb ik ook geen ada meer, leuke winst meegepakt maar allang weg gedaan.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Eindelijk de Songbird's uit mijn Binance wallet weg kunnen halen, thx Kraken! -> https://blog.kraken.com/p...-airdrop-for-xrp-holders/.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:26
roflexx schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 21:08:
[...]

Ik niet, daarom heb ik ook geen ada meer, leuke winst meegepakt maar allang weg gedaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/No1AMQu4sfI9hCUj2sDrCB_HV94=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BCrgrUbpId3yhYvHVf2qQgEg.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-01 14:31
Taro schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 21:09:
Eindelijk de Songbird's uit mijn Binance wallet weg kunnen halen, thx Kraken! -> https://blog.kraken.com/p...-airdrop-for-xrp-holders/.
gaat lekker met die Songbird!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yOl6tWbHtf7sX3_oOjjgphGujKE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sTwow8slse7gFIeNKtzeROsz.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• YES

YES

Moderator General Chat
Is Altair één van die KSM crowdloan dingen? Daar heb ik nog ergens een zakje van liggen 8)

Edit: oh ik zie het, schitterende coin :')
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bSFnLGBltN3ffR2-cUGnT25Bryg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T62alSuZ3IX6MPYfiQPCQ0zs.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door YES op 22-02-2022 21:17 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 21:16:
[...]

Is Altair één van die KSM crowdloan dingen? Daar heb ik nog ergens een zakje van liggen 8)

[Afbeelding]
Jup

• Kol Nedra
[...]

[Afbeelding]
bijna alle net geliste nieuwe coins gaan zo, je kan beste gewoon direct verkopen en wanneer het voorbij is al die airdrops/crowdloan rewards dan wellicht bijkopen, dan zal de inflatie minder hard gaan....

nothing stops this train

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 21:28:
[...]

bijna alle net geliste nieuwe coins gaan zo, je kan beste gewoon direct verkopen en wanneer het voorbij is al die airdrops/crowdloan rewards dan wellicht bijkopen, dan zal de inflatie minder hard gaan....
Ja ik weet het, maar helaas de boot al gemist. Heb de vrije coins nog niet eens naar Kraken gehaald :+

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:41

Darrell

Fiat moonboy

[...]

[Afbeelding]
Expect chaos.

• Jedi_Pimp
Weet niet of het goed te zien is (mobiel) maar onchain ziet er wel goed uit momenteel. Hieronder de supply by LT holders. Zie de dalen corresponderen met pieken in prijs. Van een dal in supply is nog geen sprake. Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/wrbv33b/Screenshot-2022-02-22-21-47-13-352-com-google-android-youtube.jpg

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Er begint me iets duidelijk te worden.....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eoB7yNwvHsOujjZARtzQCpDbUq4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CKjD2LQdgIUd1l6amYCC3SBb.png?f=fotoalbum_large

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-12-2025
Iemand die NEO een beetje volgt? Als de markt weer gaat pumpen heeft deze coin nog wel wat in te halen :) Ik weet alleen niet of de tech nog een beetje door ontwikkeld wordt en de community actief is of dat het een dooie boel is. Iemand? :+

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
[...]

[Afbeelding]
Dat is nog erger... Een dump zonder een pump ervoor! :D

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@dylan_ NEO mist al enige tijd momentum. Ik was een aantal jaar geleden een trouw NEO en ONT (is familie van elkaar) aanhanger, maar tegenwoordig doen veel andere coins het op zowel technisch als speculatief vlak veel beter. Ik zou er nu niet meer over peinzen om NEO aan de pf toe te voegen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Pelox
dylan_ schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 22:26:
Iemand die NEO een beetje volgt? Als de markt weer gaat pumpen heeft deze coin nog wel wat in te halen :) Ik weet alleen niet of de tech nog een beetje door ontwikkeld wordt en de community actief is of dat het een dooie boel is. Iemand? :+
Ik heb neo dik 4 jaar gehodled. Een oke winst mee gepakt, maar het is nooit geworden wat ik had gehoopt. Het blijft crypto, dus alles kan.. maar neo en xrp zijn deze run wel echt de minst presterende van alle bekende 2017 alts.

Zero.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 22:34:
@dylan_ NEO mist al enige tijd momentum. Ik was een aantal jaar geleden een trouw NEO en ONT (is familie van elkaar) aanhanger, maar tegenwoordig doen veel andere coins het op zowel technisch als speculatief vlak veel beter. Ik zou er nu niet meer over peinzen om NEO aan de pf toe te voegen.
Ont.... Was de eerste tip van jou die ik vorig jaar toen ik net gestart was meenam. Leuke gains in 2 dagen. Had beter gekund, maar wist ik veel destijds dat jij soms een tradecycle van 3 minuten meeneemt :). Zolang had ik destijds alleen al nodig om de sell knop überhaupt te kunnen vinden nadat ik iets gekocht had.

Nog steeds _/-\o_ daarvoor. Voelde heerlijk, een van mijn eerste trades.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
NEO en vele andere coins hebben waarschijnlijk hun cyclus gehad. Nooit echt wat geworden en nooit echt gebruikt. Puur runs gehad op basis van hype en wat ze misschien zouden kunnen gaan doen, maar wat ze nooit hebben gedaan. Je kan vrijwel iedere crypto op deze hoop gooien tot er misschien een punt komt waarbij ze echt gebruikt worden in de echte wereld. Daarom is verliefd worden op een coin ook zo enorm gevaarlijk. De kans dat het nooit iets gaat worden en uiteindelijk dood bloed is heel erg groot. Misschien is die ene coin uit de 1000'en de coin die wel over 10 jaar nog iets waard is, maar dat is dus een kans van 1 op 1000'en. Oude coins bloeden dood en nieuwe coins maken mega runs om over 2 jaar dood te bloeden waarbij er weer iets nieuws een mega run maakt. En ja, misschien is die ene coin toch anders, maar die kans is klein. Beter om er rekening mee te houden en niet blind te geloven in mooie verhalen en hype om naar -99% te gaan met je inleg.

• Kol Nedra
let's sink this in :o

ASTR met ADA vergelijking

nothing stops this train

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Heel klein maantje ?
:)

In ander nieuws:
Gijzelnemer zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht

AMSTERDAM - De gijzelnemer eiste 200 miljoen euro aan cryptovaluta. Nadat de gijzeling beëindigd werd doordat de gijzelnemer werd aangereden door een politieauto, is de verdachte zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Zijn toestand is onbekend.
Bron, de Televaag.

[ Voor 89% gewijzigd door RaptorXS op 23-02-2022 00:57 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:44
RaptorXS schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 00:53:
Heel klein maantje ?
:)

In ander nieuws:

[...]

Bron, de Televaag.
In welke Apple Store hebben ze 200 miljoen aan crypto liggen dan 8)7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Richh schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 01:06:
[...]

7(8)7 Geen idee, toch maar eens kijken wie we hier plotseling niet meer zien reageren ;)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 01:06:
[...]

Geen enkele natuurlijk, maar Apple zelf zou het makkelijk kunnen betalen.

Alleen als je denkt dat je een Apple Store in kan lopen met een wapen en 200 miljoen in crypto kan ontvangen en daarmee weg komt zodat je in welk land dan ook 200 miljoen kan uitgeven, dan ben je niet helemaal realistisch. Een grote kans op iemand die niet helemaal 100% is dus. Als je denkt weg te kunnen komen met 200 miljoen en het uit te kunnen gaan geven zonder gepakt te worden ben je niet helder van geest, of een idioot, of beide.

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ngangatar schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 22:14:

[Afbeelding]
Dan gaat ethereum nog lekker tegen de stroom.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

PilatuS schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 01:20:
[...]
Alleen als je denkt dat je een Apple Store in kan lopen met een wapen en 200 miljoen in crypto kan ontvangen en daarmee weg komt zodat je in welk land dan ook 200 miljoen kan uitgeven, dan ben je niet helemaal realistisch.
Ik krijg bij zulke berichten altijd een beetje het gevoel dat de crimineel iets begint wat zijn denkvermogen te boven gaat. Waarschijnlijk als volgt:

Krantenkop:
"Bende maakt 300 miljoen buit door gijzeling van data."

Yusuf en Ali lezen het maar "the devil is in the details".
Y: Hey G, dat is ziek veel man! Die Apple heeft veel data man.
A: Wollah. Jij bent skeer man.
A: Ga heen G. Neem die molly en doe prrrrttt. Le7nesh gaat rennen!

:+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-01 11:56
Ben benieuwd welke crypto deze maan eiste? Doge, floki, Ada, eth, btc?

Maar die heeft even letterlijk de gril(len) van een bull ondervonden.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-01 10:06
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 22:03:
Weet niet of het goed te zien is (mobiel) maar onchain ziet er wel goed uit momenteel. Hieronder de supply by LT holders. Zie de dalen corresponderen met pieken in prijs. Van een dal in supply is nog geen sprake. [Afbeelding]
Ik waardeer jouw bericht, maar staat wel een beetje haaks op dit artikel, wat betreft de on-chain analyse dan..

https://nieuws.btcdirect....ruitzichten-voor-bitcoin/

Maar goed, die roeptoeteren maar wat, blijkt wel..
Al moet gezegd worden dat Glassnode eerder tijdens de correctie juist aangaf hoe bullish de onderliggende structuur van het netwerk was.

Hieruit blijkt dat ook de on-chain analisten van deze wereld de bitcoin koers niet kunnen voorspellen
Zou dus wat zijn als jouw analyse doorzet, hebben ze het dubbel fout! :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Zo hé, voor het eerst in de dip gekocht gisteren! Ben helemaal van slag, normaal koop ik altijd op ATH. 8)7

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-12-2025
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:01:
[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PvI4OJABE-KFiJhKWo5iFYoMwAA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Lv1XWUVymHNWQoVXkS3yQqz4.png?f=user_large

Inderdaad, 59 seconden is ruim binnen de twee weken!

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Jedi_Pimp
BTFD schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 07:23:
[...]

Ik waardeer jouw bericht, maar staat wel een beetje haaks op dit artikel, wat betreft de on-chain analyse dan..

https://nieuws.btcdirect....ruitzichten-voor-bitcoin/

Maar goed, die roeptoeteren maar wat, blijkt wel..

[...]

Zou dus wat zijn als jouw analyse doorzet, hebben ze het dubbel fout! :+
Ik heb één metric gepakt die er goed voorstaat, voor de rest niet echt een studie van gemaakt :P
De laatste alinea van dat artikel gaat overigens precies over mijn screenshot en bevestigt dat ook. Short term holders zijn overigens ook nog erg laag, wat in die zin niet een bullish gegeven is per se, maar wel aangeeft dat we nog niet in een hype/top scenario zitten.
sh4d0wman schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 07:05:
[...]

Ik krijg bij zulke berichten altijd een beetje het gevoel dat de crimineel iets begint wat zijn denkvermogen te boven gaat. Waarschijnlijk als volgt:

Krantenkop:
"Bende maakt 300 miljoen buit door gijzeling van data."

Yusuf en Ali lezen het maar "the devil is in the details".
Y: Hey G, dat is ziek veel man! Die Apple heeft veel data man.
A: Wollah. Jij bent skeer man.
A: Ga heen G. Neem die molly en doe prrrrttt. Le7nesh gaat rennen!

:+
Dus voor een gijzeling moet je xtc nemen? ;)

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-12-2025

MicroWhale

The problem is choice

[...]

[Afbeelding]
Als een grafiek deze letter maakt is er maar één conclusie:
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/nc_3q5XJKRYAAAAC/nul-loser.gif

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

mannowlahn schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 07:21:

ADA wacht al 5 jaar op een moon :+

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 08:52:
[...]

Als een grafiek deze letter maakt is er maar één conclusie:
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2rKauA4WFigBjcU5DGw-S46vOKM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DSL8JF6CvS5nTd1UQBP4utHT.png?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-01 15:00

knakworst

Get more sats!

UniMatrix schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 08:39:
[...]

[Afbeelding]

Inderdaad, 59 seconden is ruim binnen de twee weken!
Fantastisch dat dat kan met die paar hobbyisten die het daadwerkelijk gebruiken. ADA 6 dollar cent s00n.

• UniMatrix
knakworst schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:02:
[...]

Fantastisch dat dat kan met die paar hobbyisten die het daadwerkelijk gebruiken. ADA 6 dollar cent s00n.
https://cointelegraph.com...rges-but-ada-prices-slump

Toch knap dat die paar hobbyisten een hoger transactievolume dan ETH genereren. :+

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Niet dus. Er lijkt meer support te zitten dan gedacht op deze niveaus.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

:(:)

Hahaha, ja die twee muntjes waar ik op zit te azen hebben een soortgelijk patroon alleen die kunnen nog niet zo goed schrijven.... hoop gekras. :P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

LankHoar schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:12:
[...]

Niet dus. Er lijkt meer support te zitten dan gedacht op deze niveaus.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rOnciZAx5iDXCUbDsLa-lJFnepE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gdfAVTg5HoZPyJwrdMa2MH8W.gif?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:12:
[...]

:(:)

Hahaha, ja die twee muntjes waar ik op zit te azen hebben een soortgelijk patroon alleen die kunnen nog niet zo goed schrijven.... hoop gekras. :P
Welke twee muntjes dan?

Ik heb mijn aandacht met die crowdloans er gewoon niet goed bijgehouden, nu lekker bagholder van twee baggermuntjes, we zien wel of het ooit nog wat wordt.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:43
[...]

Nope. Dit keer geen flash crash, geen medelijden en een quick death. We worden dit keer langzaam leeggebloed, als kikker langzaam gekookt. En tegen de tijd dat we het doorhebben is het te laat. :+

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:15:
[...]

Welke twee muntjes dan?

Ik heb mijn aandacht met die crowdloans er gewoon niet goed bijgehouden, nu lekker bagholder van twee baggermuntjes, we zien wel of het ooit nog wat wordt.
GLMR en ACA.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

UniMatrix schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:05:
[...]

https://cointelegraph.com...rges-but-ada-prices-slump

Toch knap dat die paar hobbyisten een hoger transactievolume dan ETH genereren. :+
Dat is het transactievolume van de coin zelf, niet van de smart contracts. Gezien de daling werd er flink gedumpt >:)

• UniMatrix
knakworst schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:16:
[...]

Dat is het transactievolume van de coin zelf, niet van de smart contracts. Gezien de daling werd er flink gedumpt >:)
Haterz zullen haten ;) :+

• YES

YES

Moderator General Chat
Ah ja. Ach die AIR is nooit voor $10,- van eigenaar gewisseld als ik het goed zie (al heb ik niet gezocht naar daadwerkelijke transacties), of er is één keer iets voor die prijs verhandeld en daarna niet meer, waardoor die chart ook wel heel dramatisch is geworden :D

Met die stijging van gisteren is er gewoon een dikke W aan het vormen, binnenkort nog ff weer de bodem opzoeken en dan vette moonshot (of gewoon naar 0).

Wanneer kan ik nou een setje kaarten bij je bestellen trouwens? :+

• Kol Nedra
Ik weet nog wel een shitmuntje maar valt mij 1 ding op bij Kraken en dat is muntje SDN:
de EUR bookorder van SDN heeft een hogere volume dan de USD pairing, dat is uniek --> meer accumulatie?

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-c-2b7uGBy1MFW1zFSNrMkA8VI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZZJQCHCyfSaza5wu5If9We3O.jpg?f=user_large

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

kijk, zo zien we het graag!

Verwijderd

M00n

• zwembroek

Verwijderd

mannowlahn schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 07:21:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dugn-nEQKDmptR53MvlllYY8Q7Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s8Gcdlkd975mHxcm6KMCGjzl.jpg?f=user_large

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik vroeg helemaal geen 200 miljoen aan crypto.... Ik vroeg 200 miljoen Shiba....

• BoerTien
  • Niet online
Ngangatar schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 10:12:
[...]

Ik vroeg helemaal geen 200 miljoen aan crypto.... Ik vroeg 200 miljoen Shiba....
Net genoeg voor een bifi..

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:06

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Vandaag weer een 06 nummer die belde in het engels 'ministry of justice' 😑

• YES

YES

Moderator General Chat
Xqlus1ve schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 10:16:
Ze zijn toch wel volhardend bij dat ministerie, geen stereotype ambtenaren, dat moet ik ze nageven :+

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:09
Geen Nigerian Prince?

Edit:
Heeft dat te maken met de laatste CMC hack?

[ Voor 11% gewijzigd door elektriekert op 23-02-2022 10:19 ]

• zwembroek
T-mobile zeker.

• BoerTien
  • Niet online
Met vodafone ook last van.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

There is only one ministry in the UK, allowed to call....

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:06

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

elektriekert schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 10:18:
[...]

Geen Nigerian Prince?

Edit:
Heeft dat te maken met de laatste CMC hack?
Die hebben niet mijn nummer.

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Ngangatar schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 22:14:

[Afbeelding]
Welke website is dit?

• Kol Nedra
gaan we vandaag de 40k aantikken?

nothing stops this train

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
Ik zal het even voor je navragen.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Doe maar niet, dan ben je af (speel jij nooit tikkertje?).... Gewoon een dikke groene kloppende dildo er recht doorheen tot 48k en dan even bijkomen.

* sh4d0wman rent snel naar de Bruna..

[ Voor 4% gewijzigd door sh4d0wman op 23-02-2022 11:35 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Zijn de stieren aan het vlaggen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/44KgIH7fUt5tXwQD7ya7fjg1W10=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oqkWESuqyEUdIb6YCnrMxdwg.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vraag het even aan Bart Simpson...

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:19:
[...]

Vraag het even aan Bart Simpson...
-O-

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tjLe4NGdazq8uzMSIDq2KRYgWD8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/E19AVKxlVrVHceArbyAWCxA5.png?f=fotoalbum_large

WIE MISSEN WE VANDAAG IN DIT TOPIC??

==
hoi

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

A87, maar dat is al langere tijd.

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:40
Is het iemand anders ook opgevallen dat Bitcoin op CMC niet meer op nummer 1 staat?
Kleine daling naar plek #201... :)

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Pingo.

Verwijderd

Trently schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:01:
Is het iemand anders ook opgevallen dat Bitcoin op CMC niet meer op nummer 1 staat?
Satoshi heeft verkocht

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:44
Ik heb verder niks nuttigs te zeggen, maar het leek me in het kader van jouw post wel verstandig om even wat van me te laten horen. Bij deze :D

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Kol Nedra
Trently schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:01:
ETH flippening is real!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4AQwvtSnbXWeNt-qyB692iut7co=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/753H8admWJx3SDQjcJeclPUO.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 120 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!