nothing stops this train
ARK investment is bij de buren net besproken:pletter schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:33:
[Afbeelding]
Amen we zien wel waar de ark strand.🤔
Beleggen op de beurs in de praktijk - Deel 11
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 20:35 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
https://world.hey.com/dhh...g-we-need-crypto-587ccb03
Een artikel van David Hansson, maker van programmeertaal Ruby en oprichter van projectsite Basecamp. Alleen de titel zegt voldoende, maar het somt goed op wat er gebeurd is in Canada en waarom crypto de oplossing is.
Wow! Het zal allemaal wel zo zijn daar aan de grens, ik maak mij pas echt zorgen als hier de raketten voorbij vliegen. Dus eerlijk, volg ik het niet. Ik vermoed nog steeds iets met spierballen laten zien.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 21 februari 2022 @ 20:28:
[...]
Vond je het nog niet genoeg dan?
Rusland moet in de achteraf kamertjes te horen krijgen dat Oekraïne nooit bij de Navo komt. En Oekraïne moet voorgelogen krijgen dat de kans bestaat dat ze erin komen. En dan gaan we gewoon weer omhoog. Of Oekraïne binnenvallen en ondanks alle spierballentaal als Europa en VS zijnde weer toekijken.
Maar zolang deze koude oorlog door blijft gaan blijven onze koersen dalen.
Dus had het alleen over de koers die meteen de kop werd ingedrukt en dat een beetje met dit bericht in het achterhoofd:
https://newsbit.nl/oprich...l-in-2025-pas-herstellen/
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Vind ik echt een zonde van een artikel. Het gaat bij hem duidelijk niet over crypto. Het gaat over zijn meningen over het corona beleid.Qunix schreef op maandag 21 februari 2022 @ 20:35:
[...]
https://world.hey.com/dhh...g-we-need-crypto-587ccb03
Een artikel van David Hansson, maker van programmeertaal Ruby en oprichter van projectsite Basecamp. Alleen de titel zegt voldoende, maar het somt goed op wat er gebeurd is in Canada en waarom crypto de oplossing is.
Laten we het houden op dat ik heel zijn insteek belachelijk vind want anders moet ik hier serieus off topic gaan en corona debatten eindigen hier nooit goed
Jammer dat vanuit deze hoek crypto nu 'verdedigd' gaat worden. Geeft het enkel een slechte naam en nog meer contra argumenten voor westerse regeringen.
Doet me denken aan Putin zijn wispelturige crypto uitspraken, hij gebruikt dat ook maar gewoon als een speeltje in zijn machtspel. Dat zijn we liever kwijt dan rijk dunkt me.
Saai topic zeg. Alleen maar tekst en geen plaatjes.Get!em schreef op maandag 21 februari 2022 @ 20:19:
[...]
ARK investment is bij de buren net besproken:
Beleggen op de beurs in de praktijk - Deel 11
https://celsius.network/credit-card-waitlist
Geen details wat de voordelen zijn, betalen kan met FIAT.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Skalders schreef op maandag 21 februari 2022 @ 20:48:
[...]
Vind ik echt een zonde van een artikel. Het gaat bij hem duidelijk niet over crypto. Het gaat over zijn meningen over het corona beleid.
Laten we het houden op dat ik heel zijn insteek belachelijk vind want anders moet ik hier serieus off topic gaan en corona debatten eindigen hier nooit goed![]()
Jammer dat vanuit deze hoek crypto nu 'verdedigd' gaat worden. Geeft het enkel een slechte naam en nog meer contra argumenten voor westerse regeringen.
Doet me denken aan Putin zijn wispelturige crypto uitspraken, hij gebruikt dat ook maar gewoon als een speeltje in zijn machtspel. Dat zijn we liever kwijt dan rijk dunkt me.
Dat is dan toch echt jouw eigen interpretatie. Lees nog eens de alinea over de parallel met de VS anno de Snowden en NSA openbaringen. Dat is wat mij betreft de crux van het artikel, en daar raakt het juist aan de kerk kern van waar crypto om draait.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja hoor, het is weer de schuld van de kerk .. dat verwacht je toch nie.. o wacht wie komt daar binnenJedi_Pimp schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:22:
[...]
... Dat is wat mij betreft de crux van het artikel, en daar raakt het juist aan de kerk van waar crypto om draait.
==
hoi
Jedi_Pimp schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:22:
[...]
Dat is dan toch echt jouw eigen interpretatie. Lees nog eens de alinea over de parallel met de VS anno de Snowden en NSA openbaringen. Dat is wat mij betreft de crux van het artikel, en daar raakt het juist aan de kerk van waar crypto om draait.
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 21:43 ]
Serieuzer: Wat zou ik wensen dat het echt off topic was en crypto zijn eigen gang zou gaan.
Die vliegt al.TheSupraLife schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:00:
Hoe denken jullie dat de launch van TAP gaat verlopen morgen?
Dit. Crypto correlatie met stonks is steeds groter. En daarmee ook met het wereldnieuws.Skalders schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:51:
Moon soon![]()
![]()
![]()
persoon zegt dat crypto goed is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieuzer: Wat zou ik wensen dat het echt off topic was en crypto zijn eigen gang zou gaan.
Het komt voor mij ook heel erg dichtbij. Vandaag een gesprek gehad met mijn bankdirecteur. Ik had hier eerder al een link gedeeld over dat banken in België crypto actief beginnen te verbieden en rekeningen beginnen te blokkeren, dat was al langer zo maar nu is het in stroomversnelling.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:14:
[...]
Dit. Crypto correlatie met stonks is steeds groter. En daarmee ook met het wereldnieuws.
Ik vroeg hem hiernaar en blijkbaar hebben ze van bovenaf specifiek voorbeelden aangehaald zoals canada truckers protest en ukraine/ putin die 'crypto-acceptatie' wilt gebruiken om financiele sancties van EU (swift) te ondermijnen,... om zich meer in te dekken tegen witwassen, fraude, criminaliteit en dus harder op te treden tegen alles crypto.
Los van enige subjectieve meningen vind ik dat toch een heel vervelende zaak. Brengt heel wat onzekerheden met zich mee i.v.m. mijn eigen crypto assets.
[ Voor 7% gewijzigd door Skalders op 21-02-2022 22:34 ]
Gauw ontslag nemen zou ik zeggen. Wie werkt er ook voor een bank, dat zijn de echte boeven!Skalders schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:30:
[...]
Het komt voor mij ook heel erg dichtbij. Vandaag een gesprek gehad met mijn bankdirecteur. Ik had hier eerder al een link gedeeld over dat banken in België crypto actief beginnen te verbieden en rekeningen beginnen te blokkeren, dat was al langer zo maar nu is het in stroomversnelling.
Ik vroeg hem hiernaar en blijkbaar hebben ze van bovenaf specifiek voorbeelden aangehaald zoals canada truckers protest en ukraine/ putin die 'crypto-acceptatie' wilt gebruiken om financiele sancties van EU (swift) te ondermijnen,... om zich meer in te dekken tegen witwassen, fraude, criminaliteit en dus harder op te treden tegen alles crypto.
Los van enige subjectieve meningen vind ik dat toch een heel vervelende zaak. Brengt heel wat onzekerheden met zich mee i.v.m. mijn eigen crypto assets.
Verder vandaag in het NL nieuws:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Oorlog waarin veel nodeloos geld verspild wordt is vandaag een nieuw hoofdstuk in gegaan. Hoezo zouden de koersen daar positief op reageren?Qunix schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:38:
Gaan we een dump zien, over het net gepubliceerde nieuws wat niet hier benoemd mag worden? Ik heb mijn orders al klaar staan om een mogelijke dip te kopen. Maar ik denk wel dat een groot deel al in de huidige koersprijs zit. Echt lager lijkt mij raar, ietsjes kan wel.
@Vis Van €1,50 naar €2,50 maand. Woehoe zeg, die voel je wel ff.
[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 21-02-2022 22:42 ]
Als hij goed door loopt dan heb ik er alle vertrouwen in!TheSupraLife schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:00:
Hoe denken jullie dat de launch van TAP gaat verlopen morgen?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bloomberg terminal berichten zijn oké toch?Taro schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:41:
@Qunix Ik hou ernstig rekening met 31-33k. En zoals eerder aangegeven: Als er zojuist écht belangrijk nieuws uit is gekomen, dan mag dat wel aangehaald worden hoor.
RUSSIAN PRESIDENT PUTIN HAS ORDERED RUSSIAN TROOPS INTO UKRAINE - FT REPORTER TWEET
Mijne staat op 31k en 29k. Ben benieuwd of we dippen. Lager dan 29k lijkt mij sterk. Dit is dan tevens de wick van weken geleden.Taro schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:41:
@Qunix Ik hou ernstig rekening met 31-33k. En zoals eerder aangegeven: Als er zojuist écht belangrijk nieuws uit is gekomen, dan mag dat wel aangehaald worden hoor.
What he said.Chaes schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:41:
De sell off is al een aantal weken aan de gang. Markt heeft dit al ingeprijsd. Hooguit een klein scheetje bij grotere escalatie, een klein crashke wellicht. Waarna we over gaan tot de orde van de dag en de markten wel weer herstellen. Prima mogelijkheid om goedkoop in te slaan.
Het gaat om het principe, als je dat niet snapt tja..Ypuh schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:41:
[...]
@Vis Van €1,50 naar €2,50 maand. Woehoe zeg, die voel je wel ff.
Het is die euro per maand per klant wat naar de bonus van die dikke vetzak van een bankier gaat die niks extra's voor de klant doet hoor, juist in tegendeel.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hier op 29, 30, 31 en 32k buy orders staan. (Veel) lager dan 29k verwacht ik ook niet.Qunix schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:43:
[...]
Mijne staat op 31k en 29k. Ben benieuwd of we dippen. Lager dan 29k lijkt mij sterk. Dit is dan tevens de wick van weken geleden.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Om de vrede te handhaven zijn de letterlijke woorden van Putin.BTC100K2021 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:43:
[...]
Bloomberg terminal berichten zijn oké toch?
RUSSIAN PRESIDENT PUTIN HAS ORDERED RUSSIAN TROOPS INTO UKRAINE - FT REPORTER TWEET
Russian troops to perform 'peacekeeping functions' in rebel-held areas
Het principe is dat je alles naar rato moet nemen. Ik heb liever dat mijn betaalrekening ieder jaar 50% stijgt dan dat mijn huur met 1.5% omhoog gaat.Vis schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:48:
[...]
Het gaat om het principe, als je dat niet snapt tja..
Het is die euro per maand per klant wat naar de bonus van die dikke vetzak van een bankier gaat die niks extra's voor de klant doet hoor, juist in tegendeel.
Betaalrekeningen worden gewoon tegen/onder kostprijs aangeboden. Op Nederlandse banken rust een wettelijke verplichting dat ze deze aanbieden, het liefst zouden ze het zonder jou en mij doen. Als je liever meedoet in de sensatie titels van Nu & co, ga je gang.
Hij doet een Amerikaatje alleen dan in zijn eigen achtertuin ipv aan de totaal andere kant van de wereld.knakworst schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:54:
[...]
Om de vrede te handhaven zijn de letterlijke woorden van Putin.
Wen moon.
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 21-02-2022 22:59 ]
Zero.
Ondertussen heeft Rob Jetten in Nederland 60 miljard beschikbaar om stuk te slaan aan het klimaatPelox schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:56:
[...]
Hij doet een Amerikaatje alleen dan in zijn eigen achtertuin.
Wen moon.
Rob Jetten.BTC100K2021 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:58:
[...]
Ondertussen heeft Rob Jetten in Nederland 60 miljard beschikbaar om stuk te slaan aan het klimaat
Zero.
Wat hebben ze er een skitterende foto voor gebruikt op NU.nl.BTC100K2021 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:43:
[...]
Bloomberg terminal berichten zijn oké toch?
:fill(white):strip_exif()/f/image/1RjDpD80REAtNeJ3zdCq14EW.png?f=user_large)
Mooie tijd om wat lage orders er in te zetten of ze nog even te laten staan als je dat al hebt gedaan. Gelukkig hebben we trouwens ook een zeer milde winter. Not unrelated.
Ja, dat zie je dus nu even gebeuren, lijkt het.Chaes schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:41:
De sell off is al een aantal weken aan de gang. Markt heeft dit al ingeprijsd. Hooguit een klein scheetje bij grotere escalatie, een klein crashke wellicht. Waarna we over gaan tot de orde van de dag en de markten wel weer herstellen. Prima mogelijkheid om goedkoop in te slaan.
Goede support in 2019, prima kans op een leuke bounce dusTaro schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:59:
Het is té logisch dat die blauwe lijn (bijna) wordt aangetikt, dus zal morgenochtend de MA7 wel doorbroken wordenMaar met dit nieuws dat als zo relevant voor de koers wordt gezien kan het haast niet anders dan dat die wel wordt aangetikt.
[Afbeelding]
Edit: Die van jou loopt op je screenshot niet door, bij mij gaat ie terug tot 2019.
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 21-02-2022 23:04 ]
Dit is toch erg he.. Putin zei het nog in zijn toespraak. "Waarom worden wij altijd afgeschilderd als de vijand?" Een terechte vraag wat mij betreft. De Navo/ het westen is echt geen haar beter wat mij betreft.Blaim schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:01:
[...]
Wat hebben ze er een skitterende foto voor gebruikt op NU.nl.![]()
[Afbeelding]
Mooie tijd om wat lage orders er in te zetten of ze nog even te laten staan als je dat al hebt gedaan. Gelukkig hebben we trouwens ook een zeer milde winter. Not unrelated.
Ik verwacht ook wel een dipje en wellicht wat langer dan een enkele wick, maar de daling is ook al wel ingecalculeerd inmiddels.
Zero.
Misschien omdat het eerst een oefening was, dat die niets zou doen, en nu toch Oekraiens grondgebied intrekt? icm het verleden op de Krim?Pelox schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:04:
[...]
Dit is toch erg he.. Putin zei het nog in zijn toespraak. "Waarom worden wij altijd afgeschilderd als de vijand?" Een terechte vraag wat mij betreft. De Navo/ het westen is echt geen haar beter wat mij betreft.
Ik verwacht ook wel een dipje en wellicht wat langer dan een enkele wick, maar de daling is ook al wel ingecalculeerd inmiddels.
Als die gewoon ophoud met dat soort gedoe, flauwe fly-by's vlak langs of net door NL luchtgebied, en het arresteren van politieke tegenstanders en deze in kampen op te sluiten
Verwacht er verder weinig van IMHO. zal wel het pro-rebellenstuk onofficieel inlijven zoals de Krim, de spierballen zijn weer ff getoont, zijn volk en achterban tevreden. De BTC koers pakt een korte dip en gaat vervolgens verder waar het mee bezig is.
Waar is BTC mee bezig? Goede vraag
Zover ik weet erkent hij Oekraïne onafhankelijk niet.Pelox schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:04:
[...]
Dit is toch erg he.. Putin zei het nog in zijn toespraak. "Waarom worden wij altijd afgeschilderd als de vijand?" Een terechte vraag wat mij betreft. De Navo/ het westen is echt geen haar beter wat mij betreft.
Terwijl het toch een zelfstandig land is geen onderdeel van Rusland wilt zijn? En toch Oekraïne binnen vallen?
???????????????????????????????????????????????!!!Pelox schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:04:
[...]
Ik neem aan dat je dit vooral roept om wat reuring te veroorzaken. Zal maar niet inhoudelijk reageren.
Dat klopt niet en dat weet ik omdat ik zelf bij de KLu werkzaam ben geweest en dit voorval meermaals heb meegemaakt.Waah schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:08:
[...]
Als die gewoon ophoud met dat soort gedoe, flauwe fly-by's vlak langs of net door NL luchtgebied..
De Russen vliegen door het vrije internationale luchtruim. Niks spannends aan. Het enige wat ze vaak doen is de radio even uitzetten of op een ander kanaal. Deense f16's vangen ze dan op, zwaaien even naar de piloot, steken een duimpje op en daarna nemen de Nederlanders het over en dan de Belgen of de Noren. Even zwaaien en weer naar huis. Niks aan de hand en vooral nieuwswaarde voor sbs 6.
Zero.
blijft toch gewoon kinderachtig en provocerend gedrag? uitzetten van de radio/ander kanaal zegt toch genoeg....Pelox schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:15:
[...]
Dat klopt niet en dat weet ik omdat ik zelf bij de KLu werkzaam ben geweest en dit voorval meermaals heb meegemaakt.
De Russen vliegen door het vrije internationale luchtruim. Niks spannend aan. Het enige wat ze vaak doen is de radio even uitzetten of op een ander kanaal. Deense f16 vangen ze dan op, zwaaien even naar de piloot, steken een duimpje op en daarna nemen de Nederlanders het over en dan de Belgen of de Noren. Even zwaaien en weer naar huis. Niks aan de hand en vooral nieuwswaarde voor sbs 6.
als een kleuter die roept "Ik ben er ook nog hoor! ik doe ook mee! Zie mij! ik ben ook van belang!""
[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 21-02-2022 23:17 ]
nothing stops this train
Wat heb je geslikt vanavond Pelox? Wat brabbel je allemaal? Je bedoelt deze bommenwerpers die gewoon onaangekondigd en ontraceerbaar door het NAVO luchtruim vliegen en dus ook gewoon neergehaald zijn?Pelox schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:15:
[...]
Dat klopt niet en dat weet ik omdat ik zelf bij de KLu werkzaam ben geweest en dit voorval meermaals heb meegemaakt.
De Russen vliegen door het vrije internationale luchtruim. Niks spannend aan. Het enige wat ze vaak doen is de radio even uitzetten of op een ander kanaal. Deense f16 vangen ze dan op, zwaaien even naar de piloot, steken een duimpje op en daarna nemen de Nederlanders het over en dan de Belgen of de Noren. Even zwaaien en weer naar huis. Niks aan de hand en vooral nieuwswaarde voor sbs 6.
[ Voor 10% gewijzigd door Ypuh op 21-02-2022 23:21 ]
Hij erkent 2 gebieden onafhankelijk, niet de Oekraïne. Als de Navo een bepaald gebied onafhankelijk verklaart dan accepteren wij dat direct als waarheid. Nu doet een ander "voormalige" grootmacht het en dan is het not done.lighting_ schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:12:
[...]
Zover ik weet erkent hij Oekraïne onafhankelijk niet.
Terwijl het toch een zelfstandig land is geen onderdeel van Rusland wilt zijn? En toch Oekraïne binnen vallen?
Ik probeer er enkel neutraal naar te kijken mensen. Geen paniek. Soort hoor en wederhoor. Daarom heb ik ook de gehele verklaring van putin gekeken waarin hij zijn visie over Rusland en de opbouw vanaf de tijd van Lenin naar de huidige situatie uitlegde.
Met een westerse blik is het lastig kijken naar dit soort keuzes. Ik had het zelf ook heel anders aangepakt als ik Rusland was.. maar ja het is nu eenmaal zoals het nu is en een oplossing vinden lukt je alleen als je ook naar de andere kant wil luisteren.
Maar ik zal erover ophouden en weer memes posten
Zero.
De 2 gebieden in Oekraine willen blijkbaar onafhankelijkheid. Rusland erkent het en stuurt een missie voor vrijheid en voila. Ze staan op Oekraiens grond. Waar ze uiteindelijk de krim willen veroveren.Pelox schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:23:
[...]
Hij erkent 2 gebieden onafhankelijk, niet de Oekraïne. Als de Navo een bepaald gebied onafhankelijk verklaart dan accepteren wij dat direct als waarheid. Nu doet een ander "voormalige" grootmacht het en dan is het not done.
Ik probeer er enkel neutraal naar te kijken mensen. Geen paniek. Soort hoor en wederhoor. Daarom heb ik ook de gehele verklaring van putin gekeken waarin hij zijn visie over Rusland en de opbouw vanaf de tijd van Lenin naar de huidige situatie uitlegde.
Met een westerse blik is het lastig kijken naar dit soort keuzes. Ik had het zelf ook heel anders aangepakt als ik Rusland was.. maar ja het is nu eenmaal zoals het nu is en een oplossing vinden lukt je alleen als je ook naar de andere kant wil luisteren.
Maar ik zal erover ophouden en weer memes posten![]()
[Afbeelding]
Ik hou met dit onderwerp hier ook mee op. Feit is dat crypto natuurlijk ook beïnvloed wordt door gebeurtenissen die in de wereld afspelen.
[ Voor 5% gewijzigd door lighting_ op 21-02-2022 23:29 ]
Nee, IK LACH NU LEKKER JULLIE UIT! LEKKER PUH!!!1zwembroek schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:03:
Ik hoop voor @Richh dat hij niet terug gekocht had.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Eerste artikel klopt niet, het is niet "ons" luchtruim.Ypuh schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:19:
[...]
Wat heb je geslikt vanavond Pelox? Wat brabbel je allemaal? Je bedoelt deze bommenwerpers die gewoon onaangekondigd en ontraceerbaar door het NAVO luchtruim vliegen en dus ook gewoon neergehaald zijn?
In het 2e artikel staat het goed, zo heb ik het destijds ook uitgelegd aan de journalisten.
"De Russische toestellen vlogen in het gebied waar Nederland namens de NAVO verantwoordelijk voor is, meldt het ministerie van Defensie."
Het gebied waar wij verantwoordelijk voor zijn, het is niet van ons of van de navo. We houden het in de gaten, that's it.
3e artikel gaat heel ergens anders over en kan je niet vergelijken met het rondvliegen bij ons in de buurt.
Klopt. Alles behalve handig, maar vanuit putin's oogpunt de enige manier om iets van zijn eer te redden.lighting_ schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:27:
[...]
De 2 gebieden in Oekraine willen blijkbaar onafhankelijkheid. Rusland erkent het en stuurt een missie voor vrijheid en voila. Ze staan op Oekraiens grond. Waar ze uiteindelijk de krim willen veroveren.
Dit was het laatste, nu weer lekker over crypto's kletsen en memes posten!
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 21-02-2022 23:36 ]
Zero.
Interessant tegenargument. Ik lees het als "om bepaalde meningen te uiten en daar openbaar bewijsmatig achter te staan (door te demonstreren), wordt het gezien als illegaal en zelfs bestempeld als een terroristische daad; is er gelukkig een alternatieve monetair systeem (bitcoin/crypto), om dat te gebruiken als betaalmiddel, aangezien de staat niet eens is met jouw mening en je afsluit met gevolgen". Je kan het zo lezen dat men ondanks dat wat hen overkomt, wel de verplichte betalingen kan blijven doen, of toch nog eten en drinken kan kopen zonder te bedelen bij vrienden en die ook te markeren door de staat als terrorist. Zo'n actie van de staat kan ook in extreme gevallen doorgetrokken worden door uitlatingen online op dit forum waarbij de staat niet eens is met jouw mening, en daar moeten we voor waken door erover te praten.Skalders schreef op maandag 21 februari 2022 @ 20:48:
[...]
Vind ik echt een zonde van een artikel. Het gaat bij hem duidelijk niet over crypto. Het gaat over zijn meningen over het corona beleid.
Laten we het houden op dat ik heel zijn insteek belachelijk vind want anders moet ik hier serieus off topic gaan en corona debatten eindigen hier nooit goed![]()
Het beste is je in te beelden in iemand die zoiets ondergaat met eigenlijk goede bedoelingen, bijvoorbeeld een persoon die vindt dat de staat net te ver is gegaan met de wetten en dat wilt uiten door een kleine donatie te doen via GoFundMe. Diegene is nu een terrorist en kan niet meer voldoen aan de maandelijkse verplichtingen aangezien de bank alles geblokkeerd heeft, en de overheid zal je opsporen in komende maanden en zelfs voor je deur staan om verhaal te halen (is reeds gepubliceerd via nieuwsmedia).
In die context is het fijn dat er toch een alternatieve monetair systeem is als een uitweg. Vrijheid van meningsuiting geldt niet meer volgens de overheid vanwege de acties en heeft gevolgen waar je geen invloed op hebt.
Dit is hetzelfde wat de CBDC gaat zijn. Zij zullen controleren en je terechtstellen bij "foute" transacties. In het begin zal dat meevallen om maar iedereen aan boord te krijgen, maar daarna hebben ze de macht (en zullen dat ook gebruiken) om over alles bij te sturen. Zowel politiek, emotioneel, klimaat, alles. Ik zeg niet dát ze het gaan doen, maar zodra de overheid een bepaalde macht heeft, gaan ze het gebruiken. Een vergelijking is bijvoorbeeld de toeslagaffaire (gericht profileren op afkomst, naam, etc), sleepwetten, zorgverzekering (hoogte eigen risico, welke medicatie vergoed wordt, etc)...
Jij ziet de inhoud van het protest en weegt het zwaar op in de argumentatie van de staat als juist, en daardoor alle consequenties logisch zijn. (klopt dit?)
Ik zie het zodanig dat de inhoud mij niet interesseert (kan namelijk voor alles gelden, dus ook of de kleur rood verboden is) en vooral de actie zelf vanuit de staat vrijheden schaadt, en gelukkig een uitweg is, aangezien ik denk dat deze reacties vanuit de staat in de toekomst mogelijk gaan voorkomen.
Prima discussie en hoor graag wat je van mijn mening/gedachten vindt
Edit: jeutje wat een tekst. Doe ik niet nog een keer hoor.
Maar ondanks dit alles toch niet veel lager dan 24 januari, dat is toch wel maf =)!Taro schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:49:
[...]
Hier op 29, 30, 31 en 32k buy orders staan. (Veel) lager dan 29k verwacht ik ook niet.
Richh schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:29:
[...]
Nee, IK LACH NU LEKKER JULLIE UIT! LEKKER PUH!!!1
[ Voor 30% gewijzigd door Ypuh op 21-02-2022 23:43 ]
+1 Hahaha
50% van mijn tokens zijn uit de active set. Dus die staan lekker niks te doen.
Nee, want een mes dragen op straat mag niet in Nederland. Je moet je wel, net zoals de Russen in het luchtruim, aan de regels houden natuurlijk.Ypuh schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:39:
Dus als ik met een groot kapmes naar jouw vrouw en kinderen sta te zwaaien voor je oprit, dan vertel je ook aan de verslaggever dat er niets aan de hand was. Het is immers openbare weg en niet jouw verantwoordelijkheid of die van je vrouw. Ik testte echter alleen je responstijd en deed het om mijn eer hoog te houden als grootste aap op de buurt en daarmee is het oké voor iedereen. Kreeg zelfs een duimpje van je buurman.
Zero.
maar dat doen ze dan toch niet als ze een andere radiofrequentie gebruiken?Pelox schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:45:
[...]
Nee, want een mes dragen op straat mag niet in Nederland. Je moet je wel, net zoals de Russen in het luchtruim, aan de regels houden natuurlijk.
oprechte vraag trouwens, vind luchtruim en wie waarvoor verantwoordelijk is nogal vaagjes
[ Voor 12% gewijzigd door malarkan op 21-02-2022 23:46 ]
Russen houden zich niet aan de regels. Zetten hun transponder uit, wat gevaar kan opleveren voor de lijnvluchten. Ze vliegen er dwars doorheenPelox schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:45:
[...]
Nee, want een mes dragen op straat mag niet in Nederland. Je moet je wel, net zoals de Russen in het luchtruim, aan de regels houden natuurlijk.
Ja man!zwembroek schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:44:
Heb je al dikke rewards @Skrunsies ?
Vind het prachtig! Ik wou die tokens al hebben rond de $10.. maar wist dat er nog een kansje zou komen ( Take a Flight om het even om topic te houden met al die vliegtuigen enzo
Ziet er naar uit dat we dus echt nog wel veel lager gaan, en besef me dat ik zaken wat anders had moeten doen. Maar ben hier wel tevreden mee. Wat ik heb zal ik een jaar of 2 rente laten trekken net zoals de DOT jes.
Onder de $10 staan die ook weer op mijn radar bij mijn DCA acties.
Vind het helemaal mooi
UberLurker Departement #GG.
ik er nog mensen hier dit die leuk vinden?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nee hoeft niet, de radio kan kapot zijn, vlieger is niet goed geworden, transponder kapot, vliegtuig gekaapt of ze zitten per ongeluk op een verkeerd kanaal (is natuurlijk niet zo). Dat laatste is trouwens best regelmatig het geval, ook met normale vliegtuigen, waarvoor dan ook een aantal keer per jaar de qra opgeroepen wordt.malarkan schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:46:
[...]
maar dat doen ze dan toch niet als ze een andere radiofrequentie gebruiken?
oprechte vraag trouwens, vind luchtruim en wie waarvoor verantwoordelijk is nogal vaagjes
De 2 f16's van de qra stijgen direct op en proberen in contact te komen met de piloot. Even checken of alles goed is, vragen of ze de radio op het juiste kanaal willen zetten en weer door.
Zero.
Khaelos schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:50:
Oh man wat krijgt CELR toch een klappen.. en de rest natuurlijk ook![]()
ik er nog mensen hier dit die leuk vinden?
[ Voor 43% gewijzigd door Skrunsies op 21-02-2022 23:54 ]
Oké, een bezemsteel dan, wat de spreekwoordelijke variant van een bommenwerper is.Pelox schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:45:
[...]
*knip* Niet nodig, dus weg.
[ Voor 20% gewijzigd door janvanduschoten op 22-02-2022 08:36 ]
Skrunsies schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:49:
[...]
Ja man!
Vind het prachtig! Ik wou die tokens al hebben rond de $10.. maar wist dat er nog een kansje zou komen ( Take a Flight om het even om topic te houden met al die vliegtuigen enzo)
Ziet er naar uit dat we dus echt nog wel veel lager gaan, en besef me dat ik zaken wat anders had moeten doen. Maar ben hier wel tevreden mee. Wat ik heb zal ik een jaar of 2 rente laten trekken net zoals de DOT jes.
Onder de $10 staan die ook weer op mijn radar bij mijn DCA acties.
Vind het helemaal mooi
Ik amuseer me prima.
Dat probleem had ik zelf dus ook, ik kon mijn werk niet meer op een goede manier doen. Was het niet met alles eens, maar moest het wel verdedigen. Dat werkt niet.Ypuh schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:53:
[...]
Oké, een bezemsteel dan, wat de spreekwoordelijke variant van een bommenwerper is.
*knip*
Ik probeer niemand hier tegen de schenen te schoppen trouwens hoor, enkel een ander geluid te laten horen. Wil niet zeggen dat ik het met dat geluid eens ben.
Slaap lekker iedereen, hopelijk blijft het rustig in de wereld vannacht.
[ Voor 13% gewijzigd door janvanduschoten op 22-02-2022 08:37 ]
Zero.
Moon soon 69k toch?
Slaap lekker Slowbro's
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Het is niet nieuw op dit moment om Corona te krijgen, want alles valt mee… Regels gaan eraf! We kunnen weer leven.. maar helaas heeft mijn oudste dochter Corona gekregen van de week en ging het niet zo lekker met haar..
Long story short.. Ze is net opgehaald met ambulance.. ik zal jullie niet teveel tot last zijn met dit soort berichten. Maar als ik dan de discussies van vandaag zie, met zoals @StevenzeN aangeeft her en der wat spanning.
Dan wil ik ook nog een laatste iets zeggen. Jongens houd de discussies leuk, probeer spanningen te voorkomen.. laten we hopen dat er echt geen oorlog komt. Niet om de koersen. Maar al het gekut en verdriet wat het met zich mee brengt!
En laten we gewoon effe stil staan bij wat we hebben.. Voor we het weten is het er niet meer….
Trusten!
Sterkte kerel!Skrunsies schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 00:08:
En dan lees ik het bericht van @Pelox hier boven die afsluit met “ Slaap lekker iedereen, hopelijk blijft het rustig in de wereld vannacht” en wordt ik gebeld door mijn ex…
Het is niet nieuw op dit moment om Corona te krijgen, want alles valt mee… Regels gaan eraf! We kunnen weer leven.. maar helaas heeft mijn oudste dochter Corona gekregen van de week en ging het niet zo lekker met haar..
Long story short.. Ze is net opgehaald met ambulance.. ik zal jullie niet teveel tot last zijn met dit soort berichten. Maar als ik dan de discussies van vandaag zie, met zoals @StevenzeN aangeeft her en der wat spanning.
Dan wil ik ook nog een laatste iets zeggen. Jongens houd de discussies leuk, probeer spanningen te voorkomen.. laten we hopen dat er echt geen oorlog komt. Niet om de koersen. Maar al het gekut en verdriet wat het met zich mee brengt!
En laten we gewoon effe stil staan bij wat we hebben.. Voor we het weten is het er niet meer….
Trusten!
Sterkte! En wat je zegt…het blijven aan het eind van de dag toch echt maar kutmunten.Skrunsies schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 00:08:
En dan lees ik het bericht van @Pelox hier boven die afsluit met “ Slaap lekker iedereen, hopelijk blijft het rustig in de wereld vannacht” en wordt ik gebeld door mijn ex…
Trusten!
Met de groeten uit Canada mensen! Ik hoop dat ik nog normaal terug kan vliegen volgende week voordat WW3 start.. of zit ik zit hier dan toch veiliger.. naja. weltrusten mensen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Oeps. Als er geen collator is waar je daarmee terecht kan, wellicht alles naar Binance meppen en daar staken?zwembroek schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:44:
Heb je al dikke rewards @Skrunsies ?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik kan zulke teksten alleen maar aanmoedigen hoor, is tenminste zinvolle discussie.Qunix schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:37:
[...]
Interessant tegenargument. Ik lees het als "om bepaalde meningen te uiten en daar openbaar bewijsmatig achter te staan (door te demonstreren), wordt het gezien als illegaal en zelfs bestempeld als een terroristische daad; is er gelukkig een alternatieve monetair systeem (bitcoin/crypto), om dat te gebruiken als betaalmiddel, aangezien de staat niet eens is met jouw mening en je afsluit met gevolgen". Je kan het zo lezen dat men ondanks dat wat hen overkomt, wel de verplichte betalingen kan blijven doen, of toch nog eten en drinken kan kopen zonder te bedelen bij vrienden en die ook te markeren door de staat als terrorist. Zo'n actie van de staat kan ook in extreme gevallen doorgetrokken worden door uitlatingen online op dit forum waarbij de staat niet eens is met jouw mening, en daar moeten we voor waken door erover te praten.
Het beste is je in te beelden in iemand die zoiets ondergaat met eigenlijk goede bedoelingen, bijvoorbeeld een persoon die vindt dat de staat net te ver is gegaan met de wetten en dat wilt uiten door een kleine donatie te doen via GoFundMe. Diegene is nu een terrorist en kan niet meer voldoen aan de maandelijkse verplichtingen aangezien de bank alles geblokkeerd heeft, en de overheid zal je opsporen in komende maanden en zelfs voor je deur staan om verhaal te halen (is reeds gepubliceerd via nieuwsmedia).
In die context is het fijn dat er toch een alternatieve monetair systeem is als een uitweg. Vrijheid van meningsuiting geldt niet meer volgens de overheid vanwege de acties en heeft gevolgen waar je geen invloed op hebt.
Dit is hetzelfde wat de CBDC gaat zijn. Zij zullen controleren en je terechtstellen bij "foute" transacties. In het begin zal dat meevallen om maar iedereen aan boord te krijgen, maar daarna hebben ze de macht (en zullen dat ook gebruiken) om over alles bij te sturen. Zowel politiek, emotioneel, klimaat, alles. Ik zeg niet dát ze het gaan doen, maar zodra de overheid een bepaalde macht heeft, gaan ze het gebruiken. Een vergelijking is bijvoorbeeld de toeslagaffaire (gericht profileren op afkomst, naam, etc), sleepwetten, zorgverzekering (hoogte eigen risico, welke medicatie vergoed wordt, etc)...
Jij ziet de inhoud van het protest en weegt het zwaar op in de argumentatie van de staat als juist, en daardoor alle consequenties logisch zijn. (klopt dit?)
Ik zie het zodanig dat de inhoud mij niet interesseert (kan namelijk voor alles gelden, dus ook of de kleur rood verboden is) en vooral de actie zelf vanuit de staat vrijheden schaadt, en gelukkig een uitweg is, aangezien ik denk dat deze reacties vanuit de staat in de toekomst mogelijk gaan voorkomen.
Prima discussie en hoor graag wat je van mijn mening/gedachten vindt
Edit: jeutje wat een tekst. Doe ik niet nog een keer hoor.
Moet je wel gaan teleurstellen want er zal niet veel discussie zijn, ik ga namelijk helemaal akkoord met jouw visie, tenminste toch over de problematieken die je aanhaalt. Ik zie de staat niet als juist. Ik ga je lange reactie wel wat eer proberen aandoen. Ben zelf van mening dat verdiepen in crypto filosofie weinig praktisch nut kan hebben maar je vraagt naar mijn mening dus geef ik ze graag..
Mijn commentaar ging alleen over David Hansson zijn insteek, iemand die al jaren de visie die jij en ik (enigszins) delen belachelijk maakt. In mijn ogen gebruikt hij dat nobele doel gewoon als draagvlak voor zijn meningen. Ik denk als de protesten over iets anders gingen hij nooit zoiets over crypto zou vertellen. Dat moet eigenlijk toch genoeg zeggen?
Dat zie je ook aan de voorbeelden die hij aanhaalt. Los van wat we nu vinden over covid, mijn mening daarover is eigenlijk volledig irrelevant. Tal van goede voorbeelden om naar te wijzen m.b.t. vrijheid van meningsuiting, een aantal die jij hebt aangehaald in je reactie naar mij, maar toch wijst hij niet naar al die dingen maar wel herhaaldelijk naar één thema en enkel dat thema. Alle voorbeelden en links die hij aanhaalt zijn erg gekleurd naar één richting en steunen vooral zijn politieke gedachtes, of standpunt als je het dat nog kan noemen met betrekking tot enkel dat onderwerp. Doet me denken aan PlanB zijn commentaar de laatste tijd. Schoenmaker blijf bij je leest a.u.b..
Tevens denken jij & ik bij het lezen van bv. de canada protesten dan aan wat crypto potentieel kan betekenen voor de maatschappij, maar veel andere mensen zien niet doorheen Hansson zijn subliminale boodschappen (en zo verborgen is het eigenlijk niet, nogmaals, zijn voorbeelden en links naar artikels zijn enorm gekleurd) waardoor die mening bij hun verder zal aanslaan. IMO is dat ook een grote factor geweest in bv Trump zijn verkiezing maar dat terzijde. De staten kunnen dan van een mug een olifant maken en verbanden beginnen trekken met terreur en crypto. Banken forceren om dingen af te sluiten. Waardoor banken in andere landen bang worden en hun 'risico's' serieus gaan beperken..
En heeft crypto uiteindelijk die truckers zelfs geholpen? Zover ik weet hebben ze het nergens kunnen cashen en effectief kunnen gebruiken voor hun doel en heeft de overheid eigenlijk in alle praktische opzichten crypto kunnen stoppen. Daarbij is het ook totaal niet anoniem (zoals de donorlijst die 'toevallig' gehackt en geleakt is met alle gevolgen van dien weer aantoonde).
Is het dan wel echt een alternatief monetair systeem zolang het niet volledig anoniem is? In de huidige wereld lijkt me dat onmogelijk. Daarom was ik van mijn prille begin in de crypto wereld, en nu nog steeds, een grote voorstander van Monero. Maar het is ondertussen duidelijk dat een privacy coin nooit een noemenswaardig bestaan gegund zal worden door de overheden. Zolang dat zo is kan de on & offramp altijd geblokkeerd worden.
Ik ben dus helemaal tegen banken die rekeningen blokkeren. Ik heb het hier nu enkele keren vernoemd maar er wordt enkel mee gelachen omdat de grens naar België blijkbaar nog niet dichtbij genoeg is, maar voor mij is het nu een werkelijkheid dat mijn bank hoogstwaarschijnlijk mijn rekening zal blokkeren als ik een noemenswaardige som wil overmaken.
Ik zal sowieso alle moeite moeten doen om te bewijzen dat het geen witwas of fraude is tot de kleinste details en als ik geluk heb mag ik bij de bank blijven maar waarschijnlijk niet meer in crypto mogen handelen. In het slechtste geval worden de relaties met de huidige bank permanent afgesloten en krijg ik (mogelijks, uiteindelijk) het geld nog maar wel enkel bij een nieuwe rekening bij een andere bank. Dit gebeurt vaker en vaker en ik ken er persoonlijk die dit aan de hand hebben gehad.
Laat het dus duidelijk zijn dat ik zeker niet 'de staat' als juist zie.
Maar naar mijn mening is dat gewoon een incorrecte manier van kijken naar het potentieel van crypto. Ik denk dat het helemaal niet helpt als we crypto aanhalen als redding tegen de 'surveillance state' dat steeds meer realiteit begint te worden. Dat is iets wat je nooit wint vanuit het bestaand systeem, en het werkt averechts. Het is steeds meer munitie anti crypto waar staten naar kunnen grijpen. Mijn bankdirecteur vermelde specifiek de putin en canada truckers als voorbeelden die hogeraf aanhaalden om hun beleid serieus te verscherpen naar crypto. Meer en meer banken volgen daarin want hun wereld bestaat uit eigen risico te beperken.
Persoonlijk geloof ik dat crypto een oplossing kan zijn (in een ideale wereld) tot ons fiat probleem, dat samen met inflatie voor de val van talloze samenlevingen heeft gezorgd en aan de basis staat van moderne corruptie. Misschien dat een hardcore satoshi evangelist zoals @Verwijderd hier uitsluitsel over kan geven maar volgens mij is dat ook meer in lijn van BTC zijn oorspronkelijk doel. Als we eenmaal in dat beter systeem zitten, pas dan valt er realistisch iets te doen aan corruptie die momenteel gewoon inherent is aan onze samenleving.
Ook excuses voor de lange tekst
Als ze de ransomware groepen nu cyberoperaties tegen Oekraine laten plegen is de rest van de wereld even beter af.
* sh4d0wman zoekt cursus Russisch voor Beginners weer eens op.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ach, zo te zien is de 37K. BTC tot nu toe toch een dingetje.Area schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 02:33:
Kudt Poetin 😐
En Putin, mwha... waarom de bemoeienis met een niet Navo land?
De 2 deelrepublieken waar het over gaat zijn al Russisch.
Zelfs de inwoners daar vinden het prima zo.
Ergens heb ik het idee dat de amerikaanse wapenindustrie een nieuwe oorlog nodig heeft.
En de slaafse eu/navo heeft er dus niks te zoeken.
RaptorXS schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 03:21:
[...]
Ach, zo te zien is de 37K. BTC tot nu toe toch een dingetje.
Ergens heb ik het idee dat de amerikaanse wapenindustrie een nieuwe oorlog nodig heeft.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Blijkbaar moet ik iets meer geduld hebben
Gelukkig is het bijna tijd voor de dca van de baas
Dus in principe gebeurt er gewoon niets anders dan wat er gezegd wordtPelox schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:50:
[...]
Nee hoeft niet, de radio kan kapot zijn, vlieger is niet goed geworden, transponder kapot, vliegtuig gekaapt of ze zitten per ongeluk op een verkeerd kanaal (is natuurlijk niet zo). Dat laatste is trouwens best regelmatig het geval, ook met normale vliegtuigen, waarvoor dan ook een aantal keer per jaar de qra opgeroepen wordt.
De 2 f16's van de qra stijgen direct op en proberen in contact te komen met de piloot. Even checken of alles goed is, vragen of ze de radio op het juiste kanaal willen zetten en weer door.
Wat aardig van ons om die blijkbaar krakkemikkige vliegtuigen van Rusland dan te begeleiden op een goede koers!
Ik verwacht ergens tussen volgende week, of nog een jaartje of 3Xqlus1ve schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:19:
Ah lullig wakker worden zo, waar ik een week geleden nog maar een paar honderd van de volgende CDC tier card af zat en dat er zo in wou gaan gooien sta ik nu ietsjie pietsie lager![]()
De verleiding wordt ook wel groot om het ontbrekende bedrag in 1x in te leggen. Dan wordt je stake ook groter, is meer cro per week. Misschien nog even een paar dagen afwachten of Rusland genoegen neemt met het deel wat ze nu pakkenXqlus1ve schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:19:
Ah lullig wakker worden zo, waar ik een week geleden nog maar een paar honderd van de volgende CDC tier card af zat en dat er zo in wou gaan gooien sta ik nu ietsjie pietsie lager![]()
Gezellige man, Poetin. Nog nooit een vlieg kwaad gedaan!RaptorXS schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 03:21:
[...]
Ach, zo te zien is de 37K. BTC tot nu toe toch een dingetje.
Vreemd, ik had in Canada geen problemen met mijn eigen VPN - Wireguard aan op de telefoon, dan zit ik op mijn netwerk thuis in Nederland en vindt de Binance app het helemaal prachtig.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 01:32:
ook niet met vpn.
Als je een commercieel VPN gebruikt, kies dan wel een server in Nederland (voor NordVPN weet ik ook dat het werkt, omgekeerd ook, toen ik daar thuis eens een Duitse server koos vond de Binance website dat ik niet meer mocht inloggen).
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Skrunsies schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 00:08:
Trusten!
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/2VTxaduH0S5CcQXXlWnJDz49.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oUzld47xiKBLwNvPSr9wU4dH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AyedrwhasVoQVi6FFXK85JDP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bbQlWENvlim6C0ITWbfC3LJt.jpg?f=fotoalbum_large)