Hoe kan je meer dan 100% zakken?Skrunsies schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:51:
[...]
@Richh, maakt het pas echt af als ie nu ook weer all-in gaat
Edit: Wat een goat-troop is het ook he, ben almeer dan 250% gezakt met de hele pakkelarrie. Vandaag gaat het 2% omhoog en ben weer he-le-maal in mijn nopjes
Richh schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:57:
GoT Cryptocurrency slowchat 2021:
[Afbeelding] [Afbeelding]
GoT Cryptocurrency slowchat 2022:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Skrunsies schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:51:
[...]
Edit: Wat een goat-troop is het ook he, ben almeer dan 250% gezakt met de hele pakkelarrie. Vandaag gaat het 2% omhoog en ben weer he-le-maal in mijn nopjes
/f/image/edJdw0SG9Z9J8YHV73lG2I01.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Get!em op 21-02-2022 16:06 ]
Het zou weer een perfect bartje kunnen vormen inderdaad.
This time it's different! My body is ready! 10k Green candles incoming!zwembroek schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:07:
UberLurker Departement #GG.
inverted h&s juistzwembroek schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:07:
2 cups and balls pattern. LFG!zwembroek schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:10:
[...]
Geen descending broadening wedge triangle?
Waar is @YES als je hem nodig hebt.
Zou ook kunnen. Of een 6-fold parabolic 80s Speedo bulge pattern.zwembroek schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:10:
[...]
Moon!Glenn Hoddle schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:12:
[...]
Zou ook kunnen. Of een 6-fold parabolic 80s Speedo bulge pattern.
perfecte dip was dit en hopelijk de bodem!
BTC ordertje gehit zie ik 👍
BTC ordertje gehit zie ik 👍
nothing stops this train
Het zijn toch altijd dezelfde figuren hier die van een normale, soms zelfs interessante discussie een moddergevecht maken, eigenlijk volledig ongeacht de specifieke meningen en argumenten. Je zou toch denken dat men hieruit kan leren
ooeeeeh die 80s speedo bulge patterns.....man man man die zijn link hoor. MoonshotjeGlenn Hoddle schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:12:
[...]
Zou ook kunnen. Of een 6-fold parabolic 80s Speedo bulge pattern.
Dat is passé, was vanmorgen, dus vroeger.. Nu hebben we het over moon en ingewikkelde termen en @Richh die domme crypto dingen doet enzo...Skalders schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:17:
Het zijn toch altijd dezelfde figuren hier die van een normale, soms zelfs interessante discussie een moddergevecht maken, eigenlijk volledig ongeacht de specifieke meningen en argumenten. Je zou toch denken dat men hieruit kan leren
Skalders schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:17:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Heeft mij 10 nutteloze minuten extra gekost om bij te lezen!Skrunsies schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:19:
[...]
Dat is passé, was vanmorgen, dus vroeger.. Nu hebben we het over moon en ingewikkelde termen en @Richh die domme crypto dingen doet enzo...
Die had @Skrunsies al ingebracht!Skalders schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:22:
[...]
Heeft mij 10 nutteloze minuten extra gekost om bij te lezen!. Mijn tijd is kostbaar, ik had in die tijd ook van dikke memes kunnen genieten.
[ Voor 21% gewijzigd door zwembroek op 21-02-2022 16:27 ]
39k weer 🤩
insert 39k babe....!
insert 39k babe....!
nothing stops this train
Zo te tezen heeft Richh ene Hank op visite gehad.
Beer genaamd ’Hank the Tank’ weegt meer dan 200 kilo en plundert huizen
Skalders schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:22:
[...]
Heeft mij 10 nutteloze minuten extra gekost om bij te lezen!. Mijn tijd is kostbaar, ik had in die tijd ook van dikke memes kunnen genieten.
Haha reject van welk level? Zijn we niet gewoon een bullflag aan het vormen op de 15m om dan door te stoten tot de 40k? Daar vindt pas een eventuele reject plaats.
Tering daar hebben we GadgetJunkPhone ook nog....
Voor de paar zeldzame Belgen onder ons of voor wie geïnteresseerd is in de zuiderburen:
https://www.tijd.be/ondernemen/banken/ik-kocht-een-huis-en-de-bank-blokkeerde-mijn-rekening/10368107.html
Meer en meer banken blokkeren gewoon volledig je rekening als je iets met crypto doet en sturen je weg. Zeker als je de transacties moeilijk kan bewijzen. Iemand die zich met iets meer dan buy & hold bezig houdt kan heel wat ellende verwachten, laat staan gebeuren zoals DeFi.
Er zijn nu al wat banken die regelrecht zeggen dat ze totaal niets met crypto accepteren, ook geen buy & hold, omdat ze zich willen indekken.
Laat de reguleringen maar snel komen.. ookal gun ik de NL'ers hun praktisch onbelast traden waar ze momenteel nog van kunnen genieten. Ondertussen ben ik al jaren forced diamond hodler. Misschien niet zo slecht, ookal had ik graag al zovaak willen derisken naar stables en terug lager wat inzetten, maarja. geitenbende enzo.
https://www.tijd.be/ondernemen/banken/ik-kocht-een-huis-en-de-bank-blokkeerde-mijn-rekening/10368107.html
Meer en meer banken blokkeren gewoon volledig je rekening als je iets met crypto doet en sturen je weg. Zeker als je de transacties moeilijk kan bewijzen. Iemand die zich met iets meer dan buy & hold bezig houdt kan heel wat ellende verwachten, laat staan gebeuren zoals DeFi.
Er zijn nu al wat banken die regelrecht zeggen dat ze totaal niets met crypto accepteren, ook geen buy & hold, omdat ze zich willen indekken.
Laat de reguleringen maar snel komen.. ookal gun ik de NL'ers hun praktisch onbelast traden waar ze momenteel nog van kunnen genieten. Ondertussen ben ik al jaren forced diamond hodler. Misschien niet zo slecht, ookal had ik graag al zovaak willen derisken naar stables en terug lager wat inzetten, maarja. geitenbende enzo.
Voor geintresserden in NFT's misschien interessant
Vanavond op TV
https://www.vpro.nl/progr...2022-2023/nft-mania.html#
Vanavond op TV
https://www.vpro.nl/progr...2022-2023/nft-mania.html#
Sorry maar ik ben duidelijk voorbij gestreefd door jullie, ik kan er geen chocolade van maken. Ja een mislukte Toblerone eventueel.zwembroek schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:10:
[...]
Waar is @YES als je hem nodig hebt.
[ Voor 41% gewijzigd door YES op 21-02-2022 16:34 ]
Eens in de zoveel tijd. Ik verdwijn daarna weer voor een aantal weken.zwembroek schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:29:
[...]
Tering daar hebben we GadgetJunkPhone ook nog....
YES schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:32:
[...]
Sorry maar ik ben duidelijk voorbij gestreefd door jullie, ik kan er geen chocolade van maken. Ja een mislukte Toblerone eventueel.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Wat is dit voor Aliexpress Toblerone? Ik heb ze lang niet meer op maar er zitten toch veel meer 'bergjes' in zo'n reep normaal
Edit: het is een Brexit Toblerone https://www.levensmiddele...over-versoberde-toblerone
[ Voor 14% gewijzigd door Egeau op 21-02-2022 16:43 ]
Dat is het gevolg van stijgende productie prijzen en een poging van de fabrikant om de winkelprijs hetzelfde te houden. Minder gram, dezelfde prijs.Egeau schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:42:
[...]
Wat is dit voor Aliexpress Toblerone? Ik heb ze lang niet meer op maar er zitten toch veel meer 'bergjes' in zo'n reep normaal
Edit: het is een Brexit Toblerone https://www.levensmiddele...over-versoberde-toblerone
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Buitenlandse rekening gebruiken?Skalders schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:30:
Voor de paar zeldzame Belgen onder ons of voor wie geïnteresseerd is in de zuiderburen:
Ik plunder alleen mn Ledger voor nutteloze fiatRaptorXS schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:27:
[...]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
KMD +46%, hele dikke tech
Mijn oude pareltje, zat er van de week nog naar te kijken. Uiteraard niet gekocht natuurlijkBTC100K2021 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:51:
KMD +46%, hele dikke tech
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Voor degenen die nog BTC wilden opnemen van Bitvavo, de fee is nu 0.000009 BTC (ofwel 0,31 eurocentjes)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dikke vette bagholder hier op 0.88$Daacuso schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:58:
[...]
Mijn oude pareltje, zat er van de week nog naar te kijken. Uiteraard niet gekocht natuurlijk
Hater? De wiskunde erachter haat helemaal niks. In sats of $ gebeurt er op dat moment namelijk niks, maar omdat de daily in % op de 24h daarvoor reageert en er een enorme dip was, lijkt het opeens alsof hij 25% is gestegen. Relatief gezien klopt dat natuurlijk ten opzichte van dat (immer verschuivende) meetpunt, maar absoluut gezien gebeurt er helemaal niks.... en toch op basis van dat relatieve getal (een verschil van 50% omdat het relatieve punt verschuift van -25% voor de dip naar +25% na de dip) gaat de koers opeens los, want er wordt gekocht.
Ik snap dat niet.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
vorige week was het nog +€7 🤣Wiley99 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:58:
Voor degenen die nog BTC wilden opnemen van Bitvavo, de fee is nu 0.000009 BTC (ofwel 0,31 eurocentjes)
nothing stops this train
Ja, maar dat leren van eerdere situaties is helaas niet voor iedereen weggelegd.Skalders schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:17:
Zoals een wijs man ooit zei: "Als je doet wat je altijd deed, dan krijg je wat je altijd kreeg."
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Vanmorgen 1 BNB in een shitcoin geduwd, zijn er inmiddels al 2. Had ik dit geluk maar een keer met mijn aandeel BTC!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Rolex bij Pride & Pinion kopen, daar kun je met BTC afrekenen. Die dan weer in het grijze circuit verkopen.Skalders schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:30:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zeau, dat Chia $XCH, doet het niet zo best huh?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
MicroWhale schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:11:
[...]
Hater? De wiskunde erachter haat helemaal niks. In sats of $ gebeurt er op dat moment namelijk niks, maar omdat de daily in % op de 24h daarvoor reageert en er een enorme dip was, lijkt het opeens alsof hij 25% is gestegen. Relatief gezien klopt dat natuurlijk ten opzichte van dat (immer verschuivende) meetpunt, maar absoluut gezien gebeurt er helemaal niks.... en toch op basis van dat relatieve getal (een verschil van 50% omdat het relatieve punt verschuift van -25% voor de dip naar +25% na de dip) gaat de koers opeens los, want er wordt gekocht.
Ik snap dat niet.
Dat is een beste beer trouwens.RaptorXS schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:27:
[...]
Vorige week m'n DCA moment gehad, wat een goede timing weer
Wauw CELR.
Ik doe echt m’n best om je te blijven hodl’en, maar je maakt het me niet makkelijk. 0,038 aangetikt.
Ik doe echt m’n best om je te blijven hodl’en, maar je maakt het me niet makkelijk. 0,038 aangetikt.
[ Voor 11% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 21-02-2022 18:22 ]
SPX futures naderen nu de lows van 25 januari. Ik heb het gevoel dat we morgen een bounce gaan zien, tenzij het overleg tussen Blinken en Lavrov totaal mislukt en er weer invasieFUD ontstaat. Als er een bounce komt, is er een grote kans dat BTC meegaat. En andersom ook 
De weekly RSI is trouwens op het niveau van eind 2018, covidcrash niet meegerekend. Behoorlijke dippage dus. Dit wordt wel de ultieme test of het adagium "buy the dip" nog steeds werkt, wat het de afgelopen ~10 jaar in ieder geval heeft gedaan.
De weekly RSI is trouwens op het niveau van eind 2018, covidcrash niet meegerekend. Behoorlijke dippage dus. Dit wordt wel de ultieme test of het adagium "buy the dip" nog steeds werkt, wat het de afgelopen ~10 jaar in ieder geval heeft gedaan.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ga je wat stables omzetten of wacht je op iets van een bevestiging?Jedi_Pimp schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:28:
SPX futures naderen nu de lows van 25 januari. Ik heb het gevoel dat we morgen een bounce gaan zien, tenzij het overleg tussen Blinken en Lavrov totaal mislukt en er weer invasieFUD ontstaat. Als er een bounce komt, is er een grote kans dat BTC meegaat. En andersom ook
[Afbeelding]
BagholderfRiEtJeSaTe schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:22:
Wauw CELR.
Ah heb Alpine gemist. Hoeveel tokens kregen jullie toegewezen per BNB?
Een halve per BNB._Gast_ schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:33:
Ah heb Alpine gemist. Hoeveel tokens kregen jullie toegewezen per BNB?
Ah ok niet veel...maar alle profit is welkom in deze tijden...
Overweeg je om hem te verkopen tegen verlies?fRiEtJeSaTe schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:22:
Wauw CELR.
De dip buyen is de enige strategie die ik beheers, met trillende handjes de random-reader opzoeken en gevoelloos geld overmaken om de verloren sats af te dekken. Als vorm van zelf-castijding, had ik maar moeten verkopen toen alles groen was.Jedi_Pimp schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:28:
[Afbeelding]
Zou voor mij funest zijn als buy-the-dip(s) niet meer werkt, dan ga ik bankrupt.
We zijn wel wat gewend qua dips, maar deze duurt en duurt maar. RSI op niveau eind 2018 stemt dan weer hoopvol
De tijd leert of het tij keert
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:22:
Wauw CELR.
:strip_exif()/f/image/zq3bAXgKNbA7nUfAwVqWDob9.jpg?f=fotoalbum_large)
Stack verdubbelen? Of krijg ik daar ook weer spijt van lieve mensen
De risk to reward is niet echt geweldig. Je moet grofweg 750 dollar vast laten staan om 5 dollar te verdienen. Je krijg het voor 1 dollar en je verkoopt het voor zeg 6 dollar. Als BNB in die tijd 1% daalt is je winst weg. Als je een echte BNB holder bent is het mooi meegenomen natuurlijk, maar BNB kopen om vast te zetten is zo goed als nutteloos. Zelfs als wat je krijgt even 1000% pumpt kan je er nog verlies op maken._Gast_ schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:38:
[...]
Ah ok niet veel...maar alle profit is welkom in deze tijden...
Ligt er aan wat BTC gaat doen de komende maanden. Indien verder zakken kan CELR nog makkelijk 50% dalen vanuit hier. Als je in alts zit terwijl BTC een bearmarket doet is het een garantie op 90% verlies vanaf de high, Maarja, doet BTC een bearmarket ?AlterBridge schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:04:
[...]
Stack verdubbelen? Of krijg ik daar ook weer spijt van lieve mensen?
Welke app is dit?AlterBridge schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:04:
[...]
[Afbeelding]
![]()
Stack verdubbelen? Of krijg ik daar ook weer spijt van lieve mensen?
** Offtopic **
[ Voor 80% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 19:16 ]
** Offtopic **
[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 19:16 ]
** Offtopic **
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 19:16 ]
** Offtopic **
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 19:17 ]
** Offtopic **
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 19:17 ]
Hier komt een hele dikke drop!
https://www.nu.nl/spannin...aine-eu-wil-sancties.html
Ik zag vanmiddag een plaatje van dat de markten vlak voor de invasie onderuit gaan, maar dat de invasie zelf een prachtig koop moment is! Iets van als het bloed door de straten stroomt moet je juist investeren! Hoeveel bloed loopt er nu door de straten?
Fear and greed index zegt 25.. kan dus nog lager! Maar goed, lekker door hodlen En buy the dip! 👊🏻
Fear and greed index zegt 25.. kan dus nog lager! Maar goed, lekker door hodlen En buy the dip! 👊🏻
Dat was de drop van net....TheBrut3 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:20:
Ik kijk al heel de tijd bbc world, cnn, euronews, al jazeera, maar nergens bevestigen ze dit verhaal.TheBrut3 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:20:
Zero.
Deze 'ezel' stoot zich wel 2x aan dezelfde steen en ook bij Fidor had ik zowel bij de omschrijving als het kenmerk dezelfde code ingevuld maar deze is wel aangekomen... Naja eind goed al goedNgangatar schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:26:
[...]
Kenmerkveld vul ik inderdaad niet in voor Kraken, alleen de omschrijving.
Het geld staat nu klaar voor de onvermijdelijke dump die er gaat komen als het los gaat in Oekraïne (al hoop ik dat het rustig blijft)
bbc newsPelox schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:25:
[...]
Ik kijk al heel de tijd bbc world, cnn, euronews, al jazeera, maar nergens bevestigen ze dit verhaal.
Omrop FrylanPelox schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:25:
[...]
Ik kijk al heel de tijd bbc world, cnn, euronews, al jazeera, maar nergens bevestigen ze dit verhaal.
Ze staan klaar, maar ik wacht toch nog even op de capitulatie candle (crypto)zwembroek schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:33:
[...]
Ga je wat stables omzetten of wacht je op iets van een bevestiging?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik denk dat het wel lager kan hahaDon Guacamole schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:25:
Ik zag vanmiddag een plaatje van dat de markten vlak voor de invasie onderuit gaan, maar dat de invasie zelf een prachtig koop moment is! Iets van als het bloed door de straten stroomt moet je juist investeren! Hoeveel bloed loopt er nu door de straten?
Ja lekker door het putje hè. Was ook wel te verwachten. Helaas zijn ze meer bezig met andere releases. Het is jammer dat ze niet meer prio op sgn v2 gooien want dat zal voor een klein beetje meer stijging zorgen denk ik.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:22:
Wauw CELR.
Gelukkig is de rest ook allemaal down. Ik zit nu op mijn inkoop, dus kijk nog wel even aan. Maar denk dat het wel heel lang zal duren voordat het überhaupt nog naar ath zal gaan.
Jij zit er ook kneitersdiep in toch of heb je al wat van de hand gedaan?mannowlahn schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:39:
[...]
Ja lekker door het putje hè. Was ook wel te verwachten. Helaas zijn ze meer bezig met andere releases. Het is jammer dat ze niet meer prio op sgn v2 gooien want dat zal voor een klein beetje meer stijging zorgen denk ik.
Gelukkig is de rest ook allemaal down. Ik zit nu op mijn inkoop, dus kijk nog wel even aan. Maar denk dat het wel heel lang zal duren voordat het überhaupt nog naar ath zal gaan.
@fRiEtJeSaTe das een hoop 10 rooie naar de klote 😡
Nog steeds 90% van mijn pf. Nooit wat verkocht. Tech is nog steeds solide maar dat zegt natuurlijk niks. Vind ze wel goed inspringen op de markt maar als token houder is dat wat minder fijn. Ik hoop dat de tokens meer geïntegreerd worden in wat ze released zodat er meer vraag komt naar celr tokensStevenzeN schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:40:
[...]
Jij zit er ook kneitersdiep in toch of heb je al wat van de hand gedaan?
Welkom terug A87!pletter schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:33:
[Afbeelding]
Amen we zien wel waar de ark strand.🤔
Lastig sell the dip timen met al die manupilasie...
“…waarbij niet iedere militair die wordt verplaatst hier apart wordt benoemd…”Taro schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:37:
[modbreak]
Het nieuws rondom Oekraïne en Rusland lijkt invloed op de koersen van cryptocurrency te hebben, maar de gesprekken gaan ook al heel snel offtopic.
Laten we een gulden middenweg proberen te vinden, waarbij niet iedere militair die wordt verplaatst hier apart wordt benoemd. Dus graag doseren en direct combineren met goede bronvermelding. Wil je hier uitgebreider over discussiëren dan zijn daar andere topics voor.
[/modbreak]
Ik weet dat het niet de bedoeling was en in mijn beleving heb je gelijk. Maar mijn koffie ligt toch echt op de grond in het hok door het lachen
** Zie: Taro in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21" **
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 20:08 ]
Elke stuiptrekking omhoog wordt wel vakkundig gelijk de grond in gestampt.
Laat het dan maar gebeuren ook! Even helemaal naar de vinkentering om vervolgens in de foetushouding, met een fles hopium ernaast, hopen dat het ooit nog goed gaat komen..Deman23 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 20:04:
Elke stuiptrekking omhoog wordt wel vakkundig gelijk de grond in gestampt.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ja! Laten we het daar over hebben! De gulden komt terug want de euro gaat falen en dat zal dé Nederlandse crypto worden om mee te betalen! Fuck bitcoin!Taro schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:37:
[modbreak]
Het nieuws rondom Oekraïne en Rusland lijkt invloed op de koersen van cryptocurrency te hebben, maar de gesprekken gaan ook al heel snel offtopic.
Laten we een gulden middenweg proberen te vinden, waarbij niet iedere militair die wordt verplaatst hier apart wordt benoemd. Dus graag doseren en direct combineren met goede bronvermelding. Wil je hier uitgebreider over discussiëren dan zijn daar andere topics voor.
[/modbreak]
All in op NLG!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/hZVe8qVtpKxSdygLwynDRmQi.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/grRjC5MG15WtzZ7j1oeFMhCv.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/WAVGoiQipdzJ7PF6mfYJRDGf.jpg?f=fotoalbum_large)