[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.033.017 views

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:16

LankHoar

Langharig tuig

Qunix schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:16:
[...]

Daar heb ik wel lol in gehad. Ik ga niet nu weer opnieuw beginnen nu ik dit weer zie...

Nee deel niet de link ajb!

Niet doen hoor
https://www.decisionproblem.com/paperclips/index2.html

O-)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2UdgxvXvGj3tatXS2orwW45-mXE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o8cfTkxog2ZV1a8ycg0PIFTW.png?f=fotoalbum_large

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Grr blijkbaar moet je het window open hebben staan om clips te genereren. Daar gaat mijn idee om "zo nu n dan" even te kijken. En mijn productiviteit is ook out of the window :+

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:10
LankHoar schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:13:
[...]

Shit, ik ben toch ook weer begonnen :X

Maarre, geen marketing, en al wel projects, hoe doe je dat dan?
Niet klikken met je muis... 1x klikken en dan Enter inhouden :+ gaat het paperclips maken een stuk sneller :D

Maarre... Wie maakt een paperclip-token aan? :+ AI gegenereerd natuurlijk?

[ Voor 10% gewijzigd door Waah op 16-02-2022 12:37 ]

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 12-01 20:01
LankHoar schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:02:
Momenteel ga ik voor het eerst geld overmaken naar mijn Coinbase account via een SEPA transactie. Ik zie heel veel gegevens die ik (kan/moet?) invoeren, maar niet zoveel ruimte bij ASN. Klopt het dat "Reference number" de code is die ik in de omschrijving moet zetten, zodat het duidelijk is dat de betaling van mij, naar mij is?
Reference code is idd gelinkt aan jouw account op coinbase/pro... ;)
Daarbij om crypto te kopen of verkopen kun je beter coinbase pro gebruiken, fees zijn beduidend lager bij pro account...

[ Voor 10% gewijzigd door BoulaMouzer op 16-02-2022 12:49 ]

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

BoulaMouzer schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:47:
[...]

Reference code is idd gelinkt aan jouw account op coinbase/pro... ;)
Dus wanneer ik de IBAN + naam van Coinbase gebruik, en dan die reference code in de omschrijving zet, dan moet het goed terecht komen lijkt me?

• BoulaMouzer
LankHoar schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:48:
[...]

Dus wanneer ik de IBAN + naam van Coinbase gebruik, en dan die reference code in de omschrijving zet, dan moet het goed terecht komen lijkt me?
Is bij mij al diverse keren deze week goed gekomen op omschreven manier is sepa dus instant van en naar ook in het weekend _/-\o_ .
Bij twijfel, maak dan een klein bedrag over, euro ofzo.. Je kunt dagelijks 3 maal een fiat deposit doen op coinbase pro...
Regulier coinbase kan via ideal, kost wel 15 cent per keer en is naar mijn weten ongelimiteerd... :+

[ Voor 4% gewijzigd door BoulaMouzer op 16-02-2022 13:00 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:13

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U4Cv85W6f6aL1n7i28kAg_ZaY3M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yqowiTAk5DeF5zWltvcrboVb.jpg?f=fotoalbum_large

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

BoulaMouzer schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:53:
[...]

Is bij mij al diverse keren deze week goed gekomen op omschreven manier is sepa dus instant van en naar ook in het weekend _/-\o_ .
Bij twijfel, maak dan een klein bedrag over, euro ofzo.. Je kunt dagelijks 3 maal een fiat deposit doen op coinbase pro...
Regulier coinbase kan oop ideal, kost wel 15 cent per keer en is naar mijn weten ongelimiteerd... :+
Ideal kan ook? Ik zie die optie nergens :? Dat zou veel beter zijn in mijn geval, want ik wil er een aardige cent opzetten en hoe eerder dat erop staat, hoe beter..

• BoulaMouzer
LankHoar schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:00:
[...]

Ideal kan ook? Ik zie die optie nergens :? Dat zou veel beter zijn in mijn geval, want ik wil er een aardige cent opzetten en hoe eerder dat erop staat, hoe beter..
Op coinbase selecteer euro, add cash en dan ideal toevoegen..

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

BoulaMouzer schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:04:
[...]

Op coinbase selecteer euro, add cash en dan ideal toevoegen..
Zie ik er niet tussenstaan.. Enkel Euro bank account, PayPal en Creditcard :?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:01
Je weet dat er een dark-modus is he op Twitter? d:)b

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:19:
[...]

Je weet dat er een dark-modus is he op Twitter? d:)b
Yup bij mij staat die ook op dark. Maar ben lui en kwam een kant klare screenshot in telegram tegen ;)

• BoulaMouzer
LankHoar schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:17:
[...]

My bad foutje van mij, kijk even onder settings en dan add payment methods..

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

BoulaMouzer schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:23:
[...]

My bad foutje van mij, kijk even onder settings en dan add payment methods..
Zie het daar ook niet. Ik heb ook al zitten neuzen in de documentatie maar die is vrij krap en geeft hier ook geen details over (enkel dat ideal een mogelijkheid kan zijn in sommige landen). Dit is wat ik zie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bjfcBHSSIbOh7RkWDJubkI8_B74=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZIkTlChlkAdgEMTVitMSiT44.png?f=fotoalbum_large

Overigens, ik dacht laat ik via mijn Visa maar alvast het maximale bedrag aan CELO aankopen, zodat ik dat snel/goedkoop naar mijn Binance kan overzetten. Maar dat kost blijkbaar 3,8% fee. Vind dat wel echt royaal zeg :X

[ Voor 8% gewijzigd door LankHoar op 16-02-2022 13:29 ]

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
LankHoar schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:17:
[...]

Volgens mij is Ideal alleen op coinbase.com (niet pro.coinbase.com). Je kunt daarna echter gewoon kosteloos je euro's verplaatsen naar Coinbase Pro.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Haha classic. Ben heeft overigens zelf ook goud en andere edelmetalen/commodities, al is het een marginaal % van z'n PF. Ik ben zelf van plan ook lump sum in te stappen met ~10% van totale investeringsportefeuille later dit jaar (yes, ik verwacht nog een LT retracement naar 1700$ en wellicht 1500$).

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

disbehave schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:27:
[...]

Volgens mij is Ideal alleen op coinbase.com (niet pro.coinbase.com). Je kunt daarna echter gewoon kosteloos je euro's verplaatsen naar Coinbase Pro.
Mijn doel is om het naar Binance te krijgen, daar heb ik mijn bot alles aan gekoppeld. N.a.v. dit topic Beste manier om op Binance geld te storten ipv iDEAL of SEPA heb ik een Coinbase account aangemaakt en laten verifieren. Nu probeer ik daar FIAT op te zetten en dan via een coin als CELO over te hevelen naar mijn Binance. Dit is allemaal via coinbase.com, niet pro.coinbase.com.

-EDIT- mijn huidige doel is om enkel BTC en ETH aan te kopen en meer te HODLen. Dus wellicht beter om geen CELO te kopen maar gelijk BTC/ETH. Maar ook daarbij zit blijkbaar een 3.8% fee, pff.

[ Voor 12% gewijzigd door LankHoar op 16-02-2022 13:36 ]

• Waah
LankHoar schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:26:
[...]

Zie het daar ook niet. Ik heb ook al zitten neuzen in de documentatie maar die is vrij krap en geeft hier ook geen details over (enkel dat ideal een mogelijkheid kan zijn in sommige landen). Dit is wat ik zie:

[Afbeelding]

Overigens, ik dacht laat ik via mijn Visa maar alvast het maximale bedrag aan CELO aankopen, zodat ik dat snel/goedkoop naar mijn Binance kan overzetten. Maar dat kost blijkbaar 3,8% fee. Vind dat wel echt royaal zeg :X
3,8% is wel fors ja. Lekker verdienen doen ze daar zeg :X

Ik zit al op 6,5 miljoen PPCLIP trouwens :+

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Dat is raar ja, ik zie hier in hetzelfde scherm Ideal als optie ook erbij staan.

• edgarvh
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:48
LankHoar schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:30:
[...]

Mijn doel is om het naar Binance te krijgen, daar heb ik mijn bot alles aan gekoppeld. N.a.v. dit topic Beste manier om op Binance geld te storten ipv iDEAL of SEPA heb ik een Coinbase account aangemaakt en laten verifieren. Nu probeer ik daar FIAT op te zetten en dan via een coin als CELO over te hevelen naar mijn Binance. Dit is allemaal via coinbase.com, niet pro.coinbase.com.

-EDIT- mijn huidige doel is om enkel BTC en ETH aan te kopen en meer te HODLen. Dus wellicht beter om geen CELO te kopen maar gelijk BTC/ETH. Maar ook daarbij zit blijkbaar een 3.8% fee, pff.
Op de website coinbase.com (via computer net gecontroleerd) ga vanuit het linkermenu naar Trade. Rechts staat er dan Buy - Deposit Funds. Daarna Add cash. Daar kun je kiezen uit SEPA deposit en iDeal. iDeal kost 15 cent en staat er binnen enkele ogenblikken op. Bij Coinbase Pro kun je dan je tegoed van de normale Coinbase verplaatsen.

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:01
Ik ben op zoek naar een app waar ik al mijn wallets aan kan koppelen voor een mooi overzicht van de gehele crypto investering.

Iemand hier tips voor?

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

GabrielZ schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:52:
Ik ben op zoek naar een app waar ik al mijn wallets aan kan koppelen voor een mooi overzicht van de gehele crypto investering.

Iemand hier tips voor?
Excel :)

• BoulaMouzer
[...]

[Afbeelding]

Zie screenshot dit is coinbase regulier...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y15PSGpEBivXG_rR0VJJK9J9ze4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gXDLIJ0Scl2yyVuQgbpFuQ86.png?f=fotoalbum_large

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:34
GabrielZ schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:52:

Iemand hier tips voor?
Paar pagina's terug maar da's inderdaad even zoeken met al dat off-topic generatie- en paperclipgebazel: Excel, Delta, Coinmarketcap en nog veel meer; Zie ook topic start.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

BoulaMouzer schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:54:
[...]

Zie screenshot dit is coinbase regulier...

[Afbeelding]
Vreemd.. Ik hang nu met ze aan de lijn om dit helder te krijgen. Mijn 5 euro verification deposit voor mijn IBAN lijkt ook spoorloos :(

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

LankHoar schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:03:
[...]

Vreemd.. Ik hang nu met ze aan de lijn om dit helder te krijgen. Mijn 5 euro verification deposit voor mijn IBAN lijkt ook spoorloos :(
Geen helderheid gekregen. Het word doorgezet naar verder support en ik zal horen zodra dit verhelderd is. Lijkt een issue met mijn account/die betaling te zijn. Vervelend, want ik zou liever 2 uur geleden BTC/ETH aankopen dan over een dag of 2. Want moon soon :)

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wiley99 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:03:
[...]

Paar pagina's terug maar da's inderdaad even zoeken met al dat off-topic generatie- en paperclipgebazel: Excel, Delta, Coinmarketcap en nog veel meer; Zie ook topic start.
@GabrielZ ja, daar vroeg ik om, zie Gelukszoekr in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21"

Alleen vind ik het risky om bij een externe partij je PF in te gaan voeren. Wie zegt niet dat die externe partij mee kan kijken hoe veel er in je PF zit? Niet veel in mijn geval, maar mocht het meer worden .. het trekt ook kwade sujetten aan
LankHoar schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:07:
[...]

Geen helderheid gekregen. Het word doorgezet naar verder support en ik zal horen zodra dit verhelderd is. Lijkt een issue met mijn account/die betaling te zijn. Vervelend, want ik zou liever 2 uur geleden BTC/ETH aankopen dan over een dag of 2. Want moon soon :)
Je had een maand geleden moeten instappen :P

[ Voor 24% gewijzigd door Eusebius op 16-02-2022 14:13 ]

==
hoi

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Eusebius schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:12:
[...]

Je had een maand geleden moeten instappen :P
Uiteraard :P Ik heb ook zeker al wel geld in zitten, maar toen liep ik ook al een beetje tegen dit issue aan, wat me behoedde om er meer in te steken. Enfin, nu dan alsnog maar.

Zit te denken om nu maar wat ETH en BTC op Revolut aan te kopen. Kost ook 1,5% maar dat is nog altijd minder dan 3.8% bij Coinbase via Visa. En dan spreid ik mijn PF ook een beetje over 2 platformen, mocht er iets gehackt worden. Gezien ik met deze coins niet wil traden maar HODLen, is Revolut misschien wel uitermate geschikt.

Overigens wel spannend met Rusland. Ze zouden troepen terugtrekken, en nu blijkt dat niet zo te zijn. Ben benieuwd wat voor effect dat op de koersen gaat hebben de komende dagen..

[ Voor 45% gewijzigd door LankHoar op 16-02-2022 14:37 ]

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

LankHoar schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:35:
[...]

Uiteraard :P Ik heb ook zeker al wel geld in zitten, maar toen liep ik ook al een beetje tegen dit issue aan, wat me behoedde om er meer in te steken. Enfin, nu dan alsnog maar.

Zit te denken om nu maar wat ETH en BTC op Revolut aan te kopen. Kost ook 1,5% maar dat is nog altijd minder dan 3.8% bij Coinbase via Visa. En dan spreid ik mijn PF ook een beetje over 2 platformen, mocht er iets gehackt worden. Gezien ik met deze coins niet wil traden maar HODLen, is Revolut misschien wel uitermate geschikt.

Overigens wel spannend met Rusland. Ze zouden troepen terugtrekken, en nu blijkt dat niet zo te zijn. Ben benieuwd wat voor effect dat op de koersen gaat hebben de komende dagen..
Joh als je je hoort dat ze terugtrekken weet je dat het omgekeerde gaande is. :+

Ik ga door met mijn strategie: HODL. Echter vanavond wel een Oekraine drop scenario bekijken :)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
LankHoar schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:35:
[...]

Ook al komt er oorlog, als je voor HODL gaat moet je over maanden en jaren kijken, niet weken. De economie hersteld zich wel weer.

Ben je daytrader, ja dan breken er interessante tijden aan :-) Al heb ik nog niet uitgevogeld hoe je met een dalende koers (middels shorts) kunt verdienen.

==
hoi

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:57
Eusebius schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:12:
[...]

@GabrielZ ja, daar vroeg ik om, zie Gelukszoekr in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21"

Alleen vind ik het risky om bij een externe partij je PF in te gaan voeren. Wie zegt niet dat die externe partij mee kan kijken hoe veel er in je PF zit? Niet veel in mijn geval, maar mocht het meer worden .. het trekt ook kwade sujetten aan
Het is niet echt een realtime koppeling ofzo hè. Het geeft gewoon overzicht. Je kan ook invoeren dat je 10000 BTC had gekocht in 2014.

En dan nog? Je hoeft je niet te registreren in die app ofzo. Weten zij veel wie jij bent

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Bart-sss
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11-01 22:27
Vraagje, ik dca iedere maand een bepaald bedrag en heb dit in het verleden altijd gedaan via bitvavo. Ik koop dan alleen BTC. Nu de laatste paar maanden zet ik dat bedrag rechtstreeks op mijn Ledger nano s. Dit heb ik gedaan via BTC-direct en dat gaat best makkelijk. 1 nadeel wat ik vind is dat ze een hogere aankoopprijs hanteren als op bitvavo, waardoor ik minder sats heb voor het bedrag. Hoe doen jullie dit?

• Gelukszoekr
Bart-sss schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:08:
Vraagje, ik dca iedere maand een bepaald bedrag en heb dit in het verleden altijd gedaan via bitvavo. Ik koop dan alleen BTC. Nu de laatste paar maanden zet ik dat bedrag rechtstreeks op mijn Ledger nano s. Dit heb ik gedaan via BTC-direct en dat gaat best makkelijk. 1 nadeel wat ik vind is dat ze een hogere aankoopprijs hanteren als op bitvavo, waardoor ik minder sats heb voor het bedrag. Hoe doen jullie dit?
Tja. Opzoek naar de goedkoopste. Ik heb dit lang gedaan via Kraken. Ik weet niet wat de status vandaag de dag is, maar daar kocht je altijd Bitcoin voor een scherpe prijs

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Eusebius schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:51:
[...]

Ook al komt er oorlog, als je voor HODL gaat moet je over maanden en jaren kijken, niet weken. De economie hersteld zich wel weer.

Ben je daytrader, ja dan breken er interessante tijden aan :-) Al heb ik nog niet uitgevogeld hoe je met een dalende koers (middels shorts) kunt verdienen.
Klopt. Ik doe beiden. Momenteel heb ik alles in botjes zitten, en wil wat extra spaargeld inzetten en dat HODLen. Dan heb ik ongeveer 2/3 HODL en 1/3 voor trading. Dat HODL gedeelte zet ik dan een limit order op voor een volgende piek, om dan weer meer muntjes te kunnen inkopen voor het verdiende geld, om dan weer te verder te HODLen naar de moon ;)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-01 18:53
Ik heb nog maar wat Glimmer bijgekocht nu Putin ook fan is.

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/QfW54lWhECA/maxresdefault.jpg

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:21:

[Afbeelding]
_O-

UberLurker Departement #GG.

• Skrunsies
  • Niet online

[Afbeelding]
Er is in de media uitgelekt dat ie maar een klein beetje heeft gekocht trouwens...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fx_TiKHL6oTRjlBW7rLzmPT4bjk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2sBeW2DXjYiwi1eBksANmPBg.webp?f=user_large

Edit: Waar zijn die handige Photoshop Harry's die er een Glimmer coin in kunnen shoppen :+

[ Voor 8% gewijzigd door Skrunsies op 16-02-2022 15:32 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-01 17:41

YES

Moderator General Chat

[Afbeelding]
Kijk, hij heeft er al één!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uf2Ood1oxgbPpOkCgxqrLjd2wt4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/voPJf92leIiWAop2OlDU35TM.png?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:28:
[...]

Er is in de media uitgelekt dat ie maar een klein beetje heeft gekocht trouwens...

[Afbeelding]

Edit: Waar zijn die handige Photoshop Harry's die er een Glimmer coin in kunnen shoppen :+
:w
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KfNQmwxk4Rfzsqlgyh_rqwaf0dA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/I6aT4FvLBkcscTgAisTd17E5.png?f=user_large

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:01:
[...]

Ja dus is het een stom plaatje.. hebben we geen babes ofzo? :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MwkynpQWzlh9xM-hv73RjGa3sVA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5PbaFLK5CFPy3sYkXbV8Q17B.gif?f=user_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Bart-sss
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11-01 22:27
Gelukszoekr schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:11:
[...]

Tja. Opzoek naar de goedkoopste. Ik heb dit lang gedaan via Kraken. Ik weet niet wat de status vandaag de dag is, maar daar kocht je altijd Bitcoin voor een scherpe prijs
Soooo dat scheelt zeker. Kraken is 1100 eurogoedkoper als bitvavo en zelfs 1400 euro goedkoper als btc-direct. Kun je via kraken ook gelijk je btc op je ledger laten zetten of moet je eerst kopen, en dan via kraken het naar je ledger laten sturen?

Raar, nu niet meer. Tussen kraken en bitvavo zit niet veel verschil. Paar 10tjes.

[ Voor 7% gewijzigd door Bart-sss op 16-02-2022 15:48 ]

• UniMatrix
  • Laatst online: 07-12-2025
[...]

[Afbeelding]

Nee, dat gesprek gaat over Trump...

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Gelukszoekr
Bart-sss schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:46:
[...]

Soooo dat scheelt zeker. Kraken is 1100 eurogoedkoper als bitvavo en zelfs 1400 euro goedkoper als btc-direct. Kun je via kraken ook gelijk je btc op je ledger laten zetten of moet je eerst kopen, en dan via kraken het naar je ledger laten sturen?

Raar, nu niet meer. Tussen kraken en bitvavo zit niet veel verschil. Paar 10tjes.
Je betaald dan wel een withdraw fee inderdaad. Maar de kosten daarvan kan je natuurlijk wel wat naar beneden halen door bijvoobeeld eens per 6 maanden het naar de ledger te sturen bijvoorbeeld. De transactiekosten blijven gelijk, ongedacht de grootte van de transactie

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:34
Gelukszoekr schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:59:
[...]

Je betaald dan wel een withdraw fee inderdaad. Maar de kosten daarvan kan je natuurlijk wel wat naar beneden halen door bijvoobeeld eens per 6 maanden het naar de ledger te sturen bijvoorbeeld. De transactiekosten blijven gelijk, ongedacht de grootte van de transactie
@Bart-sss precies dat. Ik deed het tot nu toe ook (wekelijks) bij Bitvavo, dan eens in half jaar naar de vaste hodlplek, dan valt de withdrawal fee mee. Het koersverschil zou voor langetermijn DCA / hodlpotten niet heel veel moeten uitmaken tenzij je natuurlijk met stevige bedragen DCA't.

Ik stap deze week over naar Nexo voor mijn DCA: 8% flex vangen op EURX èn op BTC / ETH gedurende de tijd dat het daar staat. En weer eens in het half jaar ofzo naar long time hodl adresje. Met Platinum 5 gratis withdrawals per maand, daar heb ik wel een klein koersverschilletje per DCA voor over (niet uitgerekend hoeveel verschil het maakt op 26 DCA momenten). Bovendien reken ik op de groei van Nexo en dus ook hun Nexo token (aandeel).

[ Voor 3% gewijzigd door Wiley99 op 16-02-2022 16:12 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Voor wie op zoek was naar een BIFI-dip, hij is er nu!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01 21:02
Glenn Hoddle schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:24:
Dat kan nog heel veel lager.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_9DJf1ZKy3Sh4VSGOb4Vbg-x_vI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vaZltag0DF6n4KluBr4J1oFa.jpg?f=fotoalbum_large

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Daacuso schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:30:
[...]

Dat kan nog heel veel lager.
Nee, dat kan het niet, want er is nu iemand 160 BIFI aan het dumpen op 2350 en straks niet meer.

• Daacuso
Glenn Hoddle schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:31:
[...]

Nee, dat kan het niet, want er is nu iemand 160 BIFI aan het dumpen op 2350 en straks niet meer.
Je hebt gelijk, maar orderboek is verder erg dun. Mij te link om nu in te stappen, zeker nu het nog niet duidelijk is welke weg Bitcoin gaat volgen.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10:43
Dubbel

[ Voor 95% gewijzigd door Flexion1 op 16-02-2022 16:36 ]

• Ronald.42
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:31:
[...]

Geen financieel advies zeker....
Nou vooruit heb er maar een paar kratjes HJ in gegooid.
Btc zal nu toch ook wel klaar zijn met de woensdag dip hoop ik :X

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 06:16

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8khqR2eENshtFoiiEqf1VK1-ppQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m1sSjr9JDbCTySUixLkdfBMn.jpg?f=fotoalbum_large
Ja wie zijn idee was dit? :+

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Daacuso schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:35:
[...]

Je hebt gelijk, maar orderboek is verder erg dun. Mij te link om nu in te stappen, zeker nu het nog niet duidelijk is welke weg Bitcoin gaat volgen.
Ja, dat heb je met zo'n token. Binnenkort gaan ze met een eigen market-maker pool aan de slag om wat aan dit soort volatiliteit te doen, maar dat is pas over een maand of 2 geloof ik.

Ik heb net wat bijgekocht juist omdat het orderboek zo dun is. Normaal trade ik niet, maar hier kan ik voor m'n gevoel een makkelijke 10% op pakken.

• Kol Nedra
wanneer $800? 🙃

nothing stops this train

• Daacuso
Glenn Hoddle schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:37:
[...]

Ja, dat heb je met zo'n token. Binnenkort gaan ze met een eigen market-maker pool aan de slag om wat aan dit soort volatiliteit te doen, maar dat is pas over een maand of 2 geloof ik.

Ik heb net wat bijgekocht juist omdat het oderboek zo dun is. Normal trade ik niet, maar hier kan ik voor m'n gevoel een makkelijke 10% op pakken.
-10% bedoel je ;w

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Om vervolgens op 800 te zeggen: het zakt nu zo hard, ik durf het niet meer aan :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:41
Juist.. 1 dag een mooie groene
De volgende dag: verkoopknop draait overuren

stelletje weak hands :X

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ronald.42 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:37:
[...]

Geen financieel advies zeker....
Nou vooruit heb er maar een paar kratjes HJ in gegooid.
Btc zal nu toch ook wel klaar zijn met de woensdag dip hoop ik :X
Of je het advies vind moet je zelf weten, het lijkt er wel behoorlijk op: als ik snap wat er aan het gebeuren is zie ik geen reden om mensen hier daar niet mee te helpen. En 2 semi-whales die ineens 240 BIFI van de chain naar Binance brengen, nou ja, dan weet je ook dat er verkooporders aan zitten te komen. En dat de prijs even gaat dumpen.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Vooralsnog is het +2%. Maar daar doen we het niet voor natuurlijk.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-PGzxdsOeqgGZ3Q4KI50KAHR978=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nepUZ2cV8348AafYQLTQk3O8.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Waah
Ja dat vraag ik me ook af :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P3FZI_aOg7gvrN00nR6GaMyb6b4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8nnDbQYCIzgwsCbBNyH3Fn8c.png?f=fotoalbum_large

Wel bijna klaar O-)

Ben benieuwd wat BTC gaat doen de komende weken. Het is toch gestaag omhoog gegaan als je de laatste weken kijkt.... Een erg trage bulltrap?

• TheBrut3
  • Laatst online: 12:58
Middagje REKT!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Sorry, kwam door plaatje met Generation Paperclip.

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
geen idee maar mijn baas zal niet blij zijn :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JY8clREohGOHF4y5h2cboZmxyFU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bwMP07YClqdsQ0vKjTE0Hmng.png?f=fotoalbum_large

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Edit: Waar zijn die handige Harry's die Glimmer coin kunnen shoppen :+
FTFY

GLMR komt inderdaad op een prijspunt aan dat het interessant begint te worden om er naar te kijken. :D

Ik wil zelf onder de 7500 sats gaan inkopen. Hopen dat hij dat haalt, want het is wel een potentieeltje. En of en wanneer die gaat weet niemand natuurlijk.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

malarkan schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:46:
[...]

geen idee maar mijn baas zal niet blij zijn :/

[Afbeelding]
Wel goed opletten welke coins het goed doen hè! Staat rechts boven in je screenshot

[ Voor 4% gewijzigd door Get!em op 16-02-2022 18:39 ]

• Kol Nedra
MicroWhale schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:36:
[...]

FTFY

GLMR komt inderdaad op een prijspunt aan dat het interessant begint te worden om er naar te kijken. :D

Ik wil zelf onder de 7500 sats gaan inkopen. Hopen dat hij dat haalt, want het is wel een potentieeltje. En of en wanneer die gaat weet niemand natuurlijk.
vergeet 20 Feb niet voor GLMR:

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 16-02-2022 18:43 ]

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

FTFY

In het kader van ‘vers fiat is op’ wou ik wat muntjes afromen om hier GLMR van op te halen. Denk dat ik de 20e even afwacht.

Maar mij kennende gebeurd er dan weer niks en zit ik weer aan de zijlijn te wachten :+

• Ronald.42
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:46:
[...]

Vooralsnog is het +2%. Maar daar doen we het niet voor natuurlijk.
Eerste 100 dollar in de pocket, gaat mooi maat :9B *O*

Glenn Handel d:)b

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Daacuso
Ronald.42 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:21:
[...]

Eerste 100 dollar in de pocket, gaat mooi maat :9B *O*

Glenn Handel d:)b
Had ik niet verwacht, maar fijn voor jullie dat het gunstig uitpakt.

• zwembroek
Ik zou hier niet teveel waarde aan hechten. Wat is een 20x profit als het ook makkelijk naar 100x kan. (Dat rendement wordt behaald bij een token prijs van 25$) Ik heb het hier al vaker gezegd maar ik zit in een private Telegram met alleen maar ICO TakeFlight deelnemers en die lachen hun allemaal een breuk om deze verhalen. Met de huidige koers hark je met staking 2000$ per maand binnen. Denk je nu werkelijk dat mensen dat op gaan geven voor een 20X profit? Ik heb inmiddels flink bijgekocht en heb nog een order staan op 4,52. Als er wel een dip gaat komen dan verwacht ik dat deze niet onder de 3,50 dollar gaat komen. Stel het gebeurt wel dan koop ik weer extra bij. Iedereen verwacht een dikke sell off terwijl de TakeFlight deelnemers in de groep bezig zijn om afspraken te maken met de verschillende collators om hun coins daar te staken. Er is namelijk een strijd gaande tussen whales en community collators. Er is ruimte voor een maximaal aantal collators in het Moonbeam network. Dit wordt bepaald door het aantal Glimmer wat een collator in beheer heeft. Nu worden die community collators uit de poule gedrukt door rijke investeerders. Om die whales weerstand te bieden gaan veel TakeFlight deelnemers hun tokens bij de community collators onderbrengen. In ruil voor extra rewards. Iedereen wil natuurlijk zo laag mogelijk inkopen doen maar er wordt nu iets verzonnen in de hoop dat de prijs hierdoor wordt gedrukt. Ik heb natuurlijk ook geen glazen bol dus geen garanties. Maar ik verwacht fomo op de 20e en 21e als blijkt dat de meeste tokens gestaked worden en de prijs i.p.v. naar beneden naar boven uitbreekt. Je kan op de 20e precies zien hoeveel tokens er worden gelocked voor ten minste 7 dagen.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Daacuso schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:24:
[...]

Had ik niet verwacht, maar fijn voor jullie dat het gunstig uitpakt.
Ik kan dus niks van handelen, maar dit is een van de 5 munten ofzo waar ik echt verstand van heb.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Net weer op avontuur geweest. Wat worsten omgezet in USDC. Vervolgens die gebridged naar het BSC netwerk om de USDC met een schapelijk tarief om te boeken. In Metamask alles instellen. Moest natuurlijk wat BNB heen voor wat gas. Toen dat er was samen emt de USDC gecombineerd en de wereled ingestuurd. Komt nog aan ook :)

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:37:
[...]

Ik zou hier niet teveel waarde aan hechten. Wat is een 20x profit als het ook makkelijk naar 100x kan. (Dat rendement wordt behaald bij een token prijs van 25$) Ik heb het hier al vaker gezegd maar ik zit in een private Telegram met alleen maar ICO TakeFlight deelnemers en die lachen hun allemaal een breuk om deze verhalen. Met de huidige koers hark je met staking 2000$ per maand binnen. Denk je nu werkelijk dat mensen dat op gaan geven voor een 20X profit? Ik heb inmiddels flink bijgekocht en heb nog een order staan op 4,52. Als er wel een dip gaat komen dan verwacht ik dat deze niet onder de 3,50 dollar gaat komen. Stel het gebeurt wel dan koop ik weer extra bij. Iedereen verwacht een dikke sell off terwijl de TakeFlight deelnemers in de groep bezig zijn om afspraken te maken met de verschillende collators om hun coins daar te staken. Er is namelijk een strijd gaande tussen whales en community collators. Er is ruimte voor een maximaal aantal collators in het Moonbeam network. Dit wordt bepaald door het aantal Glimmer wat een collator in beheer heeft. Nu worden die community collators uit de poule gedrukt door rijke investeerders. Om die whales weerstand te bieden gaan veel TakeFlight deelnemers hun tokens bij de community collators onderbrengen. In ruil voor extra rewards. Iedereen wil natuurlijk zo laag mogelijk inkopen doen maar er wordt nu iets verzonnen in de hoop dat de prijs hierdoor wordt gedrukt. Ik heb natuurlijk ook geen glazen bol dus geen garanties. Maar ik verwacht fomo op de 20e en 21e als blijkt dat de meeste tokens gestaked worden en de prijs i.p.v. naar beneden naar boven uitbreekt. Je kan op de 20e precies zien hoeveel tokens er worden gelocked voor ten minste 7 dagen.
Ik geloof hier ook wel in. Voor mij voelt het een beetje als een kansje omdat ik de ICO gemist heb.

Persoonlijk wil ik er ook wel een mooie bups tegenaan gooien. Maar dan weer dat stemmetje in mijn hoofd wat zegt “bear, bear…” Mocht dat wel zo zijn, dan gaan de GLMR tjes natuurlijk naar hele andere waardes.

Lastig hoor.

• zwembroek
Skrunsies schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:06:
[...]

Maar dan weer dat stemmetje in mijn hoofd wat zegt “bear, bear…” Mocht dat wel zo zijn, dan gaan de GLMR tjes natuurlijk naar hele andere waardes.

Lastig hoor.
Dan gaan we onder de 1$.

• Skrunsies
  • Niet online
Yep… en dat is dus precies de 2 strijd die ik heb..

Ik heb nog niet voldoende buffer opgebouwd om een eventuele bear ‘goed’ door te komen. Dus zou ik dan muntjes moeten afromen.. want wil die GLMR tjes zo graag hebben :)

Ben er alleen inmiddels achter gekomen dat wanneer je ergens in gelooft, je er niet een ‘paar’ moet kopen.. Maar om er dan wat dikker in te vliegen.

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 12-01 22:10
Die Plan B wordt echt steeds vermoeiender :')

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

LarryD schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:15:
linky or stinky

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
LarryD schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:15:
Ff gekeken omdat ik al een vermoeden had, Jahoor :+

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Moon!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

• Coldcat

Coldcat

HODL

Skrunsies schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:11:
[...]

Ik heb nog niet voldoende buffer opgebouwd om een eventuele bear ‘goed’ door te komen. Dus zou ik dan muntjes moeten afromen.. want wil die GLMR tjes zo graag hebben :)

Ben er alleen inmiddels achter gekomen dat wanneer je ergens in gelooft, je er niet een ‘paar’ moet kopen.. Maar om er dan wat dikker in te vliegen.
Niemand weet welke kant we opgaan. Waarom geen DCA over een bepaalde tijd? Eventueel met de helft om de ander helft bij een dip bij te kopen?

Beter minder verlies, dan meer fictieve winst nu waarvan de vraag maar is wanneer die zal komen.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:10
Iemand ICP nog op het oog? Werd toch best een tijd positief over gesproken en inmiddels is die zowat naar de achtergrond verdwenen..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• zwembroek
Skrunsies schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:11:
[...]

Het is nu gewoon heel erg lastig om te bepalen wat een goed moment is. Je kan het bijna niet goed doen. Maar ik heb het met DOT, KSM, EWT etc die koop ik pas vanaf een -60% vanaf hier. Anders laat ik ze gewoon gaan. Als we een ouderwetse bear krijgen dan kan je er op wachten. En dan kan je beter je geld uitgeven dan nu.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01 22:35

resusaapje

h less

[...]

FTFY

Ehm ehm, da's dus $2,40 want tegen die tijd is BTC zelf ook wel weer gezakt?
Ik heb een trappetje gemaakt van 4 naar 2, want ondanks het vrijkomen van miljoenen glimmers is er eigenlijk niet zoveel met de prijs gebeurd. Boeiende stuff hoor: https://stakeglmr.com/#/analytics

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:32

Vis

GLMR, leuk muntje en thanks voor de fomo @zwembroek

Wel beetje zelfde feelings als @Skrunsies over of nu instappen en in de stake zetten, of op de 20e pas kopen.

Ga maar eens wat fiat naar Binance plaatsen alvast... slaap ik er nog een nachtje over :p Wel mooi prijsje nu maar verwacht wel nog een dump zodra er zoveel coins vrijkomen, dat is meestal namelijk. Wellicht helft van de funds nu GLMR van kopen en de andere helft de 20e.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07:12
Waar staken jullie je GLMR? Direct op het netwerk of via een exchange? Bij Binance is het iig volgens mij niet mogelijk.

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:43:
[...]

Het is nu gewoon heel erg lastig om te bepalen wat een goed moment is. Je kan het bijna niet goed doen. Maar ik heb het met DOT, KSM, EWT etc die koop ik pas vanaf een -60% vanaf hier. Anders laat ik ze gewoon gaan. Als we een ouderwetse bear krijgen dan kan je er op wachten. En dan kan je beter je geld uitgeven dan nu.
Ja snap ik..

Ik koop zelf nu ook geen DOT meer boven de $10, laat ze mooi bij Kraken in staking staan. Levert mij maandelijks een soort van DCA op.

Wat ik niet zo goed begrijp. Je neemt de DOT/KSM en EWT nu niet mee. Want bear.

Maar je durft het wel aan om nu wat dikker in GLMR te gaan ? Ik snap dat je een leuke stapel vast zet in staking die je gekregen hebt uit de ICO. Maar als je wacht met die andere muntjes. Waarom dan niet met GLMR?

• Skrunsies
  • Niet online
Vis schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:51:
GLMR, leuk muntje en thanks voor de fomo @zwembroek

Wel beetje zelfde feelings als @Skrunsies over of nu instappen en in de stake zetten, of op de 20e pas kopen.

Ga maar eens wat fiat naar Binance plaatsen alvast... slaap ik er nog een nachtje over :p Wel mooi prijsje nu maar verwacht wel nog een dump zodra er zoveel coins vrijkomen, dat is meestal namelijk. Wellicht helft van de funds nu GLMR van kopen en de andere helft de 20e.
Ja ik denk dat ik ook maar zoiets ga doen.. eerst even kijken welke muntjes ik ga inruilen :)

• Jedi_Pimp
zwembroek schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:37:
[...]

Wat een selectief boolish verhaal van iemand die met een kritische bril de markt navigeert :P

Waarom zo bullish op GLMR en waarom zou GLMR niet verder kunnen dippen als Bitcoin voor de 20e nog eens 39k gaat opzoeken?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• YES

YES

Moderator General Chat
Glimmende worstjes nog aan toe, is GLMR het nieuwe favoriete muntje in het topic voor nu? Ik heb geen fiat vrij of coins die ik momenteel uit het PF wil kieperen dus ik doe niet mee, maar ik hoop uiteraard voor eenieder hier dat GLMR zo hard moont dat jullie er lekker dikke BIFI van kunnen kopen.

Ja of een Lambo, mag ook natuurlijk.

• Daacuso
YES schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:12:
Glimmende worstjes nog aan toe, is GLMR het nieuwe favoriete muntje in het topic voor nu? Ik heb geen fiat vrij of coins die ik momenteel uit het PF wil kieperen dus ik doe niet mee, maar ik hoop uiteraard voor eenieder hier dat GLMR zo hard moont dat jullie er lekker dikke BIFI van kunnen kopen.

Tja, ik kon het niet laten om oude liefde Matic uurtje geleden weer dik in te slaan. Die zie ik toch ook nog wel eens over zijn Ath heen gaan.

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:47
YES schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:12:

Lijkt shill van de week te zijn. Zou het volgen van het slowchat collectief elke week een goede strategie zijn?

• YES

YES

Moderator General Chat
PureLOOD schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:26:
[...]

Lijkt shill van de week te zijn. Zou het volgen van het slowchat collectief elke week een goede strategie zijn?
Er is hier ook al vaker voorbij gekomen dat je een bot aan dit topic kan koppelen, bepaalde woorden (moon, lambo, rekt, mcdonalds, dat soort dingen) en de frequentie van posts zouden trades kunnen triggeren :+

Misschien kan je ook zoiets bedenken voor shills hier en dan bijhouden hoe je er een paar jaar later voor staat 8)

• zwembroek
Skrunsies schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:07:
[...]

Ja snap ik..

Ik koop zelf nu ook geen DOT meer boven de $10, laat ze mooi bij Kraken in staking staan. Levert mij maandelijks een soort van DCA op.

Wat ik niet zo goed begrijp. Je neemt de DOT/KSM en EWT nu niet mee. Want bear.

Maar je durft het wel aan om nu wat dikker in GLMR te gaan ? Ik snap dat je een leuke stapel vast zet in staking die je gekregen hebt uit de ICO. Maar als je wacht met die andere muntjes. Waarom dan niet met GLMR?
Omdat mijn gemiddelde belachelijk laag blijft. Staking rewards gaan nu nog door het dak. Dus mij kan er niet zoveel gebeuren met GLMR. Met een -80% zit ik nog steeds op de eerste rij. En mijn bedoeling is om ze jaren vast te houden tenzij de koers door het dak gaat.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

zwembroek schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:33:
[...]

Omdat mijn gemiddelde belachelijk laag blijft. Staking rewards gaan nu nog door het dak. Dus mij kan er niet zoveel gebeuren met GLMR. Met een -80% zit ik nog steeds op de eerste rij. En mijn bedoeling is om ze jaren vast te houden tenzij de koers door het dak gaat.
GLMR ziet er interessant uit als hij uitbodemt, maar ik zie eigenlijk geen staking met een APR van boven de 120%, of kijk ik verkeerd?

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:33:
[...]

Helder!

d:)b

• Jedi_Pimp
Meanwhile, op een verjaardag waar een Crypto slowchatter aanwezig is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J6qzz7GfnpMqczd_aC2Eikhqgvs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dJKnnrVNWogrqQYL8vV9ku4S.png?f=user_large

Pagina: 1 ... 103 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!