AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dat is niet zijn adres, dat is het retouradres.D_Jeff schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:02:
[...]
Poets je adres ffies weg, publiek draadje enzo
Ngangatar schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:04:
[...]
Volgens mij is dat het retouradres van Lazyke.
[ Voor 29% gewijzigd door Jedi_Pimp op 15-02-2022 20:04 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Kol Nedra schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:56:
Not your keys, not your coin!
420k BTC confirmed before 2025 👍
[Afbeelding]
Nooit aan gedacht. Direct ons appartement op Funda gezet!Ngangatar schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:02:
[...]
Vrij rigoureuze maatregelen, maar ik begrijp dat je niet van spam mail houdt.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik heb 'm ook vandaag gehad.....voor de derde keerpaul-s83 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 18:58:
Vandaag weer post gehad, man man wat een zielig project is het ook.
Beetje zieltjes proberen te winnen door brieven te sturen naar adressen uit de gelekte Ledger database.
[Afbeelding]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
mmmmm 3 Ledgers......Mooody schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:10:
[...]
Ik heb 'm ook vandaag gehad.....voor de derde keer
Maar wel lekker DCA/DVA zo…
Dat is het retouradres. Misschien kunnen we namens deze crypto community elke dag wat willekeurige kaartjes naar dit adres sturen, dat zal ze lerenD_Jeff schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:02:
[...]
Poets je adres ffies weg, publiek draadje enzo
Het zou verboden moeten worden om geen duizendtallen met punten of komma's te scheiden. ZO irritant.Ngangatar schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 12:47:
[...]
Nope, volgens mij niet.
Edit: nu het juiste vakje:
[Afbeelding]
Gelukkig heb jij er in de nabije toekomst geen last meer van als je nieuwe mansion af is 😀Mooody schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:10:
[...]
Ik heb 'm ook vandaag gehad.....voor de derde keer
Volledig met je eens.knakworst schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:48:
[...]
Het zou verboden moeten worden om geen duizendtallen met punten of komma's te scheiden. ZO irritant.
Ik heb 40% van het budget gereserveerd voor camera's en herdershondenpaul-s83 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:48:
[...]
Gelukkig heb jij er in de nabije toekomst geen last meer van als je nieuwe mansion af is 😀
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
m-tuning schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:22:
[...]
Kijk ik naar de verkeerde BIFI?
https://www.coinbase.com/price/bifi
Zie niet echt dat ie hard gaat
Bitcoin - A weapon of mass disruption
hehe jup, en er komt zelfs een Netflix serie van.
Ik ga @Verwijderd ff wakker maken voor de 45K babe zo meteen.
[ Voor 9% gewijzigd door Ngangatar op 15-02-2022 23:34 ]
Echter kom ik erachter dat het meer is dan toegang geven tot accounts. Mijn hele investeringsgedachte zit er ook aan vast.
Misschien kan ik een boek gaan uitbrengen: "Help mijn man heeft in Crypto geinvesteerd en nu kan ik niet bij ons geld".
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik probeer nog een paar jaar te blijven leven zodat het tegen die tijd qua techniek hopelijk wat toegankelijker is. Zo niet, dan weer wat satoshis de vergetelheid in.Coldcat schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 23:39:
Net een handboek begonnen te maken voor als ik er niet meer ben. Goed dat ik wat op papier ben gaan zetten want het is voor mezelf al moeilijk om te weten hoe het werkt.
Echter kom ik erachter dat het meer is dan toegang geven tot accounts. Mijn hele investeringsgedachte zit er ook aan vast.
Misschien kan ik een boek gaan uitbrengen: "Help mijn man heeft in Crypto geinvesteerd en nu kan ik niet bij ons geld".
Ik weet wel een goede titel voor je boek. "help ons geld is stuk"Coldcat schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 23:39:
Net een handboek begonnen te maken voor als ik er niet meer ben. Goed dat ik wat op papier ben gaan zetten want het is voor mezelf al moeilijk om te weten hoe het werkt.
Coldcat schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 23:39:
Ik hoop het ook nog iets uit te stellenNgangatar schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 23:41:
[...]
Ik probeer nog een paar jaar te blijven leven zodat het tegen die tijd qua techniek hopelijk wat toegankelijker is. Zo niet, dan weer wat satoshis de vergetelheid in.
Misschien dat het ook niet helpt dat mijn vrouw 0 interesse heeft in zulke zaken
De cover van het boek is er al
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Als vrijgezel heb ik het een stuk makkelijker. Ik ga het over een jaartje of 2 op mijn gemak eens uitleggen aan mijn neefje, die is dan 30 en is al zijn hele leven verrekte handig met computers etc. Met een beetje mazzel zit hij dan zelf al een beetje in Crypto. Uiteindelijk zal het toch zijn kant en die van zijn zussen opgaan dus heeft het geen nut om het aan anderen uit te leggen.Coldcat schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 23:51:
[...]
Ik hoop het ook nog iets uit te stellenEchter weet je maar nooit wat er allemaal op je pad voorbij komt.
Misschien dat het ook niet helpt dat mijn vrouw 0 interesse heeft in zulke zaken
[...]
De cover van het boek is er al
Een Lambo? Nee, dank u.
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 16-02-2022 00:01 ]
Na een jaartje of 8 nu in crypto te zitten heb ik toch ook de gigantische risico's toen, genomen?
Jij laat je invriezen en je brein uploaden in de blockchain?Glenn Hoddle schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 23:56:
Ik ga gewoon m'n crypto gebruiken om niet dood te gaan.
Haha ja precies. Na 10 maanden sta ik nu precies Break Even 😋…
En wel elke dag dit draadje volgen. Had beter al die uren folders kunnen lopen ^^
Ja, en dan word ik een NFT. Of nee, ik laat denk ik deze techniek in m'n ruggegraat uploaden: Wikipedia: Turritopsis dohrniiMoiety schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 00:12:
[...]
Jij laat je invriezen en je brein uploaden in de blockchain?
Wachten op de aanbiedingen voor de volgende pump
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Eerst de vorige high van de 10e van deze maand breken
Daarna wordt het trouwens interessant rond de 46k op de 3 day 99MA. Die S/R zone gaat terug tot begin 2019 toen BTC rond de 5k waard was. In mei 2021 was die MA support en eind 2021 en begin 2022 resistance. Dat geeft een hele goede kans dat het weer interessant gaat worden rond dat niveau gezien het jaren terug gaat.
Vandaag, einde middag 18.00 zoals eerder gepost hier, volle maan.
Volle maan 16 februari 2022 17:59:41 392.775 km
[ Voor 14% gewijzigd door RaptorXS op 16-02-2022 02:11 ]
Godverdomme eerlijk waar?RaptorXS schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 02:08:
[...]
Vandaag, einde middag 18.00 zoals eerder gepost hier, volle maan.
[...]
Ben benieuwd!
Nah, een paar maar zijn binnen, ik ben ook nog geen jaar bezig.
Eens kijken of je een Moon of een Rekt gaat krijgen. Misschien ben je braaf geweest en krijg je ze allebei.roflexx schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:33:
Ik ben vandaag precies een jaar met crypto bezig:)
Kom ook binnen, het is toch niks in die regen?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Jij hebt gisterenavond de 45k al gejinxt zie ik, dus zeg er verder maar niet teveel overNgangatar schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:34:
[...]
Eens kijken of je een Moon of een Rekt gaat krijgen. Misschien ben je braaf geweest en krijg je ze allebei.
Oh was hij dat weer?YES schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:38:
[...]
Jij hebt gisterenavond de 45k al gejinxt zie ik, dus zeg er verder maar niet teveel over
Had je iemand anders verwacht dan?
Die heeft tenminste nog een keer gelijk gehad met zijn 69k.
Ik hoop toch wel dat ik deze week nog een keer gelijk krijg met mijn 420k, wordt wel een keer tijd voor die relieve rally.
Lol, alsof ik Waldorf & Statler weer zie in de Muppets.....YES schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:47:
[...]
Die heeft tenminste nog een keer gelijk gehad met zijn 69k.
Ik hoop toch wel dat ik deze week nog een keer gelijk krijg met mijn 420k, wordt wel een keer tijd voor die relieve rally.
Ik probeer bewust de term boomer niet meer te gebruiken omdat je daarvan zo in de slachtofferrol duikt, begin je er zelf gebruik van te maken in je memes. Je bent ver heen. Hopelijk herstel je nog!Ngangatar schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:06:
[...]
Lol, alsof ik Waldorf & Statler weer zie in de Muppets.....
[Afbeelding]
Misschien moeten we een loket openen met speciale GoT vertrouwenspersonen (geen mods!) waar je terecht kan als je je gekwetst voelt. Idealiter ook met een inleidende webinar van 3,5 uur zonder pauze, om nog even alle inclusiviteit-, diversiteit- en gelijkheidsprincipes plenair te behandelen. Waar er mensen door de term 'boomer' beledigd kunnen worden, kan ik als straatarme milennial in het diepst van mijn zijn geraakt worden als ik het woord 'hypotheek' voorbij zie komen. Het doel van ons bestaan is immers niet-kwetsen en niet gekwetst worden. Als we allemaal in een quasi-harmonie samenleven, elkaar 'respecteren' door na te laten elkaar aan te spreken op wat we nu echt vinden of voelen, komt het allemaal goedYES schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:10:
[...]
Ik probeer bewust de term boomer niet meer te gebruiken omdat je daarvan zo in de slachtofferrol duikt, begin je er zelf gebruik van te maken in je memes. Je bent ver heen. Hopelijk herstel je nog!
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hehe, en ik ben nog te jong om echt Boomer te zijn, dat is de reden dat ik de opmerkingen van Visca juist prima te pruimen vind. Ben van de GenX groep.Jedi_Pimp schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:22:
[...]
Misschien moeten we een loket openen met speciale GoT vertrouwenspersonen (geen mods!) waar je terecht kan als je je gekwetst voelt. Idealiter ook met een inleidende webinar van 3,5 uur zonder pauze, om nog even alle inclusiviteit-, diversiteit- en gelijkheidsprincipes plenair te behandelen. Waar er mensen door de term 'boomer' beledigd kunnen worden, kan ik als straatarme milennial in het diepst van mijn zijn geraakt worden als ik het woord 'hypotheek' voorbij zie komen. Het doel van ons bestaan is immers niet-kwetsen en niet gekwetst worden. Als we allemaal in een quasi-harmonie samenleven, elkaar 'respecteren' door na te laten elkaar aan te spreken op wat we nu echt vinden of voelen, komt het allemaal goed
[...]Jedi_Pimp schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:22:
[...]
Misschien moeten we een loket openen met speciale GoT vertrouwenspersonen (geen mods!) waar je terecht kan als je je gekwetst voelt. Idealiter ook met een inleidende webinar van 3,5 uur zonder pauze, om nog even alle inclusiviteit-, diversiteit- en gelijkheidsprincipes plenair te behandelen. Waar er mensen door de term 'boomer' beledigd kunnen worden, kan ik als straatarme milennial in het diepst van mijn zijn geraakt worden als ik het woord 'hypotheek' voorbij zie komen. Het doel van ons bestaan is immers niet-kwetsen en niet gekwetst worden. Als we allemaal in een quasi-harmonie samenleven, elkaar 'respecteren' door na te laten elkaar aan te spreken op wat we nu echt vinden of voelen, komt het allemaal goed
[...]
Hypotheek
Ik gedraag me als een Millenial en zie eruit als de GenZ van het plaatje
[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 16-02-2022 09:52 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Qua leeftijd snap ik het plaatje. Qua haarlijn moet ik 1 vakje naar rechts kijken volgens mij.Skrunsies schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:46:
[...]
Hmmm, dus ik ben een Millennial, maar lijk op een Baby Boomer
Zoals u kunt zien op dit plaatje is de baby boomer de enige met ogen. Ergo, de boomer heeft visie en laat de rest mijlenver achter zich.
nothing stops this train
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Ja dus is het een stom plaatje.. hebben we geen babes ofzo?Ray_ schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:53:
[...]
Qua leeftijd snap ik het plaatje. Qua haarlijn moet ik 1 vakje naar rechts kijken volgens mij.
UberLurker Departement #GG.
Milennial, maar die gigantische bos haar en baard ontbreken wel. Hypotheek overigens ook
Gen Z wil juist niet in één hokje gezet ;-) maar accepteert dat die in meerdere hokjes past.UniMatrix schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:00:
[...]
Ik ben Gen X maar zie eruit als Gen Z, zucht, WEER niet in een hokje.Gelukkig wel een hypotheek
Stiekem niet Gen Z?
ALs ik online kijk naar wat de Millenial wil, en de Gen Z/Gen Aplha... Dan ben ik meer Gen Alpha dan Milennial
Wanneer die DOT jes ooit eens naar de moon gaan, laat ik me ook een stukje schaamhaar transplanteren op mijn kop in Turkije...YES schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:06:
Ik lees het alweer, iedereen gekwetst door een plaatje. Gekwetst zijn is dus een generatie overstijgend fenomeen. @Jedi_Pimp richt jij de praatgroep op?
Man man, zelfs vanaf plaatjes ben ik niet in hokjes te plaatsen...
Wen moon
Weet niet of ik voor Turkije zou kiezenSkrunsies schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:09:
[...]
Wanneer die DOT jes ooit eens naar de moon gaan, laat ik me ook een stukje schaamhaar transplanteren op mijn kop in Turkije...
Man man, zelfs vanaf plaatjes ben ik niet in hokjes te plaatsen...
Wen moon
https://www.metronieuws.n...chirurgie-ewout-genemans/
Thailand is goed in plastische chirugie, en nog een mooier land om te verblijven ook
Hij wil het haar op z'n kop plaatsen hè, niet op z'n kont.Waah schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:12:
[...]
Weet niet of ik voor Turkije zou kiezen![]()
https://www.metronieuws.n...chirurgie-ewout-genemans/
Thailand is goed in plastische chirugie, en nog een mooier land om te verblijven ook
HAHAHAHHAHAAH!!!!Ray_ schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:13:
[...]
Hij wil het haar op z'n kop plaatsen hè, niet op z'n kont.
Het is trouwens wel ideaal donorgebied
Tja als die nu geen haar op zijn hoofd heeft, heeft die toch echt een blote-billengezichtRay_ schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:13:
[...]
Hij wil het haar op z'n kop plaatsen hè, niet op z'n kont.
Nou de baard heb ik wel, ( al heeft ie wel een andere kleur )Waah schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:16:
[...]
Tja als die nu geen haar op zijn hoofd heeft, heeft die toch echt een blote-billengezicht
Werkelijk waarom kan je niet meer likes op een bericht geven, @Ray_, koffie over de wereld en de tranen nog steeds in de ogen thanks!
Laat dan ook gelijk je tanden vijlen daarSkrunsies schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:09:
[...]
Wanneer die DOT jes ooit eens naar de moon gaan, laat ik me ook een stukje schaamhaar transplanteren op mijn kop in Turkije...
Damn Ngangatar is ECHT oud....
Nee, zo werkt dat niet. Een gezonde geest in een gezond hokje, zo hoort het!Waah schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:07:
[...]
Gen Z wil juist niet in één hokje gezet ;-) maar accepteert dat die in meerdere hokjes past.
Stiekem niet Gen Z?![]()
ALs ik online kijk naar wat de Millenial wil, en de Gen Z/Gen Aplha... Dan ben ik meer Gen Alpha dan Milennial
Je bent zou oud als de laatste keer dat ze je om je ID vroegen toen je alcohol ging kopen.Darrell schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:28:
Hmm ik ook nog net randje millennial. Maar wel een hypotheek.
Damn Ngangatar is ECHT oud....
Das positief, ze vragen mij nog steeds om mijn ID na 15+ jaarGlenn Hoddle schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:39:
[...]
Je bent zou oud als de laatste keer dat ze je om je ID vroegen toen je alcohol ging kopen.
lol, das nu 3 jaar geleden voor het laatst.. Samen met mijn vrouw boodschappen doen en ook meteen een kratje bier afrekenen.. Letterlijk tegen mijn vrouw zeggen dat ze haar wel geloofden maar of ik wel even mijn id wilde laten zien.. Ik ben van 81, mijn vrouw van 93..Glenn Hoddle schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:39:
[...]
Je bent zou oud als de laatste keer dat ze je om je ID vroegen toen je alcohol ging kopen.
Dat waren heel veel excuses toen ik mijn rijbewijs liet zien.. ik kon alleen maar lachen
Edit: Ik zie er wel uit als Gen Z incl kuif en hoodie..
[ Voor 5% gewijzigd door Acidrain op 16-02-2022 10:47 ]
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Ik realiseer me nu pas ik dat ik baby gen Z face hebXqlus1ve schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:42:
[...]
Das positief, ze vragen mij nog steeds om mijn ID na 15+ jaar
ouwe boomer!Glenn Hoddle schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:39:
[...]
Nee, zo werkt dat niet. Een gezonde geest in een gezond hokje, zo hoort het!
Daar hoef je toch niet verdrietig om te zijn? Ik heb dat ook en vind dat stukken beter dan het alternatief: ik kom regelmatig mensen tegen die vroeger jonger waren dan ik. En dat lijkt me toch vervelender, als 30-jarige er uit zien als 40.Xqlus1ve schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:54:
[...]
Ik realiseer me nu pas ik dat ik baby gen Z face heb
Ik ben nog nooit om mijn ID gevraagd.... ben ik mijn hele leven al "the lost generation"?Xqlus1ve schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:42:
[...]
Das positief, ze vragen mij nog steeds om mijn ID na 15+ jaar
Trouwens, hier de complete lijst, inclusief toekomstige lijst:
[ Voor 12% gewijzigd door Waah op 16-02-2022 11:00 ]
Nee daar lig ik niet wakker van, ik distantieer mij zowiezo van die generatie van nuGlenn Hoddle schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:57:
[...]
Daar hoef je toch niet verdrietig om te zijn? Ik heb dat ook en vind dat stukken beter dan het alternatief: ik kom regelmatig mensen tegen die vroeger jonger waren dan ik. En dat lijkt me toch vervelender, als 30-jarige er uit zien als 40.
https://spoolkyswap.finance/
NIET DEZE NIET GEBRUIKEN
Nadat je hier je wachtwoord gebruikt om je wallet te unlocken vraagt ie om je 12 seed phrase. Dat geef je nooit ergens op. Dus ook hier niet.
Misschien de link ongebruikbaar maken?Gelukszoekr schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:09:
Damn boys! Ik maak een typo en kom uit op
https://spoolkyswap. finance/
NIET DEZE DITE GEBRUIKEN
Nadat je hier je wachtwoord gebruikt om je wallet te unlocken vraagt ie om je 12 seed phrase. Dat geef je nooit ergens op. Dus ook hier niet.
Iedereen die nieuwsgierig is gaat erop klikken
2 typos nu zelfsGelukszoekr schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:09:
Damn boys! Ik maak een typo en kom uit op
NIET DEZE DITE GEBRUIKEN
Te veel aan de bifi is ook niet goed, ga je scheel van typenStevenzeN schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:40:
Gewoon even normaal typen met je worstenvingers.
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Hier heb je de paperclip generatie:Waah schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:58:
[...]
Ik ben nog nooit om mijn ID gevraagd.... ben ik mijn hele leven al "the lost generation"?![]()
spoiler:* Waah koopt nooit alcohol, tabak of enige andere vorm van verslavende middelen dus dan vragen ze je ook nooit naar je leeftijd
Trouwens, hier de complete lijst, inclusief toekomstige lijst:
[Afbeelding]
https://www.decisionproblem.com/paperclips/index2.html
https://universalpapercli...Universal_Paperclips_Wiki
Universal Paperclips is a new game that pits you against market forces. As an AI, your job is to make paperclips - but as you earn more money, you get better and new ways to do this job. Make automated AutoClippers, increase your Marketing level, and become the kingpin (AI-pin?) of the Paperclip industry.
Ik ken de reference... ik ken de game...Get!em schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:49:
[...]
Hier heb je de paperclip generatie:
https://www.decisionproblem.com/paperclips/index2.html
https://universalpapercli...Universal_Paperclips_Wiki
[...]
Kost je een dag aan productiviteit
Je mag er wel op klikken, zolang je maar niet je metamask seed invoerdXqlus1ve schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:13:
[...]
Misschien de link ongebruikbaar maken?
Iedereen die nieuwsgierig is gaat erop klikken
Een dag?Waah schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:56:
[...]
Ik ken de reference... ik ken de game...
Tip: in de javascript staan de commands om sneller te zijn.....
Bron, de Televaag: https://www.telegraaf.nl/...eve-slag-met-cryptomuntenRed Bull Racing slaat lucratieve slag met cryptomunten
Broembroem !!!
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
that;s cheatingGet!em schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:58:
[...]
Een dag?
Tip: in de javascript staan de commands om sneller te zijn.....(enige is, dat je dan wel de opvolging moet begrijpen in de game)
Een dag? Ik heb er zeker langer over gedaan! Toen werkte ik nog op de service desk en dat ging prima tussendoor.Waah schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:56:
[...]
Ik ken de reference... ik ken de game...
Nee, ik laat me niet meer verleiden om dit nogmaals te doen
God damnit...LankHoar schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:08:
[...]
Een dag? Ik heb er zeker langer over gedaan! Toen werkte ik nog op de service desk en dat ging prima tussendoor.
Nee, ik laat me niet meer verleiden om dit nogmaals te doen
Shit, ik ben toch ook weer begonnen
Maarre, geen marketing, en al wel projects, hoe doe je dat dan?
Daar heb ik wel lol in gehad. Ik ga niet nu weer opnieuw beginnen nu ik dit weer zie...
Nee deel niet de link ajb!
Niet doen hoor
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I6ITcMMvdtNMbyToJDOLGr0r.jpg?f=user_large)