Toon posts:

Beste manier om op Binance geld te storten ipv iDEAL of SEPA

Pagina: 1
Acties:

• tHommen
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 15-04-2022
Wat is nu de beste manier om fiat op te waarderen via Binance?

Probeer al een tijdje geld op te waarderen wat dus niet lukte, dacht dat het aan mijn account lag maar las dus net ** Spam/reclame ** dat ze dat niet meer doen.

Een account maken op Advcash lukt me ook niet..
Iemand suggesties hoe ik dit het best kan doen? of gewoon ander platform gebruiken? :/

[Voor 10% gewijzigd door Taro op 30-03-2022 18:31]

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-03 17:04
Via Bitvavo heb ik al gelezen in het slowchat-topic.

Of een andere exchange, omzetten naar USDT ofzo en dan overzetten.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:07

sh4d0wman

Long live the King!

Als de kosten niet zo veel uitmaken kun je ook Bitonic gebruiken. Daar moet je wel weer KYC voor doorlopen met dank aan de DNB. Bitonic is erg betrokken bij de cryptoscene in NL. Dus ondanks dat er wellicht goedkopere opties zijn gebruik ik ze daarom.

Being a hacker does not say what side you are on. Being a hacker means you know how things actually work and can manipulate the way things actually work for good or for harm.
Come to the dark side. We've got cookies.

• ikbenikben
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-12-2021
fiat euro storten op Kraken via gratis sepa overschrijving. Dat kan wel 2 werkdagen duren. Koop een muntje met lage netwerkfees zoals NEO, MANA, XLM, xrp, trx, ada, algo, nano
KYC Intermediate verification op Kraken duurt 5min, naam en adres doorgeven en een foto van de voor en achterkant van je id

• NmS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-01 20:37
Op Binance kan je ook via het menu 'Buy Crypto' kiezen voor 'Third Party-payment'. Daar kan je via Banxa middels bankoverschrijving gewoon geld storten op Binance. Binnen een dag is het vaak verwerkt en staat het in je Binance-wallet.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:41

thunder8

Het gedonder begint weer.

sh4d0wman schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 03:31:
Als de kosten niet zo veel uitmaken kun je ook Bitonic gebruiken. Daar moet je wel weer KYC voor doorlopen met dank aan de DNB. Bitonic is erg betrokken bij de cryptoscene in NL. Dus ondanks dat er wellicht goedkopere opties zijn gebruik ik ze daarom.
Ik gebruik hun BL3P exchange voor snel via ideal geld om te zetten naar BTC en dan door te sturen naar een andere exchange voor de coins die ik wil. KYC is sowieso verplicht voor nagenoeg elke service in NL die de mogelijkheid biedt om fiat om te zetten naar Crypto.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:37

Chaes

#HODL

Wat ik zelf doe is euro's storten op Coinbase via iDEAL. Staat letterlijk 5 seconden later op je account.

Vervolgens kan je het omwisselen naar een coin met lage transactiekosten (XLM, NANO, CELO, TRX, etc.). En dan kan je het dus goedkoop rondsturen naar welke exchange dan ook.

Wel eerst even je euro's naar Coinbase Pro sturen vooraleer je er crypto mee koopt; de transactiekosten zijn dan namelijk een stuk lager.

[Voor 20% gewijzigd door Chaes op 15-12-2021 21:43]

• FalconerHG
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-03 11:03
Ik dacht dat ik wel redelijk op de hoogte was van dit soort dingen, maar loop er dus net tegenaan dat je niet kunt storten.

Ik lees verschillende oplossingen, maar ik vraag me af of dat de beste denkwijze is.

Ik wilde dus storten maar kon IDEAL nergens vinden. Ik dacht, "dan probeer ik VISA" maar dat lukte ook niet. Zo kwam ik dus achter de SEPA block.

Mijn reactie was meteen "als ik niet kan storten, dan kan ik ook niet opnemen". De (overigens slecht lezende) support bevestigde dit en bood drie vage money transfer services aan als alternatief.

Support gooit het onder maintenance issues (een grote leugen, het zijn legal issues) waar ze hard aan werken (al 5 maanden).

Het komt er dus op neer dat je niet direct naar FIAT kan op Binance. Natuurlijk zijn er in Crypto andere opties, maar het voelt voor mij alsof mijn geld in gijzeling is.

Bij mij gaan alle alarmbellen dus af.

Het lijkt mij beter om -niet- een andere manier te vinden om te storten, maar om naar een andere exchange te gaan.

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:04
Je kan ook een account openen bij CDC.com en of Nexo, ik stort naar beide geld en staat er binnen een uur op. Van daaruit zet ik het om naar XRP en stuur dat naar Binance. Via nexo mag je 1 keer per maand gratis coins versturen dus je kan ook btc daar kopen en dat zonder kosten door storten naar Binance.

• hendri90
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-01-2022
Zelf goede ervaringen met Binance. Via beb20 (binance smartchain) en trc20 (tron netwerk) kun je usdt naar allerlei plekken sturen. Bijv. crypto.com en op je rekening laten storten. In het uiterste geval, gewoon USDT erc20 transfer, naar bitvavo en staat binnen, paar dagen op je rekening. Voordeel van binance vind ik de lage handelskosten.

Om geld op binance te krijgen gebruik ik zelf de volgende route:
hiervoor heb je de crypto.com app nodig. Je doet een euro sepa transactie naar de fiatwallet. Je doet dan een transactie naar een bank in Litouwen. Vervolgens koop je usdt, dit komt in de crypto wallet terecht en dit stuur ik via crypto.com exchange naar binance. Kan misschien ook wel zonder crypto.com exchange als tussenstap. Zou bij het omzetten van euro naar usdt even kijken of de koers een beetje gunstig is.

[Voor 0% gewijzigd door hendri90 op 18-12-2021 07:53. Reden: taal foutje]

• Cumulus79
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:47
Update: Het is gelukt. Gewoon zien dat er wat saldo op je Paypal staat, hoe je dat doet kan je zelf kiezen. Dan overschrijven naar je IBAN nummer dat je op Revolut account kan opzoeken, 2 werkdagen wachten, dan met de visakaart van Revolut je bedrag (minstens 15 euro) overmaken naar Binance en je bent vertrokken :)

Je betaalt een klein bedrag aan transactiefee voor visa maar als je een beetje goed kan traden kun je dat er wel weer uithalen :)

[Voor 111% gewijzigd door Cumulus79 op 20-12-2021 17:08]

• TheDutchCat
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:37
Vandaag een poging gedaan via Coinbase Pro.
  • 100 euro via Ideal naar Coinbase: kost 15 cent (Dus 100,15 gestort).
  • Verplaatst van Coinbase naar Coinbase Pro: gratis.
  • Euro's omgezet naar USDT: 114.2 USDT gekregen en dit kostte 1 eurocent.
  • USDT naar Binance via BEP20: kostte 16.498638 USDT. Dit leek vast te zijn, want een lager bedrag maakte geen verschil uit in kosten. Ook een poging gedaan via TRC20, maar dit kende Coinbase niet. Kon zo niet vinden of de fees vaststaan en welke netwerkmogelijkheden Coinbase bied per coin.
  • Resultaat: 97,7 USDT op Binance.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
TheDutchCat schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:02:
  • USDT naar Binance via BEP20: kostte 16.498638 USDT. Dit leek vast te zijn, want een lager bedrag maakte geen verschil uit in kosten. Ook een poging gedaan via TRC20, maar dit kende Coinbase niet. Kon zo niet vinden of de fees vaststaan en welke netwerkmogelijkheden Coinbase bied per coin.
Dus zo'n 15% verloren door het via USDT te doen. Als je een snelle blockchain crypto had gepakt met een lage netwerkfee was het veel goedkoper geweest.

• TheDutchCat
PilatuS schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:09:
[...]

Dus zo'n 15% verloren door het via USDT te doen. Als je een snelle blockchain crypto had gepakt met een lage netwerkfee was het veel goedkoper geweest.
Jup dus dat doen we niet meer (vandaar de test)... Mocht je nog suggesties hebben dan horen we dat graag hier!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
TheDutchCat schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 22:15:
[...]

Jup dus dat doen we niet meer (vandaar de test)... Mocht je nog suggesties hebben dan horen we dat graag hier!
Eerst naar Coinbase is prima, dat kost vrijwel niets. Alleen van Coinbase naar Binance zou ik met crypto doen gezien de vrij hoge USDT kosten. Tuurlijk loop je dan risico op verlies tijdens de transfer, maar binnen een half uur moet lukken met iets als XRP of XLM. Dus op Coinbase eerst crypto kopen en dan sturen naar Binance om het daar weer voor USDT te verkopen. Los van de koers zit je dan op misschien 1 of 2% kosten.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-03-2022

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

FalconerHG schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:39:

Het komt er dus op neer dat je niet direct naar FIAT kan op Binance. Natuurlijk zijn er in Crypto andere opties, maar het voelt voor mij alsof mijn geld in gijzeling is.

Bij mij gaan alle alarmbellen dus af.
Nou ja, je kan het geld nog gewoon uitgeven en uit de muur halen, dat wel.

• patrick1988
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:26
PilatuS schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 22:18:
[...]

Eerst naar Coinbase is prima, dat kost vrijwel niets. Alleen van Coinbase naar Binance zou ik met crypto doen gezien de vrij hoge USDT kosten. Tuurlijk loop je dan risico op verlies tijdens de transfer, maar binnen een half uur moet lukken met iets als XRP of XLM. Dus op Coinbase eerst crypto kopen en dan sturen naar Binance om het daar weer voor USDT te verkopen. Los van de koers zit je dan op misschien 1 of 2% kosten.
Dit is een van de beste manieren om het op Binance of andere exchange te krijgen die geen iDEAL betalingen accepteert. Ik maak zelf ook altijd over naar Coinbase(bitvavo kan ook natuurlijk) en zet het om in XLM gaat altijd perfect.
Eraf halen werkt ook prima.

• Binan
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 05-02-2022
Bestel voor Euro 1000 bij een webshop (Zalando, Bol.com), betaal met crypto met je Binance Visa kaart, stuur alles retour en enkele dagen later staat er Euro 1000 op je Binance account

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:30
Binan schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:14:
Bestel voor Euro 1000 bij een webshop (Zalando, Bol.com), betaal met crypto met je Binance Visa kaart, stuur alles retour en enkele dagen later staat er Euro 1000 op je Binance account
Creatief wel!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

Bitvavo
iDeal storten (direct je geld op Bitvavo) --> koop er XLM of TRX voor (goedkoopst, gratis verzenden)
LET OP! heel vaak is bij Bitvavo deze feature suspended, dus dan zul je moeten wachten totdat het beschikbaar is voor withrawen.
Je kan er ook voor kiezen om Bitcoin te versturen naar Binance, kosten 0.00001 BTC opzich een prima prijs.
verzenden kan wel 1 tot 4 uur duren, XLM en TRX duurt tussen de 5 en 20 minuten.

Kraken
SEPA storten (duurt meestal 1 tot 4 uur op werkdagen, in het weekend wordt er niks gestort (Banken R.I.P)) --> koop er XLM voor, withrawal fee: 0.001 XLM (op Kraken nog nooit suspended gezien wat bij Bitvavo wel het geval is)

Wat ik doe: ik log eerst bij Bitvavo in: is XLM of TRX beschikbaar ga ik voor deze route. is het echter suspended dan kies ik de Kraken route...

the bull charges

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:02

Nss

The Dude Abides

Ik heb net het volgende gedaan: iDEAL storting Bitvavo. XRP gekocht. Direct verstuurd naar Binance. Duurt meestal max. 2-5mins. Direct omgezet naar USDT.

Als voorbeeld EUR 100. Huidige koers: USD 114,15
Resultaat: na omzetting USDT 113,44

Uiteraard geheel afhankelijk van wat de XRP doet in die korte periode, maar geen slecht omzettingsresultaat lijkt me.

• TheDutchCat
Nss schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:31:
Als voorbeeld EUR 100. Huidige koers: USD 114,15
Resultaat: na omzetting USDT 113,44
lijkt me.
Tnx! Net ook een poging geprobeerd en ik heb een vergelijkbaar resultaat. Dat is een stuk beter dan m'n vorige poging.. :F

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:25
Ik doe altijd via Nexo. Euro's storten via sepa naar hun bankrekening. Soms staat het dezelfde dag er nog op ('s ochtends vroeg sturen paar keer gedaan). Dan omzetten naar welke crypto ik wil en dat dan doorsturen gratis naar Binance. Als je basic level hebt, dan kan je 2 keer per maand gratis versturen. Als je hun Nexo token staked op max level (Platinum level) heb je 5 gratis crypto withdrawals. Intern swappen fiat <--> crypto in de wallet heeft geen effect op die withdrawal limiet.
Bitvavo kan wel, maar moet je adresboek eerst adres toevoegen en dan wachten (dit kan niet via de app).
Zo heb ik een tijdje geleden euro's gestort. ETH gekocht en dat gratis gestuurd naar Binance en daar weer een andere token gekocht.

[Voor 10% gewijzigd door Niann-Tsyr op 19-01-2022 11:33]

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-03 12:10
TheDutchCat schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:02:
EOS werkt via deze route best goed ;) XLM kan ook! Jammer dat Coinbase pro geen TRX biedt, dit is anders ook een goede optie.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-03 16:20
TheDutchCat schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 22:15:
[...]

Je doet het bijna zoals ik het doe, dus inderdaad Coinbase via Ideal -> Coinbase Pro -> maar dan ga ik via CELO naar Binance, dat is namelijk volledig gratis.

edit: En zo werkt de terugweg ook, dus je hebt ook een uitvlucht als je wilt uitcashen.

[Voor 10% gewijzigd door dehardstyler op 20-01-2022 08:38]

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:03
Ik doe het de laatste tijd via kraken en dan daar omzetten nr trx of xrp en doorsturen

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Koffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-02 14:46
dehardstyler schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:37:
[...]

Je doet het bijna zoals ik het doe, dus inderdaad Coinbase via Ideal -> Coinbase Pro -> maar dan ga ik via CELO naar Binance, dat is namelijk volledig gratis.

edit: En zo werkt de terugweg ook, dus je hebt ook een uitvlucht als je wilt uitcashen.
Dit is hoe ik het ook doet. Celo kost een beetje met transfer binnen Coinbase maar overzetten is nagenoeg instant en kost vrijwel niks.

Ik doe echter handmatig overschrijven naar Coinbase Pro, maar daar gaat paar uur tot een dag over. Blijkbaar is internetbankieren wel mogelijk met Coinbase zelf?

• TheDutchCat
Koffer schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 00:17:
[...]

Blijkbaar is internetbankieren wel mogelijk met Coinbase zelf?
Jup kan gewoon met Ideal.

• NmS
Ik begrijp niet waarom iedereen zulke omwegen maakt via andere exchanges en via andere coins om geld naar Binance te sturen 8)7

Met de optie op Binance zelf onder het menu 'Buy Crypto' en dan 'Third Party-payment' kan je geld direct overmaken naar je wallet. Gaat via Banxa (SEPA), maar wanneer je dat eenmaal een keer hebt opgezet, is het daarna supereasy en snel. Tegenwoordig staat het al binnen enkele minuten in je wallet op Binance nadat het overgemaakt is van je bank.

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:16
Goed nieuws, wel eerst nog pilot program fase: Binance Reopens EUR Bank Transfer via SEPA

Fellow Binancians,
Binance has partnered with Paysafe to launch the pilot program for EUR Deposit and Withdrawal via the SEPA payment network, effective 2022-01-26 13:00 (UTC).
Users are selected based on a range of testing criteria to participate in the pilot program. The full re-opening of SEPA channels will scale up across the markets in due course.

https://www.binance.com/e...Ync17MeHeMzWeyPbZHvSEoqM8

• kiss1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-07-2022
NmS schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:21:
Ik begrijp niet waarom iedereen zulke omwegen maakt via andere exchanges en via andere coins om geld naar Binance te sturen 8)7

Met de optie op Binance zelf onder het menu 'Buy Crypto' en dan 'Third Party-payment' kan je geld direct overmaken naar je wallet. Gaat via Banxa (SEPA), maar wanneer je dat eenmaal een keer hebt opgezet, is het daarna supereasy en snel. Tegenwoordig staat het al binnen enkele minuten in je wallet op Binance nadat het overgemaakt is van je bank.
Ik heb op 1 februari een overschrijving van €500 gedaan naar Banxa met het gedacht dat er dan €500 op mijn wallet van Binance zou komen te staan maar is nog altijd niet het geval

weet niet of ik nu iets verkeerd heb gedaan of niet

payment staat op processing
identity staat op complete
fulfilment staat op pending

weet niet wat ik nu nog zou moeten doen

• NmS
kiss1 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:43:
[...]

Ik heb op 1 februari een overschrijving van €500 gedaan naar Banxa met het gedacht dat er dan €500 op mijn wallet van Binance zou komen te staan maar is nog altijd niet het geval

weet niet of ik nu iets verkeerd heb gedaan of niet

payment staat op processing
identity staat op complete
fulfilment staat op pending

weet niet wat ik nu nog zou moeten doen
Heb je bevestiging van Banxa per mail ontvangen met jouw Buy Order? Ik krijg altijd 3 mailtjes van Banxa.
  1. Jouw buy order #
  2. Wanneer transfer is begonnen op de blockchain
  3. Bevestiging dat de transfer is voltooid.
Je zou anders een support kunnen aanmaken op https://support.banxa.com/en/support/tickets/new

• Spiritsoul
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08:17
NmS schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:21:

Hieronder een voorbeeld met €200 via de exchange (links) en Third Party Payment (rechts).

Je ziet dat de prijs van 1 BTC hoger is bij Third Party Payment. Een verschil van zo'n 3,5%

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 24-03 18:38
Gisteren wilde ik € 150 overmaken naar mijn wallet in Binance.
Totale kosten: € 0.91 ct

Voor de geïnteresseerden is dit de methode hoe ik het heb gedaan:
  • SEPA storting via MoonPay naar Gate.io (hier heb ik een account) voor de aanschaf van €150 aan USDT.
    Kosten: € 0.91 (de betaling zelf zou gratis zijn)
    Aangezien ik dit op zondagmiddag heb uitgevoerd, is dit (pas) op maandag ochtend 8.15 verwerkt.
    Grote kans dat dit op een werkdag dus binnen 15 minuten kan.
  • Daarna een withdrawel via het Tron/TRC20 netwerk naar Binance.
    Kosten: € 0
    Verwerkt in ong. 1-2 minuten.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Binance accepteert weer SEPA stortingen in ‘heel’ Europa (07/03/2022)
Deze overboekingsfuncties werden vanochtend weer geactiveerd voor heel Europa. Bijna voor heel Europa dan, want dit geld nog niet voor Nederland en Zwitserland. Wanneer deze twee landen aan de beurt zijn, is helaas nog onduidelijk. Het is ook onduidelijk waarom deze twee landen überhaupt langer moeten wachten.
:/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Blyzka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 24-03 22:59

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Blyzka schreef op woensdag 13 april 2022 @ 14:40:
[...]

Behalve in Nederland helaas.. hopelijk komt het nog.
Vandaar de :/ :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Grootste cryptobeurs ter wereld krijgt miljoenenboete in Nederland

"Binance heeft inmiddels wel een aanvraag voor een registratie gedaan."
Hopelijk leid dat uiteindelijk tot het ondersteunen van SEPA en (weer) creditcards in NL.

Oscar Wilde

• zit
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:22
Wat is nu een handige manier om geld vanaf binance naar een bankrekening te krijgen? Ik zie alleen wat oudere berichten maar heb het idee dat het nogal eens veranderd.

Is her omzetten naar Bitcoin en vervolgens naar bitvavo het makkelijkst (en voordeligste)?

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:16
zit schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:20:
Wat is nu een handige manier om geld vanaf binance naar een bankrekening te krijgen? Ik zie alleen wat oudere berichten maar heb het idee dat het nogal eens veranderd.

Is her omzetten naar Bitcoin en vervolgens naar bitvavo het makkelijkst (en voordeligste)?
Ik gebruik stellar (XLM) om EUR op binance te krijgen via bitvavo, want de transactiefee is dan zeer klein.
Dus zal andersom zal ook kunnen. Je verliest wel een klein beetje met het omzetten van de valuta steeds natuurlijk.

Maar beter dan stablecoins van of naar bitvavo sturen want die transacties gaan via het ETH netwerk bij bitvavo en zijn prijzig.

• Traguardo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:48
zit schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:20:

Gratis EUR optoppen naar FTX via Rabo/ABN/Revolut

Gratis EUR > USD traden (maker order).

Gratis USD > Binance (via BUSD)

Gratis BUSD naar EUR op Binance (indien je het in EUR wilt hebben)

100% gratis! In het weekend staat de EUR/USD koers stil. Dan kun je het ook nog eens zonder verlies aan wisselkoers doen.

[Voor 14% gewijzigd door Traguardo op 10-08-2022 22:37]

No One Can Predict the Market!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee