[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.033.011 views

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-01 18:53
Jedi_Pimp schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:09:
[...]

Wat een selectief boolish verhaal van iemand die met een kritische bril de markt navigeert :P

Waarom zo bullish op GLMR en waarom zou GLMR niet verder kunnen dippen als Bitcoin voor de 20e nog eens 39k gaat opzoeken?
Uiteraard is de hele markt afhankelijk van Bitcoin. Als BTC zegt dat we naar beneden gaan dan gaat alles mee. Ik ben nog steeds niet overtuigd van een lengthening cycle. Wat betreft Moonbeam ben ik zeer zeker ontzettend bullish op de lange termijn. Het is echt uniek voor het Polkadot netwerk en ik ben van mening dat Moonbeam gaat bijdragen aan het succes van Polkadot. Sterker nog Moonbeam is het beste wat Polkadot is overkomen. ETH developers hebben nu de mogelijkheid om hun projecten zonder grote aanpassingen aan de code naar Polkadot te brengen.

Volgende week komt er weer een belangrijke update op het Moonbeam network.
https://moonbeam.network/...n-moonriver-and-moonbeam/

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Jedi_Pimp schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:46:
Meanwhile, op een verjaardag waar een Crypto slowchatter aanwezig is.

[Afbeelding]
Je mist nog het stukje waar je dik betaald wordt om geld te lenen terwijl je onderpand gewoon rente trekt.

• zwembroek
Glenn Hoddle schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:40:
[...]

GLMR ziet er interessant uit als hij uitbodemt, maar ik zie eigenlijk geen staking met een APR van boven de 120%, of kijk ik verkeerd?
Stakeglmr.com
APY net iets boven de 100%. Hangt wel van de collator af.

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Welke collator heb je genomen?

• zwembroek
Mr.P!nk schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:06:
Waar staken jullie je GLMR? Direct op het netwerk of via een exchange? Bij Binance is het iig volgens mij niet mogelijk.
Ik stake vanaf de Ledger. Je kan verbinding maken met de Moonbeam app. Veilig en een APY van rond de 100%.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 01:26

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

LarryD schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:15:
Die Plan B wordt echt steeds vermoeiender :')
So wise, much wow :')

• zwembroek
EarnX en Cosmoon.

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10-2025
Wat is er de 20e?

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:03

Vis

De dag dat wij allemaal gortig rijk gaan worden door goedkope GLMR muntjes in te slaan.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• JordydG1998
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01-2025
#GeenDeepFake

Altijd zelf blijven nadenken

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
zwembroek schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:37:
[...]

Ik zou hier niet teveel waarde aan hechten. Wat is een 20x profit als het ook makkelijk naar 100x kan. (Dat rendement wordt behaald bij een token prijs van 25$) Ik heb het hier al vaker gezegd maar ik zit in een private Telegram met alleen maar ICO TakeFlight deelnemers en die lachen hun allemaal een breuk om deze verhalen. Met de huidige koers hark je met staking 2000$ per maand binnen. Denk je nu werkelijk dat mensen dat op gaan geven voor een 20X profit? Ik heb inmiddels flink bijgekocht en heb nog een order staan op 4,52. Als er wel een dip gaat komen dan verwacht ik dat deze niet onder de 3,50 dollar gaat komen. Stel het gebeurt wel dan koop ik weer extra bij. Iedereen verwacht een dikke sell off terwijl de TakeFlight deelnemers in de groep bezig zijn om afspraken te maken met de verschillende collators om hun coins daar te staken. Er is namelijk een strijd gaande tussen whales en community collators. Er is ruimte voor een maximaal aantal collators in het Moonbeam network. Dit wordt bepaald door het aantal Glimmer wat een collator in beheer heeft. Nu worden die community collators uit de poule gedrukt door rijke investeerders. Om die whales weerstand te bieden gaan veel TakeFlight deelnemers hun tokens bij de community collators onderbrengen. In ruil voor extra rewards. Iedereen wil natuurlijk zo laag mogelijk inkopen doen maar er wordt nu iets verzonnen in de hoop dat de prijs hierdoor wordt gedrukt. Ik heb natuurlijk ook geen glazen bol dus geen garanties. Maar ik verwacht fomo op de 20e en 21e als blijkt dat de meeste tokens gestaked worden en de prijs i.p.v. naar beneden naar boven uitbreekt. Je kan op de 20e precies zien hoeveel tokens er worden gelocked voor ten minste 7 dagen.
Maar je maximale inleg van 5k tijdens de ico is met de huidige koers ongeveer 100k waard, ik hoop het natuurlijk van harte maar als ik van 5k met een paar klikken 100k kan maken dan zou ik alles er uit knallen.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:45

HollovVpo1nt

I like gadgets

Waar kan ik een lijst vinden van waar ik een cashback kan krijgen via de Binance Card? Er staat alleen

"The Binance Card cashback program only applies to eligible purchases made with your Binance Card. The list of qualified merchants and conditions is subjected to change by Binance’s sole discretion."

Maar wat dit concreet betekent/ waar het geldig is, geen idee.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Lekker lachen met die GLMR als je vorig jaar DOT/KSM hebt gekocht. MOVR was nog een factor 20 lucratiever (fact). Nu ben je te laat (imo) en moet je deze shit lekker laten liggen.

Even een jaar vooruit denken en coins kopen die dan hype kunnen zijn. Heel ongemakkelijk en niet voldoenend op korte termijn. Hint: het zullen niet de coins zijn die nu in de schijnwerpers staan.

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 17-02-2022 00:03 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:37
HollovVpo1nt schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 23:45:
Waar kan ik een lijst vinden van waar ik een cashback kan krijgen via de Binance Card? Er staat alleen

"The Binance Card cashback program only applies to eligible purchases made with your Binance Card. The list of qualified merchants and conditions is subjected to change by Binance’s sole discretion."

Maar wat dit concreet betekent/ waar het geldig is, geen idee.
Ja, goed idee. Ik zal aftrappen.
Vanmiddag kibbeling gehaald bij de visboer uit Urk
https://m.facebook.com/pg...ef=page_internal&mt_nav=0

Hier kan je je Binance kaart gebruiken! De "viswijven" konden het trouwens niet geloven dat ik met crypro had betaald.

Het is onbegonnen werk hier een lijst van bij te houden. Er zijn veel plaatsen in Nederland die een VISA kaart accepteren. De kunst is er geld op te zetten en overal er mee proberen te betalen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:45

HollovVpo1nt

I like gadgets

Gelukszoekr schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 00:06:
[...]

Ja, goed idee. Ik zal aftrappen.
Vanmiddag kibbeling gehaald bij de visboer uit Urk
https://m.facebook.com/pg...ef=page_internal&mt_nav=0

Hier kan je je Binance kaart gebruiken! De "viswijven" konden het trouwens niet geloven dat ik met crypro had betaald.

Het is onbegonnen werk hier een lijst van bij te houden. Er zijn veel plaatsen in Nederland die een VISA kaart accepteren. De kunst is er geld op te zetten en overal er mee proberen te betalen
Je kaart ergens kunnen gebruiken =/= cashback. Je kaart kan je op veel plekken gebruiken, is VISA, maar niet overal krijg je cashback.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

HollovVpo1nt schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 00:10:
[...]

Je kaart ergens kunnen gebruiken =/= cashback. Je kaart kan je op veel plekken gebruiken, is VISA, maar niet overal krijg je cashback.
In de praktijk krijg je gewoon overal cashback op, enkele generieke zaken uitgezonderd.

• Gelukszoekr
HollovVpo1nt schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 00:10:
[...]

Wat @Glenn Hoddle zegt. Er zijn inderdaad wel wat uitzonderingen. Maar ik zou me hier niet druk over maken. De kunst is om het in je systeem te krijgen zoveel mogelijk met de kaart te betalen. Die cashback komt wel

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Is dat musk in zijn jonge jaren??

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-01 09:20
Vis schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:32:
[...]

De dag dat wij allemaal gortig rijk gaan worden door goedkope GLMR muntjes in te slaan.
ik heb buy orders geplaatst op Kraken gevarrieerd van -15 tot -35% van de huidige koers 🥲

Waar kun je goed GLMR staken?

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 17-02-2022 01:49 ]

nothing stops this train

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:29
RaptorXS schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 02:08:
[...]

Vandaag, einde middag 18.00 zoals eerder gepost hier, volle maan. ;)

[...]

;)
Klopt weer niks van

• Ronald.42
  • Niet online
Doe mij @Glenn Hoddle handel maar.
Ik zit al een poosje 100% in fiat omdat ik niet heel veel vertrouwen heb, van de week een 26.2% op MOVR met een flufje maar dit uitstapje met een paar kistjes HJ was ook prima.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DBGHSald1AW92UHjUlpDja1FJMA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aMQG1MnTMKvtE1nF6lqMJAQS.jpg?f=fotoalbum_large

Thns voor de tip Glen d:)b :9B

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik zal de klacht doorgeven aan maanstanden.nl.
Ben zelf ook een klacht aan het indienen, er was door ene sleepy Joe toch beloofd dat de russen nu de Ukraine binnen gevallen zouden zijn? ;)

Gelukkig hebbben we Min.def. Ollongren, tsja dan zou ik ook niet meer durven als ik Putin was. :+

[ Voor 13% gewijzigd door RaptorXS op 17-02-2022 02:46 ]

• Ronald.42
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 02:42:
[...]

Ik zal de klacht doorgeven aan maanstanden.nl.
Ben zelf ook een klacht aan het indienen, er was door ene sleepy Joe toch beloofd dat de russen nu de Ukraine binnen gevallen zouden zijn? ;)

Gelukkig hebbben we Min.def. Ollongren, tsja dan zou ik ook niet meer durven als ik Putin was. :+
Dat gezeik daar heeft wel behoorlijk invloed op crypto helaas.
Wel terugtrekken of niet, navo stuurt ook maar weer wat extra rommel die kant op.
Nog een één of andere Russische gast in een interview die wat roept over kernwapens...

Iedereen in crypto lijkt wat een afwachtende houding te hebben momenteel. ( niet alleen crypto overigens)

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-01 19:26
Tijdens de nachtdienst een interessante docu gekeken over de beurskrach van 1929:
YouTube: 1929 Stock Market Crash and the Great Depression - Documentary

Echt zo opvallend veel overeenkomsten met crypto nowadays. Oa manipulatie/bullmarket/pump dump/this time its different/ gebruikmaken van naiviteit van de nieuwe traders etc

[ Voor 3% gewijzigd door PHPResource op 17-02-2022 04:45 ]

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:52
PHPResource schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 04:45:
Tijdens de nachtdienst een interessante docu gekeken over de beurskrach van 1929.
Als je dat interessant vindt, icm vergelijkenissen met nu, zou je je kunnen verdiepen in de Kondratieffcyclus.

Maktub

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 23:59:
Lekker lachen met die GLMR als je vorig jaar DOT/KSM hebt gekocht. MOVR was nog een factor 20 lucratiever (fact). Nu ben je te laat (imo) en moet je deze shit lekker laten liggen.

Even een jaar vooruit denken en coins kopen die dan hype kunnen zijn. Heel ongemakkelijk en niet voldoenend op korte termijn. Hint: het zullen niet de coins zijn die nu in de schijnwerpers staan.
Wat wil je hier nu precies mee zeggen? Dat men te laat is om winst met GLMR te halen?
Ligt er imo aan voor welke termijn je koopt. Kijk naar ETH. Daar is de grootste spurt in % ook allang achter de rug, maar je kunt er nog prima mee verdienen. Zo ook voor het hele DOT ecosysteem. Als dat gaat lopen kan die net zoals ETH de afgelopen paar jaar nog een 10-20x gaan.

Kan hè. Moet niet, kan wel.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-01 09:12

Dus ook geen illuvium of Sandbox? ;)

• Skrunsies
  • Niet online
MicroWhale schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:19:
[...]

Wat wil je hier nu precies mee zeggen? Dat men te laat is om winst met GLMR te halen?
Ligt er imo aan voor welke termijn je koopt. Kijk naar ETH. Daar is de grootste spurt in % ook allang achter de rug, maar je kunt er nog prima mee verdienen. Zo ook voor het hele DOT ecosysteem. Als dat gaat lopen kan die net zoals ETH de afgelopen paar jaar nog een 10-20x gaan.

Kan hè. Moet niet, kan wel.
Kleine correctie lijkt mij hier wel op zijn plaats.. Hele DOT ecosysteem moet voor mij nog 10x gaan, 20x mag :9

UberLurker Departement #GG.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:15
Is Cointrackr weer stuk toevallig? :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 10:45
"Even..." :)
Daar zit hem het nu net. Het aantal projecten dat nog in de steigers staat of net begonnen is is zo groot.
Waar zie jij potentie voor een toekomstige hype?
Laat me graag informeren en om me gericht in te lezen op projecten die geen kaf zijn.
Thanks!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Asprine schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:58:
[...]

"Even..." :)
Daar zit hem het nu net. Het aantal projecten dat nog in de steigers staat of net begonnen is is zo groot.
Waar zie jij potentie voor een toekomstige hype?
Laat me graag informeren en om me gericht in te lezen op projecten die geen kaf zijn.
Thanks!
Dat geeft @Mooody wel met regelmaat aan, even terugzoeken, als alles in herhaling moet zijn we enkel aan het shillen hier.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k0QrbNvP4kr7HGpjvKxaE1Vr1So=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xIPegWLXl7yhxXehF4c9tTxj.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Crawl NL
  • Laatst online: 21:52
Voor de launchpad over 3 dagen van Alpine bij Binance hoeft de BNB niet uit de BNB vault gehaald te worden, toch?

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:56
Crawl NL schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:34:
Voor de launchpad over 3 dagen van Alpine bij Binance hoeft de BNB niet uit de BNB vault gehaald te worden, toch?
Jawel. Lauchpad = je BNB actief inzetten om voor een deel ervan muntjes te mogen kopen. Het restant krijg je terug.
Pool = staken of in vault laten om gratis mee te liften.

Kijk ff op https://launchpad.binance.com/en/subscription/ALPINE_BNB
en ook
Only BNB in your Spot Wallet can be used during the subscription period. Minimum amount is 0.1 BNB. Maximum amount is your available BNB balance.
Holding details will be updated at 03:30:00 each day.

[ Voor 27% gewijzigd door Wiley99 op 17-02-2022 09:59 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:25
Gelukszoekr schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 00:19:
[...]

Wat @Glenn Hoddle zegt. Er zijn inderdaad wel wat uitzonderingen. Maar ik zou me hier niet druk over maken. De kunst is om het in je systeem te krijgen zoveel mogelijk met de kaart te betalen. Die cashback komt wel
Klopt, iedere normale transactie krijg je eigenlijk wel cashback op. Ik kan me geen transactie herinneren waarop ik geen cashback heb gekregen in de afgelopen 3 maanden. Alleen de borg voor een hotel niet, maar dat is een reservering en geen transactie. Dat ga ik in de toekomst gewoon op mijn ING CC zetten

Verwijderd

eindelijk gaat mn klimatjes wat doen, nog mensen in rebase token? wat een hel om dit uit te rijden

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Zo ziet $150m sponsering voor 3 jaar eruit! Wat een geld

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/9GK9CSv/red-bull-racing-rb18-1.webp

https://nl.motorsport.com...-f1-seizoen-2022/8220218/

Welk groot platfrom zit er nog niet in de F1?

[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 17-02-2022 10:11 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Kol Nedra
Coldcat schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:10:

[Afbeelding]

straks is heel F1 crypto 👍

ByBit is echt flink bezig, ik zie die nog wel verder groeien.... ook al is BIT niet hun eigen native CEX token ik dca er wel in. Ze zijn echt goed op weg en nemen dezelfde soort richting als Binance....

nothing stops this train

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:10:
eindelijk gaat mn klimatjes wat doen, nog mensen in rebase token? wat een hel om dit uit te rijden
Ja, OHM en ImpDAO.
Klima heb ik er een tijdje gelden met -80% eruitgegooid.

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:18:
[...]

Ja, OHM en ImpDAO.
Klima heb ik er een tijdje gelden met -80% eruitgegooid.
ja ik snap het, was me een ritje, begon op 3250 usd, mn avg is nu 86, bijna break even

• keepitfrosty
Eventjes in impDao gezeten maar inmiddels ook uitgestapt. Die rebase projectjes (ohm forkjes) blijf ik niet meer te lang in hangen.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11-01 13:00
Ik had Snowbank (rugged :+), Snowdog (rugged :+) en Time (gelukkig op tijd met een flinke winst verkocht vorig jaar).

Heb nu alleen nog een behoorlijke bag OHM over. Voorlopig ook niet van plan om te verkopen. Stort het nu maandelijks in een opties protocol en houdt daar ook wel een leuke extra yield aan over.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Skrunsies schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:35:
[...]

Kleine correctie lijkt mij hier wel op zijn plaats.. Hele DOT ecosysteem moet voor mij nog 10x gaan, 20x mag :9
Haha, voor jou misschien... en ik zie de potentie zelf ook wel... maar het gaat niet om ons. Het moet vanuit de devs en de gebruikers van dat platform komen. Zie bijvoorbeeld wat NFT (deels) met de prijs van ETH heeft gedaan. Adoptie is key. Anders hang je erin.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
jvel92 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:25:
[...]

Ik had Snowbank (rugged :+), Snowdog (rugged :+) en Time (gelukkig op tijd met een flinke winst verkocht vorig jaar).

Heb nu alleen nog een behoorlijke bag OHM over. Voorlopig ook niet van plan om te verkopen. Stort het nu maandelijks in een opties protocol en houdt daar ook wel een leuke extra yield aan over.
Zat net even te kijken naar de prijs van Valhalla (ValhallaDAO een Ohm fork): 0.14$. Uren op die Discord gezeten om Whitelist te krijgen, sommige mensen waren full time bezig om een betere allocatie/prijs te kunnen krijgen bij launch, en zie nu. Gewoon niets meer. Bizar eigenlijk.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Verwijderd

iemand enig idee hoe ik binance kan bereiken? bij chat functie zie je alleen knoppen waar je kan klikken en zie je meer informatie, maar geen medewerker ofz, geen telefoonnummer en geen email./

probleem is: moet opnieuw account verifieren, als ik daarop klik krijg ik verification failed, meer niet

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
O'ja het is donderdag.

Zero.

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
Ik wou net de koersen gaan bekijken. Laat maar, kijk morgen wel.

• Wiley99
ftfy

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:41

YES

Moderator General Chat
Wel bounce op de 1D MA7, als die het vandaag houdt en morgen krijgen we de relieve bounce naar 420k dan is er niets aan de hand.

Zonder dollen, als de MA7 op de daily het houdt is het prima naar mijn mening. Met een beetje creatief kijken vormt zich dan ook nog een soort van bullflag, maar dan zoek ik teveel naar bullish signalen denk ik :+

• jvel92
Jedi_Pimp schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:34:
[...]

Zat net even te kijken naar de prijs van Valhalla (ValhallaDAO een Ohm fork): 0.14$. Uren op die Discord gezeten om Whitelist te krijgen, sommige mensen waren full time bezig om een betere allocatie/prijs te kunnen krijgen bij launch, en zie nu. Gewoon niets meer. Bizar eigenlijk.
Ja, vroeg in zo'n project zitten d.m.v. een whitelist kan echt enorm lucratief zijn. Maar dat geldt eigenlijk voor vrijwel elk nieuw crypto project. Ook met pre-sales, airdrops en dergelijke kun je een mooie slag slaan. Zodra er een hype komt, kun je verkopen. Ben je longterm bullish, dan koop je weer terug in de dump die ongetwijfeld komt.

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-01 10:05
Is er nog een Nederlandse bank die niet gelijk je rekening sluit als je crypto winsten stort? Paar vrienden zijn de rekeningen al van gesloten.ABN/Revolut.

• Gelukszoekr
dannelini schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:04:
Is er nog een Nederlandse bank die niet gelijk je rekening sluit als je crypto winsten stort? Paar vrienden zijn de rekeningen al van gesloten.ABN/Revolut.
Ik heb altijd gecashed via Kraken - Rabobank. Maar de laatste keer is al wel ruim een jaar geleden

• Skrunsies
  • Niet online
MicroWhale schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:26:
[...]

Haha, voor jou misschien... en ik zie de potentie zelf ook wel... maar het gaat niet om ons. Het moet vanuit de devs en de gebruikers van dat platform komen. Zie bijvoorbeeld wat NFT (deels) met de prijs van ETH heeft gedaan. Adoptie is key. Anders hang je erin.
I know adoptie is key inderdaad. Heb nog steeds een ijzersterk vertrouwen in het hele ecosysteem, ze timmeren hard aan de weg. Kan me niet anders voorstellen dat het vroeg of laat opgepakt wordt door gebruikers, devs en investeerders :)

Verwijderd

Ik heb bij Revolut nog geen problemen ondervonden. Gebruik wel de route "Binance Card -> Revolut Card en dan via Revolut IBAN naar mn normale rekening.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

jvel92 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:25:
[...]

Hoe werkt dat? Ik moet m'n sOHM überhaupt nog naar gOHM omzetten trouwens (maar die OHM sit blijft bij mij in een infinite load hangen.)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:53

Wom

Bij Rabobank moest ik de laatste keer wel uitleggen waar het vandaan kwam. Dus er zitten wel controles op als het wat grotere bedragen zijn gok ik zo. Wat ik ergens ook nog wel begrijp.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• keepitfrosty
Jedi_Pimp schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:34:
[...]

Dat waren ook een stel prutsers bijelkaar. Dev ingehuurd die hun heeft opgelicht en hetzelfde bij andere projecten gedaan. V2 token gelaunched en na wat discussie hebben ze wat nog over is gebleven van de treasury verdeeld onder de holders in MIM en de boel opgedoekt. Uiteindelijk een 50% loss voor mij.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

keepitfrosty schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:24:
[...]

Eventjes in impDao gezeten maar inmiddels ook uitgestapt. Die rebase projectjes (ohm forkjes) blijf ik niet meer te lang in hangen.
Ik twijfel ook een beetje, er gaat zeer waarschijnlijk nog een airdrop komen voor de og's en ik heb geen idee wanneer dat snapshot is, en ik denk dat BossImp wel weet wat-ie doet in het algemeen. Maar goed, initial+10% er al vrij snel uitgehaald, de rest kijk ik nog even aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Glenn Hoddle op 17-02-2022 11:11 ]

• dannelini
Wom schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:09:
[...]

Bij Rabobank moest ik de laatste keer wel uitleggen waar het vandaan kwam. Dus er zitten wel controles op als het wat grotere bedragen zijn gok ik zo. Wat ik ergens ook nog wel begrijp.
De rabobank heeft dan ook duidelijk op de website staan dat handelen in cryptovaluta niet gedoogd wordt. Verder heeft een bank als Revolut een in-built crypto wallet maar ze vinden het niet leuk als je een groter bedrag stort. Erg lastig allemaal. Voor nu maar verder met de Binance/Coinbase/CRO card, maar daar koop je geen huis van.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
dannelini schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:10:
[...]

De rabobank heeft dan ook duidelijk op de website staan dat handelen in cryptovaluta niet gedoogd wordt. Verder heeft een bank als Revolut een in-built crypto wallet maar ze vinden het niet leuk als je een groter bedrag stort. Erg lastig allemaal. Voor nu maar verder met de Binance/Coinbase/CRO card, maar daar koop je geen huis van.
Tot nu toe geen vragen gehad bij de Rabo, maar ik handel dan ook niet in crypto, ik investeer.

Zero.

• keepitfrosty
Glenn Hoddle schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:10:
[...]

Ik twijfel ook een beetje, er gaat zeer waarschijnlijk nog een airdrop komen voor de og's en ik heb geen idee wanneer dat snapshot is, en ik denk dat BossImp wel weet wat-ie doet in het algemeen. Maar goed, initial+10% er al vrij snel uitgehaald, de rest kijk ik nog even aan.
Ja BossImp heeft wel de kennis, maar genoeg ohm ponzi forkjes met zoveel potentie die uiteindelijk allemaal als de markt wat bearish is gewoon uitelkaar vallen. En ik had er ook geen tijd en zin in om deze in de gaten te blijven houden. Mijn winst gepakt en eruit gegaan.

• Skrunsies
  • Niet online
Ik wil ook wel eens zo'n vragen hebben van mijn bank :7

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:53

Wom

[...]

Over dat gedogen van de Rabo wist ik eigenlijk niet. Maar heb met winsten uitbetaald via Kraken en Bitvavo, toch wel al een half huis naar Rabobank gebracht. Misschien geluk gehad dan :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• dannelini
Wom schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:14:
[...]

Over dat gedogen van de Rabo wist ik eigenlijk niet. Maar heb met winsten uitbetaald via Kraken en Bitvavo, toch wel al een half huis naar Rabobank gebracht. Misschien geluk gehad dan :+
Misschien dat ze maar bepaalde IBANs volgen. Zit zelf ook bij Rabo en heb aardig wat overgemaakt in kleine bedragen over de laatste jaren maar als het niet mag, dan is het toch vervelend als straks de rekening op slot gaat. Vandaar misschien dat iemand anders een bank kan aanbevelen maar ik hoorde via via dat alle banken in Nederland nu strengere richtlijnen meekrijgen van DNB.

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-01 16:56
Ik heb de afgelopen maand 2 keer geld gestort van Nexo naar de ING, beide keren geen vragen, ondanks dat het (voor mij :+ ) vrij grote bedragen waren.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Zou wel leuk zijn voor de cashback

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Gelukszoekr
[...]
Voor nu maar verder met de Binance/Coinbase/CRO card, maar daar koop je geen huis van.
Ik heb iemand gesproken die met z'n 8% Swipe kaart (de voorloper van de Binance kaart) een houten tuinhuisje had gekocht voor iets van €9k :P

• dannelini
Gelukszoekr schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:24:
[...]

Ik heb iemand gesproken die met z'n 8% Swipe kaart (de voorloper van de Binance kaart) een houten tuinhuisje had gekocht voor iets van €9k :P
Jep, de max spend per dag is 8.7K€ op dit moment! _/-\o_

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-01 09:10
Kraken --> ING was hier recent geen enkel probleem. Ook bij bedragen waarbij hier meteen 10 boormachine grappen worden gemaakt :)

• Wiley99
Rabobank gaat alleen over zakelijke rekeningen. Privérekeningen wordt het wel toegestaan maar je zal grote bedragen soms moeten uitleggen, ook wanneer ze niet van crypto komen.
Ik heb mijn totaalpakket omgezet naar een basispakket en van het geld dat maandelijks overblijft bij mijn andere bank ook een lopende rekening geopend... Ook daar risico's gewoon een beetje spreiden

• jvel92
Glenn Hoddle schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:07:
[...]

Hoe werkt dat? Ik moet m'n sOHM überhaupt nog naar gOHM omzetten trouwens (maar die OHM sit blijft bij mij in een infinite load hangen.)
Heb dat destijds via hun tool omgezet van sOHM naar gOHM. Ging vrij eenvoudig. Je ziet alleen niet meer dagelijks je balans aangroeien zoals dat bij sOHM wel geval is, want OHM = gOHM * [index]. Gas fees zijn de laatste weken laag op Ethereum zeker in de Europese ochtenden.

Vervolgens naar Arbitrum gestuurd en door stort ik het in een SSOV van Dopex op het moment dat de deposit window open is. Wat ik zelf doe is 90% van mijn OHM verdelen over verschillende strike levels; grootste gedeelte in de hoogste strike levels en dan op de lagere strike levels minder. Ook afhankelijk van wat je strategie is; maximaliseren van OHM of USD. Strike levels moet je zien als limit sell orders, maar je krijgt er yield op. Ze hebben een rekentool, waar je verschillende scenario's kunt uitrekenen: https://dopex.revofusion.io/

Als alternatief zou je ook JonesDAO kunnen gebruiken. Dan doen zij het werk en de strategie bepaling voor je.

Edit: opzich zijn al die options protocollen best wel aantrekkelijk om je in te verdiepen. Bieden ook best wel aantrekkelijke yields.

[ Voor 5% gewijzigd door jvel92 op 17-02-2022 11:36 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:58

Darrell

Fiat moonboy

@Ngangatar

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:10
Egeau schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:28:
[...]

Kraken --> ING was hier recent geen enkel probleem. Ook bij bedragen waarbij hier meteen 10 boormachine grappen worden gemaakt :)
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/bLw_JcJ9G4s/maxresdefault.jpg

Zelf nog geen issues gehad bij de SNS trouwens. Maar dat zijn steeds "kleinere" bedragen.... Waar misschien sommige de boormachine voor pakken, en andere niet eens de deur voor zouden opendoen :+

[ Voor 23% gewijzigd door Waah op 17-02-2022 11:48 ]

• Kol Nedra
TREEB mooi muntje hoor, die gaat binnenkort zijn ATH verbreken d:)b
Heb er helaas geen fiat geld in gegooid, enkel TREEB aan het farmen op SpookySwap... :7

nothing stops this train

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:50
https://www.rt.com/news/5...ZxgcqWyYVpeqkT_A3XNbXV37w

🤮

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZHQv1WLb809dH2gJZaobbtZ4Jxo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X4YQSQmZpaIRMn8a2v6UGfW1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door Alpina op 17-02-2022 11:47 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:45:
TREEB mooi muntje hoor, die gaat binnenkort zijn ATH verbreken d:)b
Heb er helaas geen fiat geld in gegooid, enkel TREEB aan het farmen op SpookySwap... :7
TreeB, was dat niet dat ponzi muntje van PlanB en MarcoB?

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

De rabobank heeft dan ook duidelijk op de website staan dat handelen in cryptovaluta niet gedoogd wordt. [...]
Voor particulieren lijkt er niks aan de hand.

Particulieren:
[...] We investeren veel tijd en geld om crimineel gedrag op te sporen en om transacties te onderzoeken. We houden ons ook aan de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft). Dat betekent dat we verplicht zijn om zorgvuldig na te gaan waar het geld op je rekening vandaan komt en om verdachte transacties te melden. Als je investeert in virtuele valuta, of er transacties mee doet, kunnen we daar soms vragen over stellen. [...]

Link: https://www.rabobank.nl/p...n-opnemen/virtuele-valuta

Voor bedrijven is het inderdaad niet toegestaan:

Bedrijven:
Het is niet toegestaan om via een Rabobankrekening zakelijk virtuele valuta, zoals bitcoin, te kopen of verkopen. Dat heeft te maken met de risico’s van deze cryptovaluta en met het feit dat we onvoldoende zicht hebben op deze transacties. We leggen uit hoe dat zit. [...]

Link: https://www.rabobank.nl/b...ontvangen/virtuele-valuta

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• dannelini
OkkE schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:00:
[...]

Voor particulieren lijkt er niks aan de hand.

Particulieren:
[...] We investeren veel tijd en geld om crimineel gedrag op te sporen en om transacties te onderzoeken. We houden ons ook aan de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft). Dat betekent dat we verplicht zijn om zorgvuldig na te gaan waar het geld op je rekening vandaan komt en om verdachte transacties te melden. Als je investeert in virtuele valuta, of er transacties mee doet, kunnen we daar soms vragen over stellen. [...]

Link: https://www.rabobank.nl/p...n-opnemen/virtuele-valuta

Voor bedrijven is het inderdaad niet toegestaan:

Bedrijven:
Het is niet toegestaan om via een Rabobankrekening zakelijk virtuele valuta, zoals bitcoin, te kopen of verkopen. Dat heeft te maken met de risico’s van deze cryptovaluta en met het feit dat we onvoldoende zicht hebben op deze transacties. We leggen uit hoe dat zit. [...]

Link: https://www.rabobank.nl/b...ontvangen/virtuele-valuta
Ah dat is goed om te horen. Ander puntje. Voor de mensen die profits vanuit NFT bronnen overstorten. Hier krijg je wel echt gezeik mee met een van de Nederlandse banken hoorde ik. Kennis werkt op witwas afdeling van ABN en geldstromen vanuit NFTs worden als niet transparant aantoonbaar gezien. Hiermee krijg je dus uiteindelijk een sluiting. Komt omdat je niet kan aantonen wie de koper is en waar zijn funds vandaan komen (hoog risico).

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

dannelini schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:49:
[...]

Ah dat is goed om te horen. Ander puntje. Voor de mensen die profits vanuit NFT bronnen overstorten. Hier krijg je wel echt gezeik mee met een van de Nederlandse banken hoorde ik. Kennis werkt op witwas afdeling van ABN en geldstromen vanuit NFTs worden als niet transparant aantoonbaar gezien. Hiermee krijg je dus uiteindelijk een sluiting. Komt omdat je niet kan aantonen wie de koper is en waar zijn funds vandaan komen (hoog risico).
Thanks,

Gelukkig heb ik mijn NFT opbrengsten van sites als OpenSea tot nu toe via Metamask mijn ETH op exchanges laten instromen.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Coldcat schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:10:

[Afbeelding]

Bizar he, stond gisteren ook een artikel in de telegraaf. :)
BITDao was een kleine groene kaars van +6% gisteren. :)

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Komt omdat je niet kan aantonen wie de koper is en waar zijn funds vandaan komen (hoog risico).
Is dat echt hun argumentatie? Want dat kan ik als ik BTC verkoop ook niet.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Glenn Hoddle schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:58:
[...]

Net als met zoveel nieuwe regelgeving, regeert ook hier vaak de vorm van de dag. En dan bedoel ik, laat 5 mensen binnen die bank met dezelfde functie, verspreid over verschillende filialen dit beoordelen en je krijgt minimaal 2 verschillende antwoorden/uitkomsten.

Nice avatar btw. Wilde het van de week al zeggen maar kwam er niet van en nu na dagen vind ik hem nog steeds mooi.

[ Voor 11% gewijzigd door Ngangatar op 17-02-2022 13:01 ]

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
[...]

Ik kijk ook niet als ik aandelen verkoop via deGiro aan wie ik het verkoop. vind het een beetje vreemd argument inderdaad.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ha, misschien zo weer een reden om moon te roepen.

• Gelukszoekr
Volgens mij moeten tegenwoordig de gereguleerde crypto aanbieders in Nederland bewijs verzamelen van welke wallet van wie is. Wat een wassen neus is natuurlijk. Het is het krampachtig proberen grip te krijgen op deze wereld onder de noemer van anti-witwaspraktijken.

En aan de andere kant, in de bankwereld... iets gedateerd, maar wel relevant:

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:20

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

[...]

Dan zullen ze ook wel blij worden van Monero :+ Succes met je chain-analysis! Er is een reden waarom ransomware/dark markets zijn overgestapt van Bitcoin...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

[...]

Ik denk dat het een stuk genuanceerder ligt dan je nu zegt, hoewel dit van mij uit puur een gevoel is. :)

Waarschijnlijk zullen banken een extra controle doen en om wat meer informatie vragen wanneer je grote bedragen (bijv. boven de €10.000,-) vanaf een crypto-gerelateerde bron op je bankrekening laat storten. Ik kan mij voorstellen dat banken dan eerder genoegen nemen met een lijst aan koop/verkoop orders van een grote exchange dan wanneer je moet zeggen "ik heb een NFT van een aap verkocht".

In dat opzicht is het geld verdienen aan NFTs denk ik nog te nieuw, waardoor er geen duidelijke regels zijn. De verkoop van een NFT zou dan wat eerder als witwassen gezien kunnen worden dan normaal handelen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Waah
[...]

Houd mijn hart dan vast met de ultra-shitcoins in het BNB shitcoin casino....
"Waar komt het geld vandaan van... ehh.... Safe...Moon?.... zeg ik datr goed?"
"Nou, ik heb dat virtuele muntje gekocht, toen stapten er allemaal sukkels na mij in, en vervolgens heb ik verkocht en zijn zij de centen kwijt/minder waard"

spoiler:
"Oh, uw heeft gehandeld, prima" :+

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dus als je duizenden euros per jaar over maakt naar crypto exchanges, en dat 4x/5x terug op je rekening terug stort en ze gaan daar dan vragen over stellen is toch een beetje onzinning.

Bewijs is er al in de bank overboekingen :X

• Gelukszoekr
Xqlus1ve schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:37:
Dus als je duizenden euros per jaar over maakt naar crypto exchanges, en dat 4x/5x terug op je rekening terug stort en ze gaan daar dan vragen over stellen is toch een beetje onzinning.

Ze gaan niks vragen hoor. Ze gooien gewoon je bankrekening op slot vanwege mogelijk malafide activiteiten.

Dan mag je zelf gaan bellen. 40min in de wachtrij staan. Op eigen kosten. En daarna hun ervan overtuigen dat de transactie die je zelf hebt gedaan, heel bewust in niet onder dwang. En of je alsjeblieft weer toegang mag tot je rekening. Dit heb ik meegemaakt laatst.

Ik post hier wel vaker voorbeelden van de wanpraktijken van banken. Wat een parasieten :r

• dannelini
Het probleem zit in de witwas gevoeligheid. Een exchange met hoge liquiditeit en orderbooks is daarbij makkelijker te traceren dan iemand die via TornadoCash ETH in z'n wallet heeft gegooid en daarna bij jou een NFT heeft gekocht. De bank wil dit niet uitzoeken en denkt daarbij dat het een te hoog risico voor ze is. Dit is wat ik heb gehoord. Verder weet ik er niks vanaf. Het vraagstuk blijf, wanneer de bank opvraagt waar je funds vandaag hebt gehaald dan moet je aantonen hoe je die hebt verkregen. Als dit verkregen hebt via een exchange met een orderbook dan kom je er dus beter vanaf dan dat je een plaatje van een aap anoniem geflipt hebt voor 10000% rendement.

• Waah
Xqlus1ve schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:37:

als je 2000 euro overmaakt, en er komt 4000 terug.... tja das niet vreemd.

Als je 2000 overmaakt, en er komt 30.000 terug tja. Dat zijn banken toch niet gewend., O-)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Waah schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:02:
[...]

als je 2000 euro overmaakt, en er komt 4000 terug.... tja das niet vreemd.

Als je 2000 overmaakt, en er komt 30.000 terug tja. Dat zijn banken toch niet gewend., O-)
Waar kan ik 2000 overmaken zodat ik 30k terug krijg? :D ;)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:45:
[...]

Ze gaan niks vragen hoor. Ze gooien gewoon je bankrekening op slot vanwege mogelijk malafide activiteiten.

Dan mag je zelf gaan bellen. 40min in de wachtrij staan. Op eigen kosten. En daarna hun ervan overtuigen dat de transactie die je zelf hebt gedaan, heel bewust in niet onder dwang. En of je alsjeblieft weer toegang mag tot je rekening. Dit heb ik meegemaakt laatst.

Ik post hier wel vaker voorbeelden van de wanpraktijken van banken. Wat een parasieten :r
Lering hieruit: Neem een crypto-debet kaart en betaal direct vanuit je crypto, zonder tussenkomst van bank. (Kan ook uit assets zoals USDT, EUR, etc...)

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-01 11:29
MicroWhale schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:03:
[...]

kava1vcdht4dvsqzz2v2t3m7x54scjznpvwz3nwm78x

Echt waar!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:15
Gaat de 43K het houden of... :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• keepitfrosty

• Waah
MicroWhale schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:03:
[...]

Shitcoin-topic volgen :+ tijdens een bullrun.

De verhouding is te halen. De bedragen zijn wel anders bij mij O-)

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:55
Met een balans van 0,71ct niet heel overtuigend! ;)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• jvel92
dannelini schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:45:
Het probleem zit in de witwas gevoeligheid. Een exchange met hoge liquiditeit en orderbooks is daarbij makkelijker te traceren dan iemand die via TornadoCash ETH in z'n wallet heeft gegooid en daarna bij jou een NFT heeft gekocht. De bank wil dit niet uitzoeken en denkt daarbij dat het een te hoog risico voor ze is. Dit is wat ik heb gehoord. Verder weet ik er niks vanaf. Het vraagstuk blijf, wanneer de bank opvraagt waar je funds vandaag hebt gehaald dan moet je aantonen hoe je die hebt verkregen. Als dit verkregen hebt via een exchange met een orderbook dan kom je er dus beter vanaf dan dat je een plaatje van een aap anoniem geflipt hebt voor 10000% rendement.
Van een exchange kun je de geldstromen evengoed niet traceren. Exchanges kunnen/worden ook gebruikt om de herkomst van het geld lastiger traceerbaar te maken.

Persoonlijk denk ik dat het in de toekomst alleen maar lastiger gaat worden om je crypto winsten uit te laten keren aan de traditionele consumenten banken. Partijen als crypto.com kun je gebruiken om grote aankopen mee te financieren of je dagelijkse uitgaven.

Wil je echt flink gaan cashen, moet je voorbereid zijn op lastige vragen van de bank. Of op zoek naar een alternatief. Er komen vanzelf wel crypto vriendelijke banken/landen.
Pagina: 1 ... 104 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!