Ja klopt, dan moet ik even wat overhevelen uit de liquidity poolsBTFD schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:10:
[...]
Met een balans van 0,71ct niet heel overtuigend!
Ah, jammer, had liever dat ik het geld overmaak en dat er dan direct eentje terugkwam met een x15 bedrag.Waah schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:10:
[...]
Shitcoin-topic volgentijdens een bullrun.
De verhouding is te halen. De bedragen zijn wel anders bij mij
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
If it sounds too good to be true....MicroWhale schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:14:
[...]
Ah, jammer, had liever dat ik het geld overmaak en dat er dan direct eentje terugkwam met een x15 bedrag.
Nee had ik toch wel 2 maanden voor nodig
Daarna was het feest bij mij ook voorbij trouwens.
Asl goed heeft @Mooody hier voldoende ervaring mee maar heeft hij ook vooraf dit besproken met de bank om issues te voorkomen. Van belang is dat je het kunt aantonen en transparant bent, hoe arrogant een bank dan ook is.jvel92 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:11:
[...]
Van een exchange kun je de geldstromen evengoed niet traceren. Exchanges kunnen/worden ook gebruikt om de herkomst van het geld lastiger traceerbaar te maken.
Persoonlijk denk ik dat het in de toekomst alleen maar lastiger gaat worden om je crypto winsten uit te laten keren aan de traditionele consumenten banken. Partijen als crypto.com kun je gebruiken om grote aankopen mee te financieren of je dagelijkse uitgaven.
Wil je echt flink gaan cashen, moet je voorbereid zijn op lastige vragen van de bank. Of op zoek naar een alternatief. Er komen vanzelf wel crypto vriendelijke banken/landen.
Holy crap, dat is wel wat anders dan dat Tezos-logo'tje. Vette shit, dat wel.Coldcat schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:10:
Zo ziet $150m sponsering voor 3 jaar eruit! Wat een geld
[Afbeelding]
https://nl.motorsport.com...-f1-seizoen-2022/8220218/
Welk groot platfrom zit er nog niet in de F1?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Altijd genieten zo vlak voor het weekendPelox schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:42:
Dumperdedump donderdag.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
"Separatisten in het oosten van Oekraïne beschuldigen het regeringsleger ervan meerdere aanvallen te hebben uitgevoerd. Het vuur zou vier keer zijn geopend in 24 uur tijd. Het Oekraïense leger ontkent dat en beweert dat juist de pro-Russische rebellen de regeringstroepen hebben beschoten. " van nu.nlPelox schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:42:
Dumperdedump donderdag.
Tja op zulke berichten reageren de markten wel denk ik
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dumps gaan al 2 dagen gelijk op met de oorlogsberichtgeving op CNN.
Doe maar een dump... goedkoop inkopen is nooit een straf.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Wacht dan maar tot bloody Sunday.MicroWhale schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:48:
Doe maar een dump... goedkoop inkopen is nooit een straf.
Nou, de oorlog lijkt er toch te komen. 30k soon boys!
Maar goed, wij maken ons druk om kutmunten en gasprijzen, terwijl zojuist een kleuterschool kapot is geschoten in Oekraïne…
Maar goed, wij maken ons druk om kutmunten en gasprijzen, terwijl zojuist een kleuterschool kapot is geschoten in Oekraïne…
Op basis van welke informatie? Seperatisten die oorlogje spelen houd niet automatisch in dat Rusland oorlog gaat voeren.Deman23 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:56:
Nou, de oorlog lijkt er toch te komen. 30k soon boys!
Nee hooguit dat ze binnenvallen om het land te stabiliserenXqlus1ve schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:00:
[...]
Op basis van welke informatie? Seperatisten die oorlogje spelen houd niet automatisch in dat Rusland oorlog gaat voeren.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Eerst maar eens meer berichtgeving afwachten. Er is momenteel veel (mis)informatie vanwege verschillende belangen.Ronald.42 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:01:
[...]
Nee hooguit dat ze binnenvallen om het land te stabiliseren
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Mee eens, maar het gaat nu even niet de goede kant op....Ngangatar schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:03:
[...]
Eerst maar eens meer berichtgeving afwachten. Er is momenteel veel (mis)informatie vanwege verschillende belangen.
Ontopic when bounce??
Dit gebeurt werkelijk de hele tijd, dus tenzij de markten zich om een of andere reden daar fysiek in een loopgraaf gewurmd hebben lijkt het me beter als ze zich weer met dingen bezig gaan houden waar ze wel enig verstand van hebben.sh4d0wman schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:46:
[...]
"Separatisten in het oosten van Oekraïne beschuldigen het regeringsleger ervan meerdere aanvallen te hebben uitgevoerd. Het vuur zou vier keer zijn geopend in 24 uur tijd. Het Oekraïense leger ontkent dat en beweert dat juist de pro-Russische rebellen de regeringstroepen hebben beschoten. " van nu.nl
Tja op zulke berichten reageren de markten wel denk ikEn dan natuurlijk extra op een dumpende donderdag en vrijdag dipdag
Maar eens een leuke munt zoeken weer om vanavond wat geld in te mieteren.
Bye 42K ....
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mooi toch? Tijd om wat fiat vrij te maken en wat limit orders aan te maken.
Hoezo, je kan toch weer je ding doen:Pelox schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:58:
Triest marktje.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Pfff dat Clear Junction (Instant & SEPA) op Kraken is ook een partijtje waardeloos zeg....
Duurde gewoon 17 hele seconden voordat mijn euro's via ABN op mijn Kraken account stond. Stelletje rentetrekkers...
Duurde gewoon 17 hele seconden voordat mijn euro's via ABN op mijn Kraken account stond. Stelletje rentetrekkers...
Ngangatar schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:11:
Pfff dat Clear Junction (Instant & SEPA) op Kraken is ook een partijtje waardeloos zeg....
mooi man die dip, ik zie dat mijn orders gehit zijn 👍
moet je nagaan he, ik koop deze dip terwijl er mensen zijn die hun Bitcoin verkopen voor euro's (was BTC/EUR pairing)
hun eigen keuze natuurlijk 👀
moet je nagaan he, ik koop deze dip terwijl er mensen zijn die hun Bitcoin verkopen voor euro's (was BTC/EUR pairing)
hun eigen keuze natuurlijk 👀
nothing stops this train
Je kan van Trump vinden wat je wil maar die had dit varkentje allang gewassen. Sterker, het varkentje had niet eens gewassen hoeven worden.
Dit riekt echt weer naar escaleren simpelweg omdat de covidstok er niet meer is en er een nieuwe stok gevonden moet worden.
Dit riekt echt weer naar escaleren simpelweg omdat de covidstok er niet meer is en er een nieuwe stok gevonden moet worden.
Gelukkig gaat de Spotify cashback van Crypto.com wel omhoog.
https://www.reddit.com/r/...sed_reimbursement_limits/
https://www.reddit.com/r/...sed_reimbursement_limits/
Trump? die een Iraanse generaal vermoorde en bijna daarmee de wereld al in WW3 stortte? die gered werd door generaals die zijn opdrachten niet wilden uitvoeren? Die Trump?Darrell schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:33:
Je kan van Trump vinden wat je wil maar die had dit varkentje allang gewassen. Sterker, het varkentje had niet eens gewassen hoeven worden.
Ja die ja.malarkan schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:39:
[...]
Trump? die een Iraanse generaal vermoorde en bijna daarmee de wereld al in WW3 stortte? die gered werd door generaals die zijn opdrachten niet wilden uitvoeren? Die Trump?
Voel mij geroepen om de dip te komen, alleen staan die nog iets lager. In mijn ogen een redelijk gezonde move om eerst de 39,3 te testen en dan hopelijk weer terug..
Maar als deze het niet houdt, riemen vast!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Dit is overduidelijk spam.roflexx schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:49:
[Afbeelding]
En nou?! Ik had toen straks al mn wachtwoord verandert, dus dan lijkt dit spam?!
Vind jij dat een betrouwbare link? Ik niet.roflexx schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:49:
[Afbeelding]
En nou?! Ik had toen straks al mn wachtwoord verandert, dus dan lijkt dit spam?!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Nee, totaal niet haha.OkkE schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:51:
[...]
Vind jij dat een betrouwbare link? Ik niet.
Hoe bedoel je dit? (mbt die stok bedoel ik, Biden vs. Trump doe ik niet aan mee, dat is m.i. kiezen tussen twee kwaden)Darrell schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:33:
Wat moeten ze met die stok doen dan?
[ Voor 10% gewijzigd door YES op 17-02-2022 17:01 ]
Ik heb zojuist de dip al gekocht, dus ff wachten, gaat nog wel stukkie lager.BTFD schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:50:
Voel mij geroepen om de dip te komen, alleen staan die nog iets lager. In mijn ogen een redelijk gezonde move om eerst de 39,3 te testen en dan hopelijk weer terug..
never NOOIT op links klikken, ga dan handmatig naar Binance en kijk hoe het ervoor staat...OkkE schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:51:
[...]
Vind jij dat een betrouwbare link? Ik niet.
nothing stops this train
riemen vast en een klets fiat ertegenaan dan 👍BTFD schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:50:
gisteren mijn CRO vast gezet voor 180 dagen, gelijk al met €230 in waarde gedaald 🥲
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 17-02-2022 17:06 ]
nothing stops this train
Mag je zelf invullen. Had de opmerking sowieso al niet moeten maken omdat dat alleen maar tot een offtopic discussie kan leiden... (zat me alleen te hoog om me ervan te weerhouden hem wel te maken)YES schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:00:
[...]
Hoe bedoel je dit? (mbt die stok bedoel ik, Biden vs. Trump doe ik niet aan mee, dat is m.i. kiezen tussen twee kwaden)
Wat moeten ze met die stok doen dan?
NOOIT op links klikken, dus op rechtsKol Nedra schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:03:
[...]
never NOOIT op links klikken, ga dan handmatig naar Binance en kijk hoe het ervoor staat...
UberLurker Departement #GG.
Mijn 3500 voor Jade was vrij snel naar 2200 gedaald. Bijna hersteld en nu weer een dip. Pijnlijk. Maar intussen gewoon genieten van alle voordelen. HODLKol Nedra schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:04:
[...]
riemen vast en een klets fiat ertegenaan dan 👍
gisteren mijn CRO vast gezet voor 180 dagen, gelijk al met €230 in waarde gedaald 🥲
Hey er worden orders gehit, mooizo
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
geen andere keuze nu dan HODL 🤣AlterBridge schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:10:
[...]
Mijn 3500 voor Jade was vrij snel naar 2200 gedaald. Bijna hersteld en nu weer een dip. Pijnlijk. Maar intussen gewoon genieten van alle voordelen. HODL
maar idd, genieten van gratis Spotify en korting op dagelijks leven 👍
nothing stops this train
Dit is toch nog geen dip? Of is mijn tracker kapot?
Van het weekend stonden we lager.
Ik heb wat FTT gekocht om te staken. Hiermee mag ik 1 ERC20 withdrawal per dag doen. Aangezien ik een deel van de aangekocht ETH verplaats is dat handig. Ook voor de stables naar de 12% platformen scheelt dit 10 USD per transactie.
Hetzelfde bedrag staken komt op hetzelfde voordeel neer maar ik zie vanzelf de investering terugkomen hiermee.
Van het weekend stonden we lager.
Ik heb wat FTT gekocht om te staken. Hiermee mag ik 1 ERC20 withdrawal per dag doen. Aangezien ik een deel van de aangekocht ETH verplaats is dat handig. Ook voor de stables naar de 12% platformen scheelt dit 10 USD per transactie.
Hetzelfde bedrag staken komt op hetzelfde voordeel neer maar ik zie vanzelf de investering terugkomen hiermee.
[ Voor 66% gewijzigd door Coldcat op 17-02-2022 17:41 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Jawel, dit is wel een dip. Maar om 18 uur wordt het weer stijgen.
Met alle respect @Mooody maar nu sla je de plank behoorlijk mis. Waarvoor ben je te laat precies? Moonbeam mainnet is een maand geleden live gegaan. Dit is pas de basis en het absolute begin van het Moonbeam network. (En een enorme boost voor Polkadot.) Als je zo redeneert dan kan je beter stellen dat het alleen lucratief is om aan een ICO mee te doen. Heb je deze gemist dan ben je in jou ogen dus te laat. Wat je nu inderdaad moet doen is op zoek gaan naar de blue chip crypto's van een volgende bull run. Het zullen veelal niet de coins zijn die nu in de schijnwerpers staan. Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar naar mijn mening is juist Moonbeam hiervoor een goede kandidaat. Mits je in het Polkadot network blijft geloven. MOVR kwam toevallig in de juiste periode uit en kan je nu niet vergelijken met het pas uitgekomen Moonbeam. Dat is ook een fact. Mochten we in een diepe crypto winter belanden dan is het toch ook lucratief om een ETH onder de 500 dollar op te pikken? Of een DOT voor 5 dollar? Of ben je dan te laat?Mooody schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 23:59:
Lekker lachen met die GLMR als je vorig jaar DOT/KSM hebt gekocht. MOVR was nog een factor 20 lucratiever (fact). Nu ben je te laat (imo) en moet je deze shit lekker laten liggen.
Even een jaar vooruit denken en coins kopen die dan hype kunnen zijn. Heel ongemakkelijk en niet voldoenend op korte termijn. Hint: het zullen niet de coins zijn die nu in de schijnwerpers staan.
Je kwam hier laatst met Helium aanzetten. Waarom zou dit wel een goede aankoop moeten zijn voor 26 dollar terwijl je twee jaar geleden Helium voor onder de 0,26 kon oppikken? Zijn de fundamentals nu ineens anders om die prijs te rechtvaardigen? Of ben je gewoon twee jaar te laat? Nee ik snap deze rant tegen Moonbeam niet zo.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
That didn't aged well.Glenn Hoddle schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:40:
Jawel, dit is wel een dip. Maar om 18 uur wordt het weer stijgen.
Saluti
ik mag serieus hopen dat je hier niet ingetrapt bent toch?roflexx schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:49:
[Afbeelding]
Mocht je sarcastisch geweest zijn, ga altijd zelf naar de echte url van een bedrijf, dus netflix of binance en nooit via een link uit een sms of mail, nooit, maar dan ook nooit.
Werkt zeer prettig op dit momentNgangatar schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:11:
Heb nergens op geklikt nee:)mannowlahn schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 18:38:
[...]
ik mag serieus hopen dat je hier niet ingetrapt bent toch?![]()
Mocht je sarcastisch geweest zijn, ga altijd zelf naar de echte url van een bedrijf, dus netflix of binance en nooit via een link uit een sms of mail, nooit, maar dan ook nooit.
de orders zijn gehit, thx bears! 🙌
nothing stops this train
Zo dit was het laatste zetje voor mijn orders. Ook gehit.Kol Nedra schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:10:
de orders zijn gehit, thx bears! 🙌
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
$41,2K....📉
[ Voor 14% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 17-02-2022 19:23 ]
Heb nu meerdere signalen van dit bericht gehoord. Leak bij Binance?roflexx schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:49:
[Afbeelding]
Van de week een zooitje shitcoins verkocht. Kan zometeen het zooitje terugkopen met flinke korting.
Spam? Scam zul je bedoelen.roflexx schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:49:
[Afbeelding]
denk dat daar ook niet veel in te lezen is.😡Darrell schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:30:
Dear diary....
Succesvol 39,5k testen is bullish las ik ergens…(Ow, dat was ik zelf 😅)
Vandaag wel lekker kunnen traden met die storm...
Twee tuinstoelen en een bloempot kwijt maar nu wel vijf extra struiken, een picknicktafel, drie katten, een grote parasol en twee gratis trampolines rijker!
Moon!
Twee tuinstoelen en een bloempot kwijt maar nu wel vijf extra struiken, een picknicktafel, drie katten, een grote parasol en twee gratis trampolines rijker!
Moon!
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ben het helemaal met je eens. Wie ben ik om een GLMR te betwijfelen en wel bijv. HNT te noemen als een interessante investering. Lekker arrogante opmerking van mijzwembroek schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 18:04:
[...]
Met alle respect @Mooody maar nu sla je de plank behoorlijk mis. Waarvoor ben je te laat precies? Moonbeam mainnet is een maand geleden live gegaan. Dit is pas de basis en het absolute begin van het Moonbeam network. (En een enorme boost voor Polkadot.) Als je zo redeneert dan kan je beter stellen dat het alleen lucratief is om aan een ICO mee te doen. Heb je deze gemist dan ben je in jou ogen dus te laat. Wat je nu inderdaad moet doen is op zoek gaan naar de blue chip crypto's van een volgende bull run. Het zullen veelal niet de coins zijn die nu in de schijnwerpers staan. Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar naar mijn mening is juist Moonbeam hiervoor een goede kandidaat. Mits je in het Polkadot network blijft geloven. MOVR kwam toevallig in de juiste periode uit en kan je nu niet vergelijken met het pas uitgekomen Moonbeam. Dat is ook een fact. Mochten we in een diepe crypto winter belanden dan is het toch ook lucratief om een ETH onder de 500 dollar op te pikken? Of een DOT voor 5 dollar? Of ben je dan te laat?
Je kwam hier laatst met Helium aanzetten. Waarom zou dit wel een goede aankoop moeten zijn voor 26 dollar terwijl je twee jaar geleden Helium voor onder de 0,26 kon oppikken? Zijn de fundamentals nu ineens anders om die prijs te rechtvaardigen? Of ben je gewoon twee jaar te laat? Nee ik snap deze rant tegen Moonbeam niet zo.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
FTFYMooody schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:49:
[...]
Ik was gisteren behoorlijk knorrig moody (wegens omstandigheden).
Dat verhaal heeft mij wel doen aansporen om dat helium eens te bekijken.Mooody schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:49:
[...]
Ben het helemaal met je eens. Wie ben ik om een GLMR te betwijfelen en wel bijv. HNT te noemen als een interessante investering. Lekker arrogante opmerking van mijIk was gisteren behoorlijk knorrig (wegens omstandigheden). Ben al gequote, anders had ik die post al lang verwijderd
Uiteindelijk een beetje in het helium topic hier lopen omspitten.
Conclusie: ik kon voor mezelf de aanschafprijs voor zo'n miner niet rechtvaardigen dan beter gewoon die centen in crypto proppen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9v2NEXWylehkXQX4wZbUN0Op.jpg?f=user_large)
Gelukkig staan we er nu beter voor qua waarde dan toen ik deze spam/scam in het najaar in de mail kreeg
:strip_exif()/f/image/Da6gOdBqmBypL2YsyW3p4yWZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Oftewel, klik niet op links in mail en sms
[ Voor 58% gewijzigd door DaWayne op 17-02-2022 19:57 ]
He gets @Ngangatar, dat gechill van jou en dat Kraken.. heb een uur geleden vanaf de ING wat overgemaakt. Maar staat er nog niet op
Je klinkt een soort van menselijk.....Mooody schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:49:
[...]
Ben het helemaal met je eens. Wie ben ik om een GLMR te betwijfelen en wel bijv. HNT te noemen als een interessante investering. Lekker arrogante opmerking van mijIk was gisteren behoorlijk knorrig (wegens omstandigheden). Ben al gequote, anders had ik die post al lang verwijderd
ieuwww.....
komt door ING denk ik, banken werken niet in de avond toch?Skrunsies schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:13:
He gets @Ngangatar, dat gechill van jou en dat Kraken.. heb een uur geleden vanaf de ING wat overgemaakt. Maar staat er nog niet op
nothing stops this train
Welke methode? Die ene met instant erbij?Skrunsies schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:13:
De kleine lettertjes zeggen dat als je bank geen instant sepa ondersteund, het iets langer kan duren. Ik zit bij ABN en ik weet dat volgens mij @Crawl NL via de Rabo overmaakt.
ING blijkbaar ook. Ff wachten nog Kruns, vervelend.... Dotjes erbij halen overigens?
https://www.ingwb.com/en/...lections/instant-payments
[ Voor 13% gewijzigd door Ngangatar op 17-02-2022 20:18 ]
Nee, dit is per bank verschillend.Kol Nedra schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:16:
[...]
komt door ING denk ik, banken werken niet in de avond toch?
De banken willen nu eerst zelf de dip even kopen dus ze hebben SEPA even op pauze gezet. Als hun ordertjes allemaal gevuld zijn kom je vanzelf aan de beurt @Skrunsies
Deze toch?Ngangatar schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:16:
[...]
Welke methode? Die ene met instant erbij?
De kleine lettertjes zeggen dat als je bank geen instant sepa ondersteund, het iets langer kan duren. Ik zit bij ABN en ik weet dat volgens mij @Crawl NL via de Rabo overmaakt.
:strip_exif()/f/image/YhRUOsDIFMjWJjvsSqLYI7ld.jpg?f=fotoalbum_large)
YES schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:17:
De banken willen nu eerst zelf de dip even kopen dus ze hebben SEPA even op pauze gezet. Als hun ordertjes allemaal gevuld zijn kom je vanzelf aan de beurt @Skrunsies
Als we doordippen, morgen nog ff een letsjumpintotheweekend deposit doen.YES schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:17:
Die (NL) ja.Skrunsies schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:19:
[...]
Deze toch?
[Afbeelding]
[...]
[Afbeelding]
Hahaha, deze is geniaal!
NL
Het was meer een test. Kijken als het echt zo snel ging. Geen idee wat ik dan zou kopen. Denk GLMR ( of stiekem toch DOT
Die in het engels is zo lullig.Skrunsies schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:25:
[...]
NL![]()
Het was meer een test. Kijken als het echt zo snel ging. Geen idee wat ik dan zou kopen. Denk GLMR ( of stiekem toch DOT)
[...]
Morgen en in het weekend weer +20% en daarna weer van voor af aan. Het lijken verdomme wel stonks. Saaie munten
Dat dit nog niet is langs gekomen hier vandaag? Opvallend.
OFFICIAL: Ukraine passes law legalizing #Bitcoin 🇺🇦 pic.twitter.com/gjjZ9tUUZ2
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 17 februari 2022
https://opensea.io/seaart
GLMR wordt wel steeds aantrekkelijker hè qua inkoopprijs. Benieuwd wat Mooody daarvan denkt.
Net zoals El Salvador was het niet terug te zien aan de koers.. dus hier ook niet.enomiss schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:31:
Dat dit nog niet is langs gekomen hier vandaag? Opvallend.
[Twitter]
Het is mij nog nooit overkomen dat een transactie van ING naar dat Instant SEPA-adres van Kraken er binnen een uur stond. Minstens 3 uur, oftewel ye ol' regular SEPA.
Gei***bende is het!Ray_ schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:34:
Het is mij nog nooit overkomen dat een transactie van ING naar dat Instant SEPA-adres van Kraken er binnen een uur stond. Minstens 3 uur, oftewel ye ol' regular SEPA.
En dat het bij de ING niet werkt is de schuld van de Rabobank!
Hmm. Lower low en Lower high op de weekly tot nu toe....
[ Voor 14% gewijzigd door HollovVpo1nt op 17-02-2022 20:40 ]
Nice. Moon dus.HollovVpo1nt schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:40:
Hmm. Lower low en Lower high op de weekly tot nu toe....
Zero.
Nu ik jouw naam zie, jij had meen ik ook instant sepa via rabo, right? Naar Kraken.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/lB3PHwuBTBjRw5w43jEtfWBb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MU6MWGGYAx33CHADAZduuLC1.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O1wtq9ByOCBoSYLPBZXR1Le7.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BT3AWByU1sqi7AFJ9Z0GmepT.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rzyFFzxTkp2YcpBmB5qsz9F4.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/4cvhN4j3F6n5hfpl3wfZTEgy.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/1UbqLEHrj3CNs1EfZkyxZq46.png?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LoC2hkpAKIYlergSn5IDal8n.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jqYbSQAgV1uPgGQqYmr40XvQ.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HoJx0n4vkNIFvuPAMARxdMfx.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YJvoBK5UkxqSp0KZLczru2ov.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/37Bwo1DRyHYQZwkDuB83nXUg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6hoMwZf3bpPMvgeBubEJ1Y3w.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xnOKSsXtNA4VNbZoev6e3qPB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/oTGQpkb1gg52XeqsxIaEmqRS.png?f=fotoalbum_large)