Zero.
Ik klikte op de button maar er gebeurde helaas niets.DaWayne schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:54:
[Afbeelding]
Gelukkig staan we er nu beter voor qua waarde dan toen ik deze spam/scam in het najaar in de mail kreeg[Afbeelding]
Oftewel, klik niet op links in mail en sms
Scam!
zag dit gisteren ook langskomen..... ik snap er niks van wat jullie hiermee bedoelen 😌
nothing stops this train
enomiss schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:31:
Dat dit nog niet is langs gekomen hier vandaag? Opvallend.
[Twitter]
Sowieso hebben nieuws pumps en nieuws dumps de neiging om volledig te retracen. Er komt iets heel positiefs uit en we pumpen 10%. Een paar dagen later zijn we weer waar we waren. Zelfde verhaal met dumps, ook die zie je meestal volledige retracen. Uiteindelijk gaat de markt gewoon weer verder met waar het was. Een nieuws pump of dump is vrijwel altijd een tijdelijk iets. Ga je kijken naar weken, maanden of nog langer doet de koers zijn ding zonder dat tijdelijk nieuws iets uitmaakt.
Het is een oude decision game voor productie / geld optimalisatie via trading. Om uiteindelijk uit te komen op paperclip world dominance via AI en drones, tot uiteindelijk universe. Later krijg je optie om next universes te doen. (Wa herhaling van zetten is met wat aangepaste parameters)Kol Nedra schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:14:
[...]
zag dit gisteren ook langskomen..... ik snap er niks van wat jullie hiermee bedoelen 😌
Voor een simpele html game is het uiterst verslavend.
Houden zoKol Nedra schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:14:
[...]
Had hem in 6 uurtjes uitgespeeld
Sorry baas
Enne half miljard paperclips? Dan heb je nog ff te gaan
[ Voor 14% gewijzigd door Waah op 17-02-2022 21:37 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Haha ik had al 1 order klaar staan. Zonet wel via de Bitvavo route nog extra funds naar Kraken gestuurd. Dat was wel zo goed als instant. Alles staat alweer in staking.Skrunsies schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:52:
[...]
Ik niet wacht nog op mijn instant payment
Welke coin heb je hiervoor gebruikt? Ik heb gisteravond XLM naar Binance gestuurd, transactie stond vanmorgen nog steeds op "Sending" en XLM withdrawals waren opeens uitgeschakeld.zwembroek schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:54:
[...]
Haha ik had al 1 order klaar staan. Zonet wel via de Bitvavo route nog extra funds naar Kraken gestuurd. Dat was wel zo goed als instant. Alles staat alweer in staking.
Support gevraagd, kunnen geen enkele indicatie geven wanneer withdrawals weer werken en wanneer mijn transactie wordt geprocessed.
K*t Bitvavo.
XRPBananeman schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:58:
[...]
Welke coin heb je hiervoor gebruikt? Ik heb gisteravond XLM naar Binance gestuurd, transactie stond vanmorgen nog steeds op "Sending" en XLM withdrawals waren opeens uitgeschakeld.
Support gevraagd, kunnen geen enkele indicatie geven wanneer withdrawals weer werken en wanneer mijn transactie wordt geprocessed.
K*t Bitvavo.
Ja dat kan je doen ja. Bitvavo > Kraken > Ledger komt op hetzelfde neer.dylan_ schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 22:03:
Mooi moment om mijn eerste GLMR aankoop te doen en te staken. Ik wil het op mijn MetaMask wallet zetten maar wat is de goedkoopste manier? Litebit verkoopt rechtstreeks GLMR maar fees zijn beetje te hoog. Bitvavo > Binance > MetaMask?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik denk dat het mooiste moment de 20e gaat zijn als ie op 0,50 cent staat ofzo.dylan_ schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 22:03:
Mooi moment om mijn eerste GLMR aankoop te doen en te staken. Ik wil het op mijn MetaMask wallet zetten maar wat is de goedkoopste manier? Litebit verkoopt rechtstreeks GLMR maar fees zijn beetje te hoog. Bitvavo > Binance > MetaMask?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik heb tradingview al even niet meer open (en wil dat ook niet). Nog boven de 40k?sjorremans schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 22:21:
Gaat weer lekker he mannen 😂 triest zooitje op dit moment
[ Voor 4% gewijzigd door YES op 17-02-2022 22:22 ]
Net aan, 40.1K…YES schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 22:22:
[...]
Ik heb tradingview al even niet meer open (en wil dat ook niet). Nog boven de 40k?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
40,095 aangetiktYES schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 22:22:
[...]
Ik heb tradingview al even niet meer open (en wil dat ook niet). Nog boven de 40k?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
nothing stops this train
Op de 25, zou ie t houden? Anders 99?
en aans löpt wa vast
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dacht gisteren gebruik nog eens Bitvavo, en wat denk je ook mijn XLM is pending...Bananeman schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:58:
[...]
Welke coin heb je hiervoor gebruikt? Ik heb gisteravond XLM naar Binance gestuurd, transactie stond vanmorgen nog steeds op "Sending" en XLM withdrawals waren opeens uitgeschakeld.
K*t Bitvavo.
Volgens mij hebben ze troubles met hun nodes...
Bitvavo niet te vertrouwen!
[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 17-02-2022 23:00 ]
nothing stops this train
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Nee, werkt hier prima.Coldcat schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 23:02:
Kraken down bij meer mensen?
Edit: Maar wel een relevante melding: The exchange is currently undergoing maintenance. Please try again shortly.
[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 17-02-2022 23:04 ]
Ja op mijn 20 XLM valt dat nog mee...Kol Nedra schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 22:59:
XLM -7.2% afgelopen 24 uur 😢
Bitvavo niet te vertrouwen!
Voorlopig ben ik wel ff klaar met die gasten..., was te lui om een sepa te doen via CBPro.
Spel tip 7, laat je niet door gemakzucht leiden
[ Voor 24% gewijzigd door BoulaMouzer op 17-02-2022 23:09 ]
Alleen krakend down.Coldcat schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 23:02:
Zero.
Onderhoud.Coldcat schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 23:02:
/f/image/6QMn6FsgVqSJjTphMhx29HmQ.png?f=fotoalbum_large)
Zie ook https://status.kraken.com/
Ik was nog net op tijd met wat KSM te kopen. Heb volgens mij nog nooit zoveel in 1 keer gekocht. Heb volgens mij wel eens het dubbele moeten betalen voor een fractie van dit aantal
Het ligt niet aan de coin. Het ligt aan de exchange. Bitvavo is wat ik er hier van gelezen heb echt veruit de minst betrouwbare op het moment dat het erom spant.Vis schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 23:08:
Haha en nog altijd gebruiken mensen XLM via Bitvavo. Is toch al bewezen vaak under maintenance die coin. Nog een keer dan: NANO 😛
We gaan dus snel omhoogThe market is currently in cancel-only mode
Daarom ben ik ook niet zo'n fan van parachains, locked staking, etc. Ik heb voor KILT een aantal KSM weggezet, maar als ik gewoon rond +-300 USD had verkocht ipv had gelocked was ik beter af geweest. Maarja, is achteraf...Ray_ schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 23:06:
[...]
Ik was nog net op tijd met wat KSM te kopen. Heb volgens mij nog nooit zoveel in 1 keer gekocht. Heb volgens mij wel eens het dubbele moeten betalen voor een fractie van dit aantal
Sorry maar nog nooit last van gehad tijdens drukke periodes en withdrawen van NANO naar Binance hoor.. ligt toch echt aan XLM netwerk.YES schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 23:09:
[...]
Het ligt niet aan de coin. Het ligt aan de exchange. Bitvavo is wat ik er hier van gelezen heb echt veruit de minst betrouwbare op het moment dat het erom spant.
Heb wat BIT klaarstaan...22-2 13.00 uur in de gaten houdenTaro schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 23:12:
Ik heb de afgelopen dagen niet echt meegelezen, maar staat iedereen klaar voor TAP Launchpad op ByBit? https://www.bybit.com/en-...etail/?id=202202151600011.
[ Voor 5% gewijzigd door BoulaMouzer op 17-02-2022 23:15 ]
Ik heb mijn DOTS en KSM allemaal in flexible staking. Altijd zo gehad en aan geen enkele auction meegedaan. Lekker rewards opharken en als het weg moet is dat binnen 5 minuten gebeurd. Liever een pareltje bij een auction mislopen dan dat ik gedwongen een paar dieprode dagen mee moet maken.Taro schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 23:11:
[...]
Daarom ben ik ook niet zo'n fan van parachains, locked staking, etc. Ik heb voor KILT een aantal KSM weggezet, maar als ik gewoon rond +-300 USD had verkocht ipv had gelocked was ik beter af geweest. Maarja, is achteraf...
Een run van 8% omlaag in 24u. Dan de 15 minuut 7MA eindelijk als support pakken. Dan alle 1 minuut MA's als support pakken in de juiste volgorde. Nog geen 10 minuten later weer omlaag. Alle 1 minuut MA's in de juiste volgorde als support is mijn favoriete entry. Dat nog geen 10 minuten volhouden en geen run omhoog, pfff... Nu maar eens zien of de 40k het kan houden.
Paniek bij retail terwijl half belangwekkend crypto een paar dagen ergens anders zit.
Ik vind het moeilijk te peilen, als ik op aggr trade kijk worden er op dit niveau wel weer orders van rond de miljoen ingedrukt dus er zijn mensen die er vertrouwen in hebben en waarschijnlijk beter weten wat ze doen als ik 🤣🙈
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Monero and Cardano addresses are all on the list.
https://www.coindesk.com/...o-trucker-freedom-convoy/
Een heel gevaarlijke ontwikkeling in Canada en mijn voornaamste bezwaar tegen digitaal geld. Volledige controle door de Staat....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Klopt, je snapt het.sh4d0wman schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 01:35:
Tja dan neem je een nieuw adres. Het is niet slim om met een Exchange adres zulke donaties te doenWat nog kwalijker is opeens bevroren bankrekeningen hebben of een verzekering die opeens niks dekt.
Een heel gevaarlijke ontwikkeling in Canada en mijn voornaamste bezwaar tegen digitaal geld. Volledige controle door de Staat....
Edit: Wat niet in dit artikel staat is dat ze de 5 grote banken in Canada, 1 a 2 uur, uit de lucht hebben gehaald
om e.e.a. mogelijk te maken, leve de overheid, not
https://www.bleepingcompu...erious-hours-long-outage/
[ Voor 23% gewijzigd door RaptorXS op 18-02-2022 02:03 ]
https://www.crypto-inside...chterhand-warren-buffett/
Maar ondertussen heeft het fosiel wel in een bank geinvesteerd welke iets met Bitcoin is/wil/gaat doen. Kan alleen de bron even niet vinden.Bubba 2.0 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 02:17:
Munger (98), rechterhand van Buffett wil geen geslachtsziekte oplopen
https://www.crypto-inside...chterhand-warren-buffett/![]()
Diamond balls baby. We gaan wel weer een keer omhoog
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zal je efkes helpen:sh4d0wman schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 02:22:
[...]
Maar ondertussen heeft het fosiel wel in een bank geinvesteerd welke iets met Bitcoin is/wil/gaat doen. Kan alleen de bron even niet vinden.
Diamond balls baby. We gaan wel weer een keer omhooghoop ik
https://invezz.com/nl/nie...tt-dumpt-visa-mastercard/
Als ik terugdenk aan de vieze voegen waar mijn rechterhand is geweest, is het een wonder dat ‘ie geen geslachtsziekte heb opgelopen.Bubba 2.0 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 02:17:
Munger (98), rechterhand van Buffett wil geen geslachtsziekte oplopen
Anyway.
REKT.
Niet dat ik de markt kan timen, maar ik wacht wel op de Pingoprijzen.
Maktub
Oei, dat gaat sneller dan gedacht en eerste orders komen dan ook in zicht...BTFD schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:50:
om eerst de 39,3 te testen
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 06:50:
Gaan wij zo door de $40K zakken 📉 ??
RaptorXS schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 01:37:
[...]
Klopt, je snapt het.
Edit: Wat niet in dit artikel staat is dat ze de 5 grote banken in Canada, 1 a 2 uur, uit de lucht hebben gehaald
om e.e.a. mogelijk te maken, leve de overheid, not
https://www.bleepingcompu...erious-hours-long-outage/
https://opensea.io/seaart
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zeg nou zelf: Wat is nu -7% in cryptoland? Niks toch?
Voor de oplettende kijker: GLMR mag blijkbaar niet onder de 10500 sats?
DaT ZuLLeN wE dAN NoG wEl eEnS ZiEN!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik ben ambtenaar maar werk vandaag gewoon zoals de andere dagen deze week, met de volle 53% inzet!Ray_ schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:04:
"Het is weer weekend"? We zijn niet allemaal ambtenaar of al financieel onafhankelijk hè? Gewoon een werkdag vandaag.
En dan? Denk je dat het gros weet hoe je van Exchange naar nieuwe wallet kan obfuscaten? Van Exchange naar nieuwe wallet is gewoon een extra hop hè. Als je anoniem wilt blijven zal je wat meer moeite moeten doen.sh4d0wman schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 01:35:
Tja dan neem je een nieuw adres. Het is niet slim om met een Exchange adres zulke donaties te doenWat nog kwalijker is opeens bevroren bankrekeningen hebben of een verzekering die opeens niks dekt.
Ben met je eens dat wat Canada nu doet een grens te ver gaat. Beuk die convooi weg, arresteer de truckers, maar nu ineens de financiële wegen strafbaar maken is nogal heftig en laat idd zien dat de banken wereld gecontroleerd door de staat een zeer penibele situatie geeft.
We zijn op zoek naar een volgende blue chip voor de volgende bull run.mannowlahn schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:10:
Ik ben out of the loop, wat is er op 20 feb wat die moonbeam goedkoper maakt? Even los van het feit dat als iets te mooi klinkt het gewoon een nieuwe bitconnect is.
Kan ook over 2 jaar zijn maar je moet ergens beginnen toch 😎
Misschien maar tijdelijk wat verplaatsen naar Binance.Alpina schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:09:
[Afbeelding]
Spelen ze weer slim op in. Deze apy is voor 10 dagen voor de duidelijkheid.
Gaat in vanaf 21 feb. Toch maar wat kopen zondag?
https://opensea.io/seaart
Straks weer sussende woorden uit Moskou en dan bounce omhoog. Voor het einde van de Spelen komt er toch geen 'invasie'.BTFD schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:50:
Voel mij geroepen om de dip te komen, alleen staan die nog iets lager. In mijn ogen een redelijk gezonde move om eerst de 39,3 te testen en dan hopelijk weer terug..
Maar als deze het niet houdt, riemen vast!
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Tering dat is een hoge APY maar wat gebeurt er na die 10 dagen? Ik hou ze liever op de Ledger.Alpina schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:09:
[Afbeelding]
https://www.binance.com/e...b56f84782adb71bd8eac5a160zwembroek schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:40:
[...]
Tering dat is een hoge APY maar wat gebeurt er na die 10 dagen? Ik hou ze liever op de Ledger.
Max. Locked Staking Limit Per User 8 GLMR.
Voordat iedereen GLMR gaat kopen vanwege deze APY. Reken even voor jezelf uit hoeveel dit daadwerkelijk oplevert. Want adverteren met een "up to" APY van 239% terwijl het maar 10 dagen beschikbaar is, is op zijn zachts gezegd gewoon misleidend.Alpina schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:09:
[Afbeelding]
Een APY 239% is als het dagelijks compound een APR van 122%. Dat zou neerkomen op een APR van 0,65% per dag. Gebaseerd op dat je ook daadwerkelijk die 239% APY krijgt, want er staat "up-to".
Verschil tussen APY (Annual Percentage Yield) en APR (Annual Percentage Rate) is dat APY ook rekening houdt met het compounden van de uitgekeerde rente, het rente-op-rente effect. Dat men adverteert met een APY 239% gaat dan ook alleen op als je het een jaar lang laat staan, tegen stabiele rente percentages en dit ook blijft compounden.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Het makkelijkste voor de leek is:mannowlahn schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:08:
[...]
En dan? Denk je dat het gros weet hoe je van Exchange naar nieuwe wallet kan obfuscaten? Van Exchange naar nieuwe wallet is gewoon een extra hop hè. Als je anoniem wilt blijven zal je wat meer moeite moeten doen.
- Omzetten donatie bedrag naar Monero op de exchange
- Monero wallet installeren x2
- Exchange -> Monero w1 -> Monero w2 -> Donatie wallet
- Dan is er geen zichtbare link want w1 naar w2 is volgens mij niet te volgen. Anders voeg je w3 toe
Coinjoin, tumblers en andere zaken voor Bitcoin zijn lastiger. Daarvoor kun je wellicht beter een plukje kopen via een broker en dit met het lightning network doneren.
Dit is wel een usecase waarvoor crypto/Bitcoin ontworpen is. Dat dit faalt door verkeerd gebruik is jammer en zal wel weer misbruikt worden om de prijs omlaag te praten
Het is ook Glimmer dus dat hoor je goed...Wiley99 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:53:
Ik hoor steeds "glimmer" in mijn hoofd als ik jullie over GLMR zie praten. Kraaltjes en spiegeltjes of, in millennialtermen, bling bling. >:-)
Oh dan heb ik niet goed opgelet (zit er ook niet in), dacht dat het eigenlijk moon-iets was, river, beam, ray, crater...zwembroek schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:55:
[...]
Het is ook Glimmer dus dat hoor je goed...
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dan is de prijs nu voor GLMR een hele mooie prijs om in ieder geval de gemiddelde aankoopprijs lekker omlaag te brengen..
Zou nu niet erin fomoën, beter zondag dan is ie waarschijnlijk -50% van de huidige waarde.sjorremans schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:03:
Ik ga denk ik toch ook nog maar wat extra GLMR aanschaffen. Heb gekocht op 11 of 12 dollar..![]()
Dan is de prijs nu voor GLMR een hele mooie prijs om in ieder geval de gemiddelde aankoopprijs lekker omlaag te brengen..
Nice. Da's $35 waar je dan in die 10 dagen $1,37 extra op kan verdienen tov Moonbeam staking zelf.zwembroek schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:49:
[...]
Max. Locked Staking Limit Per User 8 GLMR.
Shut up and take my money!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
90% tuint in send 2 eth, get 3 eth of klikt op binance links uit hun sms. Bovenstaande klinkt leuk maar meerendeel heeft geen idee, ik acht de mensen die de truckers financieel willen bijstaan nog minder technisch begaafd.sh4d0wman schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:55:
[...]
Het makkelijkste voor de leek is:
- Omzetten donatie bedrag naar Monero op de exchange
- Monero wallet installeren x2
- Exchange -> Monero w1 -> Monero w2 -> Donatie wallet
- Dan is er geen zichtbare link want w1 naar w2 is volgens mij niet te volgen. Anders voeg je w3 toe![]()
Coinjoin, tumblers en andere zaken voor Bitcoin zijn lastiger. Daarvoor kun je wellicht beter een plukje kopen via een broker en dit met het lightning network doneren.
Dit is wel een usecase waarvoor crypto/Bitcoin ontworpen is. Dat dit faalt door verkeerd gebruik is jammer en zal wel weer misbruikt worden om de prijs omlaag te praten![]()
Waarom is het zondag een paar pinda's waard?Vis schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:07:
[...]
Zou nu niet erin fomoën, beter zondag dan is ie waarschijnlijk -50% van de huidige waarde.
Onnodige sneer naar mensen die opkomen voor hun grondrechten.mannowlahn schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:22:
[...]
90% tuint in send 2 eth, get 3 eth of klikt op binance links uit hun sms. Bovenstaande klinkt leuk maar meerendeel heeft geen idee, ik acht de mensen die de truckers financieel willen bijstaan nog minder technisch begaafd.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Nee is geen sneer, maar gewoon een constatering. Is ook helemaal niet erg, ik denk dat meerendeel van itérs niet eens weet hoe crypto werkt.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:24:
[...]
Onnodige sneer naar mensen die opkomen voor hun grondrechten.
Jij maakt er overigens nu een sneer van. Ik heb niks negatiefs gezegd over de intentie van die mensen die demonstreren, je maakt nu zelf aannames wat mijn mening daar over is.
Tenzij jij zelf een donatie gedaan heb en nu je persoonlijk aangesproken voelt?
[ Voor 7% gewijzigd door mannowlahn op 18-02-2022 09:27 ]
Het probleem is dat mensen over het algemeen lui zijn en dus weinig zelf (willen) onderzoeken. Hopelijk gaan ze in zien dat privacy toch belangrijk is. Dan moeten wij als crypto community duidelijk uitleggen welke opties er nu beschikbaar zijn en tzt iets foolproof zien te implementeren.mannowlahn schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:22:
[...]
90% tuint in send 2 eth, get 3 eth of klikt op binance links uit hun sms. Bovenstaande klinkt leuk maar meerendeel heeft geen idee, ik acht de mensen die de truckers financieel willen bijstaan nog minder technisch begaafd.
In ieder geval zien ze weer even hoe veel de overheid om burgers geeft
Anyways ik ben wel klaar voor M00n. Gaan we nog een keer of is Bitcoin net zo'n lompe raket als die graansilo van meneer Musk? Die komt ook steeds terug op aarde...
Dan komen de tokens vrij na locked periode van ICO. Zeer waarschijnlijk gaat een deel van de whales ze dan dumpen, wat normaliter altijd gebeurd.mannowlahn schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:22:
[...]
Waarom is het zondag een paar pinda's waard?
Dus mooi even afwachten zou ik doen.
Je doet een aanname over de vermeende beperkte technische begaafdheid van een groep mensen die je verder niet kent. Is dat geen sneer?mannowlahn schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:26:
[...]
Nee is geen sneer, maar gewoon een constatering. Is ook helemaal niet erg, ik denk dat meerendeel van itérs niet eens weet hoe crypto werkt.
Jij maakt er overigens nu een sneer van. Ik heb niks negatiefs gezegd over de intentie van die mensen die demonstreren, je maakt nu zelf aannames wat mijn mening daar over is.
Tenzij jij zelf een donatie gedaan heb en nu je persoonlijk aangesproken voelt?
fud...reken maar niet op een -50%. De meesten gaan hun ICO tokens staken. Wat Bitcoin gaat doen de komende dagen is veel belangrijker voor de koers. Als Bitcoin de 30k opzoekt sluit ik een -50% niet uit. Maar de ICO token release gaat weinig met de koers doen denk ik. Als iedereen gaat wachten op een daling op een bepaalde dag dan zie je vaak dat de koers de andere kant op gaat. Maar we gaan het snel genoeg meemaken.Vis schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:39:
[...]
Dan komen de tokens vrij na locked periode van ICO. Zeer waarschijnlijk gaat een deel van de whales ze dan dumpen, wat normaliter altijd gebeurd.
Dus mooi even afwachten zou ik doen.
Het kan inderdaad de andere kant op vallen. Kop of munt. In jou geval hoop ik ook op een stijging 😆 we zullen zien. -50 is inderdaad beetje overdreven en alles hangt af van BTC ja.zwembroek schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:45:
[...]
fud...reken maar niet op een -50%. De meesten gaan hun ICO tokens staken. Wat Bitcoin gaat doen de komende dagen is veel belangrijker voor de koers. Als Bitcoin de 30k opzoekt sluit ik een -50% niet uit. Maar de ICO token release gaat weinig met de koers doen denk ik. Als iedereen gaat wachten op een daling op een bepaalde dag dan zie je vaak dat de koers de andere kant op gaat. Maar we gaan het snel genoeg meemaken.
Ik heb echt het gevoel dat jij je persoonlijk aangesproken voelt omdat ik een aanname doe dat die mensen daar weinig kennis van crypto hebben, waar helemaal geen denigrerende bedoeling aan vast zit?Jedi_Pimp schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:41:
[...]
Je doet een aanname over de vermeende beperkte technische begaafdheid van een groep mensen die je verder niet kent. Is dat geen sneer?
Een sneer is een steek onder water, ridiculiseren, dat is helemaal niet mijn intentie, ik doe bv ook de aanname dat mensen boven de 50 weinig kaas gegeten hebben van crypto, dat is wellicht generaliseren, maar een sneer, nee zo wil ik het niet noemen.
Ken jij die mensen overigens wel?
[ Voor 3% gewijzigd door StevenzeN op 18-02-2022 09:51 ]
Persoonlijk maakt een -50% mij echt niet uit. Heb een long term plan. Als ik moet kiezen doe mij dan die -50% maar want dan koop ik graag bij.Vis schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:47:
[...]
Het kan inderdaad de andere kant op vallen. Kop of munt. In jou geval hoop ik ook op een stijging 😆 we zullen zien. -50 is inderdaad beetje overdreven en alles hangt af van BTC ja.
Bitcoin has been in a choppy trading range for almost a year now, bouncing between 30k and 65k. The up-or-down debate continues to be a favorite hobby for many, but it’s mostly noise. For Bitcoin, the network is what matters. Let's dig deeper. 🧵 pic.twitter.com/ipWumuRSya
— Jurrien Timmer (@TimmerFidelity) 17 februari 2022
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/57CvawjHClI4cdEPLkRP6eFl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fcwJKmKfxri2epXlb5K7toCT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5cUVxljbuLxRkpCt4pnXCZPU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hZVe8qVtpKxSdygLwynDRmQi.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/adewGpiLEnHgBwKEGNyLiinE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V59QaqsnVPPHYXPj5OiEHDgI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zFUr0GnIb8aSaqcQBifWQ2Dv.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/3Oyrk2sNsOHxFV4wOZtcq5yJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/k7CT16qCmYPHEF8TRYtNfg1T.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/kGG0F24eQQia6dxMaTy3OncT.jpg?f=fotoalbum_large)