☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik schoot echt knetterhard in de lach van je openings statement.
"Oh oh"
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
hahaha maar het is een trieste bedoeling hoor die inflatie. Ik doe hier een aanname, geen sneer, maar de meeste horen het aan en denken boeiend, het zal wel. Maar totdat je al jaren aan het sparen bent voor een aanbetaling op je huis of erger je pensioen en er geen kloot meer van over is tegen die tijd. Het zorgt er ook voor dat je agressiever moet investeren en meer risico's moet nemen om alleen al die inflatie te compenseren. De echte rekening van corona gaan we de komende jaren zien. Nou ja, de echte rekening uit 2008 imho, die is maar vooruitgeschoven en nu ontkomen we er niet meer aan.
Mensen gaan pas inzien dat het recht op privacy belangrijk is, zodra het eigenlijk al te laat is en belangrijke rechten worden ingeperkt.sh4d0wman schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:37:
[...]
Het probleem is dat mensen over het algemeen lui zijn en dus weinig zelf (willen) onderzoeken. Hopelijk gaan ze in zien dat privacy toch belangrijk is. Dan moeten wij als crypto community duidelijk uitleggen welke opties er nu beschikbaar zijn en tzt iets foolproof zien te implementeren.
In ieder geval zien ze weer even hoe veel de overheid om burgers geeft
Anyways ik ben wel klaar voor M00n. Gaan we nog een keer of is Bitcoin net zo'n lompe raket als die graansilo van meneer Musk? Die komt ook steeds terug op aarde...
Als voorbeeld neem dit stukje nieuws van de afgelopen dagen uit de USA: Coalition of US crypto firms unveils travel rule compliance platform, TRUST . Oftewel grote cypto bedrijven als BlockFi, Coinbase, Kraken, Gemini gaan onderling je KYC data delen indien nodig om witwassen te bestrijden. Lijkt mij niet iets waar je op zit te wachten.
Al mijn DOT en KSM staan op Kraken.Ray_ schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 23:18:
[...]
Ik heb mijn DOTS en KSM allemaal in flexible staking. Altijd zo gehad en aan geen enkele auction meegedaan. Lekker rewards opharken en als het weg moet is dat binnen 5 minuten gebeurd. Liever een pareltje bij een auction mislopen dan dat ik gedwongen een paar dieprode dagen mee moet maken.
10% in Parachains, voor shit en giggles.
90% in flex staking voor 12% en 18%.
Inderdaad, de mogelijkheid tot handelen is gewoon fijn en geeft wat meer zekerheid.
Maakt niet veel verschil met de 'echte' banken wereld toch?jvel92 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:02:
[...]
Mensen gaan pas inzien dat het recht op privacy belangrijk is, zodra het eigenlijk al te laat is en belangrijke rechten worden ingeperkt.
Als voorbeeld neem dit stukje nieuws van de afgelopen dagen uit de USA: Coalition of US crypto firms unveils travel rule compliance platform, TRUST . Oftewel grote cypto bedrijven als BlockFi, Coinbase, Kraken, Gemini gaan onderling je KYC data delen indien nodig om witwassen te bestrijden. Lijkt mij niet iets waar je op zit te wachten.
Uiteindelijk is jouw geld nergens echt 'veilig' meer denk ik, of het nou braaf bij de huisbank op je rekening geparkeerd staat, of dat het in crypto zit, of ....
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
100% yes it has/will happen and 100% yes, we will be forced to comply. If you're worried about it, don't keep your funds with any centralized/regulated custodian. We cannot protect you. Get your coins/cash out and only trade p2p.
— Jesse Powell (@jespow) 18 februari 2022
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mensen boven de 50 die aan crypto doen? Geloof je nog in sprookjes?mannowlahn schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:48:
[...]
Ik heb echt het gevoel dat jij je persoonlijk aangesproken voelt omdat ik een aanname doe dat die mensen daar weinig kennis van crypto hebben, waar helemaal geen denigrerende bedoeling aan vast zit?
Een sneer is een steek onder water, ridiculiseren, dat is helemaal niet mijn intentie, ik doe bv ook de aanname dat mensen boven de 50 weinig kaas gegeten hebben van crypto, dat is wellicht generaliseren, maar een sneer, nee zo wil ik het niet noemen.
Ken jij die mensen overigens wel?
Wij promoten FIAT, zijn geld op geldprinters en moeten niets hebben van al die magische internetmuntjes.
Gedecentralliseerde exchanges zullen hun waarde tonen zodra een land idd je funds gaan freezen, dan wordt het een run op ledgers of op exchanges die buiten de jurisdictie van een land vallen. Maar ja, ga je dat soort tokos dan vertrouwen met je investeringen.jvel92 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:11:
@sjorremans maar ook de rest: zie deze Tweet van de Kraken co-founder en CEO:
[Twitter]
[Afbeelding]
Dat komt omdat jullie al je hypotheek afbetaald hebben en konden sparen van je stufiNgangatar schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:24:
[...]
Mensen boven de 50 die aan crypto doen? Geloof je nog in sprookjes?
Wij promoten FIAT, zijn geld op geldprinters en moeten niets hebben van al die magische internetmuntjes.
Ik ben zelf 40 dus ik heb ook nog net alle voordelen meegepakt , minus studieschuld, want ik heb nooit gestudeerd
Hypotheek heb ik pas sinds 5 jaarmannowlahn schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:27:
[...]
Dat komt omdat jullie al je hypotheek afbetaald hebben en konden sparen van je stufi![]()
Ik ben zelf 40 dus ik heb ook nog net alle voordelen meegepakt , minus studieschuld, want ik heb nooit gestudeerd
Ah je bent hooggeleid?Ngangatar schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:29:
[...]
Hypotheek heb ik pas sinds 5 jaar. Studeren? Lol, heb je mijn posts wel eens gezien?
Okay, dan verschillen we daar van mening overmannowlahn schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:48:
[...]
Ik heb echt het gevoel dat jij je persoonlijk aangesproken voelt omdat ik een aanname doe dat die mensen daar weinig kennis van crypto hebben, waar helemaal geen denigrerende bedoeling aan vast zit?
Een sneer is een steek onder water, ridiculiseren, dat is helemaal niet mijn intentie, ik doe bv ook de aanname dat mensen boven de 50 weinig kaas gegeten hebben van crypto, dat is wellicht generaliseren, maar een sneer, nee zo wil ik het niet noemen.
Deze truckers/financiers van truckers in kwestie niet. Vergelijkbare gevallen in Nederland wel, en ik ben een beetje klaar met het op één hoop gooien van mensen die opkomen voor hun rechten in achterlijke regimes. Nu blijkt het dat dit niet jouw intentie was, maar dan weet je waarom ik hier op reageer.Ken jij die mensen overigens wel?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
regime zelfs. wat een mooie term van iets waar je geen idee hebt wat zo'n regime daadwerkelijk inhoudt. als jij denkt dat zoiets van Canada ook maar enigszins lijkt op Noord Korea of de Oeigoeren in China of nog 5 andere minderheden in China of een groot aantal ministaten in Rusland, dan ga ik je vragen om je daar echt eens in te verdiepen.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:36:
[...]
Okay, dan verschillen we daar van mening over
[...]
Deze truckers/financiers van truckers in kwestie niet. Vergelijkbare gevallen in Nederland wel, en ik ben een beetje klaar met het op één hoop gooien van mensen die opkomen voor hun rechten in achterlijke regimes. Nu blijkt het dat dit niet jouw intentie was, maar dan weet je waarom ik hier op reageer.
Het gaat niet alleen om de exchanges. Een vergelijkbaar risico loop je namelijk ook bij andere gecentraliseerde partijen, als crypto.com, blockfi, celsius en nexo waar mensen hun crypto parkeren tegen een leuke rente. Allemaal vormen waarbij je niet echt je eigen coins bezit in tegenstelling tot het beheren van je eigen coins op een non-custodial manier. Waarbij je zelf de controle hebt over je private key.mannowlahn schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:25:
[...]
Gedecentralliseerde exchanges zullen hun waarde tonen zodra een land idd je funds gaan freezen, dan wordt het een run op ledgers of op exchanges die buiten de jurisdictie van een land vallen. Maar ja, ga je dat soort tokos dan vertrouwen met je investeringen.
Bitcoiners roepen niet voor niets al jaren: not your keys, not your coins.
Hier haak ik ook idd af, had al wel een vermoeden.malarkan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:47:
[...]
regime zelfs. wat een mooie term van iets waar je geen idee hebt wat zo'n regime daadwerkelijk inhoudt. als jij denkt dat zoiets van Canada ook maar enigszins lijkt op Noord Korea of de Oeigoeren in China of nog 5 andere minderheden in China of een groot aantal ministaten in Rusland, dan ga ik je vragen om je daar echt eens in te verdiepen.
Funds gaan richting Bybit om yolo in te fomo-en op de launchpad/pools daar. Bybit launchpools lijken een schaamteloze copy-paste van Binance, wat natuurlijk een enorm succes is geweest. Succes was een stuk groter geweest als ik al de verkregen binance-lauchpastokens had gehodl (axs/sandbox), dat wordt het plan bij Bybit voorlopig.
Mik op 20feb om de dip op te kopen als Putin na de Olympische Spelen een wind laat.
De tijd leert of het tij keert
"Kromatika protocol introduces the possibility for traders to place limit orders on decentralized exchanges, particularly on top of Uniswap (which does not support limit orders atm)
Not only the traders save assets, they are earning LP fees while limit trading, because Kromatika instead of market swapping it brings few new benefits for traders:
- The limit orders are not subject to any swap fees...
- There is no price slippage as found in AMM
All of these is possible since limit orders are implemented as liquidity provision around a given limit price and thus there are additional LP fees EARNED instead!"
Uiteraard is celr token nog steeds geen kloot waard en zolang SGN v2 niet uit is heeft de token weinig toegevoegde waarde, maar nu we het over gedecentralisseerde zaken hadden leek mij dit wel interessant te vermelden.
Hoewel ik denk dat ik het inhoudelijk niet helemaal eens ben met Jedi_Pimp vind ik het op deze manier platslaan van een discussie niet helemaal eerlijk. Hij noemt "achterlijke regimes" maar ik kan me niet voorstellen dat hij bedoelt dat het regime in Canada gelijk staat aan de voorbeelden die jij benoemt. Je zou dat op zijn minst moeten verifiëren voor je die laatste opmerking maakt.malarkan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:47:
[...]
regime zelfs. wat een mooie term van iets waar je geen idee hebt wat zo'n regime daadwerkelijk inhoudt. als jij denkt dat zoiets van Canada ook maar enigszins lijkt op Noord Korea of de Oeigoeren in China of nog 5 andere minderheden in China of een groot aantal ministaten in Rusland, dan ga ik je vragen om je daar echt eens in te verdiepen.
Mbt crypto, zitten we nog boven de 40k? Sinds ik voor het laatst gekeken heb gisteren is het in dat geval niet veel verder gedaald en lijkt me dat een duidelijk teken
Wel eens in Canada geweest?Jedi_Pimp schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:36:
[...]
Okay, dan verschillen we daar van mening over
[...]
Deze truckers/financiers van truckers in kwestie niet. Vergelijkbare gevallen in Nederland wel, en ik ben een beetje klaar met het op één hoop gooien van mensen die opkomen voor hun rechten in achterlijke regimes. Nu blijkt het dat dit niet jouw intentie was, maar dan weet je waarom ik hier op reageer.
Ik ga morgen! Betaald van Bitcoin, een weekje Canada
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ehm, ik ga er binnenkort zelf (waarschijnlijk) wonen, dus ja ik weet wel waar ik het over heb. Maargoed, ik heb blijkbaar nu al de wappie kaart getriggerd bij een aantal mensen dus ik ben ook niet meer bereid om verder op dit onderwerp in te gaan. Daarnaast is het ook behoorlijk offtopic, dus hetzelfde richting jou en mannowlahn wiens 'vermoeden' is bevestigdmalarkan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:47:
[...]
Nee, en ook totaal geen behoefte meer aan na het afgelopen jaar.
[ Voor 13% gewijzigd door Jedi_Pimp op 18-02-2022 11:03 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Is dit de nieuwe variant van:mannowlahn schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:30:
[...]
Ah je bent hooggeleid? [YouTube: Sidney Schmeltz -Hooggeleid (prod.Karixon)]
voor divident stocks krijg je natuurlijk wel nog rendement, daarom vind ik AT&T stocks prima om zo nu en dan te kopen...
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 18-02-2022 11:12 ]
nothing stops this train
Hoewel ik een andere woordkeuze had gebruikt, is het natuurlijk wel absoluut verwerpelijk om iemand af te sluiten van het betalingssysteem. Want dat is wat het bevriezen van bankrekening en tegoeden tot leid, want hoe ga je je rekeningen en eten betalen? Als men de wet overtreed, dan arresteer je ze en begin je een juridisch proces zoals de wetgeving dat voorschrijft. In dit geval gaat het ook gewoon nog eens om mensen, die niet eens deel hebben genomen aan het protest maar crypto gedoneerd hebben.malarkan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:47:
[...]
Los van het feit of je het eens/oneens bent met de protestanten, is het wel storend dat men hier meteen hele groepen mensen wegzet als incompetent vanwege een bepaald stereotype. Dergelijke waarde oordelen horen hier niet thuis naar mijn mening.
Laat je niet door alle winden meewaaien, maar sla ook niet direct alle adviezen in de wind.
Want je weet het nooit in crypto, straks gaat er misschien wel een hele andere wind waaien.
En die storm straks? Die waait wel weer over.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
En laat je niet opwinden door het Canadese regime.Gelukszoekr schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:13:
Hier gaat het nog steeds voor de wind trouwens. Gelukkig maar, want van de wind kunnen we immers niet leven.
Laat je niet door alle winden meewaaien, maar sla ook niet direct alle adviezen in de wind.
Want je weet het nooit in crypto, straks gaat er misschien wel een hele andere wind waaien.
En die storm straks? Die waait wel weer over.
Jij weet precies wat de grondrechten in Canada zijn?Jedi_Pimp schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:24:
[...]
Onnodige sneer naar mensen die opkomen voor hun grondrechten.
Helemaal mee eens en laten we de discussie met deze wijze woorden afsluiten.jvel92 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:11:
[...]
Hoewel ik een andere woordkeuze had gebruikt, is het natuurlijk wel absoluut verwerpelijk om iemand af te sluiten van het betalingssysteem. Want dat is wat het bevriezen van bankrekening en tegoeden tot leid, want hoe ga je je rekeningen en eten betalen? Als men de wet overtreed, dan arresteer je ze en begin je een juridisch proces zoals de wetgeving dat voorschrijft. In dit geval gaat het ook gewoon nog eens om mensen, die niet eens deel hebben genomen aan het protest maar crypto gedoneerd hebben.
Los van het feit of je het eens/oneens bent met de protestanten, is het wel storend dat men hier meteen hele groepen mensen wegzet als incompetent vanwege een bepaald stereotype. Dergelijke waarde oordelen horen hier niet thuis naar mijn mening.
Als dat je idee is zou ik toch ook eens naar andere native chain tokens kijken. Specifiek van chains die nog niet live zijn, maar ook FUSE is bijvoorbeeld lekker in de aanbieding dezer dagen bijvoorbeeld.Alpina schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:13:
[...]
We zijn op zoek naar een volgende blue chip voor de volgende bull run.
Kan ook over 2 jaar zijn maar je moet ergens beginnen toch 😎
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:24:
[...]
Onnodige sneer naar mensen die opkomen voor hun grondrechten.
https://opensea.io/seaart
>Glenn Hoddle schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:16:
[...]
Jij weet precies wat de grondrechten in Canada zijn?
---zwembroek schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:16:
[...]
Helemaal mee eens en laten we de discussie met deze wijze woorden afsluiten.
StevenzeN schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:16:
[...]
En laat je niet opwinden door het Canadese regime.
zwembroek schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:16:
[...]
Helemaal mee eens en laten we de discussie met deze wijze woorden afsluiten.
nothing stops this train
Er is al een aantal keer een meme langsgekomen met Putin, Kim en Xi. deze zijn dus niet at random gekozen door mij. De discussie over Canada en deze wijze van het beperken van de methodes om deze mensen te kunnen funden via crypto is een andere discussie en deze is al eerder begonnen door anderen, dat ik nu Jedi hierop aanspreek is omdat nu dit steeds meer als een dictatoriaal gedoe gezien wordt terwijl ik ook genoeg verhalen heb gehoord van mensen in Ottawa die nu hun huis niet uit kunnen, die letterlijk bedreigd worden door een aantal rotte appels binnen die beweging. Dat de truckers opkomen voor hun rechten is hun eigen recht, maar dat er een aantal extreme bewegingen tussen zitten die gewoon anarchistisch bezig zijn is inmiddels ook een bewezen feit.YES schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:58:
[...]
Hoewel ik denk dat ik het inhoudelijk niet helemaal eens ben met Jedi_Pimp vind ik het op deze manier platslaan van een discussie niet helemaal eerlijk. Hij noemt "achterlijke regimes" maar ik kan me niet voorstellen dat hij bedoelt dat het regime in Canada gelijk staat aan de voorbeelden die jij benoemt. Je zou dat op zijn minst moeten verifiëren voor je die laatste opmerking maakt.
Mbt crypto, zitten we nog boven de 40k? Sinds ik voor het laatst gekeken heb gisteren is het in dat geval niet veel verder gedaald en lijkt me dat een duidelijk teken
@jvel92 eens, het is belachelijk dat dit als pressiemiddel gebeurt. het gaat mij alleen te ver om dit op hetzelfde punt te stellen als de meme die al een paar keer is langs gekomen en waar letterlijk genocides en een hele bevolking onder de duim gehouden wordt waarbij ze niet eens kunnen ageren doordat er letterlijk met scherp geschoten wordt in de menigtes. Dat er mensen in strafkampen zitten.
De truckers hebben hun punt inmiddels ook wel gemaakt toch? demonstreren is niet compleet ontwrichten. Bij demonstreren moet je ook ruimte houden voor dialoog. Van beide kanten voor de volledigheid. Gezonde kritiek op een overheid is prima. meer dan goed. maar je moet wel geloofwaardig in je vragen/wensen blijven en ook opkomen voor iedereen, niet alleen je eigen hachje. Dat laatste moet de overheid namelijk wel. Dit neemt overigens niet weg dat ik deze stap ook niet snap en dit paardenmiddel alleen bij Al Qaeda etc zou willen zien worden gebruikt.
@Jedi_Pimp Ik zou niet graag met je willen ruilen. Ik hoop dat je het gaat vergelijken met de rechten en mogelijkheden die je hier in Nederland nu hebt en ben oprecht benieuwd naar wat je opmerkt. Een aantal oud collega's van mij zijn naar china gegaan voor een aantal jaar, maar zouden voor geen goud meer terug willen.
Ik heb je geen wappie genoemd, vind het jammer dat je het zo ziet. Ik vraag je alleen om even goed voor ogen te houden wat de verschillen zijn tussen dit wat er in Canada gebeurt en de dictators in de eerder genoemde landen. Niet iedereen die het niet met je eens is ziet de ander gelijk als schaap of wappie, en ik zou juist willen dat we stoppen met die termen. Ik ben het hier niet eens met je maar kan het prima later met je eens zijn. In dit geval ben ik het eens met dat wat er nu in Canada gebeurt niet goed is, maar ik kan dat echt niet rijmen met dat je het een achterlijk regime noemt en vervolgens naar China gaat.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nie ouwehoeren, vrijdag is Max 8% inzetYES schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:06:
[...]
Ik ben ambtenaar maar werk vandaag gewoon zoals de andere dagen deze week, met de volle 53% inzet!
Waarom wordt er bij elke publieke actie bijgehaald dat Henk en Ingrid geen kennis van crypto hebben? Dat is niet relevant. Henk en Ingrid hebben ook geen kennis van de Euro, maar kunnen (vooralsnog) wel hun grondrechten uitoefenen (momenteel al 2 jaar beperkt) doormiddel van gebruik daarvan. Al maakt een opgesloten aap met een chip in z'n hoofd van Elon Musk crypto over, dan nog hoort die aap dit zonder commentaar te kunnen doen. Wat die WEF politiek wereldwijd teweeg brengt is tirannie van de hoogste orde.mannowlahn schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:48:
[...]
Ken jij die mensen overigens wel?
Nee, is het niet. Hou nou eens op met die kletskoek. Je komt over als een kleuter. "Hij doet altijd, jij bent de slechtste, iedereen is tegen mij, zij en wij". Driewerf bah.enomiss schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:40:
[...]
Wat die WEF politiek wereldwijd teweeg brengt is tirannie van de hoogste orde.
Terug naar crypto nu en hoe we met z'n allen rijk kunnen worden
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Heeft-ie nooit gezegd, fake news.
Je bent zelf fake! Je foto lijkt niet eens een beetje op de echte Glenn!
Ik heb hier zoveel over te zeggen, maar ik doe het niet. Ik raad je wel aan om iets minder overtuigd te zijn van je huidige visie en mainstream media compleet te boycotten voor een gezonde blik op de werkelijkheid.malarkan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:32:
[...]
Er is al een aantal keer een meme langsgekomen met Putin, Kim en Xi. deze zijn dus niet at random gekozen door mij. De discussie over Canada en deze wijze van het beperken van de methodes om deze mensen te kunnen funden via crypto is een andere discussie en deze is al eerder begonnen door anderen, dat ik nu Jedi hierop aanspreek is omdat nu dit steeds meer als een dictatoriaal gedoe gezien wordt terwijl ik ook genoeg verhalen heb gehoord van mensen in Ottawa die nu hun huis niet uit kunnen, die letterlijk bedreigd worden door een aantal rotte appels binnen die beweging. Dat de truckers opkomen voor hun rechten is hun eigen recht, maar dat er een aantal extreme bewegingen tussen zitten die gewoon anarchistisch bezig zijn is inmiddels ook een bewezen feit.
@jvel92 eens, het is belachelijk dat dit als pressiemiddel gebeurt. het gaat mij alleen te ver om dit op hetzelfde punt te stellen als de meme die al een paar keer is langs gekomen en waar letterlijk genocides en een hele bevolking onder de duim gehouden wordt waarbij ze niet eens kunnen ageren doordat er letterlijk met scherp geschoten wordt in de menigtes. Dat er mensen in strafkampen zitten.
De truckers hebben hun punt inmiddels ook wel gemaakt toch? demonstreren is niet compleet ontwrichten. Bij demonstreren moet je ook ruimte houden voor dialoog. Van beide kanten voor de volledigheid. Gezonde kritiek op een overheid is prima. meer dan goed. maar je moet wel geloofwaardig in je vragen/wensen blijven en ook opkomen voor iedereen, niet alleen je eigen hachje. Dat laatste moet de overheid namelijk wel. Dit neemt overigens niet weg dat ik deze stap ook niet snap en dit paardenmiddel alleen bij Al Qaeda etc zou willen zien worden gebruikt.
@Jedi_Pimp Ik zou niet graag met je willen ruilen. Ik hoop dat je het gaat vergelijken met de rechten en mogelijkheden die je hier in Nederland nu hebt en ben oprecht benieuwd naar wat je opmerkt. Een aantal oud collega's van mij zijn naar china gegaan voor een aantal jaar, maar zouden voor geen goud meer terug willen.
Ik heb je geen wappie genoemd, vind het jammer dat je het zo ziet. Ik vraag je alleen om even goed voor ogen te houden wat de verschillen zijn tussen dit wat er in Canada gebeurt en de dictators in de eerder genoemde landen. Niet iedereen die het niet met je eens is ziet de ander gelijk als schaap of wappie, en ik zou juist willen dat we stoppen met die termen. Ik ben het hier niet eens met je maar kan het prima later met je eens zijn. In dit geval ben ik het eens met dat wat er nu in Canada gebeurt niet goed is, maar ik kan dat echt niet rijmen met dat je het een achterlijk regime noemt en vervolgens naar China gaat.
Ja, dat ben ik dan ook niet. Ik hoorde zoveel slechts over NFTs hier dat ik dacht 'laat ik eens een NFT kopen'.resusaapje schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:46:
[...]
Je bent zelf fake! Je foto lijkt niet eens een beetje op de echte Glenn!
De conventie is dan schijnbaar dat je die wel ergens moet tonen.
Je weet helemaal niet wat WEF is, waar het voor staat, en welke mensen en bedrijven er direct mee verbonden zijn. En toch vorm je een stellige mening. Wauw!resusaapje schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:44:
[...]
Nee, is het niet. Hou nou eens op met die kletskoek. Je komt over als een kleuter. "Hij doet altijd, jij bent de slechtste, iedereen is tegen mij, zij en wij". Driewerf bah.
Terug naar crypto nu en hoe we met z'n allen rijk kunnen worden
En bedankt voor de insult.
Is goed Lange Frans.enomiss schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:51:
[...]
Je weet helemaal niet wat WEF is, waar het voor staat, en welke mensen en bedrijven er direct mee verbonden zijn. En toch vorm je een stellige mening. Wauw!
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
En mocht het je wel lukken, dan heb je je gelijk gehaald.
Goed man.
Dikke internetpunten voor jou.
https://www.denederlandse.../hoofdstuk_1_grondrechten
En dan kun je concluderen dat je grondrechten inderdaad structureel worden geschonden in dit land: het milieu wordt namelijk niet genoeg beschermd.
Maar dat lijkt me niet waarop men dan vaak doelt.
iedereen heeft een mening erover, ik respecteer ieder zijn gedachten.
When moon?
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 18-02-2022 12:01 ]
nothing stops this train
De meme waar je het overhebt is een grap en moet je niet letterlijk nemen. Daarnaast zit er wel een kern van waarheid in, want dergelijke acties van Westerse overheden is natuurlijk koren op de molen van landen die het wat minder nauw nemen wat betreft burgerrechten. Een vergelijkbaar incident zag je met de protesten afgelopen januari in Amsterdam, waarbij beelden gretig gedeeld werden door Rusland en Polen. Er werd zelfs melding van gemaakt door Polen bij de Verenigde Naties. De volgende keer dat wij protesten veroordelen, zullen zij zeggen dat we met twee maten meten.malarkan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:32:
Wat betreft de truckers is het niet relevant of ze hun punt wel/niet gemaakt hebben. Als ze overlast veroorzaken dan arresteer je de overlast veroorzakers en vervolg je ze volgens de lokale wetgeving.
Qua dat betreft zijn de huidige ontwikkelingen een uitstekende reclame voor BTC en crypto. Want het toont toch het belang aan van decentralisatie, non-custodial wallets en persoonlijke vrijheid.
JE respecteert andere gedachten, maar wel zeggen dat mensen oogkleppen op hebben, die anders denkenKol Nedra schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:59:
Laten we idd over crypto hebben, maar ik raad jullie wel aan om meer informatie te vergaren over WEF en alles eromheen. Ikzelf ben gestopt om het erover te hebben, als mensen hun oogkleppen op willen houden, so be it! Wil je het erover hebben met mij, heel graag stuur mij dan een DM!
When moon?
Blijft bizar, pagina's lang mooie en nette discussies. User "add name" neemt deel aan discussie en het is gelijk weer beledigingen, vingerwijzen en een shitshow. Keer op keer op keer.Ray_ schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:56:
Leuk weer, die polarisatie hier. Iemand op een internetforum heeft een mening en laat dat doordruipen. Jij hebt een andere mening. Probeer het een keertje, maar blijf niet doorhameren in de hoop dat de ander ineens iets typt in de trend van 'verrek man, je hebt helemaal gelijk en ik heb het fout'.
En mocht het je wel lukken, dan heb je je gelijk gehaald.
Goed man.
Dikke internetpunten voor jou.
Nog een dip? dipperdedip van gisteren niet genoeg?knakworst schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:09:
Lunch. Tijd voor de middagdip!
nothing stops this train
En hier gaat het dus fout.... Waarom kan het niet zo zijn dat men zich in WEF verdiept en daarna toch nog een andere mening heeft als jou zonder gelijk oogkleppen op te hebben.Kol Nedra schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:59:
Laten we idd over crypto hebben, maar ik raad jullie wel aan om meer informatie te vergaren over WEF en alles eromheen. Ikzelf ben gestopt om het erover te hebben, als mensen hun oogkleppen op willen houden, so be it! Wil je het erover hebben met mij, heel graag stuur mij dan een DM!
When moon?
Agree to disagree en move on. Juist dat benoemen van die oogkleppen etc is waarom mensen dit soort discussies zat worden. Doe dat nou niet.
Klinkt erg aantrekkelijk om er wat in te gooien als 'hedge' om de cryptoportefeuille wat stabieler te maken. Wil genoeg op de bank hebben staan voor noodsituaties maar de rest verdampt natuurlijk met de huidige inflatie.
Kol Nedra schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:10:
[...]
Nog een dip? dipperdedip van gisteren niet genoeg?
ik heb hier ook iets over te zeggen: neem eens wat minder aan, ik raad je aan om minder overtuigd te zijn dat jouw aanname gelijk correct is en dat ik alleen maar mainstream media bekijk. Ga eens minder van mensen aannemen en ga ook eens kijken wat andere mensen ergens van vinden: wordt het leven een stuk minder eng vanenomiss schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:50:
[...]
Ik heb hier zoveel over te zeggen, maar ik doe het niet. Ik raad je wel aan om iets minder overtuigd te zijn van je huidige visie en mainstream media compleet te boycotten voor een gezonde blik op de werkelijkheid.
Volgens mij zijn 'The big reset' (boek van Willem Middelkoop) en 'The great reset' (idee van WEF) twee verschillende dingen.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Dat klopt maar als je zijn twitter berichten leest dan weet je waarom Willem erop staatRaaafie schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:21:
[...]
Volgens mij zijn 'The big reset' (boek van Willem Middelkoop) en 'The great reset' (idee van WEF) twee verschillende dingen.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Celsius is de laatste tijd niet positief in het nieuws gekomen. Helaas ben ik te lui om een oude link erbij te pakken maar recent kwam er nieuws naar buiten waardoor ik dacht, die laten we mooi aan ons voorbij gaan.ZXRY schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:14:
Mensen ervaring met Celsius? Ik weet dat dit soort platformen bestaan maar klinkt bijna als te mooi om waar te zijn? 8% rente op bijv. USDC (waar ik wel vertrouwen in heb omdat het beursgenoteerde Coinbase erachter zit) is toch wel een erg fors percentage. Maar ik heb de hele 2017 lending debacle (kuch Bitconnect) meegemaakt dus misschien ben ik wat te sceptisch.
Klinkt erg aantrekkelijk om er wat in te gooien als 'hedge' om de cryptoportefeuille wat stabieler te maken. Wil genoeg op de bank hebben staan voor noodsituaties maar de rest verdampt natuurlijk met de huidige inflatie.
Dan nog ben ik van mening dat je een discussie platslaat op basis van de aanname dat hij die regimes gelijk stelt aan elkaar. Dat heeft hij nergens duidelijk uitgesproken en hij heeft die memes ook niet gepost. Dat was meer wat ik er mee bedoelde, buiten de inhoud om zeg maar.malarkan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:32:
[...]
Er is al een aantal keer een meme langsgekomen met Putin, Kim en Xi. deze zijn dus niet at random gekozen door mij. De discussie over Canada en deze wijze van het beperken van de methodes om deze mensen te kunnen funden via crypto is een andere discussie en deze is al eerder begonnen door anderen, dat ik nu Jedi hierop aanspreek is omdat nu dit steeds meer als een dictatoriaal gedoe gezien wordt terwijl ik ook genoeg verhalen heb gehoord van mensen in Ottawa die nu hun huis niet uit kunnen, die letterlijk bedreigd worden door een aantal rotte appels binnen die beweging. Dat de truckers opkomen voor hun rechten is hun eigen recht, maar dat er een aantal extreme bewegingen tussen zitten die gewoon anarchistisch bezig zijn is inmiddels ook een bewezen feit.
Volgens mij had dus de hele bevolking daar last van, na het invoeren van een noodwet.
En ja noem mij maar een baby boomer wappie als je het daar niet mee eens bent.
Voor de rest, gogo crypto !!!
Spreiding.ZXRY schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:14:
Mensen ervaring met Celsius? Ik weet dat dit soort platformen bestaan maar klinkt bijna als te mooi om waar te zijn? 8% rente op bijv. USDC (waar ik wel vertrouwen in heb omdat het beursgenoteerde Coinbase erachter zit) is toch wel een erg fors percentage. Maar ik heb de hele 2017 lending debacle (kuch Bitconnect) meegemaakt dus misschien ben ik wat te sceptisch.
Ik heb een deel van mijn verdamppotje (spaargeld) verdeeld over Nexo, Youhodlr en crypto.com.
Ben eigenlijk nog op zoek naar een 4de partij en zat ook aan Celsius te denken. Of zijn er betere opties? Betreft usd stablecoins.
Klopt, maar daarom reageerde ik ook nog niet, totdat ik getriggerd werd. en ja China lacht zich al maanden de ballen uit de broek door dit, door Oekraïne, want ik hoor niemand meer over de Oeigoeren, ondanks dat we er gewoon een OS houden in dat land. dat een Nils vd Poel dat hardop durft te melden in China (ondanks dat ik het wel een beetje dubbel vind nadat hij dubbel goud wint natuurlijk) is prima, dat zouden meer landen moeten hebben gedaan. Al mag sport van mij daar uberhaupt ver vanaf blijven, ik kijk dat omdat ik gewoon sport wil zien, niet om een politieke boodschap te zien, maar ja het bereikt wel een wijd publiek.jvel92 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:01:
[...]
De meme waar je het overhebt is een grap en moet je niet letterlijk nemen. Daarnaast zit er wel een kern van waarheid in, want dergelijke acties van Westerse overheden is natuurlijk koren op de molen van landen die het wat minder nauw nemen wat betreft burgerrechten. Een vergelijkbaar incident zag je met de protesten afgelopen januari in Amsterdam, waarbij beelden gretig gedeeld werden door Rusland en Polen. Er werd zelfs melding van gemaakt door Polen bij de Verenigde Naties. De volgende keer dat wij protesten veroordelen, zullen zij zeggen dat we met twee maten meten.
Wat betreft de truckers is het niet relevant of ze hun punt wel/niet gemaakt hebben. Als ze overlast veroorzaken dan arresteer je de overlast veroorzakers en vervolg je ze volgens de lokale wetgeving.
Qua dat betreft zijn de huidige ontwikkelingen een uitstekende reclame voor BTC en crypto. Want het toont toch het belang aan van decentralisatie, non-custodial wallets en persoonlijke vrijheid.
En nog meer eens met wat er bij die Truckers gebeurt, enige wat ik me afvraag is of de plaatselijke politie die mogelijkheden heeft om die mensen te kunnen oppakken, dat zou de beste manier zijn. Niet draconische maatregelen gebruiken om dit op te lossen (al dan niet onder druk van de VS)
BTC en crypto is wat dat betreft zeker een stap in de goede richting, maar er is echt nog veel werk te gebeuren, ik hoop dat die stap er snel komt, het blijkt keer op keer dat BTC wel een goede hedge begint te vormen, het is alleen niet de oplossing voor het probleem, alleen een goede eerste stap. Ik blijf er bij dat er een combinatie van meerdere (mogelijk nu nog niet bestaande) munten gaat komen om de decentralisatie compleet te maken, al dan niet gelieerd aan btc, dit is niet verplicht.
Ik ben helemaal nieuw in het wereldje, al ken ik Nexo en crypto.com wel van naam. Wil hier geen reclame maken maar Celsius kwam op mijn pad door een best goede bonus die ze hebben. Dat wekte mijn initiële interesse.Alpina schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:31:
[...]
Spreiding.
Ik heb een deel van mijn verdamppotje (spaargeld) verdeeld over Nexo, Youhodlr en crypto.com.
Ben eigenlijk nog op zoek naar een 4de partij en zat ook aan Celsius te denken. Of zijn er betere opties? Betreft usd stablecoins.
Er kunnen een deposit en/of witdraw fees zijn. En je hebt een extra laag smartcontract, waar een risico in kan zitten.Paper90 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:22:
Hey heren,
Sindskort moonbeam op bifi, zitten er nadelen aan bifi platform behalve het fuseren van munten?
Zag een mooie apy ftm/stablecoin, waarde zal waarschijnlijk dalen in loop van tijd. Maar dit is toch gewoon intersanter dan het laten broeien op een exchange platform?
[Afbeelding]
Zelf zit ik inmiddels vrijwel volledig in defi, en al mijn funds staan wel ergens gestaked. Ik unstake ze dan als ik weer wil handelen. Nog geen problemen gehad en erg tevreden.
Celcius is een van de diensten waar ik gebruik van maak. Staat een stuk van mijn BTC, ETH en Tether. Heb de posities wel wat afgebouwd, omdat het risico tov het aantal crypto wat er stond wat scheef was naar mijn gevoel. Grootste gedeelte staat imiddels op een hardware wallet, maar ik gebruik ook Nexo naast Celcius.ZXRY schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:14:
App en website werken allemaal prima. Zorg wel dat je alvast je adressen toevoegd als je ooit daar weer vandaan wilt gaan, want die goedkeuring duurt 24 uur.
Laatste tijd waren er wat 'problemen' omdat een van de financiele topmannen die ze hadden aangenomen een rechtszaak had lopen. Dit had niks met Celcius an sich te maken, maar straalde er wel op uit. Als je daar op gaat zoeken kan Google je wel verder helpen.
Maar goed, dit zijn diensten die naar mijn inzicht redelijk wat risico met zich meebrengen. Not your keys is not your coins gaat hier ook zeker op natuurlijk. Bekijk dus goed of de eventuele winst opweegt tegen het risico.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
[ Voor 5% gewijzigd door BTFD op 18-02-2022 12:41 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Nexo of crypto.com zou ik dan kiezenAlpina schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:31:
[...]
Spreiding.
en aans löpt wa vast
Ahh dan ben ik een uitzondering...Ngangatar schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:24:
[...]
Mensen boven de 50 die aan crypto doen? Geloof je nog in sprookjes?
Verwijderd
- Not your keys, not your coins.
- De wereld is een enge plaats, ook in Canada.
- Het leven is kort; je kunt beter een weekend neuken en lekker eten dan je zorgen maken over de wereld.
Graag gedaanenomiss schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:51:
[...]
Je weet helemaal niet wat WEF is, waar het voor staat, en welke mensen en bedrijven er direct mee verbonden zijn. En toch vorm je een stellige mening. Wauw!
Ik vind je tevens een bijzonder aimable persoon en vrijgevig in kennis. Bovendien heb je een dikke huid en dat vind ik bijzonder fascinerend. Ooit op de Taro-BBQ gaan we wat mij betreft lekker samen aan het bier en de BIFI.
Maar kerel, wat minder van de expletieven aub. Als je ECHT kennis van zaken hebt EN het beste met de wereld voor hebt, ga er dan iets nuttigs mee doen, ipv hier de aan de toog te klagen over 'de anderen'.
Richt een partij op en mischien stem ik op je.
Ik ben getrouwd en loyaal, dus punt drie zit er bij mij niet inVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:51:
Na een korte inspectie van het topic denk dat de belangrijkste lessen van vandaag zijn:
- Het leven is kort; je kunt beter een weekend neuken en lekker eten dan je zorgen maken over de wereld.
FIDELITY- ETP WILL BE LISTED ON DEUTSCHE BÖRSE XETRA AND SIX SWISS EXCHANGE
Maar ook:
U.S. AMBASSADOR TO OSCE SAYS THIS IS THE MOST SIGNIFICANT MILITARY MOBILIZATION IN EUROPE SINCE THE SECOND WORLD WAR
Dus:
[ Voor 32% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-02-2022 13:04 ]
Wat heeft neuken met loyaliteit te maken?resusaapje schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:00:
[...]
Ik ben getrouwd en loyaal, dus punt drie zit er bij mij niet in
En wie kan mij meer over WEF vertellen? Tokenomics, waar is het goed voor, op welke exchanges verkrijgbaar en zo?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
In een interessante YT video van een paar dagen terug zag ik de volgende log trendlijn die tot op heden redelijk goed economische toppen/recessies heeft 'voorspeld'.
Verwijderd
Ah ok. Geeft niets, dan kun je jezelf altijd nog compleet de vinkentering in fuiken met social media algoritmes gevuld met complotten en desinformatie om zo een geestelijke muur om je gedachten te bouwen en verondersteld raken dat je bent gevangen in een krimpende kooi van beperkte privacy en vrijheden.resusaapje schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:00:
[...]
Ik ben getrouwd en loyaal, dus punt drie zit er bij mij niet in
Terwijl je prima 64 uur onafgebroken op de Dam kunt gaan staan met een levensgrote foto van Rutte met een gephotoshopte negerlul in zijn mond zonder dat je geliquideerd wordt door de geheime dienst.
Ook leuk.
[ Voor 12% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 18-02-2022 13:16 ]
Als je zo levensmoe bent dat je daarvoor de tijd en moeite neemt, is je liquideren toch het minst wat de geheime dienst kan terugdoen voor je genomen moeite? Echt belachelijk dat ze daar niet aan meewerkenVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:09:
[...]
Terwijl je prima 64 uur onafgebroken op de Dam kunt gaan staan met een levensgrote foto van Rutte met een gephotoshopte negerlul in zijn mond zonder dat je geliquideerd wordt door de geheime dienst.
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:11:
Zo YOLO...net x,x BTC gekocht 😆
Geheel naar goed gebruik post ik deze:WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:11:
Zo YOLO...net [...] BTC gekocht 😆
Wees dan wel zo sociaal om het bedrag uit je citaat te halen, mocht @WiLLoW_TieN dan ook verstandig zijn dan is het getal ook écht wegYES schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:13:
[...]
Geheel naar goed gebruik post ik deze:
[Afbeelding]
Had al een ninja-edit gedaanRichh schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:15:
[...]
Wees dan wel zo sociaal om het bedrag uit je citaat te halen, mocht @WiLLoW_TieN dan ook verstandig zijn dan is het getal ook écht weg
Ik vind het eerlijk gezegd vooral bizar dat er TA toepasbaar is op dergelijke cijfersJedi_Pimp schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:07:
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in de relatie tussen macro-indicatoren en financiële assets, wat denken jullie van de bizarre US02Y stijging van de laatste maanden en met name weken?
In een interessante YT video van een paar dagen terug zag ik de volgende log trendlijn die tot op heden redelijk goed economische toppen/recessies heeft 'voorspeld'.
[Afbeelding]
Maar zo gek is 'ie niet, en wat dit grafiekje vooral laat zien is dat het niet heel lang geleden ook net zo hard omlaag ging.
Ja ik, gebruik het dagelijks. Ik vind Fahrenheit maar een rare maat, voor 90 graden namen ze dan van origine zoiets vaags als de menselijke lichaamstemperatuur (later opgeschaald naar 96), en dan 0 graden voor het vriespunt van een bepaalde verhouding van pekel. Klinkt allemaal zo compleet arbitair.ZXRY schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:14:
Mensen ervaring met Celsius?
Zei hij, in een poging bepaalde mensen duidelijk te maken dat de moderator nog steeds meeleest...
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 18-02-2022 13:19 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Je vergeet 1BTC = 1BTCVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:51:
Na een korte inspectie van het topic denk dat de belangrijkste lessen van vandaag zijn:
Tja als iedereen maar dezelfde TA's uitvoert dan worden de TA's vanzelf waar;]Richh schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:16:
[...]
Ik vind het eerlijk gezegd vooral bizar dat er TA toepasbaar is op dergelijke cijfers![]()
Maar zo gek is 'ie niet, en wat dit grafiekje vooral laat zien is dat het niet heel lang geleden ook net zo hard omlaag ging.
en aans löpt wa vast
Verwijderd
Ik zie wel een mooie trend.
Mensen gaan van traditionele assets/fiat naar Bitcoin, en terug van Bitcoin naar meer traditionele assets/fiat.
Na de uitstap is Bitcoin onzeker en zal het niet altijd zo doorgaan. Altcoins kunnen daarintegen een uitkomst bieden voor de toekomst. Iedere paar weken is er daar die nieuwe blue chip die 'de volgende bullrun' het grootste rendement gaat geven.
Ondertussen heb je gewoon ordinair prematuur je sats geëjaculeerd.
Van een simpel hard asset hodl terug naar de moeizaam managebare geitenbende die nu nog beschaving wordt genoemd.
Precies, daar geloof ik dan ook wel in als het om puur vraag/aanbod gerelateerde goederen gaan. Zoals crypto en op behoorlijke hoogte stonks.filthy rich schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:25:
[...]
Tja als iedereen maar dezelfde TA's uitvoert dan worden de TA's vanzelf waar;]
Maar... rente? Waar macro-economisch bizar veel getallen achter spelen, enorme spelers invloed op hebben en tevens invloed hebben op de gehele economie? Een complex principe waar economen al decennia lang aan het onderzoeken zijn en nog steeds niet precies weten welke oorzaken en gevolgen er éxact achter zitten?
Vind het echt bizar toevallig dat daarin een trendlijn te trekken is
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/u9qXjo3w3ZoBhkRNTNpt2FEo.jpg?f=fotoalbum_large)