Knowbody schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 15:58:
Ik zal de mail maar even delen. Hopelijk komen ze met een update waarin de tekortkomingen worden opgelost.
Dit beloven ze :
Het regelen van uw binnenklimaat was nog nooit zo eenvoudig
Een schoner ontwerp, eenvoudigere navigatie – hetzelfde betrouwbare comfort en controle
We hebben de myUplink-app opnieuw ontworpen om de dagelijkse klimaatregeling soepeler, sneller en intuïtiever te maken. Alle functies en slimme functies die u gebruikt en waarop u vertrouwt, zijn er nog steeds, gemakkelijker te bereiken en soepeler te navigeren. Van snelle aanpassingen onderweg tot volledig inzicht in het systeem, het bijhouden van energieverbruik, planning en modusactivering, en slimme functies zoals weersvoorspelling – het ligt allemaal in uw handen. Bovendien zijn meer functies nu gratis te gebruiken. En nu is er nog meer functionaliteit beschikbaar zonder premium-abonnement.
We verbeteren de app voortdurend om u te helpen het maximale uit uw warmtepomp te halen door nieuwe functies, verbeterde functionaliteit en belangrijke beveiligingsupdates toe te voegen.
Net zoals uw warmtepomp het hele jaar door automatische software-updates ontvangt, moet de app ook up-to-date blijven. Door deze up-to-date te houden, zorgt u voor optimale prestaties, energiebesparing en klimaatcomfort.
Of u nu thuis bent of niet, met de vernieuwde app houdt u gemakkelijker de controle – en voelt u het verschil.
Vriendelijke groet,
Het myUplink-team
Deze mail heb ik ook gekregen.
Maandag een mail gestuurd naar feedback@myuplink.com en het volgende voorgelegd.
Bij de laatste update van de Apps komt het volgende naar voren dat deze niet gelijk zijn.
Op de iPhone komt de tegels voor Toestand uit, Binnenklimaat 18 graden, Heet water uit, Weer, Zonnepaneel en Elektrische prijs.
Bij mijn Android tablet app komen de tegels Indoor Climate 27,7 graden, Warm water aan Zonnepanelen, Energielog zonder gegevens en de Elektrische prijs.
De vraag is natuurlijk wat wil je weergeven Indoor Climate 27,7 graden of Binnenklimaat 18 graden welke de instelling is van de kamerthermostaat.
Heet water uit met of warm water aan ook hier verschillen de parameters.
Bij heet water kan ik de geschiedenis zien en bij Warm water Smart Control en Warmwaterboost hier kan ik geen geschiedenis zien.
De tegel Zonnepaneel kan niet verwijderd worden, ik heb geen Zonnepaneel aansluiting.
De vraag is waarom krijg ik verschillende parameters wat ik niet begrijpt.
Een standaard reactie ontvangen met de tekst.
We bekijken alle feedback die naar dit adres wordt gestuurd. Als we meer informatie nodig hebben, nemen we contact met je op.
Nibe-F2040-8 + VVM 320 + RMU40, 23 sunpower, SolarEdge Home Hub 3-fase 8kW met Home Back-up interface, 23 kWh SolarEdge batterij, vrijstaand woonhuis bj.1986, verbruik 6.000 kWh, gasloos vanaf 2018.