Ik zit al een paar dagen mee te lezen en ik probeer te snappen wat de settings zijn maar ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn S320 te laten koelen. Het is inmiddels 27.6 graden binnen, buiten is het 26 (!). Ik heb alle settings staan zoals hier wordt voorgesteld, hij zou moeten koelen vanaf een gemiddelde buitentemp van 22 graden, filtertijd 2 uur, doet niks. filtertijd 24h, doet niks. Handmatig of auto? doet niks. graadminuten auto, of 30 of 60, er gebeurt niks.
Ik weet dat de kenners dit een prachtig apparaat vinden maar het is zo frustrerend dat je ALLES in kunt stellen behalve de temperatuur die je wilt. Met verwarmen heb ik dat probleem ook, de machine blijft het gewoon op 22 graden houden, dat is (voor mij dan) domweg niet aan te passen dat ik het 20 graden wil hebben.
Nu met koelen ook, wat ik ook probeer, hij koelt niet. 1000-en settings maar nergens een knop die zegt koelen aan/uit. Als ik dit vantevoren had geweten had ik denk ik geen Nibe gewild. Al weet ik niet of andere machines net zo complex zijn... zal wel denk ik.
Wat ook vervelend is dat de menu's van de S320 net iets anders zijn dan wat hier meestal getoond wordt.
Hoe dan ook, wie kan mij nou eens in kleutertaal stap voor stap uitleggen wat ik in vredesnaam in moet stellen om dat ding aan het koelen te krijgen?
[
Voor 4% gewijzigd door
gronoco op 11-06-2023 11:43
]