Dank je voor de hulp. Ik zal het nog een keer proberen door ook de CZ-TAW1 los te halen, maar ik vrees...
Ik kan de CZ-TAW1 niet los laten. Ik heb scripting actief die met sensoren meet en via IFTTT opdrachten verstuurt. Ik ben nog onervaren op gebied van MQTT, NR, HA etc en kan het dus voorlopig niet overzetten naar de Heishamon. Dat is niet handig in de winter, maar denk dat ik in de zomer ook niet te lang zonder inzicht wil zitten. Die Luistervinkmodus is dus ideaal om mee te beginnen.
Maar als je vermoeden klopt dat de Heishamon net teveel stroom pakt, zou een losse 5V voeding nog een oplossing kunnen bieden en dan alleen de TR en TX aansluiten op de CZ-NS4P. Ik laat het nu maar even los.
Aanvulling: Is er iemand met een CZ-NS4P die de Heishamnon netjes werkend heeft in Listen only modus op een J-gen Pana, met de CZ-TAW1 op de CN-CNT?
En zou het een optie zijn om de CN-CNT niet door te lussen naar de CZ-NS4P, en dan de CN-CNT en CN-NMODE op het hoofdbord van de Pana te gebruiken voor CZ-TAW1 en Heishamon?
[Voor 19% gewijzigd door Tiesert op 13-01-2023 19:17]