Helaas heeft de HAM zich vannacht in coma doen geraken, dat is wel jammer. Ik probeer onze kat te trainen zodat die het reboot knopje kan bedienen maar ze blijft maar doen alsof ze het niet snapt zodat ik het zelf doe. Heeft ze wel vaker een handje van.....
Aan de wifi module van pana zelf kan ik zien dat de HAM niet meer werkt: die knippert dan rood. En in HA kan ik het afleiden uit het feit dat de ontvangen data niet oploopt, dat blijkt te werken. Ik zal er en een actie aanhangen zodat ik gewaarschuwd wordt, of het in huis kan zien op afstand van de apparatuur.
Ik heb sinds mijn eerdere post nog geen nieuwe versies na v Alpha-f7ae839 geinstalleerd (omdat ik niet weet welke/hoe voor mijn grote HAM (
))
Aan de wifi module van pana zelf kan ik zien dat de HAM niet meer werkt: die knippert dan rood. En in HA kan ik het afleiden uit het feit dat de ontvangen data niet oploopt, dat blijkt te werken. Ik zal er en een actie aanhangen zodat ik gewaarschuwd wordt, of het in huis kan zien op afstand van de apparatuur.
Ik heb sinds mijn eerdere post nog geen nieuwe versies na v Alpha-f7ae839 geinstalleerd (omdat ik niet weet welke/hoe voor mijn grote HAM (
:strip_exif()/f/image/TXzhjIAAzFYLCvyAP2PdTLMD.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/RF3g5Pxdy6ml6x4q1UnauINI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V271vgf9ar9rPvkc3ucSxh2w.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0KEwcqj8mcsraaxU2AGaEGfQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RtsQObfOAkvK9in7YW9GAkLs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3r2fGDQNUVIV5cjt5sNkmdjC.jpg?f=fotoalbum_large)