Het Kia EV6 leveringen topic

Pagina: 1 ... 65 ... 67 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr.EVE
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik heb ook goed nieuws. Omdat ik die verhalen hoorde over facelift enzo en mensen die auto vroeger leken te krijgen... heb ik dealer berichtje gestuurd en nu reactie dat mn leaseauto al gemaakt is en onderweg is op transport. Wordt eind mei bij de dealer verwacht en indicatie aflevering aan mij is 1e week van juni.

Denk dat de mijne dan ook op boot Boheme staat, zie geen andere boten erna?

De auto was begin maart besteld vanuit leasemaatschappij bij de dealer. Het betreft een EV6 Edition Advanced in Yacht Blue.

[ Voor 8% gewijzigd door Dr.EVE op 13-04-2024 18:35 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NickF24
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 07-05-2024
Hier net bericht van de dealer! Ik kan de ev6 light edition volgende week vrijdag ophalen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:20
Hier ook telefoon gehad, mag hem volgende week dinsdag ophalen.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brecht_vb
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:57
Hoe zien jullie op welk schip je auto staat? Mijn EV6 is op 26 februari besteld - wie weet is die ook sneller dan voorzien opgeleverd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:19
Net gebeld door de dealer. Ik kan de EV6 Light vrijdag 26 april ophalen. :)
Nu de dagen aftellen tot aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1909
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:48
Gaat hard nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr.EVE
brecht_vb schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 12:06:
Hoe zien jullie op welk schip je auto staat? Mijn EV6 is op 26 februari besteld - wie weet is die ook sneller dan voorzien opgeleverd.
Ik weet het niet zeker, maar ik zoek welke boten er uberhaupt onderweg zijn van PYEONGTAEK naar ROTTERDAM dan zijn dat er nu maar 2, de Mignon die 22 april aankomt en de laatste is de Boheme die 2 mei aankomt.

https://www.eukor.com/schedule-search

Mijn dealer zei dat auto al op de boot staat en verwacht eind mei dat de auto bij hen is en dan 1e week juni aan mij afleveren, dus denk dat Boheme dan wel kan kloppen.

Ik heb rond zelfde tijd als jij mn EV6 besteld. Zou als ik jou was navraag doen bij de dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brecht_vb
Dr.EVE schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 17:41:
[...]

Ik weet het niet zeker, maar ik zoek welke boten er uberhaupt onderweg zijn van PYEONGTAEK naar ROTTERDAM dan zijn dat er nu maar 2, de Mignon die 22 april aankomt en de laatste is de Boheme die 2 mei aankomt.

https://www.eukor.com/schedule-search

Mijn dealer zei dat auto al op de boot staat en verwacht eind mei dat de auto bij hen is en dan 1e week juni aan mij afleveren, dus denk dat Boheme dan wel kan kloppen.

Ik heb rond zelfde tijd als jij mn EV6 besteld. Zou als ik jou was navraag doen bij de dealer.
Bij mij werd de levering gesteld op 15 juni - als die Boheme de eerste week van Mei al in NL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickF24
brecht_vb schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 12:06:
Even contact opnemen met de dealer. Hun kunnen precies zien wanneer je auto op de boot is gezet en wat de verwachte aankomst is in Rotterdam of Antwerpen.
Ik heb mijn auto op 1 maart besteld en er werd verteld dat deze kleur al op de boot stond en nog niet gereserveerd was. Vandaar de snelle levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brecht_vb
NickF24 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 21:39:
[...]

Even contact opnemen met de dealer. Hun kunnen precies zien wanneer je auto op de boot is gezet en wat de verwachte aankomst is in Rotterdam of Antwerpen.
Ik heb mijn auto op 1 maart besteld en er werd verteld dat deze kleur al op de boot stond en nog niet gereserveerd was. Vandaar de snelle levering
De dealer laat weten dat mijn configuratie niet meer geproduceerd kon worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
brecht_vb schreef op woensdag 17 april 2024 @ 20:05:
[...]

De dealer laat weten dat mijn configuratie niet meer geproduceerd kon worden...
Was bij mij ook deels het geval, ik wilde yacht blue met beige leer maar dat ging niet meer, toen maar zwart interieur genomen, vraag even welke configs ze snel kunnen leveren en kies daar eentje uit.

Tenzij je hem natuurlijk perse zo wilt, je kunt ook 6 mnd wachten op de facelift maar dan loop je het risico dat die config helemaal niet meer bestaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brecht_vb
izzet3838 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 20:24:
[...]

Was bij mij ook deels het geval, ik wilde yacht blue met beige leer maar dat ging niet meer, toen maar zwart interieur genomen, vraag even welke configs ze snel kunnen leveren en kies daar eentje uit.

Tenzij je hem natuurlijk perse zo wilt, je kunt ook 6 mnd wachten op de facelift maar dan loop je het risico dat die config helemaal niet meer bestaat...
Ik moet nog bekijken wat ik doe - het is via fleetmanager/leasing, dus ik heb een mogelijkheid tot annuleren en andere auto te kiezen. Ik leg nu best wat geld op voor deze configuratie.

Mijn andere keuze was een BMW ix1, de edrive20 is minder krachtig, de xdrive30 is dan weer duur.

Heb nu een Earth met 360 graden camera besteld, als er een GT-line voor hetzelfde geld geleverd kan worden, wil ik blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
brecht_vb schreef op woensdag 17 april 2024 @ 20:44:
[...]

Ik moet nog bekijken wat ik doe - het is via fleetmanager/leasing, dus ik heb een mogelijkheid tot annuleren en andere auto te kiezen. Ik leg nu best wat geld op voor deze configuratie.

Mijn andere keuze was een BMW ix1, de edrive20 is minder krachtig, de xdrive30 is dan weer duur.

Heb nu een Earth met 360 graden camera besteld, als er een GT-line voor hetzelfde geld geleverd kan worden, wil ik blijven.
Heb zelf de business plus was een stuk gooedkoper dan de earth, maar helaas geen 360 cam, das trouwens het enige wat ik mis...

Hyundai geeft momenteel dikke kortingen op de ioniq 5 en 6 trouwens wellicht ook een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brecht_vb
izzet3838 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:50:
[...]

Heb zelf de business plus was een stuk gooedkoper dan de earth, maar helaas geen 360 cam, das trouwens het enige wat ik mis...

Hyundai geeft momenteel dikke kortingen op de ioniq 5 en 6 trouwens wellicht ook een optie?
Wel, morgen eerst checken of ik die EV6 effectief kan annuleren leasing gewijs - daarna rondkijken waar ik korting (extra?) kan krijgen via de fleet manager.

De BMW spreekt me aan qua interieur, en de 360graden camera kan ik betalen op de edrive20. Volve interesseert me weinig, ioniq 5 ook niet gek veel meer sinds ik er de laatste keer in zat.

Op de EV6 had ik de 360 graden camera, zetelventilatie, maar geen HUD. Heb me ook wat blindgestaard op de lange wielbasis die (volgens mij) comfort biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
brecht_vb schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:56:
[...]

Wel, morgen eerst checken of ik die EV6 effectief kan annuleren leasing gewijs - daarna rondkijken waar ik korting (extra?) kan krijgen via de fleet manager.

De BMW spreekt me aan qua interieur, en de 360graden camera kan ik betalen op de edrive20. Volve interesseert me weinig, ioniq 5 ook niet gek veel meer sinds ik er de laatste keer in zat.

Op de EV6 had ik de 360 graden camera, zetelventilatie, maar geen HUD. Heb me ook wat blindgestaard op de lange wielbasis die (volgens mij) comfort biedt.
Heb zelf ook naar de x1 gekeken, maar de 20 vond ik wat te traag en de range was iets minder, wat betreft de 30 die was dan weer heel duur en nog minder range, daarnaast is de x1 20 voorwielaangedreven en was de geluidisolatie veel minder, interieur is dan wel weer van betere kwaliteit, stoelventilatie en verwarmde achtberbank zijn trouwens niet beschikbaar op de x1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiorano
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:59
18 mei krijg ik als het goed is mijn occasion EV6 plus RWD geleverd. Via ALD private ocassion lease een prima deal kunnen sluiten. Ik vind het een gave auto en goed volgehangen met gadgets. Kunnen we weer een paar jaar vooruit

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Nate86
  • Laatst online: 24-06-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MZI8lQa2UT45bFtp0EPGqgA4ipw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oaErwXeryOy2Hs4bb6mLHgSH.jpg?f=fotoalbum_large

Onze EV6 light vanmiddag opgehaald en samen met onze oudste zoon de onthulling van de auto. Mooi moment om te delen. Onze eerste EV en wat een zeer fijn rijdende auto! Ondanks het de light versie betreft, voor ons meer dan voldoende. Iedereen die zijn EV6 nog moet ontvangen alvast veel rijplezier/ veilige km's! d:)b

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Sonicfreak
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/91HRLRZ68s-SAdUGj9uvJX4g7dM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YXiRjwDxthFnSmhK8P3hWt4q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZGn51t-G1XqYqh6iMPkGnS4tzWQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ivqlfoY6nDKbABa0aCr4P5Ah.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M327cRZjQoB1IptJQey1201kzSM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w08QP3P4c3YVtrKbxf8Ox4tc.jpg?f=fotoalbum_large

Vanmiddag de EV6 Light opgehaald samen met mijn oudste zoon.
Wat een fantastische auto en fijne rijeigenschappen. Een hele ruime auto en ontzettend mooi gelijnd model.
Vooral ook mooi in de runway red metallic lak.
Ik ben heel blij met de auto. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sonicfreak op 26-04-2024 18:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fiorano
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:59
Fiorano schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 07:25:
18 mei krijg ik als het goed is mijn occasion EV6 plus RWD geleverd. Via ALD private ocassion lease een prima deal kunnen sluiten. Ik vind het een gave auto en goed volgehangen met gadgets. Kunnen we weer een paar jaar vooruit
Dit wordt zelfs al 6 mei 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 02:35
Fiorano schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 07:25:
Hoe goed, ik ben ook een beetje aan het uitkijken naar een EV6?
Maar ik zie niet in waarom ik zou opteren voor een nieuwe light versie, terwijl je evengoed een ev6 van 2-3j oud op de kop kan tikken voor een gelijkaardig tot iets lager bedrag. Of zo lijkt het toch op het eerste zicht.

Waarbij die dan wel ofwel beter geëquipeerd, goedkoper of beiden is. Zeker als je een beperkt aantal kilometers rijdt. Het leek mij ook niet alsof er veel wijzigingen zijn in de versie van 2024 tov de versie van 21-22 of zo.

Maar ik heb ook nog maar even mij zitten inlezen en bekijken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Niki-nl
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08-06-2024
Na bestelling op 10 november 2022 en een lange wachttijd op de GT-line EV6 AWD in Moonscape Matte heb ik gisteren van de dealer vernomen dat ik de auto op 2 mei 2024 kan ophalen. Bedankt voor al jullie tips in dit forum. Voor de nog wachtenden hoop ik dat jullie auto ook snel geleverd zal worden. Ik ga de laatste paar dagen aftellen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NickF24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y_J4q_QBUP7_hOA8WstJeDjnXB0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rhk87yMdsz8VBzORleeLQKl9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZqYlpMXA-nZKGGabr2byCxXqU18=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CXKLo2UqyZE1yn7d1iMZP9vw.jpg?f=fotoalbum_large

Afgelopen vrijdag onze kia opgehaald! Wat een heerlijke auto😎💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.EVE
NickF24 schreef op zondag 28 april 2024 @ 13:11:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Afgelopen vrijdag onze kia opgehaald! Wat een heerlijke auto😎💪
Prachtig zo in het zonnetje! Dit is Yacht Blue?

Ik moet nog 5 weekjes wachten op de mijne, hoop ik. Boot komt als goed is donderdag in Rotterdam aan, benieuwd wanneer dealer de afspraak vast wil leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickF24
Dr.EVE schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:39:
[...]

Prachtig zo in het zonnetje! Dit is Yacht Blue?

Ik moet nog 5 weekjes wachten op de mijne, hoop ik. Boot komt als goed is donderdag in Rotterdam aan, benieuwd wanneer dealer de afspraak vast wil leggen.
Klopt dit is inderdaad de Yacht Blue. Het is het wachten meer als waard! Maar snap dat het kriebelt.. heb zelf wat meer druk op de dealer gezet🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RvR1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 08:18
De boot is aangekomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pH6ypy4yFHAoupH2wPpHdDpUqnw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qtQnZ6XN9jmC8fgTXsMlKBVe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.EVE
Hij is alweer weg, hopelijk een hoop autos van wachtende hier achtergelaten... 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marttin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-06 08:37
Dr.EVE schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 19:19:
[...]

Hij is alweer weg, hopelijk een hoop autos van wachtende hier achtergelaten... 😀
Hoop dat die van mij er ook bij zit 🤞🏻het lossen hebben ze snel gedaan in ieder geval!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marttin
Net contact gehad met de dealer; mijn bestelde Long Range RWD Edition Advanced in het zwart staat bij de dealer klaar om af te leveren. De leasemaatschappij wilt 'm alleen nog niet vrijgeven omdat het contract van de huidige auto pas begin juli afloopt... Naja hij is in ieder geval mooi op tijd binnen voor de zomervakantie! oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr.EVE
Ook contact met dealer gehad zojuist. 6 juni mag ik mn bestelde Edition Advanced in Yacht Blue ophalen! 🤗

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RvR1
Ook die van mij zat op de boot. En met een beetje geluk komt hij deze week bij de dealer binnen. Light Edition - Interstellar Grey.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mapsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-06 15:23
Die van mij stond als het goed is ook op de boot van 2 mei.
Week 25 is de verwachte leverweek.
Light Edition Yacht Blue
Private lease bij KIA De Beer Rotterdam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mapsy
mapsy schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 11:43:
Die van mij stond als het goed is ook op de boot van 2 mei.
Week 25 is de verwachte leverweek.
Light Edition Yacht Blue
Private lease bij KIA De Beer Rotterdam.
Vandaag bericht van de dealer:
Uw auto is onderweg naar Kia De Beer. Wij nemen telefonisch contact met u op als de auto bij ons is om de aflevering in te plannen.

Graag tot snel in onze showroom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mapsy
mapsy schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:29:
[...]

Vandaag bericht van de dealer:

[...]
Vandaag telefoon van de dealer.

Auto is van de trailer. Gaan trekhaak plaatsen en afleverklaar maken.
Volgende week kan ik hem ophalen.

Gelukkig sneller dan oorspronkelijke week 25. 4 weken eerder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvR1
Ook ik ben gebeld door de dealer in Harderwijk, volgende week vrijdag mag ik hem ophalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• blb4
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:15
Na een hoop intern gedoe is afgelopen maandag dan eindelijk de order geplaatst voor mijn nieuwe leaseauto, een KIA EV6 edition advanced. Dinsdag bericht van de dealer: deze is niet meer leverbaar, 't wordt een MY25 uitvoering waarvan de (NL) specificaties nog niet duidelijk zijn (voorzover de dealer weet blijft de edition advanced wel leverbaar) en de prijs blijft vooralsnog gelijk. De door mij uitgezochte kleur (Gravity Blue) is op de MY25 niet meer leverbaar, heb nu maar Yacht Blue gekozen. Wordt vervolgd....

Update 20240517: Verwachtte levering is 2de helft oktober.

[ Voor 6% gewijzigd door blb4 op 17-05-2024 11:24 ]

Panasonic J 7kW WP, boiler & HeishaMon, 6022 Wp PV, Enphase+ST GW, SOLAX SK-SU3000E 13kWh BESS, ITHO Qualityflow WTW, Elvi Smart Charging+ laadpunt, Kia EV6 84kWh EA MY25, gasloos '23

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ik ben in afwachting van een belletje van de dealer in Amersfoort. Beoogde datum staat nu op 31-5 voor de levering van een zwarte light. Als ik zo de recente en toekomstige boten vanuit Korea naar Rotterdam/Antwerpen bekijk dan hoop ik dat hij gisteren is aangekomen met de TITUS, de andere aankomsten liggen te ver in de toekomst om haalbaar te kunnen zijn. Ben benieuwd! :)

https://www.vesselfinder.com/vessels/details/9700512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
Oppie schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 12:39:
Ik ben in afwachting van een belletje van de dealer in Amersfoort. Beoogde datum staat nu op 31-5 voor de levering van een zwarte light. Als ik zo de recente en toekomstige boten vanuit Korea naar Rotterdam/Antwerpen bekijk dan hoop ik dat hij gisteren is aangekomen met de TITUS, de andere aankomsten liggen te ver in de toekomst om haalbaar te kunnen zijn. Ben benieuwd! :)

https://www.vesselfinder.com/vessels/details/9700512
Even uit nieuwsgierigheid. Gaat het om een Light of Light Editition?
Zelf heb ik een Light in de kleur runway red.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oppie
Sonicfreak schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 13:12:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid. Gaat het om een Light of Light Editition?
Zelf heb ik een Light in de kleur runway red.
Een light, “Athlon Editon”. Exacte specs blijven een vraagteken voor me maar zal vast goed bevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sonicfreak
Oppie schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 13:24:
[...]

Een light, “Athlon Editon”. Exacte specs blijven een vraagteken voor me maar zal vast goed bevallen.
Vast wel, mijn Light bevalt ook heel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Helaas toch verzet naar 14-6. Dus een maand later dan de initiele datum. Ik snap totaal niet hoe zon vertraging kan ontstaan, een boot duurt van A naar B toch er zon 30/40 dagen over. Lijkt me een vrij lineair en voorspelbare stap in je logistieke keten.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YvanU
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 20-12-2024
blb4 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:16:
Na een hoop intern gedoe is afgelopen maandag dan eindelijk de order geplaatst voor mijn nieuwe leaseauto, een KIA EV6 edition advanced. Dinsdag bericht van de dealer: deze is niet meer leverbaar, 't wordt een MY25 uitvoering waarvan de (NL) specificaties nog niet duidelijk zijn (voorzover de dealer weet blijft de edition advanced wel leverbaar) en de prijs blijft vooralsnog gelijk. De door mij uitgezochte kleur (Gravity Blue) is op de MY25 niet meer leverbaar, heb nu maar Yacht Blue gekozen. Wordt vervolgd....

Bij mij hetzelfde verhaal. 26 april een KIA EV6 Edition Advanced besteld via de leasemaatschappij. Stond eerst op levering tweede helft september, nu aangepast naar tweede helft oktober. Benieuwd naar de nieuwe specificaties als het inderdaad de MY25 wordt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Oppie
Oppie schreef op maandag 27 mei 2024 @ 20:31:
Helaas toch verzet naar 14-6. Dus een maand later dan de initiele datum. Ik snap totaal niet hoe zon vertraging kan ontstaan, een boot duurt van A naar B toch er zon 30/40 dagen over. Lijkt me een vrij lineair en voorspelbare stap in je logistieke keten.. :)
Zaterdag as gaan we hem ophalen, zin in!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• cycloon_
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 20:32
Kia ev6 edition advanced besteld op 24 maart, en geleverd op 21 mei. Dat ging lekker rap.

http://specs.tweak.to/9714

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dr.EVE
Mijn kia ev6 edition advanced besteld eind maart en vandaag opgehaald! Erg blij mee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sslJyc8HfegWOG_kzaIPw4NzTWQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/26Sy0aIYavBFqyUMdHSu0epm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Captain
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 04-10-2024
Bestelling van een Kia EV6 168kW/ 77,4Wh RWD Advanced Edition door de dealer bevestigd op 4 juni, verwachte leverdatum is de week van 28 november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blb4
The_Captain schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 16:10:
Bestelling van een Kia EV6 168kW/ 77,4Wh RWD Advanced Edition door de dealer bevestigd op 4 juni, verwachte leverdatum is de week van 28 november.
Bijzonder, dealer in Utrecht heeft paar weken geleden al aangegeven dat deze niet meer geproduceerd wordt en dat ‘t een MY25 uitvoering gaat worden.

Panasonic J 7kW WP, boiler & HeishaMon, 6022 Wp PV, Enphase+ST GW, SOLAX SK-SU3000E 13kWh BESS, ITHO Qualityflow WTW, Elvi Smart Charging+ laadpunt, Kia EV6 84kWh EA MY25, gasloos '23

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bula
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-06 15:14
Besteld op 10 april, en maandag 17-6 ophalen.
Light Edition met zwart gewrapt dak, en opticoat plus keramische coating.
Foto is sneak preview na het aanbrengen van de coating ;-)
Maandag eerste "live" kennismaking.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m2XoYwCo-eDdEsu-eYl_p1W6T0Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L2VBPTigZzvcKjxudyj6UDR5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CpN_bM3V4IPESAEzQ8_j8bw_oxc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k5rO2M7X3qw6FB36P59w31Yo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:23

d0s

sssst

Ziet er mooi uit zo! Je kunt overwegen de strips aan de zijkant nog zwart te wrappen. Zelf ook gedaan op mijn EV6 Yacht Blue. Zwarte Emblemen staan ook mooi op wit ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Marttin
Vandaag eindelijk m’n Edition Advanced op mogen halen! Wat een apparaat; superstil en heerlijk ruim in vergelijking met de Kona EV. Vooral de breedte merk je en is heel fijn!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u2TbwSBmDIeWmaeOwi8GzuhHHuw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Njv94HW2QJVJGWkLcG9OehT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetisookwat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 23:29
Heb via Private Lease een EV6 Light actiemodel met grote accu besteld. De dealer wist te zeggen dat Kia een aantal actiemodellen ergens uit Europa hebben geplukt waar de verkoop inzakte.

Dus 77.4kWh op een Light... Alleen de dealer (Braber, Ede) kon me niet vertellen wanneer deze precies geleverd ging worden. Heeft iemand een soortgelijke deal weten te treffen en wat meer informatie kunnen vinden/los kunnen peuteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
Hetisookwat schreef op maandag 8 juli 2024 @ 13:02:
Heb via Private Lease een EV6 Light actiemodel met grote accu besteld. De dealer wist te zeggen dat Kia een aantal actiemodellen ergens uit Europa hebben geplukt waar de verkoop inzakte.

Dus 77.4kWh op een Light... Alleen de dealer (Braber, Ede) kon me niet vertellen wanneer deze precies geleverd ging worden. Heeft iemand een soortgelijke deal weten te treffen en wat meer informatie kunnen vinden/los kunnen peuteren?
Ik ben benieuwd of de prijs van de Light 77.4 kWh hoger is dan die van de Light 58 kWh. Lijkt mij wel vanwege de grotere accu?
En zijn is de uitrusting dan verder gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:02

henri8096

BIM is not a software!

blb4 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:11:
[...]

Bijzonder, dealer in Utrecht heeft paar weken geleden al aangegeven dat deze niet meer geproduceerd wordt en dat ‘t een MY25 uitvoering gaat worden.
Hier ook op 1 juli een bevestiging van de leasmaatschappij dat de dealer een edition advanced heeft besteld.
(hedin amsterdam)
Verwachte levering week 48, voor zover ik weet my24, maar heb zelf geen contact met de dealer gehad.

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hetisookwat
Sonicfreak schreef op maandag 8 juli 2024 @ 21:03:
[...]

Ik ben benieuwd of de prijs van de Light 77.4 kWh hoger is dan die van de Light 58 kWh. Lijkt mij wel vanwege de grotere accu?
Goedkoper zelfs, ligt in de aanbiedingenbak voor private lease. 77.4kwh en de 228pk motor, verder is ie gelijk. Configurator op de site houdt er geen rekening mee maar begint bij 398,- (inc SEPP) voor 60m/5k. Daar zit dan nog een niet-standaard kleur én parkeersensoren bijgeplust, omdat ik geen rode wilde en toch wel mijn sensors miste anders.

[ Voor 3% gewijzigd door Hetisookwat op 09-07-2024 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
Hetisookwat schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 07:57:
[...]

Goedkoper zelfs, ligt in de aanbiedingenbak voor private lease. 77.4kwh en de 228pk motor, verder is ie gelijk. Configurator op de site houdt er geen rekening mee maar begint bij 398,- (inc SEPP) voor 60m/5k. Ik betaal nu 468 (inc SEPP) voor 15k/60m. Daar zit dan nog een niet-standaard kleur én parkeersensoren bijgeplust, omdat ik geen rode wilde en toch wel mijn sensors miste anders.
De Light heeft standaard parkeersensoren achter of heeft de 77.4 kWh Light dat niet? Of bedoel je parkeersensoren voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hetisookwat
Sonicfreak schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:06:
[...]

De Light heeft standaard parkeersensoren achter of heeft de 77.4 kWh Light dat niet? Of bedoel je parkeersensoren voor?
Parkeersensoren vóór inderdaad, sorry. Die wilde ik er toch wel graag weer bij hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesco
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-06 17:51
Sonicfreak schreef op maandag 8 juli 2024 @ 21:03:
[...]
Dit zijn de aanbiedingen zoals ze nu op de Kia-site (NL) staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/joUltI80QysqeHOam06cQuEfI9w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aSdfTjcaBDR6QmC0VtMvJW52.jpg?f=fotoalbum_large

Meer details over de precieze uitrusting in de prijslijst. Mooie aanbieding voor de grote accu met SEPP-subsidie, maar bedenk wel dat de Light-uitvoering wat uitgekleed is. Dus goed om even precies te checken wat je wel en niet krijgt met die uitvoering.

De Light met de kleinere accu lijkt niet meer leverbaar te zijn, maar nog wel als wat luxere Light Edition. Maar dan kun je geen kleur meer kiezen voor de SEPP-subsidie…

[ Voor 8% gewijzigd door Wesco op 09-07-2024 11:04 ]

Opel Ampera-e (2020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie van Til
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 20:01

Harrie van Til

Doe maar blauw

Hetisookwat schreef op maandag 8 juli 2024 @ 13:02:

We staan op het punt ook deze deal te sluiten. Light, 77kWh, Gravity Blue. Levertijd volgens de dealer (na confirmatie van Kia) minimaal 4 maanden..... :-(

EV6 77kWh, Light, Gravity Blue MY2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetisookwat
Harrie van Til schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 16:27:
[...]

We staan op het punt ook deze deal te sluiten. Light, 77kWh, Gravity Blue. Levertijd volgens de dealer (na confirmatie van Kia) minimaal 4 maanden..... :-(
Oei! Dat is een domper.

Welke dealer heb je ‘m besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie van Til

Harrie van Til

Doe maar blauw

Hetisookwat schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 06:27:
[...]

Oei! Dat is een domper.

Welke dealer heb je ‘m besteld?
Is de inkoop van de Virena Groep in de provincie Groningen. Onze dealer zit in Ten Boer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harrie van Til

Harrie van Til

Doe maar blauw

Harrie van Til schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 12:51:
[...]

Is de inkoop van de Virena Groep in de provincie Groningen. Onze dealer zit in Ten Boer.
We hebben de EV6 light, 77kWh in Gravity Blue net besteld. d:)b
Wat betreft de levering nog het volgende: zonder een ordernummer weet men eigenlijk niet waar een auto zich bevindt. Dus nu er werkelijk een ordernummer bekend is hopen ze me spoedig meer te kunnen vertellen waar de auto is en wat de vermoedelijke levertijd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
Harrie van Til schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 14:53:
[...]

Wat betreft de levering nog het volgende: zonder een ordernummer weet men eigenlijk niet waar een auto zich bevindt. Dus nu er werkelijk een ordernummer bekend is hopen ze me spoedig meer te kunnen vertellen waar de auto is en wat de vermoedelijke levertijd wordt.
Ga je geen spijt van krijgen. Ik rijd sinds een paar maanden in de Light 58 kWh en het is een hele fijne auto.
Zelf heb ik een proefrit gemaakt in een 77 kWh Plus, maar heel eerlijk gezegd merk ik weinig verschil in power met optrekken in de 58 kWh, misschien dat de 77 kWh wat feller is in tussensprints, dat zou kunnen.
De extra range is natuurlijk een pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:03
Dit lijkt zelfs nog verder te gaan dan die 40.5k van de afbeelding hierboven. Ik vind het wat verwarrend.
Is er in ieder geval een automatisch dimmende achteruitkijk spiegel aanwezig? Zijn alle ramen elektrisch bediend?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l_ceRgX4JUuH1nhm0sPb5uFgwYE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pAinMW4eyy3pZbIdrEGwlQAH.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Patox op 19-07-2024 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
Patox schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 11:23:
Dit lijkt zelfs nog verder te gaan dan die 40.5k van de afbeelding hierboven. Ik vind het wat verwarrend.
Is er in ieder geval een automatisch dimmende achteruitkijk spiegel aanwezig? Zijn alle ramen elektrisch bediend?

[Afbeelding]
Beide zijn aanwezig. Ik raad aan om even de Kia EV6 prijslijst te downloaden. Daarin staan de specificaties met als enige verschil de accu grootte en aantal pk's natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetisookwat
Harrie van Til schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 14:53:
[...]

Met het ordernummer aanwezig weet ik het nog steeds niet helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie van Til

Harrie van Til

Doe maar blauw

Hetisookwat schreef op maandag 22 juli 2024 @ 09:22:
[...]

Met het ordernummer aanwezig weet ik het nog steeds niet helaas...
Ik ook niet. Een beetje wishfull thinking van de dealer denk ik. :|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harrie van Til

Harrie van Til

Doe maar blauw

Harrie van Til schreef op maandag 22 juli 2024 @ 10:18:
[...]

Ik ook niet. Een beetje wishfull thinking van de dealer denk ik. :|
Werd net gebeld door de dealer. Ze verwachten, met een slag om de arm, dat de EV6 light 77kWh, gravity blue over zo'n 2 weken bij hun binnen is. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Dit weekend ook gebruik gemaakt van de Light aanbieding met de 77,4 Kwh accu. Kon nog kiezen uit zwart, steel grey en een donkergrijs.

Zijn voor de Steel Grey gegaan. Dealer gaf aan ergens eind september.

Ik kom van een 2021 Enyaq 60 met 58 Kwh accu. Toch net te klein.

En deze actie was een no-brainer wat mij betreft. Helemaal na de proefrit en de geboden inruilprijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boldie1963
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 25-03 15:45
1 augustus EV6 77kw avanced edition besteld prognose levering laatste week december 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blb4
blb4 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:16:

Door dealer is 23 oktober 2024 nu als verwachtte leverdatum aangegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie van Til

Harrie van Til

Doe maar blauw

Harrie van Til schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:57:
[...]

Werd net gebeld door de dealer. Ze verwachten, met een slag om de arm, dat de EV6 light 77kWh, gravity blue over zo'n 2 weken bij hun binnen is. *O*
Eergisteren binnen gekomen bij de dealer. Wordt maandag gebeld voor de afleverdatum als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 29-06 17:07
Harrie van Til schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:33:
[...]

Eergisteren binnen gekomen bij de dealer. Wordt maandag gebeld voor de afleverdatum als het goed is.
Als je pech hebt kun je nog lang wachten op de afleverdatum. Normaal 3 weken, maar nu ze druk hebben kan het zo oplopen naar 6 weken of langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie van Til

Harrie van Til

Doe maar blauw

De Ideale Man schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:36:
[...]

Als je pech hebt kun je nog lang wachten op de afleverdatum. Normaal 3 weken, maar nu ze druk hebben kan het zo oplopen naar 6 weken of langer.
Ik hoor het maandag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetisookwat
Grappig, ik zag afgelopen zaterdag een tweetal vrachtwagens vol on-gekentekende EV6’s rijden. Ik zat al te denken: ‘t zal toch niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harrie van Til

Harrie van Til

Doe maar blauw

Het wordt dus maandag 26 augustus as. #zinin
oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo

[ Voor 36% gewijzigd door Harrie van Til op 12-08-2024 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvanU
blb4 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:37:
[...]

Door dealer is 23 oktober 2024 nu als verwachtte leverdatum aangegeven.
Ik heb mij KIA Edition Advanced via de leasemaatschappij op 26 april besteld. Eerst zou deze de eerste helft oktober komen, toen de eerste heft november. Inmiddels bericht dat het de eerste helft februari 2025 wordt |:( . Bij jou dus wel gewoon in oktober ondanks dat we de auto rondom hetzelfde moment hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blb4
YvanU schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 10:32:
[...]

Ik heb mij KIA Edition Advanced via de leasemaatschappij op 26 april besteld. Eerst zou deze de eerste helft oktober komen, toen de eerste heft november. Inmiddels bericht dat het de eerste helft februari 2025 wordt |:( . Bij jou dus wel gewoon in oktober ondanks dat we de auto rondom hetzelfde moment hebben besteld.
mmm, dat voorspelt weinig goeds....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarman
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
[...]

Oude tijden herleven, helaas.
Ditzelfde fenomeen is geweest met de niet gefacelifte EV6.
Sowieso kan de dealer pas wat zien als de auto werkelijk gemaakt gaat worden, eerder is het alleen een gok.

ENYAQ SPORTLINE 210kW ( voorheen: KIA EV6 GT-Line 77,4 RWD MY23)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096

henri8096

BIM is not a software!

[...]

Helaas hetzelfde bericht gekregen van de leasemaatschappij. Is kwa lease contract ook weer ongunstiger want de bijtelling gaat in 2025 weer iets omhoog.
Vraag me nog steeds af wat er dan precies komt. Vooralsnog lijkt het nog steeds om een my24 te gaan. Of dan toch een my25?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvanU
henri8096 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:25:
[...]

Helaas hetzelfde bericht gekregen van de leasemaatschappij. Is kwa lease contract ook weer ongunstiger want de bijtelling gaat in 2025 weer iets omhoog.
Vraag me nog steeds af wat er dan precies komt. Vooralsnog lijkt het nog steeds om een my24 te gaan. Of dan toch een my25?
Ja ik heb ook geen idee of het een MY24 en MY25 wordt. Communicatie vanuit de leasemaatschappij is ook waardeloos en ik heb ook niet altijd het idee dat dealers nou weten waarover ze praten. We gaan het wel zien. Bijtelling is inderdaad nadelig. Nog wel nagedacht over een alternatief maar die zijn allemaal duurder in de fiscale waarde dus dan kan ik net zo goed wachten tot 2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetisookwat
Mijn dealer had hem al lang binnen verwacht, net als de andere 8 die ze besteld hadden maar al wel er zijn… Hij snapt er nu zelf niets meer van. Kia geeft aan “hij is gewoon onderweg”.

Ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096

henri8096

BIM is not a software!

Ik zag toevallig vandaag dat als je nu een Edition Advanced besteld, er geen Matrix koplampen meer bij in zitten.
Ik weet niet of het zo'n vaart loopt bij KIA, maar voor degenen die hem geleverd krijgen, let op wat je krijgt!

(In de prijslijst staat een soort vrijwaring dat pas op de dag van levering de opties definitief zijn en in de tussentijd nog kunnen wijzigen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blb4
henri8096 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:49:
Ik zag toevallig vandaag dat als je nu een Edition Advanced besteld, er geen Matrix koplampen meer bij in zitten.
Ik weet niet of het zo'n vaart loopt bij KIA, maar voor degenen die hem geleverd krijgen, let op wat je krijgt!

(In de prijslijst staat een soort vrijwaring dat pas op de dag van levering de opties definitief zijn en in de tussentijd nog kunnen wijzigen.)
‘t is idd heel raar, ik weet ook niet wat ik exact geleverd krijg. ‘t is dat ‘t een leaseauto betreft, privé zou ik dat nooit zo doen denk ik….

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hetisookwat
Hij is er! Donderdagmiddag belde de dealer, zaterdagochtend kon ik hem ophalen.
Ben er enorm blij mee, rijdt heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henri8096

henri8096

BIM is not a software!

Hetisookwat schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 11:39:
Hij is er! Donderdagmiddag belde de dealer, zaterdagochtend kon ik hem ophalen.
Ben er enorm blij mee, rijdt heerlijk.
Fijn dat die alsnog binnen was. Veel plezier er mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rftjanssen
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-06 12:49
Eindelijk wat meer nieuws over de Europese versie van de EV6 facelift. Eind september in de showroom volgens de berichten.

Hopelijk dat ik dan ook snel wat hoor over mijn EV6 die al sinds halverwege februari in bestelling staat bij de leasemaatschappij. Weet in ieder geval dat ik een facelift versie ga krijgen maar meer wisten ze nog niet te vertellen bij de dealer.

https://www.autoweek.nl/a...kia-ev6-in-europese-trim/

https://www.autoblog.nl/n...nederland-is-hier-6940398

https://www.kia.com/nl/modellen/ev6/nieuwe-ev6/

[ Voor 4% gewijzigd door rftjanssen op 27-08-2024 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmaniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:59
Zal dat dat tegelijk zijn met de gefacelifte ioniq5 (voor België dan)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RHennekes
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 24-11-2024
rftjanssen schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:52:
Eindelijk wat meer nieuws over de Europese versie van de EV6 facelift. Eind september in de showroom volgens de berichten.

Hopelijk dat ik dan ook snel wat hoor over mijn EV6 die al sinds halverwege februari in bestelling staat bij de leasemaatschappij. Weet in ieder geval dat ik een facelift versie ga krijgen maar meer wisten ze nog niet te vertellen bij de dealer.

https://www.autoweek.nl/a...kia-ev6-in-europese-trim/

https://www.autoblog.nl/n...nederland-is-hier-6940398

https://www.kia.com/nl/modellen/ev6/nieuwe-ev6/
Ik heb afgelopen vrijdag contact met de dealer gehad. Het klopt volgens hem dat de facelift uitvoering eind september in de showroom staat. Mijn edition advanced zou dan volgen. Uiterlijk medio oktober. Heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096

henri8096

BIM is not a software!

RHennekes schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:37:
[...]

Ik heb afgelopen vrijdag contact met de dealer gehad. Het klopt volgens hem dat de facelift uitvoering eind september in de showroom staat. Mijn edition advanced zou dan volgen. Uiterlijk medio oktober. Heb er zin in.
En betreft dat dan een facelift uitvoering? Of nog de oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blb4
RHennekes schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:37:
[...]

Ik heb van dealer/LM ook nog officieel geen ander nieuws ontvangen (23 oktober laatst gecommuniceerde leverdatum). Een verkoper bij de dealer (Kooijman Utrecht) die ik vorige week even sprak bij ophalen e-Niro na beurt/APK wist er in detail niets van maar zijn indruk was wel dat ‘t pas begin 2025 zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHennekes
henri8096 schreef op maandag 2 september 2024 @ 13:22:
[...]

En betreft dat dan een facelift uitvoering? Of nog de oude?
Ja, dit is de nieuwe uitvoering. Ik heb hem in juni besteld, toen al was bekend dat het my2025 zou worden. Ik weet dat de importeur op dat moment in Europa een aantal van de oude types heeft besteld. Mijn kleur, Interstellar grey was daar niet bij. Anders zou ik gewoon het oudere type krijgen (en nu al rijden).

[ Voor 26% gewijzigd door RHennekes op 02-09-2024 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RHennekes
blb4 schreef op maandag 2 september 2024 @ 13:25:
[...]

Ik heb van dealer/LM ook nog officieel geen ander nieuws ontvangen (23 oktober laatst gecommuniceerde leverdatum). Een verkoper bij de dealer (Kooijman Utrecht) die ik vorige week even sprak bij ophalen e-Niro na beurt/APK wist er in detail niets van maar zijn indruk was wel dat ‘t pas begin 2025 zou worden.
Kooijman Tiel wist zelfs al te vertellen dat het chassisnummer bekend is.

• Rurah
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-06 17:12
jeroenkb schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 14:07:
Dit weekend ook gebruik gemaakt van de Light aanbieding met de 77,4 Kwh accu. Kon nog kiezen uit zwart, steel grey en een donkergrijs.

Zijn voor de Steel Grey gegaan. Dealer gaf aan ergens eind september.

Ik kom van een 2021 Enyaq 60 met 58 Kwh accu. Toch net te klein.

En deze actie was een no-brainer wat mij betreft. Helemaal na de proefrit en de geboden inruilprijs...
Gaat deze bestelling nog door? Ik had er ook een besteld, een week eerder, en kreeg afgelopen week te horen dat deze uitvoering toch niet meer besteld kon worden. Heb me vervolgens sufgebeld naar verschillende dealers, maar mocht niet baten.. Nu ging mijn bestelling wel via de LM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Rurah schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:19:
[...]

Gaat deze bestelling nog door? Ik had er ook een besteld, een week eerder, en kreeg afgelopen week te horen dat deze uitvoering toch niet meer besteld kon worden. Heb me vervolgens sufgebeld naar verschillende dealers, maar mocht niet baten.. Nu ging mijn bestelling wel via de LM.
Hij staat al bij de dealer. Einde deze week of begin volgende week ophalen. Wel zelf gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
LM heeft vandaag bevestigd dat mijn Kia EV6 twee weken terug besteld de facelift gaat worden. Levertijd december/januari. Het grote wachten is begonnen.

Over twee weken staat er een in de showroom bij mijn lokale kia dealer. Toch even gaan spieken tegen die tijd.

[ Voor 27% gewijzigd door Bo0bz op 13-09-2024 17:25 ]

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-06 09:57
Bo0bz schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:24:
LM heeft vandaag bevestigd dat mijn Kia EV6 twee weken terug besteld de facelift gaat worden. Levertijd december/januari. Het grote wachten is begonnen.

Over twee weken staat er een in de showroom bij mijn lokale kia dealer. Toch even gaan spieken tegen die tijd.
Welk model/uitvoering/kleur als ik vragen mag? Ik heb ook gekozen voor een EV6 en sta op het punt om te bestellen. De LM raadde mij aan even de nieuwe prjislijst af te wachten zodat bestellen ook zeker weten de facelift is i.p.v. hopen er op. Verschillen in pricing lijken ook mee te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Burn_and_Fire schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:11:
[...]

Welk model/uitvoering/kleur als ik vragen mag? Ik heb ook gekozen voor een EV6 en sta op het punt om te bestellen. De LM raadde mij aan even de nieuwe prjislijst af te wachten zodat bestellen ook zeker weten de facelift is i.p.v. hopen er op. Verschillen in pricing lijken ook mee te vallen.
Edition Advanced 77,4kW via Ayvens/Leaseplan. Besteld voor afleveren bij Wassink Arnhem.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096

henri8096

BIM is not a software!

henri8096 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:25:
[...]

Ik heb vandaag bericht gekregen dat de EV6 toch eerder klaar is dan gedacht, de aflevering staat nu gepland voor half december i.p.v. begin februari.
Dat scheelt gelukkig weer een paar tientjes bijtelling . . . . . *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YvanU
henri8096 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 08:48:
[...]

Ik heb vandaag bericht gekregen dat de EV6 toch eerder klaar is dan gedacht, de aflevering staat nu gepland voor half december i.p.v. begin februari.
Dat scheelt gelukkig weer een paar tientjes bijtelling . . . . . *O*
Hier hetzelfde verhaal. Van februari naar eerste helft november. Tevens nagevraagd bij de leasemaatschappij welke variant ik nou krijg. Is mij verteld dat het de facelift wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blb4
YvanU schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:42:
[...]

Hier hetzelfde verhaal. Van februari naar eerste helft november. Tevens nagevraagd bij de leasemaatschappij welke variant ik nou krijg. Is mij verteld dat het de facelift wordt.
Dat geeft hoop. Ik heb nog steeds geen ander bericht dat 23 oktober (besteld in mei).

• timok93
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 31-03 08:28
Hier uiteindelijk op 15 juli ook een advanced edition besteld (via leasemaatschappij). Wilde eerst gravity blue, maar daarin niet meer te krijgen. Ik en de dealer gaan er daarmee vanuit dat dit direct de nieuwe versie zou moeten zijn. Verwachte leverdatum (sinds 15 juli) al gezet op 1 december.
Heb de dealer al wel eens gemaild, maar die doet blijkbaar niets met zijn mail. Hoe krijgen jullie je updates over verwachte leverdatum binnen?
Pagina: 1 ... 65 ... 67 Laatste