Is mij nog niet opgevallen, maar goed, de mijne is ook net 2 dagen oud.izzet3838 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 13:39:
[...]
En piep bij overschrijding snelheidslimiet, is verplicht op alle nieuwe wagens in de eu.
KIA EV6 Light Edition 58kW
Is mij nog niet opgevallen, maar goed, de mijne is ook net 2 dagen oud.izzet3838 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 13:39:
[...]
En piep bij overschrijding snelheidslimiet, is verplicht op alle nieuwe wagens in de eu.
Mij ook nog niet opgevallen en ik heb hem vijf dagen.Michel_1970 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:17:
[...]
Is mij nog niet opgevallen, maar goed, de mijne is ook net 2 dagen oud.
Michel_1970 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:17:
[...]
Is mij nog niet opgevallen, maar goed, de mijne is ook net 2 dagen oud.
Met nieuwe auto's bedoelde ik nieuwe modellen.Highlander1962 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:22:
[...]
Mij ook nog niet opgevallen en ik heb hem vijf dagen.
Sommige geluidjes zijn wel anders dan in mijn Niro.
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Wanneer had jij hem besteld?KIA Fan1 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 07:58:
Blij verrast!!
Gisteren door dealer gebeld dat EV6 Edition Advanced in haven staat. KIA heeft uitlevering goedgekeurd en is eind deze week bij dealer in Nederland en volgende week vrijdag aflevering.
Vind dit vreemd omdat er al enige tijd geen Eukor boot in haven van R'dam & Antwerpen is aangekomen.
Denk dat deze Ev6 met de Morning Post is aangekomen begin februari en dus al enig tijd in haven Rotterdam staat. Dealer zegt dat dit te maken heeft dat KIA NL niet alles in 1 keer kan/mag uitleveren vanwege invoer en emissie kosten :-)
Gefeliciteerd met dit goede nieuws !KIA Fan1 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 07:58:
Blij verrast!!
Gisteren door dealer gebeld dat EV6 Edition Advanced in haven staat. KIA heeft uitlevering goedgekeurd en is eind deze week bij dealer in Nederland en volgende week vrijdag aflevering.
Vind dit vreemd omdat er al enige tijd geen Eukor boot in haven van R'dam & Antwerpen is aangekomen.
Denk dat deze Ev6 met de Morning Post is aangekomen begin februari en dus al enig tijd in haven Rotterdam staat. Dealer zegt dat dit te maken heeft dat KIA NL niet alles in 1 keer kan/mag uitleveren vanwege invoer en emissie kosten :-)
Bij mij kwam die eerder dan afgesproken.RvL01 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 21:02:
[...]
Gefeliciteerd met dit goede nieuws !
Geeft idd ook aan hoe de uitleveringen worden geregisseerd door Kia en daar geen enkele transparanties is.
Op basis van jou bericht maar weer eens geïnformeerd bij de dealer en warempel de leveringsdatum bij de dealer is bekend. 😄 ook ik ben er vrij zeker van dat die ook met de Morning post is aangekomen. Frustrerend omdat dit mij onnodig extra kosten heeft opgeleverd.
Zijn er nog steeds mensen die een kenteken heel erg belangrijk vinden? Vooral bij een leaseauto?carcept2009 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 23:56:
[...]
Jammer genoeg wel al een kenteken beginnend nog met de X.
Productie gaat tijdelijk stoppen, je beste kans is om dealers rond te bellen en te vragen of ze er in bestelling hebben en die dan bestellen, das wat ik midden januari heb gedaan(levering april hopelijk, heb al een chassisnummer.)YvanU schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:03:
Ik dacht vorige week de KIA EV6 Plus Advanced 77,4 kWh te hebben besteld. Kreeg deze week van de leasemaatschappij (Arval) te horen dat deze versie voor onbepaalde tijd niet leverbaar is omdat er een nieuw modeljaar aan komt. Is dit bij meerdere bekend?
Wellicht dat ik dan voor de Edition Advanced ga. Deze was nog wel leverbaar aldus de leasemaatschappij. Lever ik wel o.a. de warmtepomp en stoelventilatie voor in. Al scheelt het ook weer 8000 euro. Ik heb op zich geen haast, als ik dit jaar maar een nieuwe auto heb. Wachten op het nieuwe modeljaar zal waarschijnlijk geen optie zijnizzet3838 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:57:
[...]
Productie gaat tijdelijk stoppen, je beste kans is om dealers rond te bellen en te vragen of ze er in bestelling hebben en die dan bestellen, das wat ik midden januari heb gedaan(levering april hopelijk, heb al een chassisnummer.)
Ben niet zo thuis in het nl'se modellengamme aangezien ik in België woon, ik heb zelf een polestar 2 gehad zonder wp en de range ging van 380 id zomer naar 300 en ik heb de auto nooit gehad als het onder 0 was, ik verwacht dat die dan al richting de 250 gaat...YvanU schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:12:
[...]
Wellicht dat ik dan voor de Edition Advanced ga. Deze was nog wel leverbaar aldus de leasemaatschappij. Lever ik wel o.a. de warmtepomp en stoelventilatie voor in. Al scheelt het ook weer 8000 euro. Ik heb op zich geen haast, als ik dit jaar maar een nieuwe auto heb. Wachten op het nieuwe modeljaar zal waarschijnlijk geen optie zijn
Als ik jou zo hoor is een warmtepomp wel een vereiste op een EV? Dit gaat mijn eerste EV worden dus nog niet echt ervaring hier mee. Ik zal eens bij wat dealers informeren of ze iets kunnen betekenen.izzet3838 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:23:
[...]
Ben niet zo thuis in het nl'se modellengamme aangezien ik in België woon, ik heb zelf een polestar 2 gehad zonder wp en de range ging van 380 id zomer naar 300 en ik heb de auto nooit gehad als het onder 0 was, ik verwacht dat die dan al richting de 250 gaat...
Zijn er geen andere opties?
Misschien een aantal dealers opbellen en vragen wat ze liggen hebben?
Volgens mij scheelt het een 15% in de winter, maar ik heb nooit dezelfde auto gehad met warmtepomp dus het is wat moeilijk oordelen...YvanU schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:44:
[...]
Als ik jou zo hoor is een warmtepomp wel een vereiste op een EV? Dit gaat mijn eerste EV worden dus nog niet echt ervaring hier mee. Ik zal eens bij wat dealers informeren of ze iets kunnen betekenen.
Dit model heb ik ook een paar weken terug besteld via de leasemaatschappij. Maar probeer al een paar weken via de dealer meer informatie over de levertijd te krijgen. Alleen geven hun nog steeds aan nog geen “dealer bestelnummer” te hebben. Ook wel verdacht 😉YvanU schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:03:
Ik dacht vorige week de KIA EV6 Plus Advanced 77,4 kWh te hebben besteld. Kreeg deze week van de leasemaatschappij (Arval) te horen dat deze versie voor onbepaalde tijd niet leverbaar is omdat er een nieuw modeljaar aan komt. Is dit bij meerdere bekend?
Hier in België stelt die datum van de lm blijkbaar niks voor, de dealer zei toen tegen mij dat ze een datum MOETEN invullen om de order te laten goedkeuren, en dat die datum absoluut niet indicatief is.Marttin schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:12:
[...]
Dit model heb ik ook een paar weken terug besteld via de leasemaatschappij. Maar probeer al een paar weken via de dealer meer informatie over de levertijd te krijgen. Alleen geven hun nog steeds aan nog geen “dealer bestelnummer” te hebben. Ook wel verdacht 😉
Verwachte levering is volgend de leasemaatschappij eind juli.
Ben benieuwd of hij bij jou nog wel leverbaar is. Mocht je iets horen, laat het dan maar weten want ben wel benieuwd.Marttin schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:12:
[...]
Dit model heb ik ook een paar weken terug besteld via de leasemaatschappij. Maar probeer al een paar weken via de dealer meer informatie over de levertijd te krijgen. Alleen geven hun nog steeds aan nog geen “dealer bestelnummer” te hebben. Ook wel verdacht 😉
Verwachte levering is volgend de leasemaatschappij eind juli.
Hmm ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren dan...izzet3838 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:43:
[...]
Hier in België stelt die datum van de lm blijkbaar niks voor, de dealer zei toen tegen mij dat ze een datum MOETEN invullen om de order te laten goedkeuren, en dat die datum absoluut niet indicatief is.
In mijn geval lijkt die wel ongeveer te gaan kloppen...
Ga ik doen!YvanU schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 14:06:
[...]
Ben benieuwd of hij bij jou nog wel leverbaar is. Mocht je iets horen, laat het dan maar weten want ben wel benieuwd.
Welke versie is die van jou?Sde schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:34:
[Afbeelding]
Vandaag hem eindelijk mogen oppikken. Mooie uitleg van 1h45 gekregen bij de garage.
Beetje wennen maar wat een zalige auto. Klein raketje 🚀.
Zeer tevreden met de interstellar kleur.
Voor zover ik van de foto's kan zien is het een earth, aangezien het geen gt line is maar wel stoelventilatie heeft...
Klopt inderdaad. Een earth met het drive assist pack.izzet3838 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 23:48:
[...]
Voor zover ik van de foto's kan zien is het een earth, aangezien het geen gt line is maar wel stoelventilatie heeft...
Zo, das een snelle levering! Gefeliciteerd, vind dit zon mooie kleur.Sneakyvv schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:40:
Gisteren auto opgehaald, GT Line AWD Yacht Blue, besteld begin januari, verwachte leverdatum was 30 juni 2024, dus me happy 😁
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik kreeg maandag bericht van de leasemaatschappij dat hij ingeschreven was en dat ik afspraak met dealer mocht maken om hem op te pikken. Viel dus echt ineens uit de lucht 😅Dr.EVE schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 15:47:
[...]
Zo, das een snelle levering! Gefeliciteerd, vind dit zon mooie kleur.
Wanneer kreeg jij te horen dat je levering eerder ging gebeuren?
De mijne zit waarschijnlijk ook op de morning CARINA. 12 Januari geproduceerd geweest. Vorige week dealer gebeld en hij kon mij vertellen dat hij op 23 maart in de haven zou zijn. Hij rekend dan nog een week of 2 voor de levering. EV6 business plus edition snow white RWD 77.4Kubocentral schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 08:39:
De morning CARINA blijft even hangen onder Portugal.![]()
https://www.marinevesselt...OSITION/9338709/351392000
Zelf heb ik ook een business plus besteld in yb, op 7 feb heb ik mail gehad vd dealer dat ze een chassisnummer hadden(maar geen idee wat de exacte productie datum was).tuneboy2005 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:54:
[...]
De mijne zit waarschijnlijk ook op de morning CARINA. 12 Januari geproduceerd geweest. Vorige week dealer gebeld en hij kon mij vertellen dat hij op 23 maart in de haven zou zijn. Hij rekend dan nog een week of 2 voor de levering. EV6 business plus edition snow white RWD 77.4
Ik wou juist een kenteken met een X,is gelukkig nog net geluktHighlander1962 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:28:
[...]
Zijn er nog steeds mensen die een kenteken heel erg belangrijk vinden? Vooral bij een leaseauto?
Er zijn er een paar, als je op de site van eukor pyeongtek rotterdam invult kun je het zien...NickF24 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 19:07:
Onlangs de light edition yacht blue besteld bij de dealer. Ze konden me vertellen dat deze al op het schip stond en ergens halverwege maart aankomt in de haven. Iemand enig idee welk schip dit kan zijn?
Wow ... en ook in België.Sneakyvv schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:40:
Gisteren auto opgehaald, GT Line AWD Yacht Blue, besteld begin januari, verwachte leverdatum was 30 juni 2024, dus me happy 😁
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zojuist van de dealer vernomen dat de auto op de boot staat! Met een maandje in de haven.YvanU schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 14:06:
[...]
Ben benieuwd of hij bij jou nog wel leverbaar is. Mocht je iets horen, laat het dan maar weten want ben wel benieuwd.
Hier net zo! Verwachting bij de dealer tussen 17 & 24 April. Vraag me af op welk schip de light editions staanSonicfreak schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 12:40:
Ik heb op 2 maart een Kia EV6 Light (runway red) besteld als zakelijke leaseauto. Er stond volgends de dealer al een Light in die kleur op de boot die nu voor mij gereserveerd is. Verwachte aankomst van de auto bij de dealer is eind april.
Best even bellen naar dealer, normaal worden er denk ik geen nieuwe bestellingen meer geplaatst, maar ze hebben vaak wagens die ze besteld hebben maar die nog niet geleverd/gebouwd zijn...sgouman schreef op zondag 17 maart 2024 @ 21:37:
Weet iemand tot wanneer de kia ev6 edition advanced bestelbaar is? Ik ben namelijk nog in gesprek met mijn werkgever om de huidige leaseauto vervroegd af te kopen.
Afgaande op de berichten hier gaat dat vrij snel de laatste tijdNickF24 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 11:37:
De morning Lena is aangekomen in Rotterdam. Ben benieuwd of er binnekort veel afgeleverd word hier😎
Dat wisselt volgens mij wel heel erg. Ik hoorde ergens in november dat m'n auto half december in Nederland zou aankomen. A.s. vrijdag kan ik 'm ophalen.d0s schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 12:39:
[...]
Afgaande op de berichten hier gaat dat vrij snel de laatste tijd
Welke uitvoering? Heb het idee dat laatste tijd de light en de light editions enorm snel worden afgeleverd.anboni schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 12:43:
[...]
Dat wisselt volgens mij wel heel erg. Ik hoorde ergens in november dat m'n auto half december in Nederland zou aankomen. A.s. vrijdag kan ik 'm ophalen.
'n rode GT-Line AWD, dus waarschijnlijk wel redelijk buiten de 'gebaande paden'... (hoewel ik dan nog steeds niet snap waarom de uitvoering ervoor zorgt dat de uitlevering vertraagd wordt)NickF24 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 13:32:
[...]
Welke uitvoering? Heb het idee dat laatste tijd de light en de light editions enorm snel worden afgeleverd.
Sommige uitvoeringen staan al op de boot zonder eigenaar, als je dan toevallig zo een hebt besteld heb je hem sneller.anboni schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 14:04:
[...]
'n rode GT-Line AWD, dus waarschijnlijk wel redelijk buiten de 'gebaande paden'... (hoewel ik dan nog steeds niet snap waarom de uitvoering ervoor zorgt dat de uitlevering vertraagd wordt)
Ja, dat snap ik allemaal. Ik snap alleen niet waarom het 3 maanden moet duren voordat de auto die speciaal voor mij gemaakt is vanuit de Rotterdamse haven naar de dealer in Breda komt en waarom de uitvoering daar verschil in zou makenizzet3838 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 15:21:
[...]
Sommige uitvoeringen staan al op de boot zonder eigenaar, als je dan toevallig zo een hebt besteld heb je hem sneller.
Het kan soms ook zijn dat een bepaalde uitvoering een tijdje niet geproduceerd wordt omdat ze er bv niet genoeg bestellingen van hebben, dan kan het zijn dat de ene de boot mist bv...
Volgens de dealer zijn nieuwe EV6 niet meer te bestellen in de fabriek: alleen voorraadmodellen Light en Edition Advanced zijn (snel) leverbaar.NickF24 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 13:32:
[...]
Welke uitvoering? Heb het idee dat laatste tijd de light en de light editions enorm snel worden afgeleverd.
Hele interessante info als dat echt zo is.TinusH777 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:21:
[...]
Volgens de dealer zijn nieuwe EV6 niet meer te bestellen in de fabriek: alleen voorraadmodellen Light en Edition Advanced zijn (snel) leverbaar.
De fabriek is aan het ombouwen naar het nieuwe facelift model.
Blijkbaar is de voorraad groot, want KIA Nederland is druk bezig met reclame maken. Dus als je besteld: vraag veel korting!
Dit is al langer het geval, in België kon ik in januari al niet meer bestellen, maar Kia had gewoon van de meeste uitvoeringen tientallen die al besteld waren en dan kon ik daaruit kiezen.Dr.EVE schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:18:
[...]
Hele interessante info als dat echt zo is.
Ik heb Edition Advanced via werk als leaseauto besteld, bevestiging dat hij bij dealer besteld is was op 04maart. Levertijd bij mij staat op week 34, wie weet veranderd dat dan nog. Hoor sowieso elke radioreclame kia ev6 editions etc ja.
Maja ik wacht af, maar door zon berichten krijg je wel hoop dat het sneller kan haha.
Ben heel erg benieuwd. Er zijn 2 morning schepen vlak achter elkaar aangekomen in Rotterdam en Antwerpen. Nog niet veel gehoord of er afleveringen gepland staan van mensen.izzet3838 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 09:34:
De morning lynn is deze nacht aangekomen in antwerpen.
Jammer dat ik het nu niet meer kan tracken, maar zijn gelukkig de laatste weken
Nu maar de parking van de dealer in het oog houden wanneer ik er passeer
Van wat ik heb begrepen kan het wel even duren voor de aflevering, denk gemiddeld 3 a 4 weken.NickF24 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 12:12:
[...]
Ben heel erg benieuwd. Er zijn 2 morning schepen vlak achter elkaar aangekomen in Rotterdam en Antwerpen. Nog niet veel gehoord of er afleveringen gepland staan van mensen.
Wachten duurt lang
Super! Welke uitvoering? Weet je ook op welk schip de auto stond?anboni schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 12:26:
Vanmiddag ophalenBlijkbaar zijn de kentekens al bij de Z-...-D.
GT-Line AWD. Schijnt al sinds half december in Nederland te zijn.NickF24 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 13:35:
[...]
Super! Welke uitvoering? Weet je ook op welk schip de auto stond?
https://www.carblogger.nl/laatst-uitgegeven-kenteken/anboni schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 12:26:
Vanmiddag ophalenBlijkbaar zijn de kentekens al bij de Z-...-D.
EV6 77.4kWh GT-Line RWD Snow White Pearl
Zo dan is ie lang onderweg geweest naar de dealeranboni schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 13:48:
[...]
GT-Line AWD. Schijnt al sinds half december in Nederland te zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Nate86 op 24-03-2024 00:06 ]
Precies dezelfde uitvoering en kleur die ik besteld heb als zakelijke leaseauto.Nate86 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 00:02:
Op 11 maart 2024 onze EV6 light in de kleur runway red besteld. Verwachte aflevering staat op week 28. Ben benieuwd of dat haalbaar is. Op de website staan de andere kleuren op 6 tot 8 weken levertijd. Maar lees hier toch echt veel langere levertijden. Wordt vervolgd!
Ah fijn eind april! En ondanks het de gratis kleur was, mocht er van ons wel wat meer kleur op de weg. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Wel privé koop, goede inruil deal kunnen krijgen en met de dubbele subsidie kon de deal bijna niet beter.Sonicfreak schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:05:
[...]
Precies dezelfde uitvoering en kleur die ik besteld heb als zakelijke leaseauto.
Als het goed is wordt die van mij eind april bij de dealer geleverd.
Is het voor jou privé aankoop of (zakelijke) lease?
Ik vind runway red ook een mooie kleur en was blij dat het de gratis kleur is want qua leasebudget kon ik geen andere kleur meer kiezen.Nate86 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:15:
[...]
Ah fijn eind april! En ondanks het de gratis kleur was, mocht er van ons wel wat meer kleur op de weg. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Wel privé koop, goede inruil deal kunnen krijgen en met de dubbele subsidie kon de deal bijna niet beter.
Uit enthousiasme ook direct deze besteld, aanrader voor de wat warmere dagen:
https://www.halfords.nl/c...kia-ev6-2021-6-delig.html
nu maar hopen dat het niet tot einde jaar in de kast hoeft te blijven liggen
Dankje, en fijn dat het allemaal binnen het budget valt voor jou. Wij waren ook verkocht na de proefrit en de grote van de auto. En ja we komen vanuit een Ford puma (2021) en met 2 kinderen begon deze wat aan de kleine kant te worden. We gaan er in dat geval zeker op vooruit. Daarnaast ook de wens om elektrisch te gaan rijden. Fijn om gelijkgestemden te hebben gevonden op dit forum. Lees veel kritiek online omtrent EV's. Alvast veel rijplezier!Sonicfreak schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:23:
[...]
Ik vind runway red ook een mooie kleur en was blij dat het de gratis kleur is want qua leasebudget kon ik geen andere kleur meer kiezen.
De Light uitvoering past namelijk precies in mijn leasebudget.
Wel mooi dat je een goede deal hebt kunnen maken met dubbele subsidie. Ik denk dat je er een mooie ruime auto voor hebt met goede looks.
Wij hebben ook 2 kinderen en wilden ook een grotere auto. Jij ook veel rijplezier alvast. Hopelijk wordt je auto wat eerder geleverd. Die van mij stond namelijk al op de boot toen ik de bestelling plaatste en de dealer heeft die voor mij gereserveerd.Nate86 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:31:
[...]
Dankje, en fijn dat het allemaal binnen het budget valt voor jou. Wij waren ook verkocht na de proefrit en de grote van de auto. En ja we komen vanuit een Ford puma (2021) en met 2 kinderen begon deze wat aan de kleine kant te worden. We gaan er in dat geval zeker op vooruit. Daarnaast ook de wens om elektrisch te gaan rijden. Fijn om gelijkgestemden te hebben gevonden op dit forum. Lees veel kritiek online omtrent EV's. Alvast veel rijplezier!
Ondertussen dealer aan de telefoon gehad. Onze wagen is door de pré delivery inspection in haven van Antwerpen en wordt op het transport gezet. Volgende week verwacht hij hem in de garage.tuneboy2005 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:54:
[...]
De mijne zit waarschijnlijk ook op de morning CARINA. 12 Januari geproduceerd geweest. Vorige week dealer gebeld en hij kon mij vertellen dat hij op 23 maart in de haven zou zijn. Hij rekend dan nog een week of 2 voor de levering. EV6 business plus edition snow white RWD 77.4
Zal dan ook maar een mailtje doen, die van mij heeft me nog niks laten wetentuneboy2005 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 21:45:
[...]
Ondertussen dealer aan de telefoon gehad. Onze wagen is door de pré delivery inspection in haven van Antwerpen en wordt op het transport gezet. Volgende week verwacht hij hem in de garage.
Zojuist volgende mail ontvangen ook:tuneboy2005 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 21:45:
[...]
Ondertussen dealer aan de telefoon gehad. Onze wagen is door de pré delivery inspection in haven van Antwerpen en wordt op het transport gezet. Volgende week verwacht hij hem in de garage.
Wanneer heb jij je edition advanced besteld? En welke kleur?EN86 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:01:
Blijf het een apart iets vinden. Mijn Edition Advanced is exact een week geleden van de boot gelost en de dealer gaf aan 'ik verwacht hem elk moment binnen'. Hij is er nog steeds niet?!
Heel bijzonder maar het kan aan mij liggen uiteraard
Kan ff duren hoor, er zijn mensen waar dat enkele weken duurt, hang er een beetje vanaf hoe ze het inplannen op de haven...EN86 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:01:
Blijf het een apart iets vinden. Mijn Edition Advanced is exact een week geleden van de boot gelost en de dealer gaf aan 'ik verwacht hem elk moment binnen'. Hij is er nog steeds niet?!
Heel bijzonder maar het kan aan mij liggen uiteraard
Business plus(België)EN86 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 22:07:
Welk model heb je?
Heb je geen indicatie gekregen? (Wat die ook waard is haha)sgouman schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:56:
Met veel pijn en moeite een nieuwe EV6 Edition Advanced bij de leasemaatschappij besteld. Ben benieuwd wat de levertijd is.
Werkgever wilde eerst niet meewerken maar uiteindelijk wel maar het duurde allemaal erg lang.Dr.EVE schreef op donderdag 4 april 2024 @ 19:17:
[...]
Heb je geen indicatie gekregen? (Wat die ook waard is haha)
Bij mij (Edition Advanced Yacht Blue) was begin maart besteld bij leasemaatschappij en levering 'staat' op 22 augustus 2024.
Wat was de 'veel pijn en moeite'? 😀
Klinkt bekend, ik moest beginnen in november en ze gingen eind oktober al bestellen.sgouman schreef op donderdag 4 april 2024 @ 19:22:
[...]
Werkgever wilde eerst niet meewerken maar uiteindelijk wel maar het duurde allemaal erg lang.
De kia dealer zegt 4 maanden. Maar ik heb hem pas in oktober nodig dus er zit wel wat speling in. Zolang ik hem maar in 2024 krijg i.v.m. de bijtelling.
Heeft de edition advanced trouwens wel voorverwarmen/voorkoelen van de auto? d.m.v. de app?
Dank nog voor je reactie. Ik kreeg ondertussen echt het gevoel dat de auto pas ergens einde jaar zou worden geleverd, na het lezen van meerdere berichten op dit forum.Sonicfreak schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:37:
[...]
Wij hebben ook 2 kinderen en wilden ook een grotere auto. Jij ook veel rijplezier alvast. Hopelijk wordt je auto wat eerder geleverd. Die van mij stond namelijk al op de boot toen ik de bestelling plaatste en de dealer heeft die voor mij gereserveerd.
Was hier ook zo, er komt een facelift waarvoor de fabriek gaat moeten sluiten.Nate86 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:25:
[...]
Dank nog voor je reactie. Ik kreeg ondertussen echt het gevoel dat de auto pas ergens einde jaar zou worden geleverd, na het lezen van meerdere berichten op dit forum.
Gister toch maar even een mailtje naar de dealer gedaan. Vanochtend bericht, blijkt al op de boot te staan. Aflos datum is nu 14 april. Dus hopelijk geen calamiteiten onderweg/ tussendoor. Maar het is bijzonder sneller dat verwacht. We shall see!
Ah dank voor de extra info, ik was me niet bewust dat de fabriek zou gaan sluiten (wel de facelift).izzet3838 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:32:
[...]
Was hier ook zo, er komt een facelift waarvoor de fabriek gaat moeten sluiten.
Daarom zal Kia normaal voor de sluiting alles moeten produceren, de mijne is door de leasemaatschappij eind januari besteld bij de dealer, en staat sinds woensdag daar al op de parking...
Duurde bij mij iets meer dan een week tot die bij de dealer stond.NickF24 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:20:
Ook hier net bericht gehad van de dealer! Mijn yacht blue wordt op dit moment van de boot afgereden en daarna op transport gezet naar de dealer!🥳 1 maart besteld
1 maart 2024 ?NickF24 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:20:
Ook hier net bericht gehad van de dealer! Mijn yacht blue wordt op dit moment van de boot afgereden en daarna op transport gezet naar de dealer!🥳 1 maart besteld
Mijn Light Edition Gravity Blue is besteld op 20 februari en staat nu nog op de boot Boheme. Welke versie heb je besteld?NickF24 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:20:
Ook de light edition.Godslayer500 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 15:23:
[...]
Mijn Light Edition Gravity Blue is besteld op 20 februari en staat nu nog op de boot Boheme. Welke versie heb je besteld?
En de mijne staat al sinds vorige woensdag op de parking en ze zeggen dat het druk is en ze zullen bellendanny1909 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 18:12:
Zojuist gebeld door de dealer, volgende week woensdag ev6 ophalen in Interstellar grey, light edition. Ik heb hem 11 maart besteld!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq