Het Kia EV6 leveringen topic

Pagina: 1 ... 64 ... 67 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel_1970
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-07 19:07
izzet3838 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 13:39:
[...]

En piep bij overschrijding snelheidslimiet, is verplicht op alle nieuwe wagens in de eu.
Is mij nog niet opgevallen, maar goed, de mijne is ook net 2 dagen oud.

KIA EV6 Light Edition 58kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlander1962
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 04-08 18:42
Michel_1970 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:17:
[...]

Mij ook nog niet opgevallen en ik heb hem vijf dagen.

Sommige geluidjes zijn wel anders dan in mijn Niro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:51
Michel_1970 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:17:
[...]

Highlander1962 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:22:
[...]

Mij ook nog niet opgevallen en ik heb hem vijf dagen.

Sommige geluidjes zijn wel anders dan in mijn Niro.
Met nieuwe auto's bedoelde ik nieuwe modellen.

De huidige ev6'en hebben dit nog niet, maar na een eventuele facelift is dit bv wel verplicht, de ev9 zal dit waarschijnlijk bijvoorbeeld wel hebben...

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel_1970
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-07 19:07
Wie heeft ook de auto geregeld via Zeeuw&Zeeuw en heeft daar naast ook een bericht ontvangen voor het aanvragen/bestellen van de "Z-Energy" laadpas?
Ik ben benieuwd wat hier de voordelen van zijn? Krijg je korting per laadsessie?
Zelf heb ik nu een gratis pas (Engie ZH) waarbij geen start tarief wordt gerekend. Puur alleen de €/kwh.

KIA EV6 Light Edition 58kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr.EVE
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 02-11-2024
Duurde even maar eindelijk bestelbevestiging van de auto binnen, verwachte leverdatum week 34 / 2024.

Benieuwd of dat gaat kloppen.

Betreft een Edition Advanced, Yacht Blue.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marttin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 20:11
Hier ook gekozen voor de EV6 Edition Advanced 77kWh Aurora Black Pearl als vervanger van m’n huidige Kona Electric. (Lease)

22 februari besteld en verwachte levering week 31.

Op de Kia site staat nog steeds een levertijd indicatie van 18-22 weken. Hoop stiekem dat ‘ie eerder komt om ermee op vakantie te kunnen gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KIA Fan1
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 17-06-2024
Blij verrast!!
Gisteren door dealer gebeld dat EV6 Edition Advanced in haven staat. KIA heeft uitlevering goedgekeurd en is eind deze week bij dealer in Nederland en volgende week vrijdag aflevering.

Vind dit vreemd omdat er al enige tijd geen Eukor boot in haven van R'dam & Antwerpen is aangekomen.
Denk dat deze Ev6 met de Morning Post is aangekomen begin februari en dus al enig tijd in haven Rotterdam staat. Dealer zegt dat dit te maken heeft dat KIA NL niet alles in 1 keer kan/mag uitleveren vanwege invoer en emissie kosten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.EVE
KIA Fan1 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 07:58:
Blij verrast!!
Gisteren door dealer gebeld dat EV6 Edition Advanced in haven staat. KIA heeft uitlevering goedgekeurd en is eind deze week bij dealer in Nederland en volgende week vrijdag aflevering.

Vind dit vreemd omdat er al enige tijd geen Eukor boot in haven van R'dam & Antwerpen is aangekomen.
Denk dat deze Ev6 met de Morning Post is aangekomen begin februari en dus al enig tijd in haven Rotterdam staat. Dealer zegt dat dit te maken heeft dat KIA NL niet alles in 1 keer kan/mag uitleveren vanwege invoer en emissie kosten :-)
Wanneer had jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieperdepiep
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 09:27
Volgende week mijn Light ophalen. Waar moet ik opletten bij levering?
Hoe kom ik erachter dat de nieuwste auto software is geupdate? (Geen entertainment deze kan ik evt thuis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL01
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 24-07 14:31
KIA Fan1 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 07:58:
Blij verrast!!

Gefeliciteerd met dit goede nieuws !

Geeft idd ook aan hoe de uitleveringen worden geregisseerd door Kia en daar geen enkele transparanties is.

Op basis van jou bericht maar weer eens geïnformeerd bij de dealer en warempel de leveringsdatum bij de dealer is bekend. 😄 ook ik ben er vrij zeker van dat die ook met de Morning post is aangekomen. Frustrerend omdat dit mij onnodig extra kosten heeft opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carcept2009
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 21:21
RvL01 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 21:02:
[...]

Gefeliciteerd met dit goede nieuws !

Geeft idd ook aan hoe de uitleveringen worden geregisseerd door Kia en daar geen enkele transparanties is.

Op basis van jou bericht maar weer eens geïnformeerd bij de dealer en warempel de leveringsdatum bij de dealer is bekend. 😄 ook ik ben er vrij zeker van dat die ook met de Morning post is aangekomen. Frustrerend omdat dit mij onnodig extra kosten heeft opgeleverd.
Bij mij kwam die eerder dan afgesproken.
Nou levert de dealer hem een maand eerder af na uitstel van 2 1/2 week. Kia Nederland zou de auto pushen naar de dealers met verplichten kenteken aanvraag en aflevering.
Nou betaald de dealer een maand lease van de huidige auto terug aan ons. Dat is dan weer een goede oplossing vanuit de dealer. Zeeuw en Zeeuw Zoetermeer.

Jammer genoeg wel al een kenteken beginnend nog met de X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvanU
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik dacht vorige week de KIA EV6 Plus Advanced 77,4 kWh te hebben besteld. Kreeg deze week van de leasemaatschappij (Arval) te horen dat deze versie voor onbepaalde tijd niet leverbaar is omdat er een nieuw modeljaar aan komt. Is dit bij meerdere bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlander1962
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 04-08 18:42
carcept2009 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 23:56:
[...]

Jammer genoeg wel al een kenteken beginnend nog met de X.
Zijn er nog steeds mensen die een kenteken heel erg belangrijk vinden? Vooral bij een leaseauto? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
YvanU schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:03:
Ik dacht vorige week de KIA EV6 Plus Advanced 77,4 kWh te hebben besteld. Kreeg deze week van de leasemaatschappij (Arval) te horen dat deze versie voor onbepaalde tijd niet leverbaar is omdat er een nieuw modeljaar aan komt. Is dit bij meerdere bekend?
Productie gaat tijdelijk stoppen, je beste kans is om dealers rond te bellen en te vragen of ze er in bestelling hebben en die dan bestellen, das wat ik midden januari heb gedaan(levering april hopelijk, heb al een chassisnummer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvanU
izzet3838 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:57:
[...]

Productie gaat tijdelijk stoppen, je beste kans is om dealers rond te bellen en te vragen of ze er in bestelling hebben en die dan bestellen, das wat ik midden januari heb gedaan(levering april hopelijk, heb al een chassisnummer.)
Wellicht dat ik dan voor de Edition Advanced ga. Deze was nog wel leverbaar aldus de leasemaatschappij. Lever ik wel o.a. de warmtepomp en stoelventilatie voor in. Al scheelt het ook weer 8000 euro. Ik heb op zich geen haast, als ik dit jaar maar een nieuwe auto heb. Wachten op het nieuwe modeljaar zal waarschijnlijk geen optie zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
YvanU schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:12:
[...]

Wellicht dat ik dan voor de Edition Advanced ga. Deze was nog wel leverbaar aldus de leasemaatschappij. Lever ik wel o.a. de warmtepomp en stoelventilatie voor in. Al scheelt het ook weer 8000 euro. Ik heb op zich geen haast, als ik dit jaar maar een nieuwe auto heb. Wachten op het nieuwe modeljaar zal waarschijnlijk geen optie zijn
Ben niet zo thuis in het nl'se modellengamme aangezien ik in België woon, ik heb zelf een polestar 2 gehad zonder wp en de range ging van 380 id zomer naar 300 en ik heb de auto nooit gehad als het onder 0 was, ik verwacht dat die dan al richting de 250 gaat...

Zijn er geen andere opties?
Misschien een aantal dealers opbellen en vragen wat ze liggen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvanU
izzet3838 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:23:
[...]

Ben niet zo thuis in het nl'se modellengamme aangezien ik in België woon, ik heb zelf een polestar 2 gehad zonder wp en de range ging van 380 id zomer naar 300 en ik heb de auto nooit gehad als het onder 0 was, ik verwacht dat die dan al richting de 250 gaat...

Zijn er geen andere opties?
Misschien een aantal dealers opbellen en vragen wat ze liggen hebben?
Als ik jou zo hoor is een warmtepomp wel een vereiste op een EV? Dit gaat mijn eerste EV worden dus nog niet echt ervaring hier mee. Ik zal eens bij wat dealers informeren of ze iets kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
YvanU schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:44:
[...]

Als ik jou zo hoor is een warmtepomp wel een vereiste op een EV? Dit gaat mijn eerste EV worden dus nog niet echt ervaring hier mee. Ik zal eens bij wat dealers informeren of ze iets kunnen betekenen.
Volgens mij scheelt het een 15% in de winter, maar ik heb nooit dezelfde auto gehad met warmtepomp dus het is wat moeilijk oordelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttin
YvanU schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:03:
Dit model heb ik ook een paar weken terug besteld via de leasemaatschappij. Maar probeer al een paar weken via de dealer meer informatie over de levertijd te krijgen. Alleen geven hun nog steeds aan nog geen “dealer bestelnummer” te hebben. Ook wel verdacht 😉

Verwachte levering is volgend de leasemaatschappij eind juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Marttin schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:12:
[...]

Dit model heb ik ook een paar weken terug besteld via de leasemaatschappij. Maar probeer al een paar weken via de dealer meer informatie over de levertijd te krijgen. Alleen geven hun nog steeds aan nog geen “dealer bestelnummer” te hebben. Ook wel verdacht 😉

Hier in België stelt die datum van de lm blijkbaar niks voor, de dealer zei toen tegen mij dat ze een datum MOETEN invullen om de order te laten goedkeuren, en dat die datum absoluut niet indicatief is.

In mijn geval lijkt die wel ongeveer te gaan kloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvanU
Marttin schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:12:
[...]

Ben benieuwd of hij bij jou nog wel leverbaar is. Mocht je iets horen, laat het dan maar weten want ben wel benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marttin
izzet3838 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:43:
[...]

Hier in België stelt die datum van de lm blijkbaar niks voor, de dealer zei toen tegen mij dat ze een datum MOETEN invullen om de order te laten goedkeuren, en dat die datum absoluut niet indicatief is.

In mijn geval lijkt die wel ongeveer te gaan kloppen...
Hmm ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren dan...
YvanU schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 14:06:
[...]

Ben benieuwd of hij bij jou nog wel leverbaar is. Mocht je iets horen, laat het dan maar weten want ben wel benieuwd.
Ga ik doen!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sde
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 30-04-2024

Sde

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ynK1jU7BBYstb9ghAbVPHtwdQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mlFBKfnl0IbFoRDF2DqPEQdr.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag hem eindelijk mogen oppikken. Mooie uitleg van 1h45 gekregen bij de garage.
Beetje wennen maar wat een zalige auto. Klein raketje 🚀.
Zeer tevreden met de interstellar kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnVP
  • Laatst online: 02-12-2024
Sde schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:34:
[Afbeelding]

Vandaag hem eindelijk mogen oppikken. Mooie uitleg van 1h45 gekregen bij de garage.
Beetje wennen maar wat een zalige auto. Klein raketje 🚀.
Zeer tevreden met de interstellar kleur.
Welke versie is die van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
MartijnVP schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 22:54:
[...]

Welke versie is die van jou?
Voor zover ik van de foto's kan zien is het een earth, aangezien het geen gt line is maar wel stoelventilatie heeft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sde
  • Laatst online: 30-04-2024

Sde

izzet3838 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 23:48:
[...]

Voor zover ik van de foto's kan zien is het een earth, aangezien het geen gt line is maar wel stoelventilatie heeft...
Klopt inderdaad. Een earth met het drive assist pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubocentral
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 29-04-2024
De morning CARINA blijft even hangen onder Portugal. :-(

https://www.marinevesselt...OSITION/9338709/351392000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kubocentral
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik hoef dus niet op de Carina te wachten. Dealer belde net en de auto is binnen. :)

18 maart uitlevering.

EV6 - Light Edition - Gravity Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevNL
  • Laatst online: 19-05-2024
Ook deze week gebeld. Kan hem 22 maart ophalen. Snow white light edition in oktober besteld.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• GHorsie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:27
Ik heb mijn EV6 net opgehaald. Het is wennen en er zijn teveel opties :P

Even een foto van de auto

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WFvi2mdUeA9e9-R0gufN-HdF3to=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wQtY6IwDmMtlxuN1zMMIbG5o.jpg?f=fotoalbum_large

Veel plezier voor degene die de auto nog gaan ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:27
Overigens lease auto maar beetje jammer dat ik niks als presentje gekregen heb. Voor een auto van dit bedrag had ik toch wel iets verwacht.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sneakyvv
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-08 10:52
Gisteren auto opgehaald, GT Line AWD Yacht Blue, besteld begin januari, verwachte leverdatum was 30 juni 2024, dus me happy 😁
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dqHlan4qNTM92ZWb4nBJ2E2n1Hs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nNtv5zPLU7PtgJTY8q5wtvoV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tmEnnUWUei1In0MtC1ZJxHAlEsM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/08ehM60HkEOXPyMrbvYs3Adh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.EVE
Sneakyvv schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:40:
Gisteren auto opgehaald, GT Line AWD Yacht Blue, besteld begin januari, verwachte leverdatum was 30 juni 2024, dus me happy 😁
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zo, das een snelle levering! Gefeliciteerd, vind dit zon mooie kleur.
Wanneer kreeg jij te horen dat je levering eerder ging gebeuren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sneakyvv
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-08 10:52
Dr.EVE schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 15:47:
[...]

Zo, das een snelle levering! Gefeliciteerd, vind dit zon mooie kleur.
Wanneer kreeg jij te horen dat je levering eerder ging gebeuren?
Ik kreeg maandag bericht van de leasemaatschappij dat hij ingeschreven was en dat ik afspraak met dealer mocht maken om hem op te pikken. Viel dus echt ineens uit de lucht 😅
Ik ben ook heel tevreden van de kleur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuneboy2005
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23-04-2024
De mijne zit waarschijnlijk ook op de morning CARINA. 12 Januari geproduceerd geweest. Vorige week dealer gebeld en hij kon mij vertellen dat hij op 23 maart in de haven zou zijn. Hij rekend dan nog een week of 2 voor de levering. EV6 business plus edition snow white RWD 77.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
tuneboy2005 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:54:
[...]

De mijne zit waarschijnlijk ook op de morning CARINA. 12 Januari geproduceerd geweest. Vorige week dealer gebeld en hij kon mij vertellen dat hij op 23 maart in de haven zou zijn. Hij rekend dan nog een week of 2 voor de levering. EV6 business plus edition snow white RWD 77.4
Zelf heb ik ook een business plus besteld in yb, op 7 feb heb ik mail gehad vd dealer dat ze een chassisnummer hadden(maar geen idee wat de exacte productie datum was).

Ik verwacht dat die op de morning lynn zit, die wordt ook verwacht op 23 feb in antwerpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzondervan
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-06 14:30
Gister te horen gekregen dat m'n (lease) ev6 business plus in de de haven van Rotterdam staat.
Transport naar de dealer (Zeeuw) is aangevraagd en kenteken is ook al bekend.

Iemand een idee hoe lang het dat nog duurt voor de auto geleverd kan worden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dropie
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-09 21:23
Highlander1962 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:28:
[...]

Zijn er nog steeds mensen die een kenteken heel erg belangrijk vinden? Vooral bij een leaseauto? 8)7
Ik wou juist een kenteken met een X,is gelukkig nog net gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickF24
  • Laatst online: 07-05-2024
Onlangs de light edition yacht blue besteld bij de dealer. Ze konden me vertellen dat deze al op het schip stond en ergens halverwege maart aankomt in de haven. Iemand enig idee welk schip dit kan zijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• danny1909
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 14:24
Hallo allemaal eergisteren een Light edition in Interstellar grey besteld. De levertijd werd door de dealer op week 39 gezet. Onze eerste elektrische auto, we rijden nu nog een Proceed.

Ik ga de andere EV(6) topics lezen, later!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
NickF24 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 19:07:
Onlangs de light edition yacht blue besteld bij de dealer. Ze konden me vertellen dat deze al op het schip stond en ergens halverwege maart aankomt in de haven. Iemand enig idee welk schip dit kan zijn?
Er zijn er een paar, als je op de site van eukor pyeongtek rotterdam invult kun je het zien...
Verwacht levering ergens midden april, vaak duurt het nog een maandje eens die op de haven staat tot je hem mag afhalen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
Sneakyvv schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 09:40:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wow ... en ook in België.
Ik heb bijna 2 jaar moeten wachten.

Besteld in april '22 en geleverd eind januari '24 |:(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marttin
YvanU schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 14:06:
[...]

Zojuist van de dealer vernomen dat de auto op de boot staat! Met een maandje in de haven. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:59
Ik heb op 2 maart een Kia EV6 Light (runway red) besteld als zakelijke leaseauto. Er stond volgends de dealer al een Light in die kleur op de boot die nu voor mij gereserveerd is. Verwachte aankomst van de auto bij de dealer is eind april.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickF24
Sonicfreak schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 12:40:
Ik heb op 2 maart een Kia EV6 Light (runway red) besteld als zakelijke leaseauto. Er stond volgends de dealer al een Light in die kleur op de boot die nu voor mij gereserveerd is. Verwachte aankomst van de auto bij de dealer is eind april.
Hier net zo! Verwachting bij de dealer tussen 17 & 24 April. Vraag me af op welk schip de light editions staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Godslayer500
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-07 19:23
20 februari een Gravity Blue Light Edition besteld (lease). Gisteren door de dealer gebeld met het nieuws dat 'ie begin mei in de haven binnenkomt. Via Eukor lijkt het het Boheme schip te zijn. Die komt naar verwachting einde april binnen in Rotterdam. Hopelijk half mei de auto voor de deur 😬

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peer10
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 11:02
Eind oktober light edition besteld snow white pearl. Kan hem over 2 weken gaan ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:16
Weet iemand tot wanneer de kia ev6 edition advanced bestelbaar is? Ik ben namelijk nog in gesprek met mijn werkgever om de huidige leaseauto vervroegd af te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
sgouman schreef op zondag 17 maart 2024 @ 21:37:
Weet iemand tot wanneer de kia ev6 edition advanced bestelbaar is? Ik ben namelijk nog in gesprek met mijn werkgever om de huidige leaseauto vervroegd af te kopen.
Best even bellen naar dealer, normaal worden er denk ik geen nieuwe bestellingen meer geplaatst, maar ze hebben vaak wagens die ze besteld hebben maar die nog niet geleverd/gebouwd zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickF24
De morning Lena is aangekomen in Rotterdam. Ben benieuwd of er binnekort veel afgeleverd word hier😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:25

d0s

sssst

NickF24 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 11:37:
De morning Lena is aangekomen in Rotterdam. Ben benieuwd of er binnekort veel afgeleverd word hier😎
Afgaande op de berichten hier gaat dat vrij snel de laatste tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:32
d0s schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 12:39:
[...]

Afgaande op de berichten hier gaat dat vrij snel de laatste tijd :)
Dat wisselt volgens mij wel heel erg. Ik hoorde ergens in november dat m'n auto half december in Nederland zou aankomen. A.s. vrijdag kan ik 'm ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickF24
anboni schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 12:43:
[...]

Dat wisselt volgens mij wel heel erg. Ik hoorde ergens in november dat m'n auto half december in Nederland zou aankomen. A.s. vrijdag kan ik 'm ophalen.
Welke uitvoering? Heb het idee dat laatste tijd de light en de light editions enorm snel worden afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
NickF24 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 13:32:
[...]

Welke uitvoering? Heb het idee dat laatste tijd de light en de light editions enorm snel worden afgeleverd.
'n rode GT-Line AWD, dus waarschijnlijk wel redelijk buiten de 'gebaande paden'... (hoewel ik dan nog steeds niet snap waarom de uitvoering ervoor zorgt dat de uitlevering vertraagd wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
anboni schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 14:04:
[...]

'n rode GT-Line AWD, dus waarschijnlijk wel redelijk buiten de 'gebaande paden'... (hoewel ik dan nog steeds niet snap waarom de uitvoering ervoor zorgt dat de uitlevering vertraagd wordt)
Sommige uitvoeringen staan al op de boot zonder eigenaar, als je dan toevallig zo een hebt besteld heb je hem sneller.

Het kan soms ook zijn dat een bepaalde uitvoering een tijdje niet geproduceerd wordt omdat ze er bv niet genoeg bestellingen van hebben, dan kan het zijn dat de ene de boot mist bv...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
izzet3838 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 15:21:
[...]

Sommige uitvoeringen staan al op de boot zonder eigenaar, als je dan toevallig zo een hebt besteld heb je hem sneller.

Het kan soms ook zijn dat een bepaalde uitvoering een tijdje niet geproduceerd wordt omdat ze er bv niet genoeg bestellingen van hebben, dan kan het zijn dat de ene de boot mist bv...
Ja, dat snap ik allemaal. Ik snap alleen niet waarom het 3 maanden moet duren voordat de auto die speciaal voor mij gemaakt is vanuit de Rotterdamse haven naar de dealer in Breda komt en waarom de uitvoering daar verschil in zou maken :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TinusH777
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03:18
NickF24 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 13:32:
[...]

Volgens de dealer zijn nieuwe EV6 niet meer te bestellen in de fabriek: alleen voorraadmodellen Light en Edition Advanced zijn (snel) leverbaar.
De fabriek is aan het ombouwen naar het nieuwe facelift model.
Blijkbaar is de voorraad groot, want KIA Nederland is druk bezig met reclame maken. Dus als je besteld: vraag veel korting!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr.EVE
TinusH777 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:21:
[...]

Volgens de dealer zijn nieuwe EV6 niet meer te bestellen in de fabriek: alleen voorraadmodellen Light en Edition Advanced zijn (snel) leverbaar.
De fabriek is aan het ombouwen naar het nieuwe facelift model.
Blijkbaar is de voorraad groot, want KIA Nederland is druk bezig met reclame maken. Dus als je besteld: vraag veel korting!
Hele interessante info als dat echt zo is.
Ik heb Edition Advanced via werk als leaseauto besteld, bevestiging dat hij bij dealer besteld is was op 04maart. Levertijd bij mij staat op week 34, wie weet veranderd dat dan nog. Hoor sowieso elke radioreclame kia ev6 editions etc ja.

Maja ik wacht af, maar door zon berichten krijg je wel hoop dat het sneller kan haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
Dr.EVE schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:18:
[...]

Hele interessante info als dat echt zo is.
Ik heb Edition Advanced via werk als leaseauto besteld, bevestiging dat hij bij dealer besteld is was op 04maart. Levertijd bij mij staat op week 34, wie weet veranderd dat dan nog. Hoor sowieso elke radioreclame kia ev6 editions etc ja.

Maja ik wacht af, maar door zon berichten krijg je wel hoop dat het sneller kan haha.
Dit is al langer het geval, in België kon ik in januari al niet meer bestellen, maar Kia had gewoon van de meeste uitvoeringen tientallen die al besteld waren en dan kon ik daaruit kiezen.

Ik denk dat de meeste dealers dit gewoon niet uitleggen aangezien de meeste configs bechikbaar zijn.

Ik wilde een business plus in yacht blue met wit leer en dat ging niet, toen heeft de dealer me dat verteld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
De morning lynn is deze nacht aangekomen in antwerpen.

Jammer dat ik het nu niet meer kan tracken, maar zijn gelukkig de laatste weken :)

Nu maar de parking van de dealer in het oog houden wanneer ik er passeer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickF24
izzet3838 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 09:34:
De morning lynn is deze nacht aangekomen in antwerpen.

Jammer dat ik het nu niet meer kan tracken, maar zijn gelukkig de laatste weken :)

Nu maar de parking van de dealer in het oog houden wanneer ik er passeer :D
Ben heel erg benieuwd. Er zijn 2 morning schepen vlak achter elkaar aangekomen in Rotterdam en Antwerpen. Nog niet veel gehoord of er afleveringen gepland staan van mensen.
Wachten duurt lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Vanmiddag ophalen *O* Blijkbaar zijn de kentekens al bij de Z-...-D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
NickF24 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 12:12:
[...]

Ben heel erg benieuwd. Er zijn 2 morning schepen vlak achter elkaar aangekomen in Rotterdam en Antwerpen. Nog niet veel gehoord of er afleveringen gepland staan van mensen.
Wachten duurt lang :)
Van wat ik heb begrepen kan het wel even duren voor de aflevering, denk gemiddeld 3 a 4 weken.

Nu hoop ik natuurlijk dat het bij mij sneller gaat, er waren enkele mensen bij wie het 2 weken duurde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickF24
anboni schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 12:26:
Super! Welke uitvoering? Weet je ook op welk schip de auto stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
NickF24 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 13:35:
[...]

Super! Welke uitvoering? Weet je ook op welk schip de auto stond?
GT-Line AWD. Schijnt al sinds half december in Nederland te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkie
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07:49
anboni schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 12:26:
https://www.carblogger.nl/laatst-uitgegeven-kenteken/

EV6 77.4kWh GT-Line RWD Snow White Pearl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickF24
anboni schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 13:48:
[...]

GT-Line AWD. Schijnt al sinds half december in Nederland te zijn.
Zo dan is ie lang onderweg geweest naar de dealer

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nate86
  • Laatst online: 24-06-2024
Op 11 maart 2024 onze EV6 light in de kleur runway red besteld. Verwachte aflevering staat op week 28. Ben benieuwd of dat haalbaar is. Op de website staan de andere kleuren op 6 tot 8 weken levertijd. Maar lees hier toch echt veel langere levertijden. Wordt vervolgd! 7(8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Nate86 op 24-03-2024 00:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sonicfreak
Nate86 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 00:02:
Op 11 maart 2024 onze EV6 light in de kleur runway red besteld. Verwachte aflevering staat op week 28. Ben benieuwd of dat haalbaar is. Op de website staan de andere kleuren op 6 tot 8 weken levertijd. Maar lees hier toch echt veel langere levertijden. Wordt vervolgd! 7(8)7
Precies dezelfde uitvoering en kleur die ik besteld heb als zakelijke leaseauto. :)
Als het goed is wordt die van mij eind april bij de dealer geleverd.

Is het voor jou privé aankoop of (zakelijke) lease?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nate86
Sonicfreak schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:05:
[...]

Precies dezelfde uitvoering en kleur die ik besteld heb als zakelijke leaseauto. :)
Als het goed is wordt die van mij eind april bij de dealer geleverd.

Is het voor jou privé aankoop of (zakelijke) lease?
Ah fijn eind april! En ondanks het de gratis kleur was, mocht er van ons wel wat meer kleur op de weg. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Wel privé koop, goede inruil deal kunnen krijgen en met de dubbele subsidie kon de deal bijna niet beter.

Uit enthousiasme ook direct deze besteld, aanrader voor de wat warmere dagen:

https://www.halfords.nl/c...kia-ev6-2021-6-delig.html

nu maar hopen dat het niet tot einde jaar in de kast hoeft te blijven liggen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sonicfreak
Nate86 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:15:
[...]

Ah fijn eind april! En ondanks het de gratis kleur was, mocht er van ons wel wat meer kleur op de weg. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Wel privé koop, goede inruil deal kunnen krijgen en met de dubbele subsidie kon de deal bijna niet beter.

Uit enthousiasme ook direct deze besteld, aanrader voor de wat warmere dagen:

https://www.halfords.nl/c...kia-ev6-2021-6-delig.html

nu maar hopen dat het niet tot einde jaar in de kast hoeft te blijven liggen :D
Ik vind runway red ook een mooie kleur en was blij dat het de gratis kleur is want qua leasebudget kon ik geen andere kleur meer kiezen. ;)
De Light uitvoering past namelijk precies in mijn leasebudget.

Wel mooi dat je een goede deal hebt kunnen maken met dubbele subsidie. Ik denk dat je er een mooie ruime auto voor hebt met goede looks. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nate86
Sonicfreak schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:23:
[...]

Ik vind runway red ook een mooie kleur en was blij dat het de gratis kleur is want qua leasebudget kon ik geen andere kleur meer kiezen. ;)
De Light uitvoering past namelijk precies in mijn leasebudget.

Wel mooi dat je een goede deal hebt kunnen maken met dubbele subsidie. Ik denk dat je er een mooie ruime auto voor hebt met goede looks. :)
Dankje, en fijn dat het allemaal binnen het budget valt voor jou. Wij waren ook verkocht na de proefrit en de grote van de auto. En ja we komen vanuit een Ford puma (2021) en met 2 kinderen begon deze wat aan de kleine kant te worden. We gaan er in dat geval zeker op vooruit. Daarnaast ook de wens om elektrisch te gaan rijden. Fijn om gelijkgestemden te hebben gevonden op dit forum. Lees veel kritiek online omtrent EV's. Alvast veel rijplezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sonicfreak
Nate86 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:31:
[...]

Dankje, en fijn dat het allemaal binnen het budget valt voor jou. Wij waren ook verkocht na de proefrit en de grote van de auto. En ja we komen vanuit een Ford puma (2021) en met 2 kinderen begon deze wat aan de kleine kant te worden. We gaan er in dat geval zeker op vooruit. Daarnaast ook de wens om elektrisch te gaan rijden. Fijn om gelijkgestemden te hebben gevonden op dit forum. Lees veel kritiek online omtrent EV's. Alvast veel rijplezier!
Wij hebben ook 2 kinderen en wilden ook een grotere auto. Jij ook veel rijplezier alvast. Hopelijk wordt je auto wat eerder geleverd. Die van mij stond namelijk al op de boot toen ik de bestelling plaatste en de dealer heeft die voor mij gereserveerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuneboy2005
  • Laatst online: 23-04-2024
tuneboy2005 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:54:
[...]

Ondertussen dealer aan de telefoon gehad. Onze wagen is door de pré delivery inspection in haven van Antwerpen en wordt op het transport gezet. Volgende week verwacht hij hem in de garage. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
tuneboy2005 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 21:45:
[...]

Ondertussen dealer aan de telefoon gehad. Onze wagen is door de pré delivery inspection in haven van Antwerpen en wordt op het transport gezet. Volgende week verwacht hij hem in de garage. :9
Zal dan ook maar een mailtje doen, die van mij heeft me nog niks laten weten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN86
  • Laatst online: 18-09 18:56
Blijf het een apart iets vinden. Mijn Edition Advanced is exact een week geleden van de boot gelost en de dealer gaf aan 'ik verwacht hem elk moment binnen'. Hij is er nog steeds niet?!
Heel bijzonder maar het kan aan mij liggen uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
tuneboy2005 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 21:45:
[...]

Zojuist volgende mail ontvangen ook:
"Zou klaar moeten staan aan de haven voor levering naar onze garage."

Ik hoop nog op levering eind volgende week, maar zal denk ik toch een weekje langer duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.EVE
EN86 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:01:
Blijf het een apart iets vinden. Mijn Edition Advanced is exact een week geleden van de boot gelost en de dealer gaf aan 'ik verwacht hem elk moment binnen'. Hij is er nog steeds niet?!
Wanneer heb jij je edition advanced besteld? En welke kleur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EN86
Deze heb ik begin oktober besteld in de kleur Interstellar Grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
EN86 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:01:
Kan ff duren hoor, er zijn mensen waar dat enkele weken duurt, hang er een beetje vanaf hoe ze het inplannen op de haven...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EN86
Hij is er! Alleen wat drukte op de werkplaats dus nog even geduld hebben. Over kleine 2 weken mag ik hem ophalen 😊

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• izzet3838
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gGUu5ii_YiHb1uv8XsF6emI0XxM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zKTHH09JCSQJrcRqrPMb4WME.jpg?f=fotoalbum_large

De mijne staat ook bij de dealer, blijkbaar is het er ook druk, ze zeiden dat ik moest rekenen op 2 a 3 weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN86
Welk model heb je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
Business plus(België)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sgouman
Met veel pijn en moeite een nieuwe EV6 Edition Advanced bij de leasemaatschappij besteld. Ben benieuwd wat de levertijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.EVE
sgouman schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:56:
Met veel pijn en moeite een nieuwe EV6 Edition Advanced bij de leasemaatschappij besteld. Ben benieuwd wat de levertijd is.
Heb je geen indicatie gekregen? (Wat die ook waard is haha)

Bij mij (Edition Advanced Yacht Blue) was begin maart besteld bij leasemaatschappij en levering 'staat' op 22 augustus 2024.

Wat was de 'veel pijn en moeite'? 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sgouman
Dr.EVE schreef op donderdag 4 april 2024 @ 19:17:
[...]

Heb je geen indicatie gekregen? (Wat die ook waard is haha)

Bij mij (Edition Advanced Yacht Blue) was begin maart besteld bij leasemaatschappij en levering 'staat' op 22 augustus 2024.

Wat was de 'veel pijn en moeite'? 😀
Werkgever wilde eerst niet meewerken maar uiteindelijk wel maar het duurde allemaal erg lang.
De kia dealer zegt 4 maanden. Maar ik heb hem pas in oktober nodig dus er zit wel wat speling in. Zolang ik hem maar in 2024 krijg i.v.m. de bijtelling.

Heeft de edition advanced trouwens wel voorverwarmen/voorkoelen van de auto? d.m.v. de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
sgouman schreef op donderdag 4 april 2024 @ 19:22:
[...]

Werkgever wilde eerst niet meewerken maar uiteindelijk wel maar het duurde allemaal erg lang.
De kia dealer zegt 4 maanden. Maar ik heb hem pas in oktober nodig dus er zit wel wat speling in. Zolang ik hem maar in 2024 krijg i.v.m. de bijtelling.

Heeft de edition advanced trouwens wel voorverwarmen/voorkoelen van de auto? d.m.v. de app?
Klinkt bekend, ik moest beginnen in november en ze gingen eind oktober al bestellen.

Uiteindelijk heeft het tot 30 januari geduurd tot de bestelling bij de dealer kwam.

Maar hopelijk levering deze maand, en ik kijk er enorm naar uit.

Sinds vorige week hangt de alfen ook al aan de muur...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nate86
Sonicfreak schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:37:
[...]

Wij hebben ook 2 kinderen en wilden ook een grotere auto. Jij ook veel rijplezier alvast. Hopelijk wordt je auto wat eerder geleverd. Die van mij stond namelijk al op de boot toen ik de bestelling plaatste en de dealer heeft die voor mij gereserveerd.
Dank nog voor je reactie. Ik kreeg ondertussen echt het gevoel dat de auto pas ergens einde jaar zou worden geleverd, na het lezen van meerdere berichten op dit forum.

Gister toch maar even een mailtje naar de dealer gedaan. Vanochtend bericht, blijkt al op de boot te staan. Verwachte losdatum is nu 14 april. Dus hopelijk geen calamiteiten onderweg/ tussendoor. Maar het is bijzonder sneller dan verwacht. We shall see!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
Nate86 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:25:
[...]

Dank nog voor je reactie. Ik kreeg ondertussen echt het gevoel dat de auto pas ergens einde jaar zou worden geleverd, na het lezen van meerdere berichten op dit forum.

Gister toch maar even een mailtje naar de dealer gedaan. Vanochtend bericht, blijkt al op de boot te staan. Aflos datum is nu 14 april. Dus hopelijk geen calamiteiten onderweg/ tussendoor. Maar het is bijzonder sneller dat verwacht. We shall see!
Was hier ook zo, er komt een facelift waarvoor de fabriek gaat moeten sluiten.

Daarom zal Kia normaal voor de sluiting alles moeten produceren, de mijne is door de leasemaatschappij eind januari besteld bij de dealer, en staat sinds woensdag daar al op de parking...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nate86
izzet3838 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:32:
[...]

Was hier ook zo, er komt een facelift waarvoor de fabriek gaat moeten sluiten.

Daarom zal Kia normaal voor de sluiting alles moeten produceren, de mijne is door de leasemaatschappij eind januari besteld bij de dealer, en staat sinds woensdag daar al op de parking...
Ah dank voor de extra info, ik was me niet bewust dat de fabriek zou gaan sluiten (wel de facelift).
Denk dat we veel blije berichten gaan zien de komende tijd dan hier.

Hoop dat je snel je auto mag ophalen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickF24
Ook hier net bericht gehad van de dealer! Mijn yacht blue wordt op dit moment van de boot afgereden en daarna op transport gezet naar de dealer!🥳 1 maart besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
NickF24 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:20:
Ook hier net bericht gehad van de dealer! Mijn yacht blue wordt op dit moment van de boot afgereden en daarna op transport gezet naar de dealer!🥳 1 maart besteld
Duurde bij mij iets meer dan een week tot die bij de dealer stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantienus123
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 13:21
1 maart 2024 ? :)
Ik heb mijn KIA EV6 Plus 77.4kWh (Aurora Black Pearl) ook op 1 maart besteld via de leasemaatschappij maar die geeft half augustus aan als richtdatum............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godslayer500
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-07 19:23
Mijn Light Edition Gravity Blue is besteld op 20 februari en staat nu nog op de boot Boheme. Welke versie heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickF24
Godslayer500 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 15:23:
[...]

Mijn Light Edition Gravity Blue is besteld op 20 februari en staat nu nog op de boot Boheme. Welke versie heb je besteld?
Ook de light edition.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• danny1909
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 14:24
Zojuist gebeld door de dealer, volgende week woensdag ev6 ophalen in Interstellar grey, light edition. Ik heb hem 11 maart besteld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
danny1909 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 18:12:
Zojuist gebeld door de dealer, volgende week woensdag ev6 ophalen in Interstellar grey, light edition. Ik heb hem 11 maart besteld!
En de mijne staat al sinds vorige woensdag op de parking en ze zeggen dat het druk is en ze zullen bellen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Net melding gehad van LM dat de wagen door de dealer is ingeschreven.
Helaas nog steeds geen telefoontje, en ik zit met een huurwagen via de LM(Citroën c3 :D) en ik moet 5 werkdagen voor afhalen iets laten weten zodat ze die kunnen ophalen, dus vrees dat ik de ev6 volgende week ook nig niet zal kunnen ophalen...

Tenzij ze in de komende 3 uur bellen natuurlijk

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nate86
Goed nieuws! Ik ben vanmiddag gebeld door de dealer, de auto is binnen! Volgende week vrijdag ophalen. Kan niet wachten!
Pagina: 1 ... 64 ... 67 Laatste