Njah ik ben belg, en kia belgie is minderwaardif aan kia nl, dus ik zou dat niet vergelijkent39m2001DiPa schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 15:58:
@huCks : Hopelijk is 1 vd 50 witte EV6jes de door mij op 28 juli 2022 bestelde Snow White Pearl GT-Line RWD. Volgens mijn dealer in Apeldoorn is de verwachting dat die medio Juni 2023 geleverd kan worden (vorige maand reactie ontvangen)...
Weet jij toevallig op welke boot de 50 witte EV6jes staan? is dat op de Morning Chorus die op 20 Mei in Rotterdam verwacht wordt? dan is de inschatting van mijn dealer heel goed geweest ;-)
Ik weet zelf nix over 50 witte ev6'en?
Mijn dealer zei dat men wagen op 23/4 in productie ging, een week en half later zei hij dat hij onderweg was naar België.
Toen de laatste boot naar België, die was vertrokken op 22/4, dus daar kan mijn wagen niet op staan.
Op 6/5 vertrok de volgende, dus ik hoop dat hij daar opstaat...
Bij de leasing van mijn werkgever kan ik zulke dingen niet aanvinken 😛DaMenaz schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 15:30:
[...]
8 KIA sleutelhangers, 3 sets spatlappen, 6 fietsendragers en 5 KIA fleecetruien.
Een trekhaak moest al als commentaar en met offerte toegevoegd worden in de tool, laat staan zulke accesoires 😛