Toon posts:

Het KIA EV6 leveringen topic

Pagina: 1 ... 55 56 57 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• T9000
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-05 19:59
Goed nieuws, mijn auto is afgeleverd bij de dealer (stond op de Tosca)
Ze maken hem nu klaar en deze gaat eind deze week naar de detailer voor een glascoating.

Vanwege een werkgerelateerde reis kan ik de auto eind volgende week (do/vrij) ophalen!

Aangezien de reis van de dealer naar huis ongeveer 1 uur en 30 minuten is kan ik de auto direct goed testen.

• huCks
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:30
Virco schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:22:
[...]

Ik heb hen zelf via mail gecontacteerd en ik weet natuurlijk niet of de informatie die ik krijg juist is of gewoon een zoethoudertje.
Ik wist op het moment van de bestelling al wel dat de levering minstens 12 maanden zou zijn dus ik ben niet verbaasd dat het nu naar augustus schuift. Ik stuur op regelmatige basis gewoon een mail om een update te vragen en deze keer kreeg ik voor het eerst dit antwoord.

Ik heb al gemerkt dat als je niets vraagt je niets hoort, wij hebben ook niet de kleinste vloot dus dat heeft daar alvast niets mee te maken lijkt het :+

Contact personen: Jan Misotten en Hans D'Haene
Je vindt hun contactgegevens op https://www.vermant.be/team/
Bij mij is het ook Jan.
Besteld op 10/6/22 en sindsdien "al" 2x geïnformeerd bij hen, ik voel mij nu al een "zagevent" omdat ik "al" 2 mails gestuurd heb 😛

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zalmijbenieuwen
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 25-05 11:00
T9000 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 13:49:
Goed nieuws, mijn auto is afgeleverd bij de dealer (stond op de Tosca)
Ze maken hem nu klaar en deze gaat eind deze week naar de detailer voor een glascoating.

Vanwege een werkgerelateerde reis kan ik de auto eind volgende week (do/vrij) ophalen!

Aangezien de reis van de dealer naar huis ongeveer 1 uur en 30 minuten is kan ik de auto direct goed testen.
Dat klinkt goed!

Bij mij vergelijkbaar al wordt die 24/3 bij de dealer verwacht en is de levering gepland op 29/3. Nog 1 van 53 weken wachten!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• yvesvh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-05 23:57
Bestelling België; Van Mossel Lier.
Earth, RWD 77.4kWh, interstellar grey, driver assistance pack, lounge pack.
Besteld: 13/05/2022
Verwachtte productiedatum (onder voorbehoud): 01/06/2023
Leverdatum verwacht (eigen interpretatie): mid/eind augustus 2043... :)B

• Gert1969
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 13:37
Eindelijk vinnr is gekend zou 17/03 gemaakt zijn. Nu moet hij alleen nog naar hier zwemmen🚢😅
Besteld 24/02/2022

• Gert1969
Iemand een idee wanneer het volgende schip in Z-Korea vertrekt met EV-tjes? :9~

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:58
Gert1969 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 15:11:
Iemand een idee wanneer het volgende schip in Z-Korea vertrekt met EV-tjes? :9~
In de openingspost staat hoe je dat kunt opzoeken. d:)b

It only takes a fraction of a second to turn your life upside down

• Zalmijbenieuwen
Gert1969 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 15:07:
Eindelijk vinnr is gekend zou 17/03 gemaakt zijn. Nu moet hij alleen nog naar hier zwemmen🚢😅
Besteld 24/02/2022

Hopelijk gaat hij nog mee op de LYNN, anders mogelijk de Chorus?
https://www.eukor.com/schedule-search
Zodra je weet welk schip kun je die hiermee volgen: https://www.vesselfinder.com

• PascalNeon
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-05 14:17
Eindelijk, nog 1 weekje wachten! GT-line AWD 🤗🤗🥳

🤗🤗🍾🎉

• 277ABS
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 29-05 08:38
(NL) Vandaag bericht ontvangen dat VIN bekend is, dus in elk geval weer stap verder. Volgens prognose dealer levering begin Juni. (Vorige voorspelling was 8 mei).
Weet iemand wat de ervaring is tussen de tijd van bekend worden van VIN en de productie en vervolgens "on sea"?

[Voor 6% gewijzigd door 277ABS op 26-03-2023 22:47]

• ejarie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 19:39

Vanmorgen op de A7 richting Purmerend/Hoorn kwam ik deze tegen. 5x Kia EV6 naar een nieuwe eigenaar die er hopelijk er net zo van gaan genieten als ik doe. Het is voor mij de 11 maanden wachten uiteindelijk wel waard geweest. Van mijn dealer begreep ik al dat er in april weer een groot aantal Kia's naar Nederland kwamen dus hopelijk is het wachten voor velen dadelijk voorbij en kunnen ze gaan ervaren wat een fijne auto het is :)

• Zalmijbenieuwen
ejarie schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:29:
[Afbeelding]

Vanmorgen op de A7 richting Purmerend/Hoorn kwam ik deze tegen. 5x Kia EV6 naar een nieuwe eigenaar die er hopelijk er net zo van gaan genieten als ik doe. Het is voor mij de 11 maanden wachten uiteindelijk wel waard geweest. Van mijn dealer begreep ik al dat er in april weer een groot aantal Kia's naar Nederland kwamen dus hopelijk is het wachten voor velen dadelijk voorbij en kunnen ze gaan ervaren wat een fijne auto het is :)
Daar staat een groene bij, dat kon die van mij weleens zijn _/-\o_ ! Die zou morgen bij de dealer binnen komen dus een aardige kans dat dit hem is.

• Jugonoot04
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:11
Geen posts meer in dit forum? Dan ben ik blijkbaar nog de enige die wacht op z’n EV6 😜

• Jugonoot04
Jugonoot04 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 19:28:
Geen posts meer in dit forum? Dan ben ik blijkbaar nog de enige die wacht op z’n EV6 😜
OEPS, ik keek met m’n neus zie ik.

• Mad_Master
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 28-05 16:56
Mijn dealer heeft mij ook gebeld. Ik mag die van mij 5 april ophalen

• kweetnie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:19
Ook mijn dealer heeft contact opgenomen en geeft aan een voorlopige afleverdatum te hebben. Kost blijkbaar erg veel tijd om die wagen van de Tosca af te krijgen.... Aangezien de aflevering pas voor 14 april staat.
Maar ik vroeg mij af of er ergens een mogelijkheid is om te checken welke updates/fixes etc er zijn sinds de productie van deze wagen.
Alles wat namelijk op die Tosca stond heeft waarschijnlijk de software van dec/jan. En misschien een uitzondering daar gelaten, verwacht ik niet dat de dealer actief aan de slag gaat met het bijwerken van de software/fixes.

Gok dat ik het antwoord al wel weet en dat er geen duidelijk overzicht beschikbaar is, wat te checken is bij afleveren. Behalve de navigatie software...
Maar denk vraag het toch maar even.

• Mad_Master
kweetnie schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:31:
Ook mijn dealer heeft contact opgenomen en geeft aan een voorlopige afleverdatum te hebben. Kost blijkbaar erg veel tijd om die wagen van de Tosca af te krijgen.... Aangezien de aflevering pas voor 14 april staat.
Maar ik vroeg mij af of er ergens een mogelijkheid is om te checken welke updates/fixes etc er zijn sinds de productie van deze wagen.
Alles wat namelijk op die Tosca stond heeft waarschijnlijk de software van dec/jan. En misschien een uitzondering daar gelaten, verwacht ik niet dat de dealer actief aan de slag gaat met het bijwerken van de software/fixes.

Gok dat ik het antwoord al wel weet en dat er geen duidelijk overzicht beschikbaar is, wat te checken is bij afleveren. Behalve de navigatie software...
Maar denk vraag het toch maar even.
Enige lastige wat ik hierbij vind is dat "wij" niet zelf kunnen kijken of bepaade updates zijn toegepast aan bijvoorbeeld de ICCU or andere interne componenten. Enige wat wij echt kunnen verifieren is of de Navegatie de laatste versie is. Ik neem aan dat alle nieuwe auto's di komen pre-conditioning heeft, dus wat dat betreft zijn er niet grote updates/fixes die er zijn.

Enige wat ik benieuwt ben is of de versterker vervangen moet worden van de auto's die nu van de band afkomen of dat ze nu al de nieuwe versie hebben :?

• Butch
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 24-05 11:31
Mijn KIA EV6 GT line, die ik in februari 2022 besteld hebt en al 6 keer is uitgesteld, is eindelijk onderweg. Volgens mijn kia dealer is hij op de boot, vin nummer bekend en is op 24 mei bij de dealer, hij wist niet te vertellen op welke boot hij staat, is 24 mei dan niet heel ver weg??

• marvdd
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 30-05 18:03
Butch schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 11:44:
Mijn KIA EV6 GT line, die ik in februari 2022 besteld hebt en al 6 keer is uitgesteld, is eindelijk onderweg. Volgens mijn kia dealer is hij op de boot, vin nummer bekend en is op 24 mei bij de dealer, hij wist niet te vertellen op welke boot hij staat, is 24 mei dan niet heel ver weg??
België of Nederland, ik vond je wagen namelijk niet terug in de bestellijst.

• marvdd
Butch schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 11:44:
Sorry, even te snel geweest, we bestelde dezelfde dag, jij in Nederland, ik in België.

• Zalmijbenieuwen
Zalmijbenieuwen schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 17:48:
[...]

Daar staat een groene bij, dat kon die van mij weleens zijn _/-\o_ ! Die zou morgen bij de dealer binnen komen dus een aardige kans dat dit hem is.
Helaas, 16/3 gelost echter stond nog steeds in de haven.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Hans Br
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 18:04
Misschien interessant voor alle mensen die hier iets posten. Om tussen haakjes na elk bericht een B of NL er bij te zetten. Want er is een groot verschil van levering tussen beide landen. Alvast bedankt.

• Ph7
Helaas onze bestelde gt 02/2022 is nog niet gemaakt, de dealer heeft ook geen idee wanneer de auto gemaakt wordt 😩

• DaMenaz
Ph7 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:38:
Helaas onze bestelde gt 02/2022 is nog niet gemaakt, de dealer heeft ook geen idee wanneer de auto gemaakt wordt 😩
De snelste KIA ooit. Behalve als het gaat om levering. :(

• LuckyLuke
  • Registratie: April 2022
@Ph7 helaas geld dit voor mij ook. Ook een GT in feb 2022 besteld. Ik krijg nu de vraag om van kleur te veranderen, besteld in moonscappe. Zouden problemen met de kleur zijn. Geldt dit voor jou ook?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaMenaz
Dit weekend de, hopelijk, laatste uitstelbrief ontvangen van de leasemaatschappij. Auto wordt nu 28-04 verwacht. De Morning Prosperity vaart nu bij Spanje richtring Gibraltar. Volgende stop is Tilbury en dan Antwerpen en Rotterdam. De dealer heeft 28-04 staan als leverdatum. Dat komt mooi uit. Dan kan ik hem meteen na de vakantie op 8 mei ophalen. Nog even zonder laadstress naar het zuiden.

Besteld 07-02-2022 (NL). 77,4 RWD Plus Advanced (Yacht Blue) + trekhaak.

[Voor 8% gewijzigd door DaMenaz op 28-03-2023 15:21]

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:08
LuckyLuke schreef op maandag 27 maart 2023 @ 13:18:
@Ph7 helaas geld dit voor mij ook. Ook een GT in feb 2022 besteld. Ik krijg nu de vraag om van kleur te veranderen, besteld in moonscappe. Zouden problemen met de kleur zijn. Geldt dit voor jou ook?
Grappig, ik heb vorig jaar al vrij snel gevraagd om de kleur aan te passen, van Moonscape naar iets anders. Dat kon niet, zodra de bestelling in het systeem stond was deze niet meer te wijzigen. Nu hoop ik niet dat dit de bron van de laatste vertragingen is want daar wordt ik niet echt vrolijk van...

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mad_Master
Zou wel uitkijken dat je geen nieuwe contract krijgt met de "variablele prijs" als je deze veranderd. Dat zou wel heel erg zijn van de dealer dat ze je de optie kleur aanpassen geven, maar in de kleine letters de variabele prijs geven waardoor je ineens 5k meer moet betalen :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ph7
Wij hebben een witte besteld dus de kleur moet geen probleem zijn

• kraaknogschaak
  • Laatst online: 08:29
Ik las dit ook in de Facebook groep en nu de tweede keer dat ik het lees (of ben jij toevallig dezelfde persoon?).. Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Zelf nog niks gehoord omtrent precies dezelfde uitvoering besteld in dezelfde periode.

• LuckyLuke
@kraaknogschaak nee ik ben het niet op Facebook.

Heb gisteren mijn dealer wat uitgebreider gesproken. De spuitstraat voor de Moonscape Matte kleur in Korea kan maar een klein aantal auto's aan. Enerzijds hebben veel meer mensen dan ingeschat er eentje besteld, anderzijds is de kleur erg foutgevoelig waardoor auto's moeten worden overgespoten. Al met al is de leveringstijd op een Moonscape erg lang.

Daarom dat importeur NL alleen nog GT en GT Line laat bestellen in Mooscape maar dit tegelijkertijd afraadt i.v.m. levertijd. Je kan je auto gewoon zo in bestelling laten staan maar de levertijd zou daardoor erg lang zijn. Als je naar een andere kleur switcht kan hij er een stuk sneller zijn, volgens mijn dealer.

Ik zit nu dus in dubio. Enerzijds, de Moonscape is de mooiste kleur voor de GT (vind ik dan ;)) maar wil hem ook wel eens gaan rijden en wat is dan een kleur. Wordt dus waarschijnlijk switchen naar blauw.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kraaknogschaak
LuckyLuke schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 09:32:
@kraaknogschaak nee ik ben het niet op Facebook.

Heb gisteren mijn dealer wat uitgebreider gesproken. De spuitstraat voor de Moonscape Matte kleur in Korea kan maar een klein aantal auto's aan. Enerzijds hebben veel meer mensen dan ingeschat er eentje besteld, anderzijds is de kleur erg foutgevoelig waardoor auto's moeten worden overgespoten. Al met al is de leveringstijd op een Moonscape erg lang.

Daarom dat importeur NL alleen nog GT en GT Line laat bestellen in Mooscape maar dit tegelijkertijd afraadt i.v.m. levertijd. Je kan je auto gewoon zo in bestelling laten staan maar de levertijd zou daardoor erg lang zijn. Als je naar een andere kleur switcht kan hij er een stuk sneller zijn, volgens mijn dealer.

Ik zit nu dus in dubio. Enerzijds, de Moonscape is de mooiste kleur voor de GT (vind ik dan ;)) maar wil hem ook wel eens gaan rijden en wat is dan een kleur. Wordt dus waarschijnlijk switchen naar blauw.
Het zou prettig zijn als de importeur/dealer dan ook een eerlijke levertijd kan afspreken. Ik zou best naar zwart willen wisselen met een bepaalde garantie dat hij er ook is. Ik blijf het erg bijzonder vinden dat meer dan een jaar na bestelling nu ineens dit probleem opdoemt. Het is niet alsof ze nu pas die lak zetten.

• LuckyLuke
@kraaknogschaak misschien je dealer bellen en het voorleggen?

Ik kreeg geen concrete leverdatum.

• Ph7
Voor onze witte, kleur moet dus geen probleem zijn, ook nog geen enkel zicht op een productie of lever datum.
We zitten inmiddels al bijna op de 14 maanden in bestelling.

• huCks
Om de hoeveel tijd vragen jullie een update bij de dealer?

• JanMe
  • Laatst online: 28-05 12:49
Vandaag bij de dealer langs geweest. Na 1 jaar en een week wachten eindelijk goed nieuws. 🙏 Kia EV6 plus Steel Gray staat op transport naar de dealer en komt deze week binnen. Aflevering hopelijk eind volgende week voor Pasen. Er worden gelijk all season banden onder gelegd en er wordt een trekhaak gemonteerd.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• LuckyLuke
Ik heb de knoop doorgehakt, kleur gewijzigd naar Yacht Blue. Hopelijk is mijn GT er nu sneller.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rob-V
  • Laatst online: 10-05 19:19
Mijn gt staat op de boot volgens de dealer 27-4 verwacht de dealer hem/haar te hebben.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DaMenaz
LuckyLuke schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:49:
Ik heb de knoop doorgehakt, kleur gewijzigd naar Yacht Blue. Hopelijk is mijn GT er nu sneller.
Meteen voor de mooiste kleur gegaan. *O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:36

The Wizard

Moderator Mobile
huCks schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:51:
Om de hoeveel tijd vragen jullie een update bij de dealer?
Ik deed het elke maand.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
JanMe schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:32:
Vandaag bij de dealer langs geweest. Na 1 jaar en een week wachten eindelijk goed nieuws. 🙏 Kia EV6 plus Steel Gray staat op transport naar de dealer en komt deze week binnen. Aflevering hopelijk eind volgende week voor Pasen. Er worden gelijk all season banden onder gelegd en er wordt een trekhaak gemonteerd.
Jij bent pas voor de mooiste kleur gegaan ;)
DaMenaz schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 14:33:
[...]

Meteen voor de mooiste kleur gegaan. *O*

• VieQuing
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:49
LuckyLuke schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:49:
Zolang ze de mijne niet aan jou geven nu :P

Wel een hele mooie kleur gekozen!

• EvilStinky
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:12
In juni 2022 een yacht blue 77kw rwd earth besteld (BE). In de app van de leasing maatschappij stond al heel lang januari 2024 als verwachtte datum.

Gisteren eens gehoord bij de garage of zij al enige info hebben m.b.t. mijn wagen na een tip van een collega. Verwachtte productie datum is 24/07/2023 en volgens hun zou de wagen ongeveer 2 maanden later bij de dealer moeten staan. Iemand een idee of die inschatting ongeveer kan kloppen?
Moest het zo zijn, zou het alleszins een mooie meevaller zijn.

• marvdd
EvilStinky schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:23:
In juni 2022 een yacht blue 77kw rwd earth besteld (BE). In de app van de leasing maatschappij stond al heel lang januari 2024 als verwachtte datum.

Gisteren eens gehoord bij de garage of zij al enige info hebben m.b.t. mijn wagen na een tip van een collega. Verwachtte productie datum is 24/07/2023 en volgens hun zou de wagen ongeveer 2 maanden later bij de dealer moeten staan. Iemand een idee of die inschatting ongeveer kan kloppen?
Moest het zo zijn, zou het alleszins een mooie meevaller zijn.
Opgelet met opgegeven productiedata, welke heb je gekregen? De voorziene datum of de effectieve productiedatum? Uit eigen ervaring weet ik dat die laatste kan verschuiven tot op het laatste moment.

• EvilStinky
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:12
marvdd schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:04:
[...]

Opgelet met opgegeven productiedata, welke heb je gekregen? De voorziene datum of de effectieve productiedatum? Uit eigen ervaring weet ik dat die laatste kan verschuiven tot op het laatste moment.

[Afbeelding]
Ik vermoed de voorziene, zeker aangezien de effectieve dus blijkbaar tot het laatste moment kan wisselen en we daar nog lang niet zijn :p. Ik heb geen screenshot ofzo gekregen van een tool.

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:57
ColdRain schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:38:
GT-Line yacht blue RWD 77 kWh full option
- besteld 7 maart 2022 (Kia Geel)
- verwachte productiedatum 23 februari 2023
- levering 6 à 8 weken dus ergens 2de helft april
update: in de haven (Antwerpen?) "eind april", is dat dan de Taipan (19/4) of de Morning Lynn (2/5)? Ik wacht geduldig en rij intussen verder met m'n 1st gen Ioniq. 8)

• Gert1969
Ik vermoed de morning lynn
Die voor mij is 17/03 gemaakt en zou 30/03 geladen worden. Aankomst Antwerpen indien geen vertraging inderdaad 02/05

• Hikeye
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 08-05 01:04
Na 14 maanden wachten op een gt-line, die maar niet leek geproduceerd te worden ( bijna dubbele van de afgesproken levertijd), zijn wij noodgedwongen moeten overschakelen naar een ander automerk. Ondertussen hebben we onze nieuwe EV, en dit na amper 1 maand!?
Ondanks dat we erg tevreden zijn met de afloop blijven we toch zitten met een dubbel gevoel omtrent het afgelopen jaar. Alsof we erg veel tijd hebben verloren als gevolg van loze beloftes bij de dealer destijds.
Het is dan ook jammer te moeten lezen dat er nog steeds verhalen circuleren van klanten die in het ongewisse blijven omtrent hun levering. Hopelijk kan Kia dit snel op orde krijgen en kunnen jullie binnenkort genieten van die fantastische wagen.

• kraaknogschaak
LuckyLuke schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 10:49:
@kraaknogschaak misschien je dealer bellen en het voorleggen?

Ik kreeg geen concrete leverdatum.
Dealer gesproken, wist van niks omtrent kleurwijzigingen. Hij raadde om die reden aan juist niet te wisselen omdat hij niet kon garanderen niet 'onderop de stapel' de belanden.
Mijn fictieve datum (geen VIN) is naar juni doorgeschoven in het systeem.

• DaMenaz
Hikeye schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 10:19:
Na 14 maanden wachten op een gt-line, die maar niet leek geproduceerd te worden ( bijna dubbele van de afgesproken levertijd), zijn wij noodgedwongen moeten overschakelen naar een ander automerk. Ondertussen hebben we onze nieuwe EV, en dit na amper 1 maand!?
Ondanks dat we erg tevreden zijn met de afloop blijven we toch zitten met een dubbel gevoel omtrent het afgelopen jaar. Alsof we erg veel tijd hebben verloren als gevolg van loze beloftes bij de dealer destijds.
Het is dan ook jammer te moeten lezen dat er nog steeds verhalen circuleren van klanten die in het ongewisse blijven omtrent hun levering. Hopelijk kan Kia dit snel op orde krijgen en kunnen jullie binnenkort genieten van die fantastische wagen.
Wat is het geworden?

Ik ben een jaar geleden juist geswitcht van een Q4 naar de EV6, omdat de KIA véél sneller geleverd zou worden. Die bestelde Q4 rijdt inmiddels al 3 maanden rond. De EV6 staat nog op de boot. :F

Waren ook wel mogelijkheden om sneller te rijden (paar keer een aanbod gehad als er een partijtje voorbijkwam), maar dan was het een Cupra Born, ID4 of een hele kale Q4 geworden. Niet interessant.

• LuckyLuke
@kraaknogschaak mijn fictieve datum stond met moonscape ook in juni (8ste). Maar die schuift gestaag door al sinds eind vorig jaar...

Ik heb van de importeur op schrijven dat mijn inkooporder niet veranderd en dat ik daarmee niet onderop de stapel belandt.
Je kan bij een in bestelling staande auto tot op een bepaald moment zaken wijzigen zoals de kleur. Dit heb ik in het verleden ook gehad bij Renault en Mercedes.

Maar wel gek, het is een bulletin van de importeur naar de dealers (heb het bulletin gezien). Gek dat jouw dealer dan niks doet terwijl bij andere dealers ze nu veel moonscape aan het omruilen zijn voor andere kleuren.

• Snkn
  • Laatst online: 27-05 21:10
Vandaag te horen gekregen van de dealer dat de wagen (Kia ev6 earth 77kw interstellar Grey) in de haven staat al 1 week. Echter staat deze geblokkeerd wegens defecten. Dit kan van alles zijn zegt hij, wat de juiste reden is weet de dealer niet omdat dit niet wordt meegedeeld aan hun.
Hij denkt vermoedelijk dat er krassen op zitten (tijdens transport) en ze deze eerst gaan weg werken alvorens deze naar de dealer overgebracht wordt.
Gebeurt dit vaker?
En hoelang zou zoiets kunnen duren?

• DaMenaz
Voor de mensen die net besteld hebben: mijn ervaring is dat je na bestellen nergens vanuit kunt gaan.
  • Auto besteld. Bedankt! We gaan voor u aan de slag.
  • Wij gaan u nooit bellen! Heb maar geduld.
  • Fictieve leverdatum in het systeem bij KIA ligt in eerste instantie ergens ver in de toekomst
  • Op een gegeven moment schuift de fictieve datum telkens een paar weken naar achteren. Dus steeds als jij na een maand belt, dan is de datum ook steeds een maand opgeschoten,
  • Heel soms verschuift de datum naar voren, maar ook dat is geen enkele garantie. Hij schuift net zo makkelijk weer naar achteren.
  • Pas als er een VIN-nummer is, wordt het wat concreter. In mijn geval moest ik zelf achterhalen dat er een VIN was. Nog steeds weet de dealer dan niet wanneer hij komt, maar wel dat de productie gepland is.
  • Op een gegeven moment is de status 'On Sea', maar zoals mijn dealer zegt: hij kan volgende week binnenkomen, maar hij kan ook net vertrokken zijn,
  • Koppel je de verwachte leverdatum zelf aan de gegevens van EUKOR in de openingspost, dan kun je ongeveer beredeneren welke schuit hij staat (zeker weten doe je het niet).
  • Pas als de auto bij de dealer op de stoep staat, weet je het zeker.

[Voor 3% gewijzigd door DaMenaz op 30-03-2023 12:32]

• Hikeye
  • Laatst online: 08-05 01:04
DaMenaz schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:18:
[...]

Wat is het geworden?

Ik ben een jaar geleden juist geswitcht van een Q4 naar de EV6, omdat de KIA véél sneller geleverd zou worden. Die bestelde Q4 rijdt inmiddels al 3 maanden rond. De EV6 staat nog op de boot. :F

Waren ook wel mogelijkheden om sneller te rijden (paar keer een aanbod gehad als er een partijtje voorbijkwam), maar dan was het een Cupra Born, ID4 of een hele kale Q4 geworden. Niet interessant.
Ondanks dat ik geen fanboy was werd het een Tesla model Y. Maar fair is fair, we zijn er erg tevreden mee.
Hopelijk ziet iemand zijn gt-line moonscape nu wat sneller arriveren.

• DaMenaz
Hikeye schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 13:44:
[...]

Ondanks dat ik geen fanboy was werd het een Tesla model Y. Maar fair is fair, we zijn er erg tevreden mee.
Hopelijk ziet iemand zijn gt-line moonscape nu wat sneller arriveren.
Wel de logische keuze. :)

• Zalmijbenieuwen
DaMenaz schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 12:30:
Voor de mensen die net besteld hebben: mijn ervaring is dat je na bestellen nergens vanuit kunt gaan.
  • Auto besteld. Bedankt! We gaan voor u aan de slag.
  • Wij gaan u nooit bellen! Heb maar geduld.
  • Fictieve leverdatum in het systeem bij KIA ligt in eerste instantie ergens ver in de toekomst
  • Op een gegeven moment schuift de fictieve datum telkens een paar weken naar achteren. Dus steeds als jij na een maand belt, dan is de datum ook steeds een maand opgeschoten,
  • Heel soms verschuift de datum naar voren, maar ook dat is geen enkele garantie. Hij schuift net zo makkelijk weer naar achteren.
  • Pas als er een VIN-nummer is, wordt het wat concreter. In mijn geval moest ik zelf achterhalen dat er een VIN was. Nog steeds weet de dealer dan niet wanneer hij komt, maar wel dat de productie gepland is.
  • Op een gegeven moment is de status 'On Sea', maar zoals mijn dealer zegt: hij kan volgende week binnenkomen, maar hij kan ook net vertrokken zijn,
  • Koppel je de verwachte leverdatum zelf aan de gegevens van EUKOR in de openingspost, dan kun je ongeveer beredeneren welke schuit hij staat (zeker weten doe je het niet).
  • Pas als de auto bij de dealer op de stoep staat, weet je het zeker.
Je slaat de spijker op zijn kop! Exact zo is mijn beleving.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OlafLambrecht
  • Laatst online: 13:19
Zalmijbenieuwen schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 16:37:
[...]

Je slaat de spijker op zijn kop! Exact zo is mijn beleving.
Jammer genoeg wel, maar eens je hem hebt en er mee gereden hebt is dit allemaal vergeten, echt heel raar.
En nu maar hopen dat hij blijft rijden want zo te horen zijn er nog vele kinderziektes in deze auto, 12 volt batterij problemen, heating problemen, stukken die slecht gemonteerd zijn en er af vliegen, ... .
Het blijft toch een berekende gok.
Maar na 3 maanden nog steeds heel tevreden en nog steeds verwonderd hoe deze auto over de weg rijdt.

Hoe moed zou ik zeggen.

• TCD1989
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-04 22:58
kraaknogschaak schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 08:06:
[...]

Ik las dit ook in de Facebook groep en nu de tweede keer dat ik het lees (of ben jij toevallig dezelfde persoon?).. Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Zelf nog niks gehoord omtrent precies dezelfde uitvoering besteld in dezelfde periode.
Ik heb deze brief ook ontvangen en in een EV6 facebook groep gezet. Heb inmiddels doorgegeven vast te houden aan de Moonscape. De andere kleuren ga ik spijt van krijgen, omdat ik de moonscape toch de mooiste blijf vinden.

Kort na het bericht over de kleur, ook een bericht ontvangen dat de levering van september is verschoven naar 24-11. Zal nog wel een paar keer verschuiven ben ik bang.

Juni 2022 bestelling gedaan.

• TCD1989
  • Laatst online: 11-04 22:58
Door alle vertraging lees ik dat een aantal van ons kunnen verwachten dat het i.p.v. een MY23, een MY24 model wordt. Heeft iemand een overzicht wat de verschillen zijn tussen de verschillende releases?

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
TCD1989 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:15:
Door alle vertraging lees ik dat een aantal van ons kunnen verwachten dat het i.p.v. een MY23, een MY24 model wordt. Heeft iemand een overzicht wat de verschillen zijn tussen de verschillende releases?
Dat is nog niet bekend, de wissel is pas rond juni/juli, meestal is rond die tijd pas bekend wat de verschillen zijn.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• riekske15
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-05 08:58
In augustus 2022 mijn KIA EV6 GT (zwart) besteld. Tijdje geleden te horen gekregen dat deze onderweg is.
Zo te zien staat deze op de Taipa.

Ik lees toch dat veel mensen langer op hun GT wachten dan ik. Raar dat dit veroorzaakt kan worden door de kleur.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DaMenaz
De Morning Prosperity ligt sinds vanochtend aangemeerd in Rotterdam met een verse lading EV6-jes. 🥳

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kraaknogschaak
LuckyLuke schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:52:
@kraaknogschaak mijn fictieve datum stond met moonscape ook in juni (8ste). Maar die schuift gestaag door al sinds eind vorig jaar...

Ik heb van de importeur op schrijven dat mijn inkooporder niet veranderd en dat ik daarmee niet onderop de stapel belandt.
Je kan bij een in bestelling staande auto tot op een bepaald moment zaken wijzigen zoals de kleur. Dit heb ik in het verleden ook gehad bij Renault en Mercedes.

Maar wel gek, het is een bulletin van de importeur naar de dealers (heb het bulletin gezien). Gek dat jouw dealer dan niks doet terwijl bij andere dealers ze nu veel moonscape aan het omruilen zijn voor andere kleuren.
Ik begrijp er helemaal niets meer van. Mijn dealer heeft geen bulletin (of nog niet?) en de Kia Nederland verwijst me naar de dealer zonder antwoord op de vraag te geven..
Ik ga wel weer in de wachtstand. Uitermate frusterend om dan nog te lezen dat een half jaar later bestelde zwarte wel al onderweg is. Maar niks ten nadele van jou Riekske!

Acties:
  • +6Henk 'm!

• RobbertEV6
  • Laatst online: 17:34
Een update.
10 maart 2022 tekende ik voor een Moonscape Matte Plus Advance RWD. Omdat deze al geproduceerd was (volgens de computer), kon ik twee maanden later al rijden. Eind mei, begin juni was het verhaal. Om een heel lang verhaal wat korter te maken, ik wacht nog steeds op een productiedatum. Niets bekend. Ook geen indicatie. Geen idee wat er mis is gegaan. Ook de dealer heeft geen idee. De auto staat sinds juli vorig jaar op de vierde plek om geproduceerd te worden. Ik zag dat de Plus Advance voor 2023 ook niet meer te bestellen is in Moonscape Matt. Ik was er de zelf niet zeker van dat ik deze auto dus nog zou gaan krijgen.
Dus ben ik in gesprek gegaan met de verkoper. Aangezien ik val onder de veelbesproken prijsbescherming, zou cancellen een slecht idee zijn. Daarnaast heb ik meerdere alternatieven gereden. Daardoor kan ik met zekerheid zeggen dat de EV6 voor mij geen concurrentie heeft. Geen enkel ander merk heeft de uitrusting, maar ook niet de wow-factor die de EV6 wel heeft.
Ik was bereid om iets bij te betalen en doordat de dealer bijzonder coulant bleek, kan ik nu zeggen dat ik een Yacht Blue GT-Line RWD heb gekocht. Deze staat al op de boot en is gepland om 19 mei aan te komen. Dus eind mei rijden. Het is een auto die voor de dealer zelf besteld was. Bestemd voor de verhuur. Al met al een lange en best vervelende ervaring, met een goed einde. Dank aan de verkoper Wesley en Tinholt Velserbroek. Mag ook gezegd worden!

• Ventilatorman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:57
Zojuist van de dealer antwoord gekregen dat de auto is gebouwd, vin nummer bekend en dat deze eind mei bij de dealer wordt verwacht, begin juni af te leveren.

Besteld medio sep’22, helaas bij KIA NL pas een maand later als order verwerkt. Toch volgens planning mits de boot niet wordt/is gemist :-)

• Pascal S.
  • Laatst online: 08:22
Na lang op de zijlijn te hebben meegelezen, heb ik nu toch ook maar eens een account aangemaakt. Ik werd namelijk verrast door het lezen van de laatste post van RobbertEV6. Ik heb namelijk exact dezelfde ervaring.

Kia EV6 Plus Advanced Moonscape matte, besteld eind februari 2022. Ik had de keuze uit 4 kleuren die met 4 weken leverbaar zouden zijn. Of anders een jaar wachten op de Moonscape Matte, die ik het liefst wilde. Voordat ik een besluit had kunnen nemen, kreeg ik de optie van de LM voor een Moonscape Matte die eind mei 2022 leverbaar zou zijn. Dat was top, daarvoor gegaan. Volgens de LM zou het gaan om een plek op de productieband die al was gereserveerd, het was enkel nog even de laatste specs doorgeven.

Jullie raden het al, op dit moment ben ik nog steeds in afwachting. Ik heb afgelopen week al uitvoerig contact gehad met de LM en dealer over alternatieven. Op dit moment is volgens de dealer de Moonscape Matte kleur het probleem, die komt niet door de kwaliteitskeuringen heen. Dit las ik ook terug op het forum. KIA zal deze kleur niet eerder dan augustus '23 uit kunnen leveren. De alternatieven die ik kreeg waren een Steel gray of een Yacht Blue, leverbaar in juli '23. Omdat er maar een klein verschil tussen de levermomenten zit én wij eind juli toch nog prettig met de caravan op vakantie willen, ervoor gekozen om te blijven wachten.

Dit is de eerste keer dat ik een volledig-nieuwe-niet-voorraad-auto bestel en heb dus geen eerdere ervaringen met langer dan 2 weken wachten op een auto. De wijze waarop het nu bij KIA verloopt, verbaasd me wel heel erg, met name omdat ik zo veel vergelijkbare verhalen op dit forum lees. Hopelijk krijgt KIA dit gauw onder controle en kan ik dit najaar eindelijk mijn EV6 gaan rijden.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Mister_XE
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08:44
DaMenaz schreef op zondag 2 april 2023 @ 19:07:
De Morning Prosperity ligt sinds vanochtend aangemeerd in Rotterdam met een verse lading EV6-jes. 🥳
Sinds vanmorgen 04:00 uur ligt de boot in Antwerpen. Lekker lossen en de auto kan dan eindelijk naar de dealer worden verscheept. Ik hoop dat het niet zo lang duurt maar het wachten is eindelijk bijna voorbij ;) *O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JanMe
Nog 1 weekje wachten.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• JanMe

• Voors028
  • Laatst online: 12:29
Op welk schip stond deze? De prosperity? Of Al eerder op de Lisa?

• JanMe
Is begin deze week bij de dealer binnen gekomen.
Waarschijnlijk de Lisa. Weet het niet zeker, helaas. :|

Acties:
  • +8Henk 'm!

• rbib33
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-04 22:34
Nog 1 weekje wachten

• Jugonoot04
Ook hier lijkt het wonder geschiedt: witte GT-Line, besteld begin juni 2022, VIN is bekend. Geplande aflevering: 2e helft van mei 2023. Blij dat het einde van het wachten in zicht is maar met alle verhalen in dit forum toch nog een beetje voorzichtig en achterdochtig. Eerst zien, dan geloven.

• DaMenaz

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rbib33
morning prosperity

• DaMenaz
Dan hebben ze hem snel bij de dealer geparkeerd! De mijne stond ook op de MP, dus hopelijk ook snel transport.

• Mister_XE
Dat is snel gegaan, die van mij komt naar alle waarschijnlijkheid pas maandag aan bij de dealer. Nu wordt het wel spannend allemaal ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaMenaz
Mister_XE schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:03:
[...]

Dat is snel gegaan, die van mij komt naar alle waarschijnlijkheid pas maandag aan bij de dealer. Nu wordt het wel spannend allemaal ;)
Heb je een paasei besteld? :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mister_XE
DaMenaz schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:09:
[...]

Klopt, een snelle Yacht blue paasei ;)

• Voors028
  • Laatst online: 12:29
Iedereen ook al gebeld hierover door hun dealer? Ik nog niet (maar dat is niet bijzonder😂) dus ik ben bang dat het de volgende wordt (de Taipan)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brandtje
  • Laatst online: 22-05 20:46
Mmmmm, mijn Yacht Blue zou ook op de Prosperity gezeten hebben; nu wachten wanneer mijn dealer in het oosten van het land belt óf deze ook met / rond Pasen komt ?! Afwachten maar .. wil ook niet te veel pushen naar de dealer haha ...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mister_XE
Brandtje schreef op woensdag 5 april 2023 @ 17:31:
Mmmmm, mijn Yacht Blue zou ook op de Prosperity gezeten hebben; nu wachten wanneer mijn dealer in het oosten van het land belt óf deze ook met / rond Pasen komt ?! Afwachten maar .. wil ook niet te veel pushen naar de dealer haha ...
We hebben dezelfde dealer zie ik, ik had een mailtje gestuurd dus ik ga er vanuit dat hij op dezelfde trailer staat ;)

• Flips
  • Laatst online: 15:08
Wow, een GT in moonscape matte als ik het goed zie. Ze maken die kleur dus nog wel. Kan je aangeven wanneer je deze besteld hebt?

• rbib33
November 2021

• 277ABS
  • Laatst online: 29-05 08:38
Net bericht ontvangen dat mijn auto in de rij staat om de boot op te gaan. Het schip Grand Uranus vaart net de haven in en zal zaterdag vertrekken en volgens planning op 20 mei in de haven van Antwerpen aankomen. Verwachte aflevering zal begin juni zijn.
Plus Advance 77KW RWD Forest Green (NL)

• huCks
Vanaf wanneer is je vinnummer bekend?

Bij navraag vermeld de dealer dat de wagen geproduceerd gaat worden op 23/4

• QRP
  • Laatst online: 29-05 21:50
Al enige tijd lees ik met dit forum mee en krijg ik mee dat je veel geduld moet hebben voor de levering van een EV6. Mijn geduld begin nu echt wel op te raken :|

De bestelling voor mijn KIA EV6 GT-Line AWD (Runway Red) is geplaatst op 1 maart 2022 (KIA Nederland). Er is nog geen productiedatum en VIN bekend, de dealer geeft nu op basis van een indicatie aan eind juli 2023 (en wordt sinds september maandelijks doorgeschoven). Dit betekent een indicatieve levertijd van inmiddels 17 maanden.

De dealer geeft als mogelijke reden de bestelde kleur (Runway Red), nadat ik heb aangevoerd dat anderen met het zelfde type en specificaties al wel hun auto hebben ontvangen of onderweg is. Ik wil KIA Nederland hier ook nog over benaderen, maar weet op voorhand al dat dit alleen meer frustratie oplevert.

Is één van jullie ook in afwachting van een EV6 in de kleur rood in dezelfde uitvoering?

• Zalmijbenieuwen
QRP schreef op donderdag 6 april 2023 @ 11:52:
Al enige tijd lees ik met dit forum mee en krijg ik mee dat je veel geduld moet hebben voor de levering van een EV6. Mijn geduld begin nu echt wel op te raken :|

De bestelling voor mijn KIA EV6 GT-Line AWD (Runway Red) is geplaatst op 1 maart 2022 (KIA Nederland). Er is nog geen productiedatum en VIN bekend, de dealer geeft nu op basis van een indicatie aan eind juli 2023 (en wordt sinds september maandelijks doorgeschoven). Dit betekent een indicatieve levertijd van inmiddels 17 maanden.

De dealer geeft als mogelijke reden de bestelde kleur (Runway Red), nadat ik heb aangevoerd dat anderen met het zelfde type en specificaties al wel hun auto hebben ontvangen of onderweg is. Ik wil KIA Nederland hier ook nog over benaderen, maar weet op voorhand al dat dit alleen meer frustratie oplevert.

Is één van jullie ook in afwachting van een EV6 in de kleur rood in dezelfde uitvoering?
Ik kan me je frustratie helemaal voorstellen. In antwoord op je vraag: overzicht van Annuyaki (onder TS) al gecheckt?

[Voor 13% gewijzigd door Zalmijbenieuwen op 06-04-2023 12:13]

• QRP
Zalmijbenieuwen schreef op donderdag 6 april 2023 @ 12:07:
[...]

Ik kan me je frustratie helemaal voorstellen. In antwoord op je vraag: overzicht van Annuyaki (onder TS) al gecheckt?
Dank voor de tip, zojuist gedaan en had ik natuurlijk eerder kunnen doen :)

Ga mezelf ook toevoegen. Ervan uitgaande dat iedereen de input bijhoudt, is dat niet erg hoopgevend.

• Zalmijbenieuwen
QRP schreef op donderdag 6 april 2023 @ 12:19:
[...]

Dank voor de tip, zojuist gedaan en had ik natuurlijk eerder kunnen doen :)

Ga mezelf ook toevoegen. Ervan uitgaande dat iedereen de input bijhoudt, is dat niet erg hoopgevend.
Wat wel hoopgevend is: dealer vertelde mij vorige week dat inmiddels ook op EU niveau is doorgevoerd dat er geen nep orders (alsof al verkocht) meer mogelijk zijn (stonden er in landen behalve NL nog vele in, in NL is dit vorig jaar al gestopt) waardoor auto's vrijkomen en dan aan de eerst wachtende met dezelfde spec wordt toegewezen. Ik zag hier en daar al berichten dat mensen verrast waren dat de auto ineens maanden eerder kwam. Ik vermoed oa daardoor eerder.

• Flips
  • Laatst online: 15:08
Ik heb sinds maart 22 een GT line awd moonscape in bestelling staan. Ook ik wacht nog op een VIN. Volgens mijn dealer heeft het te maken met de awd. Die worden slecht uitgeleverd. De moonscape kleur maakt het nog erger. Als r.red ook al een probleem is dan blijven er voor de gt line weinig kleuren over die geen probleem zijn. Alternatieven die voor mij even goed zijn zijn er voor mij niet. Afwachten dus maar. Wel zeer frustrerend. Ook voor de dealer overigens die had ook liever de omzet al in de boeken gehad.

• Jiriki
QRP schreef op donderdag 6 april 2023 @ 11:52:
Ik wil KIA Nederland hier ook nog over benaderen, maar weet op voorhand al dat dit alleen meer frustratie oplevert.
Dat viel mij trouwens 100% mee, maar ik heb ze wel benaderd via een privebericht op Twitter en daarna hadden ze wel het bestelnummer nodig dat de dealer je kan geven.

Ze konden voor mij zien dat de auto nog niet was geproduceerd maar ook dat ik de kleur in de bestelling niet meer kon aanpassen zonder dat dit een nieuwe order zou worden omdat hij daarvoor al te ver in het proces is. Daar heb je niet heel veel aan maar goed, de reactiesnelheid en informatie is verder prima in orde.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• QRP
Tja, wachten dan maar en mijn geduld maar weer wat bijstellen.

Enige alternatief zou wat mij betreft een Tesla model Y zijn met een korte levertijd, maar dat ding vind ik niet mooi :)

• DaMenaz
QRP schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:24:
Tja, wachten dan maar en mijn geduld maar weer wat bijstellen.

Enige alternatief zou wat mij betreft een Tesla model Y zijn met een korte levertijd, maar dat ding vind ik niet mooi :)
Eens. En je ziet ze zo in elke straat 10 x staan. In gratis wit. :+

• Jiriki
QRP schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:24:
Collega heeft er een, een 3 in de Y variant. Het voordeel is dat het model al zes jaar bestaat dus de kinderziektes zijn er uit.

Nadeel voor mij is dat er geen dashboard is, geen Android Auto, software kan op elk moment vervangen worden door iets anders, de app werkt niet zo heel fijn en die heb je overal voor nodig. Bouwkwaliteit viel me mee, niet zo erg als ik had verwacht. Maar mooi is hij niet nee.

• Mister_XE
DaMenaz schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:09:
[...]

Het is toch geen pasen geworden, de auto is vandaag al gearriveerd *O* *O*

• Brandtje
Hé ... stond de mijne er toevallig ook ? Zelfde kleur !?

• Brandtje
Mooie bak hoor !

• Mister_XE
Brandtje schreef op donderdag 6 april 2023 @ 17:48:
Hé ... stond de mijne er toevallig ook ? Zelfde kleur !?
Weet ik niet, wellicht kun je dit weekend of maandag eens bellen ;) Maar ik neem aan, met de ervaring ik met deze dealer heb, dat ze je z.s.m. de bevestiging sturen :)

• Vinniepilon
  • Laatst online: 30-05 22:45
Flips schreef op donderdag 6 april 2023 @ 12:52:
Ik heb sinds maart 22 een GT line awd moonscape in bestelling staan. Ook ik wacht nog op een VIN. Volgens mijn dealer heeft het te maken met de awd. Die worden slecht uitgeleverd. De moonscape kleur maakt het nog erger. Als r.red ook al een probleem is dan blijven er voor de gt line weinig kleuren over die geen probleem zijn. Alternatieven die voor mij even goed zijn zijn er voor mij niet. Afwachten dus maar. Wel zeer frustrerend. Ook voor de dealer overigens die had ook liever de omzet al in de boeken gehad.
Zelfde uitvoering gekozen, half april 2022 besteld en ook nog niks bekend.
Pagina: 1 ... 55 56 57 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee