Mijn Eva (Plus Advanced AWD) is vandaag bij de dealer geleverd, morgen even langs om alles te afspreken...

[Voor 5% gewijzigd door Canby op 21-12-2022 16:12]
[Voor 5% gewijzigd door Canby op 21-12-2022 16:12]
klopt idd. alleen is je fiscale waarde nu aanzienlijk hoger (5K). heb ik ook. zie mijn eerdere post van vandaag.PvdHeijden schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:48:
Net gebeld dat de auto bij de dealer is binnen gekomen, afleveren 30 december! Scheelt weer in de bijtelling..
Bijzonder⦠ik ga hem morgen ophalen eindelijk. Alphabet en Kia zijn nog in gesprek, maar de fiscale verhoging wordt gecompenseerd op mijn eigen bijdrage. Voor mij kostenneutraal dus :-).die4me schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:39:
Van de week weer bericht gehad van Alphabet over de catalogus waarde.
Mij is nu aangeven dat Alphabet niet in gesprek is met Kia Nederland en mijn contact persoon geeft aan dat ze dit ook niet geweest zijn. Ze beroepen zich nu op de contract voorwaarden en ze kunnen/gaan verder niets doen.
Ben erg benieuwd of anderen dezelfde reactie krijgen komende tijd.
Ze kunnen ook maar de info geven die ze krijgen van KIA zelf, KIA Belux is enkel de invoerder voor Belgiƫ en Luxemburg, en uiteraard gaan ze niets slechts gaan vertellen. Ze hebben dit totaal verkeerd onderschat.marvdd schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:32:
[...]
Ze kunnen heel veel doen, te beginnen met eerlijke communicatie in plaats van zich te verschuilen achter de dealers. Het platform waarvan de dealers hun info halen is namelijk van KIA Belgiƫ. Met andere woorden zoals eerder aangehaald, een ivoren toren waarin iedereen zijn handen in onschuld wast. Men hoopt bij KIA Belgiƫ op zo veel mogelijk annulaties ten einde de wagens terug in de markt te kunnen zetten aan de vernieuwde, lees extreem verhoogde prijzen. Hoe meer misnoegde klanten opstappen hoe liever ze het hebben, er zijn immers genoeg gegadigden voor die enkele EV6-jes die ze voorzien hebben in Belgiƫ.
Weet je toevallig of het Alphabet is die je compenseert of dat je werkgever dit doet?Berkelder schreef op donderdag 22 december 2022 @ 07:24:
[...]
Bijzonder⦠ik ga hem morgen ophalen eindelijk. Alphabet en Kia zijn nog in gesprek, maar de fiscale verhoging wordt gecompenseerd op mijn eigen bijdrage. Voor mij kostenneutraal dus :-).
Waar het om gaat, je koopt een wagen en maakt afspraken op papier. Vervolgens worden deze afspraken zonder enige schroom eenzijdig aan de kant geschoven. Kosten voortvloeiend uit dit gedrag zijn voor rekening van de klant zonder enige kans ze ooit te recupereren (huurwagen). Enige tegemoetkoming of wat dan ook is niet aan de orde. Probeer als klant de betaling maar eens 6 maand uit te stellen, op dat ogenblik tellen in een keer wel alle contractuele verplichtingen. Een verplichting voor het aanleveren van een aanloopwagen van hetzelfde type na het verlopen van de initiƫle levertermijn zou het probleem leggen waar het hoort te liggen, bij KIA Belux. Op dit ogenblik is het pure willekeur, als morgen een vriendje dezelfde als de jouwe besteld heeft, je wagen komt binnen bedienen ze hem eerst en heb je geen poot om op te staan, je hebt immers geen idee wanneer je je wagen mag verwachten. Je bent als consument met andere woorden totaal niet beschermt tegen dit soort praktijken.OlafLambrecht schreef op donderdag 22 december 2022 @ 08:09:
[...]
Ze kunnen ook maar de info geven die ze krijgen van KIA zelf, KIA Belux is enkel de invoerder voor Belgiƫ en Luxemburg, en uiteraard gaan ze niets slechts gaan vertellen. Ze hebben dit totaal verkeerd onderschat.
En hij heeft de status "On Sea", verwachte losdatum bij dealer is rond 5-2-2023.Solarman schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:11:
Er komt liicht aan het einde van de tunnel.
Auto is gemaakt en wacht op zeetransport.![]()
Beste u heeft een punt hoor, mij moet je niet overtuigen hoor ben zelf het dubbe : de levering zou april 2022 geweest zijn teneinde september 2022 en ze zullen uiteindelijk leveren januari 2023. Maar KIA Belux is een gewone importeur zij maken de wagens niet en zijn volledig afhankelijk van de geleverde wagens van KIA.marvdd schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:23:
[...]
Waar het om gaat, je koopt een wagen en maakt afspraken op papier. Vervolgens worden deze afspraken zonder enige schroom eenzijdig aan de kant geschoven. Kosten voortvloeiend uit dit gedrag zijn voor rekening van de klant zonder enige kans ze ooit te recupereren (huurwagen). Enige tegemoetkoming of wat dan ook is niet aan de orde. Probeer als klant de betaling maar eens 6 maand uit te stellen, op dat ogenblik tellen in een keer wel alle contractuele verplichtingen. Een verplichting voor het aanleveren van een aanloopwagen van hetzelfde type na het verlopen van de initiƫle levertermijn zou het probleem leggen waar het hoort te liggen, bij KIA Belux. Op dit ogenblik is het pure willekeur, als morgen een vriendje dezelfde als de jouwe besteld heeft, je wagen komt binnen bedienen ze hem eerst en heb je geen poot om op te staan, je hebt immers geen idee wanneer je je wagen mag verwachten. Je bent als consument met andere woorden totaal niet beschermt tegen dit soort praktijken.
De huidige wetgeving inzake consumentenbescherming bij verkoop van wagens toont in overvloed zijn tekortkomingen.
Je bedoeld toch niet onze regering? Die raken het nog niet eens over hoe een cijfer te lezen. Als ze zichzelf kunnen beschermen, zullen ze het niet nalaten, de bevolking daarentegen......... verkapte belastingverhogingen via accijnzen, verkapte belastingen via capaciteitstarief terwijl iedereen richting energieverslindende warmtepompen geduwd wordt enz. Jammer maar helaas, van onze Belgische Vivaldi ploeg is het ieder voor zich, ieder voor zijn eigen belangengroep. Voor zover ik weet zitten wij als consument daar niet bij.corola10 schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 13:48:
mss dat de klachten eens gebundeld moeten worden bij testaankoop ofzo? dan kan er eventueel gepushed worden richting wetgeving?
Men gaat echt geen trekhaak op de plank laten verinteresten, Nog los daarvan dat al die vooruit bestelde zooi ook nog ruimte inneemt.DigitalHombre schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:34:
[...]
Ook knullig van de dealer als je 11 maand op voorhand besteld hebt, en bovendien 3 maand op voorhand weet dat die auto eraan komt, dan had die trekhaak al lang in voorraad moeten zijn.
Welke kleur? Bij mij is de fiscale waarde verhoogd naar 57.260... EV6 77kwh Interstellar Greykerzvers schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:39:
[...]
Vandaag is mijn Plus MY23 met prijsprotectie (wat dat ondertussen mag betekenen) geleverd.
Fiscale waarde, met koeienletters "PRIJSPROTECTIE/gunstige fiscale waarde", op offerte/contract: ⬠52.460
Fiscale waarde volgens RDW bij kentekencheck vandaag: ⬠56.460
Wat ik hier uit opmaak is dat er een prijsprotectie is van KIA/dealer naar de koper/leasemaatschappij.
Heeft niks met de uiteindelijke fiscale waarde voor RDW/Belastingdienst te maken, die wordt op dag van inschrijving bepaald.
Dan denkt mijn dealer dat een vroege goedkopere inkoop meer oplevert dan de huidige rente, en........heeft hij meer dan voldoende ruimte.JeJeBe schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 15:36:
[...]
Men gaat echt geen trekhaak op de plank laten verinteresten, Nog los daarvan dat al die vooruit bestelde zooi ook nog ruimte inneemt.
Deze heeft een geplande aankomst in Antwerpen op 29-12 in de avond, en 31-12 in Rotterdam.freeridesurf schreef op woensdag 28 december 2022 @ 19:50:
Komt die voor nog naar Antwerpen of Rotterdam? Ligt nu in Engeland. De morning laura
[Voor 4% gewijzigd door Solarman op 29-12-2022 16:39]
[Voor 10% gewijzigd door JanMe op 30-12-2022 11:12]
[Voor 53% gewijzigd door Yor42day op 30-12-2022 14:42. Reden: Foto ontbreekt]
Besteld: KIA EV6 - 77,4kwh - RWD - Plus Advanced - Yacht Blue - Welvaartskogel
En? Hoe zitten ze?joeypedro13 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 20:23:
Stiekem toch al even wezen kijken en erin gaan zitten. Ik was heel erg benieuwd naar hoe de sportstoelen zitten!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Same here, ook 14 maanden wachten al dan.DaMenaz schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 20:37:
Mooi om al die nieuwe wagens te zien. Gefeliciteerd!
De mijne is weer vertraagd. Naar eind maart. Geen VIN. 14 maanden dan inmiddels, zonder perspectief.
Ook hier is de huidige verwachting dat de auto pas aankomt eind maart. Dan ook 17 maanden verder. bijna 1,5 jaar. Wachten duurt helaas wel lang zoAnotherFruitcake schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:51:
[...]
Same here, ook 14 maanden wachten al dan.
[Voor 8% gewijzigd door MacFan op 02-01-2023 19:15]
heerlijk!!! ik moest de stoel wel helemaal omlaag zetten, omdat ik zelf 194 ben en niet de smalste. Het zat voortreffelijk ik had nog genoeg hoofdruimte over, zat erg goed in de stoel. Veel beter dan in me huidige Mazda CX-5.
[Voor 24% gewijzigd door joeypedro13 op 02-01-2023 19:50]
Alvast veel rijplezier en veilige kilometersOlafLambrecht schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:42:
Yes, yes deze mag nu vrijdag 6 januari de wagen gaan ophalen, dus we zijn er bijna na 14 maanden mag da wel eens, maar jammer genoeg zijn er nog die langer moeten wachten.
Ik kan alleen maar hopen dat mijn geduld beloond wordt.
[Voor 12% gewijzigd door migueldc op 03-01-2023 18:19]
Als je ze zulke prutsers vindt, kun je beter annuleren. Er zijn op dit forum genoeg mensen die hem van je willen overnemen met een leverdatum medio eind april. En jij kan dan in de wachtrij voor een ander merk elektrische auto.Nomen Nescio schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:22:
Vandaag weer een geautomatiseerd bericht van KIA ontvangen. De levering is wederom vertraagd naar 24 april dit keer. Ook in deze datum, en KIA heb ik 0 vertrouwen meer. Wat een stelletje prutsers. Ik raad iedereen in mijn omgeving af om ooit nog een KIA te kopen. Echt een wanprestatie.
Ja want andere merken hebben het erg voor mekaar afgelopen maanden.Nomen Nescio schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:22:
Vandaag weer een geautomatiseerd bericht van KIA ontvangen. De levering is wederom vertraagd naar 24 april dit keer. Ook in deze datum, en KIA heb ik 0 vertrouwen meer. Wat een stelletje prutsers. Ik raad iedereen in mijn omgeving af om ooit nog een KIA te kopen. Echt een wanprestatie.
Nope mijne ook weer doorgeschoven naar week 17, terwijl deze voor week 30 van 2022 als initiƩle levering stondButch schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:41:
Voor de vijfde keer bericht gehad, levering van week 13 door geschoven naar week 17, dat is dan 14 maanden na bestelling, geen zekerheid, gemiddelde levertijd van 40 weken klopt niet helemaal of ben ik een uitzondering?
Tenzij je een tesla model Y wilt, want die wordt gewoon uit voorraad of met een paar weken geleverdYor42day schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:40:
[...]
Als je ze zulke prutsers vindt, kun je beter annuleren. Er zijn op dit forum genoeg mensen die hem van je willen overnemen met een leverdatum medio eind april. En jij kan dan in de wachtrij voor een ander merk elektrische auto.
Je bent helemaal geen uitzondering, wees blij, in Nederland slechts 14 maanden, in Belgiƫ lopen bestellingen van 24 maanden en meer. Wat de communicatie betreft, in Nederland 5 berichten en telkens een verschoven leverdatum. In Belgiƫ 1 bericht zonder nieuwe datum bij het verstrijken van de initiƫle leverdatum, nadien doodse stilte. Waardeloos is de enige juiste omschrijving, was het niet dat ik de wagen nodig had, ik had het contract al lang verbroken. 1 ding is wel reeds zeker, zonder ook maar 1km gereden te hebben, het zal mijn laatste KIA zijn.Butch schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:41:
Voor de vijfde keer bericht gehad, levering van week 13 door geschoven naar week 17, dat is dan 14 maanden na bestelling, geen zekerheid, gemiddelde levertijd van 40 weken klopt niet helemaal of ben ik een uitzondering?
[Voor 25% gewijzigd door The Wizard op 06-01-2023 14:14]
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Wees blij, ook in Aarschot besteld op 16 februari, zelfs nog geen productiedatum. Prijs jezelf dus gelukkig, je hebt het juiste Kia lotje getrokken.DigitalHombre schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 15:45:
Totaal onverwacht goed nieuws, bij een bezoek aan de dealer ook even de status van onze bestelling nagekeken, blijkt dat we reeds een VIN hebben! Dat is wel veel sneller dan verwacht, de EV6 (Earth AWD) zou pas begin augustus geleverd worden. Dat zou nu een 4 maand sneller zijn dan verwacht. Besteld begin juni '22 (BE). Overigens zijn de bestellingen vandaag met een voorziene levering op 12 maanden, volgens de dealer. Met een beetje geluk kunnen we onze auto in maart in ontvangst nemen :-)
Omdat ieder land andere pakketten en opties kan en mag bepalen voor hun markt. Net als bijvoorbeeld een GT-Line zonder schuifdak.oleander17 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 23:53:
Weet iemand waarom je in Belgiƫ de kleur van het interieur mag kiezen maar in Nederland niet?
De importeur bepaald de pakketten, die stelt het samen en kijkt hoe de markt is. In Scandinaviƫ bijv. hebben bijna alle uitvoeringen standaard stoelverwarming (alle merken, niet specifiek Kia).oleander17 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 23:53:
Weet iemand waarom je in Belgiƫ de kleur van het interieur mag kiezen maar in Nederland niet?
Zo voelt het wel effectief... De ene krijgt z'n auto na 6 maanden en de andere (waaronder ik) heb na 13 maanden nog niet eens een VINmarvdd schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 17:30:
[...]
Wees blij, ook in Aarschot besteld op 16 februari, zelfs nog geen productiedatum. Prijs jezelf dus gelukkig, je hebt het juiste Kia lotje getrokken.
Xbox Live: Chevalric
Prijsgarantie (tot 14-4-2022) is alleen voor de koopprijs, dat is de prijs welke overeengekomen tussen KIA en de leasemaatschappij.Chevalric schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 08:59:
Niet zeker of het in dit topic moet, of in het gewone EV6 topic, maar ik ben ineens verrast door een hoge eigen bijdrage op de lease. Volgens de informatie die ik nu heb, heeft de LM gewoon het leasebedrag 200 euro per maand verhoogt (160 euro op het leasebedrag, 40 euro op brandstofvergoeding).
Ik ben al in overleg geweest met m'n werkgever, die gaat het opnemen met de LM. Het zou handig zijn als ik ergens zwart op wit heb dat Kia een prijsgarantie heeft afgegeven voor auto's die voor 1 april 2022 zijn besteld.
Kan iemand me daarmee helpen?
Ja, snap ik, maar ze hebben de leaseprijs verhoogd (zonder dat vooraf te melden) met als verklaring dat de prijs van de auto gestegen is. Als die voor hun niet omhoog gegaan is, is dat dus geen geldige reden imo.Solarman schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:03:
[...]
Prijsgarantie (tot 14-4-2022) is alleen voor de koopprijs, dat is de prijs welke overeengekomen tussen KIA en de leasemaatschappij.
De leaseprijs is dat wat het bedrijf met de leasemaatschappij, of jou, heeft afgesproken.
Wat er in de lease overeenkomst staat is wat voor jou geldt.
Neem dus goed de lease overeenkomst en voorwaarden door of wat ze doen correct is, elke lease overeenkomst is nl. anders.
Ik begrijp je, maar of de aankoopprijs vast was tussen leasemaatschappij en KIA ligt aan hun contractuele afspraken.Chevalric schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:12:
[...]
Ja, snap ik, maar ze hebben de leaseprijs verhoogd (zonder dat vooraf te melden) met als verklaring dat de prijs van de auto gestegen is. Als die voor hun niet omhoog gegaan is, is dat dus geen geldige reden imo.
[Voor 5% gewijzigd door Solarman op 10-01-2023 11:03]
Helaas is het inderdaad zo dat de prijsgarantie alleen voor particulieren geldt. Mijn werkgever gaat nog even kijken of ze iets kunnen doen, misschien de looptijd naar 60 maanden trekken.Solarman schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:02:
[...]
Ik begrijp je, maar of de aankoopprijs vast was tussen leasemaatschappij en KIA ligt aan hun contractuele afspraken.
Als daar instaat dat de koopprijs bepaald wordt op moment van afleveren doe je daar niets aan.
En uiteindelijk is dat een afspraak tussen leasemaatschappij en KIA, niet met jou of je werkgever.
Voor jou geldt wat er in de leaseovereenkomst staat, als daar een clausule is opgenomen waarbij de leaseprijs kan worden aangepast aan de verkoopprijs bij leveren doen ze niets verkeerd.
Dus kijk je lease overeenkomst na, die is echt bepalend.
Ik zou je graag wat anders vertellen daar ik graag geloof dat dit rauw op je dak komt.
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Welkom bij de bootclub! Heeft hij aangegeven in welke haven de auto gelost wordt?furian88 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:21:
wonderen zijn de wereld nog niet uit.. auto staat op de boot..
Eind februari had de verkoper het over. halverwege maart levering..
lang leve de "u rijd in augustus".. met 6 a 7 maanden wachttijd.. nu is het straks een jaar... en dat voor een 58kwh air
haha top, fijn om er bij te horen.The Wizard schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:23:
[...]
Welkom bij de bootclub! Heeft hij aangegeven in welke haven de auto gelost wordt?
https://www.eukor.com/schedule-search, pyeontak als vertrek, en Rotterdam of Antwerpen als bestemming.furian88 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:23:
[...]
haha top, fijn om er bij te horen.
helaas niet, maar eind februari lossen had hij het over..
welke site kon je die boten ook alweer volgen?
[Voor 12% gewijzigd door The Wizard op 10-01-2023 19:26]
top thnx, ik durf het niet te zeggen.. ik laat me dit keer maar bellen voor de correcte datum in plaats van hem te stalken zoals voorheenThe Wizard schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:25:
[...]
https://www.eukor.com/schedule-search, pyeontak als vertrek, en Rotterdam of Antwerpen als bestemming.
En www.vesselfinder.com om het bootje te volgen.
De dealer gaf bij mij halverwege feb lossen, misschien dat die van jou op een andere staat? Aankomst bij mij is Rotterdam.
[Voor 56% gewijzigd door bb1969 op 11-01-2023 14:17]
Bedankt voor de link. Leuk om eens te zien. Als je dit ziet hoe snel het gaat dan vraag je toch af waarom die lange levertijd.bb1969 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 14:13:
Terwijl we aan het wachten zijn op de My24 versie, misschien wel aardig om even te kijken hoe die EV6 in elkaar wordt gezet
https://youtu.be/RKPeOcLemnQ
En hier worden ze gemaakt
https://goo.gl/maps/DB3EZmu4YCt11BPb7
Inderdaad de wonderen zijn de wereld nog niet uit.furian88 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:21:
wonderen zijn de wereld nog niet uit.. auto staat op de boot..
Eind februari had de verkoper het over. halverwege maart levering..
lang leve de "u rijd in augustus".. met 6 a 7 maanden wachttijd.. nu is het straks een jaar... en dat voor een 58kwh air
Als ie half maart bij de dealer moet zijn dan moet hij nu wel op de boot staan (of uiterlijk morgenvroeg).Zalmijbenieuwen schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:53:
[...]
Inderdaad de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
N.a.v. je bericht maar weer eens gebeld omdat ik aantal dagen later een identieke bestelling deed (exact zelfde auto&kleur). VIN nu ook bekend. Weliswaar nog geen status "on sea", auto wordt 2e wk mrt verwacht bij de dealer. Levering half maart zou dus nu redelijk zeker moeten zijn en ipv na 5 maanden ongeveer een jaar wachten (zonder ooit actief geĆÆnformeerd te zijn, gemiste kans).
Mee eens nog even afwachten, tenminste eindelijk licht aan het einde van de tunnelThe Wizard schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 19:37:
[...]
Als ie half maart bij de dealer moet zijn dan moet hij nu wel op de boot staan (of uiterlijk morgenvroeg).
Mijn Stonic komt ook 31 januari bij de dealer maar is al 1 januari al met de Morning Laura in Rotterdam aangekomen, dus misschien staat je auto er ook al. Blijkbaar duurt het soms (of in ieder geval bij mij) een maand tot de auto van haven naar de dealer op transport kanfreeridesurf schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:23:
Volgens mij komt de glovis cougar morgen aan in Rotterdam. Ik denk dat mijn auto daar op staat ,als de garage 31-01 de auto ontvangt. Kan iemand dat bevestigen?
Hoe ben je erachter gekomen op welke boot hij stond?Jdjj schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 06:10:
[...]
Mijn Stonic komt ook 31 januari bij de dealer maar is al 1 januari al met de Morning Laura in Rotterdam aangekomen, dus misschien staat je auto er ook al. Blijkbaar duurt het soms (of in ieder geval bij mij) een maand tot de auto van haven naar de dealer op transport kan
De dealer belde en wist wanneer de boot met mijn auto was vertrokken en toen heb ik op de eukor website opgezocht welk schip het was. Er was er toen maar eentje richting Antwerpen/Zeebrugge dus was snel gevonden. De Morning Laura vanuit Korea naar Tilbury Engeland, toen Antwerpen en uiteindelijk Rotterdam.Timbus schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 07:10:
[...]
Hoe ben je erachter gekomen op welke boot hij stond?
MacFan schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 00:15:
Vandaag mijn KIA EV6 Plus 77,4 RWD in Interstellar Grey in ontvangst mogen nemen. Alle updates lijken uitgevoerd te zijn, afgeleverd op Michelin Pilot Alpin 5, inclusief Laadkabel, Granny-kabel, V2D adapter, veiligheidsset en mobility kit (sleephaak zit hierbij).
Eerste laadsessie op m'n Easee Charge laadpaal ging feilloos, met laadpas leaseauto, vie e-flux aan werkgever doorbelast.
Morgen een paar foto's schieten, mits het weer wat beter is
Helemaal happy hier!
Dan ongeveer in Mei krijg je de T met Tjonge Tjonge Tjonge wat duurt het al lang. Wilde eigenijk wat anders zeggen, maar deze was nog wel netjesDaMenaz schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 13:11:
De RDW is inmiddels begonnen aan de kentekenserie 'S'. Hopen dat het staat voor 'Spoedig'.
In theorie zou jij de auto in feb/maart ontvangen. Volgens een aantal berichten hier is de gemiddelde wachttijd circa 12 maanden.AstroDude schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:49:
-Rantmode ONN- Frustrerend te lezen dat mensen die hun wagen maanden later bestellen binnenkort al gaan rijden terwijl ik zelfs nog geen productiedatum heb -Rantmode OFF-
Mijn dealer gaf zelfs 4 maanden aan. Nou dat is niet gelukt.DaMenaz schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 14:49:
In theorie zou ik de auto na 6 maanden ontvangen. Helaas is de praktijk anders.
De gegevens in de lijst van mij kloppen niet echt.iwan_app schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 14:34:
[...]
In theorie zou jij de auto in feb/maart ontvangen. Volgens een aantal berichten hier is de gemiddelde wachttijd circa 12 maanden.
Is jouw bestelling wel doorgekomen bij de fabriek?AstroDude schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:49:
[...]
De gegevens in de lijst van mij kloppen niet echt.
Ik heb die al eens proberen aanpassen en het lukte precies niet.
Oorspronkelijk moest ik mijn auto ontvangen in mei 2022 gezien hij door de dealer in juni 2021 reeds besteld was.
Intussen nog steeds niks
Rijdt sinds 05-10-2022 een KIA EV6 GT-line rwd Runway Red
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details