Toon posts:

Het KIA EV6 leveringen topic

Pagina: 1 ... 51 52 53 Laatste
Acties:

• Canby
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 12:48
Mijn Eva (Plus Advanced AWD) is vandaag bij de dealer geleverd, morgen even langs om alles te afspreken... :) _/-\o_

[Voor 5% gewijzigd door Canby op 21-12-2022 16:12]

• Anunnaki
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-02 07:41
Mooie berichten allemaal. Gefeliciteerd 🎉🎉

Ik zie de EV6 ook steeds meer rond rijden, ooit was er een tijd dat ik de enige was….

• D.v.Heerikhuize
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03-02 18:12
[quote]FlyingGameGuy schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 16:00:
[...]

Wat had je precies in bestelling staan bij Kia? (asking for a friend :P)
Veel veilige kilometers in de E-tron.
[/quote

kreeg afgelopen week een belletje van de dealer, met de melding dat de EV6 gtline in tweede week februari geleverd werd, en de vraag of ik hem toch nog wilde, anders ging hij hem verder in de verkoop zetten, echt wel een nette service van Wassink uit Arnhem.

• die4me
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 28-01 09:30
Van de week weer bericht gehad van Alphabet over de catalogus waarde.

Mij is nu aangeven dat Alphabet niet in gesprek is met Kia Nederland en mijn contact persoon geeft aan dat ze dit ook niet geweest zijn. Ze beroepen zich nu op de contract voorwaarden en ze kunnen/gaan verder niets doen.

Ben erg benieuwd of anderen dezelfde reactie krijgen komende tijd.

• umuterdogan
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-01 16:56
Eind maart begin april 2022 is mijn ev6 plus 77 besteld, NL.

Hij is gisteren op kenteken gezet. Ik zie dat de fiscale waarde van 52.460 is verhoogd naar 57.260.
Is giga balen. Bijna €50 per maand meer bijtelling. De RDW geeft de fiscale waarde aan de belasting door van op de dag dat de auto op kenteken gaat en niet de datum waarop die is gekocht...

Als het goed is hoeft de leasemaatschappij de prijsverhoging niet te betalen omdat dat met die contracten uit die periode niet kan.
Meer mensen met deze ervaring en of mogelijkheid om hier onderuit te komen.....?

• umuterdogan
PvdHeijden schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:48:
Net gebeld dat de auto bij de dealer is binnen gekomen, afleveren 30 december! Scheelt weer in de bijtelling..
klopt idd. alleen is je fiscale waarde nu aanzienlijk hoger (5K). heb ik ook. zie mijn eerdere post van vandaag.

• Berkelder
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-01 21:43
die4me schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:39:
Van de week weer bericht gehad van Alphabet over de catalogus waarde.

Mij is nu aangeven dat Alphabet niet in gesprek is met Kia Nederland en mijn contact persoon geeft aan dat ze dit ook niet geweest zijn. Ze beroepen zich nu op de contract voorwaarden en ze kunnen/gaan verder niets doen.

Ben erg benieuwd of anderen dezelfde reactie krijgen komende tijd.
Bijzonder… ik ga hem morgen ophalen eindelijk. Alphabet en Kia zijn nog in gesprek, maar de fiscale verhoging wordt gecompenseerd op mijn eigen bijdrage. Voor mij kostenneutraal dus :-).

• OlafLambrecht
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01-02 10:23
marvdd schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:32:
[...]

Ze kunnen heel veel doen, te beginnen met eerlijke communicatie in plaats van zich te verschuilen achter de dealers. Het platform waarvan de dealers hun info halen is namelijk van KIA België. Met andere woorden zoals eerder aangehaald, een ivoren toren waarin iedereen zijn handen in onschuld wast. Men hoopt bij KIA België op zo veel mogelijk annulaties ten einde de wagens terug in de markt te kunnen zetten aan de vernieuwde, lees extreem verhoogde prijzen. Hoe meer misnoegde klanten opstappen hoe liever ze het hebben, er zijn immers genoeg gegadigden voor die enkele EV6-jes die ze voorzien hebben in België.
Ze kunnen ook maar de info geven die ze krijgen van KIA zelf, KIA Belux is enkel de invoerder voor België en Luxemburg, en uiteraard gaan ze niets slechts gaan vertellen. Ze hebben dit totaal verkeerd onderschat.

• die4me
  • Laatst online: 28-01 09:30
Berkelder schreef op donderdag 22 december 2022 @ 07:24:
[...]

Bijzonder… ik ga hem morgen ophalen eindelijk. Alphabet en Kia zijn nog in gesprek, maar de fiscale verhoging wordt gecompenseerd op mijn eigen bijdrage. Voor mij kostenneutraal dus :-).
Weet je toevallig of het Alphabet is die je compenseert of dat je werkgever dit doet?

• marvdd
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 03-02 18:25
OlafLambrecht schreef op donderdag 22 december 2022 @ 08:09:
[...]

Ze kunnen ook maar de info geven die ze krijgen van KIA zelf, KIA Belux is enkel de invoerder voor België en Luxemburg, en uiteraard gaan ze niets slechts gaan vertellen. Ze hebben dit totaal verkeerd onderschat.
Waar het om gaat, je koopt een wagen en maakt afspraken op papier. Vervolgens worden deze afspraken zonder enige schroom eenzijdig aan de kant geschoven. Kosten voortvloeiend uit dit gedrag zijn voor rekening van de klant zonder enige kans ze ooit te recupereren (huurwagen). Enige tegemoetkoming of wat dan ook is niet aan de orde. Probeer als klant de betaling maar eens 6 maand uit te stellen, op dat ogenblik tellen in een keer wel alle contractuele verplichtingen. Een verplichting voor het aanleveren van een aanloopwagen van hetzelfde type na het verlopen van de initiële levertermijn zou het probleem leggen waar het hoort te liggen, bij KIA Belux. Op dit ogenblik is het pure willekeur, als morgen een vriendje dezelfde als de jouwe besteld heeft, je wagen komt binnen bedienen ze hem eerst en heb je geen poot om op te staan, je hebt immers geen idee wanneer je je wagen mag verwachten. Je bent als consument met andere woorden totaal niet beschermt tegen dit soort praktijken.

De huidige wetgeving inzake consumentenbescherming bij verkoop van wagens toont in overvloed zijn tekortkomingen.

• Solarman
  • Niet online
Solarman schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:11:
Er komt liicht aan het einde van de tunnel.
Auto is gemaakt en wacht op zeetransport. *O* :)F
En hij heeft de status "On Sea", verwachte losdatum bij dealer is rond 5-2-2023.
Aflevering 1 week na lossen bij dealer. d:)b

• OlafLambrecht
marvdd schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:23:
[...]

Waar het om gaat, je koopt een wagen en maakt afspraken op papier. Vervolgens worden deze afspraken zonder enige schroom eenzijdig aan de kant geschoven. Kosten voortvloeiend uit dit gedrag zijn voor rekening van de klant zonder enige kans ze ooit te recupereren (huurwagen). Enige tegemoetkoming of wat dan ook is niet aan de orde. Probeer als klant de betaling maar eens 6 maand uit te stellen, op dat ogenblik tellen in een keer wel alle contractuele verplichtingen. Een verplichting voor het aanleveren van een aanloopwagen van hetzelfde type na het verlopen van de initiële levertermijn zou het probleem leggen waar het hoort te liggen, bij KIA Belux. Op dit ogenblik is het pure willekeur, als morgen een vriendje dezelfde als de jouwe besteld heeft, je wagen komt binnen bedienen ze hem eerst en heb je geen poot om op te staan, je hebt immers geen idee wanneer je je wagen mag verwachten. Je bent als consument met andere woorden totaal niet beschermt tegen dit soort praktijken.

De huidige wetgeving inzake consumentenbescherming bij verkoop van wagens toont in overvloed zijn tekortkomingen.
Beste u heeft een punt hoor, mij moet je niet overtuigen hoor ben zelf het dubbe : de levering zou april 2022 geweest zijn teneinde september 2022 en ze zullen uiteindelijk leveren januari 2023. Maar KIA Belux is een gewone importeur zij maken de wagens niet en zijn volledig afhankelijk van de geleverde wagens van KIA.

• BelPhil
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 09:45
Ik had ook nog eens geïnformeerd bij de dealer of er al een geplande productiedatum is voor mijn GT-line AWD besteld in feb 2022. Helaas nog steeds geen nieuws. Hij vertelde mij wel dat de meeste wagens in januari 2022 besteld nu wel een geplande productiedatum hebben.

• corola10
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:34
mss dat de klachten eens gebundeld moeten worden bij testaankoop ofzo? dan kan er eventueel gepushed worden richting wetgeving?

• DigitalHombre
  • Laatst online: 10:03
Laat ons hopen dat de nieuwe covid epidemie in China niet opnieuw uitstel van levering betekend. Geen idee hoeveel onderdelen van de EV6 made in china zijn. Hopelijk hebben ze in z-Korea ondertussen hun lessen geleerd.
https://www.reddit.com/r/...auses_the_post_office_to/

• marvdd
corola10 schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 13:48:
mss dat de klachten eens gebundeld moeten worden bij testaankoop ofzo? dan kan er eventueel gepushed worden richting wetgeving?
Je bedoeld toch niet onze regering? Die raken het nog niet eens over hoe een cijfer te lezen. Als ze zichzelf kunnen beschermen, zullen ze het niet nalaten, de bevolking daarentegen......... verkapte belastingverhogingen via accijnzen, verkapte belastingen via capaciteitstarief terwijl iedereen richting energieverslindende warmtepompen geduwd wordt enz. Jammer maar helaas, van onze Belgische Vivaldi ploeg is het ieder voor zich, ieder voor zijn eigen belangengroep. Voor zover ik weet zitten wij als consument daar niet bij.

• JeJeBe
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-02 21:40
DigitalHombre schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:34:
[...]

Ook knullig van de dealer als je 11 maand op voorhand besteld hebt, en bovendien 3 maand op voorhand weet dat die auto eraan komt, dan had die trekhaak al lang in voorraad moeten zijn.
Men gaat echt geen trekhaak op de plank laten verinteresten, Nog los daarvan dat al die vooruit bestelde zooi ook nog ruimte inneemt.

• umuterdogan
kerzvers schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:39:
[...]

Vandaag is mijn Plus MY23 met prijsprotectie (wat dat ondertussen mag betekenen) geleverd.

Fiscale waarde, met koeienletters "PRIJSPROTECTIE/gunstige fiscale waarde", op offerte/contract: € 52.460
Fiscale waarde volgens RDW bij kentekencheck vandaag: € 56.460

Wat ik hier uit opmaak is dat er een prijsprotectie is van KIA/dealer naar de koper/leasemaatschappij.
Heeft niks met de uiteindelijke fiscale waarde voor RDW/Belastingdienst te maken, die wordt op dag van inschrijving bepaald.
Welke kleur? Bij mij is de fiscale waarde verhoogd naar 57.260... EV6 77kwh Interstellar Grey

• Solarman
  • Niet online
JeJeBe schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 15:36:
[...]

Men gaat echt geen trekhaak op de plank laten verinteresten, Nog los daarvan dat al die vooruit bestelde zooi ook nog ruimte inneemt.
Dan denkt mijn dealer dat een vroege goedkopere inkoop meer oplevert dan de huidige rente, en........heeft hij meer dan voldoende ruimte. d:)b
Yep....hij heeft de trekhaak al in huis. ;)

• joeypedro13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-02 19:57
Er is licht aan het einde van de tunnel… 7 januari mag ik dan eindelijk 13+ maand verder, mijn EV6 op gaan halen 😎

• freeridesurf
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 03-02 19:21
Komt die voor nog naar Antwerpen of Rotterdam? Ligt nu in Engeland. De morning laura

• Solarman
  • Niet online
freeridesurf schreef op woensdag 28 december 2022 @ 19:50:
Komt die voor nog naar Antwerpen of Rotterdam? Ligt nu in Engeland. De morning laura
Deze heeft een geplande aankomst in Antwerpen op 29-12 in de avond, en 31-12 in Rotterdam.

[Voor 4% gewijzigd door Solarman op 29-12-2022 16:39]

• freeridesurf
Zal mijn auto op deze staan? Systeem zegt 31 januari? Iemand een idee?

• JanMe
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 02-02 20:55
Eindelijk na 9 maanden is er een VIN en de status p.allocated. Indicate levering 24-02-2022😀
( een kindje krijgen gaat sneller)
Besteld 22-03-2022. Kia EV6 77,4 kWh Steel Gray. Koop

[Voor 10% gewijzigd door JanMe op 30-12-2022 11:12]

• CaptainB41
  • Laatst online: 08:48
Mijn EV6 Earth full option zou uit productie gekomen zijn op 27/12... en zou volgens de dealer 'op den boot zitten'... . Ik heb geprobeerd met Vesselfinder, maar vind niet direct een vaartuig dat richting Antwerpen vertrokken is... Kan dit dan?

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ik ga mijzelf ook afmelden in dit topic. Zojuist thuisgekomen van het ophalen van m’n GT-Line RWD. Zie jullie in het andere topic :-)

per aspera ad astra

• Yor42day
  • Laatst online: 16-01 08:27
Nou, daar is hij dan, mijn EV6-Gt-Line AWD. Besteld half januari 2022 en geleverd op 10 december.
Een fijne auto en door het extra wachten een MY2023. Onhandige stekkerdoos van de trekhaak is opgelost door een naar beneden draaiend exemplaar. Updates kunnen “over the air”.
Nu nog een oplader monteren bij ons (ook) nieuwe huis

[Voor 53% gewijzigd door Yor42day op 30-12-2022 14:42. Reden: Foto ontbreekt]

• JanMe
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 02-02 20:55
Dat doet maar, en een nieuwe auto en een nieuw huis!😉
Gefeliciteerd. Geniet van alle twee.

• joeypedro13
Stiekem toch al even wezen kijken en erin gaan zitten. Ik was heel erg benieuwd naar hoe de sportstoelen zitten!

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:00

DaMenaz

NoKIA 2022

Mooi om al die nieuwe wagens te zien. Gefeliciteerd!

De mijne is weer vertraagd. Naar eind maart. Geen VIN. 14 maanden dan inmiddels, zonder perspectief.

Besteld: KIA EV6 - 77,4kwh - RWD - Plus Advanced - Yacht Blue - Welvaartskogel

• MediaBart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 31-01 02:27
joeypedro13 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 20:23:
Stiekem toch al even wezen kijken en erin gaan zitten. Ik was heel erg benieuwd naar hoe de sportstoelen zitten!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
En? Hoe zitten ze?

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:08
DaMenaz schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 20:37:
Mooi om al die nieuwe wagens te zien. Gefeliciteerd!

De mijne is weer vertraagd. Naar eind maart. Geen VIN. 14 maanden dan inmiddels, zonder perspectief.
Same here, ook 14 maanden wachten al dan.

• Mister_XE
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13:15
AnotherFruitcake schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:51:
[...]

Same here, ook 14 maanden wachten al dan.
Ook hier is de huidige verwachting dat de auto pas aankomt eind maart. Dan ook 17 maanden verder. bijna 1,5 jaar. Wachten duurt helaas wel lang zo :-(. Wachten is op zich niet erg maar de onduidelijkheid vind ik gewoonweg erg vervelend.

• MacFan
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 03-02 14:01
Mijn auto, besteld in april, is volgens de garage met "speciaal??" transport net voor kerst binnengekomen. Kentekenbewijs en laadpas heb ik al binnen, maar garage heeft nog geen tijd om de auto gereed te maken. :-(

Mooie in deze is dat de bijtellingsregels voor 2022 nog gelden, wat ook een vereiste was. Hopelijk vanaf vrijdag rijden.

En ik maar denken dat hij op de Morning Laura stond. :)

[Voor 8% gewijzigd door MacFan op 02-01-2023 19:15]

• joeypedro13
heerlijk!!! ik moest de stoel wel helemaal omlaag zetten, omdat ik zelf 194 ben en niet de smalste. Het zat voortreffelijk ik had nog genoeg hoofdruimte over, zat erg goed in de stoel. Veel beter dan in me huidige Mazda CX-5.
Het echte aftellen is begonnen man man, die dagen kruipen zo langzaam voorbij..

[Voor 24% gewijzigd door joeypedro13 op 02-01-2023 19:50]

• Anunnaki
Voor de nieuwkomers en als reminder. Er wordt een lijst bijgehouden hoe lang je ongeveer op dit moment moet wachten op je EV6. Hoe meer input hoe nauwkeuriger de gemiddelde verwachte en exacte levertijden worden berekend.

https://tweakers.net/i/PtetsFR8pZMIgDPQfqM7vvVa7bU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eCDu4TAFX7TRoTANgq98ZZrs.png?f=fotoalbum_large

Wil je je bestelling voor het eerst aan de lijst toevoegen gebruik je het paarse formulier:
Besteld en verwacht

https://tweakers.net/i/qBSKwQqan7JRsloPDYoKjexTc1U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o8PAvlJ2CAKxQU0XcQ25uyCg.png?f=fotoalbum_large

Wil je een wijzigingen aanbrengen, nadat je jezelf al hebt toegevoegd, aan de verwachte levertijd of datum dat hij is geleverd gebruik dan het gele formulier:
Uitlevering

Wil je het overzicht bekijken kan je dit hier doen:
Overzicht

De statistieken kan je hier raadplegen:
Per model kan je bijvoorbeeld de gemiddelde exacte levertijden en gemiddelde verwachte levertijden inzien. Je kan per onderdeel op de grafieken klikken om verder in te zoomen op dat onderdeel
Statistieken

Acties:
  • +10Henk 'm!

• OlafLambrecht
Yes, yes deze mag nu vrijdag 6 januari de wagen gaan ophalen, dus we zijn er bijna na 14 maanden mag da wel eens, maar jammer genoeg zijn er nog die langer moeten wachten.
Ik kan alleen maar hopen dat mijn geduld beloond wordt.

• marvdd
OlafLambrecht schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:42:
Yes, yes deze mag nu vrijdag 6 januari de wagen gaan ophalen, dus we zijn er bijna na 14 maanden mag da wel eens, maar jammer genoeg zijn er nog die langer moeten wachten.
Ik kan alleen maar hopen dat mijn geduld beloond wordt.
Alvast veel rijplezier en veilige kilometers

• migueldc
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-01 09:59
Net berichtje gekregen dat mijn GT-line AWD (moonscape) op 30 December op de boot is gezet en op 7-Feb in de haven zou toekomen.

Besteld eind Nov 2021, dus het werd wel tijd ;)

Heeft er iemand enig idee welk schip dit zou zijn ?

[Voor 12% gewijzigd door migueldc op 03-01-2023 18:19]

• Timbus
  • Laatst online: 27-01 18:41

Deze misschien?

• Timbus

• Timbus
Denk dat de mijne op een van deze staat. Ben vandaag even bij de dealer geweest en de losdatum staat op 29-01 bij de dealer. Maar goed, dat is een zondag, dus dat lijkt me gek. 27-01 lossen in antwerpen, paar dagen later bij de dealer? Woon in nederland trouwens...

• Nomen Nescio
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11:22
Vandaag weer een geautomatiseerd bericht van KIA ontvangen. De levering is wederom vertraagd naar 24 april dit keer. Ook in deze datum, en KIA heb ik 0 vertrouwen meer. Wat een stelletje prutsers. Ik raad iedereen in mijn omgeving af om ooit nog een KIA te kopen. Echt een wanprestatie.

• Timbus
En wat raad je ze dan aan om wel te kopen?

• Yor42day
  • Laatst online: 16-01 08:27
Nomen Nescio schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:22:
Vandaag weer een geautomatiseerd bericht van KIA ontvangen. De levering is wederom vertraagd naar 24 april dit keer. Ook in deze datum, en KIA heb ik 0 vertrouwen meer. Wat een stelletje prutsers. Ik raad iedereen in mijn omgeving af om ooit nog een KIA te kopen. Echt een wanprestatie.
Als je ze zulke prutsers vindt, kun je beter annuleren. Er zijn op dit forum genoeg mensen die hem van je willen overnemen met een leverdatum medio eind april. En jij kan dan in de wachtrij voor een ander merk elektrische auto.

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:22
Nomen Nescio schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:22:
Ja want andere merken hebben het erg voor mekaar afgelopen maanden. :+

• Butch
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 03-02 13:58
Voor de vijfde keer bericht gehad, levering van week 13 door geschoven naar week 17, dat is dan 14 maanden na bestelling, geen zekerheid, gemiddelde levertijd van 40 weken klopt niet helemaal of ben ik een uitzondering?

• bb1969
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-01 13:37
Butch schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:41:
Voor de vijfde keer bericht gehad, levering van week 13 door geschoven naar week 17, dat is dan 14 maanden na bestelling, geen zekerheid, gemiddelde levertijd van 40 weken klopt niet helemaal of ben ik een uitzondering?
Nope mijne ook weer doorgeschoven naar week 17, terwijl deze voor week 30 van 2022 als initiéle levering stond
Zwart 77KWH advanced plus, bestelt 7 april 2022

• bb1969
Yor42day schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:40:
[...]

Als je ze zulke prutsers vindt, kun je beter annuleren. Er zijn op dit forum genoeg mensen die hem van je willen overnemen met een leverdatum medio eind april. En jij kan dan in de wachtrij voor een ander merk elektrische auto.
Tenzij je een tesla model Y wilt, want die wordt gewoon uit voorraad of met een paar weken geleverd

• Jackstone
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 11:11
Gisteren maar weer gebeld en eindelijk hadden ze goed nieuws, staat op transport en voor 28 februari lossen in de haven, dus denk dat ie op de morning chant staat! Dus een jaar na bestelling kan ik hopelijk gaan rijden...

• marvdd
Butch schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:41:
Je bent helemaal geen uitzondering, wees blij, in Nederland slechts 14 maanden, in België lopen bestellingen van 24 maanden en meer. Wat de communicatie betreft, in Nederland 5 berichten en telkens een verschoven leverdatum. In België 1 bericht zonder nieuwe datum bij het verstrijken van de initiële leverdatum, nadien doodse stilte. Waardeloos is de enige juiste omschrijving, was het niet dat ik de wagen nodig had, ik had het contract al lang verbroken. 1 ding is wel reeds zeker, zonder ook maar 1km gereden te hebben, het zal mijn laatste KIA zijn.

Acties:
  • +12Henk 'm!

• OlafLambrecht
Yes vandaag D-day, eindelijk kan ik om de nieuwe wagen. Hopelijk was het wachten waard.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:30

The Wizard

Moderator Mobile
Eindelijk goed nieuws van de dealer, auto staat op de boot! Aankomst haven half februari en levering eind feb/begin maart is de planning.

Zal de Grand Uranus zijn die 20 feb in Antwerpen aankomt.

9 maart besteld, zal dus bijna op een jaar uitkomen.

Hmmm, dealer heeft over Rotterdam, dan zal het de Morning Courier zijn dan.

[Voor 25% gewijzigd door The Wizard op 06-01-2023 14:14]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• DigitalHombre
  • Laatst online: 10:03
Totaal onverwacht goed nieuws, bij een bezoek aan de dealer ook even de status van onze bestelling nagekeken, blijkt dat we reeds een VIN hebben! Dat is wel veel sneller dan verwacht, de EV6 (Earth AWD) zou pas begin augustus geleverd worden. Dat zou nu een 4 maand sneller zijn dan verwacht. Besteld begin juni '22 (BE). Overigens zijn de bestellingen vandaag met een voorziene levering op 12 maanden, volgens de dealer. Met een beetje geluk kunnen we onze auto in maart in ontvangst nemen :-)

• marvdd
DigitalHombre schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 15:45:
Totaal onverwacht goed nieuws, bij een bezoek aan de dealer ook even de status van onze bestelling nagekeken, blijkt dat we reeds een VIN hebben! Dat is wel veel sneller dan verwacht, de EV6 (Earth AWD) zou pas begin augustus geleverd worden. Dat zou nu een 4 maand sneller zijn dan verwacht. Besteld begin juni '22 (BE). Overigens zijn de bestellingen vandaag met een voorziene levering op 12 maanden, volgens de dealer. Met een beetje geluk kunnen we onze auto in maart in ontvangst nemen :-)
Wees blij, ook in Aarschot besteld op 16 februari, zelfs nog geen productiedatum. Prijs jezelf dus gelukkig, je hebt het juiste Kia lotje getrokken.

• oleander17
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-02 17:19
Weet iemand waarom je in België de kleur van het interieur mag kiezen maar in Nederland niet?

• Anunnaki
oleander17 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 23:53:
Weet iemand waarom je in België de kleur van het interieur mag kiezen maar in Nederland niet?
Omdat ieder land andere pakketten en opties kan en mag bepalen voor hun markt. Net als bijvoorbeeld een GT-Line zonder schuifdak.

• joeypedro13
Hij is eindelijk binnen !!!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
oleander17 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 23:53:
De importeur bepaald de pakketten, die stelt het samen en kijkt hoe de markt is. In Scandinavië bijv. hebben bijna alle uitvoeringen standaard stoelverwarming (alle merken, niet specifiek Kia).

• PabloVermicelli
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01-02 17:45
marvdd schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 17:30:
[...]

Wees blij, ook in Aarschot besteld op 16 februari, zelfs nog geen productiedatum. Prijs jezelf dus gelukkig, je hebt het juiste Kia lotje getrokken.
Zo voelt het wel effectief... De ene krijgt z'n auto na 6 maanden en de andere (waaronder ik) heb na 13 maanden nog niet eens een VIN

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 07:56
Niet zeker of het in dit topic moet, of in het gewone EV6 topic, maar ik ben ineens verrast door een hoge eigen bijdrage op de lease. Volgens de informatie die ik nu heb, heeft de LM gewoon het leasebedrag 200 euro per maand verhoogt (160 euro op het leasebedrag, 40 euro op brandstofvergoeding).
Ik ben al in overleg geweest met m'n werkgever, die gaat het opnemen met de LM. Het zou handig zijn als ik ergens zwart op wit heb dat Kia een prijsgarantie heeft afgegeven voor auto's die voor 1 april 2022 zijn besteld.
Kan iemand me daarmee helpen?

Xbox Live: Chevalric

• Solarman
  • Niet online
Chevalric schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 08:59:
Niet zeker of het in dit topic moet, of in het gewone EV6 topic, maar ik ben ineens verrast door een hoge eigen bijdrage op de lease. Volgens de informatie die ik nu heb, heeft de LM gewoon het leasebedrag 200 euro per maand verhoogt (160 euro op het leasebedrag, 40 euro op brandstofvergoeding).
Ik ben al in overleg geweest met m'n werkgever, die gaat het opnemen met de LM. Het zou handig zijn als ik ergens zwart op wit heb dat Kia een prijsgarantie heeft afgegeven voor auto's die voor 1 april 2022 zijn besteld.
Kan iemand me daarmee helpen?
Prijsgarantie (tot 14-4-2022) is alleen voor de koopprijs, dat is de prijs welke overeengekomen tussen KIA en de leasemaatschappij.

De leaseprijs is dat wat het bedrijf met de leasemaatschappij, of jou, heeft afgesproken.
Wat er in de lease overeenkomst staat is wat voor jou geldt.
Neem dus goed de lease overeenkomst en voorwaarden door of wat ze doen correct is, elke lease overeenkomst is nl. anders.

• Chevalric
Solarman schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:03:
[...]

Prijsgarantie (tot 14-4-2022) is alleen voor de koopprijs, dat is de prijs welke overeengekomen tussen KIA en de leasemaatschappij.

De leaseprijs is dat wat het bedrijf met de leasemaatschappij, of jou, heeft afgesproken.
Wat er in de lease overeenkomst staat is wat voor jou geldt.
Neem dus goed de lease overeenkomst en voorwaarden door of wat ze doen correct is, elke lease overeenkomst is nl. anders.
Ja, snap ik, maar ze hebben de leaseprijs verhoogd (zonder dat vooraf te melden) met als verklaring dat de prijs van de auto gestegen is. Als die voor hun niet omhoog gegaan is, is dat dus geen geldige reden imo.

• Solarman
  • Niet online
Chevalric schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:12:
[...]

Ja, snap ik, maar ze hebben de leaseprijs verhoogd (zonder dat vooraf te melden) met als verklaring dat de prijs van de auto gestegen is. Als die voor hun niet omhoog gegaan is, is dat dus geen geldige reden imo.
Ik begrijp je, maar of de aankoopprijs vast was tussen leasemaatschappij en KIA ligt aan hun contractuele afspraken.
Als daar instaat dat de koopprijs bepaald wordt op moment van afleveren doe je daar niets aan.
En uiteindelijk is dat een afspraak tussen leasemaatschappij en KIA, niet met jou of je werkgever.

Voor jou geldt wat er in de leaseovereenkomst staat, als daar een clausule is opgenomen waarbij de leaseprijs kan worden aangepast aan de verkoopprijs bij leveren doen ze niets verkeerd.
Dus kijk je lease overeenkomst na, die is echt bepalend.

Ik zou je graag wat anders vertellen daar ik graag geloof dat dit rauw op je dak komt.

[Voor 5% gewijzigd door Solarman op 10-01-2023 11:03]

• OlafLambrecht
Ook maar een afbeeldingeke plaatsen

De roze gloed van van deze ochtend krijg je er gratis bij.
Rij nu al 5 dagen mee en het blijf me maar verbazen.

• Chevalric
Solarman schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:02:
[...]

Ik begrijp je, maar of de aankoopprijs vast was tussen leasemaatschappij en KIA ligt aan hun contractuele afspraken.
Als daar instaat dat de koopprijs bepaald wordt op moment van afleveren doe je daar niets aan.
En uiteindelijk is dat een afspraak tussen leasemaatschappij en KIA, niet met jou of je werkgever.

Voor jou geldt wat er in de leaseovereenkomst staat, als daar een clausule is opgenomen waarbij de leaseprijs kan worden aangepast aan de verkoopprijs bij leveren doen ze niets verkeerd.
Dus kijk je lease overeenkomst na, die is echt bepalend.

Ik zou je graag wat anders vertellen daar ik graag geloof dat dit rauw op je dak komt.
Helaas is het inderdaad zo dat de prijsgarantie alleen voor particulieren geldt. Mijn werkgever gaat nog even kijken of ze iets kunnen doen, misschien de looptijd naar 60 maanden trekken.

Het irriteert me vooral dat de LM dit niet in juli gecommuniceerd heeft. Dan had ik er nog iets mee kunnen doen. Nu is het gewoon dokken.

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-02 13:11
wonderen zijn de wereld nog niet uit.. auto staat op de boot..

Eind februari had de verkoper het over. halverwege maart levering..

lang leve de "u rijd in augustus".. met 6 a 7 maanden wachttijd.. nu is het straks een jaar... en dat voor een 58kwh air

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
furian88 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:21:

lang leve de "u rijd in augustus".. met 6 a 7 maanden wachttijd.. nu is het straks een jaar... en dat voor een 58kwh air
Welkom bij de bootclub! Heeft hij aangegeven in welke haven de auto gelost wordt?

• furian88
The Wizard schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:23:
[...]

Welkom bij de bootclub! Heeft hij aangegeven in welke haven de auto gelost wordt?
haha top, fijn om er bij te horen.
helaas niet, maar eind februari lossen had hij het over..

welke site kon je die boten ook alweer volgen?

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
furian88 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:23:
[...]

haha top, fijn om er bij te horen.
helaas niet, maar eind februari lossen had hij het over..

welke site kon je die boten ook alweer volgen?
https://www.eukor.com/schedule-search, pyeontak als vertrek, en Rotterdam of Antwerpen als bestemming.

En www.vesselfinder.com om het bootje te volgen.

De dealer gaf bij mij halverwege feb lossen, misschien dat die van jou op een andere staat? Aankomst bij mij is Rotterdam.

[Voor 12% gewijzigd door The Wizard op 10-01-2023 19:26]

• furian88
The Wizard schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:25:
[...]

https://www.eukor.com/schedule-search, pyeontak als vertrek, en Rotterdam of Antwerpen als bestemming.

En www.vesselfinder.com om het bootje te volgen.

De dealer gaf bij mij halverwege feb lossen, misschien dat die van jou op een andere staat? Aankomst bij mij is Rotterdam.
top thnx, ik durf het niet te zeggen.. ik laat me dit keer maar bellen voor de correcte datum in plaats van hem te stalken zoals voorheen O-)

• bb1969
Terwijl we aan het wachten zijn op de My24 versie, misschien wel aardig om even te kijken hoe die EV6 in elkaar wordt gezet

https://youtu.be/RKPeOcLemnQ

En hier worden ze gemaakt
https://goo.gl/maps/DB3EZmu4YCt11BPb7

[Voor 56% gewijzigd door bb1969 op 11-01-2023 14:17]

• Overstag
  • Laatst online: 11:36
bb1969 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 14:13:
Terwijl we aan het wachten zijn op de My24 versie, misschien wel aardig om even te kijken hoe die EV6 in elkaar wordt gezet

https://youtu.be/RKPeOcLemnQ

En hier worden ze gemaakt
https://goo.gl/maps/DB3EZmu4YCt11BPb7
Bedankt voor de link. Leuk om eens te zien. Als je dit ziet hoe snel het gaat dan vraag je toch af waarom die lange levertijd. :w

• DaMenaz

DaMenaz

NoKIA 2022

Als dit de productie van de EV6 is, dan zit er stiekem ergens een benzinemotor in verstopt. :+

Range extender.

• Zalmijbenieuwen
  • Laatst online: 06:15
furian88 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:21:

Inderdaad de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

N.a.v. je bericht maar weer eens gebeld omdat ik aantal dagen later een identieke bestelling deed (exact zelfde auto&kleur). VIN nu ook bekend. Weliswaar nog geen status "on sea", auto wordt 2e wk mrt verwacht bij de dealer. Levering half maart zou dus nu redelijk zeker moeten zijn en ipv na 5 maanden ongeveer een jaar wachten (zonder ooit actief geïnformeerd te zijn, gemiste kans).

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Zalmijbenieuwen schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:53:
[...]

Inderdaad de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

N.a.v. je bericht maar weer eens gebeld omdat ik aantal dagen later een identieke bestelling deed (exact zelfde auto&kleur). VIN nu ook bekend. Weliswaar nog geen status "on sea", auto wordt 2e wk mrt verwacht bij de dealer. Levering half maart zou dus nu redelijk zeker moeten zijn en ipv na 5 maanden ongeveer een jaar wachten (zonder ooit actief geïnformeerd te zijn, gemiste kans).
Als ie half maart bij de dealer moet zijn dan moet hij nu wel op de boot staan (of uiterlijk morgenvroeg).

• Zalmijbenieuwen
  • Laatst online: 06:15
The Wizard schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 19:37:
[...]

Als ie half maart bij de dealer moet zijn dan moet hij nu wel op de boot staan (of uiterlijk morgenvroeg).
Mee eens nog even afwachten, tenminste eindelijk licht aan het einde van de tunnel :*)

• freeridesurf
Volgens mij komt de glovis cougar morgen aan in Rotterdam. Ik denk dat mijn auto daar op staat ,als de garage 31-01 de auto ontvangt. Kan iemand dat bevestigen?

• Timbus
Ben ook wel benieuwd welke dat zou moeten zijn. De mijne staat nu op los datum 29-01.

• MacFan
Vandaag mijn KIA EV6 Plus 77,4 RWD in Interstellar Grey in ontvangst mogen nemen. Alle updates lijken uitgevoerd te zijn, afgeleverd op Michelin Pilot Alpin 5, inclusief Laadkabel, Granny-kabel, V2D adapter, veiligheidsset en mobility kit (sleephaak zit hierbij).

Eerste laadsessie op m'n Easee Charge laadpaal ging feilloos, met laadpas leaseauto, vie e-flux aan werkgever doorbelast.

Morgen een paar foto's schieten, mits het weer wat beter is :)

Helemaal happy hier!

• Jdjj
  • Registratie: Januari 2023
  • Nu online
freeridesurf schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:23:
Volgens mij komt de glovis cougar morgen aan in Rotterdam. Ik denk dat mijn auto daar op staat ,als de garage 31-01 de auto ontvangt. Kan iemand dat bevestigen?
Mijn Stonic komt ook 31 januari bij de dealer maar is al 1 januari al met de Morning Laura in Rotterdam aangekomen, dus misschien staat je auto er ook al. Blijkbaar duurt het soms (of in ieder geval bij mij) een maand tot de auto van haven naar de dealer op transport kan

• Timbus
Jdjj schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 06:10:
[...]

Mijn Stonic komt ook 31 januari bij de dealer maar is al 1 januari al met de Morning Laura in Rotterdam aangekomen, dus misschien staat je auto er ook al. Blijkbaar duurt het soms (of in ieder geval bij mij) een maand tot de auto van haven naar de dealer op transport kan
Hoe ben je erachter gekomen op welke boot hij stond?

• Jdjj
  • Nu online
Timbus schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 07:10:
[...]

Hoe ben je erachter gekomen op welke boot hij stond?
De dealer belde en wist wanneer de boot met mijn auto was vertrokken en toen heb ik op de eukor website opgezocht welk schip het was. Er was er toen maar eentje richting Antwerpen/Zeebrugge dus was snel gevonden. De Morning Laura vanuit Korea naar Tilbury Engeland, toen Antwerpen en uiteindelijk Rotterdam.

• MacFan
MacFan schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 00:15:
Vandaag mijn KIA EV6 Plus 77,4 RWD in Interstellar Grey in ontvangst mogen nemen. Alle updates lijken uitgevoerd te zijn, afgeleverd op Michelin Pilot Alpin 5, inclusief Laadkabel, Granny-kabel, V2D adapter, veiligheidsset en mobility kit (sleephaak zit hierbij).

Eerste laadsessie op m'n Easee Charge laadpaal ging feilloos, met laadpas leaseauto, vie e-flux aan werkgever doorbelast.

Morgen een paar foto's schieten, mits het weer wat beter is :)

Helemaal happy hier!

• Blue Label
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 21:24
Whoehoe !!!! Eindelijk telefoontje gehad!
7 mei bestelt, 7 maart ophalen dealer.

pff, wat een wachten...en 2 prijsstijgingen verder.

Of hij in net de haven uit, of vertrekt morgen als ik naar de boten kijk, en rekening hou met minimaal 2 weken tussen haven en levering.

• OlafLambrecht
Ik rij er nu al een weekje mee, het blijft me maar verbazen. Ik begrijp het niet, buiten dat het momenteel nog te duur is, dat mensen zo afkerig blijven tegenover EV's.
Rijd heel vlot en als je een thuislader hebt kom je nooit in problemen met het laden.
Ik heb er wel nog niet mee op reis geweest maar ook dat zal wel dik mee vallen denk ik.
Onlangs eens gaan snel laden op een kwartiertje van 30 naar 80 daarmee kan ik toch nog leven.
Het is mijn eerste KIA en ik moet nog steeds blijven zoeken in dat systeem om bepaalde functies te kunnen aanspreken, maar dat zal ook wel vlotten met de tijd.
Voorlopig heb ik er geen spijt van om zolang te wachten.

• DaMenaz

DaMenaz

NoKIA 2022

De RDW is inmiddels begonnen aan de kentekenserie 'S'. Hopen dat het staat voor 'Spoedig'.

• bb1969
DaMenaz schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 13:11:
De RDW is inmiddels begonnen aan de kentekenserie 'S'. Hopen dat het staat voor 'Spoedig'.
Dan ongeveer in Mei krijg je de T met Tjonge Tjonge Tjonge wat duurt het al lang. Wilde eigenijk wat anders zeggen, maar deze was nog wel netjes 8)

• iwan_app
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-02 09:51
Ik heb ook 'eindelijk' bericht gehad! De auto kunnen we in ongeveer 2 weken ophalen bij de dealer. In januari 2022 besteld. We rijden nu al enkele maanden een 'voorloop' E-Niro van de dealer. Ik heb dus al kunnen wennen aan elektrisch rijden. Tijdens het bestellen van de EV6 vroeg ik mij nog af of de laadpaal wel op tijd zou zijn, maar die stond al na 4 weken :)

• AstroDude
  • Laatst online: 07:57
-Rantmode ONN- Frustrerend te lezen dat mensen die hun wagen maanden later bestellen binnenkort al gaan rijden terwijl ik zelfs nog geen productiedatum heb -Rantmode OFF-

• iwan_app
AstroDude schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:49:
-Rantmode ONN- Frustrerend te lezen dat mensen die hun wagen maanden later bestellen binnenkort al gaan rijden terwijl ik zelfs nog geen productiedatum heb -Rantmode OFF-
In theorie zou jij de auto in feb/maart ontvangen. Volgens een aantal berichten hier is de gemiddelde wachttijd circa 12 maanden.

• DaMenaz

DaMenaz

NoKIA 2022

In theorie zou ik de auto na 6 maanden ontvangen. Helaas is de praktijk anders.

• iwan_app
DaMenaz schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 14:49:
In theorie zou ik de auto na 6 maanden ontvangen. Helaas is de praktijk anders.
Mijn dealer gaf zelfs 4 maanden aan. Nou dat is niet gelukt.

• Timbus
Ik pik de mijne als het goed is eerste helft feb op. Na 13 maanden.

• AstroDude
  • Laatst online: 07:57
iwan_app schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 14:34:
[...]

In theorie zou jij de auto in feb/maart ontvangen. Volgens een aantal berichten hier is de gemiddelde wachttijd circa 12 maanden.
De gegevens in de lijst van mij kloppen niet echt.
Ik heb die al eens proberen aanpassen en het lukte precies niet.

Oorspronkelijk moest ik mijn auto ontvangen in mei 2022 gezien hij door de dealer in juni 2021 reeds besteld was.
Intussen nog steeds niks

• HansAuutB
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13:19
AstroDude schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:49:
[...]

De gegevens in de lijst van mij kloppen niet echt.
Ik heb die al eens proberen aanpassen en het lukte precies niet.

Oorspronkelijk moest ik mijn auto ontvangen in mei 2022 gezien hij door de dealer in juni 2021 reeds besteld was.
Intussen nog steeds niks
Is jouw bestelling wel doorgekomen bij de fabriek?
Ergens iets fout gegaan wellicht?

Rijdt sinds 05-10-2022 een KIA EV6 GT-line rwd Runway Red

• Lajos
  • Laatst online: 28-01 15:24
Kia EV6 GT-Line besteld april 2022. Tussendoor één maal een bericht ontvangen van de Kia dealer in Zwolle. Inhoud bericht, we weten nog niets over de afleveringsdatum. Afspraak was; levering februari 2023. Vorige week toch maar eens zelf naar de dealer gereden, helaas geen nieuws. Ook geen VIN bekend dus levering zeker niet vóór Mei. O ja, nog een kleinigheid! 2.650 euro extra verhoging en er is al 1.000 euro bij bestelling opgenomen voor een tussentijdse verhoging. Dat gaat hem dus niet worden. Voor mij geen Kia helaas. Mijn moto, geen hand vol maar een land vol, dus op zoek naar een ander merk. We jammer overigens.

• DaMenaz

DaMenaz

NoKIA 2022

Enige merk dat met de prijzen omlaag gaat (op dit moment) is Tesla. Dus als een 3 of Y wat voor je is, dan kun je het beste bij Ome Elon gaan winkelen,

• Lajos
  • Laatst online: 28-01 15:24
Ga zeker niet in een Tesla rijden, heb iets tegen dat merk. Wat ik zo vreemd vind is dat als ik niet zelf naar de Kia was gereden voor een tussentijds bezoekje wanneer ik dan geconfronteerd zou worden met de extra prijsverhoging. Het voelt niet goed zo.

• FearTheBen
  • Laatst online: 03-02 09:54
Mijn EV6 gt-line besteld op 11 april (met toen 6 maanden levertijd) is uitgesteld voor de zoveelste keer naar eind mei zonder zekerheid. Dus vandaag heb ik hem geannuleerd en een Audi e-tron sportback uit voorraad gekocht.
Pagina: 1 ... 51 52 53 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee