ArjenIsM3 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 17:11:
Mijn dealer (Content Tilburg) blijft aangeven de auto "eind september of begin oktober" in Nederland te verwachten. Hij gaf aan dat er geen exacte datums meer afgegeven werden omdat dit te vaak verschoof. Hij kon ook niet zien of hij al onderweg (on sea) is maar die kans achtte hij erg groot gezien de verwachte leverdatum. Bijzonder aangezien sommigen hier nog gewoon screenshots uit het systeem krijgen waarbij de status "on sea" is en er een exacte datum wordt genoemd. Wel kon hij me vertellen dat ze standaard alle updates en terugroepacties uitvoeren voor aflevering, dus dat is dan wel weer beter dan bij de dealers van enkelen hier. Blijft afwachten dus.
Nou, die liegt dat 'tie barst (zo, da tis ferme taal

) Als hij werkelijk even de moeite zou nemen kan hij zo een screenprintje draaien zoals hieronder. Die heb ik ook met aandringen mogen ontvangen. Compound betekent in dit geval "ergens op de kade". Ik merkte wel dat ik de "baas" nodig had, de gemiddelde autoverkoper (wat ik toch al verachtelijk volk vind) heeft de rechten in het systeem niet zo ontdekte ik.
En die updates - andere dealers zeggen dat dat pas kan als Kia ze vrijgeeft voor een VIN. Dus geen vrijgave is geen update.
/f/image/Itu4IRJyDRL3Q5JAymiP2ius.png?f=fotoalbum_large)
Ik zou 'm gewoon met die screenshots confronteren en zeggen dat je NU duidelijkheid wil. En JA, je snapt dat een bootje raar kan varen en JA, je snapt dat het dringen is op de loskade. Je bent groot genoeg om om te gaan met het verschuiven de leverdatum, trouwens, we zijn anno 2022 niet anders gewend. Je kunt zelf die "verantwoording" wel aan en wil niet betutteld worden als een klein kind dat niet te horen krijgt wanneer 'ie z'n lolly van 40-60 K krijgt.
[
Voor 10% gewijzigd door
JeJeBe op 17-08-2022 20:00
]